Vztahy

Zneužívá manžel naši dceru? Nebo ne?

 

Jsem vdaná 7 let, před tím jsme spolu s manželem 2 roky chodili. Rozumíme si, máme se rádi. Dalo by se říct, že nám to klape.

 

Po narození dcerky se náš vztah ještě upevnil. Manžel se v malé doslova vidí. Za pár měsíců jí bude pět let a je to tatínkův miláček. Samozřejmě, že i můj.

 

Jenže já si v posledních době nějak víc všímám něčeho, čemu jsem dříve nepřikládala žádný význam. Jde o to, jak se manžel s dcerkou mazlí.

 

Víte, nepřipadá mi to úplně normální, ale na druhou stranu si říkám, jestli v tom třeba nevidím něco, co tam není.

 

On ji má opravdu rád a vím, že by jí nikdy neublížil. Ale něco v jeho chování mě nutí, abych zbystřila pozornost.

 

Často si s ní hraje, což považuju za normální a fajn. Ale on ji při té hře často pusinkuje, hladí od hlavičky přes celá zádíčka až dolů na zadeček, když si třeba sedne k televizi, chce, aby mu malá seděla na klíně a přitom vyžaduje, aby mu dávala pusinky. Nepozoruju na něm nějaké známky fyzického vzrušení, ale vidím, že mu ty doteky a tělesný kontakt s ní dělají dobře. Dá se říct, že si nenechá ujít příležitost, aby se jí nějak nedotkl. Často ji hladí i po hrudníčku. V neděli ráno jsem si trošku přispala, domluvili jsme se, že se manžel ráno o dcerku postará. A když jsem pak vstávala, našla jsem je oba ležet na její válendě. Malá byla přitulená a ruka mého manžela jí jezdila po zádech nahoru a dolů.

 

Jsem z toho v šoku a nevím, co s tím. Vím, že to musím nějak řešit, že to nemůžu nechat být. Jen jsem se chtěla ujistit, jestli to, co se u nás děje, třeba není normální. Přiznám se, že mi to jako normální nepřipadá, se mnou se táta takhle nemazlil. Objal mě, dal mi pusu, pohladil mě po hlavě, ale tohle? To už mi připadá moc.

 

A pak taky nevím, jak to vyřešit s manželem, který je jinak velmi hodný. Myslím, že je třeba nemocný a pomohlo by mu, kdyby navštívil nějakého odborníka.

 

Zatím jsem s ním o tom nemluvila, ptám se nejdřív tady, snad mi někdo pomůže svými zkušenostmi a snad budu po přečtení vašich názorů trochu moudřejší.

 

Jak byste se zachovaly vy? Je mi vážně nanic.

 

Naďa

 

Milá Naďo, uf, po přečtení Tvého příspěvku mi nějak není úplně dobře. Určitě bych Ti radila, abys své pocity nebrala na lehkou váhu. S manželem bych si promluvila. V takovém případě musí jít veškeré ohledy stranou. Snad Ti čtenářky poradí a pomohou - alespoň povzbuzením. V každém případě Ti přeji hodně štěstí a prosím, napiš, jak se situace vyvíjí.

   
16.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [68] Kacule [*]

    Víš, možná ti to připadá divné, protože tvůj otec se s tebou takhle nemazlil - přece jen v každé rodině je to jinak. Ale já bych v tom nic hrozného neviděla, možná bych ti radila, abys to s manželem ani nerozebírala, třeba by ho tvá podezíravost mohla hodně ranit. Se mnou se taťka mazlil podobně, akorát jsme se až tak nepusinkovali. Naše tradice byla v sobotu a v něděli šup k němu do postele a tam jsme se mazlili nebo blbli, až nás musela mamča vyhánět z pelechu, pak k nám přibyl i mladší bráška. Tohle okupování manželských postelí nám vydrželo až na střední školu, brácha byl na základce, ale to už jsme spíše všichni leželi a kecali o škole, případně o nějakých problémech...a můžu říct, že na tohle ráda vzpomínám...Takže zvaž, jestli nevidíš něco, co třeba není..

    superkarma: 0 17.08.2005, 15:21:01
  2. avatar
    [66] Exupery [*]

    No já nevím, mě by asi hlazení po hrudníčku v pěti letech vadilo, i když mi tam něco začalo růst asi až o 11 let později. Pamatuju, že už jsem se rozhodně nechtěla koupat s bráchou (tříletým) ve vaně a plavky jsem chtěla dvoudílný. Takže kdyby to holčičce vadilo, tak by se to snad poznalo, ne?

    superkarma: 0 16.08.2005, 22:57:35
  3. avatar
    [64] Sanofi [*]

    Meryl píše,že po přečtění příspěvku jí není úplně dobře. Proč? Já na tom, co popisuje Naďa nevidím nic nenormálního............

    superkarma: 0 16.08.2005, 20:18:21
  4. avatar
    [62] risina [*]

    Teď jsem si vzpomněla, jak všechny naše děti milovaly, když je tatínek nosil "na papouška", tj. že mu seděly na ohnuté ruce. A dcera jednou ve soplečnosti řekla - tati, vem mě na ptáka . Být to dnes, pošlou na nás asi sociílku...

    superkarma: 0 16.08.2005, 19:26:50
  5. avatar
    [61] Boubel [*]

    Podle mě je hlazení na zádech příjemné snad všem věkovým skupinám.Dle mého je 5-ti leté dítě natolik vyspělé,že si už umí říct,co je mu příjemné a co není.A než křivě obvinit manžela,tak si začnu více všímat okolností,kde k mazlení dochází.Jestli manželovi nevadí třeba návštěva babičky a klidně dcerku hladí,tak si myslím,že jde opravdu jen o otcovskou lásku.Jestli k tomu vyhledává spíše přítmí a soukromí,tak teprve pak bych bila na poplach.A taky bych si všímala,jestli se manželův vztah ke mě neochladil a je ke mě stejně něžný jak na dcerku.Ale to téma je velice citlivé a myslím si,že rada odborníka by byla na místě.Třeba i anonymě po telefonu.Přeji hodně štěstí.

    superkarma: 0 16.08.2005, 18:49:17
  6. avatar
    [60] RenataP [*]

    jéžiš, co já se naseděla jako dítě tátovi na klíně.... houpal mě na koníčku a teď koukám, že to je sakra sexuální podtext
    SKončilo to, když na mě vlezla puberta, jaksi jsme se odcizili, nicméně super vztah s tátou trvá dodnes a sezení na klíně mě nijak nepoznamenalo.

    Naďo, asi bych udělala ten test dole zmiňovaný - chceš na procházku s tátou nebo s mámou? A hotovo.

    superkarma: 0 16.08.2005, 17:39:12
  7. [54] xenie [*]

    davide: nemyslim pred akci si nechat ukazat obcanku, ale jaksi nemam ve zvyku spat s nekym, u nejz ani nevim kolik mu je... to může nastat u "jednorázovek", ale to je mi zdraví přednější ovšem, každému co jeho jest ...

    superkarma: 0 16.08.2005, 16:26:23
  8. [50] Tobbi [*]

    Normálně manželovi projeď počítač. Jestli tam najdeš děti a dívenky v jednoznačných pozicích... jak jsem ateista, tak Bůh s tebou a tvou dcerou.
    Třeba o nic nejde a třeba budeš jednou s pláčem vyšetřovatelce říkat: "...ale na ženě-in taky říkali, že je to normální."

    superkarma: 0 16.08.2005, 16:15:45
  9. [49] xenie [*]

    Odemětobě: rozdíl 2 roky není skoro žádný rozdíl, oba jsou děti, 15 a 17... ale dospělí lidi by měli vědět co je košer a co už ne, a min. se dotyčné/ho před akcí zeptat, kolik mu/jí je ...

    superkarma: 0 16.08.2005, 16:02:00
  10. avatar
    [48] Odemětobě [*]

    xenie: nechci se vám dvěma plést do debaty,ale v sobotu jsem se sešla se známými,kteří řeší tento problém:klukovi je 15 a 2 týdny,sbalila ho 17 letá holka a v den jeho 15.narozenin ho svedla.Hlavně maminka z toho docela šílí.Tak jsem ji uklidnila slovy,že horší je,když na diskotéce holka tvrdí,že je jí 16 a po "akci" z ní vyleze,že má 14.Občas je mi dnešních kluků líto,holky vypadají starší a jsou dost aktivní.

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:58:31
  11. [47] xenie [*]

    davide: to je ono, že se to bere pokaždé jinak...kdyby 30-letý muž zneužil 14-letou holku, je jednoznačně považován za úchyla, když je to ženská, tak se lidi ptají, co tomu klukovi vadilo ... to mi připadá postavené na hlavu... prostě se 14-letýma dětma se nešuká, jedno jakého pohlaví

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:50:21
  12. avatar
    [46] Odemětobě [*]

    david.lister: ani jsi nezažil pionýrský tábor? Mému manželovi bylo necelých 14,když ho zaučila vedoucí.Naštěstí ho to nepoznamenalo.

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:50:10
  13. avatar
    [45] Andula [*]

    Se mnou se rodice moc nemazlili, my se s detmi mazlime hodne, ja asi vic nez manzel, ale fakt me petileti ani sedmileti chlapecci sexualne nevzrusuji

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:38:45
  14. avatar
    [44] catcat [*]

    david.lister: já asi chodila taky na špatnou školu, učitelů je všeobecně málo

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:37:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [42] Mirrule [*]

    Zřejmě v tom nebude nic víc než otcovská láska....Možná je i manžel víc mazlivější..jak se chová k tobě? Třeba taky využívá každé příležitosti aby se tě dotknul a nemusí to vůbec souviset se sexem.
    Někteří lidé, potřebují fyzický kontakt i při rozhovoru ...Bavila jsi se s manželem někdy na toto téma? (třeba když se něco probíralo v televizi) Jestli jo, tak není problém se s ním pobavit i o vaší dceři....Já se o tom s manželem mluvila a vzal to uplně normálně....Hodně štěstí...

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:33:00
  2. [41] xenie [*]

    promluv si s manželem, ale asi bude chudák zírat, že ho považuješ za úchyla... btw zkus si ten článek "přeložit" tak, jako kdyby ho psal muž o ženě, která se takto chová ke svému dítěti... napadlo by Tě považovat ji za pedofilní ?

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:23:14
  3. avatar
    [40] Odemětobě [*]

    Moje děti mají 16 a 18 let.Dcera moc kontaktní nebyla nikdy,ale i teď v 18 se přijde za mnou obejmout a má ráda hlazení hřebenem po zádech.Totéž syn,dnes o hlavu větší než já,i když je fakt,že nejvíc se tulil v době,kdy mu hlava vycházela na moje prsa.Já ani manžel jsme si jako děti moc mazlení neužili,tak svým dětem jsme to chtěli vynahradit.Ale jen tehdy,když oni sami chtěli.Takže pokud se tvoje holčička s tatínkem mazlí ráda a vyhledává to,tak bych jen pozorovala.

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:21:14
  4. avatar
    [39] *Kotě* [*]

    david.lister: catcat: souhlas
    chudák manžel, kdyby tak věděl, z čeho ho manželka podezřívá, protože hladil svou dcerku po zádíčkách...

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:12:25
  5. avatar
    [37] catcat [*]

    Když si jde malá dobrovolně k pohlazení, tak je jí to příjemné. A taky si myslím, že jsme přesyceni informacemi o zvrhlíkách a vidíme je i pixle od mlíka...

    superkarma: 0 16.08.2005, 15:06:11
  6. avatar
    [36] Andula [*]

    Tak nevím, to teda asi své děti taky zneužívám

    superkarma: 0 16.08.2005, 14:57:10
  7. [34] rozina [*]

    b l b o s t .........nechte toho, slyšíte trávu růst...

    superkarma: 0 16.08.2005, 14:44:48
  8. avatar
    [32] bookcase [*]

    Nadi, každopádně napiš jak to dopadlo

    superkarma: 0 16.08.2005, 14:13:43
  9. avatar
    [31] bookcase [*]

    pil mlíčko

    superkarma: 0 16.08.2005, 14:13:03
  10. avatar
    [30] bookcase [*]

    hblaziko: to jsi mi připomněla...já kluka kojila jenom dva měsíce, pak už neteklo nic. No a on teď, když jsou mu tři a půl, mě chytil za prso a ptá se: Co to máš? Já na to, že jsou to prsa, že z nich mlíčko jako miminko. A on mě chytl za obě naráz a: Mami, udělám ti nové prsa . Plastická chirurgie hadra

    superkarma: 0 16.08.2005, 14:12:40
  11. avatar
    [28] Juana [*]

    Podle mě jsme už z televize všichni zblblí. Synek se s námi mazlil dokud nezačal chodit do školy, teď už na sebe nenechá sáhnout a ani pusu mu nemůžu dát. Holce budou na podzim 3 a je strašně mazlivá, dolézá za mnou i za manželem, pusinkuje nás i psy a kočky a pokouší se i o brášku - ten se nenechá. Vyloženě vyžaduje hlazení po zádíčkách nebo po noze či po ruce, co zrovna chce a naopak nás s manželem do toho nutí. Přiznám se, že nám je to taky příjemný, manžel z toho měl ze začátku problémy, jestli je to normální, když se mu líbí to dětský tělíčko hladit. Jenže obdobně si to hlazení u nás vynucuje i jeden pes a jeden kocour a rozhodně nejsme zoofilové . Jo a úplně stejně si to ta naše vynucuje i u babiček - prostě jim vleze na klín a řekne, že chce mazlit. No a co. Kde jinde by se sakra měli lidi navzájem dotýkat než v rodině? Připadá mi to normální, naopak lidi, co se jich v dětství nikdo nedotýkal, v dospělosti trpí různými psychickými poruchami.
    Vím, že jednou přijde den, kdy už to děti nebudou chtít. Pak jim to samozřejmě nemůžeme vnucovat. Ale jestli s hlazením souhlasí a líbí se jim to, tak proč jim to nedopřát. Já si pamatuju, jak mi hladívala moje teta za krkem, moji rodiče se s námi moc nemazlili, ona dlouho nemohla otěhotnět a tak se vyžívala na nás a já byla ráda, že mi někdo hladí, když se moje máma starala o mladší ségru (bylo to v létě o prázdninách).

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:56:57
  12. avatar
    [27] floo [*]

    hblaziko: jo tak na tomle fakt něco bude, co já slyšela tak jsou ti co byli dlouho kojení fakt hornáci...jako to moje

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:34:31
  13. [26] hblaziko [*]

    Teda Naďo, ty děláš z komára velblouda , já se se svým synem (3,5) mazlím taky tak a úchylná si rozhodně nepřipadám. Jediný místo, který je pro mě samozřejmě tabu a nedotýkám se, je camprlík . Jinak je celej prostě k umuchlání .
    A co by sis asi myslela o mém synovi, když ráno, jak se převlíkám, tak se mi vrhne na prsa (dlouho jsem ho kojila, takže si to pamatuje a říká si, co kdyby tam ještě bylo mlíčko? ), taky ho nepovažuju za úchylnýho, i když v budoucnu z něj asi bude "horňák" .

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:22:36
  14. avatar
    [25] Exupery [*]

    risina: Já jako dítě nesnášela objímání a pusinkování od nikoho a vydrželo mi to až do teď, nemám rádafyzický kontakty. Ale se zvířatama se mazlím docela intezivně, asi tak jako Nadin manžel s dcerkou

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:17:22
  15. avatar
    [24] kemy [*]

    mirunnka: tak to je hnus

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:15:59
  16. avatar
    [23] risina [*]

    A jak se manžel chová k tobě? Třeba je takhle "mazlivý" od přírody, třeb aby takhle hladil i pejska nebo kočku.. Všímej si dcery, jestli jí to nějak vadí, jeslti se bojí být s tátou sama. A když ne, tak neplaš...

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:05:22
  17. avatar
    [22] Exupery [*]

    Jeněnka: A ty by ses fakt teď chtěla s tím puberťákem mazlit?

    superkarma: 0 16.08.2005, 13:05:22
  18. avatar
    [19] kemy [*]

    Eva_Fl: já taky ne. snažila sem se jenom nastínit obě strany mince. abych nebyla pochopená špatně. chtěla sem říct, že to může být tak či onak a samozřejmě tomu má věnovat zvýšenou pozornost apod. ale taky ať si uvědomí, když manžela nařkne neprávem, co se pak můž stát. je to dost těžká situace..

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:51:02
  19. avatar
    [18] floo [*]

    Buď ráda, že je ke své dceři pozorný a rád se jí věnuje...
    Je to jeho projev lásky, třeba se s ním rodiče nemazlili, když byl malý tak má potřebu chovat se tak k dceři...
    Jestli je tohle zneužívání, tak jak bys nazvala potom to, co zneužívání skutečně je?

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:48:35
  20. avatar
    [17] kemy [*]

    kubalova: hezky napsáno. možná si naďu uklidnila..

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:46:56
  21. avatar
    [16] Eva_CZ [*]

    Ja si na rozdil od vas nemyslim, ze je to prehaneni. Neco Nadi rika, ze to neni jen mazleni otce s deckem. Citi, ze tohle neni v poradku - ja bych to na lehkou vahu vubec nebrala.

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:46:29
  22. avatar
    [15] Blues [*]

    Možná by nebylo od věci si nejdřív zjistit, jak to bylo v manželově původní rodině, jestli třeba její členové nemají ve zvyku se vzájemně víc dotýkat, objímat..? A co s tebou, není manžel víc nakloněný fyzickému kontaktu, nejen sexuálnímu, ale prostě jako způsob komunikace?
    Takoví lidé jsou, co více vyhledávají tělesný kontakt a nemusí to být jen ženy.

    Ale jestli se jinak projevuje normálně a více mazlení věnuje pouze dceři, byla bych asi taky znepokojená

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:42:25
  23. avatar
    [14] kemy [*]

    Meander: souhlasim! taky si myslim, že to je přehánění.

    naďo,
    já si myslim, že to je normání. naši se se mnou mazlili oba stejně a nikomu nepřišlo divný, když mě tatínek hladil stejně jako máma. co je na tom špatnýho? že je jinýho pohlaví. zkusila bych asi to, jak radí mahara. povídej si s ní o tatínkovi. jak si hrají, co podnikli, když si byla nakoupi, občas ať ji muž vykoupe a ty tam pak vlíti jakože pro něco. ale s rozhovorem s nim bych přeci jenom počkala. je tu sice ženský instinkt - takový ten šestý smysl, který napoví, když se děje něco divného, zlého. ale nepřeháníš přeci jen: představ si, jak by to anžu mrzelo, kdybys ho obvinila a on jí třeba opravdu prostě miluje otcovskou láskou. jenomže zase je pravda, že díky tomuhle už takový peklo prožilo nemálo holčiček. je třeba to nepodceňovat, protože ty články, který zmínila mahara, byly opradu ošklivý a smutný. ale jak říkám, spíš bych se přiklonila k tomu, že přeháníš, protože si takový to hlazení od tatínka nezažila. já jo a na zneužívání dětí apod. máme oba stejně radikální názor...

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:41:17
  24. avatar
    [13] kubalova [*]

    Nepamatuji se na žádné fyzické kontakty se svým otcem a nijak mi to nechybělo.Ale mé dcery se se svým taťkou mazlí odmalička.Kdysi u té starší,jsem taky přemýšlela co je ještě mazlení a také měla "myšky".Pochybovala jsem dokonce i o sobě...Možná důsledek mé výchovy. Jenže jsem velice dobře vnímala,že manžel s tou starší blbnul úměrně věku,co si dovolil ve 3 letech,nedovolil si už v 5 letech a tak dál.Dneska svou 13,5 dceru shazuje z klína,není s ní v příliš těsném objetí
    a pusinek také ubývá.Až je mi někdy dcerky líto,že tak "rychle"vyrostla a nemůže už se s tátou mazlit tak bezprostředně jako dřív.Pořád je ještě malá,ale už ženská...
    Jsem šťastná,že mé dcery mají k tátovi jiný vztah než já.

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:40:52
  25. [10] Kikoska [*]

    No, s rozhovorem s manželem bych byla opatrná. Mě by teda asi smrtelně urazilo, kdyby mě partner nařknul z pedofilie jen kvůli tomu, že miluju naše dětátko. Ano, možná máš pravdu a není všechno v pohodě, ale nemalovala bych hned na zeď... Přesně jak píší holky - důležitější by bylo zjistit, jak to vidí dcerka než si promluvit s manželem... Toť můj názor...

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:33:50
  26. avatar
    [8] bookcase [*]

    Naďo..těžko říct, asi bych zkusila to, co píše Mahara. Jinak my máme kluka a mazlíme se s ním s oba, jak říkáme, musíme si toho užít dokud je malý, až bude v pubertě tak nebude chtít. Zkus pozorovat dcerčino chování, jestli se při dotecích tvého muže cuká nebo říká že nechce...napiš pak jak to dopadlo

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:31:49
  27. avatar
    [7] emma [*]

    Milá Naďo, já bych ti teda na rozdíl od Meryl radila spíš pohovor s dcerkou než manželem. Pochybuju, že i kdyby měl pedofilní sklony, asi by ti to těžko přiznal
    holky, já myslím, že nějakým šestým smyslem se pozná, jestli chlap šahá, protože miluje své dítě, nebo šahá, protože "musí". někdy to fakt takhle začíná a pak jak to končí...
    možná bych je zkoušela taky občas "překvapit" - například při ukládání, v noci, v koupelně...

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:26:58
  28. avatar
    [6] Meander [*]

    Jak je to v deníku Bridget Jones...? "Bridget, ty jsi tak posedlá sexem, že kdybys viděla mámu při svatém přijímání, myslela bys, že hulí faráře." Tohle je něco podobného...

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:20:21
  29. [4] ValerieM [*]

    Mahara: Tenhle test bych zjistila. Jestli s ním ráda tráví čas, tak by to neměl být problém. V 5-ti letech už by ošklivý a nepříjemný poznat měla.

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:19:32
  30. [3] lesni.jahudka [*]

    Ahoj Naďo, mně chování Tvého manžela připadá úplně normální. Mám bratra, který má pětiletou dceru, chová se k ní velmi podobně a nikdo v tom nic nehledáme, naopak si říkáme, jak je to skvělý táta a ona ho za to miluje. Dokud se neděje nic vážnějšího, co už by opravdu bylo do očí, nedělala bych si z toho těžkou hlavu a naopak bych byla ráda, že má malá tak bezvadného tátu, který jí lásku dává najevo i jinak než jen slovy.

    superkarma: 0 16.08.2005, 12:15:26

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme