Reklama
Výrobci prádla přicházejí na prahu třetího tisíciletí s dalším triumfem, který pravděpodobně z piedestalu sesadí i takovou bombu, jako jsou velmi úspěšné podprsenky push up. Co je tím zázrakem? Push slipy. Jejich úspěch, který se prokázal již za několik týdnů po testovacím uvedení na americký trh, je podobně jako u výše zmíněné podprsenky dán tím, že nejde jen o obyčejné prádlo, pouhý kousek oblečení, navíc skrytého pod svrchním oděvem. Jde totiž o pocit. O pocit sebevědomí. Velmi volný překlad reklamního sloganu, se kterým push slipy dobyly Ameriku, totiž zní: Nezáleží na tom, co máte v hlavě, ale co máte v kalhotách!
Na jakém principu je založena „konstrukce“ novinky pánského prádla? Je to docela jednoduché. Až člověka zaráží a štve, že na to nepřišel sám, protože už dneska mohl být milionářem. Jen si dát patentovat pánské spoďáry s vycpávkami. Ano. Obyčejná vycpávka, podobná jako ta, která dotváří ramenní tvar vašeho saka nebo halenky, je tím krůčkem k mužovu znovunabytému sebevědomí. Protože výzkumy dokazují, že nic tak pána tvorstva netrápí, jako velikost (nebo spíš maličkost) jeho pohlavního údu. A hle! Stejně jako ženy, které nebyly přírodou obdařeny v oblasti hrudníku, mohou díky podprsence push up velmi úspěšně fixlovat, může vás dnes uvést v omyl i muž. Nikoli však, co se týče prsou, ale o nějaký kousek níže. Ať už je, nebo není pravdivé tvrzení jednoho ženského časopisu, že ženy mají ve zvyku hledět mužům na poklopec a zrakem tak prověřovat velikost mužství, méně vybavení pánové mohou být v pohodě. Stačí nasadit push slipy a je to.
Mimo jiné si tuto novou oděvní součást velice pochvalují baleťáci i hráči amerického fotbalu, kteří už měli dost nepohodlných suspenzorů. „Je to o něčem jiném,“ říká baletní mistr Steve Quickstep z New Yorku. „Jo, není nad to, když je můj nejlepší kámoš (hahaha) pěkně v bezpečí a přitom člověka nikde netlačej gatě,“ dodává na adresu nového prádla útočník fotbalového týmu „Philadelphia Cocks“ Harry Brokenfinger.