Novinky

Zítra: Koho chcete za prezidenta, prezidentku?

Zítra je tu opět čtvrtek a tak za vámi přicházím s nabídkou kvalitního tématu a k tomu přidám i nášup, na který jste zvyklé.

Za uplynulý týden se tady v redakci stalo mnoho zajímavých událostí, a tak se máte zítra opět na co těšit. Mimo jiné se dovíte, proč se Saše Stuškové o mně zdálo a proč si Klárka Wimmerová připadá ukrutně stará. To vše zítra kolem poledne…

A také se můžete těšit na denní otázku. Že bude někde schovaná, si můžete být jisté. Kde a v čem se dozvíte zítra ráno v osm hodin.

A také si zkusíme zvolit prezidenta, nebo prezidentku. Již jsem viděl volbu na jiných magazínech, a tak jsem zvědavý, kdo to vyhraje u nás…

A k takovéto anketě se hodí i podobné téma.


Koho chcete za prezidenta, nebo prezidentku?

  • Co je pro vás při volbě nejdůležitější?
  • Vadí vám komunistická minulost některých kandidátů?
  • Co pro vás prezident znamená?
  • Co si myslíte o škrtání hlasů.
  • Je podle vás podpis senátora 5 000 krát a poslance 2 500 krát důležitější než podpis občana?
  • Přijde vám lepší přímá volba, nebo jste pro návrat starého modelu volby?

Těch otázek mne napadá strašná spousta, i vy můžete napsat o tom, co vás nejvíc štve, nebo zajímá.

Vše směřujte na redakční mail:

redakce@zena-in.cz

A já zítra kolem 16. hodiny jednu z vás za příspěvek odměním krásnou květinou doručenou až k vám domů!

Přeji hezký den!

   
28.11.2012 - Redakční novinky - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [116] dadma [*]

    Třeba se vám zdá ,že prezident je nedůležitá figurka,ale pro mě je to představitel naší země,směrem k zahraničí a to důležité je.Prezident je hlava státu a tak by mělo být na něho nahlíženo.

    superkarma: 0 29.11.2012, 00:30:29
  2. avatar
    [115] nelysek [*]

    Výběr nic moc, ještě nevím pro koho se rozhodnu.

    superkarma: 0 28.11.2012, 23:57:33
  3. [114] anina4 [*]

    ještě tak úplně rozhodnuta nejsem, ...aby byla prezidentem žena, na to není si myslím náš stát připraven

    superkarma: 0 28.11.2012, 22:23:25
  4. avatar
    [113] hubajda [*]

    kytku bych brala ale jsem ted v jednom kole tak nemam moc casu

    superkarma: 0 28.11.2012, 21:30:30
  5. [112] magic11 [*]

    kytku bych brala, ale zítra nejedu z práce domů vůbec, tak by jí bylo škoda Sml30

    superkarma: 0 28.11.2012, 21:11:07
  6. avatar
    [111] RosaGloriaDei [*]

    daska59 — #105 indián tam není

    superkarma: 0 28.11.2012, 19:41:22
  7. avatar
    [110] RosaGloriaDei [*]

    malvina — #106 kolega Ti maličko lhal

    superkarma: 0 28.11.2012, 19:40:55
  8. avatar
    [109] RosaGloriaDei [*]

    gerda — #102 promiň, neznamená, stačí to velké písmeno, a Ty moc dobře víš, co znamená

    superkarma: 0 28.11.2012, 19:38:46
  9. [108] jukl [*]

    no nevím z čeho vybírat...:-(

    superkarma: 0 28.11.2012, 19:35:04
  10. avatar
    [107] malvina [*]

    Rikina — #64 Rikino, naprostý souhlas.Vrátit se  k  původní volbě  presidenta, s tím souhlasím. Jinak  zažijeme  taškařici  v přímém přenosu.

    superkarma: 0 28.11.2012, 19:25:06
  11. avatar
    [106] malvina [*]

    zítra se  to tu parádně  rozžhaví. A  přitom je   to jedno    kdo bude  president. Kolega  mi v  práci  říkal,  že  president  je stejně jen "kladeč věnců a  rozdávač milostí"  Jinak žádné   moc  velké pravomoce  nemá.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #110
    superkarma: 0 28.11.2012, 19:20:39
  12. avatar
    [105] daska59 [*]

    Žid, japonec, indián,.... hlavně aby mu to myslelo.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #111
    superkarma: 0 28.11.2012, 18:49:16
  13. avatar
    [104] řinka [*]

    RosaGloriaDei — #88 Máš pravdu,a Klaus se zachoval jako chytrá horákyně ani nahý ani oblečenýSml68fuj.

    superkarma: 0 28.11.2012, 18:40:13
  14. [103] free [*]

    S tímto problémem si nevím rady a tady mě budou trápit už zítra Sml24

    superkarma: 0 28.11.2012, 18:37:45
  15. avatar
    [102] gerda [*]

    datura — #75 dejte pokoj s Židy, mně je úplně jedno, jaké víry kdo je a Žid pro mě znamená totéž, co evangelík nebo katolík a další. Nic výlučného.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #109
    superkarma: 0 28.11.2012, 18:21:45
  16. avatar
    [101] femme [*]

    OlgaMarie — #58  a smrtelníci jsme všichni, pro někoho naštěstí, pro jiného bohužel Sml58 

    superkarma: 0 28.11.2012, 18:21:40
  17. avatar
    [100] gerda [*]

    Rikina — #97 takový ministr obrany s modrou knížkou - ještěže s křížkem po funuse končí - musel mít u vojáků ohromnou autorituSml57, Parkanová byla taky komická - možná ji tam dali kvůli dobré intonaci a že na všecko kývla. A to jsou, prosím, ministři, co mají rozhodovat o osudu a majetku národa. Prezident je nedůležitá figurka a měl by si toho být vědom.

    superkarma: 1 28.11.2012, 18:18:49
  18. avatar
    [99] reditelka [*]

    Ještě váhám...

    superkarma: 0 28.11.2012, 18:02:57
  19. avatar
    [98] ekleinovka [*]

    Ještě že mám dnes mysl zastřenouSml32

    superkarma: 0 28.11.2012, 17:50:48
  20. [97] Rikina [*]

    Altamora — #83 netvrdím, že prezident je důležitá figura, pouze jsem chtěla připomenout, jaké funkce spadají pod jeho úřad, neb mi připadá, že spousta lidí to vůbec neví. Tím nemyslím konkrétně tebe, to jen že jsi o tom začala jako první psát.

    Ad armáda - v tuzemsku se neválčí, kde jinde by měli mládenci sbírat bojové zkušenosti, než na zahraničních misích? To je snad dobře - já bych si tuzemské mise věru nepřála. Stejně tak bych si nepřála armádu teoretiků, co mají všechno jen nastudováno, ale ostrou střelbu znají jenom ze cvičného prostoru. Taková armáda by vskutku nebyla k užitku. Ohledně vrchního velitele - jímá mě děs při pomyšlení, že by jím z titulu prezidenta mělo být něco jako třeba Bobošíková, to bych potom uvítala, kdyby na rozkazy prezidentky generální štáb nebral zřetel. Sml57 

    1. na komentář reaguje gerda — #100
    superkarma: 0 28.11.2012, 17:34:47
  21. avatar
    [96] carmi [*]

    PEPI11 — #95 No, já bych to starání se o pozemky a nemovitosti moc nezdůrazňovala. Ono to bylo dost často smutné.

    superkarma: 0 28.11.2012, 17:30:18
  22. [95] PEPI11 [*]

    RosaGloriaDei — #92 Dobrá reakce. Těch smajlíků tam mohlo být o hodně víc.!!!! To, co dávají má k mrzkému penízu hoooodně daleko.  Navíc, o ty nemovitosti a pozemky se za tu dobu taky někdo staral, a to stojí nemalé peníze. A sloužilo to lidu. Církev to teď zase prodá do soukromých rukou a člověk se už k tomu většinou nedostane.Sml57

    1. na komentář reaguje carmi — #96
    superkarma: 0 28.11.2012, 16:19:30
  23. avatar
    [94] LudPa [*]

    A teď-babo raď.Nebo spíš-ženy raďte!Nemám v tom úplě jasno.On nebo ona je vlastně jedno,ale kdo?

    superkarma: 0 28.11.2012, 16:10:11
  24. avatar
    [93] RosaGloriaDei [*]

    Lukáš Čejka — #90 já na to kouknu, ale právě si myslím, že tam jde o nějaké zpětné doplatky, nebude to tak čisté jako "toto vracíme, toto kupujeme"....vzpomeň na sv. Víta, chvíli byl církve a už to bylo všechno jinak, zuby mi skřípaly

    superkarma: 0 28.11.2012, 16:07:52
  25. avatar
    [92] RosaGloriaDei [*]

    Lukáš Čejka — #89 mrzký peníz? Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23

    1. na komentář reaguje PEPI11 — #95
    superkarma: 0 28.11.2012, 16:05:47
  26. avatar
    [91] RosaGloriaDei [*]

    Lukáš Čejka — #87 kytku bych brala, to víš, že ano, mě potěší každá, manžel mi je ale nenosí, musím si je trhat nebo pěstovat sama...přes floru a faunu jsem tu já, on by byl čistý realista, nemít tu výchovu, jakou má

    já spíš lituji toho, co řeknu, než toho, co neřeknu (co neřeknu, to mi totiž nikdo nevezme Sml57)

    superkarma: 0 28.11.2012, 16:04:19

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Lukáš Čejka [*]

    RosaGloriaDei — #88 ja to nijak moc nesleduju, ale myslim ze nejde o zadne uroky, doplatky apod. proste cast majetku se vrati a za cast, kterou si stat chce ponechat, vyplati v nejakem obdobi urcitou sumu Sml80

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #93
    superkarma: 0 28.11.2012, 16:03:56
  2. avatar
    [89] Lukáš Čejka [*]

    RosaGloriaDei — #88 aspon vidis s cim musi farar v kostele pracovat, takovy material, a ty bys mu neprala ani nejaky ten mrzky peniz Sml57Sml54

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #92
    superkarma: 1 28.11.2012, 16:01:56
  3. avatar
    [88] RosaGloriaDei [*]

    Lukáš Čejka — #86 žádné úroky a tak? no, já si to přečtu ještě jednou, je pravda, že byla doba, kdy jsem to hodně sledovala, pak jsem maličko přestala...každopádně jsem přesvědčená o tom, že spousta církevních památek byla udržována jen díky dobré vůli lidí a ta se vyčíslit nedá...pravda, ta dobrá vůle tu bude nejspíš pořád (alespoň v dohledné době), ať už bude nemovitost vlastnit Petr nebo Pavel

    ale víš co, Václav Klaus pro mě znamená privatizaci a teď církevní restituci, obojí (za mě) Sml68

    nebudeš ode mě věkově moc mimo, pamatuji dobu, kdy pan farář doporučil svým ovečkám, které si neví rady s volbami, aby si arch vzaly do kostela, že to vyplní spolu...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #89
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #90
    3. na komentář reaguje řinka — #104
    superkarma: 1 28.11.2012, 15:58:25
  4. avatar
    [87] Lukáš Čejka [*]

    RosaGloriaDei — #85 jenom to pekne dopis a posli, jinak nemas sanci vyhrat a hlavne pak mlcet kdyz chces neco rict je chyba, ktere vetsinou clovek pak lituje Sml16

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #91
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:53:25
  5. avatar
    [86] Lukáš Čejka [*]

    RosaGloriaDei — #84 myslim ze usle zisky se nehradi (i kdyz by to asi bylo zajimave - na VSE si dali praci a spocitali, ze profit z tech tzv. cirkevnich majetku je cca(presne si to nepamatuju, ale da se to jiste dohledat) 5-6 mld rocne, cirkve pak dostavaji prispevek od statu cca 2-2.5 mld., takze za tech 20 let stat docela slusne vydelal na tom, ze si ty majetky ponechal ve sprave ), ta financni cast vyrovnani by mela byt za to, ze se vracet nema vse, ale jen neco pres polovinu.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #88
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:37:31
  6. avatar
    [85] RosaGloriaDei [*]

    tak, a už jsem se rozčílila a přestala mít chuť svůj rozepsaný příspěvek do zítřejšího tématu dopsat

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #87
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:32:52
  7. avatar
    [84] RosaGloriaDei [*]

    Lukáš Čejka — #81 možná by ten měsíční příspěvek "na hlavu" stál daňové poplatníky v součtu méně...víš co, když už se o tom bavíme, mě nejvíc štve to zpětné nahrazování ztrát či ušlých zisků, či jak je to tam pojmenováno, ať bylo něco spravováno, či to chátralo, pořád to stálo peníze (a stálo by to peníze...jestli mi rozumíš)...církev, alespoň ta největší, má obrovské (a neprokazatelné) množství příjmů (mluvím o zvonečcích)...vidíš, vlastně, ani netuším, komu jdou všechny ty příjmy "na opravu kostela", které já jako náhodný návštěvník nikdy nezapomenu do kasičky u vchodu vhodit

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #86
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:30:26
  8. avatar
    [83] Altamora [*]

    Rikina — #73 Podle ústavy má prezident důležité pravomoci, ale jsou to v podstatě jen formality. Ovlivnit nemůže takměř nic. Je třeba nejvyšším velitelem naší armády. To je něcoSml57. Když se generální štáb rozhodne, že rozkaz prezidenta neposlechne, ať už z jakéhokoliv důvodu, tak s tím zase nic nenadělá, vojáci poslechnou přímého nadřízného, ne civilistu s jakoukoliv funkcí. A to nemluvím o tom, k čemu armádu máme. Asi jen proto, aby bylo možno posílat je na zahraniční miseSml57.  Zatím jsem neměla důvod domnívat se, že prezident je u nás důležitá figura na šachovnici. Asi jako král v šachové hře. Kdekdo ho může ohrozit a on se může pohybovat jen o jedno políčko. Prostě jen symbol.

    1. na komentář reaguje Rikina — #97
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:21:26
  9. avatar
    [82] peetrax [*]

    Militka — #77 pořád nerozumím, co s tím má společného to, že jeden z kandidátů na prezidenta je žid.  Sml14

    superkarma: 0 28.11.2012, 15:21:01
  10. avatar
    [81] Lukáš Čejka [*]

    RosaGloriaDei — #80 shodou okolnosti je ta odluka soucasti toho vyrovnani Sml80

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #84
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:16:13
  11. avatar
    [80] RosaGloriaDei [*]

    Lukáš Čejka — #74 já jen napsala, co může...upřímně, vadil mi na začátku, vadí mi na konci...v průběhu to docela šlo :-) až nastane skutečná odluka církví od státu, konečně přestanu mít výčitky, že jsem křtem své dcery začala přispívat do pokladnice jedné z církví a budu doufat, že holka dostala do vínku vedle citlivé duše i zdravý rozum

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #81
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:14:09
  12. avatar
    [79] Lukáš Čejka [*]

    koukam, ze nekteri uz zase maji staronoveho nepritele lidstvaSml24

    a pak ze se dejiny neopakuji Sml54

    superkarma: 0 28.11.2012, 15:13:44
  13. [78] Militka [*]

    datura — #75 Především vedou naše banky, jestli se nemýlím.

    superkarma: 0 28.11.2012, 15:10:20
  14. [77] Militka [*]

    peetrax — #62 Jedno má spojitost s druhým. Kupa nešťastných, zadlužených lidí bez střechy nad hlavou a není moci tomuto udělat přítrž. Proč? Stát z toho má na daních. Bydlím na hlavním železničním koridoru- stává se pomalu pravidlem, že co týden skočí někdo pod vlak. Proč asi? Tady máš odpověď.

    1. na komentář reaguje peetrax — #82
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:09:25
  15. avatar
    [76] RosaGloriaDei [*]

    Militka — #55 a jak to vidíš 18. prosince? ohrneš na památku bývalého prezidenta nohavice svých kalhot?

    superkarma: 0 28.11.2012, 15:03:40
  16. avatar
    [75] datura [*]

    peetrax — #62 jen mě rozesmálo, že ve vládě je židů plno a jsou i na všech významných postech v zemi, tak proč by měl vadit jeden navíc ??

    1. na komentář reaguje Militka — #78
    2. na komentář reaguje gerda — #102
    superkarma: 0 28.11.2012, 15:00:52
  17. avatar
    [74] Lukáš Čejka [*]

    RosaGloriaDei — #71 Sml80 a proc ne, vsak nemel duvod je nenechat projit Sml32

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #80
    superkarma: 0 28.11.2012, 14:59:12
  18. [73] Rikina [*]

    Altamora — #67 doporučuji k pozornosti ústavu ČR, hlava třetí, články 62,63,64. Tam je to ve stručnosti vyjmenováno, co úřad prezidenta obnáší. Sml57 

    Což by měla volební komise zkoušet, než volič bude připuštěn ku hlasování. Sml32 Kdo nebude vědět, nehlasuje, protože neví, o čem. Sml24 To by teprve byla ta správná přímá volba. Sml30 

    1. na komentář reaguje Altamora — #83
    superkarma: 1 28.11.2012, 14:57:03
  19. avatar
    [72] ondrasek74 [*]

    Militka — #55 to máš smůlu, protože tito lidé se nenominovali Sml68

    superkarma: 0 28.11.2012, 14:56:31
  20. avatar
    [71] RosaGloriaDei [*]

    Altamora — #67 prezident například může nechat projít církevní restituce...no, vlastně, už se stalo, že Sml68

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #74
    superkarma: 0 28.11.2012, 14:56:08
  21. avatar
    [70] ToraToraTora [*]

    Militka — #55 Tohle smrdí antisemitismem.

    superkarma: 1 28.11.2012, 14:51:59
  22. avatar
    [69] ToraToraTora [*]

    AnteaX — #48 Nemusíš, to je omyl. Šťastnou cestu.

    superkarma: 0 28.11.2012, 14:51:21
  23. avatar
    [68] RosaGloriaDei [*]

    Myskdalen — #51 Válka s mloky je v těchto dnech nějak populární, před pár dny ji uvedlo Slovácké divadlo Sml57

    co se týká případných milenek (milenců) kandidátů, jsou mi ukradené (ukradení), i prezidenti je měli (někteří možná stále mají) a co? to snad vůbec není, oč tu běží

    superkarma: 0 28.11.2012, 14:51:21
  24. avatar
    [67] Altamora [*]

    Funkci prezidenta zrušit. K čemu nám je? Máme nějak moc zákonných pojistek, které stejně nefungují. Co vlastně takový český prezident může? Může nepodepsat zákon. No fajn, ale když ho vrátí, tak ho přehlasují a jede se dál. Může jmenovat předsedu vlády. A co má být? To zvládne i předseda volební komise. Ministry jmenovat musí tak, jak mu je navrhne premiér. Vládní program schvaluje sněmovna. Takže zase nic pro prezidenta. Ani jeden z našich prezidentů neuměl uklidnit politickou situaci. Ten první navíc špatnou náladu rozdmýchával, protože ti hloupí voliči nevolili strany jeho srdci milé. Proto je mi jedno, kdo bude prezidentem. Asi dám hlas Zuzaně Roithové. Ta mi vadí nejmíň.

    1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #71
    2. na komentář reaguje Rikina — #73
    superkarma: 0 28.11.2012, 14:48:37
  25. avatar
    [66] lenig [*]

    datura — #43 to je pravda, ale už mě tam všichni děsně štvouSml68Sml68Sml68

    superkarma: 0 28.11.2012, 14:45:46
  26. [65] Rikina [*]

    peetrax — #63 Sml22 snad to byl citát, nicméně jako ukázka to stačilo Sml28 

    superkarma: 0 28.11.2012, 14:45:18
  27. [64] Rikina [*]

    Souhlasila bych s tím blogerem, co myslím na idnesu vyjádřil názor, že Češi si přímou volbu prezidenta a) nezaslouží, b) ani nemohou dovolit, neb z toho bude mezinárodní ostuda. Sml57 Zrušit ten kabaret, a vrátit se k původní variantě volby, to je v tuhle chvíli možná jediné řešení, které by mohlo ještě něco zachránit. Ale to patrně neprojde. Takže já bych svůj tip měla, nicméně si počkám, až jestli opravdu nějaká přímá volba bude, kdy bude a kdo bude vlastně kandidovat. Zatím není jasné ani jedno. Sml80 

    1. na komentář reaguje malvina — #107
    superkarma: 1 28.11.2012, 14:42:35
  28. avatar
    [63] peetrax [*]

    Rikina — #60 vypadá to, že cituje - vlezla jsem na ten článek a pokud to skutečně psala nová paní Paroubková, musím si myslet, že je na úrovni pavlačové drbny, ne-li níž. Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #65
    superkarma: 0 28.11.2012, 14:41:03
  29. avatar
    [62] peetrax [*]

    Militka — #55 ani náhodou nejsem zastánkyně p. Fischera, ale rozesmálo mě, že ho nebudeš volit, protože je žid a židi jsou spojení s lichvářstvím. Sml52 To je, jako by někdo řekl, že paní Roithová je blondýna a blondýny jsou přece tupý, tak ji volit nebude. Sml14 Ale samozřejmě má každý právo na názor.

    1. na komentář reaguje datura — #75
    2. na komentář reaguje Militka — #77
    superkarma: 2 28.11.2012, 14:39:25
  30. avatar
    [61] tajnostii [*]

    Já mám jasnoSml30

    superkarma: 0 28.11.2012, 14:37:59

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme