Kdo z nás by si jednou za čas nezašel rád do restaurace. Zejména teď, v období letních zahrádek, které doslova volají: přijďte a posaďte se. Můžete však sedět třeba i půl hodiny, než se dočkáte nějaké obsluhy.

K tématu zítřejšího dne mně doslova vyprovokoval nedávný zážitek z jisté pražské restaurace, kam jsme si chtěli zajít s manželem „jen na pivo“. To jen na pivo dávám schválně do uvozovek. Proč a co se událo poté, to se dozvíte zítra. A přidám ještě i dvě další historky. Každou z jiného soudku, ale také se týkající dojmů z restaurací.

Ze všech mi pak vyplynul jeden závěr. Nikdo nevíme, za jakých podmínek lidé v restauracích pracují. Kolikrát jim opravdu do smíchu není. Na druhou stranu, my jako platící zákazníci máme právo na příjemnou obsluhu, a ne jen na dlouhé čekání, na jehož konci se objeví rozmrzelý obličej, který se vás nevrle zeptá: Co si dáátééé??

Jak se na to díváte vy, milé Ženy-in?

Napište nám vaše zkušenosti i zážitky s restauračních zařízení.

Téma zítřejšího dne 12. června 2012: Obsluha v restauracích

  • Chová se k vám personál hezky nebo vám naznačuje, že obtěžujete?
  • Jaké máte zkušenosti, když jdete s dětmi nebo se svými čtyřnohými mazlíčky?
  • Máte nějaký rekord v čekání? Ať už při objednávce nebo při placení?
  • Odešly jste někdy bez placení?
  • Vrátily jste někdy nechutné jídlo?
  • Máte vy sama pracovní zkušenosti v oblasti restauračního zařízení?
  • Máte rády letní zahrádky?
  • Byla jste někdy v opravdu snobské restauraci?
  • Anebo naopak, v té nejhorší špeluňce?
  • Porovnejte zážitky.

Těším se na vaše příspěvky.
Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměním pěkným dárkem: kosmetikou zn. GABRIELLA SALVETE

darek

A když bude v Praze, tak ji pozvu na pivo. :)

Reklama