Bulvár

Zuzano, to jste přehnala!

Řeklo by se vzbouření na vsi. Jenže ono už to zasáhlo i humna a míří do okolí. Co? Slova paní Paroubkové. Muži jsou prý lepšími politiky než ženy. Ty totiž mají více starostí mimo práci a neměly by na politiku ten správný pohled, byly by zaujaté. Jinými slovy, podle paní premiérové ženy v politice nemají co dělat. Navíc její názor zazněl v televizním pořadu Před půlnocí stanice ČT24.  

A vzbudil velký ohlas. Nejen mezi českými feministkami, které se ozvaly jako první.
Podle ředitelky Gender Studies Aleny Králíkové v civilizované zemi Evropské unie by žena politika něco takového vůbec vyřknout nesměla. Ve skandinávských státech, kde je nejvyšší zastoupení počtu žen v parlamentech a vysoké politice vůbec. V Norsku, kde už platí zákon o povinné paritě obsazování řídicích funkcí ve veřejných a státních akciových společnostech. Tam by to byl skandál.

Rozhovor s režisérkou Olgou Sommerovou dal nahlédnout ještě hlouběji do názorů „druhé“ dámy Česka. Olga Sommerová se domnívá, že právě jiné hodnoty a odlišný pohled na politiku u žen by měl být uplatněn v řízení společnosti. Nehledě na fakt, že ženy tvoří více než polovinu světové populace. Manželka premiéra oponuje, že pravé nasazení ženy-matky je starost o děti, jejich výchova, láska a trpělivost. Muž-otec je přece víc zaneprázdněn. Proto by žena své vlastní hodnoty měla potlačit. Její hlavní přínos pro společnost a lidstvo je klást důraz na důležitost rodiny a tomu se má plně podřídit.

Ač ve světě jsou prezidentky, premiérky, paní Paroubková vidí úlohu žen jinde než v politice. Žena by měla být oporou svému muži, dělat mu zázemí, on ať si jde za svojí kariérou. Prostě muž má být „ten na výsluní“ a žena „tichá myška“, co se stará jen o rodinu. Dělají snad ty výše zmíněné ženy političky svou práci hůře než muži? Ne, nejsou ani lepší, ani horší. A starost o rodinu zvládají. Stejně jako ostatní pracující ženy. Kdysi jsem psala o nízkém počtu žen v české politice. Ta „malá“ čísla byla až alarmující. Ale věřím tomu, že se situace změní.

Zuzana Paroubková má samozřejmě právo na svůj názor. Nepřispívá jím však ke změně stavu v našich politických vodách. I když bůhví, třeba jím naštve i ty ženy, které dosud jen přemýšlely o tom, nebýt jen domácími myškami v naší mužské společnosti.

   
05.01.2006 - Společnost - autor: Míra Šindrbalová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [301] Jaštěrička [*]

    Irena1: Prosím tě,mluv fakt za sebe.Kdybych v práci myslela na blbosti-tak už jsem dávno bez práce,protože bych za sebou nechávala hromady chyb.Jesli ty se neumíš přepnout a soustředit na to,co je v tu chvíli důležitý,tak je to tvůj problém,ale nějak furt nechápu,proč to zevšeobecňuješ.A taky nechápu,jaký je rozdíl v tom,kdžy někdo myslí na tu večeři a někdo zas na fotbal-výsledek je totiž stejný.A jak píše risina-NIKDO nemyslí v práci jen na práci,to se ani nedá.

    superkarma: 0 09.01.2006, 22:14:11
  2. avatar
    [300] Jerry* [*]

    ...a já mám 300!!

    superkarma: 0 09.01.2006, 20:42:17
  3. avatar
    [299] Jerry* [*]

    Nyotaimori: Ty to nepotřebuješ vědět,od toho máš služebnictvo..

    superkarma: 0 09.01.2006, 20:41:54
  4. avatar
    [298] risina [*]

    292 Irena1: No vidíš - a dělát z nich snad podle teb ehorší politiyk nebo horší pracovníky? NIKDO nemyslí v práci jen neustále na práci.

    superkarma: 0 09.01.2006, 19:50:14
  5. avatar
    [296] Jerry* [*]

    Vivian: To říká každá..

    superkarma: 0 09.01.2006, 13:28:51
  6. avatar
    [295] Vivian [*]

    Já nemám přehled o jahelníčku ani o lacích na nehty a v práci myslím na jídlo

    superkarma: 0 09.01.2006, 13:18:43
  7. avatar
    [294] Jerry* [*]

    Irena1: Málokterý chlap má také takový přehled o módních trendech,jako žena.Já například vůbec nemám přehled,jaký lak na nehty použít..Na druhou stranu vím,jaký prášek dát do pračky.Co se týče sexu jsem přesvědčen,že se mužské myšlení od ženského zase tolik neliší.

    superkarma: 0 09.01.2006, 13:07:51
  8. avatar
    [293] Meander [*]

    Irena1: Zlato, mluv za sebe

    superkarma: 0 09.01.2006, 10:58:47
  9. avatar
    [292] Irena1 [*]

    risina: nepřekrucuj a nezveličuj. Samozřejmě, že chlapi na děti a rodinu myslí. Ale většinou ne tak úzkostlivě a tolik, jako ženy. Berou to víc s nadhledem, nedomýšlejí věci, nevidí tolik dopředu. A určitě víc chalpů myslí v práci na sex nebo fobal, než jestlimá dítě do školy jahelníček a jestli bude dost brambor k večeři nebo je třeba zajet pro knedlíky. A že ta blůza na středu se musí vyprat dneska, aby se v úterý mohla vyžehlit...

    superkarma: 0 09.01.2006, 08:56:09
  10. avatar
    [290] Drahuška [*]

    http://www.novinky.cz/domaci/73964-paroubkova-ma-ochranku.html
    krasavice ne?

    superkarma: 0 07.01.2006, 16:40:13
  11. avatar
    [289] man-mimo [*]

    Beruška Elliah: to je jen reakce na místní nenávistné příspěvky .... jsem tak pochopil

    superkarma: 0 07.01.2006, 14:46:32
  12. avatar
    [287] man-mimo [*]

    Ženo-in, to jste opravdu přehnali

    http://bleskove.centrum.cz/udalosti/clanek.phtml?id=17836




    .

    superkarma: 0 07.01.2006, 12:39:52
  13. avatar
    [286] risina [*]

    263 Irena1: A to jako muž podle tebe na děti nemyslí? A nebo v práci nemyslí na nic jinýho než na práci? Nebo vůbec, když někdo má děti, tak by asi neměl pracovat nebo dělat kariéru? Navíc práce politika není o tom, že jsi 7 dní v týdnu 24 hodin denně v čudu...

    superkarma: 0 06.01.2006, 18:35:45
  14. avatar
    [285] Jaštěrička [*]

    Jerry*: To je pravda,ale to nesouvisí s tím,jestli jsi doma nebo se věnuješ své profesi, jestli jsi VŠ nebo ne.To je o prioritách. Taky mi připadne, že tady panuje představa,že profesně úspěšná ženská nedělá nic jiného než čumí v práci. To je kravina,to neplatí ani o chlapech (to by nestíhali ty svoje tenisy, milenky a poddobně ) Ta doba,kdy lidi trávili v práci 12 hodin a více denně už odeznívá - ono se to taky nedá pořád vydržet, začne se to podepisovat na zdraví a tím pádem i na výkonnosti v práci.A pokud můžu soudit podle sebe i ženských ve svým okolí, který nežijí jen rodinou, tak naopak potom ten čas,který na děti máš, s nima trávíš podstatně intenzivněji než když dřepíš celý den doma - myslím,že to můžu srovnat se situací v mým dětství (kromě svíčkové taky nezapomenu,jak jsem trávila prázdniny na 3 pionýrských táborech za sebou,aby si máma ode mě odpočinula ).Jednak netrávím víkendy šůrováním, bo jsem měla výpomoc a teˇd jsou kluci dost velký, aby se zapojili, jednak si toho víc vážím.A od určitýho věku dětí seš rád,že s tebou vůbec ještě komunikují , protože už mají svoje životy a nijak dvakrát nestojí o to,abys jim pořád stál za zadkem.

    superkarma: 0 06.01.2006, 16:36:04
  15. avatar
    [284] Odemětobě [*]

    Solei: máš pravdu,sebevzdělanější žena může být natolik sobecká(možná to není nejsprávnější výraz),že zaději stiskne tlačítko,než by se hodinu soustředila jen a jen na děti.Vědci potřebují nějak vyčistit hlavu,Nord see je tuším v Brně ve Vaňkovce a taky mi tam chutná-celozrnný sendvič s uzeným lososem a spoustou zeleniny.

    superkarma: 0 06.01.2006, 16:02:38
  16. avatar
    [283] Vivian [*]

    Jerry*: ne, jen si chráním hlavu, občas je to tady dost vostrý

    superkarma: 0 06.01.2006, 16:01:44
  17. avatar
    [282] Solei [*]

    Odemětobě: Nechci Tě provokovat, ale pouštění si pohádek konzumace v Mc. nesouvisí se vzděláním ani IQ, pouze s osobním postojem a možná snobstvím a specifickým způsobem relaxace. Znám světově uznávané vědce, kteří jsou schopni hrát si jako malé děti, číst červenou knihovnu a cpát se v nord see (škoda že tahle síť - něco jako Mc. se u nás nerozšířila, fakt mi u nich chutná). A už se těším až bude v Praze k sehnání kebab který bude k jídlu :-)

    superkarma: 0 06.01.2006, 15:51:43
  18. avatar
    [281] Jerry* [*]

    Jaštěrička: To jsou právě ty maličkosti,na které člověk v životě nezapomene.Na čtenou pohádku,na máminu svíčkovou,atd...))

    superkarma: 0 06.01.2006, 15:35:48
  19. avatar
    [280] Jerry* [*]

    Vivian: Vivi,kam v tom blembáku? Vytáhla jsi do boje za práva žen?

    superkarma: 0 06.01.2006, 15:31:56
  20. avatar
    [279] Jerry* [*]

    Odemětobě: Takovou mám představu.Není snad třeba říkat více.

    superkarma: 0 06.01.2006, 15:31:14
  21. avatar
    [278] Odemětobě [*]

    Jerry*: mně jako ženě se mi to tochu kříží:ženská na vyšším postu má snad tolik inteligence,aby nepouštěla pohádky z walkmana a nenakupovala blafy z Mc.Většinou lidé s vyšším IQ a vyšším příjmem i více dbají na své zdraví.Ale docela dobře se můžu i mýlit.Jsem jen VŠ z malého města,na mateřské jsem byla 5 let a pohádky jsem zásadně četla.

    superkarma: 0 06.01.2006, 15:19:16
  22. avatar
    [276] Vivian [*]

    Luciš: a proč tě tak strašně štve, že si 'reditelka' dovolila napsat něco o tom, co dělá? Proč se tě to tak dotýká?
    Máš špatné zkušenosti s nějakou ředitelkou, takže všechny ředitelky škol jsou pro tebe automaticky neschopné krávy, které si svou pozici vyšukaly...

    Píšeš, že ženy by měly držet pospolu, ale ty sama tady nepokrytě pálíš do vlastních řad. Jedna si dovolila napsat, že je profesně úspěšná, a to je najednou vzbouření na vsi - jak si to mohla dovolit?!

    superkarma: 0 06.01.2006, 14:37:40

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [275] Jaštěrička [*]

    Jerry*: Specifikuj přsně,co ta role obnáší V tom bude asi ten zakopaný pes,že každý to vidí jinak.

    superkarma: 0 06.01.2006, 14:31:01
  2. avatar
    [274] Jerry* [*]

    Jerry*: pokračování:Pohádka před spaním se dětem pustí z walkmana,je teď docela slušný výběr.Pokud žena má schopnosti a má možnost je využít,nebránil bych jí.V rodině je však role matky nezastupitelná a to mi tady těžko někdo vyvrátí.

    superkarma: 0 06.01.2006, 14:18:53
  3. avatar
    [273] Jerry* [*]

    Každému,jak je libo.Hůře se seberealizuje v zaměstnání žena,bydlící na maloměstě nebo na vesnici,kde se ještě žije "postaru".Muž vydělává peníze(popř.dojíždí za prací),žena se stará o chod domácnosti(popř.hospodářství a o děti,protože jinak to prostě nejde.Ve městě má dnes žena možností více,tak proč je nevyužít.Extrémně může být i paní ředitelkou všeho možného.O děti se postará paní na hlídaní,večeři přivezou z pizzerie nebo se staví jeden z manželů u Meca.

    superkarma: 0 06.01.2006, 14:18:14
  4. avatar
    [272] Luciš [*]

    Vivian: o chlapech v téhle pozici nebyla řeč. Přiznávám, že tam podle mě mohlo být všeobecně dost vysoké procento hlupáků. Jak má někdo špatné zkušenosti s majiteli psů, tak já hold nesnáším některé pracovníky ve školství, třeba se to za pět let, co jsem zaplaťpánbůh mimo, změnilo
    Pokud jsou stejné schopnosti a kandidáti muž a žena rovnocenní, zpravidla vyhrává muž, protože má hold špičatější lokte a protože jej zvolí jiní muži. Třeba taky proto, že slyšeli paní Paroubkovou. Co se mi ekluje, je přístup paní ředitelky tohle by třeba chlap nenapsal, byla by to pro něj ztráta času se takto chlubit. Stejně tak by Paroubek neřekl, že se chlapi hodí víc na to a ne na ono. Ženský to zbytečně moc víří, místo aby držely pospolu.

    superkarma: 0 06.01.2006, 13:24:35
  5. avatar
    [270] Vivian [*]

    Luciš: a proč podle nich soudíš všechny ostatní?
    A myslíš, že chlapi se dostávají na vysoké pozice jen díky svým schopnostem?

    superkarma: 0 06.01.2006, 12:48:10
  6. avatar
    [268] Jaštěrička [*]

    Harantka: A proč to pexeso s tebou nehrál táta? Já myslím,že moje dět nejsou o nci z toho ochuzeny,ale prostě se ty večeře nevaří každý dem nebo už je zase zvládnou uvařit i oni...a mají taky spoustu svých zájmů,nepotřebují,abych jim byla pořád v patách.Asi je to hodně o prioritách a najití rozumnýho kompromisu.Nevěřím,že ti pánové ve vysokých funkcích 24 hodin denně myslí jen na svou práci nebo vzdělávání se

    superkarma: 0 06.01.2006, 12:12:40
  7. avatar
    [267] Jaštěrička [*]

    Irena1: Ale o tom to je,že každý to má jinak Jsou ženské,které opravdu takhle fungují,že se nedokáží ani na chvíli odpoutat,ale jsou zas jiné,které to zvládají bez problémů.

    superkarma: 0 06.01.2006, 12:09:07
  8. avatar
    [265] Jaštěrička [*]

    Irena1: Sorry,mě je 40 a mám 18letýho synka a 11letýho.Chceš mi snad naznačit,že jsem stará? A nemyslí pořád,jinak by se zbláznila, naučíš se tu kontrolku vypnout a spolíhat i na jiné.Ono fakt platí - spokojená máma,spokojené dítě a ne každá se dokáže realizovat jen doma.

    superkarma: 0 06.01.2006, 12:06:08
  9. avatar
    [264] Irena1 [*]

    Odemětobě: navíc jak se znám, já bych myslela i za chůvu nebo pomocnici v domácnosti, jsem na to zvyklá a trochu to mám i v náplni práce, přemýšlet za ostatní, aby bylo všechno tip-top

    superkarma: 0 06.01.2006, 12:04:25
  10. avatar
    [263] Irena1 [*]

    Jaštěrička: já přece neříkám, že dobrá mamina nutně musí podepisovat žákovskou nebo kupovat brambory - ale stejně na to svoje dítě nebo domácnost myslí. A zase když už je ve věku, kdy má děti hodně velké a nemusí se o ně starat, tak budeme žbrblat, že v politice chybí mládí

    superkarma: 0 06.01.2006, 12:01:56
  11. avatar
    [261] Jaštěrička [*]

    Odemětobě: Já jí to neberu.Mě vadí to zevšeobecňování.

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:55:54
  12. avatar
    [260] Odemětobě [*]

    Jaštěrička: to můžeme říkat třeba my dvě,protože máme děti téměř odrostlé.Ale Irena 1 ještě děti nemá,takže jí bude 40 a jejímu dítěti jen 7.Na takové se myslí i v práci a brambory asi samo nekoupí.A souhlasím,že ženy na vyšších postech má jinak zařízený život než třeba řadová úřednice.

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:51:33
  13. avatar
    [259] Jaštěrička [*]

    Harantka: http://www.logistika.host.sk/ Definici číslo dvě můžeš klidně aplikovat na fungování rodiny.Ona to taková malá firma v podstatě je. Většina připomínek tady - jako kontrola žákovské,nákupy a vaření večeří se netýká lásky k dětem,ale chodu domácnsoti. Věř mi,že mám srovnání, my ty teplý večeře jako děcka doma měli,i žákovská byla podepsaná,ale nikdy jsme třeba nebyli s rodiči na dovolené , na horách, v divadle...

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:47:54
  14. avatar
    [258] Jaštěrička [*]

    Harantka: Jistěže.

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:39:52
  15. avatar
    [257] Luciš [*]

    Když myslíš, s pár ředitelkami, zástupkyněmi, ženami ve vyšších funkcích na FF a PdF a profesory na jejich školách jsem přišla do styku, možná to nebyla postel, ale některé stály za to

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:39:17
  16. avatar
    [255] Vivian [*]

    Luciš: takže pokud se žena dokáže prosadit a někam to profesně dotáhne, tak jedině přes postel? Nemá na to, aby něco dokázala vlastními schopnostmi? (Máš o sobě asi dost nízké mínění).
    Jinak, a neber si to osobně, mám dojem, že nemáš ani páru o práci ve vedení vzdělávacího ústavu

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:18:09
  17. avatar
    [254] Jaštěrička [*]

    Irena1: Ty jim do té hlavy vidíš? Nějak jsi zapomněla,že ženské,které se dostanou až tak daleko,obvykle nemusí kupovat brambory, bo si mohou dovolit výpomoc. Tohle je hodě o logistice, ona máma není jediná,kdo může zkontrolovat žákovskou a taky to tak často v rodinách, kde matka třeba úspěšně podniká,je. Neheldě na to,že jsou úspěšné ženské často ve věku,dky už dětem žíkovskou kontrolvat netřeba , bo na to musíš mít jejich souhlas A až s tady na mě zase vrhnou zaryté maminy,jak může být dobrá matka,co nepodepisuje žákajdu a nekupuje brambory a nevaří teplé večeře - ale jistěže může,o tom mateřská láska opravdu není.

    superkarma: 0 06.01.2006, 11:09:07
  18. avatar
    [253] Irena1 [*]

    Odemětobě: nepochybně s tebou souhlasím, je to dané výchovou. Proto i říkám, že to v sobě máme zakodované. Je to proces na dlouhé lokte, než se postavení žen u nás změní a změní se i postoje mužů. Nicméně třeba s mateřstvím neuděláš nic - buď dítě máš a myslíš na něj, nebo nemáš a pak můžeš cele dělat politiku.

    Věř, že znám hodně silných a schopných žen. Ale vždycky jsou to hlavně mámy. I při jednání top-managementu mají někde vzadu v hlavě uloženo, že zapomněly podepsat žákovskou a že musí domů koupit brambory.

    superkarma: 0 06.01.2006, 09:39:26
  19. avatar
    [252] psycho [*]

    Odemětobě: tak to se pleteš, do dneška jsou mužské a ženské práce, jsou dokonce vyjmenované zákonem.

    superkarma: 0 06.01.2006, 09:28:16
  20. [251] rozina [*]

    Já dávám všem za pravdu, kdo tu řekli, každý má svůj názor. Osobně bych to viděla tak, že pí. ZP takové věci myslí vážně, asi víc nesmí!! JE to na pánovi vidět jak v RAJi, u piva mužové smýšlejí. NO a VO TOM TO JE !!!!!!

    superkarma: 0 06.01.2006, 09:04:26
  21. avatar
    [250] Odemětobě [*]

    Irena1: až jednou budeš mít dceru,tak ji prosím vychovej tak,že:děvčátka jsou rovnocenná rasa jako chlapečci,není jejich povinností hrát si jen s panenkami.Že ženská není manželova služka a nepatří do kuchyně.Že má být hrdá na to,co umí a nemá se stydět to o sobě říct.Ale jestli jí budeš vtloukat do hlavy,že má myslet hlavně na rodinu,tak to opravdu bedeme mít zakódováno ještě X generací.Mám dceru 18 a syna 16 let.Oba umí ukuchtit něco jednoduchého,synovi přijde normální umýt záchod a oba spolu natírají plot.Nejsou mužské a ženské práce.A syn ví,že je slušné podržet dveře,pomoct s taškou,dát přednost.Možná jsem tě pochopila špatně,ale postavení žen se bude odvíjet od toho,jak své syny a dcery vychováme.

    superkarma: 0 06.01.2006, 08:58:25
  22. avatar
    [249] Irena1 [*]

    Já s ní v podstatě souhlasím, jen je to nešťastně vyřčené. Pokud se najde výjimečná žena, která má schopnosti, povahu a sílu být političkou, pak určitě ANO! Ale česká žena přece jen má zakodovanou péči o rodinu a manžela a pak logicky dělá všechno jen napůl - v práci myslí na rodinu a rodina zas trpí, protože je jednou nohou pořád v práci....

    superkarma: 0 06.01.2006, 08:46:30
  23. [248] Elleny [*]

    Jinou odpověď jsem ani nečekala. Chudák paní Paroubková při své vizáži a "povaze" nemůže dělat nic jiného než domácí puťku. Myslím, si že to nemyslí zle, je prostě taková jednoduchá. Nesouhlasím s jejím názorem, ale na svůj názor máme všichni právo, tedy i paní Paroubková. Co nechápu je reakce lidí. Pak asi nepochopili význam slova demokracie. E.

    superkarma: 0 06.01.2006, 07:43:52
  24. avatar
    [247] Bobša [*]

    ad.astra: "To není novinařina, ale propaganda" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a pak se může někdo divit, že k našim masmédiím nemám důveru Věřím jim až každé 10. slovo takových konfrontací a rozborů s výroky našich novinářů by mělo být víc

    superkarma: 0 06.01.2006, 07:34:14
  25. avatar
    [246] Luciš [*]

    Kotě,Vivian: U těch profesí, třeba jsme měli ve fabrice slévačku, osobně jsem si jí vážila mnohem víc než kdejaké navoněné omezené, názorově úplně vymatlané paní ředitelky, která se na místo dostala, protože se s někým vychrápala nebo podnikala řitní alpinismus. Dokázala se prosadit v oboru, kde by to nikdo nečekal a byla mezi chlapama nejlepší. Teď je pro ženy tahle práce zakázaná. Na místě ředitele školy je jakákoliv ženská možná, protože se tam toho až tak moc nedá zkazit a lehce se tam dá dostat. Možná by se chtělo zeptat kolektivu zaměstnanců školy, jak je na tom paní ředitelka

    superkarma: 0 06.01.2006, 07:28:21
  26. avatar
    [245] psycho [*]

    Nyotaimori: Ženská není stejný druh živočicha jako chlap. Nikdy je nemůžeš srovnávat. Taky bych ženský do politiky nepouštěl, ani do řídících funkcí.
    P.S. Mohu ti dát desítky příkladů, kdy ze zákona či vyhlášek mají ženský spoustu výhod a nějakých úlev. A nikdo to nikam nežene.

    superkarma: 0 06.01.2006, 07:04:53
  27. avatar
    [243] Šupitopresto [*]

    Nyotaimori: snad jsem toho tolik neřekla... to byla jen moje nejtemnější vize, tak daleko to snad nebude nutné hnát

    superkarma: 0 05.01.2006, 22:57:46
  28. avatar
    [242] ad.astra [*]

    http://www.blisty.cz/2006/1/5/art26415.html

    superkarma: 0 05.01.2006, 22:47:53
  29. avatar
    [240] Šupitopresto [*]

    Alfová : no, nutit nás nemůže ale může svému manželovi nakukat, aby nám zákonodárci trochu zkrouhli tu rovnoprávnost a odňali volební právo, abysme je my (snad to zdravé jádro) nemohly vypískat a věnovaly se především SVÉ ROLI matky a manželky!

    superkarma: 0 05.01.2006, 22:16:00
  30. avatar
    [239] Jerry* [*]

    Alfová : Co není,po volbách může být.

    superkarma: 0 05.01.2006, 21:35:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme