Domácnost

„Úspěšní by měli pomáhat dětem, které to potřebují,“ říká Tereza Maxová.

Historie společnosti Henkel se začala psát roku 1876, kdy byla založena mladým obchodníkem Fritzem Henkelem. Od samého počátku způsobovaly její výrobky revoluci v péči o čistotu a hygienu v domácnosti. V roce 1907 uvedl Henkel na trh první automatický prací prostředek značky Persil, který je dodnes oblíbeným pracím práškem. Za ním následoval v roce 1920 čistící prostředek ATA (první svého druhu) anebo třeba v roce 1951 prostředek na mytí nádobí PRIL bez obsahu alkálií. Henkel postupně rozšiřoval sortiment svých produktů o další čistící prostředky, chemikálie, lepidla, kosmetiku a produkty péče o tělo.
Letos slaví tato nadnárodní firma 125 let své existence a rozhodla se je oslavit tím nejlrásnějším způsbem – pomocí druhým, především dětem. kromě toho, že na celém světě společnost podpoří 125 charitativních projektů pro děti v 52 zemích světa. Společnost vyčlenila na tyto projekty 1,25 mil. euro (cca 46 mil. Kč) ve formě finanční podpory, produktů a bezplatné dobrovolné práce svých zaměstnanců.
V rámci této kampaně pak firma Henkel ČR, která navíc slaví 10 let působení v České republice, daruje své produkty v hodnotě 375.000 korun českým kojeneckým ústavům a dětským domovům. Pomoc společnosti Henkel v České republice bude soustředěna na tři projekty za spolupráce s Nadací Terezy Maxové. V první etapě obdržely kojenecké ústavy finanční pomoc a produkty firmy ve výši 125 000 Kč a ve druhé, v září tohoto roku, je tatáž suma poskytnuta dětským domovům. V současné době probíhají závěrečná upřesňující jednání o možnosti třetího sponzorského daru nadaci v hodnotě 125 000 Kč koncem roku.
Nadace Terezy Maxové poskytuje pomoc a podporu opuštěným dětem žijícím v kojeneckých ústavech, dětských domovech a jiných dětských zařízeních v celé zemi. Prostřednictvím adresné pomoci podporuje Nadace výchovně-vzdělávací aktivity dětí z dětských domovů, prosazuje kompenzaci jejich ústavní péče organizováním kulturních, společenských, sportovních akcí, ozdravných pobytů a rekreací. Mezi nejznámější projekty patří internetový projekt Dejme šanci dětem, Nejmilejší koncert a Strom plněných přání, pořádaný ve spolupráci s Vinohradským Pavilonem. „Úspěšní lidé by měli pomáhat těm, kteří to potřebují a myslím, že děti, které nemohou prožívat okamžiky štěstí se svými rodiči, jejich pomoc potřebují nejvíce,“ říká patronka Nadace, světová topmodelka Tereza Maxová.
   
20.09.2001 - Dům a byt - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [3] hubajda [*]

    Andula — #1 to jo

    superkarma: 0 28.09.2012, 23:52:39
  2. avatar
    [2] Ťapina [*]

    Andula: Taková reklama neškodí.

    superkarma: 0 07.12.2003, 19:05:20
  3. avatar
    [1] Andula [*]

    Dobrý akce, ale taky hodně reklama...

    1. na komentář reaguje hubajda — #3
    superkarma: 0 06.12.2003, 21:08:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme