Bulvár

Zítra je 17. listopadu

Tento den je Mezinárodním dnem studentstva, ale pro naši republiku i Dnem boje za svobodu a demokracii. Jakoby však smog a mlha padly na celou naši republiku právě proto, že se tady na ten bordel už nedá dívat.

Včera jsme dostali do redakce tiskovou zprávu, jejíž úvod zněl: Polistopadoví politici se chovají hůř než jejich totalitní předchůdci, míní většina Čechů, demokracii by však za totalitu neměnili.

  • To, že se chovají, s prominutím, jako hovada, to je známé. Lidé už jsou mírně řečeno naštvaní - mělo by se něco stát.
  • Představovali jsme si takhle tu demokracii? Je důvod ke slavení?

listopad

Odpovězte na naši anketní otázku.

Poměry v naší republice se po listopadu 1989 změnily

Možnost%
k lepšímu16
k horšímu50,4
tak půl na půl33,6

 

   
16.11.2011 - Blog redakce - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [194] átéčko [*]

    denkas — #193 Jestli nadávali, nadávali by zase. Moji rodiče nanadávali ani tehdy, ani teď.

    superkarma: 0 23.11.2011, 17:49:22
  2. avatar
    [193] denkas [*]

    Docela by mě zajímalo ,co by na dnešní dobu řekli moji rodiče! na komunisty nadávali,.. Myslím ,že by jen mohli říct:Nikdy není tak zle ,aby nebylo hůře!

    1. na komentář reaguje átéčko — #194
    superkarma: 0 23.11.2011, 15:50:48
  3. avatar
    [192] átéčko [*]

    cicinka — #190 Dneska můžeš maso i brambory reklamovat. Když jsem to udělala v r. 1984, prodavačky se mi vysmály, že se mi to zdálo a příště jsem už měla smůlu.

    Netrpěla jsem tím, kašlala jsem jim na maso.

    superkarma: 1 23.11.2011, 15:23:22
  4. avatar
    [191] Lukáš Čejka [*]

    cicinka — #190 ja nevim, v tech obchodech kde nakupuju jsou brambory volne i balene, nekolik druhu, takze si muzu vybrat, takze problem nemam Sml80

    tak kupuj maso jinde - dnes tu moznost mas Sml80

    ne netrpel jsem, v mem veku mi to bylo celkem jedno Sml80

    superkarma: 1 23.11.2011, 15:12:35
  5. avatar
    [190] cicinka [*]

    Lukáš Čejka — #188 átéčko — #189 Hm.....to jste teda museli trpět. Já mám jiné vzpomínky. A jak už tu někdo psal....dneska ti předhodí v kaufu také brambory jak pro prasata. A už třikrát jsem v Lidlu koupila smardlavé maso. Takže ....Sml24

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #191
    2. na komentář reaguje átéčko — #192
    superkarma: 1 23.11.2011, 15:08:58
  6. avatar
    [189] átéčko [*]

    cicinka — #187 U nás chleba byl ráno, s frontou. Po poledni už nebylo v pekárně nic, ani drobek.

    S brambory tady problém nebyl. Stenjě z Zelenině, kromě špinavých brambor, zablácené mrkve byl prd. Ale pamatuji si, že u dveří měli Libanonské džusy. \někdy\

    Ale na to maso jsem se ptala paní, co tam prodávala. Njdříve nechtěla mluvit, smála se a pak řekla: "hovno bylo a ne maso!"

    1. na komentář reaguje cicinka — #190
    superkarma: 0 23.11.2011, 15:07:01
  7. avatar
    [188] Lukáš Čejka [*]

    cicinka — #187 v okresnim meste Sml80  - venku jsme stali ve fronte a cekali az privezou chleba - v samosce ani noha - kdybys chtela nakoupit tak nejlepsi cas, pac vsichni stepovali venku a cekali Sml54 Sml80

    1. na komentář reaguje cicinka — #190
    superkarma: 1 23.11.2011, 15:03:10
  8. avatar
    [187] cicinka [*]

    Lukáš Čejka — #184 Kdes to žil, že se na vás nedostal chleba?  Sml24 Chleba teda u nás byl vždycky. Jasně že ne před zavíračkou, ale právě v ty tři hodiny, když šla máma z práce bylo všechno.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #188
    2. na komentář reaguje átéčko — #189
    superkarma: 0 23.11.2011, 15:00:18
  9. avatar
    [186] denkas [*]

    denkas — #185 A i si pamatuju ,že někdy v65(-8)zase nebyly brambory a že jen 5kg na rodinu.Tak my 3 děti vždy šly všichni a dělaly ,že se neznámeSml30 Ale bylo to naproti baráku ,takže nás stejně znali,ale brambory dali všemSml30 Ty stáli 95 halířů,to si pamatuju,že na 5kilo zbyl pětadvacetník

    superkarma: 0 23.11.2011, 14:59:39
  10. avatar
    [185] denkas [*]

    Lukáš Čejka — #184 Tak to sem už bydlela na vesnici a taky tam bejval vlétě problém s chlebem ,protože tam spousta chatařů a nějak obchodníci nebyli schopní s tím počítat Sml80to jo ,to sme nadávaliSml31

    1. na komentář reaguje denkas — #186
    superkarma: 0 23.11.2011, 14:56:45
  11. avatar
    [184] Lukáš Čejka [*]

    denkas — #182 ja si pamatuju i jak jsem chodil stat frontu na chleba pred samosku - bylo to vzdycky pred druhou odpoledne- kde se cakalo az ho privezou z zpekarny, protoze pak sli lidi z prace  a na ty co byli nakonci fronty se proste nedostalo - to mohlo byt tak okolo 82-85, takze asi taky zalezi na obdobi, za komancu to myslim resili tim, ze bylo vzdycky neco absolutne nezdrave - sadlo, mliko, maslo ... podle toho ceho byl aktualne nedostatek Sml54

    1. na komentář reaguje denkas — #185
    2. na komentář reaguje cicinka — #187
    superkarma: 0 23.11.2011, 14:53:11
  12. avatar
    [183] denkas [*]

    Lukáš Čejka — #180 Nojo ,ale my si to taky nevymýšlíme!! tak kde je pravda!!Sml80

    superkarma: 0 23.11.2011, 14:45:39
  13. avatar
    [182] denkas [*]

    Lukáš Čejka — #180 Tak kratce,u nás kupoval maso táta a už ho vidim ,jak ho handrkuje s ženskýma!!!Sml30Sml30 a nebyla neděle bez masa!!!

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #184
    superkarma: 0 23.11.2011, 14:44:35
  14. avatar
    [181] denkas [*]

    Sakra,dvakrát sem napsala příspěvek a dvakrát mě to odhlásilo!!!!Sml68

    superkarma: 0 23.11.2011, 14:43:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [180] Lukáš Čejka [*]

    kareta — #178 jestli detsko vedelo, kdy kde dostanou zbozi nevim, vim, ze kdyz uz nekde neco dostali tak si to zensky mezi s sebou honem volaly a pak tam bezely a jedna to kupovala treba pro zensky z celeho oddeleni, nebo mama volala babicce at tam honem dojde, protoze treba cestou po praci by koupila uz prd, takye ona i ta navazka zbozi nebyla vsude pravidelnaSml80

    a taky si pamatuju, ze tak nekupovaly neco konkretniho - treba kotlety - ale proste nakoupila kde co a pak si to zensky mezi ssebou rozdelily, takze o nejakem vybirani asi nemohla byt moc rec Sml80

    a totez bylo treba s ovocem - s bananama apod.

    Takze moje zkusenosti rikaj, ze si to atecko nevymysli. Sml24

    1. na komentář reaguje denkas — #182
    2. na komentář reaguje denkas — #183
    superkarma: 1 23.11.2011, 14:29:02
  2. avatar
    [179] Lukáš Čejka [*]

    no ja si teda taky pamatuju prazdny haky v masne - jedine co tam meli tak byly uzeniny - salamy - jako junior, turistickej a pak hlavne kabanos, ten bral snad kazdy, ale jinak  Sml80 a vim ze me mame reznice maso schovavala - resp. ji ho vzdycky "nasla" nekde pod pultikem, ta pani byla tusim spoluzacka moji babicky jeste z prvni rep., takze ji ho schovavala ze znamosti, pak sla do duchodu, takze to pak bylo jako v kazde jine masne Sml80

    superkarma: 1 23.11.2011, 14:20:31
  3. avatar
    [178] kareta [*]

    átéčko — #174 no ale to vypadá, jao by jsi chodila zarytě do jedné jediné nejhorší masny ve městě...Sml80 Přece i děcko vědělo, kdy dostanou zboží a byla jsem schopná se v 10ti domluvit s řezníkama, kdy co a za kolik...Sml24 Třeba odřezky mi dávali zadarmo...kosti taky!! A fakt jsem v tom věku úplatky nedávala..a neumím to dodnes!

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #180
    superkarma: 1 23.11.2011, 14:16:37
  4. avatar
    [177] átéčko [*]

    kobližka — #175 denkas — #176 Nebydlím na vesnici.Sml23Paměť mi slouží. Sml22

    superkarma: 1 23.11.2011, 13:41:16
  5. avatar
    [176] denkas [*]

    kobližka — #175 asi byla Praha lépe zásobená.Ale zase si pamatuju,že i u babičky na venkově měli v masně maso! a když sem se v 78přestěhovala na vesnici ,tak tam asi 2 roky ,než udělali samošku,jezdila pojízdná a taky tam byl výběrSml80Nebo se jelo do města.

    átéčko — #174 Na nucenej výsek si pamatuju,tam bejvaly fronty!! Ale jednou sme měli od tad maso-od tchýněSml30ale bylo v pořádku.

    1. na komentář reaguje átéčko — #177
    superkarma: 0 23.11.2011, 13:31:05
  6. avatar
    [175] kobližka [*]

    átéčko — #174 je to možná i tím,kde se bydlelo.Ve velkém městě bylo jistě zásobování daleko lepší,než na malém,nebo dokonce na vesnici

    1. na komentář reaguje denkas — #176
    2. na komentář reaguje átéčko — #177
    superkarma: 0 23.11.2011, 13:26:40
  7. avatar
    [174] átéčko [*]

    Bylo mi přes dvacet a pamatuji si dobře, co u nás bylo a co ne. Pondělky byly masny zavřené. Naproti v ulici jsme měli ncený výsek, maso tam smrdělo a prodávali tam 2. a třetí jakost.Třeba husy tak hubené, že na nich byla jen kůže. Zato byly levnéSml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #175
    2. na komentář reaguje denkas — #176
    3. na komentář reaguje kareta — #178
    superkarma: 0 23.11.2011, 13:24:07
  8. avatar
    [173] denkas [*]

    kareta — #172 Tak to sem taky napsala a byla sem nazvaná lhářkou ! Psala sem ,že si pamatuju masnu na Tyláku ,jaký tam byl výběr! Chodila sem s tátou a máma nikdy neřekla něco kup ,ale řekla co chce a to taky táta přinesl! pekli sme většinou kotlety ,hovězí zadní na plátky ,nebo svíčkovou ,no prostě výběr masa byl!

    superkarma: 1 23.11.2011, 12:59:58
  9. avatar
    [172] kareta [*]

    átéčko — #171 vepřová. chodila jsem nakupovat do masny v úterý a pátek a MĚLI TO!!! Sml80 Pes pošel v r. 1993. Od r. 1981 jsem pravidelně 2x týdně nakupovala v masně!!! Maso mívali a to i libové. Kecy o tom, že byl jen bůček a zkažený starý maso nikomu nežeru, bo to není pravda. Doba se mi nelíbila, ale nelíbí se mi ani kecy o tom, že nebylo žrádlo. Po válce nebylo nikde, ani v západní evropě a pak prostě bylo...ne sice výběr jak dnes, ale bylo.Sml80

    1. na komentář reaguje denkas — #173
    superkarma: 3 23.11.2011, 12:54:09
  10. avatar
    [171] átéčko [*]

    kareta — #170 Kýta hovězí? Ta stála myslím méně. Nejdražší hov. maso stálo 90Kčs, svíčková a roštěnka 55.-Mockrát jse ho v masně neviděla, ale cenovky tam byly...

    1. na komentář reaguje kareta — #172
    superkarma: 0 23.11.2011, 07:56:53
  11. avatar
    [170] kareta [*]

    denkas — #168 no...polemizovala bych..mám pračku 16 let a furt pere...takže záleží od kusu!

    átéčko — #169 bydlela jsem kousek od učňovské řeznické prodejny a nuceného výseku! Pravidelně jsem chodila nakupovat pro psa zbytky a nožky a žaludky, vemena, plíce, slezinu, odřezky...a viděla jsem jasně, že prodácali normální maso!!! Kýta stála 60kč- to mi utkvělo už v těch 10 letech! Takže buď od r. 1981 byl najednou lepší výběr, nebo jsem žila na zvláštním místě! Kuřata jsme nakupovali v drůbežárně po 20ti živý a kuchali na zahradě a mrazili, ryby - byly běžně (my měli ryby min. 2x týdně a máme je dodnes rádi)...ty na grilování byly po 10Kč!!! Atd...ne, nechtěla bych, aby se to vrátilo, v r. 89 mi byloo 18, hned po revoluci jsem si vyřídila pas a odplula a cestovala jsem prakticky do doby, než jsem měla děti! Ta nemožnost cestovat a sedět na zadku by mne časem přinutila opustit ČSSR. Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #171
    superkarma: 0 23.11.2011, 07:09:47
  12. avatar
    [169] átéčko [*]

    Karotka — #166 Máš pravdu. Chtělas maso na polévku, dostalas k tomu kus bůčku. Když maso smrdělo, mělas smůlu ty, a ne prodavačka. 

    Jednak bylo všechno strašně drahé, nedalo se vybrat, jedině buď koupíš, nebo ne. A taky to v obchodech nebylo.Já jsem čekala, až dovezou šicí stroje. Nevím jak dlouho, ale bylo to na měsíce, až roky! Pak je měli, ale prodavači měli známé, kteří jim sehnali zase něco jiného, tak jsem měla smůlu. V tomhle jsem neuměla chodit, vadilo mi to, štítila jsem se toho! Vážně mi to bylo odporné.

    1. na komentář reaguje kareta — #170
    superkarma: 0 22.11.2011, 17:42:17
  13. avatar
    [168] denkas [*]

    Karotka — #166 a kolik stáli pračka ,, ale já tu pračku měla 20 let a ještě fungovala! Ted,kdyř ti vydrží 5 let ,tak seš ráda.Lidi si nemyslí ,že spějou k chudobě ,ale že spějou do háje! a hlavně mají strach z nejistoty! nevědí ,kdy přijdou o práci  a to je to podstatný!

    1. na komentář reaguje kareta — #170
    superkarma: 2 22.11.2011, 17:04:09
  14. avatar
    [167] denkas [*]

    Karotka — #166 Já myslím,že si tu nikdo na chudobu nestěžuje!! A zrovna ty brambory! Dnes kolikrát co koupíš ,tak nevíš jestli to nesebrali prasatům od čumáku! jak sou hnusný! A ovoce si pamatuju ,že bylo i před krámem vystavený,že si člověk vybral a šel do krámu zaplatit,..jasně nebyl takový výběr ,ale to základní bylo.Já osobně nepotřebuju ,ani nekupuju jahody v zimě,...

    superkarma: 1 22.11.2011, 17:01:03
  15. [166] Karotka [*]

    Diskutující, stěžující si na chudobu zapomněly, kolik měsíčních platů bylo nutno dát za automatickou pračku, chladničku, černobílou televizi a další průmyslové zboží. Myslím, že jim připadá, že spějí k chudobě, protože obchody jsou plné zboží a ony nevydělávají tolik, aby si to mohly všechno koupit a pokud možno ihned.

    Pamatuji padesátá léta, kdy se stály fronty i na potraviny. V krámě musel člověk vzít co mu prodavačka podala, i shnilé brambory. Varianty byly koupit nebo nekoupit, vybírat to se nedalo. Dnes když vidím jak se se zeleninou zachází je mi často zle. Některé se v tom přehrabují, co nechtějí s tím hází. I prodavačky často zachází s ovocem hůř než s bramborami. To dřív nešlo, zelinář je k bedýnce nepustil, aby si vybraly.

    1. na komentář reaguje denkas — #167
    2. na komentář reaguje denkas — #168
    3. na komentář reaguje átéčko — #169
    superkarma: 1 22.11.2011, 16:51:01
  16. avatar
    [165] v.poho [*]

    átéčko — #160 S těmi dětmi s jejich výchovou jak kdo, ale jo, jsou děcka drzejší, to je fakt. Těžko říct ale, jestli je to dobře nebo špatně. Tichý skromný člověk se v dnešní době už neprodá.

    Na druhou stranu, když jsme byli malí my, žádná máma by si nedovolila říct o učitelce, že je "blbá", i kdyby si to 2 x myslela. Tak kde je autorita??? Ale to by bylo na jinou diskusi.Sml80

    superkarma: 0 18.11.2011, 16:29:39
  17. avatar
    [164] v.poho [*]

    Lukáš Čejka — #161  O.K., hlavně že jsme se shodli.  Sml59Za prací se ale dojíždí i teď. Z vesnice v podstatě pořád a z města do vedlejšího města taky.

    Ale lidé 50+ /přání nepřání/, ti se stěhovat fakt nemusí. Ti už prostě nejsou pro zaměstnavatele lukrativní. Neříkám, že nejsou výjimky, ale obecně je to fakt.

    superkarma: 2 18.11.2011, 16:25:23
  18. avatar
    [163] v.poho [*]

    molly — #162 ...tak se přece rozvedou.Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 18.11.2011, 16:20:27
  19. [162] molly [*]

    Lukáš Čejka — #161 V podstatě se s tvým názorem na stěhování dá souhlasit. My také žijeme v (pro nás) malém bytě kde zakopáváme všichni o všechny, ale oba s manželem máme slušně ohodnocenou práci, takže vyřešení našeho bydlení: jít do většího ale do oblasti kde je vysoká nezaměstnanost, je v podstatě nemožné. Ale napadá mě jak vyřešit když žena dostane super pracovní nabídku v Olomouci a muž v Chebu - co s tímSml57

    1. na komentář reaguje v.poho — #163
    superkarma: 0 18.11.2011, 16:15:16
  20. avatar
    [161] Lukáš Čejka [*]

    v.poho — #159 vpodstate s tim muzu souhlasit - trochu se neshodnem ohledne toho stehovani, osobne si myslim, ze skutecne jina cesta nebude ani pro ty 50+ nez proste za praci jezdit - to neni nejake moje prani, jak si treba nekteri mysli, ale spis zhodnoceni moznosti, ktere jsou a budou (a to jsem jeste nenapsal, ze si myslim, ze lidi budou muset brat i kratsi uvazky a ze se mozna vratime k praci, kdy se vyplaci mzda treba po tydnu ... Sml80 - to uz by me slabsi povahy mozna kamenovaly Sml54)

    1. na komentář reaguje molly — #162
    2. na komentář reaguje v.poho — #164
    superkarma: 0 18.11.2011, 14:14:25
  21. avatar
    [160] átéčko [*]

    v.poho — #159 Máš pravdu a já si myslím, že lidi jsou horší teď. To nadávání z agauče, nebo od piva jim zůstalo ale pořád. Horší je, že nevychovávají děti tak, jak by se slušelo a pak nadávají na to, co se děje ve školách...na ulicích.

    1. na komentář reaguje v.poho — #165
    superkarma: 0 18.11.2011, 13:06:05
  22. avatar
    [159] v.poho [*]

    Lukáš Čejka — #156 Jsme příliš malá země na nějaké masívní stěhování. Navíc to je řešení, a v tom s tebou souhlasím, ale pro mladé. Tam je to žádoucí a mohou začít kdekoli.Sml22 Jenže největší problém mají lidi 40+, 50+, 60+..... a ty prostě nemůžeš vytrhnout i s kořeny a přesadit je jen tak lehce někam jinam. Nemluvě o tom, že pro zaměstnavatele už nejsou tak lukrativní (=ohební, ovlivnitelní).

    Ten příklad jsem přehnala záměrně, ale v principu takhle ekonomika funguje.

    Já tuhle situaci sama za sebe neřeším. Zatím jsem si práci vždycky našla, ale firma na tom taky není dobře, takže si sleduji svoje možnosti a vidím, že teď bych ten problém asi měla.

    Jinak ale taky patřím k těm, co by tu dobu dobu NIKDY nechtěli vrátit. Přese všechno si myslím, že se mi daří líp, než by se mi tehdy dařit mohlo. Přinejmenším si aspoň mohu otevřít "hubu" a když to udělám, sice mě vyrazí, ale netáhne se to se mnou do konce života. A to je sakra velký rozdíl.

    A dokonce si ani nemyslím, že by byly výrazně horší mezilidské vztahy. Tehdy se taky donášelo, uplácelo atd. Někteří šéfové stáli za prd stejně jako teď. Lidská povaha se v čase tolik nemění.

    A přátele si vybíráme. Tehdy i teď. Já jsem s těmi svými spokojena.Sml24

    1. na komentář reaguje átéčko — #160
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #161
    superkarma: 1 18.11.2011, 12:56:10
  23. avatar
    [158] Lukáš Čejka [*]

    átéčko — #157 vpodstate co do moznosti najit praci asi situace neni horsi nez pred temi 5-6 lety - ta cisla jsou vpodstate stejna, tak se asi lidi bez te prace nemaji tak "dobre" jako pred temi lety - protoze to je to co se menilo v poslednich letech - ruzne podpory a davky v nezamestnanosti Sml80

    superkarma: 1 18.11.2011, 11:52:36
  24. avatar
    [157] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #156 On je problém v tom, že když zavřou doly, nebo do nich vezmou zahraniční dělníky, bude to slyšet hlasitěji, než když se zruší stejný počet míst v administraci. Jednak takového "haviřa" je slyšet dál, než úředníka, který může dělat téměř cokoliv, a práci si najde rychleji, než člověk, který neví kde hledat a myslí si, že stát je povinen mu tu práci dát.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #158
    superkarma: 0 18.11.2011, 11:37:02
  25. avatar
    [156] Lukáš Čejka [*]

    v.poho — #155 ok dik za info, pokazde se rad neco noveho dovim, od toho je diskuze Sml16

    v.poho — #153 ale preci se vsichni nemusi stehovat do Prahy, v Praze taky neni prace pro kazdeho, lidi se budou muset stehovat a dojizdet tam kde je pro ne prace, protoze prace za nima nikam neprijde.

    Jinak mimochodem tu resime nezamestnanost a pritom ta je ted zhruba stejna jako na prelomu 2005/2006 tedy v obdobi tzv. hospodarskeho rustu, kdy nikdo nedemonstroval, vladu odvolat nechtel ... takze problem asi nebude primo v nezamestnanosti jako takove Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #157
    2. na komentář reaguje v.poho — #159
    superkarma: 1 18.11.2011, 10:49:10
  26. avatar
    [155] v.poho [*]

    Lukáš Čejka — #151 viz. např. http://www.dph2010.info/platce-a-poplatnik-dph.html#top

    Ty jsi ten poplatník.

    DPH je totiž na rozdíl od daně z příjmů daň nepřímá, tj. za poplatníka (tebe)  ji odvádí plátce (podnikatel).

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #156
    superkarma: 0 18.11.2011, 10:19:31
  27. avatar
    [154] v.poho [*]

    Lukáš Čejka — #152 anebo ještě jinak, aby to bylo snáze pochopitelné. Podnikatel za tebe tu daň odvádí státu. Ale neplatí ji. V tom je velký rozdíl. A to je také podstata celého zákona o DPH.Sml24

    superkarma: 0 18.11.2011, 10:11:07
  28. avatar
    [153] v.poho [*]

    Lukáš Čejka — #152 Ono s tím stěhováním to taky nejde tak hr. Když pominu naprosto objektivní důvody, jako rodina (děti a nemohoucí rodiče), tak dám příklad. U nás nebude práce. Mám byt za 2 mega a nemám na něm ani hypo, což je ta lepší varianta. Tedy hr do Prahy. Jenže hr do Prahy udělá půl města. Byt za 2 mega nemám komu prodat. Možná na tom trhnu půl milionu, když budu mít štěstí. V Praze půjdou ceny nemovitostí a pronájmů ještě výš než teď (zákon nabídky a poptávky). Se svým půl mega si můžu tak akorát vytřít zadek.Sml15 V Praze na tolik lidí nebudou připraveni. Zaměstnavatelé si začnou vybírat. Budu mít nízký plat, nebudu mít střechu nad hlavou a místo pro podporu si budu chodit pro sociální dávky na bydlení.....

    Ono nic není tak jednoduché a černobílé.Sml79

    Lukáš Čejka — #151 Je vidět, že nejsi ekonom. Něco si o tom nastuduj a pak mluv. DPH platí konečný spotřebitel. Ze své zdaněné mzdy. Proto dvojí zdanění.

    A DPH teda rozhodně není náklad podnikatele.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #156
    superkarma: 0 18.11.2011, 10:05:55
  29. avatar
    [152] Lukáš Čejka [*]

    cicinka — #149 ja jsem nikde nenapsal, za si za to lidi muzou sami  Sml23, jen to ze s tim nebudou moc nakonec nic delat a za praci se proste budou muset stehovat a dojizdet, zbytecne se zlobis na me, ja jen rikam to co si myslim, ze to tak dopadne, ze nakonec nebudou mit lidi na vybranou, pokud nebudou chtit skoncit na uliciSml80 a to co uvadis - tedy nepohodli ktere to zpusobuje? s tema pratelema to asi nemyslis vazne, jako s duvodem proc se lidi nemohou stehovat za praci, ze? Sml24

    1. na komentář reaguje v.poho — #153
    2. na komentář reaguje v.poho — #154
    superkarma: 1 18.11.2011, 08:48:22
  30. avatar
    [151] Lukáš Čejka [*]

    v.poho — #150 takze vedle nejsem - plati ji ti platci dph, ty platis maloobchodni cenu, co si do te ceny prodejce zapocita je jina vec, ale dan neplatis ty - to ze si to prodejce promitne do ceny je z hlediska zdaneni jedno - zdanovan je platce dane - takze neni pravda ze b slo v uvedem prikladu v prispevku o nejake dvoji zdaneni Sml80 

    jinak je jasne ze v konecne cene mas zapocitane vsechny "naklady", stejne tak v te cene bude treba dovozni prirazka , pokud jde o zbozi, ktere takovemu rezimu podlehaSml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #153
    2. na komentář reaguje v.poho — #155
    superkarma: 0 18.11.2011, 08:43:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme