Novou tváří pro nadcházející podzimní kampaň kolekce LOOKS 2010 značky Schwarzkopf se stala třiadvacetiletá Jitka Kotoučková z Brna. Vítězka, která v soutěži „Tvář značky Schwarzkopf" získala finanční odměnu ve výši 100 tisíc korun, se v průběhu podzimu 2010 objeví na vizuálech produktů značky Schwarzkopf v obchodech po celé České republice.

tvar

Do soutěže, která proběhla ve spolupráci s rádiem Evropa 2, zaslaly soutěžící téměř dva tisíce fotografií se svými účesy inspirovanými kolekcí Schwarzkopf LOOKS 2010. Odborná porota vybrala 12 nejlepších dívek, ze kterých posluchači Evropy 2 zvolili čtyři finalistky, jež se zúčastnily Víkendu pro královny. Z finálové čtveřice se porota rozhodla právě pro Jitku Kotoučkovou, která nejlépe a nejoriginálněji splnila náročné požadavky, které jsou na novou tvář značky Schwarzkopf kladeny. Podle svých slov se Jitka Kotoučková přihlásila do soutěže spontánně, když o ní zaslechla na rádiu Evropa 2. Jak říká, žádné ambice na poli modelingu nemá a ani ji nenapadlo, že může v soutěži zvítězit. Porotu oslovil její účes ve stylu BLOOMINTENSE, který si sama vytvořila.

Soutěž o Tvář značky Schwarzkopf měla v letošním roce premiéru, avšak kolekce modelových účesů LOOKS proběhla již počtvrté. Vždy jde o módní, ale nositelný vzhled, ke kterému jsou vždy připojeny produkty vlasové kosmetiky Schwarzkopf, které pomohou účes vytvořit. Autorem kolekce je opět světoznámý stylista Armin Morbach, který se nechal inspirovat účesy předních módních ikon, zejména osobnostmi ze světa showbyznysu.

Reklama