Reklama

Milka Ski TeamTereza Maxová převzala v březnu pro svou nadaci z rukou nejlepší české slalomářky Šárky Záhrobské lyžařskou helmu posázenou křišťály od Swarovského. Speciálně upravenou lyžařskou helmu věnoval závodnici její hlavní sponzor, značka Milka. Nadace dětem Terezy Maxové se chystá unikátní helmu při nejbližší vhodné příležitosti vydražit. Výtěžek dražby by se mohl pohybovat v řádech sta tisíců.

Tereza Maxová svou účastí na slavnostním předání nenechala nikoho na pochybách, že adresná pomoc znevýhodněným a opuštěným dětem, o kterou během projektu se značkou Milka společně usilují, je pro ni osobně nesmírně důležitá: „Jsem velmi ráda, že se značka Milka přidala k naší snaze zvýšit šance znevýhodněných dětí na lepší život. Uvážíme-li, kolik dětí žije v České republice mimo zázemí a bezpečí rodiny, pak je každá pomoc nesmírně vítaná.”

Speciální kolekce lyžařských helem pro špičkové závodnice Milka Ski Teamu byla vyrobena před letošním Mistrovstvím světa v alpském lyžování. Design helmy navrhla ve svém milánském studiu sama dědička šperkařského impéria, Fiona Swarovski. Šárce Záhrobské přinesl talisman od Milky štěstí - na Mistrovství světa ve Val d’Isère, kde s křišťálovou helmou závodila, vybojovala stříbrnou medaili.

„Věříme, že nejen díky Šárčinu skvělému výsledku přiláká aukce co nejvíce dražitelů, protože hodnota helmy samotné je velmi vysoká,“ řekl Milan Koníček, Senior Brand Manager, Milka CR/SR z firmy Kraft Foods, která je výrobcem cukrovinek značky Milka. „Jsem ráda, že peníze z dražby pomohou dětem, které naši pomoc opravdu potřebují a neměly třeba takové štěstí a rodinné zázemí, jako jsem měla já,“ dodává Šárka Záhrobská.