Bulvár

Žena-in.cz napadena Vesmírnými lidmi

 

Včera odpoledne k nám přišel mejlík s přílohou. Zvažovali jsme zda vám ho máme předložit, nebo ho zahodit do koše. Jde o mejl od příznivkyně sekty Vesmírní lidé, která lapá další ovečky.

Předkládáme vám ho včetně textu z mejlu v neupravené podobě.

Jen přidáváme doporučené linky.  

 

http://www.vesmirni-lide.cz/default_c.htm - oficiální web Vesmírňanů

http://www.pribramska.cz/nnh/index.html - web o sektách

 


 

Vazena redakce,
v priloze Vam zasilam uvahu o moznem zneuziti cipove technologie. Ja osobne tuto problematiku pokladam za velmi alarmujici. Byla bych rada, kdyby se i ostatni citatelky dovedely o tom neco blizsiho. Nechavam zcela na vas, zda mou uvahu prepracujete, nebo ji zverejnite tak, jak jsem ji napsala {nejsem zadny spisovatel}.

Preji Vam krasny den.

Zonan

 

Je to akční film?

 

Načrtnu vám jeden možný scénář filmu. Je rok 2050 a lidé žijí v přetechnizované společnosti. Vše je řízeno počítači reagujícími na slovo a lidé se mají zdánlivě dobře. To je možná nenápadný základ skvělého života a teď jakákoliv zápletka, kdy nevinný člověk je označen za zločince a začíná svádět boj za svou nevinu. Je na útěku, ale pronásledovatelé vždy ví, kde ho mají hledat. Jejich technika jim ukáže každičký okamžik jeho života ...

 

Sci-fi? Bohužel ne. Do tohoto momentu se pomaloučku a polehoučku blížíme. A možná to nebude trvat ani těch 45 let. Již nyní se buduje účinný satelitní systém a my se můžeme setkat s čipy, které jsou čitelné počítači. Prozatím se do našeho života vkrádají nenápadně. Karty do bankomatu, v některých městech slouží čipová karta k jízdě autobusem, ke vstupu do zaměstnání, zanedlouho budou i čipové průkazy zdravotních pojišťoven, občanské průkazy, pasy, zboží zakoupené v obchodě .... Nevím, kde všude se dá čip ještě nalézt. Pak už zbývá jen poslední krok. Zavést čip i lidem pod kůži, tak jak se už nyní děje pejskům. A my budeme vězni. Vězni lidí, kteří se budou nacházet u moci. Nelíbí se Ti? Hezky Tě odstraníme, třeba do pracovního tábora. Překvapuje mně, jak občané státu, kteří už zažili totalitu, se nechají vést k této "moderní technologii" jako (a nyní, prosím, omluvte ten výraz) dobytek na porážku. Tak moc jsme my, matky, vítaly, že naši synové nebudou muset nastoupit základní vojenskou službu. Jistě, bude armáda. Sice malá, ale profesionální. Vojáci profesionálové, kteří se neštítí ničeho, zvláště po odborně vedeném výcviku. Až nyní mi dochází ten opačný důsledek tohoto kroku. Malá skupina lidí je daleko lépe ovladatelná a vycvičitelná. Každý den jim mohou vymazávat mozek. Co se stane za pár desítek let? Vždyť ani dnes nám naše vláda neříká pravdu, pokud není utlučena přímými důkazy.

 

Ze stránek http://www.vesmirni-lide.cz vkládám malou část varování před chystaným zneužitím čipovou technologií.

NEEXISTUJE ŽÁDNÁ TECHNICKÁ ANI MORÁLNÍ – DUCHOVNÍ ZÁRUKA – PROTI ZNEUŽITÍ. Již dnes je v ČR denně 180 000 vstupů do policejní databáze, a ta obsahuje jen zlomek informací, které se teprve připravují k použití. Budou to NAVÍC: Všechny zdravotní údaje od lékaře včetně genetické mapy, biometrie – otisky prstů, IRIS oka, osobní fotografie, údaje o zaměstnání (jak minulém, tak aktuální podrobný pohyb), finanční údaje, majetkové údaje (nemovitosti i movité věci očíslované v čipu !) údaje o POHYBU osob – vstupy budov, městská hromadná doprava, autobusy, vlaky, osobní automobily. Vstupy do databáze nelze nijak efektivně ochránit před zneužitím negativními lidmi, kterých je zde mnoho.

 

Tuto mou úvahu nechávám nedokončenou. Je na každém z vás, aby si uvědomil, jaké nebezpečí nám hrozí. Takové nebezpečí, že ani ty nejodvážnější akční filmy se mu nevyrovnají.

 

Zonan

 


 

Text jsme zveřejnili bez redakčních úprav. Stížnosti směřujte na Vesmírné lidi. Ale my to už víme. Můžou za vše Ještírci.

   
21.01.2005 - Společnost - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [97] Avilka [*]

    Mahara, jasne že sú plné, ale malých cigánčat. Tie totiž nefičia ani u bojovíčiek za úspešnú adopciu a zákaz potratov!

    superkarma: 0 25.01.2005, 10:25:00
  2. avatar
    [95] Avilka [*]

    Kimmy, ja som si , asi naivne, myslela, že dieťa patrí v prvom rade rodičom., ktorí o jeho zrode rozhodli. .
    To by ma fakt zaujímalo, ako by si donútila dámu, čo nechce byť tehotná aby robila 9 mesiacov inkubátor, riskujúc svoje zdravie? A určite by si ešte po nej chcela úsmev šťastia od ucha k uchu.
    Starostlivosť spoločnosti o moje dieťa je , že z mojich daní platení poslanci nasúmírujú zákon o rodine, kde mi jasne vyplývjú moje rodičovské povinosti, ktoré keď zanedbám, mám po prdeli fron! A spoločnosti je lautrjedno, ako tie povinnosti splním.
    Pardón, môžem byť pol roka na materskej a cestovať vlakom vo vozni pre matky s deťmi.
    A uisťujem ťa, že spoločnosť je úplne šuma fuk, či majú moje mačky čo žrať. Do Tesca na konzervy si musím dojsť sama.

    superkarma: 0 25.01.2005, 00:14:29
  3. avatar
    [93] Kimmy [*]

    "... tak by sa mala spolocnost snazit najst domovy,..." OK

    A okrem toho: je urcite kopec ludi, ktori by si radi adoptovali male dietatko a s laskou a starostlivou opaterou ho vychovali ako ich vlastne - napr. ludia, co nemozu mat deti, atd.

    superkarma: 0 24.01.2005, 20:12:52
  4. avatar
    [92] Kimmy [*]

    Mahara 91: dieta patri spolocnosti, nie? Takisto ako berie spolocnost odpovednost za prava NArodenych jedincov a zvierat, tak isto by mala brat odpovednost aj za (este) NEnarodene deti...
    Takisto ako sa ludia snazia stavat utulky a hladat nahradne domovy pre opustene a tyrane zvieratka (aby nemuseli byt utratene), tak by sa mala snazit najst domovy aj pre opustene a nechcene narodene a nenarodene deti...
    To vobec nie je tazke pochopit, Matka Tereza to v Indii praktikovala dost dlho...

    superkarma: 0 24.01.2005, 20:08:58
  5. avatar
    [90] Avilka [*]

    Nyotaimori: Díki že si mi dovolila myslieť

    Nepoznám pána Libora Halíka a tak kvalitu jeho hudobnej produkcie neviem posúdiť.
    Možno chce, aby tie ženské chodili inam, to vieš boj o zákazníka je aj v zdravotníctve.

    superkarma: 0 23.01.2005, 18:57:59
  6. avatar
    [87] Avilka [*]

    Nyotaimori: 84 - No, ja viem, že to tvoje prestrelenie musíš nejak zakamuflovať.

    superkarma: 0 23.01.2005, 15:12:08
  7. avatar
    [83] Avilka [*]

    Nyotaimori: akceptujem, tvoje ťažšké detstvo, ale napísať, že niekoho treba zabiť - podrezať hrdlo, pre jeho vieru a zneuctiť-hmmm . To praktikovali komunisti, že by sa ozvala ich sudružka?

    superkarma: 0 23.01.2005, 07:48:19
  8. avatar
    [82] kosmokosmo [*]

    trdlo:

    superkarma: 0 23.01.2005, 06:34:46
  9. avatar
    [81] trdlo [*]

    Zatim to tu vypada, ze budeme vsichni poslouchat Maharu, i vickrat nez jednou tydne v nedeli, a v rozporu s tim, co sama napsala, si tim vytvorime bajecny nazor na uplne vsechno

    superkarma: 0 23.01.2005, 03:20:31
  10. avatar
    [80] Avilka [*]

    a moc ma ne , lebo zavolám na vás slobodu zvierat..

    superkarma: 0 23.01.2005, 01:16:59
  11. avatar
    [79] Avilka [*]

    Mahara: Konečne jak za starých časov!!!


    superkarma: 0 23.01.2005, 01:15:26
  12. avatar
    [78] Avilka [*]

    Nyotaimori: aha tak to si mala ťažké..

    superkarma: 0 23.01.2005, 01:14:30
  13. avatar
    [70] Avilka [*]

    Mahara: Ty si manipulátor non plus ultra. Takže naposledy,
    <b> Tvuj nazor je zavadejici,ze cely zbytek,co nechodi do kat.kostela zije v omylu.</b> nie je môj názor, ale tvoj, ktorý mi podsúvaš.
    A prečítaj si, čo si napísala poriadne v 68. Nejak sa do toho zamotávaš a popieraš sama seba, ale aj to je spôsob, ako využiť logické klamy na zahmlenie témy.

    superkarma: 0 22.01.2005, 22:55:32
  14. avatar
    [67] Avilka [*]

    Nyotaimori: len som nepochopila, či si zaujatá len kvoly priateľovi.

    superkarma: 0 22.01.2005, 22:15:49
  15. avatar
    [66] Avilka [*]

    mahara nezdá sa ti, že tvojou odpoveďou č.64 si trochu mimo? Obraciaš moje tvrdenia a podsúvaš mi, čo som nikde nenapísala? Prosím ťa uvedom sa trochu a nerob zo mňa zrúdu bez vlastného úsudku, len preto, že chodím do kostola!

    reagovala som nato, že ty prehlasuješ sa platný fakt, že kdo chodí do kostola a k jednému farárovi je zbavený svojho úsudku. Ty poznáš všetkých veriacich, že to môžeš tvrdiť všeobecne, t.j. absolutne? Čo do toho pletieš povinnosť chodiť v nedeľu zrovna do katolíckeho kostola? Ja píšem farár a kostol a ten, ako viem, majú aj evanielici, pravoslávny, českobratríci , grékokatolíci ap. Tí podľa teba nenútia ľuďom svoj názor? Len katolíci? Trošku zvrátené.
    Môžeš mi prosím ukázať, kde píšem, že kdo nechodí do KATOLÍCKEHO kostola tak žije v omyle?? Nemôžeš, lebo to nikde nepíšem.
    Mne je jedno, akým spôsobom si formuješ názor a hľadáš sama seba, ale neupieraj druhým ich právo výberu.

    Ak nevieš ako sa opiera cirkev katolícka o vieru, tak si to prekonzultuj s najbližším kňazom. Budeš mať aspoň kamienok do mozaiky svojich úsudkov.

    superkarma: 0 22.01.2005, 22:14:50

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [62] Avilka [*]

    už tu chýba koťe

    superkarma: 0 22.01.2005, 20:46:53
  2. avatar
    [61] Avilka [*]

    Chodis-li poslouchat kazdou nedeli jen toho jednoho,znamena to,ze jsi ho prijala jako nadrazeneho a tim padem jsi prijmula jeho usudky- Mahara nepovyšuj tvoje subjektívne úsudky na všeobecnú resp. absolutnú platnosť

    V mnohých dedinách je len jeden farár a omša 1x za deň. A pri finančných možnostiach farníkov je dosť kruté od nich, aby sa tralalákali niekoľko km do iného mesta. . Ale bez obav, kňazi cirkulujú a keď že čítania sa opakujú tuším každé tri roky, tak je dosť pravdepodobné, že veriaci dostanú na tú istú tému dva názory. Pretože v každej kázni, aj keď vychádza z evanielia a kňaz je ovplyvnený svojim vzdelaním, je kus jeho subjektívneho názoru.

    A čo sa týka mňa, bez obav. U nás sú omše 6x za nedeľu.

    superkarma: 0 22.01.2005, 20:46:17
  3. avatar
    [58] Avilka [*]

    Mahara: tak to mi je ťa ľúto, že sa cítiš ako člen stáda a tvoj pohľad vlastne je pohľadom niekoho iného a potlačuješ svoje ja. Preto máš názor, že ak je niekto v nejakej grupe tak nemôže mať svoj názor.
    Priznám sa, neviem sa vcítiť do tohto postoja, asi to bude tým, že bez ohľadu v akej spoločnosti som držím sa zásady, že len ja sama som svojim konečným a zvrchovaným sudcom a tudiž mám moc nad svojim vlastným myslením, cítením a správaním .

    A nemysli, si, že každý veriaci, čo je v kostole, zožere prípadnú blbosťalebo nezrovnalosť vo farárovom kázaní. By si bola hooodne prekvapená. Npr. U dcéry v škole dostala katechétka (staršia mníška) od mlaďasov kontrolné odtázky a nemysli si, že ich učičíkala povídačkami pre staré babky z lazov.

    superkarma: 0 22.01.2005, 18:20:18
  4. avatar
    [54] Avilka [*]

    Mahara: 51,52- to sme si vyjasnili už dávnejšie. Môj postoj poznáš a vieš, že je to možné. Viď aj Koťě. Nie kaaždý má s kostolom také skúsenosti ako ty. Ono aj to čítanie inej literatúry môže mať negatívny vplyv a pre čítajúceho deštruktívny. Preto je treba byť v týchto otázkach dosť protrelý v histórii, filozofii, logike, abstrakcii, psychologii a i v kombinatorike. A tiež sme si vyjasnili, že postoj na Slovensku a v Čechách k viere je iný.


    53- to, že niektoré anglické slová prešli do slovenčiny, resp. češtiny nesúvisí s prekladom biblie. Možno to tak vyznelo. Len som chcela poukázať na rozdiely v slovnej zásobe medzi dvomi jazykmi. Npr manager. Keby som požiadala svoju babku, aby mi vysvetlila, čo to je, tak mi to slovo opíše, že je to osoba, ktorá niečo riadi. My dnes máme na to poslovenčené slovo manager.
    Súvis to má len v tom, že v biblii najdeme veci podané opisom, na ktoré dnes máme jednoslovné pomenovanie.

    superkarma: 0 22.01.2005, 15:47:15
  5. avatar
    [50] Vivian [*]

    Zajímavá debata, holky

    superkarma: 0 22.01.2005, 11:35:52
  6. avatar
    [49] Avilka [*]

    Mahara: napísala si to správne.
    K Sybile - sú dohady, že ich bolo viac a to proroctvo nie je od jedej ženy. Sybila bolo pomenovanie ženy, čo vedela veštiť, takže dnes by sa dala sybila preložiť ako veštkyňa.
    Mahara ja nesúhlasím, že veta: ak budeš chodiť do kostola, tak budeš zbavená svojho úsudku ..je výrok pravdivý a hlavne absolutne pravdivý! Záleží to od jedinca. Rovnako zbavený svojho úsudku môže byť ten, kdo číta rôznu literáturu. Tu je akcent na dar múdrosti rozoznať plevel od zrna.
    Ešte v biblii máte, že bude mnoho prorokov a kopa z ních falošných..

    V zjavení ap. Jána sa píše aj o Novom Jeruzaléme..

    superkarma: 0 22.01.2005, 09:50:49
  7. avatar
    [48] Avilka [*]

    Nyotaimori: holka, myslíš? Biblia bola písaná pred cca 2000 rokmi, kedy ľudia nemali naše poznatky a tak, hlavne proroci veľa vecí opisovali známymi slovami a podobenstvami. Nemali výrazy a pomenovania, ktoré poznáme dnes my.Tak nečakaj, že ti tam niekdo napíše, slovo číp, PC, lietadlo..Navyše staroveká hebrejčina nepoznala samohlásky. Preto sa dnes Starý zákon musí čítať s vysvetlivkami a jeho čitateľ musí dobre poznať historické reálie a hebrejské zvyky.
    BTW aj čeština a slovenčina prevzali a "udomácnili" niektoré anglické slová, lebo nemali na ne adekvátne pomenovanie.

    superkarma: 0 22.01.2005, 09:40:06
  8. avatar
    [39] Avilka [*]

    Mahara 24 - a vieš , že s tou sousedkou to nie je tak nereálne? Orange ponúka lokalizáciu mobilu tvojho známeho ( zatiaľ pravda,ak k tomu dá dotyčný súhlas) . No a kolega cez deň občas mrkne kde je manželka a telefonuje: "azdar, ty si zase v Auparku? Dúfam, že nemieniš minúť majland, vieš, že máme výdavky...blblba. " Alebo: Ešte stále si s malým u tej doktory?

    superkarma: 0 21.01.2005, 22:56:29
  9. avatar
    [38] Avilka [*]

    Len pre zaujímavasť : skúste si pre4ítať bibliu ( písmo sväté), časť Nový zákon, Zjavenie apoštola Jána, známu aj ako Apokalypsa. Vznikla cca 180 rokov po Kristovy, keď neboli známe dnešné technické novinky. vtedy to židia moc nechápali, ale v dnešnej dobe je apokalypsa zrozumiteľnejšia.

    len malý citát:
    ..A pôsobí, že všetci, malí i veľkí, bohatí a chudobní, slobodní aj otroci, prijímajú na pravú ruku alebo na čelo znak a nik nemôže kupovať alebo predávať iba ten, kdo má znak: meno šelmy alebo číslo jej mena. V tomno je múdrosť: Kdo má rozum nech spočíta číslo šelmy, je to číslo človeka a jeho číslo je šesťstošesťdesiatšesť.
    ( 666= číslo diabla)

    Záver si dámy urobte samy.

    Mahara, myslíš, že niektoré dámy chcú rozumieť?

    superkarma: 0 21.01.2005, 22:52:40
  10. avatar
    [36] man-mimo [*]

    Mahara: no, některé ženy by mi nemusely platit jenom potravinami

    superkarma: 0 21.01.2005, 18:50:46
  11. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    Mahara: jeste existuji osobni seky. Mraky lidi si i tady vydelava nacerno. Dostanou zaplaceno sekem na jmeno.

    superkarma: 0 21.01.2005, 18:09:34
  12. [34] xenie [*]

    paranoici, samozřejmě

    superkarma: 0 21.01.2005, 16:44:44
  13. [33] xenie [*]

    paranici mají vycházku a našli PC...

    superkarma: 0 21.01.2005, 16:44:23
  14. avatar
    [32] Landriel [*]

    Mahara: ani mně se ta představa vůbec nelíbí - jen nevím, jak tomu zabránit...

    superkarma: 0 21.01.2005, 16:40:50
  15. avatar
    [30] Petique [*]

    Mahara: souhlasím s tvým názorem v přízpěvku 17. Ono nemusíme chodit daleko, v západních zemích, kde se platí téměř vše kreditníma kartama má stát v podstatě přehled o všem co ste si kde koupili, kolik to stalo, kolik ste kde nabrali benzinu, ve kterem městě ste kdy byli, atd. Už to je takový nic moc.

    superkarma: 0 21.01.2005, 15:47:03
  16. avatar
    [28] ad.astra [*]

    Mahara24: kdepak se asi toulá můj manžel....to bych docela brala, není nad staré dobré: důvěřuj, ale prověřuj.

    superkarma: 0 21.01.2005, 14:32:57
  17. avatar
    [27] gerda [*]

    ježíšmarjá, už i tady? Aštar Šeran nebo Benda, to je jedno, ale ať se toho někdo vážně nechytí:)

    superkarma: 0 21.01.2005, 14:17:31
  18. [26] Jana 01 [*]

    zuzí:
    Já ten případ samozřejmě neznám, ale jen podle toho, co píšeš, tak nevím, ale pokud se vycpává polštářem nebo odlétá talířem - musí si to přeci uvědomovat, že to není pravda. Buď jí jde o úmyslnou mystifikaci a nebo naopak jí ruplo v bedně - to by potřebovala lékaře. Neměli byste si o ní promluvit s psychiatrem? Já myslím, že by potřebovala pomoc - začít se léčit. Jinak může být opravdu nebezpečná i svému okolí.

    superkarma: 0 21.01.2005, 14:06:58
  19. [25] Jana 01 [*]

    Podobný článek tady mohl klidně být i od seriozních odborníků - a skutečně jsem podobné četla. Opravdu to psali Vesmírní lidé? Sice opět straší jako vždy, ale dnes s nimi celkem souhlasím.

    superkarma: 0 21.01.2005, 13:59:33
  20. avatar
    [22] Radka27 [*]

    Přikláním se k obavám autorky. Informace jsou snadno zneužitelné. A zabezpečit je na 100% prostě nejde.

    superkarma: 0 21.01.2005, 13:01:36
  21. [20] Rikina [*]

    Jsem klidná, v r.2050 mi bude už tolik let, že kvůli stařecké demenci mi bude lhostejné, kde mám jaký čip a kdo mě ovládá. Ale přece Aštar Sheran a spol. by to nepřipustili, ne ? Nenechali by lidstvo padnout do záhuby, když si ho už takových let pěstují... Stejně za všechno můžou trpaslíci, potvory - všude vlezou a hrozně se množí :-)))

    superkarma: 0 21.01.2005, 12:47:22
  22. avatar
    [16] evusche [*]

    zuzí: no tak to už fakt moc k smíchu není

    superkarma: 0 21.01.2005, 11:59:33
  23. [15] krokodyl [*]

    A Aštar šeran se objevil i tady? Noparáda on je totiž všemocný...

    superkarma: 0 21.01.2005, 11:49:21
  24. avatar
    [14] Žábina [*]

    taky se divím, že si tady tím žena-in zablešuje server

    superkarma: 0 21.01.2005, 11:48:22
  25. avatar
    [12] Susina [*]

    zuzí: no pane jo.. tady bych už tipovala na psychickou poruchu...

    superkarma: 0 21.01.2005, 11:13:52
  26. avatar
    [11] Suzanne [*]

    taky mi to jeden čas chodilo. Ve velkém. A to jsem jim několikrát posílala email ukončující tuto korespondenci. Teď už si dali pokoj, magoři...

    superkarma: 0 21.01.2005, 11:10:49
  27. avatar
    [7] evusche [*]

    zuzí: porodí nám Ježíška?
    Je fakt, že s těmi čipy pro psy taky moc nesouhlasím, ale jinak je to ptákovina

    superkarma: 0 21.01.2005, 10:54:25
  28. avatar
    [4] Markýza [*]

    superkarma: 0 21.01.2005, 10:40:20
  29. avatar
    [3] Susina [*]

    takovýhle ptákoviny jsem párkrát do svýho soukromýho mailu dostala taky.. tak si říkám, že pokud jsou lidi, co to píšou, neškodný jen tímhle způsobem, tak je to ještě dobrý...

    superkarma: 0 21.01.2005, 10:33:28
  30. avatar
    [2] Májík [*]

    Tímhle si zablešujete server, no potěš koště

    superkarma: 0 21.01.2005, 10:33:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme