„Vtipné reklamy se utkaly, aby mezi nimi byla zvolena ta nejlepší. Mezi šoty, v jejich řadách se objevil bezpočet reklam velkých společností, pivovarů a či telefonních operátorů, nakonec zvítězil losos v konzervě.

Podle renomované společnosti Campaign, která se reklamou dlouhodobě zabývá, si strhující bitku medvěda s rybářem o čerstvého lososa na internetu prohlédlo 300 milionů diváků.

Reklama, která vyzdvihuje kvalitu konzervovaných lososů, pochází z roku 2000 a po osmi letech se dočkala svého ocenění.

Některé reklamy, ač se můžou zdát vtipné, nakonec skončily na stole arbitrážní komise. Jako příklad bychom mohli uvést dva seniory svádějící boj na život a na smrt o pytlík bramborových lupínků.

Bitku medvěda s rybářem ale nikdo nezakázal, naopak ji ocenili jako nevtipnější reklamní spot, a vy se nyní můžete přesvědčit, zda si takové prvenství zaslouží.

Čtěte také: Televizní reklama: Nemysli a plať!

Jak se vám reklama líbí?

Reklama