Bulvár

„Zmírala jsem steskem!“ říká Petra z Výměny

Výměna

Lekovjanovi bydlí v bytovce na poklidném předměstí Děčína. Mají dvě děti - prvňáka Ládíka a dvou a půlletého Danečka. Monika je na mateřské dovolené, její manžel Láďa (35) pracuje jako zedník. Do Výměny manželek se Monika přihlásila proto, že chtěla, aby manžel poznal, jak dobrou manželku má doma. A také proto, aby se její Láďa změnil, zklidnil se a přestal řvát na děti.

Rodina Rysových žije na pokojné periferii v Praze-Ďáblicích, kde si už dva roky buduje svůj vysněný dům. Rodinu tvoří Petra (35), Miroslav (41), syn Jonáš, který chodí do první třídy, a dcera Rebeka, žákyně čtvrté třídy. Petra provozuje večerku, Mirkovou největší vášní je trénování fotbalového družstva, ve kterém hrají obě jejich děti. Přihlásit se do Výměny a zkusit, jestli je schopná sžít se s jinou rodinou, přišlo Petře jako bezvadný nápad. Navíc chtěla znovu najít sebe samotnou...

Jak Výměna dopadla, to jste viděli v neděli na Nově, dnes si můžete přečíst náš rozhovor s Petrou Rysovou a diskutovat o tomto díle!

Výměna

Jak dlouho jste váhali, než jste se přihlásili do Výměny manželek?
V podstatě od první řady. Když jsem slyšela poprvé upoutávky, tak jsem si říkala, že by mě to zajímalo. První řadu jsme ale prošvihli kvůli zaměstnání, pak jsme řešili jiné problémy, třeba stavbu... takže vyšla až čtvrtá řada.

Jak na to reagoval manžel?
Neměl s tím žádný problém.

Chtěla jste pomocí Výměny manželek najít sama sebe. Stalo se tak?
Do určité míry ano, ale byl to jen jeden z důvodů. Jak já říkám: bobřík odvahy. Uvědomila jsem si spoustu věcí, které si člověk běžně v životě neuvědomí, než dojde k nějaké krizové situaci.

A ty další důvody?
Chtěla jsem si to zažít, bylo to pro mě velké dobrodružství, odjet od své rodiny. Vždycky to bylo tak, že odjížděli oni ode mě, teď jsem poprvé jela já.

Jak se líbilo dětem, že je bude sledovat kamera?
Děti byly ze samotné Výměny nadšené. Já sama jsem kameru vlastně ani nevnímala a myslím, že děti to měly stejně.

Jak se vám líbilo bydlení v bytovce, vyměnila byste ho za rodinný domek?
Nemám s ním vůbec problém. Narodila jsem se sice v rodinném domě na Moravě, ale když mi byly tři roky, přestěhovali jsme se do Prahy a bydleli jsme v paneláku na Proseku.
Všechno má své výhody i nevýhody. Dnes už jsem na dům a zahradu zvyklá. Člověk si může upravovat vzhled svého dom, jak se mu zalíbí - fasádu paneláku nezměníte. Má to ale i své nevýhody. V paneláku je určitě pohodlnější bydlení, protože kolem domu je mnohem více práce. Ale myslím, že bych neměnila, i když s tím nemám problém. Kdyby mě donutily okolnosti, nevadilo by mi to.

Co vás ve vaší adoptivní domácnosti nejvíc překvapilo?
Nebylo to nějaké vysloveně extra překvapení, ale neměli žádné společenské hry. Bylo mi to trochu líto a chtěla jsem jim nějakou společenskou hru koupit, jenže jsem to nestihla. Koupila jsem aspoň plyšáky a fotbalový míč. Vím, že je to chytlo, protože kopanou hrají dodneška.

Co vám nejvíc v průběhu Výměny scházelo?
Určitě rodina. Nepřeháním, když řeknu, že jsem zmírala steskem. Nebylo to nic konkrétního, ale prostě mi všichni moc scházeli. Samozřejmě, že se mi zastesklo i po domečku, ale nejvíc mi chyběl manžel a děti.

 

Vyměnila byste manžela?

Možnost%
Ne, ani za Oldřicha Nového!73,2
Ráda bych...17,1
Naštěstí už se stalo.9,8

 

Myslíte si, že se budete s Lekovjanovými stýkat i nadále? Vznikl mezi vámi nějaký vztah?
Vlastně jsme v kontaktu pořád. Našla jsem u nás bundu, tak jsem si vzala Mončino číslo a poslala jí SMSku, jestli je bunda její? Chvíli jsme si psaly a nakonec z toho vyplynulo, že se pro ni nemůže stavit, takže bunda putovala poštou. Přesto si dál pravidelně píšeme a máme už konečně domluvenou i schůzku.
Jsem moc ráda, že to tak dopadlo, protože sama bych Monču asi nevyhledala, jsem trochu zdrženlivější. Díky tomu, že jsme takhle v kontaktu, si můžeme spoustu věcí vysvětlit.

Co vás na vašem adoptivním manželovi štvalo nejvíc?
Vím, že svým vyjadřováním působím na některé lidi arogantně, a mrzelo mě, že jsem mu nepadla hned do oka. Měli jsme prostě ze začátku komunikační problém, myslel si, že na něj stále útočím, i když to tak nebylo. Ale vyjasnili jsme si to.
Jinak nemůžu říct, že mě něco vyloženě štvalo. Nepříjemné mi bylo okamžité zvyšování hlasu na děti. Nejsem pokrytec, abych tvrdila, že na děti nekřičím, ale snažím se to nedělat příliš často. Láďa křičí hned, asi by se měl v tomhle trochu krotit.

Je něco, alespoň jedna věc, kterou Láďa má a Mirek nikoli, prostě věc, která vám u Mirka chybí? Třeba nějaká vlastnost...
Ne, musím říct, že jsem nenašla nic takového. Naopak, oba jsou si docela podobní - tím nemyslím fyzicky, ale povahově.
Hodně jsme se bavili třeba o vaření, protože Láďa vařit umí a Mirek ne. Ale já bych to po Mirkovi nechtěla, máme to nastavené tak, že vařím já. Vlastně si nedovedu představit, že bych Mirka pustila do kuchyně (směje se).

Když už jste si vyzkoušela Výměnu manželek na vlastní kůži, šla byste do toho znovu, kdybyste věděla, co to obnáší?
Od té doby, co jsem se vrátila z Výměny, není dne, kdy bych si nevybavila nějakou scénku, která se udála. Bylo to pro mě hodně těžké, ale šla bych do toho znovu. Čeho se bojím nejvíc, to jsou reakce okolí teď, když běžela Výměna v televizi...

Po své zkušenosti: Doporučila byste Výměnu manželek jiným párům?
Určitě jsou páry, kterým může Výměna manželek pomoci, takže ano. Je to takový katalyzátor a urychlovač dobrých i špatných věcí. Výměna buď partnery uklidní a nejisté vztahy se mohou výrazně zlepšit, nebo naopak vyostří neporozumění a urychlí rozchod tam, kde už vlastně žádný vztah není.

Jaké jsou vaše pocity po té, co jste zhlédla pořad v televizi?
Vůbec jsem se na ni nedívala, bála jsem se, že bych to psychicky nezvládla. Své dojmy mám z průběhu celé Výměny a nechci si je nechat zkreslit tím, co sestříhala televize. To nemyslím nijak ve zlém, ale chci si z Výměny uchovat pocit takový, jaký byl v celku, a ne smrsknutý do několika desítek minut.

Výměna - štáb

Fotografie: Archiv TV Nova

 

Výměna manželek na Ženě-in

rozhovor: Žaneta z výměny si žádné servítky nebere
Výměna manželek: motorkářka vs. statkářka
rozhovor: Jak zacloumala Výměna s Věřiným manželstvím?
Velikonoční Výměna manželek na Ženě-in!
Šla byste do Výměny manželek?

 

Sledovala jste Výměnu manželek? Jak se vám líbil tento díl? A co Petra, jak na vás zapůsobila?

   
27.04.2009 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [35] mysak [*]

    átéčko — #26 kdepak, východní Čechy

    superkarma: 0 28.04.2009, 12:12:29
  2. avatar
    [34] kebulkaevulka [*]

    sanvean — #33 Oni tam jsou všichni dobří,hlavně rejžové!

    superkarma: 0 27.04.2009, 23:17:40
  3. avatar
    [33] sanvean [*]

    viděla jsem to a tipuju, že střihač a dramaturg odvedli dobrou práci Sml24

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #34
    superkarma: 0 27.04.2009, 22:58:43
  4. avatar
    [32] kebulkaevulka [*]

    kareta — #30 Jakýho kulíšku Bojlera já myslela že je to brojler,kak říkal soudruh Jakeš

    superkarma: 0 27.04.2009, 21:34:34
  5. avatar
    [31] Myškomedvídek [*]

    paní z Děčína si na nic nehrála,zato ta druhá byla jako snobačka ač měla do ní daleko.Sml57Sml75

    superkarma: 0 27.04.2009, 20:50:26

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kareta [*]

    přiznejte se, kdo mi dal BOJLERASml31

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #32
    superkarma: 0 27.04.2009, 18:30:48
  2. avatar
    [29] Delli2 [*]

    átéčko — #14 jo....s tím úplně souhlasím...

    superkarma: 0 27.04.2009, 18:27:51
  3. avatar
    [28] kareta [*]

    knedliky kupuju a muže svádímSml20 manžely, kameramany, ...JE JAROSml29

    superkarma: 0 27.04.2009, 17:28:56
  4. avatar
    [27] kebulkaevulka [*]

    mysak — #23 No vždyt já vímSml37

    superkarma: 0 27.04.2009, 16:26:49
  5. avatar
    [26] átéčko [*]

    mysak — #20 Ty jsi ze severu Moravy?

    1. na komentář reaguje mysak — #35
    superkarma: 0 27.04.2009, 15:53:17
  6. avatar
    [25] Pajinka [*]

    mysak — #23 Sml30 taky jsem si toho všimla

    superkarma: 0 27.04.2009, 14:21:11
  7. avatar
    [24] wich [*]

    kebulkaevulka — #21 Aha, tak já bych si z deptání od cizího chlapa nic nedělala, neboť by k tomu ani nedošlo. Službu léčby komplexů prostřednictvím mé osoby druhým neposkytuji Sml38

    superkarma: 0 27.04.2009, 14:03:10
  8. avatar
    [23] mysak [*]

    kebulkaevulka — #22 však tam mám napsané skoro

    1. na komentář reaguje Pajinka — #25
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #27
    superkarma: 0 27.04.2009, 14:02:16
  9. avatar
    [22] kebulkaevulka [*]

    mysak — #20 Náhodou Honza Turek má maskáče

    1. na komentář reaguje mysak — #23
    superkarma: 0 27.04.2009, 13:56:34
  10. avatar
    [21] kebulkaevulka [*]

    wich — #18 Já to myslela,tak že si každý říká tesně před tím jak bude silný,ale opak je pravdou.Akdyž se dostaneš do rodiny kde tě ten chlap deptá a zbytečně,tak se tomu bulení neubráníš,každý to deptání bere jinak a sebemenší zvýšení hlasu na tvojí osobu si bereš.Lidi kteří tohle točí jsou skvělí,ale když je to bez akce,tak tě do ní vtlačí ani nevíš jak

    1. na komentář reaguje wich — #24
    superkarma: 0 27.04.2009, 13:55:39
  11. avatar
    [20] mysak [*]

    Já teda zírám na tu poslední fotku, to je normální, že se u nás nosí skoro jen modré rifle? Vypadá to dost komicky a nepatřičně, pro mě.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #22
    2. na komentář reaguje átéčko — #26
    superkarma: 0 27.04.2009, 13:48:03
  12. [19] Fany08 [*]

    Paní Petra mi byla silně nesympatická, nevydržela bych s ní v jedné domácnosti jeden jediný den, jinak to bulení taky nechápu, já sama jsem sice dost cíťa, bulím u každý blbosti v televizi, ale od své rodiny a dětí jsem  už párkrát odloučena byla, nejdéle na 6 týdnů, slza žádnáSml16 

    superkarma: 0 27.04.2009, 13:41:20
  13. avatar
    [18] wich [*]

    kebulkaevulka — #15 Určitě si tu nikdo na generála nehraje, spíš by mě zajímalo, proč dospělá vyrovnaná ženská (což by máma od dětí být měla) ve výměně brečí, když jde o jen desetidenní pobyt, s dětmi zůstává manžel a ještě za to obě strany dostanou pade. Kdyby šlo o odloučení kvůli nemoci apod. tak to samozřejmě beru, to je jiná věc než dobrovolná estráda.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #21
    superkarma: 0 27.04.2009, 13:25:47
  14. avatar
    [17] kebulkaevulka [*]

    átéčko — #16 Přesně tak,byt měli hezky zařízený,manžel taky pohledný a ta věčně s nščím nespokojená,je pravda že ten starší kluk se k tomu malému choval strašnš,ale podle mého to byla chyba rodičů,preferovali toho malého a ten starší se cítil odstrčený,měli by přehodnotit výchovu.Já bych se bála je nechat o samotě bytˇjen v pokojíčku,ale třeba se mýlím

    superkarma: 0 27.04.2009, 12:44:06
  15. avatar
    [16] átéčko [*]

    kebulkaevulka — #15 Přehrávala, byla šíleně afektovaná.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #17
    superkarma: 0 27.04.2009, 12:06:20
  16. avatar
    [15] kebulkaevulka [*]

    Ty voe,knedlíky to byla katastrofa,jinak na mě výměna působila spíš legračně,jak se snažila ta mamča být chytrá za každou cenu a strašně přehrávala na kameru ta by poznal i laik,ta druha v pohodě.A těm,kteří nachápou proč ta máma brečí i když se tam přihlásila,nemůžete to pochopit vy jste to neprožily,jak se říká před bitvou je každý generál.Já bulila vždycky tajně a vždycky mě štáb vychytal,nevím jak to dokázali,ale pokaždé mě nahmátli.A jestli bych do toho šla znova:ANOSml22

    1. na komentář reaguje átéčko — #16
    2. na komentář reaguje wich — #18
    superkarma: 0 27.04.2009, 11:56:49
  17. avatar
    [14] átéčko [*]

    Petra na mě zapůsobila negativně.

     Neupravená paní s mastnými vlasy a nadváhou a nečistou pletí, která  má na všecho svou odpověď, připadá sama sobě moc chytrá a myslí si, že okolí touží po jejích vědomostech.

    Neuměla vařit, neuměla to moc ani s dětmi, všechno kritizovala, nebo do všeho rýpala.

    10dnů musí bez keců vydržet každý! Neřeknu, kdyby měla chodit na suchý záchod a nebyla tam sprcha.

    Ta druhá paní, s tmavýma očima mi byla sympaičtější.

    1. na komentář reaguje Delli2 — #29
    superkarma: 1 27.04.2009, 11:52:37
  18. avatar
    [13] Quentinová z Montargis(Kentánová) [*]

    wich — #12 jojo, máš pravdu, rodiče byli oba "šamponci"...já se tehdy divila dost "dospělým" výrazům a názorům té malé, samo že to měla odposlouchané...ale osobně miluju svojí malou Kentánovou, když lítá v lacláčích s lopatkou po zahradě a zkoumá žížaly a má culíky šejdrem, do zrcadla dělá maximálně ksichty))))ale kdyby asi stála od rána do večera u zrcadla a přemýšlela hodinu , která zástěrka ladí s teplákama...tak bych taky zrcadlo zakryla))  Někdy v těch výměnách člověk nahlídne do jiných domácností a docela otevře klapačku a zjistí, že má doma svatýho malýho parchoše, i když třeba ta moje mučí kočku tím, že jí nutí jíst borůvky apod))))

    superkarma: 0 27.04.2009, 11:42:35
  19. avatar
    [12] wich [*]

    Quentinová z Montargis(Kentánová) — #10 Tebou zmiňovaný díl jsem viděla a vzpomínám si. Mě tam ale přišla spíš střelená ta "vyměněná" maminka. Podle mě si skoro všechny holčičky rády hrají na princezny, čančají se, tancujou před zrcadlem. Fakt mi na tom nepřišlo nic divného. A že měla tuhle zábavu nejraději souviselo i s prostředím, ve kterém vyrůstá - rodiče pracující v kosmet. průmyslu. Maminka spíš nemohla rozdýchat, že ji dítě nepřijalo.

    1. na komentář reaguje Quentinová z Montargis(Kentánová) — #13
    superkarma: 0 27.04.2009, 11:31:46
  20. avatar
    [11] Quentinová z Montargis(Kentánová) [*]

    omylem doubleklick...sorry ženy, sorry

    superkarma: 0 27.04.2009, 10:55:43
  21. avatar
    [10] Quentinová z Montargis(Kentánová) [*]

    wich — #7 ad program pro dětičky, kor malé...to je přece pohodička... Neviděla jsem všechny díly VM, ale nikdy nezapomenu na jedináčka - holčičku, asi 4letou, odkudsi kolem Lidic, jak se stále nakrucovala u zrcadla a vedla řeči se slovní zásobou anorektičky v kombinaci z teplým kadeřníkem, tý se nedal vymyslet program, na hřišti stála nehnutě, na výletě se vztekala, bodejť ne, když je tatík vyvezl na špacír po Lidickém památníku))))ale byla stále u zdrcadla a pak ten šok, když nová maminka nechala zrcadlo zakrýt, jak ta malá byla vytočená))))

      Nestyda — #6 toť))))))

    1. na komentář reaguje wich — #12
    superkarma: 0 27.04.2009, 10:54:08
  22. avatar
    [9] Quentinová z Montargis(Kentánová) [*]

    wich — #7 ad program pro dětičky, kor malé...to je přece pohodička... Neviděla jsem všechny díly VM, ale nikdy nezapomenu na jedináčka - holčičku, asi 4letou, odkudsi kolem Lidic, jak se stále nakrucovala u zrcadla a vedla řeči se slovní zásobou anorektičky v kombinaci z teplým kadeřníkem, tý se nedal vymyslet program, na hřišti stála nehnutě, na výletě se vztekala, bodejť ne, když je tatík vyvezl na špacír po Lidickém památníku))))ale byla stále u zdrcadla a pak ten šok, když nová maminka nechala zrcadlo zakrýt, jak ta malá byla vytočená))))

      Nestyda — #6 toť))))))

    superkarma: 0 27.04.2009, 10:54:08
  23. [8] mindulinka [*]

    Já být 10 dní bez rodiny - tak si báječně odpočinu a ani by se mi moc nestýskalo, když vím, že se k nim za pár dní vrátím. Do výměny bych si tedy rozhodně odpočinout nešla Sml38

    superkarma: 1 27.04.2009, 09:50:48
  24. avatar
    [7] wich [*]

    dadma — #2 Taktéž. V každých ukázkách někdo bečí, přitom je to jen deset dní, mají tam většinou menší děti, se kterýma můžou chodit ven, vymýšlet jim program, aby to uteklo. S jejich dětmi zůstal otec, který určitě není na úrovni mezopotámce. Nemám pro to bečení pochopení Sml23

    1. na komentář reaguje Quentinová z Montargis(Kentánová) — #9
    2. na komentář reaguje Quentinová z Montargis(Kentánová) — #10
    superkarma: 1 27.04.2009, 09:09:53
  25. [6] Nestyda [*]

    Quentinová z Montargis(Kentánová) — #5 "typ odvšehomámklíče" je boží!! :D

    1. na komentář reaguje Quentinová z Montargis(Kentánová) — #9
    2. na komentář reaguje Quentinová z Montargis(Kentánová) — #10
    superkarma: 0 27.04.2009, 09:07:09
  26. avatar
    [5] Quentinová z Montargis(Kentánová) [*]

    Dojem z výměny včera...paní Petra na mne působila jako typ všudebyla, všechnoznám, odvšehomámklíče...pořád všecko okecávala a rozebírala, ale pak čumí na knedlík v prášku...fuj tajxl...a druhá maminka asi musela mít nervy, když "vyměněné" děti valily oči na polívku... Druhá maminka mi byla sympatičtější a líbilo se mi, že si troufla i do obchodu za pult)

    1. na komentář reaguje Nestyda — #6
    superkarma: 0 27.04.2009, 08:38:52
  27. avatar
    [4] kuty [*]

    Petra na mě působila velice nepříjemně,je jako moje švagrová.Přechytralá,namyšlená kačena.No prostě na kávu bych s ní nešlaSml22

    superkarma: 0 27.04.2009, 08:22:39
  28. [3] Nase Veru [*]

    mindulinka — #1 Souhlasím...s tím vařením to byla katastrofa. A ještě větší hrůza byla,že ty děti ani pomalu nevěděly, co je jídlo a nejedly..

    S touhle ženskou bych si do noty taky nepadla...dělala ze sebe moc chytrou.

    superkarma: 0 27.04.2009, 07:06:06
  29. [2] dadma [*]

    Nechápu proč se tam ty ženský hlásí,když potom brečí jak se jim stýská.Každému se stýská, když je někde delší dobu bez rodiny, ale 10 dní? To jsou horší než malí děti.Co potom chudáci naše děti ,když dříve jezdily do školy v přírodě na tři týdny.Mě to příjde, že je to taky trochu hrané, aby bylo se na co dívat.Když se pro něco rozhodnu, několik dílů snad viděli, tak snad počítám s tím ,že jdu do určitého projektu za peníze a potom, že na mě lidi z okolí co mě znají se budou dívat.Tak si spočítám zda mi to za to stojí nebo ne.

    1. na komentář reaguje wich — #7
    superkarma: 0 27.04.2009, 07:03:00
  30. [1] mindulinka [*]

    Mně v rozhovoru pobavila tím vařením, vždyť neumí udělat ani knedlík z prášku - no já vlastně taky ne - já bramborový knedlík dělám z brambor.

    1. na komentář reaguje Nase Veru — #3
    superkarma: 0 27.04.2009, 06:45:55

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme