Bulvár

Žena se v autě hádá, muž je bordelář!


Kdo je lepší za volantem? Dokáže se lépe soustředit na řízení řidič, nebo řidička? Je to věčný spor mezi ženami a muži. Přestože řidičský um je více záležitostí individuální a pohlaví v něm nehraje zas až tak zásadní roli, existují určité odlišnosti v přístupu, které se v autě mohou projevit.

Na otázky odlišného přístupu se pokouší odpovídat různé průzkumy, studie či psychologové ve svých pracích. A tak například Autoklub ČR rozebral příčiny nehod žen. Mezi ně nejčastěji patři nevěnování se řízení, nedodržení bezpečné vzdálenosti, nesprávné otáčení nebo couvání a nedání přednosti v jízdě. A v nejčastějších důvodech nehod s následkem smrti, zaviněné ženami, jednoznačně vede jízda v protisměru.

A protože ženy bývají často terčem nejapných posměšků mužů, stává se, že jim raději přenechávají řízení. To ale není řešení! Z žen, z nichž navíc podle průzkumů polovina přiznává, že řízení je pro ně stresující, se tak mohou stát sváteční řidičky, a i ty kvůli nejistotě na silnicích mohou způsobovat havárie.

Těm materiál autoklubu doporučuje například občas jet i jinou než osvědčenou trasou. Také by se neměly snažit za každou cenu vyrovnat se za volantem mužům. A vzhledem ke stále větší snaze policie mít silnice pod kontrolou, s čímž souvisí častější dopravně-bezpečnostní akce, by ženy neměly spoléhat na shovívavost policistů po hezkém úsměvu či koketním mrknutí. Dříve by jim to prošlo možná spíše, ale práce dopraváků je více a více lupou…

Zbývá jen dodat, že zatímco řidičák vlastní více než tři čtvrtiny českých mužů, v případě žen za volant může zasednout jen každá druhá. Ty řídí v průměru 4 z 10 aut.

Žena-in z několika průzkumů a studií sestavila přehled, který charakterizuje rozdíly mezi pohlavími za volantem.

Co je typické pro řidiče:

Řízení je pro něj relaxace.
Raději v autě poslouchá hudbu.
Vyřizuje telefonáty a konzumuje potraviny.
Rád o autě mluví, protože mu to dává možnost se citově vyjádřit. Má pocit, jako by mluvil sám o sobě.
Svůj vůz podvědomě vnímá jako součást těla, který ovládá zcela samozřejmě a nepotřebuje být ve střehu.
Myslí si, že muž v pěkném autě spíše přitáhne pozornost ženy.
Víc věří svým řidičským schopnostem.
Považuje maximální rychlost na silnicích za příliš nízkou.


Co je typické pro řidičku:

Více si zakládá na čistotě svého auta a obvykle v něm nejí.
Nemá potřebu na silnici závodit a je jí v podstatě jedno, když ji někdo předjede.
Nezakládá si tak výrazně na svém řidičském umění, zbytečně neriskuje a nežene se do nebezpečných situací.
Častěji nadává.
Autem si nepotřebuje nic dokazovat.
Vůz považuje za samostatný předmět, který je nutné mít stále pod kontrolou, aby se jí nevymkl z rukou. Proto používá k držení volantu obě paže.
Svému autu dá jméno.
Poctivěji dodržuje dopravní předpisy, nebo je alespoň vědomě neporušuje.
Ráda nahlas zpívá.

Zdroj: Tajný život aut aneb Co o nás odhalují; University of East London; Studie vývojového oddělení automobilky BMW; průzkum agentury TNS-ISA pro GE-Money Bank.

S manželem jen 20 kilometrů!
Ačkoliv psychologové tvrdí, že uvolnění emocí mezi partnery je prostředek k delšímu zdraví, u řízení auta už to neplatí. Hádka manželů ubere řidiči na soustředěnosti a může dojít i k nehodě. A spor mezi párem, který už dávno neprochází obdobím zamilovanosti, hrozí podle psychologa Karla Havlíka už zhruba po 20 kilometrech společné jízdy autem.

Příčiny mohou být zcela malicherné - žena nevhodně řadí nebo ustrašeně předjíždí, muž zas během řízení neprojevuje porozumění své partnerce, která se s ním snaží probírat podle ní věci, na které jinak není čas. „Manželky se v uzavřeném prostoru vozidla zřejmě mstí za zažitá příkoří a chtějí si to vynahradit v autě, kde muž před výčitkami nemá úniku,“ tvrdí Havlík v knize Psychologie pro řidiče. A proč si žena k tomu údajně vybírá právě auto za jízdy? Využívá jen toho, že muž za jízdy nemůže odejít, prásknout dveřmi jako doma, a nechat ji topit se v problémech samotnou…

Jak podle vás řídí muži? Zapadáte do popisu typické řidičky? Už se vám podařilo úsměvem zpacifikovat dopraváka?

   
23.07.2008 - Společnost - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [54] Ťapina [*]

    "Svůj vůz podvědomě vnímá jako součást těla, který ovládá zcela samozřejmě " - tohle jsem si donedávna myslela, že je přirozená vlastnost každého zkušenějšího řidiče. A ono prý ne

    superkarma: 0 27.07.2008, 11:27:14
  2. avatar
    [53] jazuzinka [*]

    asi jsem chlap řidič, až na to nadávání. Vojta bude umět všechna sprostá slova ode mě z auta . taky zásadně za jízdy netelefonuji!

    superkarma: 0 23.07.2008, 20:11:51
  3. avatar
    [52] Julianna [*]

    Neřídím, mezi tu "zvěř! na silnici se mi nechce.
    V autě jím, našemu říkám , nadávám, když se leknu, nezpívám.
    Manžel řídí skvěle, v autě zásadně nejí, kvůli drobkům, nadává na mě, že já jím a drobím.
    Nadává šíleným řidičům, kteří zbytečně brzdí, nebo předjíždí a sejdem se nakonec na semaforech.
    Netelefonuje, telefon nemá rád.
    Nedávno se mu zdálo, že jedno auto jede ale hrooozně moc pomalu a tak nějak divně, "to určitě řídí ženská, takhle blbě jet", byl to chlap a mladej, juj to jsem měla radost.

    superkarma: 0 23.07.2008, 14:48:26
  4. [51] mindulinka [*]

    Kuře: tak s těma důchodcema s tebou naprosto souhlasím

    superkarma: 0 23.07.2008, 14:40:32
  5. avatar
    [50] femme [*]

    můj mangel řídí perfektně, ale za volantem se mění v děsného magora, který nadává na všechno a na všechny

    superkarma: 0 23.07.2008, 14:30:46
  6. avatar
    [49] paníliška [*]

    Hm, tak jsem chlap.

    superkarma: 0 23.07.2008, 14:16:06
  7. avatar
    [48] Dimsy [*]

    Řídím ráda a pořád.Auto má samozřejmě jméno,všechna naše auta měla jména i manželova.Také s ním mluvím,také se mu omlouvám a nesnáším,když mi do něj někdo na parkovišti mlátí vratama od své kraksny.Oběma rukama jsem řídila naposled v autoškole,rychlost v některých úsecích se mi zdá opravdu nízká.Chápu,že přes vesnice se jezdí padesát,to má své opodstatnění,ale nevím,proč mám jet po obchvatu sedmdesát nebo osmdesát(podle značení),když tam žádná noha chodce nesmí vkročit,kolem jsou jen lány a svodidla.I na dálnicích bych uvítala vyšší rychlost.V autě jím,zpívám(tam mě nikdo neslyší),ale netelefonuju.A taky ho nerada půjčuju.Vím,je to jen auto,ale je MOJE !

    superkarma: 0 23.07.2008, 14:08:52
  8. [47] maajaa65 [*]

    átéčko: koukám, že z Tebe mluví životní zkušenost...a já si pořád říkala, proč mi mluví i do vaření a ona je v tom spojitost

    superkarma: 0 23.07.2008, 12:54:40
  9. avatar
    [46] átéčko [*]

    Tak to já jsem ráda, že jsem žena. i když na mě v autě kouká jak puk jak nadávám troubím tak, že to hlavně muže dovede nasrat.
    A to mi manžel říká, že se v autě měním v hnusného chlapa.
    Ale já si myslímže pro některé je i má nadávka OSEL málo!!!
    Snažím se dodržovat předpisy, ale mimo obce jezdím trochu rychleji.
    A s tím, že by vedle ženy, co řídí, neměl sedět její muž, souhlasím. Do všeho kafrá!!!!Pak si zvykne a kafrá i do vaření, a jak velké mají být dílky nakrájených brambor...
    Autu jméno nedávám, a pokud v autě jím, tak ne, pokud řídím.

    superkarma: 0 23.07.2008, 12:28:05
  10. avatar
    [45] Šmudlík [*]

    Léthé: Už vím po kom to řízení mám!

    superkarma: 0 23.07.2008, 12:17:02
  11. avatar
    [44] Šmudlík [*]

    My se pokáždé s manželem v autě pohádáme. Samozřjemě, že řídím úplně jinak, než když jedu sama.

    superkarma: 0 23.07.2008, 12:12:44
  12. avatar
    [43] Lukáš Čejka [*]

    Meander: tak tome zajima, jak je to technicky orisek, tak to je neco pro me

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:59:23
  13. avatar
    [42] Zázvorka [*]

    Je zajímavý, že víc se rozlížejí na přechodu či na kraji silnice menší děti, než puberťáci - ty prostě jdou a po nás potopa!

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:53:35
  14. avatar
    [41] Meander [*]

    lukas.cejka: Taky bych ti něco doporučila, ale je to technicky neproveditelné.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:51:47
  15. avatar
    [40] Kuře [*]

    mindulinka: Strach, že mi tam vlítne dítě, mám bez ohledu na předpisy. Ale POKUD mám CHUŤ předpisy překročit, tak mi v tom skutečně brání jenom ta pokuta. Vzhledem k tomu, že jde v podstatě výhradně o vědomé porušení maximální rychlosti, tak se skutečně nejdná o situace, kdy je rizko,že mi pod kola vběhne banda prvňáků. Protože pokud jedu kolem školy, zastávky, malou dědinou atp., tak jedu podle předpisů a mnohdy i pomaleji, než ty předpisy žádají.
    Jinak mám zkušenost, že ve městě mi pod auto vlítne spíš důchodce, nebo dvojice dospěláků, zabraná do hovoru. A taky lidi dobíhající šalinu, takže jak se blížím k zastávce,tak už mám automaticky nohu na brzdě.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:47:03
  16. avatar
    [39] Lukáš Čejka [*]

    Meander: Kua co to je? - doporuceni?

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:37:57
  17. avatar
    [38] Kelly [*]

    Meander: kokotina ...

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:31:56
  18. [37] maajaa65 [*]

    Zázvorka: jj, jako přes kopírák...ještě jsem zapomněla na duchaplné poznámky o té neschopné ženské za volantem před námi...
    a občasném vystoupení na semaforech a dohadování se s nějakým provinilým se řidičem...

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:31:01
  19. avatar
    [36] Zázvorka [*]

    Jo, cyklisti, to jsou kapitola sama pro sebe.
    Taky jezdím na kole, ale 100% využívám cyklostezky, je mi nepříjemný mít furt za zadkem auta a autobusy, když nemusím.
    A jako řidiči mi nejvíce vadí ženský (u chlapa se mi to nikdy nestalo) na kole, který nečekaně uprostřed jízdy seskočí z kola DO SILNICE (nikdy neseskakují ke krajnici!!) a pak balancuje s kolem než se zastaví a vyrovná plandající se těžké tašky!!!!
    Tak to vždy mám chuť zastavit auto a jít jim dát přes drž.u!!

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:26:35
  20. avatar
    [35] Meander [*]

    Kua co to je? "Také by se neměly snažit za každou cenu vyrovnat se za volantem mužům."

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:23:36
  21. [34] mindulinka [*]

    Lindaa: jasně, já to beru hlavně jako jízdu po městě, protože tam jezdím nejvíc. Určitě je rozdíl pokud jedeš rychleji na úplně prázdné cestě.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:16:43
  22. [33] mindulinka [*]

    Jo a taky nechápu, proč u nás ve městě vybudovali a nadále budují síť cyklostezek, protože všichni cyklisti, hlavně ve dresech jezdí po městě na silnici. Asi aby jim chodci, kterým patří půlka stezek, ale zrovna tak oni překáží autům. A hlavně nejezdí ani při krajích.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:15:37
  23. [32] Lindaa [*]

    mindulinka: souhlasím, presto jsem ta která nechce platit pokuty. Ve meste, u skol apod si dávám bacha a kolikrát jedu i mín nez 50, cyklistum se vyhýbám obloukem. Jenze pokud pojedu po prázdné okresce, vpravo pole vlevo pole a za první zatáckou potkám policajta, tak me i blbý km navíc prijde na 1000-1500ddk a pokud budu mít hoooodne stastný den a za dalsí zatáckou potkám jeho kolegu, tak se muzu rozloucit s papírama. Takze já jezdím pomalu a dodrzuju pravidla k vuli pokutám.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:13:24
  24. avatar
    [31] Zázvorka [*]

    maajaa65: taky mi vadí, že když řídí přítel, tak nadává a řve na ostatní a nemůžu ho přesvědčit, že ho ONI bohužel neslyší (jen já "chudinka"), taky je pak nalepenej na nárazník, nebo jim rozsvítí dálkový světla (což já strašně nedávidím takové "pomsty"), nebo nebezpečně předjede a pak začne jako "magor" brzdit, aby toho "debila" před námi ztrestal.
    Tak to fakt nemám ráda a pak se s ním i bojím (a to normálně jezdí dobře a bezpečně).
    Já sama jsem řidič (troufám si říci, že dobrý, i plno lidí to o mně tvrdí)a snažím se dodržovat předpisy, vždyť od toho jsou! Kdyby je dodržovali všichni, tak by se jezdilo krásně a hlavně bezpečně všude!!

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:11:41

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] mindulinka [*]

    Kuře: ale já beru, ať si celkem v mezích normy jezdí každý, jak to zvládne, ale mně se nelíbí názor: bojím se pokuty. Já se bojím, aby mi tam nikdo nevlítnul a neměla někoho na svědomí - a většinou ti tam ve městě vlítne dítě. Pokutu klidně zaplatím, ale tohle bych si vyčítala.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:05:26
  2. avatar
    [29] Ch.Z. Kochanská [*]

    Lindaa: U nás je u školy pod omezující značkou ještě dodatková tabulka, která omezení rychlosti časově vymezuje.

    superkarma: 0 23.07.2008, 11:03:24
  3. [28] Lindaa [*]

    Jo a co me momentálne doslova a do písmene s..e je omezení rychlosti u skol. Behem roku je dodrzuju naprosto samozrejme a doslova si div nevykoukám oci abych náhodou nejakého skoláka nezranila, ALE proc si mám hrát na sneka o víkendech a hlavne ted o prázdninách!!! Cestou do práce jedu kolem dvou skol. Ta jedna je v poli a vesnice jsou v okruhu 10 km a já se tím polem plízím 40. Docela by me zajímalo, jaká je sance, ze tam v 6.45 ráno nekoho potkám, natoz skoláka a jeste v cervenci

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:58:20
  4. [27] Dana Haklová [*]

    Jak tak čtu rozdíly mezi řidiči a řidičkami, tak jsem asi chlap

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:46:19
  5. avatar
    [26] Evikus [*]

    Dante Alighieri: Mám to s tím předjížděním úplně stejně

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:28:35
  6. avatar
    [25] Evikus [*]

    Léthé: No tak to bych taky radši přejela čáru než cyklistu, ale jinak předjíždění na plné čáře považuju za extrémní zhovadilost
    To by mě zajímalo kudy to jezdíš, když tam fungují semafory, ale nejsou tam žádná auta

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:27:56
  7. avatar
    [24] Dante Alighieri [*]

    Docela to na mě sedí, akorát v jednom bodě ne - VADÍ mi, když jsem předjížděna. Mam totiž takový blbý pocit, že jsem překážela, a proto jsem musela být se vší zuřivostí předjeta. Nevím, proč to tak vnímám. Jo a taky si v autě nezpívám, protože mám vždycky za zády posádku.

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:26:35
  8. avatar
    [23] Léthé [*]

    svetluszka: a jak se jmenují děti a manžel? Doufám že jen děti a manžel

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:18:01
  9. avatar
    [22] Léthé [*]

    Evikus: jak kdy . Pokud nechci srazit balancujícího cyklistu, tak je jasné, že nehledím na nějaké malůvky na silnicích. A pokud odbočuji doprava a široko daleko žádné auto není a na mě civí červená, tak jí považuji fakt jen za informativní.

    superkarma: 0 23.07.2008, 10:15:06
  10. avatar
    [21] Kuře [*]

    mindulinka: Pokud mám chuť překročit rychlost,tak to bývá zpravidla v noci na prázdné dálnici, na dlouhé, rovné silnici bez přechodů, kde člověka nepotkáš atp. A tam mne drží v limitu skutečně jenom obava z pokuty. Pokud jedu centrem atp. tak rychlost snižuju bez přemýšlení a nemám s tím problém. Ale mám problém se udržet např. průjezdem "obcí", který je dlouhý cca 40metrů, z jedné strany je polozbořená stodola, z druhé zahrada a teprve za ní dědina. Přesto je ten úsek značený tak, že musím jet 50.
    Jinak můj styl jízdy se tím že mám s sebou děti nemění. Od chvíle co jsem začala jezdit do mne manža tluče jako nejdůležitější pravidlo, že v první řadě musím jet bezpečně a dojet bez nehody a pak terpve je ten zbytek. Čehož se držím i když jedu sama.

    superkarma: 0 23.07.2008, 09:54:13
  11. avatar
    [20] ještěrka.ehp [*]

    * v autě jím a mám v něm pěkný bordel - nějak mi na tom nesejde, navíc když v něm vozím čtyři psy, musela bych se uuklízet
    * je fakt, že nezávodím a ani moc nepředjíždím (nepřijde mi to moc bezpečné), ale jinak ráda jezdím rychle.
    * co se týče dodržování předpisů, mám problém hlavně s tou rychlostí, ještě že mám šunku pomalou
    * řídím dost často jednou rukou a moje auto nemá jméno
    * ráda řídím velká auta, dodávka je ideální

    superkarma: 0 23.07.2008, 09:48:36
  12. [19] mindulinka [*]

    To se mi líbí, jak všichni, kteří dodržují pravidla, je dodržují, aby nedostali pokutu. Já třeba dodržuju 50 v obci, protože vím, že když mi tam něco vběhne, tak to opravdu ubrzdit při vyšší rychlosti nestačím. Ono se to kolikrát nestačí ani při tý 50tce, ale proč ještě víc riskovat. Můj styl jízdy se odráží od toho, pokud mám v autě syna nebo ne. Ale jinak se snažím jezdit slušně, ale jako každý dělám občas chyby.

    superkarma: 0 23.07.2008, 09:33:27
  13. avatar
    [18] Ch.Z. Kochanská [*]

    Auto pojmenované mám, řídím jednou rukou, předpisy dost dodržuju, hlavně ve městě, bordel v autě nemám. Ale neumývám ho moc často, protože je stejně brzy zas zaprášené a zdá se mi to být plýtváním vodou.
    Když si půjčím sporťáka, umím si užít rychlost v zatáčkách, až gumy hvízdají.

    superkarma: 0 23.07.2008, 09:28:33
  14. avatar
    [17] OlgaMarie [*]

    Co jsem já? Mluvím i s jinými věcmi. Např. s nábytkem, s šicím strojem, mikrovlnkou...I věci mají paměť!

    superkarma: 0 23.07.2008, 09:21:45
  15. avatar
    [16] svetluszka [*]

    Léthé: ...u nás se i pes jmenuje Pes a kočka Kocour....tak auto je zase jenom Auto....
    možná kdyby bylo jenom moje .....asi bych tam sem tam i uklidila...

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:57:19
  16. avatar
    [15] Kuře [*]

    Tak auto mám zabordelené, protože v něm vozím příšerky a ty auto úpovažují za ideální místo k pojídání sušenek, odkládání letáčků atp.
    Řídím klidně i jednou rukou, nezpívím si, nenadávám, předpisy dodržuju, protože se mi nechce platit pokuty. A mám zapnuté CD.
    Jo a v autě se nehádáme anikdyž jedeme 7-10 hodin. A že by mi manža kecal do řízení tak, aby mne naštval, tos e miještě nestalo. Občas mi poradí,ale takovým způsobem, že to nenaštve. Navíc to jsou zpravidla spíš upozornění, jak bude silnice vypadat o pár kiláků dál.

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:54:21
  17. [14] maajaa65 [*]

    mám momentálně zachlupacené od , protože už 2 měsíce jezdíme co týden na veterinu. Řídím ráda - řídím dobře. Občas "ujíždím" na rychlosti, ale jen do té míry, co je pro mne bezpečné...S manželem jezdím nerada, protože nadává ostatním řidíčům - nechápe, že jej na rozdíl ode mne neslyší, lepí se na nárazníky, nebezpečně předjíždí... V autě má bordel a celkově vypadá jako popelnice....

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:48:22
  18. avatar
    [13] kareta [*]

    Lindaa: jj, mé auto je zabordelené dětma a psem, a taky mi zatrne u srdce, když autu ublížím a ono vzlykne
    Předpisy docela dodržuju, frajeři a frajerky úmyslně porušující předpisy a zákony mi vadí...pak se můžeme čílit nad pochcanýma záchodama a chybějícím toaleťákem, ale začíná to u tolerance k porušování předpisů
    Řídím 1 rukou, druhou mám na šajtrpáce, ráda si poslechnu cokoliv kromě řevu a hádek juniorů Telefonuju jen s HF sadou nebo zastavuju.....

    psycholog je pako

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:31:30
  19. avatar
    [12] Kelly [*]

    Začínám mít neodvratný pocit, že všichni psychologové jsou prdlí. To jsou názory jak noha. Ale i tak díky, alespoň vím, kam nemám v případě problémů chodit.
    Jediné, co mne v autě dovede rozzuřit, jsou idioti, co dělají "myšky" ve vysoké rychlosti. Tyhle mentálně retardované h.vada bych nejraději vytáhla z kabiny a rozmlátila jim hlavu o nejbližší patník. Čest takovým dělají řidiči nákladních vozidel, kteří se tomuhle ještě smějí. To je můj poslední zážitek ze soboty z D1.

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:21:28
  20. [11] Lindaa [*]

    Léthé: taky se autícku obcas omlouvám, kdyz blbe zaradím a slysím motor naríkat. A nebo nedávno, kdyz jsem mu odrela SPZtku - chudák nemel citelne napsáno jak se jmenuje . Pak jsem to doma opravovala cernou fixou.

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:15:14
  21. [10] Lindaa [*]

    Dokud jezdil pouze manzel byl v aute balík CDécek a navigace. Od té doby co jezdím i já pribylo do vybavení: pytlík slaných buráku, cola zerou, dalsí CDécka, rezervní rídící boty (neumím rídit s vysokými podpatky), destník, bezpecnostní pás + láhev s vodou a miska pro psa, zvýkacky, blok s propiskou, slunecní brýle a co já vím co vsechno jeste. A pravidla dodrzujeme tak nastejno, ne ze by jsme byli az tak slusní, ale nejsme tak bohatí, aby jsme mohli platit pokuty a nebo novou autoskolu. A u nás prockvaknou ridicák za malickost. Manzel jezdí razantneji, ale to spís bude jeho 20-ti letou zkuseností za volantem narozdíl od mého 1,5roku.

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:13:22
  22. avatar
    [9] Evikus [*]

    Léthé: Plná čára není zeď, červená je jen informativní - to jsi myslela vážně nebo ironicky?

    superkarma: 0 23.07.2008, 08:10:06
  23. avatar
    [8] Lotka [*]

    Zřejmě jsem chlap

    superkarma: 0 23.07.2008, 07:28:46
  24. avatar
    [7] Léthé [*]

    svetluszka: Proč drsný? To já si s nim i povídám . A když nechtěně vjedu do nějaké díry, tak se mu i omlouvám .

    superkarma: 0 23.07.2008, 05:16:57
  25. avatar
    [6] svetluszka [*]

    jméno autu...?.. ...to je drsný

    superkarma: 0 23.07.2008, 04:50:08
  26. [5] Rikina [*]

    Ještě že neřídím. Viditelně si tím ušetřím spoustu problémů.

    superkarma: 0 23.07.2008, 01:11:25
  27. avatar
    [4] Canadian [*]

    Jestli se Exner nenauci psat smysluplne, pod palbou mistnich brzy exne a pravem...

    superkarma: 0 23.07.2008, 01:03:51
  28. avatar
    [3] Suzanne [*]

    Léthé: taky nezapadám Relaxuju, jím, vyřizuju telefonáty, poslouchám hudbu, řídím jednou rukou a maximální rychlost se mi zdá nízká. A úsměvem pacifikovat dopraváka se daří výhradně mému manželovi
    Ale děsí mě, že v roce 2008 autor článku dokáže popisovat ženy v autě jako nejistá haštěřivá stvoření

    superkarma: 0 23.07.2008, 00:57:34
  29. avatar
    [2] Léthé [*]

    Tak moc nezapadám . Za prvé, dopravní předpisy až tak do puntíku nedodržuji. Plná čára není zeď, červená je jen informativní .
    Na čistotě svého auta si taky moc nezakládám , kdyby mi ho manžel občas neprojel myčkou, tak nevím, nevím .
    Je fakt, že auta mám pojmenované a když jedu sama, tak občas i riskuji….a ve městě mě nikdo nepředjede .

    superkarma: 0 23.07.2008, 00:49:03
  30. avatar
    [1] Suzanne [*]

    Tak včera úchylná psycholožka, dneska tohle
    „Manželky se v uzavřeném prostoru vozidla zřejmě mstí za zažitá příkoří a chtějí si to vynahradit v autě, kde muž před výčitkami nemá úniku,“
    To si děláte prdel?

    superkarma: 0 23.07.2008, 00:36:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme