Zpěvačka Shakira u vás doma? Proč ne. Shakira se totiž rozhodla, že svým fanouškům dopřeje sama sebe nejen prostřednictvím rozhlasového éteru nebo televizní obrazovky. Popová hvězdička podepsala smlouvu se společností Mattel a tak už nic nebrání tomu, aby se malé, plastové Shakiry začaly vyrábět sériově a zaplavily hračkářství po celém světě.
Jestliže platí, že „svou“ panenku mají ty momentálně nejoblíbenější hvězdy, proč nemá svou figurku Karel Gott, Iveta Bartošová nebo třeba skupina Lucie? Dost možná, že český Slavík se nerovná mezinárodním MTV Awards a dost možná, že by si s Kenem – Gotttem nikdo nehrál. Jestli děti skutečně zapojují do hry Britney Spears, Christinu Aguileru, Eminema, skupinu ´NSYNC, Kida Rocka nebo Mandy Moorovou, není známo ani marketingovým expertům z Mattelu. Jasné je, že „hvězdné panenky“ jim minulý rok přinesly obrat osmnáct bilionů dolarů po celém světě.
„Shakira je momentálně oblíbená a děti ji mají rády,“ říká hlavní editorka časopisu Licence! Joyceann Cooneyová. Ačkoliv se Shakira chová stejně jako každá jiná zpěvačka – je blonďatá, zpívá taneční písničky o lásce, v klipech se svůdně vlní a má dokonalý make-up – její (dvě) písničky oslovily posluchače v celé Americe, Evropě a také v části Středního Východu. „Malé holčičky si rády hrají s panenkami, to je známá věc. A čím více je panenka konkrétní, tím lépe. Proč si hrát s tuctovou Barbie, když mohou mít doma Britney Spears nebo Shakiru?“ říká Cooneyová.
Brzy bude také možné „šlapat“ se Shakirou. Zpěvačka bude propagovat sportovní obuv značky Reebok v plánované kampani Zvuky a rytmy sportu.
Reklama