Pokud se trochu zajímáte o módní trendy jistě vám neuniklo, že ty pro letošní podzim a zimu nepřinášejí nic závratného. Pro chladnější dny oblékněte pletené plédy, svetry s velkými límci a krk omotejte sáhodlouhou šálou. Do práce pak vyražte v tvídových kalhotách nebo sukni a večer určitě zazáříte v koženém ohozu… Celkem nuda, ne?
Myslí si to zřejmě i Marc Jacobs a značka Chloé. Ti totiž do svých podzimních kreací zahrnuli tu a tam něco z ovoce. Jde o jednoduché motivy různých ovocných plodů. Stella McCartneyová si na slavnostní večer vybrala tričko Chloé s ananasem.
Je úplně jedno na jaké části oděvu se ten či onen kousek ovoce nachází, hlavní je, že tím osvěžíte tu šedivost podzimní módy. Pokud jste alespoň trochu kreativní, můžete si ovocem ozdobit nějaký kousek oblečení, který stejně nenosíte. Zkuste si na bílé tričko namalovat třeba jahodu nebo třešně.
Anglická firma Soxland, která vyrábí ponožky, na sebe nenechala dlouho čekat a uvedla na trh melounové ponožky a další kousky s ovocem. Ani kabelkářský průmysl nezahálí a v Anglii si už můžete klidně koupit pěknou třešňovou kabelku.
Protože ale čeští výrobci na takové trendy reagují o poznání pomaleji nežli jejich západní kolegové, zkuste si nějaký ten tutti frutti kousek udělat doma sama. Namalovat třešeň snad umí každý. :-)
Reklama