Když dnes zajdete do jakékoliv větší drogerie, můžete si v regálech s dámskou hygienou vybírat skoro až do omrzení. Nejen, co se týká značek, ale sortiment stále roste také co do typů výrobků. Jedním z posledních trendů jsou například prodyšné slipové vložky, slipové vložky do tanga kalhotek nebo do černého prádla. Pojďme se teď podívat pár desetiletí zpátky, jak vlastně tahle ženská proprieta přišla na svět.
V 60. a 70. letech docházelo ve společnosti k velkým změnám, které se projevily mimo jiné i v módní a sexuální revolucí a vyústily i ve změnu postojů ke kategorii dámské hygieny. Začalo se otevřeně hovořit o potřebách žen a výrobci dámské hygieny se snažili na tyto potřeby co nejlépe reagovat. Vznik slipových vložek je velice úzce spojen s firmou Johnson & Johnson, která v roce 1977 uvedla na trh první slipové vložky s názvem Carefree. Koneckonců - už samotné jméno prvních slipových vložek „Carefree“ připomíná svobodu a bezstarostnost…
Co se změnilo od roku 1977? Kategorie slipových vložek se ve vyspělých zemích stala vůbec největší kategorií v rámci trhu dámské hygieny. Inovace v rámci slipových vložek probíhá velice rychle – co se týče materiálu, užitných vlastností, tvarů i barev (např. anatomický tvar, prodyšnost, slipové vložky do tanga kalhotek, černé slipové vložky do černého prádla) ve snaze co nejlépe vyhovět potřebám žen. Spotřebitelka má na výběr z široké nabídky značek na trhu.
Zatím poslední novinkou na českém trhu jsou černé slipové vložky, které ženám poskytují maximální diskrétnost v módním a sexy černém prádle. V současné době jsou na trhu k dostání černé slipové vložky značky Carefree ve skvělé nabídce 16 + 10 navíc.

Právě teď probíhá na Ženě-in čtenářské testování prodyšných slipových vložek Carefree v rámci měsíční akce „Intimní hygiena“.
Reklama