Zítra půjdeme, nebo pojedeme na nákup. Pro potraviny, pro oblečení, pro vybavení na blížící se dovolenou, pro nový nábytek, pro novou televizi, pro potřeby na zahradu i do domácnosti. Musíme se jen domluvit, zda pojedeme samy, nebo s partnerem.

Statisticky je dokázáno, že 70% procent mužů nesnáší rodinné nákupy, a když už, tak jedině nákupy, jejichž obsahem jsou potraviny.
Kyselé obličeje postávajících mužů v obchodech s textilem, nábytkem či dětskými botičkami, nejsou ničím výjimečným.
Obří hypermarkety jsou pro ně peklem, nejraději by zůstali sedět v autě v dolní garáži, případně hledají očima nejbližší restauraci.
Najdou se však i výjimky. A jak je to u vás doma?

obrpani

O tom všem bude

zítřejší téma: Nákupy

  • Nakupujete společně s vašimi muži?
  • Nebo nakupují sami?
  • Vysíláte je s lístečky?
  • Nakupují rádi?
  • Dostanete je s úsměvem třeba i do oddělení drogerie, nábytku, textilu?
  • Pohádali jste se někdy na nákupu?
  • Shodnete se na zboží?
  • Upřednostňujete nákupy v malých obchodech, nebo pořádáte velké nákupy v hypermarketech?
  • Jak často?
  • A chodíte raději na nákupy sama, nebo v doprovodu toho svého? :)

O nákupní tematice pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměníme pěkným dárkem: pečící formou na dorty od firmy Tescoma

forma

 

Reklama