Reklama
Jste sami a nevíte, jak se seznámit? Všichni kamarádi a kamarádi kamarádů jsou buď zadaní nebo k nepoužití a seznamovat se v baru není váš styl? Inzerátům a seznamkám nevěříte? Pak už vám snad nezbývá nic jiného než letět do New Yorku a trochu si tam zajezdit metrem. :-)
Počátkem září se na internetu i v tisku objevila zprávička, která sice nemá žádné složité politické pozadí ani v ní nefigurují hvězdy showbusinessu, ale ve své podstatě je to geniální nápad. Obyvatelé velkých metropolí to nemají lehké, jejich život je plný stresu a ruchu, ale pokud jde o takové niterné záležitosti, jako je hledání životního druha, jsou vinou všudypřítomné anonymity pořádně handicapovaní. Na to pomyslel i jednatřicetiletý Newyorčan Chris Prentice, který přišel s nápadem ustanovit první vagón každé soupravy newyorského metra jako „zónu pro nezadané“. Spolu se svými přáteli proto založil Organizaci pro lepší život pod zemí - OBUL (Organisation for Better Underground Living), která se bere o práva svobodných na seznámení ve veřejném dopravním prostředku. „Oční kontakt je prvním krokem k navázání spojení,“ vysvětluje Chris, který si libuje, že novější soupravy metra jsou lépe osvětleny a tak umožňují cestujícím vzájemně se důkladně prohlédnout… :-)
Dobrý nápad, co říkáte? Možná i inspirace pro pražské metro, jež se sice momentálně ztuha vykřesává z rány uštědřené povodní, ale které zároveň čeká důkladná obnova. Co takhle vzít to zgruntu a spolu s preciznějšími bezpečnostními prvky zavést do podzemní dráhy našeho hlavního města také prvek společenský? ;-) Myslím, že by tuto inovaci přivítaly nejen stovky a tisíce nezadaných žen a mužů z řad Pražanů, ale že by za tímto účelem mohly do metropole směřovat i seznámeníchtiví jedinci z celé republiky, potažmo i z celého světa. Počkejme si tedy na zkušenosti ze zámoří, pokud se nám podaří zjistit nějaké bližší podrobnosti k výsledkům ojedinělé aktivity, určitě vám dáme vědět.
Jak se na tuto myšlenku díváte vy, nezadaní a nezadané? Šli byste do něčeho podobného? Nebo máte lepší nápad, jak odlišit v davu potenciální partnery od těch nepoužitelných? :-)