Zakládá proto Školu úsměvu

Koncem února se objevila nepříliš příznivá zpráva o průzkumu, který na základě zadání známého publicisty Ivo Šmoldase vypracovala společnost STEM/MARK. Z průzkumu jednoznačně vyplynulo, že se Češi a Slováci neusmívají, přičemž by si 99 % z nich přálo, aby se na ně jejich okolí usmívalo víc. Tato šokující informace se dostala i k vedení společnosti Wrigley, která vyrábí žvýkačky bez cukru Orbit. Značka, jejímž cílem je vzdělávat společnost v péči o chrup a šířit tak krásný úsměv mezi Čechy a Slováky, se rozhodla, že s tím něco udělá a založila Školu úsměvu – www.orbitklub.cz/skolausmevu.

„Před čtrnácti dny jsme v médiích začali sledovat informace o tom, že se Češi ani Slováci neusmívají. Bylo to pro nás nepříjemné zjištění, protože úsměv lidí je pro naši značku Orbit velmi důležitý,“ říká Jana Přerostová, brand manažerka značky Orbit. „Rozhodli jsme se proto spojit se s panem Šmoldasem, převzít od něj a prostudovat kompletní výsledky – byly pro nás více než šokující. V zájmu zachování filosofie značky, pro kterou je zdravý a krásný úsměv stěžejní, jsme situaci vzali do svých rukou. Zmobilizovali jsme síly a založili internetovou platformu www.orbitklub.cz/skolausmevu v Čechách a www. orbitklub.sk/skolausmevu na Slovensku. Zde najde spotřebitel několik videí, které ho zaručeně pobaví, dále rady a typy, proč je úsměv důležitý a nakonec spotřebitelskou soutěž, která slouží jako motivace,“ dodává Jana Přerostová. 

Orbit

Do soutěže „Usmívej se a staň se Bubble Kingem!“ se spotřebitelé přihlásí tak, že v období od 17. března do 11. dubna zašlou pomocí formuláře na webových stránkách nebo emailem na adresu info@skolausmevu.cz/sk fotografii svého úsměvu do jedné ze tří soutěžních kategorií – veselý, zdravý, nebo šibalský úsměv. Soutěžní fotografie budou zveřejněny na facebookovém profilu Orbit Klub, kde od 14. dubna do 18. května proběhne hlasování pomocí tlačítka „To se mi líbí“. Po skončení hlasovacího období se mezi sebou utkají tři nejúspěšnější fotografie z každé kategorie. Vyhlášení absolutního vítěze proběhne 31. května na stránkách Školy úsměvu. Absolutní vítěz „Bubble King“ získá voucher na zájezd v hodnotě 60 000 Kč pro dvě osoby do usměvavého města Miami. Soutěžící na druhém a třetím místě se díky voucheru na 20 000 Kč podívají do Kodaně, hlavního města státu, jehož obyvatelé patří mezi nejspokojenější na světě.

Škola úsměvu je ale pro všechny, nejen pro lidi pohybující se na sociálních sítích a internetu, proto Orbit vyráží se svou výukou i do ulic. Zde na spotřebitele čeká tzv. Orbit box, detektor úsměvu, který na základě správného použití mimických svalů vydá zájemci žvýkačku. Aby to byl opravdu zážitek, přináší značka Čechům a Slovákům novou příchuť Bubblemint. Jaký má Orbit box úspěch, můžete shlédnout na tomto videu:

 

Reklama