„V uplynulém roce jsme dokázali na českém trhu dosáhnout čísla 50 000 spokojených rekreantů, kteří za odpočinkem a relaxací navštívili ty nejžádanější turistické destinace. Vedle stávajících čtyř prodejních míst máme i vlastní mobilní aplikaci. Nyní je prioritou výraznější vstup na český trh a rozšiřování značky TUI v České republice,“ říká Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro Českou republiku a Polsko.
Mezi nejoblíbenější destinace pro dovolenou českých klientů patří Antalya, Mallorka a Kréta. Do všech těchto destinací jsou k dispozici přímé lety především z Prahy. Mezi další vyhledávané slunečné destinace patří Bulharsko, Egypt, Kypr, Kanárské ostrovy a Madeira. Na nejkrásnější evropské pláže dopravují turisty celoročně přímými lety partnerské aerolinky s odlety z Brna a Ostravy. Pro nadcházející zimu je největší zájem o Tureckou riviéru, Hurghadu, Marsa Alam a Kanárské ostrovy. Všechny tyto destinace jsou snadno dostupné přímými lety z České republiky.
TUI kromě toho nabízí také dynamicky sestavované dovolenkové balíčky s odlety z Německa a Rakouska, které jsou obzvláště zajímavé pro zákazníky z příhraničních oblastí. Cestovní kancelář TUI má velice bohatou nabídku i pro ty, kdo dávají přednost cestování vlastním vozem. Tito klienti si mohou vybírat z mnoha ubytovacích možností například v Chorvatsku, Itálii či Polsku. Milovníkům zasněžených svahů nabízí cestovní kancelář dovolené v Rakousku a Jižním Tyrolsku. Všechny prodejní kanály cestovní kanceláře TUI nabízejí i krátké pobyty v turisty oblíbených městech či zájezdy do vzdálených destinací, jako jsou ostrovy v Karibiku nebo Indickém oceánu.
Při rezervacích svých dovolených mají klienti cestovní kanceláře TUI k dispozici řadu možností. Zájemcům, kteří by si nevybrali z kompletních zájezdů, poskytuje TUI nejširší nabídku na trhu díky své rozsáhlé síti kontaktů a možnostem prakticky neomezených kombinací ubytování a letecké dopravy.
Foto: Marcin Dymnicki
„Prostřednictvím značek RIU, TUI Magic Life, a TUI Blue nabízíme našim zákazníkům jak ty nejvyhledávanější hotely v nejoblíbenějších turistických destinacích na pobřeží Středozemního moře, tak i cesty do vzdálených exotických destinací jako je Dominikánská republika, Srí Lanka, Mauricius či Zanzibar,“ doplňuje Marcin Dymnicki.
V současnosti jsou nejdůležitějšími prodejními kanály cestovní kanceláře v ČR webové stránky TUI.cz a mobilní aplikace. TUI své zájezdy nabízí také prostřednictvím sítě více než 300 partnerských cestovních agentur a online agentur. Letos v létě otevřela TUI kamenné prodejny v Praze, Brně a Ostravě, a chystá otevření dalších šesti. „Pro nadcházející rok máme opravdu velké plány. Nabídky zájezdů pro příští sezonu jsou již dostupné a také žádané. Naším cílem je mít deset vlastních prodejních míst se 60 zaměstnanci. Rádi bychom, aby TUI měla v létě 2025 na dovolené 100 000 rekreantů z České republiky,“ uzavírá Marcin Dymnicki.
- V roce 2025 plánuje mít TUI v Česku deset poboček
- Nejpopulárnějšími destinacemi jsou Antalya, Mallorca a Kréta
- Cestování za sluncem z ČR: přímé lety z Prahy, Brna a Ostravy
- Rezervace zájezdů na léto 2025 už probíhají
Více naleznete na tui.cz
Nový komentář