Vztahy

Je ženatý a má doma miminko, ale dělá mi milostné návrhy.

Ráda si na Ženě-in čtu příběhy ze života a názory ostatních na ně, které jsou často hodně poučné. Můj příběh, který vám chci říct, je možná trochu jiný – vlastně se nic nestalo – ale přesto by mně zajímaly názory jiných žen a třeba i mužů.
Je mi třicet a nedávno jsem potkala známého, se kterým jsem před lety krátce chodila. Dlouho jsme se neviděli, tak jsme si říkali takové ty běžné věci jako kde pracujeme, co doma a tak. On mi vyprávěl, že je ženatý a má doma dvouměsíční miminko. Dokonce mi ukázal i fotku. Pak jsme si vyměnili vizitky a šli po svém. Večer mi volal a říkal, že by se se mnou zase rád viděl, jestli se u mě nemůže stavit, že by přinesl víno a že můžeme zavzpomínat na staré časy. Že si to doma nějak zařídí a klidně zůstane do rána, když nebudu proti.
Nejsem žádná puritánka, ale musím říct, že mi to vyrazilo dech. Co si vůbec myslí? Představila jsem si, že bych byla na místě jeho manželky - nakonec, kdysi jsem si myslela, že bych si ho mohla vzít - a že spolu máme malé dítě, o které se starám, jak jsem unavená, nevyspalá, ale šťastná a čekám od svého muže lásku a podporu… A on místo toho běhá za holkama! Kromě toho mi ani není jasné, co si asi myslí o mně, která jsem sice svobodná a bydlím sama – což jsem mu bohužel řekla – ale rozhodně si svůj milostný život nepředstavuju jako občasné schůzky z taťkou od rodiny, i když kdysi býval mým přítelem.
Co takhle slyším kolem sebe od kamarádek, není jeho přístup výjimkou, a tak mě napadá spousta otázek, na které vážně neznám odpovědi… Proč si chlapi ani po svatbě nemůžou dát pokoj? Proč si neváží toho, že mají rodinu a zdravé dítě? Proč si ženáči myslí, že svobodné ženy jsou tu od toho, aby je potěšily a aby s nimi spaly, aby poslouchaly řeči o tom, jak je manželka nemožná apod.?

Margit
   
06.05.2002 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Komentáře:

  1. avatar
    [96] Simba [*]

    na chování toho dobrého kamaráda po několika letech snad ani nejde nic napsat..

    superkarma: 0 01.12.2003, 16:24:20
  2. avatar
    [92] Barunka [*]

    Já se snažím věřit jen tomu, co vidím na vlastní oči nebo na co si mohu sáhnout. I když někdy je lepší ty oči nechat zavřené. Také jsem ještě jako svobodná byla v noci u muže, který měl ženu v porodnici. Večer ale proběhl tak, jako když měl ženu doma, popili jsme, pokecali a to bylo vše. Je tedy pravda, že on mě jako muž nepřitahoval - jako kamarád dobrý a on byl tak zamilovaný, že ta jeho ho utáhla na vařený nudli a o jinou zájem neměl, ani jsem se o něm nikdy nic nedozvěděla. Takže si myslím, že ne vždy je pravda to, co říkají různé kamarádky, i když si myslí, že mají pravdu. Je pravda, že jsme to nikdy nikomu neřekli, protože kdopak by nám věřil, že.

    superkarma: 0 09.05.2002, 12:55:12
  3. avatar
    [90] ještěrka.ehp [*]

    no ja nevim, je mi teprve 23 a vdana rozhodně nejsem a v nejbližší době se k tomu nechystám, ale jak sem tak pochopila ze všech článků (skoro) tady, tak to ani nemá cenu, protože ať na toho pravého budu čekat jak dlouho budu chtít, stejně to nemá cenu, protože se prostě časem zamiluje do někoho jiného, protože to tak je normální Je mi z toho moc smutno a (jak psal Elfik) taky zima. Pište si co chcete, ale já budu věřit (i když možná trošku naivně) tomu, že pokud si někoho vezmu, tak proto, že ho budu milovat jako nikoho jiného a proto nemůžu ani nikoho lepšího poznat, protože toho budu mít doma

    superkarma: 0 09.05.2002, 11:55:10
  4. avatar
    [89] elfos [*]

    Já se zblázním........ nějaké čáry asi... omlouvám se... * 15 *

    superkarma: 0 08.05.2002, 09:15:41
  5. avatar
    [88] elfos [*]

    Zmizel mi, příspěvek... ?
    Tak ještě jednou, ve zkratce... Z článku a většiny ohlasů tady je mi smutno a ... z některých i na blití * 15 * ... Naštěstí se tu ozvaly i Kalamita, Daisy, Mamina, Liliana...
    Přesto.... je tu zima :-(((

    superkarma: 0 08.05.2002, 09:14:54
  6. avatar
    [87] elfos [*]

    :-( Z toho článku i většiny ohlasů je mi... smutno, a... z některých... * 15 * na blití. Naštěstí se tu ozvaly i Kalamita, Mamina, Daisy, Liliana.....
    Přesto....... je tu zima :-((

    superkarma: 0 08.05.2002, 08:59:19
  7. avatar
    [83] Hanela [*]

    jasně...když musíš, tak musíš....ale běda, když je to naopak

    superkarma: 0 06.05.2002, 23:40:24
  8. avatar
    [82] zlato [*]

    Existuje mnoho PROC,ale obcas chlapi hledaji zpestreni zivota a pak zpet domu ke sve manzelce.Jinak opravuji muj mail ,ktery je AA24@ATTBI.com

    superkarma: 0 06.05.2002, 23:33:53
  9. [80] mara_k [*]

    Vichřice: je to humus humus humus humus humus humus zfackovat ji a

    superkarma: 0 06.05.2002, 22:53:50
  10. avatar
    [77] Hanela [*]

    každý názor trochu jiný...a přeci má každý v něčem pravdu

    superkarma: 0 06.05.2002, 22:26:00
  11. avatar
    [74] Léthé [*]

    Jóóó jóóó to je život...jsou i tací,co odpoledne svoji ženu odvezou do porodnice a v noci si již táhnou na mol vožralí domů její "nejlepší" kamarádku,která se(div se světe)tomu vůbec nabrání. Znám tu ženu,které se to stalo,moc dobře jí znám...vlastně mám někdy pocit že se vůbec neznám A věřte nebo ne,dnes ten muž již po 28letech,je ten nejtolerantnější a nejpozornější muž jakého znám a ti dva žijí spolu stále,pokud neumřeli. Je to správné...není to správné...koho to dnes zajímá?

    superkarma: 0 06.05.2002, 18:19:15
  12. avatar
    [73] *daisy* [*]

    Matiee: souhlasim, je to prave jenom o tom rozhodnuti a ochote stat si na nem, navzdory nepohodli a ustrkum vuci vlastnim tuzbam.. A jak jsem uz rikala, myslim, ze tim, ze jsem s nekym se opravdu stavam zodpovednou i za to, jestli mu ublizim, protoze..toho druheho zpravidla zname nejlepe prave ve vztahu, zname jeho strachy a obavy, jeho slaba mista, otevre se nam a my jemu, jako nikomu jinemu..O to vic pak boli zrada..

    superkarma: 0 06.05.2002, 16:40:39
  13. avatar
    [69] *daisy* [*]

    Teda chlapi, to snad nemyslite vazne????
    Jak nadrzenej? Jasne, stereotyp, ale pro zenskou snad taky, ne?
    A ze se zenska rada podiva na jinyho hezkyho muze, kterej si ji predchazi, rika, jak ji to slusi, nosi kytky, kdyz doma ma nekoho, kdo se na ni diva jako na samozrejmost..? A proc by melo byt mnohozenstvi jedine spravne? Fernando, operujes s islamem? ale jsou nabozenstvi, starsi nez islam, ktera praktikovala mnohomuzstvi... Co se ti na tom nelibi? Ze by muzska jesitnost, ja muzu ona ne? Vazne..ve vztahu je to o tom, ze SE ROZHODNU byt s nekym. Jasne, ze ta uzasna chemicka reakce v mozku, zamilovanost, pomine. Ale snad je to taky o tom, ze jsem se snazila premyslet, koho a proc si beru (prip. s nim ziju), takze si toho cloveka vazim pro to, co umi, kdo je..a jak zvlada zivotni situace (jasne, nekdy se casem ukaze, ze to neni ten, kdo vypadal, ze je), ale ne o tom, ze je to nuda. To zacne byt UPLNE KAZDY VZTAH. Prece se neda cekat, ze po desiti, mozna dvaciti letech sexu s jednim clovekem to nezacne byt stereotyp (u nekterych driv, u nekterych pozdeji). Nemluvim o tom, ze nemuze pritahovat nekdo jiny, ale JESTLIZE JSEM SE ROZHODLA, tak se snazim rict ne (a zalezi na moralnich zasadach, jestli si ho taky ustojim..) Nerikam, ze nikdy nebudu neverna, protoze to nevim, ale rozhodne se budu snazit a nebudu se schovavat za nejaky pripitomnely tvrzeni o tom, ze s tim druhym je to o necem jinym (at uz sexu nebo uvolneni, zabave, pohode). Kdyby vam to udelal ten druhy, kdyby jste s nim absolutne pocitali, milovali ho, davali mu vse, planovali s nim budoucnost a vsechno, a pak jste se dozvedeli, ze si (at uz formou sem-tam pusa a hooodne v pohode, hodne duvernosti pocitovych, dusevnich nebo v posteli) bylo by vam to jedno??? Mamina tu uz psala: vztah je opravdu neskutecne krehka vec, a co se jednou pokazi,nejde vzit zpatky. A vztahem beru zodpovednost i za toho druheho, protoze se mu stavam nejblizsim (mela bych) clovekem, takze mam taky nejvetsi moznost ublizit, i na cely zivot... A kdyz jsou i problemy, tak to logicky nemuze byt stejne jako v obdobi zamilovanosti. Ale to je stejne po par letech v kazdem vztahu...

    superkarma: 0 06.05.2002, 16:07:47
  14. avatar
    [55] mamina [*]

    fernando a ostatní samci: Spát s jinou i když máš takovou potřebu, že ti to leze až ušima, když je tvoje žena v porodnici, nebo jinak indisponovaná, je kudla do zad a můžeš si to zdůvodňovat jak chceš i když to není milování ale jen sex.
    Margit, takového mužskýho jak píšeš, bych si nemohla vážit, pak bych čekala, kdy ten můj provede něco podobného . Partnerství a manželství je moc křehká věc, to co jednou robiješ, nikdy neslepíš

    superkarma: 0 06.05.2002, 14:48:04
  15. avatar
    [43] medved [*]

    fernando...myslim, ze tady v tupe ceske monogamni spolecnosti jenom ztracis cas....kazda druha islamska zeme te rada prijme, jen doufam, ze ty krome tehle (pro tebe prijemne predstavy mnohozenstvi) dokazes akceptovat taky haldu dalsich zakazu a prikazu, ktere tam panuji
    plne se ztotoznuju s nazorem kalamitky...chlap ktery zahyba sve zene ergo kladivko, kdyz je doma s deckem podle me neni chlap a neni na tom co obhajovat

    superkarma: 0 06.05.2002, 14:18:51
  16. avatar
    [34] *daisy* [*]

    Kalamita: jedine souhlasim

    superkarma: 0 06.05.2002, 13:50:34
  17. avatar
    [32] *daisy* [*]

    fernando, a mel bys namitky taky na mnohomuzstvi? znam taky docela dost zen a divek (ale vetsinou nelezou do manzelstvi), ktere maji taky dva milacky a nedokazou se rozhodnout...
    A k tomu, ze jsou zeny stastne..nevim nevim, rozhodne bych rekla, ze milenky by (drtivou vetsinou) daly prednost tomu byt manzelkami a mit toho sveho milovaneho pouze pro sebe, ne se delit...

    superkarma: 0 06.05.2002, 13:40:20
  18. avatar
    [11] medunka2001 [*]

    pro fernando: tak iluze šťastného domova..... právě o takových... ten článek je.

    superkarma: 0 06.05.2002, 09:01:51
  19. avatar
    [9] medunka2001 [*]

    pro fernando: tak iluze šťastného domova..... právě o takových... ten článek je.

    superkarma: 0 06.05.2002, 08:38:29
  20. avatar
    [8] medunka2001 [*]

    Doufám, že mu to Margit řekla pěkně od plic. Nevím, co si někteří muži o sobě vůbec myslí, v tom jsem s Margit zajedno. Je to od nich hodně nezodpovědné takto se chovat. Bohužel jsou ženy, které jim na to naletí. A pak se manželka s milenkou přetahují o jednoho pitomce.

    superkarma: 0 06.05.2002, 08:32:48
  21. avatar
    [4] Hanela [*]

    Mirku...která "ta žena"...Margit snad dobře, alespoň nenapsala, že by ho k něčemu vyzývala . A vlastní žena...dva měsíce po porodu? Zažil jsi to někdy?? Vůbec Ti nerozumím!

    superkarma: 0 06.05.2002, 08:21:52
  22. avatar
    [1] clarCa [*]

    třeba udělali takovou zkušenost - že prostě je DOST ženskejch, které jsou ochotné s nimi spát, PŘESTOŽE vědí, že je ženatý atakdále. Nejjednodušší je přímo odmítnout, zdvořile, ale se všemi důvody...

    superkarma: 0 06.05.2002, 07:44:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme