.

Ženy letos oslaví svátek sv. Valentýna netradiční výzvou, a to už v sedm hodin ráno. Zúčastní se speciální akce #YourPerfectMatchPrague

Bulvár

Ženy letos oslaví svátek sv. Valentýna netradiční výzvou, a to už v sedm hodin ráno. Zúčastní se speciální akce #YourPerfectMatchPrague

Svátek sv. Valentýna se každoročně slaví v různých zemích s větší či menší obměnou, ale ve stejném duchu. Ten letošní ale bude jiný. Stovky žen v Evropě a Kanadě oslaví Valentýna tím, že se rozejdou s něčím ve svém životě, ať velkým či malým, co už jim nevyhovuje - starý účes, neinspirativní zaměstnání nebo zlozvyk.

Nastal čas, aby se ženy rozloučily se svým monotónním životem, každodenní rutinou a začaly rozhodovat samy o sobě. Právě jedno malé rozhodnutí může zásadně ovlivnit jejich život.

Poprvé v historii mladé české ženy oslaví tento svátek na jedinečné valentýnské ranní show v Praze, a to už od 7 hodin od rána. Celá akce je o výzvách a změnách, ke kterým chce ženy nejen tento den inspirovat. První výzvou a vykročením z každodenní rutiny může pro ženy být už samotné rozhodnutí oslavit Valentýna jinak, jinde a navíc již brzy ráno.

Výzvu přijala rovněž známá herečka Iva Pazderková, která bude ženy celou ranní akcí od 7 hodin provázet. Pro přítomné ženy si Iva připravila svou speciální show „Blbá blondýna versus gynekolog a psycholog“, během které vyzpovídá gynekoložku MUDr. Vandu Hořejší a psycholožku PhDr. Martu Boučkovou. Nedílnou součástí našeho životního rozhodování je totiž i rozhodování o zdraví včetně volby vhodné antikoncepce. Přítomné ženy se tak od obou odbornic dozvědí zajímavé informace, které jim mohou pomoct při jejich dalších životních rozhodnutích či výzvách.

Pro všechny účastnice ranní show je připraven také další bohatý program, který nikde jinde na Valentýna nezažijí. Exkluzivně jim bude představena jarní a letní kolekce WEEKEND MAX MARA a módní show značky WOOLRICH. Ženy budou z akce odcházet ještě krásnější a sebevědomější, a to díky make-up artistům a hairstylistům přítomným na akci.

Valentýn

14 dní před samotnou valentýnskou ranní show byla pro ženy vytvořena také speciální FB stránka (www.facebook.com/pocemzenytouzi), prostřednictvím které bylo ženám představeno celkem 14 originálních výzev s podtitulem „Buď perfektní na Valentýna!“. Tyto výzvy jim pomohly najít cestu ven z každodenní rutiny a udělat alespoň malou změnu u sebe samé. Např. sestavit si svůj cestovatelský seznam destinací pro letošní rok, udělat v daný den něco bláznivého, začít cvičit, vstát jeden den dřív a věnovat se sobě samé ještě před odchodem do práce atd. Prostřednictvím sdílení FB postů ženy inspirovaly i své kamarádky, které dané výzvy přijaly rovněž za své.

Valentýnská ranní show je součástí velké mezinárodní kampaně společnosti Bayer v Evropě a Kanadě nazvané #YourPerfectMatch. Jejím cílem je překonat současnou mezeru v informovanosti o metodách dlouhodobé antikoncepce u žen ve věku 25 -- 35 let. Cílem je posílit tyto ženy, aby o sobě aktivně rozhodovaly na základě všech dostupných informací a cítily zodpovědnost za svá rozhodnutí -- např. za své zdraví, výběr vhodné antikoncepční metody atp. Ženy v tomto věku totiž nepřemýšlejí o antikoncepci se stejnou důkladností, s jakou přistupují k ostatním důležitým rozhodnutím v životě, jako například kde budou žít, co budou studovat atd.

I mnoho českých žen ke svým rozhodnutím stále hledá ten správný impulz a zatím žijí každodenní rutinou. Z průzkumu výzkumné agentury Ipsos z července 2014 realizovaného mezi českými ženami ve věku 18 -- 35 let vyplynulo, že ženám na aktuálně užívané antikoncepci leccos vadí, ale se svým gynekologem o tom příliš nemluví. Češkám vadí nejčastěji to, že na její užívání musejí každodenně myslet, nechtějí chodit stále pro recepty, rády by levnější variantu antikoncepce a také vyjadřují přání, aby byla antikoncepce šetrnější k jejich tělu. Důvody nespokojenosti s antikoncepcí však ženy nedokážou sdělit svému gynekologovi. Pouze každá pátá žena sama zahájila rozhovor na téma antikoncepce, aniž by pouze žádala o další recept. Téměř každá třetí uživatelka (29 %) zvažuje, že antikoncepci v příštích 2 až 3 letech změní, a dalších 47 % uživatelek by o změně začalo přemýšlet, pokud by jim lékař nabídl nějakou alternativu.

Více informací o ranní valentýnské show a možnostech dlouhodobé antikoncepce naleznete zde:

   
11.02.2015 - Společnost - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [2] Petulinek [*]

    Sml31

    superkarma: 0 12.02.2015, 15:11:21
  2. [1] manislava [*]

    škoda že to mám dalekoSml15

    superkarma: 0 11.02.2015, 08:08:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme