.

„Žena musí vonět, pak je jedno, co má na sobě,“ tvrdí čeští muži

Vztahy

„Žena musí vonět, pak je jedno, co má na sobě,“ tvrdí čeští muži

Jak žena voní, je pro české muže mnohem důležitější než to, jak se obléká – to je jeden z mnoha poznatků zajímavého průzkumu. Muži a ženy ve věku 20–50 let odpovídali na otázky, zda se již někdy s někým rozešli kvůli oblečení, nebo ztratili zájem o toho, kdo byl sice hezký, ale oblékal se příšerně.

parfume

Tady jsou nejzajímavější odpovědi:

1. 35letý muž řekl, že krásná žena může být zabalena klidně v zácloně, a jemu to bude jedno. Nicméně pokud by její oblečení bylo otrhané či páchnoucí, odradilo by ho to!

2. 18letý maturant prozradil, že s kamarády řeší, která holka používá a nepoužívá deodorant. Ty, které ho nepoužívají, jsou potom terčem posměchu.

3. Jedna 47letá módně uvědomělá žena tvrdí, že je to ona, kdo obléká svého manžela a své dva syny, a kdyby se její muž neoblékal pěkně během prvního měsíce randění s ní, dnes by spolu nebyli.

4. 30letý muž uvedl: „Ano, jednou jsem se rozešel s dívkou kvůli módě. Nosila příliš mnoho prstenů a dalších cingrlátek.“ Jeho vrstevník dodává: „Rozešel jsem se se svou bývalou přítelkyní, protože nosila dlouhé sukně, které jí podivně zkracovaly nohy, a taky punčocháče jak ve školce.“

5. 36letý muž připustil: „Jednou mě doslova šokovalo příšerné spodní prádlo a to byl konec.“ Vzpomeňme na Bridget Jones…

6. 27letý muž přiznal, že se rozešel s dívkou, protože používala pánský parfém, který mu velmi vadil.

7. 33letá žena řekla, že je někdy úplně omráčená komentáři svého přítele směrem k jejímu oblečení. „Ať si na sebe vezmu sebekrásnější šaty, pro něj to je jen kus hadru, a to třeba jen proto, že jsou kostkované.“

8. 38letý muž uvedl: „Opravdu se mi nelíbí bláznivě nalakované nehty – krvavě červená, fialová a podobně. Hrozné je také příliš kůže, křivák s cvočky, kožené kalhoty a k tomu kozačky... Nikdy bych nechodil s někým, kdo se takhle obléká.“

9. 27letý muž se s dívkou rozešel kvůli tomu, že se málo starala o svůj vzhled, ale když potká někoho hezkého, ale ve špatném oblečení, počkal by, zda je to jen výstřelek, či zda se takto obléká běžně.

No vidíte, člověk by řekl, že se najdou nejčastěji odpovědi, že víc než na vzhledu záleží na charakteru.

Zdroj: Fashion Days

   
10.08.2011 - Láska a vztahy - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [38] Ema.A [*]

    Tak ženy by každopádné měly vonět. Když žena smrdí, je to hnus a v podstatě i chlap.

    superkarma: 0 19.08.2011, 11:25:41
  2. avatar
    [37] phoebe24 [*]

    wich — #25 ... no nevím. Já učím na průmyslovce. Když se otevřou šatny po hodině tělocviku, tak je to na chodbě cítit jak v ruském bordelu. Navíc vše zahaleno do jemného oparu aerosolových intimspejů. Ale jednotlivě jsou ti kluci celkem příjemně voňaví. Tedy drtivá většina. Vyjímka se vždycky najde.

    superkarma: 0 16.08.2011, 12:28:43
  3. avatar
    [36] Solei [*]

    Mně stačí ke štěstí když člověk pobývající v mé blízkosti nesmrdí - takže v zimě v metru mívám problém.

    dodržování společensky přijatelných hygienických návyků považuji za standard.

    Parfémy nevyžaduji, v mnoha případech bych byla raději kdyby se dotyčný raději ani nenavoněl (moje okolí oblibuje svěženky typu Green Tee od Arden a mně je z nich doslova fyzicky špatně) ale akceptuji to, jim také nezbývá než snášet to moje orientálky (maximálně se ohradí nad aplikovaným množstvím - potom považuji za samozřejmost ubrat).

    Chápu, že pro někoho může být nějaký návyk nebo pach nepřekonatelnou překážkou - v tom případě jde ale spíš o zástupný problém. Jak zde již bylo napsáno - rozešla jsem se s klukem protože mi nevoněl jeho parfém.... ve skutečnosti ... co je to za vztah, když nedokážu říct partnerovi co se mi nelíbí?

    Co se týká historie v našich zemích - jde o zvyk v dané rodině (zde hraje roli i společenské postavení) a také o přístup v několika letech zpátky obvyklý.

    Krásně jsem si na to vzpomněla, když jsem na jednom zámku viděla obraz milenky zámeckého pána, která byla známou herečkou - měla šaty bez rukávků a ruku zvednutou tak, že bylo jasně vydět vyholené podpaží.

    O dva dny později jsem viděla v televizi hru s paní Bohdalovou kde sice hrála dámu, ale v podpaží se jasně rýsoval hustý kožich.

    Takže... nenadávejme komunistům, za tohle si naše babičky mohou samy, protože se na to prostě vybodly.

    superkarma: 0 15.08.2011, 15:01:10
  4. avatar
    [35] wich [*]

    cilani — #34 Roli hraje spousta faktorů. Je to o tělesné chemii, materiálu oblečení, o stravě, nemocech, které ovlivňují tělesný zápach...  Proto se i parfémy (zejména ty orientální) rozkládají na každém jinak Sml22 I ten nejčistotnější člověk může mít zapáchající pot. Ale to je pak otázkou slušného vychování a ohleduplnosti, jestli s tím něco dělá, nebo ne.

    superkarma: 0 11.08.2011, 09:26:33
  5. [34] cilani [*]

    wich — #33 jo, špatně jsem tě pochopila, usoudila jsem tak z toho konstatování o přítelkyních.

    Přítele nemusím nijak nutit, aby na sebe šplíchl deo. Dělá to automaticky před odchodem. Je ale pravda, že mi prostě nikdy nesmrděl, ani když jsme byli jen kámošiSml80. Přijde mi, že někteří lidi prostě nějak od přírody nesmrdí (pokud se teda denně umyjí). Asi se moc nepotí - to jim závidím

    1. na komentář reaguje wich — #35
    superkarma: 0 11.08.2011, 09:06:18
  6. avatar
    [33] wich [*]

    cilani — #32 Z čeho soudíš? Z poznámky, že ti smraďoši měli přítelkyně? Ta vyjadřuje nepochopení, jak s nimi mohly ty holky být Sml22

    Rikina — #30 Karmičky neřeším, vypovídá to asi o počtu smraďošek v diskuzi. Co já vím Sml80

    Suzanne — #28 Z principu Sml52 Ne, Rikina je super baba a proto záměrně hraje nechápavku, aby nebyla nuda Sml33

    1. na komentář reaguje cilani — #34
    superkarma: 0 11.08.2011, 08:30:12
  7. [32] cilani [*]

    wich — #25 Ty si myslíš, že za čistotu chlapa odpovídá ženská??

    1. na komentář reaguje wich — #33
    superkarma: 1 11.08.2011, 08:14:13
  8. avatar
    [31] Suzanne [*]

    Rikina — #29 Takže v zásadě souhlasSml30 Osobně taky netvrdím, že všichni smrdí. Jen to, že se u nás takoví lidé najdou, zdá se, poněkud ve větší míře než v cizině. A v některých končinách naší republiky se jich najde víc, než je zdrávoSml30 Ne, nepotkávám smrdící davy, ale třeba zrovna dneska dva..Sml54

    superkarma: 1 10.08.2011, 22:44:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Rikina [*]

    wich — #25 tak jakési Light Blue jsem loni obdržela k vánocům, a občas ho i použiju, ale nepatří k mým oblíbeným. No a kancelářská Sml75 bych byla taky. Sml57 Asi jdu se stydět do kouta. Ale tu zápornou karmu, co máš u příspěvku, tu jsem já neklikla. Já odporuju z principu slovně a v celých větách. To jenom tak pro přesnost. Sml33 

    1. na komentář reaguje wich — #33
    superkarma: 1 10.08.2011, 22:19:08
  2. [29] Rikina [*]

    Suzanne — #28 Sml52 ty woe, z principu! Sml57 No, myslím, že základní princip, že je potřeba se mýt a nosit čistý oděv, jsem dosud nezpochybnila, nebo jo? Jistěže chápu rozdíl mezi příležitostným špindírou vracejícím se z divočiny, a tím tebou popsaným exemplářem. Celou dobu tvrdím jen to, že tací jedinci jsou výjimkou, ne běžnou normou, protože já fakt takové lidi nepotkávám dnes a denně. Jestli někdo jo, no tak to ho lituju, ale je mi to divné, jestli třeba nemá přecitlivělý čich, nebo nějakou obsesi typu "lezu do MHD, to zas bude smrad" a zákonitě mu pak smrdí všichni. Psychika, jak známo, je mocná čarodějka. Sml80 Nevím, ale tyhle zde tolik opakované stesky, jak všichni páchnou a nemejou se, pokládám za hodně přehnané.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #31
    superkarma: 2 10.08.2011, 22:09:29
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    Rikina — #26 Rikino, já vím, že odporuješ jaksi z principuSml30 Ale pevně věřím, že přesně víš, jaký je rozdíl mezi jednodenním turisto navracivším se z horské tůry a pánem, který nosí celý týden jedno tričko a kalhoty, přičemž se v obojím pětkrát za den zpotí, denně vypije pár piv a dlí v zakouřeném prostředí v pohostinství a následně i doma.Sml24

    1. na komentář reaguje Rikina — #29
    2. na komentář reaguje wich — #33
    superkarma: 1 10.08.2011, 21:46:29
  4. [27] dadma [*]

    Většinou mě smrdí kuřáci a takový ti co se moc nepřevlékají a jsou pořád v hospodě,tak to je děs,ale hodně navoněná dáma mě také vadí,jedna jezdí u nás ve výtahu a po ní je ještě půl hodiny smrad.Takže jak se žíká všeho s mírou.Kolikrát se stačí vykoupat či osprchovat.

    superkarma: 2 10.08.2011, 16:47:14
  5. [26] Rikina [*]

    Altamora — #24 souhlas, silní kuřáci jsou cítit a speciálně v Praze v metru pak ty dámy z východu, které zřejmě mají rády hodně výrazné vůně. To sice zaregistruju, ale spíš tak nějak podvědomě, než že bych si uvědomovala, že "tady něco smrdí" a šla si kvůli tomu vystoupit. Sml80 Do práce pěšky nemůžu, mám to daleko Sml57 ale ve vlaku ráno a večer lidi dojíždějící do práce fakt nesmrděj (pokud si nekoupí dobře uleželou bagetu k svačině, to je někdy síla).

    Za ty roky, co dojíždím, jsem jenom jednou opustila vlakové kupé kvůli neskutečnému puchu, a to bylo tehdy, když matka tří dětí postupně všechna tři robátka v tom kupé přebalovala z pokaděných plen. To byl skutečně tristní zážitek a naštěstí ojedinělý, běžně se to nestává. Sml57 

    1. na komentář reaguje Suzanne — #28
    superkarma: 1 10.08.2011, 16:44:08
  6. avatar
    [25] wich [*]

    Altamora — #24 To bys se divila, kolik mladých kluků nezná deo a čisté tričko Sml31 Předchozí přítel pracoval převážně s mladými lidmi a byl to mor. Nechápu. Přitom měli všichni přítelkyně Sml15 Nevím, asi to byly ty, kterým jejich partneři nesmrděli ani zpocení Sml14 Některé voňavky mi taky hodně vadí, hlavně ty citrusové polévačky typu Light Blue, kterými se po kýblech polévá většina kancelářských Sml75, ale tady si říkám "aspoň, že nesmrdí" a cením hlavně snahu.

    1. na komentář reaguje Rikina — #30
    2. na komentář reaguje cilani — #32
    3. na komentář reaguje phoebe24 — #37
    superkarma: -1 10.08.2011, 16:32:51
  7. avatar
    [24] Altamora [*]

    Rikina — #21 Souhlasím s tebou, pokud jde o turistiku. Ale v běžném životě mi lidé páchnoucí rozkládajícím se potem fakt vadí. Bohudík se to týká hlavně mých vrstevníků, u mladších se s tím setkávám jen zcela výjimečně. Mám takového kolegu. Je to fajn člověk, obětavý, ale nemůžu k němu blíž než na dva metry. Už mu to řekl i šéf, pár měsíců to zabralo, ale teď je to zase ve stejném stavu. V tramvaji cítím spíš kuřáky a bohužel i dámy, které se polily voňavkou před odchodem z práce. Teď ale mám štěstí, můžu do práce chodit pěšky.

    1. na komentář reaguje wich — #25
    2. na komentář reaguje Rikina — #26
    superkarma: 0 10.08.2011, 16:26:09
  8. avatar
    [23] wich [*]

    Radka27 — #20 Sml48 Zlatíčko, chci s tebou sdílet kancelář. Dokonale bychom si rozumněly Sml26 Sml30 Tvé oblíbené vůně? Sml37

    Rikina — #21 Kde je potkáváme? Inu, ve všech koutech ČR Sml80 Není to o urážení outlocitných nosánků. Je to o slušném vychování, základech hygienických návyků (záležitost výchovy okolo 3-6 let věku) a toleranci, která holt ještě spoustě lidí chybí. Obzvlášť, pokud jsou schopni v tomto roce na toto téma polemizovat (a případně smraďochy obhajovat Sml6).

    superkarma: -4 10.08.2011, 16:09:48
  9. [22] cilani [*]

    Rikina — #21 já naštěstí MHD nemusím jezdit, ale dříve ve vlaku a v busu museli lidi hodně trpět, když jsme se vraceli vyuzení od ohně po víkendu domůSml52.

    Přítel mi voní normálně i když se zpotí. Je sice pravda, že fakt zpoceného ho jen tak nevidím, protože se moc nepotí, ale ani po pochodu v horách mi ještě nesmrděl a to se zrovna moc nevoní, jenom špricne trochu deo.  Sml80 

    superkarma: 0 10.08.2011, 15:37:13
  10. [21] Rikina [*]

    Sml80 Já teda nevím, kde pořád všichni potkáváte ty smraďochy. Nebo asi nemám žádnej čich teda. Na normální vzdálenost, tj. metr až metr a půl, necítím, že by někdo smrděl, a blíž k lidem jaksi nečuchám, zejména ne v nákupním středisku, nebo v MHD. Sml57 Jo, jsou výjimky. V tom dopravním prostředku občas jo. Ale jelikož vím, že sama zatouchám, když se vracím z celodenního výletu, kde jsem lezla po kopcích a skálách a v křoví se snažila fotit zvířátka, přičemž byl horký letní den, no tak holt to oblečení potom nevoní a kvůlivá útlocitným duším si nebudu ládovat batoh kosmetikou a mejt se v lese v potoce a na cestu se převlékat, abych neurazila něčí nosánky. To se nezblázněj. No a následně jsem též k podobným případům tolerantní, to je logické. Ovšem jak říkám, to jsou výjimky, běžné obyvatelstvo mi nepřijde zapáchající. Sml80 

    1. na komentář reaguje cilani — #22
    2. na komentář reaguje wich — #23
    3. na komentář reaguje Altamora — #24
    superkarma: 3 10.08.2011, 15:27:47
  11. avatar
    [20] Radka27 [*]

    Postarší kolega z vedleší kanceláře se myje jednou týdně, prý si tak udržuje na kůži ochranný film což je zdravé. Oblečení si mění stejně často. Moc přátel nemá. Smrdí. Odstrašující příklad. Vůně je opravdu jedna z nejdůležitějších věcí. Věnuji maximální pozornost tomu, abych měla pod kontrolou všechny své tělesné pachy, kromě důkladné hygieny a čistého oblečení používám denně luxusní parfémy vybrané s vytříbeným vkusem.

    1. na komentář reaguje wich — #23
    superkarma: 0 10.08.2011, 14:09:19
  12. avatar
    [19] jednapani [*]

    Zrovna včera jsem v nákupním centru míjela pána, za kterým se táhl ocas zpoceného odéru. A na jednom zájezdu s náma byl chlap, který si tu a tam vyměnil triko, ale každý den na něj oblíkl vestičku s mnoha kapsama, kterou asi hodně miloval. My s uplývajícími dny pořád míň a míň. Divím se, že to jeho ženě nevadilo, ta cíti nebyla a vypadala jako čistotná osoba.

    superkarma: 0 10.08.2011, 13:48:40
  13. avatar
    [18] bonda [*]

    Blbost o tom charakteru, mužům jde jen o postavu, ať je oblečená v čemkoliv, ženy se nechají ukecat i od méně vzhledného

    superkarma: 0 10.08.2011, 13:21:20
  14. avatar
    [17] delfi.na [*]

    V mých sladkých 17-ti letech jsem se taky rozešla s klukem, protože používal parfém, který mi hrozně smrděl a já v té nevědomosti nevěděla, jak mu to říct Sml80

    superkarma: 0 10.08.2011, 12:47:22
  15. avatar
    [16] wich [*]

    Suzanne — #15 PANEBOŽE Sml6Sml6Sml6 Bohužel vím, o čem mluvíš. Oni se kolikrát i ti pánové cítí dotčení, že se z jejich aroma někomu dělá zle.

    Já teda nechci být rýpavá a za "chytrou", co chvíli někde byla a teď pohrdá rodnou hroudou, ale prostě za těch pár měsíců, co žiju v NL, jsem potkala smraďochy jen jednou (a mluvili česky Sml14). Tady ani ti dělníci, co pracují celé dny kolem chodníků nepáchnou (a neprohulí a neprostojí s pivem půl pracovní doby... Ale to už je na jinou debatu.). Jen myslím, že ten strach z antiperspirantů, praní a domněnky, že parfémy používáme k zakrytí nedostatečné hygieny pramení z toho, že holt je ČR ještě stále v postkomunismu. A ty diskuze se potom opakují pořád dokola - čistotným lidem je zle, smraďoši se obhajují... Sml28

    superkarma: 0 10.08.2011, 12:43:44
  16. avatar
    [15] Suzanne [*]

    wich — #13 No to víš, Napoleon psal taky Josefíně, že přijede, aby se nekoupalaSml52 

    Já si osobně myslím, že na trochu toho mýdla a deodorantu má každý, jen to přijmout jako normu. Ono je to taky o prostředí a o životním stylu. Když budu dva dny téměř sama v přírodě, vydržím s tričkem dva dny (stejně mám s sebou alespoň vlhčené ubrousky). Ovšem pokud jsem mezi lidmi, nota bene jsem s nimi v malém prostoru jako je auto, mhd, kancelář apod., dbám na společenskou zvyklost a čistotu. Prostě VÍM, že i když sama sebe nemusím cítit, ostatní by mě cítit mohli. Co mi přijde hrubě nevychované, mít na sobě i druhý den oblečení, ve kterém jsem se zpotila a pobývala v zakouřeném prostředí. To je pro mě ta úplně nejhorší kombinace, a to je bohužel to, co v tramvajích apod. nejhůře čpí, někteří muži to takhle praktikují v jednom pracovním oděvu třeba týden. Uáááá, o tom se snad ale nemusí diskutovatSml3

    1. na komentář reaguje wich — #16
    superkarma: 0 10.08.2011, 12:29:29
  17. avatar
    [14] wich [*]

    Karo Líná — #10 Stejně se najde někdo, kdo ti napíše, že raději páchnoucího potem, než navoněnou slečinku Sml57Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 10.08.2011, 11:53:41
  18. avatar
    [13] wich [*]

    Já spíš nechápu, že se ještě v roce 2011 vůbec může diskutovat o tělesném zápachu a používání antiperspirantů/deodorantů Sml28

    1. na komentář reaguje Suzanne — #15
    superkarma: 0 10.08.2011, 11:52:20
  19. avatar
    [12] Myskamaus [*]

    Rozejít se s někým jen proto,že používá pánský parfém, mě přijde dost na hlavu.

    superkarma: 1 10.08.2011, 11:24:57
  20. [11] Karo Líná [*]

    S těmi parfémy je to hodně individuální. Já si v nich celkem libuju a kolikrát mi třeba v autobuse někdo zavoní tak, že mám sto chutí se ho zeptat, co to je za značku, že to tak báječně voní, že to chci taky Sml30 V tu samou chvíli si všimnu, že ženská z druhý strany dotyčného navoněného se zhnuseně odvrací a křiví obličej s jasným výrazem "fuj, co je to za smrad, kdo to má čuchat" a pak prchá v dál Sml52

    superkarma: 0 10.08.2011, 11:08:12
  21. [10] Karo Líná [*]

    luneta — #6 Používání deodorantu či antiperspirantu patří k základní hygieně, takže to samozřejmě dělám i doma. Nebo snad mám sobě a rodině páchnout potem? Připadá mi to stejné jako bych si nečistila doma zuby. Vždyť jsem přece doma, tak mi může táhnout z huby Sml28

    Lilinka — #7 Moje řeč. Taky to v dnešní době nechápu. Z potem páchnoucích lidí se mi navaluje a často musím z tramvaje vystoupit nebo přejít na druhý konec vagonu, jinak bych dotyčného tchoře ohodila šavlí. Parfémy mi nevadí. I když nemusí být zrovna podle mého vkusu, snesu jeho "zápach" daleko líp než ten pot. Z pachu chemie se mi narozdíl od lidského pachu nezvedá žaludek, takže to je v pohodě. Kéž by všichni ti nemytí a v nevypraném oblečení smrděli silným parfémem, to by byla daleko lepší varianta. Tedy pro mě určitě. Ale ne prosím obojí dohromady, to zas ne Sml30

    1. na komentář reaguje wich — #14
    superkarma: 0 10.08.2011, 11:01:30
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    luneta — #6 Když se ti nelíbí, jak je někdo oblečený, můžeš se odvrátit a nekoukat, když je někdo užvaněný nebo vulgární, můžeš si dát na uši sluchátka a poslouchat svoji hudbu nebo třeba angličtinu, ale před pachem v uzavřeném prostoru neutečeš. Takže zápach není jen věc toho, kdo páchne, ať už páchne potem nebo silným parfémem nebo úplně nehůř - obojím.

    superkarma: 1 10.08.2011, 10:33:11
  23. avatar
    [8] Suzanne [*]

    Altamora — #5 Jo, to  chápu, v těhotenství jsem taky nemohla nic cítit. Pro mě je důležitá taková ta jemná vůně čistoty, což je pro spoustu lidí "nic".Sml22

    superkarma: 1 10.08.2011, 10:24:26
  24. avatar
    [7] Lilinka [*]

    luneta — #6 Já používám deodorant i doma. Nechci páchnout sama sobě, bohužel můj pot nevoní.

    Mám čerstvé zážitky z brněnské MHD a musím říct, že jsem byla v šoku z toho, kolik lidí v roce 2011 nezná deodorant nebo antiperspirant. A to, že někdo smrdí, není jen jeho věc. Mně tím obtěžuje, zvedá se mi z toho kufr. Stejně jako když se někdo zleje vůní od hlavy až k patě. A není možnost před tím utéci, když zrovna není k dispozici auto. Sml80

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #10
    superkarma: 1 10.08.2011, 10:12:22
  25. avatar
    [6] luneta [*]

    většinou když někdo řekne že něco smrdí,tak nic necítím,takže neřeším jestli je někdo navoněnej nebo ne A hlavně si myslím,že to je každýho věc a věty typu :to si neumí koupit deodorant-fakt nesnáším.Tak mu ho mají koupit.Když je člověk doma,tak se taky nesprejuje a když jdu kolem ženské co smrdí jak kdyby použila celej obchod,mi vadí víc.Takže zastávám názor,nechte druhý žít a starejte se o sebe.

    1. na komentář reaguje Lilinka — #7
    2. na komentář reaguje Altamora — #9
    3. na komentář reaguje Karo Líná — #10
    superkarma: 0 10.08.2011, 09:53:16
  26. avatar
    [5] Altamora [*]

    Pro mě není důležité, aby člověk voněl. Dávám přednost tomu, aby ho nebylo vůbec ničím cítit. Neměla jsem čich asi tak od deseti let do osmadvaceti. Bylo to krásné. Po narození syna se mi vrátil. Byl to šok. Doposud vnímám negativně všechny pachy a vůně, s výjimkou některého jídla. Nejhorší je smrad z rozkládajícího se potu, pak dech kuřáka a pivaře, to je fakt síla. Horší je, že mi smrdí i parfémy. Takový Exclamation a jemu podobné řadím na úroveň toho starého potu. Sml22

    1. na komentář reaguje Suzanne — #8
    superkarma: 0 10.08.2011, 09:44:08
  27. avatar
    [4] Suzanne [*]

    Suzanne — #3 jak to, že my zmizelo půl věty?Sml31Sml30 Chtěla jsem napsat, že čistota a vůně je pro mě základSml22

    superkarma: 0 10.08.2011, 09:26:44
  28. avatar
    [3] Suzanne [*]

    Tak tak, souhlasím s wich, je to individuální, kadému se líbí něco jiného, ale je pro mě základ.

    Osobně si tedy myslím, že pokud se muž rozchází se ženou kvůli cingrlátkům, dlouhým sukním či divnému prádlu, je to pouze zástupný problém. Evidentně to není láska či hluboký vztahSml23

    1. na komentář reaguje Suzanne — #4
    superkarma: 0 10.08.2011, 09:25:44
  29. [2] Anai [*]

    Já bych taky čekala odpovědi ve smyslu toho charakteru... No, ale něco na tom je. Kdysi jsem chodila s mužem, který neměl čich (znám vč. jeho takové lidi dva) a voněl se levnou vodou po holení od býv. partnerky, která byla zřejmě velmi šetrná. Hrozně mi to vadilo, bylo to téměř k nepřežití - on samozřejmě toho na sebe nalil víc, jak nic necítíl. Já s ním začala chodit ve špatném období, kdy mu zemřela blízká osoba a celkově to řešil tak, že na sebe jaksi nedbal a chodil zřejmě záměrně hrozně oblečen. Pak se to obrátilo úplně o 180 stupňů, tedy dbal na sebe až moc, začal nahánět další ženy...no a pak mě opustil. Byl to velmi zvláštní až záhadný člověk, dodnes do něj nevidím (občas se vidíme jako kamarádi).

    superkarma: 0 10.08.2011, 08:56:55
  30. avatar
    [1] wich [*]

    To je stejně individuální. Každému se líbí něco jiného, někdo rád blondýny, někdo zrzky, pro někoho je vrchol blaha, když jeho drahá oblékne kostkované kalhoty ala tramp a pohorky, jiný upřednostňuje nohy v punčochách... Ale jo, vonět by měli všichni, nebo aspoň nesmrdět. A když tedy je to anketa v ČR, mělo by se zapracovat především  na tom druhém uvedeném, oblékání je soukromá věc (tělesný zápach již ne).

    superkarma: 0 10.08.2011, 08:07:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme