Zdraví

Ženy – in a jejich orgasmus

 

Anketa na téma Máte problémy s dosažením orgasmu? zaznamenala mimořádný ohlas ;o)

Prostě je vidět, že sex nám není cizí a že i když si na nás ti chlapi ohledně sexu sem tam stěžují, není to tak horké.

 

A jak jste hlasovaly? Nu, bylo to opravdu zajímavé!

Na možnost Ano, zatím jsem ho ještě nikdy nedosáhla kliklo 162 žen-in.

Na druhou možnost Dříve ano, ale čím jsem starší, tím je to lepší kliklo 250 žen–in.

Třetí možnost Nikdy, milování jsem si většinou užila se vším všudy si vybralo 176 žen-in.

Možnost Problémy s orgasmem? Ani náhodou! Klidně mám i víc za sebou vyhovovala 186 ženám-in.

A na poslední možnost Co to je orgasmus? Něco k pití? kliklo 113 žen–in.

 

Jak je vidět, stárnutí se nemusíme bát! Sice nám možná přibude sem tam nějaká ta vráska a možná objevíme i první šedivý vlas, ale zato v postýlce (a možná nejen tam!) si to pořádně vychutnáme!

 

Takže milé ženy-in, pokud je vám dvacet a nemáte ani páru o tom, co to je pořádný orgasmus, nevěšte hlavu! Není všem dnům konec ;o)))

 

   
02.06.2005 - Zdraví - autor: katchaba

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [129] Julča [*]

    radek.kriz: je dobře,že ta doba skončila.Já jsem se nikdy nic pro mně užitečného nikdy nedozvěděla a musela jsem na všechno přijít sama.Co bych tenkrát dala za nějaké informace

    superkarma: 0 02.06.2005, 22:26:39
  2. avatar
    [117] Májík [*]

    ježkovo brejle , ona ta diskuse pokračovala celý den? A já se sem podívala, abych třeba načerpala nějaké nové možnosti, jak si to večer při ještě víc užít, tak nic no, vesmírný lidi mě teda nevzrušujou

    superkarma: 0 02.06.2005, 18:00:19
  3. avatar
    [116] Suzanne [*]

    Mahara: ne, nemyslela jsem odejít beze slova či hovořit na vědecké úrovni, už vůbec ne se separovat ...možná někde mezi...
    Ale každý to děláme jinak. Měj se, jdu do pracovního procesu

    superkarma: 0 02.06.2005, 16:48:34
  4. avatar
    [115] Avilka [*]

    Mahara, myslím, že Suzanne v 112 to vystihla.

    superkarma: 0 02.06.2005, 16:47:47
  5. avatar
    [113] Suzanne [*]

    yellow_pendulum: souhlasím, i u mě orgasmus (i ten "běžný", tělesný) s milovaným člověkem zasahuje celé tělo i mysl, prostě celého člověka i s dušičkou)

    superkarma: 0 02.06.2005, 16:36:24
  6. avatar
    [112] Suzanne [*]

    Mahara: neboj, nepřipadáš mi, že píšeš, že jsi výš, však jsem to taky připojila jako postřeh z některých netových diskusí (psala jsem "lidé, kteří...", měla jsem to oddělit)

    Chtěla jsem spíš ventilovat svůj dojem, že sice píšeš o filozofii a duchovnu, ale pak jaksi skočíš na stejnou vlnu s těmi, které tě dle tvých slov nutí být nepříjemnou, což mi přijde zbytečné. Já jsem zatím nenašla příspěvek, ve kterém je poznámka o "perlení blbostí", to by mě určitě taky rozčílilo. A možná jsem byla ovlivněná minulou diskusí

    superkarma: 0 02.06.2005, 16:34:02
  7. [108] xenie [*]

    teda, že se od orgasmu dostanete k vesmírným lidem, to jsem nečekala

    superkarma: 0 02.06.2005, 16:05:22
  8. avatar
    [107] Susina [*]

    marcellina*: no já bych si dala říct.. ale holt musím počkat na večer..

    superkarma: 0 02.06.2005, 16:01:14
  9. avatar
    [106] marcellina* [*]

    to je teda diskuze , nechcete misto mlaceni prazdne slamy radsi nejakej ten orgasmus prozit? ja cekala, ze mne tu neco navnadi na vecer a sou tu akorat samy filosoficko nabozensk science fiction zvasty

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:57:29
  10. avatar
    [105] Suzanne [*]

    Maharo, moudrost tkví také v tom, že člověk proživší "vyšší zkušenost" nevnucuje druhým, že ta jejich zkušenost je nižší a že jejich způsob je méně hodnotný. Možná se pletu, z tvých příspěvků mi to tak někdy zavání - je to ovšem můj dojem. A často mi připadá, že lidé, kteří zaníceně mluví o tom, že jsou "vyšší" a "nižší" záležitosti a hlásí se k tomu "vyššímu", nemají často vyřešeno to "nižší". Jestli jsem to napsala moc složitě, tak mě zabte, je to jen takový postřeh z různých debat na netu (čili ne osobně na nikoho)

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:54:31
  11. avatar
    [103] Susina [*]

    Rikina: no maj co chtěli, neměli nás tu geneticky zasahovat.. a já se divila, proč jsem od tohohle spolku dostala několik mejlů...

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:37:40
  12. [102] Rikina [*]

    Jak jsem tak zběžně prolítla tuhle nábožensko-filosofickou diskusi, tak mě napadlo, že číst tohle "vesmírní lidé", konkrétně jejich šéf Aštar Sheran, či jak se jmenuje, okamžitě vzdají veškerou snahu o pozitivní vibrace a šíření lásky a míru, sbalej si záchrannou flotilu pro vyvolené a vrátěj se zpátky na Plejády, kde budou pěstovat kytičky, a už víckrát nevystrčej nos do cizí galaxie asi je lidstvo definitivně ztracený b

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:33:57
  13. avatar
    [101] chrpa [*]

    Sandy: 32 chápu,že se z gynekologa může stát farář

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:24:22
  14. avatar
    [99] Susina [*]

    Mahara: přečti si např. co píšeš v příspěvku ad 7.. oddělení sexu od lásky.. tak přesně tenzhle tvůj názor píšu vrbě, co se vztekáš??

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:18:59
  15. avatar
    [97] Susina [*]

    vrba: ty jsi dobrá, já tu klidně popíšu, jak dosáhnout série orgasmů a Mahara se tu zblázní, jaký jsme tu povrchni a oddělujem lásku od sexu a redukujem to na nějaký praktiky...

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:12:44
  16. avatar
    [96] Susina [*]

    Mahara: co je Eloi a Elohim vím..co říkal Ježíš o poli vím taky... ale nemá to nic společného s ovlivňováním cizí civilizací...

    tak je to jasný, nic nevíš, končím diskusi...

    superkarma: 0 02.06.2005, 15:10:54
  17. [94] vrba [*]

    A já trubka povrchní jsem si myslela, že se tu budou probírat nějaké osvědčené praktiky, kterak prožít ten nejsilnější, nejdelší a zkrátka nejbáječnější orgasmus a tady se zatím vedou filosoficko-náboženské polemiky. No dobře.

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:54:54
  18. avatar
    [93] Susina [*]

    Majkii: nevěřím, že to tam najdu.. myslím, že to tam totiž vůbec není... něco takového nebylo součástí židovské věrouky ani ve Starém, ani v Novém zákoně.... to tady Mahara jen tak plácla..si myslím, a teď zas neví, jak z toho vybruslit..

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:49:48
  19. avatar
    [92] Susina [*]

    Mahara: já se ti nevsmívám, já skutečně chci vědět, kde to v té Bibli je. Zcela vážně. Pokud to nevíš, tak řekni, že to nevíš, to přece není hanba, já myslela, že to víš, když to tu píšeš...
    že ji mám ve více jazycích neovlivňuje nic, jen jsem na té četbě trénovala jazyky.. chtěla jsem tím říct jen to, že ani v jedné jazykové mutaci jsem nenarazila na to, co píšeš. Jazykové mutace totiž nejsou stejné, protože se to nikdy nedá přesně doslova přeložit, spousta výrazů v různých jazycích nejde přeložit, nebo je na to jiný výraz. Říkal mi to i kamarád, který učí hebrejštinu a překládal hebrejské biblické texty. Proto bych ti byla moc vděčná (ačkoli ty zas budeš tvrdit, že se ti vysmívám, co, ale není to pravda), kde to tam je.... moc moc prosím....

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:47:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [91] Majkii [*]

    Susina: tak mas co robit.... kym prestudujes celu bibli . Az to najdes tak nam napis, mna by to tiez celkom zaujimalo. ja mam doma len bibliu pre deti s obrazkami, a to je prilis osekane, tam to asi nenajadem

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:46:41
  2. avatar
    [89] Susina [*]

    Mahara: 70: promiň, ale když čtu tvoje gramatický chyby, tak si říkám, že ti chovanci, jak o nich píšeš, že jsou na tom nějak líp než my, tak si říkám, že jsou na tom tak nějak líp, než ty... u nich nikdo neočekává, že nebudou dělat příšerný hrubky... viz .."kecat s Vamy"... ".. za zdmy".. ježíš, to snad neudělá ani můj prvňák...

    Markýza:87 no proč.. protože jen tady můžou kázat o mravní zkaženosti, ovlivňování cizíma civilizacema, sexu bez lásky, jak nás sledujou Velký Bratři a posílaj o tom zprávy z Ameriky (viz nedávný článek a diskuse, že )...

    Mahara: prosím tě, teď vážně - já bych fakt chtěla vědět, kde je to v té Bibli o ovlivňování cizí civilizací - já opravdu nevím, kde to je, řekni mi to, prosím tě... stydím se, že Bibli neznám natolik, aby se mi to vybavilo, určitě ji znáš líp, tak mi pomoz.. dík...

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:22:42
  3. avatar
    [88] *daisy* [*]

    Manx: onehdy jsem cetla jeden VELMI navodny a detailny popis "krok za krokem", provadela tim jedna (neznam ji,ale to u me vubec nic neznamena ) pornohvezda...
    Tusim to bylo v nejakym yellow nebo kde

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:18:40
  4. avatar
    [87] Markýza [*]

    Majkii 85: mě spíš zaráží, že vždycky pod určitým druhem článků - a přesně pod tím, který pojednává o tom, co údajně nesnáší, nemají rády a odsuzují, čím to.

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:10:07
  5. avatar
    [86] Susina [*]

    emma:

    Mahara: v Bibli je něco o infikování cizí civilizací?? jestli se dobře pamatuju, taky jsem ji četla a mám ji v knihovně v několika jazycích, tak je tam pouze zmínka o tom, že "jsou i jiné světy".. ale že by nás něco geneticky ovlivnilo, to si nevzpomínám... možná se pletu, prosím tě, kde to v Bibli je?, fakt by mě to zajímalo..

    vztahovačná?, ne, je říkám, že nemáš pravdu, když píšeš to, co údajně dělám..

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:06:49
  6. [85] Majkii [*]

    Májík: ja som si tiez vsimla ze niektore zenske sa chytnu do hadky skoro pod kazdym clankom

    superkarma: 0 02.06.2005, 14:06:02
  7. avatar
    [84] Májík [*]

    už se perou, už se perou?
    Koukám,že tento týden Mahara perlí už pod druhým článkem, ten první se , tuším, týkal focení porna. Občas jsou ty reakce daleko zábavnější, než samotný obsah článku.

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:59:41
  8. avatar
    [83] Markýza [*]

    Vivian: asi tak nějak

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:53:57
  9. avatar
    [82] Vivian [*]

    Mahara: nejsem o nic unavenější než kterýkoli jiný den v týdnu, jen nemám čas ani chuť v téhle diskusi pokračovat, i když "by rada se ztocila do stretu"

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:52:53
  10. avatar
    [80] Vivian [*]

    Mahara: 77 - já se tě ale na nic neptala

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:44:01
  11. avatar
    [79] Markýza [*]

    Mahara: dneska ne - mám volno, ale po tom je ti .

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:42:54
  12. avatar
    [76] Markýza [*]

    Vivian: hodně štestí a dobrou trefu.

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:35:40
  13. avatar
    [75] Vivian [*]

    Markýza: já to taky balím, neb jakási cizí civilizace svým zásahem způsobila, že nemáme nic k obědu, takže je na mě, abych vyrazila na lov

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:33:57
  14. avatar
    [74] Vivian [*]

    Mahara: 71 - pozor, já nepsala nic o BDSM, to se zase v hlavičce spojilo něco tobě
    já psala o BDM a Vůdci, a ty, která sleduješ toliko dokumenty a zajímáš se o historii, že bys nevěděla, o co jde?

    Ale pokud máš mezírku, můžeš nastudovat třeba zde: http://www.shoa.de/bdm.html

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:32:32
  15. avatar
    [73] Markýza [*]

    Mahara 70: promiň, ale duševně zaostalou mi připomínáš spíš ty - jdu dělat něco rozumnějšího, než číst tlápání Svědka, nebo podbného mišuge.

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:31:39
  16. avatar
    [72] Markýza [*]

    Mahara 71: o sektě jsem psala já, ty se raději pořádně koukej na ty dokumenty.

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:30:08
  17. avatar
    [69] Vivian [*]

    Mahara: 66 - ale já nic takového (o sektě) nikde nepíšu, tak proč o tom mluvíš?

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:25:51
  18. avatar
    [68] Markýza [*]

    Mahara 67: díváš se moc na dokumenty - to je citát z jedné operetky - ale to je moc uvolněné, na to ty nekoukáš, co. Mohlo by to narušit tvou koncentraci a soustředění na hledání důkazů genetického ovlivnění lidstva jinou civilizací

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:22:27
  19. avatar
    [65] Markýza [*]

    Mahara 64: taková jsem já, matinko!

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:19:22
  20. avatar
    [63] Markýza [*]

    Vivian 62: k 54 - oni tak působí i někteří charismatičtí manipulátoři v sektách.

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:16:35
  21. avatar
    [62] Vivian [*]

    Mahara: 59 - přestaň číst Comopolitan a začni číst knihy (to byla vtipná parafráze )
    kdybych ti to tu měla ve stručnosti objasnit, tak by to jednak zabralo spoustu místa a času, kterýžto se mi tomu věnovat nechce, a zadruhé by to asi nikoho kromě tebe nezajímalo. Pokud nevíš, proč člověk nežije a nemůže žít bez problémů, odpověď najdeš v knihách... Přečti si třeba knihu Osud jako šance, od Dahlkeho a Dethlefsena.

    54 - to mi připomíná, jak některé členky BDM líčily své setkání s Vůdcem
    nic ve zlém prostě se mi to v mozečku spojilo...

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:11:51
  22. avatar
    [61] Markýza [*]

    to je zas diskuze - Maharo ty perlíš. Za přírodníé katastrofy, morální úpadek a hlasité probírání sexu a orgasmu může návštěva jiné civilizace, všichni se řítíme do pekla a koho nespasíš tan se upeče v plamenech pekelných
    Fuj to mi zavání sektou fuj.

    superkarma: 0 02.06.2005, 13:10:14
  23. avatar
    [57] Vivian [*]

    Mahara: 54 - to mi něco připomíná

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:59:13
  24. avatar
    [56] Vivian [*]

    Mahara: hele, já nezpochybňuju to, že se naše civilizace setkala někdy v minulosti s nějakou jinou civilizací...

    nevím, co přesně si představuješ pod pojmem "genetický zásah", ani za jaké problémy podle tebe nese vinu, ale obviňovat ze svých vlastních problémů jakýsi blíže neurčitý zásah cizí civilizace před čtyřiceti tisíci lety, to je teda perla...
    lidská blbost má mnoho podob, ale s touhle jsem ještě neměla tu čest

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:57:38
  25. avatar
    [55] Susina [*]

    emma:

    Mahara: v Bibli je něco o infikování cizí civilizací?? jestli se dobře pamatuju, taky jsem ji četla a mám ji v knihovně v několika jazycích, tak je tam pouze zmínka o tom, že "jsou i jiné světy".. ale že by nás něco geneticky ovlivnilo, to si nevzpomínám... možná se pletu, prosím tě, kde to v Bibli je?, fakt by mě to zajímalo..

    vztahovačná?, ne, je říkám, že nemáš pravdu, když píšeš to, co údajně dělám..

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:56:53
  26. avatar
    [53] emma [*]

    Mahara: a nejsi ty ta respondentka, která nikdy neměla orgasmus a omlouvá to tím, že ho vlastně k životu nepotřebuje, když čte věděecké časopisy a kouká se na dokumentární filmy? možná bys měla vyrazit do světa ho jít hledat!

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:48:06
  27. avatar
    [50] Susina [*]

    Mahara: aha, takže ty sama odpovědět neumíš, tak se z toho vyvlíkáš.. no, čekala jsem to, nepřekvapila jsi mě..
    Cosmopolitan jsem v životě nečetla, co to sem zas plácáš?? Rodnná pouta jsem v životě neviděla, v televizi koukám v podstatě jen na dokumenty - prosím tě, přestań obviňovat lidi kolem sebe z věcí, které zřejmě děláš sama.. jen jsem se tě zeptala, co myslíš tím infikováním jinou civilizací... aháá, já to chápu, ty vlastně píšeš o tom, že jsi neměla názor.. no na tohle vlastně asi taky doteďka nemáš názor, ale píšeš o tom....jak jednoduché.. já hloupá jsem tě nepochopila, promiň....

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:42:41
  28. avatar
    [49] Vivian [*]

    Mahara: hele, to fakt myslíš vážně, že za naše problémy může "genetický zásah cizí civilizace"?

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:37:59
  29. avatar
    [48] Vivian [*]

    Mahara: měnit názory není nic špatného, naopak. Jen hlupák nezmění svůj názor... Člověk často pochopí, že se mýlil, a když to dokáže přiznat alespoň sám sobě, je to
    A když to člověk nedokáže nebo není ochoten, pak je to především jeho mínus, jeho věc... proč my bychom se tím měly trápit?

    A pokud jde o to, který názor je ten správný - co je to vůbec "správný názor"? Nic takového přece neexistuje...

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:36:33
  30. avatar
    [43] Susina [*]

    xoxox: myslím, že sexuologové definici orgasmu mají... jen třeba intenzita a pocity při něm jsou různé...

    superkarma: 0 02.06.2005, 12:30:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme