Bulvár

Zemřela „Leontýnka" Dana Vávrová


Ve věku 41 let zemřela herečka Dana Vávrová. Informaci potvrdila její sestra herečka a moderátorka Hana Heřmánková.

„Zemřela ve středu. Je to pro nás těžké, ale vím, že má sestra zemřela obklopena láskou," sdělila Heřmánková.

Podle informací německých médií zemřela herečka na rakovinu kolem půl jedné odpoledne ve svém domě v Mnichově obklopena rodinou, manželem Josephem a třemi dcerami Josefinou (16), Theresou (19) a Janinou (22).

„Dana byla nesmírně příjemný člověk, její odchod mě velmi zasáhl. Byť jsme se dlouho neviděly, protože žila v Německu, kam se provdala, vždycky to byl jeden z lidí, na které se nedalo zapomenout. V době natáčení My všichni školou povinní byla mnohem vyspělejší než já, přestože byla jen o rok starší. Poznala jsem ji ale už při natáčení německého filmu Kousek nebe. Vůbec jsem netušila, že je nemocná. Neumím to pochopit," říká redaktorka Ženy-in Michaela Kudláčková.

Herečka a režisérka Dana Vávrová se narodila 9. srpna v roce 1967 v Praze. Čeští diváci si ji mohou pamatovat už z její debutové herecké role v hudební pohádce Ať žijí duchové, ve které ve svých devíti letech ztvárnila vílu Leontýnku. Tato role jí otevřela dveře k dalším filmovým nabídkám. V roce 1977 se objevila jako Zuzana v dětském filmu Jak se točí Rozmarýny.

O rok později si zahrála epizodní role v komedii Kulový blesk a v kriminálním příběhu Vražedné pochybnosti. V roce 1979 ji obsadil legendární režisér František Vláčil do svého díla Koncert na konci léta. V 80. letech byla obsazena do dětských a rodinných filmů jako například Pan Tau, Brontosaurus, do komedie Kluk za dvě pětky, do seriálu My všichni školou povinní a mihla se i v dramatu Miloše Formana s názvem Amadeus.

V druhé polovině 80. let se provdala za německého režiséra Josepha Vilsmaiera a působila v Německu, kde ztvárnila řadu filmových a televizních rolí. K jejím posledním počinům v české kinematografii patří drama Početí mého mladšího bratra z roku 1999 a kriminální film Zatracení v režii Dana Svátka. V roce 2000 samostatně natočila prázdninovou komedii Hurá na medvěda. 

Reprofoto TV Nova

   
06.02.2009 - Kultura - autor: Pavel Miškovský

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [215] janys2 [*]

    je to moc smutné, byla ještě moc mladá

    superkarma: 0 17.02.2009, 22:49:12
  2. avatar
    [214] zlato [*]

    Uprimnou soustrast rodine.

    superkarma: 0 08.02.2009, 22:40:33
  3. avatar
    [213] cicinka [*]

    michaela.kudlackova: Mě se to stávalo taky hlavně jako dítěti.Když jsem byla zamilovaná a spokojená novomanželka a maminka,tak mě to ani nenapadlo.Jen te´d poslední dobou.Projevuje se to tak trochu hypochondrií.Mám strach z nemocí,těch velmi vážných.A pravda je,že poslední dobou mi není moc do zpěvu.

    superkarma: 0 08.02.2009, 22:34:19
  4. avatar
    [212] Michaela Kudláčková [*]

    Meander: To je pravda. Holky to měly taky... a maj

    superkarma: 0 08.02.2009, 22:20:05
  5. avatar
    [211] Meander [*]

    michaela.kudlackova: Tímhle si prý projdou všechny děti.

    superkarma: 0 08.02.2009, 20:51:26
  6. avatar
    [210] Michaela Kudláčková [*]

    cicinka: Když jsem byla malá, měla jsem z ní doslova panický strach. Budila jsem se hrůzou a bála se spát, že se už neprobudím. Hrůzou se už nebudím, ale protože jsem v životě spokojená a šťastná občas se bojím, že kdybych odešla dřív, než budu chtít, o hodně bych přišla....jsem tu ráda. V tomhle způsobu bytosti jsem spokojená. Možná proto ta obava

    superkarma: 0 08.02.2009, 20:47:17
  7. avatar
    [209] Lotka [*]

    http://osho.tady.info/osho/promluvy/smrt.php

    superkarma: 0 08.02.2009, 19:00:03
  8. [208] xenie [*]

    tak jsem s precetla celou diskusi a nechapu, proc jste se do SARI zacaly navazet...napsala, ze je skoda ze zemrela tato dama a ne treba nejaky hajzl, s cimz lze jen souhlasit... pak se trochu rozjela, ale nevidim ze by nekomu prala neco zleho ... btw znate nekdo pani Vavrovou osobne? ja ne... a uprimne, denne zemre pri havariich a v nemocnicich hodne lidi, ty nelitujete a zenu, kterou ani osobne neznate, ano ? dost zvlastni pristup...

    superkarma: 0 08.02.2009, 18:55:49
  9. avatar
    [207] cicinka [*]

    Předposlední věta se mi nepovedla.

    superkarma: 0 08.02.2009, 18:55:15
  10. avatar
    [206] cicinka [*]

    Já osobně se smrti bojím velmi.Bojím se velmi toho nic.Mívám z toho někdy až panický chvilkový záchvat.Nějaký čas,kdy jsem měla kluky malé, se mi to nestávalo.To nebyl čas na takové myšlenky.Ale poslední dobou jak roky letí a kluci rostou jako z vody se to blíží a já mám obavy z toho co bude až tu nebudu.Nedej bože, aby mi děti odešly dřív.

    superkarma: 0 08.02.2009, 18:50:42
  11. avatar
    [205] Holly73 [*]

    a....: moc hezky napsane

    superkarma: 0 08.02.2009, 18:46:07
  12. [204] a.... [*]

    Holly73: To není strach ze smrti, to je strach z neznámého To mají všichni a bylo to už popsáno milionkrát různými způsoby. třeba takhle:
    zemřít, spát, spát snad i snít
    v tom je ale háček, jaké sny by se nám mohly zdát
    v tom spánku smrti, až se těla zbudem
    to, co nás zaráží to je jen ohled
    jenž v bídě s nouzí dává žít sto let
    ( partafráze..přesně to z hlavy neznám )

    abebo:
    Tam žádný žádný žádný cíl
    bez konce dál, bez konce jen
    se na mne věčnost dívá.
    Tam prázdno pouhé, nade mnou,
    a kolem mne i pode mnou
    pouhé tam prázdno zívá.
    Bez konce ticho, žádný hlas
    bez konce místo, noc i čas.
    To smrtelný je mysle sen,
    toť, co se "nic" nazývá.

    superkarma: 0 08.02.2009, 18:39:12
  13. avatar
    [203] OlgaMarie [*]

    Holly73: Kdysi jsem někde vyčetla, že lidé umírají, když už není nikoho, kdo by na ně vzpomínal...

    superkarma: 0 08.02.2009, 18:27:06
  14. avatar
    [202] Michaela Kudláčková [*]

    kosmokosmo: Ne, ne to jsem tady asi ještě nebyla.....jinak souhlasím Přát smrt opravdu není pěkné...bohužel ale otázka, kterou si kladou lidé ve chvíli, kdy jim někdo odejde, je skutečně zcela lidská...

    superkarma: 0 08.02.2009, 17:43:32
  15. avatar
    [201] Holly73 [*]

    kosmokosmo: doby napad

    superkarma: 0 08.02.2009, 17:15:37
  16. avatar
    [200] kosmokosmo [*]

    Holly73: co kdybychom se prenesli do kosteliku, to co je tady by bylo nejlepsi smazat

    superkarma: 0 08.02.2009, 17:13:36
  17. avatar
    [199] Holly73 [*]

    myslim si ze i kosmo a taky par holek co pracuji ve zdravotnictvi se se smrti urcite setkali vic nez dost a urcite jsme videli umirat lidi kde i nam prisla parkrat ta otazka PROC? odchazeli nam pacienti ktere jsem meli vic radi nez ty o kterych jsme treba ani nevedeli jak se jmenuji. Smrt patri k zivotu ac to zni krute. Je soucasti momentu kdy se narodime, nasim prichodem je planovany odchod. Smrt se nepta je ti dvacet, devadesat???? Smrt je ale spravdliva tim ze vsici tam jdeme nikoho z nas to nemine a musime se s tim naucit zit, prijmout to. Ac to zni krute.
    Ale lide kteri nam odesli zustali zit dal, v nasich srdcich, v jejich detech, fotky, filmove zaznamy , stale tu jsou ac ne realne ale stale jsou a lide kteri zustali v nasem srdicku tak ze jim vzdy venujeme kratkou vzpominku, ti ziji vecne...

    asi je to naivne napsane ale ja jsem se to tak naucila brat. UZ se neptam... jen prijimam. Bojim se?? Ani ne... jen malinko.

    superkarma: 0 08.02.2009, 17:09:51
  18. avatar
    [198] Holly73 [*]

    kosmokosmo: o tom ALS???

    superkarma: 0 08.02.2009, 17:05:19
  19. avatar
    [197] kosmokosmo [*]

    Holly73: Jestli myslis tu knizku co ja, taky jsem si ji objednala.
    Myslim, ze uz na me ceka doma.

    superkarma: 0 08.02.2009, 16:57:23
  20. avatar
    [196] kosmokosmo [*]

    michaela.kudlackova: myslim, ze lidi po dvacitce uz dokazovou rozlisit, ze zivot neni jednoduse bily a cerny, spatny a dobry, ne? Miso nevim, jestli uz jsi tu byla, kdyz sem chodila ctenarka jmenem XYM. Ta mela pravo byt zla, bouchat kolem sebe a ptat se , proc zrovna ja a ne ten zly od vedle. A nedelala to. Do posledni chvile ne. Prat nekomu smrt nam neprislusi.

    superkarma: 0 08.02.2009, 16:54:23
  21. avatar
    [195] Michaela Kudláčková [*]

    Holly73: To uděláš dobře

    superkarma: 0 08.02.2009, 15:07:21
  22. avatar
    [194] aninas [*]

    Ja doufala, ze ji alespon neco do druheho dne dojde, ale spletla jsem se.

    superkarma: 0 08.02.2009, 14:49:02
  23. avatar
    [193] Holly73 [*]

    michaela.kudlackova: slo nam vsem asi uricte jen o tu uctu k te pamatce rodiny pani Vavrove a klidne se Sari o vsem promluvim an jinem auditku i pro ni jedno specialne udelam protoze jestli ma potrebu se vypovidat z trapeni tak proto tu snad jsme. Podala jsem ji ruku treba ji prijme

    superkarma: 0 08.02.2009, 14:14:19
  24. avatar
    [192] gira [*]

    michaela.kudlackova:

    superkarma: 0 08.02.2009, 13:53:02
  25. avatar
    [191] Michaela Kudláčková [*]

    Napadlo někoho, že tu diskusi může číst i někdo z Daniných příbuzných? Z lidské podstaty vyplývá, že smrt je pro nás koncem a my truchlíme. Někdy ale může být vysvobozením. Lidsky je pochopitelný, že se ptáme proč nás opuštějí ti, které milujeme. My ale nevíme nic o tom, kam odcházejí a proč.
    Chceme se zbavit těch, kteří jsou zlí a ubližují druhým. Víme ale kam je posíláme? Kdyby tady neměli zlí lidé z nějakého důvodu být mezi námi, patrně by tu nebyli.
    Je smutným faktem, že se narodí někdo, kdo zprovodí ze světa malé dítě a způsobí tak utrpění mnoha lidem.
    A teď nechci dělat SARI advokáta, ale její pocit nespravedlnosti, je pocitem mnoha lidí, protože o životě a smrti jednoduše teď a tady víme minimum. Ten, kdo zemřel již netrpí - litujeme v ten moment sebe.

    superkarma: 0 08.02.2009, 13:49:30
  26. avatar
    [190] hafulka [*]

    To snad ne

    superkarma: 0 08.02.2009, 13:25:20
  27. avatar
    [189] Holly73 [*]

    SARI: kruci neblbni... hele jestli te neco trapi tak si pojd povidat jinam ale tady ne.. k ucte k te zene o ktere se tu nahore pise...
    vis me slo o to ze jsi to prehanal s tim psat to tady.. pojd jinam... a tam to proberem... o.k?

    superkarma: 0 08.02.2009, 13:04:31
  28. avatar
    [188] SARI [*]

    A co takhle provaz, děvčata?Že byste mě zrovna oběsily? Jste ubohé ani nevíte jak, jen kritizovat a hrát si na něco, co ani jedna nejste. Vy se styďte, jste normální tlupa se kterou se nehodí diskutovat vůbec o ničem a hlavně nesdělovat názory. Jste jako vosy, slítnete se a bodáte a dokázaly jste tady z hovna udělat extempóre nějvyššího kalibru. Nestojíte mi za to, abych se tu s vámi zahazovala, je mi z vás na blití. Fakt jsem netušila, co vy jste za ohraničený tvory!!!A já to přehnala?No to jste teda vážně vtipné. Jistě, někdo to přehnat musí. Stálke tady omýláte jedno a to stejné. Já nikoho nenapadla, napsala jsem jen svůj názor a šťourat jste začaly vy. Chtěli jste to všechno vyprovokovat a byl to váš záměr už od prvopočátku. Že se vy nestydíte! Bodejť by člověk nebyl plnej zloby a nenávisti, když si přečtě všechny ty hnusoty co tady jedna vedle druhé vypouštíte. Zameťte si všechny před vlastním prahem a važte slova jako první, než někoho odsoudíte. Je mi z vás ještě hůř než vám ze mě. A za poslední: já se nemám za co stydět a stydět se nebudu, nikdy.A teď mi vlezte na záda.

    superkarma: 0 08.02.2009, 12:55:06
  29. avatar
    [187] Holly73 [*]

    risina: souhlasim

    superkarma: 0 08.02.2009, 11:01:50

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [186] risina [*]

    Doufám, že redakce hned v pondělí celou tuhle diskuzi smaže. Když to jde pod komerčními články, proč ne tady?

    superkarma: 0 08.02.2009, 10:56:59
  2. avatar
    [185] Mánička [*]

    Holly73: já to beru. S odstupem bych si taky nafackovala, kdybych věděla, jakého démona svými příspěvky vypustím. Ovšem fakt jsem netušila, co je SARI zač. Na začátku fakt ne. Ale za sebe jsem nenapsala nic, za co bych se měla stydět. SARI jsem nijak neurážela, jediný, co jsem jí napsala, že je její názor hloupý. Ovšem po první krávě z její klávesnice jsem to měla zabalit

    superkarma: 0 08.02.2009, 10:33:51
  3. avatar
    [184] Lilinka [*]

    No ty vole!

    superkarma: 0 08.02.2009, 10:20:06
  4. avatar
    [183] Holly73 [*]

    Teda SARI myslim ze jsi to tentokrat prehnala... to je ucta? Ucta k zesnule? Ze se nestydis. Taky tu psat ze si ten nahore mel vzit jineho cloveka a ne ji atd. atd. jsi verici??? POkud ne tak takove veci tu nepis, protoze nemas ani paru o tom co Buh urcuje a co ne.
    Prave ctu knizku o jedne mlade zene ktera zemrela na nevylecitelnou nemoc a tu pasaz kdy vysvetluje svym detem proc odchazi proc zemre jsem si cetla vickrat aby mi doslo ze zivot a smrt nemuzeme ovladat ze to musime prijmout tak jak bylo rozhodnuto.
    OHanet se tu nejakymi slovy a pomstivymi vetami nezlob se to neni hezke a nepatri to sem pod tento clanek.
    Zamysli se nad tim co jsi tu psala. POkud si potrebujes neco vyrikat mezi par nickama tady prosim zaloz si auditko a dejte s itam do nosu ale tady psat tohle vse je skutecne ostuda a musim dodat ze dalsi nicky ktere to tu rozjely by se taky mely stydet. Myslela jsem ze mate trochu rozumu v hlave a ze pokud jste tak inteligentni tak je vzdy nejlepsi nereagaovat, pak to utichne. Kdyz se stale odpovida tak bohuzel se to takhle osklive vyvine.
    Doufam ze je to pouceni pro vsechny.

    superkarma: 0 08.02.2009, 08:54:48
  5. avatar
    [182] Tanzi [*]

    aninas:

    superkarma: 0 08.02.2009, 08:20:00
  6. avatar
    [181] aninas [*]

    Jinak vyjadruji uprimne svoji soustrast rodine

    superkarma: 0 08.02.2009, 04:45:46
  7. avatar
    [180] aninas [*]

    Procetla jsem si to cele, hruza, des, bes

    SARI: na dospelou zenskou se teda nechovas. I kdybys mela jakekoliv osobni priblemy, i kdyby ti vymrela cela rodina, nemas pravo vyjadrovat se ve smyslu, ze mel umrit nekdo jiny.
    Jako diteti mi zemrel otec a prede dvema lety jsem doopatrovala bratra. Rakovina. Takze me nemuzes narknout, ze nevim co to je prijit o nekoho blizkeho. Spise ty nechapes [a je to pro mnohe nepochopitelne], ze vsechno, i ti spatni lide, proste patri k zivotu. Vsechno ma svuj rad a svoje misto. A kdo vysila tolik spatne energie, zlosti a nenavisti [byt si stokrat mysli, ze ma na to pravo], tak se mu vrati zpet. Nejsem verici, taky verim spise v sebe sama, ale cosi mezi nebem a zemi existuje. Tenhle muj nazor ti nevnucuju, jenom vidim, ze nejednas spravne. Vetsinou se zastanu, kdyz je nekdo hromadne napadnuty, ale zde vubec neni duvod. Pripojuji se proto k vetsine nazoru, ze TVOJE zloba, at uz je TEBOU jakkoli zduvodnitelna, NEPATRI pod tento clanek. Je mi z tebe hodne smutno.

    superkarma: 0 08.02.2009, 04:37:56
  8. avatar
    [179] cristy.crow [*]

    Jedno se tomuto serveru nedá upřít. "Kvalitou" diskuzí se začíná podobat idnesu a spol. Ještě víc vulgarismu, sexismu, rasismu by to chtělo. Jenom mám obavy, že demokracii a svobodu slova si všude vykládají stejně blbě. kareta: já jsem pro nastolení diktatury. Prostý lid pak nemá čas na blbosti.

    superkarma: 0 08.02.2009, 01:12:39
  9. avatar
    [178] evachah [*]

    SARI: každýmu z nás už někdy někdo zemřel, někomu i víc blízkých lidí. Nejsi jediná, koho něco takového potkalo. Měla by ses zklidnit, protože to, co tady předvádíš, je už opravdu nad rámec. Zrovna pod takovým článkem.

    superkarma: 0 07.02.2009, 23:24:18
  10. avatar
    [177] *Kotě* [*]

    kareta: já bych se nebránila

    superkarma: 0 07.02.2009, 23:02:46
  11. avatar
    [176] kareta [*]

    Jeremi: *Kotě*: pojďte volit monarchii

    diskuse se zvrtla, fuj

    superkarma: 0 07.02.2009, 22:51:56
  12. [175] DEJVINKA [*]

    Je to moc smutné, když odejde máma od dětí, a hlavně tak mladá ženská. Už aby se našel pořádný lék.

    superkarma: 0 07.02.2009, 22:23:46
  13. avatar
    [173] SARI [*]

    *Kotě*: Nikdy jsem neřekla, že já to změním. Taky to nevím ..... Jen si o tom všem myslím, že je to nespravedlivé a že se holt všem neměří stejným metrem - asi jako v demokracii...

    superkarma: 0 07.02.2009, 22:02:09
  14. avatar
    [172] *Kotě* [*]

    Jeremi: no jo, nejlepší je osvícená diktatura, ale bohužel v roli diktátora většinou nevystupujou ti, které bychom si tam Ty a já představovaly

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:57:37
  15. avatar
    [171] *Kotě* [*]

    SARI: to já přece nemůžu vědět, jaký má kdo osud. Neví to žádný člověk o nikom.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:56:18
  16. avatar
    [170] Jeremi [*]

    *Kotě*: No, jsou chvíle, kdy si říkám, že demokracie není to úplně optimální společenské zřízení.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:55:33
  17. avatar
    [169] SARI [*]

    Šeri: Jo tak to já jsem dala už tolik ---- a furt jaksi "bude ti dáno" nikde a taky jsem přála, ale málo

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:52:18
  18. avatar
    [168] SARI [*]

    Julča: Jo nic mi nechybí - jen ti, kdo odešli a zůstaly po nich jen prázdný místa.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:51:31
  19. avatar
    [167] SARI [*]

    Jupíí: To je blbost, já zase tolik lidí neznám, abych to o nich mohla říct, na co se kdo hodí.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:50:19
  20. avatar
    [166] Šeri [*]

    SARI: dej a bude ti dáno,přej a bude ti přáno.....

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:49:04
  21. avatar
    [165] SARI [*]

    *Kotě*: Však já se taky demokraticky vyjadřuju, ale proto že někdo má odlišný názor než já, z něj veřejně nebudu stvůru! A to děláš ty.
    A ten druhý odstavec, to jsou ale fakt spekulace......já napsala, že měl třeba odejít z tohoto světa vrah malýho Šimánka - ale podle tebe je asi určenej k tomu, aby nevědomky někomu jinýmu zachránil život.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:48:59
  22. avatar
    [164] Julča [*]

    SARI: jsem moc ráda, že máš veselej život a nic ti nechybí. Opravdu

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:46:37
  23. avatar
    [163] Jupíí [*]

    SARI: Připomínáš mi myslivce. Živě si představuju jak sedíš na posedu a střílíš kolem sebe. Tebe sejmu, ty jsi škodná, tebe taky, ty se mi nelíbíš. Tebe trefím na komoru, bude gulášek a tebe ještě rok nechám v zimě si tě přikrmím a to by bylo abys příští podzim nebyl ve svíčkové.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:46:02
  24. avatar
    [162] *Kotě* [*]

    SARI: tak jak jsi správně podotkla, máme demokracii, tudíž právo na vlastní názor, který může být i odlišný od Tvého, mi naštěstí zaručuje naše ústava.

    Soudit, kdo má žít a kdo má zemřít, opravdu žádnému člověku nepřísluší. Krom jiného nikdy nevíš, k čemu je který člověk na světě určen. Ten, kdo si dnes podle Tebe nezaslouží žít, může zítra, třeba i nevědomky zachránit život někomu, kdo si to podle tebe zaslouží

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:44:09
  25. avatar
    [161] SARI [*]

    Tanzánie: ...jo!To by fakt nebylo špatný!

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:41:35
  26. avatar
    [160] SARI [*]

    Julča: Ale život, ten já mám veselej a hlavně spořádanej a taky spořádanej a vůbec si nemůžu stěžovat. Vlastně mám úplně všechno co jsem si kdy přála, ba co dím, určitě i víc. Já akorát nestíhám všem říkat, co si myslím, ale já to doženu!!!

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:40:46
  27. avatar
    [159] Tanzi [*]

    toto jsou chvíle, kdy lituju, že nejde diskutující "vypnout nějakým knoflíkem"

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:38:36
  28. avatar
    [158] SARI [*]

    *Kotě*: Hele, mě bylo napsáno, že jsem blbá atd. A nevím, proč by to měl být názor pyšný, nepokorný a nemístný!Fuj!Proč bych nemohla mít tento názor? Je prostě můj a trvám na něm a kdyby to fungovalo v praxi, vůbec by to nebylo špatný. Akorát je tu ještě věc: na základě čeho ty mě vlastně odsuzuješ?Ty můžeš soudit, čí názor je pyšný, nepokorný a nemístný?A kdo ti dal právo?

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:38:36
  29. avatar
    [157] Julča [*]

    SARI: taky jsem o Tobě nenapsala nikde jinde jediné slovo
    Musíš mít smutný život, když nestíháš

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:37:41
  30. avatar
    [156] *Kotě* [*]

    SARI: ne, nenávistné a hnusné byly až Tvoje další reakce. Tento názor je pouze pyšný, nepokorný a nemístný. Žádný člověk nemá právo soudit, kdo si zaslouží žít a kdo zemřít.

    Já budu s dovolením nadále přesvědčená, že jsem slušný člověk, pro kterého stále pevné hranice platí, nepáchám nic zlého a ani nic zlého nikomu nepřeji.

    superkarma: 0 07.02.2009, 21:34:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme