Bulvár

Ženy-in požadují trest smrti a eutanázii!

death

Možná je toto zjištění šokující, ale z anonymní ankety v magazínu Žena-in.cz 64,5 procent žen podporuje znovuzavedení trestu smrti. Vyplynulo to z ankety uveřejněné v rozhovoru s nejvyšší státní zástupkyní Renatou Veseckou, která sama tento trest nepodporuje. Na otázku: „Co si myslíte o trestu smrti?" odpověděla...

„Je to velice složitá věc. V praxi jsem se setkala s řadou případů, kdy došlo k vraždám dětí, nebo rasově motivované vraždy - třeba v kauze Pechanec, kde byl zavražděn otec dětí, ale bylo to v době, kdy matka těch dětí umírala na rakovinu a nedočkala se ani rozsudku. Děti zůstaly samy. V návaznosti na takové případy si umím představit, že pozůstalí se nedokážou nikdy smířit s tím, že nebude totéž vykonáno na pachateli. Dokonce se dokážu vžít do jejich pocitů, ale zároveň považuji trest smrti za odvetu. Trest můžete vykonat i doživotním uvězněním, ale trest smrti znamená, že společnost vykoná totéž, co vrah. Tedy že zabije živého jedince - to si myslím, že není dobře. Znova zdůrazňuji, že ale dokážu pochopit pocity příbuzných oběti."

Ve stejném rozhovoru došlo také na ožehavé téma eutanazie, kterou Renata Vesecká, stejně jako 92,6 procent čtenářek magazínu Žena-in.cz podporuje. Nejvyšší státní zástupkyně k otázce eutanazie konkrétně řekla: „Jsem její příznivec. Ale samozřejmě jsou podmínkou perfektní legislativní podmínky, bez nich není eutanazie možná. A mám k tomu i vlastní zkušenost. Zemřela mi jedna z nejlepších kamarádek ve svých osmačtyřiceti na rakovinu. Zažila jsem její poslední dny. Řekla bych, že dokud se člověk tváří v tvář nesetká s absolutním utrpením, které nevede nikam jinam než ke smrti, pak asi nepochopí. Ale když máte možnost se s tím setkat, tak změníte názor."

Ještě v den uveřejnění rozhovoru zareagovalo na obě ankety 784 čtenářek a čtenářů z celkového počtu 1143 odpovídajících.

Jaký je váš názor na eutanazii a trest smrti?

   
08.12.2009 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [117] denkas [*]

    SARI — #116 Přesně tak! A co teprve ,když znásilní a zabije dítě! Co si asi zaslouží!!!????

    superkarma: 0 22.12.2009, 11:10:45
  2. avatar
    [116] SARI [*]

    ekleinovka — #112 To už je ale další stránka věci a neřekla bych, že "nikdy nevíte". Jestliže ožralej chlap sedne za volant a zabije kvůli tomu lidi, nedej bože děti, tak to je u mě "že víte" a nedávno to bylo v televizi, jak takovej člověk vrazil do holčičky, která jela na kole ....... ani se s takovým člověkem nemá soud zdržovat a hned mu dát provaz! A doživotí? To je tak trest leda pro nás, protože na zmetka budeme všichni platit a on bude v lochu čumět na televizi.

    1. na komentář reaguje denkas — #117
    superkarma: 0 22.12.2009, 01:05:39
  3. [115] electrica [*]

    jsem proSml31

    superkarma: 0 21.12.2009, 20:00:07
  4. avatar
    [114] denkas [*]

    ekleinovka — #112 No právě! Právě pro ty brutální a masový vrahy bych byla PRO!!!!

    superkarma: 0 20.12.2009, 10:59:15
  5. avatar
    [113] SARI [*]

    Jsem pro zavedení obojího.

    superkarma: 0 20.12.2009, 01:23:14
  6. avatar
    [112] ekleinovka [*]

    Trest smrti? Nesouhlasím,protože nikdy nevíte,jestli byl trestný čin opravdu spáchán daným pachatelem/ kromě brutálních a masových vrahů.../ Odsoudíte člověka k smrti a co dál_ Zavede se opět profese popravčích?Kdo by tuhle práci mohl vykonávat..další vrah..on vlastně pošle toho odsouzeného na onen svět.Je to všechno hrozně složité.Dala bych jim doživotí  za těch nejpřísnějších podmínek,co mohou být,to je trest,ne další zabití...

    1. na komentář reaguje denkas — #114
    2. na komentář reaguje SARI — #116
    superkarma: 0 17.12.2009, 09:26:39
  7. avatar
    [111] Karmela [*]

    a já se ptam: kdo mi da záruku-jistotu, že po vykonání eutanázií má dotyčná trpíci osoba KLID????????????????????????

    superkarma: 0 16.12.2009, 00:15:05
  8. [110] mamča123 [*]

    Co se týče eutanazie  tak pokud bych byla těžce nevyléčitelně nemocná sama bych o ni požádala .DSml22ěda mi umíral půl roku na rakovinu a vím jak moc vytrpěl toto bych odsouhlasila  takže jsem pro

    superkarma: 0 15.12.2009, 10:26:13
  9. [109] mamča123 [*]

    Proč litovat vraha a jeho rodinu ? Kdo polituje oběti? Už dávno platilo zub za zub a za vraždu jednoznačně smrt.proč bychom měli takovéto lidi ještě živit?Vemte si nedávnou vraždu maminky dvou dětí a omluva vraha že byl podnapilý? Kde to spějem už tak je vysoká kriminalita protože se grázli ničeho nebojí.Jsem pro zavedení trestu smrtiSml22Sml22

    superkarma: 1 15.12.2009, 10:23:52
  10. [108] Marie Dymackova [*]

    Ano,ano.ano

    superkarma: 0 15.12.2009, 08:25:15
  11. [107] MonikaT [*]

    v jistych pripadech s eutanazii souhlasim

    superkarma: 0 12.12.2009, 22:55:34
  12. avatar
    [106] denkas [*]

    ToraToraTora — #105 Sml16Sml16haha

    superkarma: 0 10.12.2009, 13:23:11
  13. avatar
    [105] ToraToraTora [*]

    Sml57 ostrowid — #104 Jak napůl? Nezabít, jen zmrzačit

    1. na komentář reaguje denkas — #106
    superkarma: 0 10.12.2009, 11:05:05
  14. [104] ostrowid [*]

    Eutanázii rozhodně ano. Táta mi umíral na rakovinu a nechtěla bych se něčeho podobného dožít. S trestem smrti je to u mne tak napů.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #105
    superkarma: 0 09.12.2009, 13:43:05
  15. avatar
    [103] átéčko [*]

    denkas — #95 Oni si nezaslouží nic. Je to dobytek. Jsou to hloupí kluci. Hloupí blbečci.

    superkarma: 0 09.12.2009, 13:37:33
  16. [102] jastura [*]

    peetrax — #101 pokud by mi šáhl někdo na rodinu (a zejména děti v ní) tak by nebylo moc co řešit, věřím, že bych s tím velký problém neměla... Troufnu si říct, že se aspoň trochu znám 

    superkarma: 0 09.12.2009, 13:33:03
  17. avatar
    [101] peetrax [*]

    jastura — #98 to si možná jen myslíš. Paradoxně proto, že jsi v té situaci nebyla. Sml24

    1. na komentář reaguje jastura — #102
    superkarma: 0 09.12.2009, 12:01:49
  18. avatar
    [100] KatherineDickinson [*]

    Eutanázii určitě ano, ale co se týče trestu smrti, absolutně ne! Spousta z vas tu tvrdí, jak by je pozabíjela, povraždila, rozsekala a kdovíco ještě..já bych nedokázala zabít člověka, byť hajzlíka, ale nedokázala. Vždyť ten trest musí někdo vykonat. Kdo dobrovolně chce dělat povolání, při kterém zabíjí lidi? O co jste lepší, když člověka co zavraždil, zavraždíte? Jsem samozřejmě přo zpřísnění trestů za evidentně promyšlené zločiny. Jak už tu bylo psáno, je smutné, že prachy tu maj větší cenu než lidský život..PS: sorry za špatnou gramatiku, píšu v afektu, nemám čas kontrolovat..

    superkarma: 0 09.12.2009, 09:23:32
  19. [99] jastura [*]

    jastura — #98 Myslí tím, kdyby ublížil někomu mě blízkému..., špatně jsem se vyjádřilaSml52

    superkarma: 0 09.12.2009, 08:03:15
  20. [98] jastura [*]

    Eva Hliníková — #90 Nemohu odpovědět na 100% protože v té situaci nejsem, ale pokud by se jednalo o někoho mě blízkého nepředpokládám, že bych měla nějaký problém s tím toho haj.la zabítSml80

    1. na komentář reaguje jastura — #99
    2. na komentář reaguje peetrax — #101
    superkarma: 0 09.12.2009, 07:43:17
  21. [97] Rikina [*]

    Eva Hliníková — #90 proč osobně? Sml80 Každou práci má dělat profesionál, s patřičnými znalostmi, praxí, vybavením... není vůbec žádný důvod, proč by si měl kdokoli dělat "brigádu na katovně". Ostatně i odsouzenec na smrt má nárok na to, aby byl trest proveden pokud možno rychle a co nejméně bolestivě, ne aby se s tím babral nějaký amatér.

    superkarma: 0 09.12.2009, 00:01:51
  22. avatar
    [96] Eva Hliníková [*]

    denkas — #95 Můj názor nemůžeš chápat, když neumíš evidentně číst Sml79

    superkarma: 0 08.12.2009, 23:24:36
  23. avatar
    [95] denkas [*]

    Eva Hliníková — #90 Koukáš ted na 112?? Jak třeba toho Sahulu zabili?? Doslova mu zadupali hlavu do země!!! A proč? Defakto jentak!!!  A to si nezaslouží pořádnej trest!!?

     Podle tebe  vrazi můžou dál vraždit!! Na pár let je zavřou a pak můžou zas!!  tvůj názor nechápu!

    1. na komentář reaguje Eva Hliníková — #96
    2. na komentář reaguje átéčko — #103
    superkarma: 0 08.12.2009, 22:43:22
  24. avatar
    [94] denkas [*]

    Díváte se na 112?!?!

    superkarma: 0 08.12.2009, 22:39:51
  25. avatar
    [93] Vivian [*]

    Sml23

    superkarma: 0 08.12.2009, 22:39:37
  26. [92] MTralala [*]

    pokud to bylo umyslně,tak určitě ano

    superkarma: 0 08.12.2009, 22:17:45
  27. avatar
    [91] peetrax [*]

    maje — #43 Jsem docela blízká příbuzná oběti velmi brutální vraždy. Jeho vrah JE velice inteligentní. Jeho inteligence nemírní fakt, že je to neskutečnej parchant. I přesto jsem proti trestu smrti.

    superkarma: 0 08.12.2009, 22:15:41

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Eva Hliníková [*]

    jastura — #76 Můžeš mi napsat, jestli to "u těch několikanásobných surových a dospělých vrahů bych to řešila tak jak jsem už psala..." bys fakt dokázala osobně?

    Já si prostě myslím, že trestem smrti se společnost staví na úroveň vraha. A zajímalo by mě, kolik z vás, kdo tady ten absolutní trest prosazuje, by ho jen tak lážo plážo sfoukla jako brigádu na katovně. Sml24

    1. na komentář reaguje denkas — #95
    2. na komentář reaguje Rikina — #97
    3. na komentář reaguje jastura — #98
    superkarma: 1 08.12.2009, 19:35:20
  2. [89] Tee.. [*]

    JaneM.K — #67 Hezky vysvětleno. V tomto případě je trest smrti jednoznačný...představa, že by to byla moje dcera?..zůstali by po něm jen jeho zuby..a to možná...Sml31

    superkarma: 0 08.12.2009, 19:13:48
  3. [88] katka6 [*]

    eutanázii nevím těžko na to odpovědět,trest smrti ano

    superkarma: 0 08.12.2009, 18:52:35
  4. [87] FAXÍK [*]

    eutanázie ANO, trest smrti NE

    superkarma: 0 08.12.2009, 18:29:33
  5. [86] sannyn [*]

    trest smrti?,lidi,zas a zas je to o tom,že pracháči se z toho vyplatí milionkama a chudák by zkapal!!!i kdyby byl nevinnej,,co teda řešíte??Sml31

    superkarma: 0 08.12.2009, 17:53:23
  6. avatar
    [85] Vlastka [*]

    jastura:souhlasím s tebou,když ne trest smrti pro ty zrůdy,tak vězení,jako v Thajsku.Bylo by to pro ně určitě odstrašující.A ne jako ty naše věznice,kde se mají jako v hotelu.

    superkarma: 0 08.12.2009, 16:57:54
  7. avatar
    [84] átéčko [*]

    Rikina — #79 Souhlasím s tebou na 100%Sml22

    superkarma: 0 08.12.2009, 16:52:36
  8. [83] jastura [*]

    Jinak bych vrahům srdečně dopřála vězení v Thajsku, kde se s nimi nes.rou

    superkarma: 1 08.12.2009, 15:47:24
  9. [82] jastura [*]

    femme.fatale — #78 Nesrovnávám jen popisuji co jsem viděla a co zažila osoba kdysi mi blízká. Upřímně nedokáži s nimi mít lítost a je mi docela šumák, jestli mě kvůli tomu někdo považuje za krvelačnou krávuSml54. Taktéž nehodlám přijmout za svůj něčí názor, když mám na danou věc svůj a nepovažuji ho za nebezpečný nebo prokazatelně špatnýSml80.

    Ostrava (Heřmanice) není tuším vazební, ta je v centru. Heřmanice by měly být rozděleny dle nebezpečnosti pachatelů na více částí (to rozdělení mám jen z doslechu). Karvinská je vazební ale již pár let má také část určenou pro výkon trestu. Proto se zmiňuji pouze o těch, ve kterých jsem byla a znám osoby, které zde jak pracovaly tak seděly.

    superkarma: 0 08.12.2009, 15:45:15
  10. [81] Jajinka J [*]

    Já jsem pro. Právě naopak. Dokud to vrahům bude procházat jen za cenu vězení, tak se bude vraždit i nadále. Jestli to odradí či neodradí potencionální vrahy, to tušit samozřejmě nemůžeme ale jisté je, že dotyčný by už znova nevraždil. 

    superkarma: 2 08.12.2009, 15:44:04
  11. [80] curdibilka [*]

    Já teda nepožaduji ani jedno!

    superkarma: 1 08.12.2009, 15:36:22
  12. [79] Rikina [*]

    Euthanasii ano, proč, to snad ani není nutné zdůvodňovat. Trest smrti už tak jednoznačný není, nicméně za sebe říkám též ano, ale za určitých podmínek. Nikdy ne jako pomstu, oko za oko, zub za zub a krev za krev, a už vůbec ne odvetu typu „prožij si, cos způsobil oběti“. Doživotní galeje by pak byly totéž co pomsta, jen maskované falešným milosrdenstvím – nezabijeme tě, ale budeš řádně trpět, pacholku. Což nemá žádný smysl, ani převýchovný, ani jiný.

    Trest smrti jako pragmatický a účelný čin eliminace škodlivého prvku ze společnosti, to ano. Pokud se nezpochybnitelně prokáže, že jedinec XY způsobil záměrně a opakovaně nenapravitelnou škodu, a netají se tím, že v tom chce pokračovat, je nebezpečný a nijak nelituje toho, co má na svědomí, naopak je na to případně i hrdý, pak je trest smrti na místě. Ne jako pomsta, ale jako ochrana zbytku společnosti. Možná je to zdánlivě vzdáleno humanistickým ideálům euroatlantické civilizace, ale je třeba si uvědomit, že i tato civilizace zabíjení nejen dovoluje, ale dokonce i schvaluje – v případě války. Ještě dnes mají armády své kněze žehnající vojákům i smrtící technice, a dokud je povoleno a žádoucí v boji zabít nepřítele (který se neprovinil ničím jiným než tím, že stojí na opačné straně), dokud jsou za smrt jiných lidé vyznamenáváni a oslavováni, pak má své místo ve společnosti i trest smrti. Jako výjimečné opatření, pochopitelně.

    1. na komentář reaguje átéčko — #84
    superkarma: 2 08.12.2009, 15:33:22
  13. avatar
    [78] femme.fatale [*]

    jastura — #65 Nechceš snad srovnávat věznici v Ostravě - která je podle toho, co vím, vazební, nebo věznici v Karviné, která má fci věznice s dozorem (tedy 2. stupeň za 4), například s Mírovem, věznicí se zvýšenou ostrahou - tedy tou "nejtvrdší". Já jsem na Mírově byla a upřímně - ten vyšlapaný kruh na posledním nádvoří, které je jediným místem, kam se doživotně odsouzení vězni dostanou, nesvědčí moc o nějakém komfortu a luxusu. Nehledě na to, kolik vězňů je na Mírově spolu v jedné cele, neboť památkáři nedovolí objekt přestavět.

    Nemíním se vyjdřovat ke zdejší krvelačné diskusi, ale nemám ráda, když někdo zuřivě tvrdí něco, o čem moc neví...

    1. na komentář reaguje jastura — #82
    superkarma: 0 08.12.2009, 15:32:03
  14. [77] JaneM.K [*]

    Tak Las Vegas je bohužel středočeský kraj a takový vrah už tu byl.DNA na těle bylo z kousání a v ní ze semene.Bohužel mám v příbuzenstvu človíčka, který na tom pracoval.Debatuji poprvé, tak nevím, že se tu dá i hádat...Sml58Já si jen neumím představit, že by jedno z mých dětí leželo na pitevním stole...

    superkarma: 0 08.12.2009, 15:08:38
  15. [76] jastura [*]

    Bébina — #74 ano, s tím samozřejmě souhlasím. ale u těch několikanásobných surových a dospělých vrahů bych to řešila tak jak jsem už psala... Sml80 

    Ale taky se mi líbil názor, proč testujeme na zvířatech, když brutálních vrahů by se dalo takto využít a rovnou by jsme měli jasné účinky na člověku bez zdlouhavých testů a utrpení zvířat.

    1. na komentář reaguje Eva Hliníková — #90
    superkarma: 0 08.12.2009, 15:04:12
  16. avatar
    [75] ToraToraTora [*]

    maje — #73 To víš...když to moc zhoustne, je třeba to naředitSml24

    superkarma: 0 08.12.2009, 14:42:28
  17. [74] Bébina [*]

    jastura — #64 Pravo na svuj vlastni nazorSml52. To jiste, to ma kazdy, ale lepsi jsou objektivni data. A ty jasne rikaji, ze trest smrti nesnizi pocet vrazd, protoze ani hrozba trestu smrti od vrazd potencionalni vrahy neodradi. Takze volat po trestu smrti je nekonstruktivni navrh. Ja bych spis hlasovala pro odtajneni pachatelu. Proc se muze sadista (momentalne 19ti lety Robin Prokopec, ktery ve 13letech znasilnil a zabil spoluzacku), odstehovat a vklidu zit nejspis se zmenenou identitou kdekoliv, aniz by okoli tusilo, kdo vedle nich zije? Jakto, ze neni narizena zadna ochranna lecba?

    1. na komentář reaguje jastura — #76
    superkarma: 0 08.12.2009, 14:42:26
  18. avatar
    [73] maje [*]

    ToraToraTora — #72 tak na tohle jsem čekala, až zase zaperlíš.Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #75
    superkarma: 0 08.12.2009, 14:39:46
  19. avatar
    [72] ToraToraTora [*]

    maje — #70 Nikdo se k tesání nemá...napsala jsem Ježíškovi o majzlík a kladivo. Co si neudělám sama....Sml52

    1. na komentář reaguje maje — #73
    superkarma: 0 08.12.2009, 14:35:39
  20. avatar
    [71] *modrá [*]

    O tom to u nás celé je, vlastně za nic nehrozí jiný trest než pár let v base a to na vás ještě musí přijít a nesmíte mít na úplatky. A tak si každej dělá co chce. Rozkrádá, podvádí, vraždí.

    superkarma: 0 08.12.2009, 14:30:48
  21. avatar
    [70] maje [*]

    ToraToraTora — #69 teda Toro, tvoje slova by měli tesat do kamene. vystihla jsi to přesněSml67

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #72
    superkarma: 1 08.12.2009, 14:29:49
  22. avatar
    [69] ToraToraTora [*]

    JaneM.K — #67 Jsi mimo

    a) tady se nejen sdělují názory. Tady se bavíme, hádáme, komentujeme, nebo jen tak drbeme a kamarádsky plkáme

    b) jo, taky mám ráda CSI Miami a Las Vegas. David Caruso je fešák, ale život je někdy složitější

    1. na komentář reaguje maje — #70
    superkarma: 0 08.12.2009, 14:04:14
  23. avatar
    [68] ToraToraTora [*]

    maje — #66 Já jsem proti trestům smrti. Na postoji každého se zrcadlí především zušenosti a naše očekávání. Neexistuje špatný a dobrý názor. Tvému rozumím, nebylo třeba se obhajovat.

    superkarma: 0 08.12.2009, 14:02:29
  24. [67] JaneM.K [*]

    Já zírám.Tady se přece sdělují názory a ono se to začíná hrotit. Nechápu.Přece je jasně dáno, že případný trest smrti by měl být pro vraha, který například vaší dceru někde zavře, opakovaně ji týrá, znásilňuje, pálí cigaretou a po 14-ti dnech ji zahrabe, protože zemřela hlady a totálně zdevastovaným tělem.A pak zjistíte, že byla dvanáctá.A ještě k tomu je na ní všude i v ní DNA vraha.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #69
    2. na komentář reaguje Tee.. — #89
    superkarma: 1 08.12.2009, 13:57:54
  25. avatar
    [66] maje [*]

    gentiana — #60 promiň, ale já jsem rozhodně nikde nepsala, že bych jim cokoli utínala nebo zazdívala zaživa. to je jen na okraj. navíc každý má právo na svůj názor. ale tohle už není diskuze, ale lynčování protistran - obou.  a jedině tohle mi přijde nevyzrálé Sml80 takže víš co? máš pravdu. jen ty a ti, kdo s tebou souhlasí. nikdo jiný. spokojená?

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #68
    superkarma: 1 08.12.2009, 13:55:08
  26. [65] jastura [*]

    gentiana — #63 Nevím, kde jsi potkala vězení ty, ale tady v ČR (Ostrava, to druhé si nepamatuji a Karviná) nemá zase tak španou stravu, televize, playstation, knihovna k dispozici.

    Koukám, že kdo nesouhlasí s tebou a ještě jistou osobou, tak je minimálně nevyzrálé dítěSml59.

    1. na komentář reaguje femme.fatale — #78
    superkarma: 0 08.12.2009, 13:49:00
  27. [64] jastura [*]

    Eva Hliníková — #62 Když napíši obecně svůj názor tak je to hned osočení? Kde jsem řekla, že trest smrti je jediné řešení??? Prostě jsou podle mě vězni ve věznici spíše chránění a ano, těmi vymoženostmi, které tam mají i hýčkáni. Za několikanásobnou brutální vraždu mi doopravdy vězení přijde jako malý trest. Mám snad právo na svůj názor, nebo musím souhlasit, abych někoho nenazlobila?Sml24

    1. na komentář reaguje Bébina — #74
    superkarma: 0 08.12.2009, 13:46:21
  28. [63] gentiana [*]

    jastura — #61 No, jestli považuješ 'bydlení' s pěti individui, která se ti ani trochu nelíbí, v jedné místnosti na otlučených palandách, s přídělem jídla v hodnotě asi 30kč na den za nějaké hýčkání, tak ti tedy přeju, ať se z té zemljanky, kde okusuješ kůru, hodně rychle vypracuješ výš.

    Eva Hliníková — #62 Někde jsem četla, že černobílé vidění světa se vyskytuje u dětí a u nevyzrálých osobností.

    1. na komentář reaguje jastura — #65
    superkarma: 0 08.12.2009, 13:43:48
  29. avatar
    [62] Eva Hliníková [*]

    jastura — #61 Demagogie jak Sml21, to Ti řeknu.

    Mezi trestem smrti a "hýčkáním" pachatelů nic není? Stejně tak nechápu, jak jsi vyvodila, že bych chtěla "chránit" vrahy a násilníky. Jsem jenom proti trestu smrti, ne proti trestům jako takovým.

    1. na komentář reaguje gentiana — #63
    2. na komentář reaguje jastura — #64
    superkarma: 0 08.12.2009, 13:36:40
  30. [61] jastura [*]

    Bébina — #59 ne a proto nemohu souhlasit s trestem smrti? Nesmím si kvůli tomu myslet, že ti, kteří páchají závažné trestné činy by měli být nějak hýčkání? Dle mě by měli mít život ve vězení velmi škaredý a nepříjemný.

    1. na komentář reaguje Eva Hliníková — #62
    2. na komentář reaguje gentiana — #63
    superkarma: 0 08.12.2009, 13:32:26

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme