.

Zelňačka a kyselica aneb Velikonoční kuchyně jinak!

Novinky

Zelňačka a kyselica aneb Velikonoční kuchyně jinak!

První dnešní příspěvek, který jsem se rozhodla zveřejnit, je od čtenářky s nickem PBD, v obsáhlém mailu nám napsala spoustu informací na téma Velikonoce. Rozhodla jsem se vybrat odstavec „Velikonoční kuchyně našich babiček II. aneb Velikonoční menu“. Přeji příjemné počtení, milé Ženy-in.


Rozhodli jste se vyzkoušet něco málo z tradičních velikonočních jídel? Jestli ano, tak se připravte na často neobvyklé kombinace a zdravé hodování.

Určitě si udělejte čas a nehoňte se. Nic se nesmí uspěchat. Klidně si připravte své oblíbené pomocníky - šlehače, mixéry, horkovzdušné trouby, mlýnky… To vše je povoleno. Zaměstnejte děti. Budou vděčné, že jsou užitečné, i když vám určitě nebudou pomáhat podle vašich představ, budou nenápadně ujídat a navíc dělat větší nepořádek. Můžete je přeci zaměstnat i při úklidu. Vždyť Velikonoce jsou stejně jako Vánoce svátky celé rodiny. Rozhodně však řekněte NE všech chemikáliím, náhražkám a instantním výrobkům. Dejte si tu práci. Máte přeci dost času a mlsné jazýčky vaší rodiny to určitě ocení. A přiznejme si to, kdo z nás neslyší rád pochvalu? Tak tedy začněme.

Bylinky

Základ jakékoliv velikonoční kuchyně tvořily čerstvé bylinky. Naše babičky si s nimi nedělaly hlavu, Zašly za humna a natrhaly, co našly. Pampelišky, fialky, chudobky, lístky mladých kopřiv. Co bylo k jídlu, to bylo ke zdraví. Všechny bylinky a kytičky našly uplatnění v polévkách, omáčkách, v nádivkách i pečených masech. Jestli máte rádi kopřivy a rozhodnete se je samy natrhat, měli byste si přepečlivě prohlídnout okolí. Pokud objevíte velké rozbujelé kopřivy a se rozhodnete trhat, tak raději vezměte nohy na ramena. Kopřivám se daří v dusíkaté zemi. Proto jsou taky velké kopřivy tak pálivé. Dejte přednost skromnějším a menším rostlinkám.

Polévky

Zdravé a poctivě připravené polévky nasytily a potěšily. To věděly už naše babičky. Většinou upřednostňovaly dobrou polévku před ostatními pokrmy. Mnohdy byla polévka na snídani i na večeři. Velikonoční polévky jsou většinou polévkami jarními. Nejvíc se však vařívala zelňačka a kyselica. Oblíbené však byly kopřivové či bylinkové polévky se smetanou.

Velikonoční nádivka

Není to klasická nádivka. Její příprava má odnepaměti určitá pravidla a i ta se řídí krajovými zvyklostmi. Nádivka se pekla z telecího a spousty uzeného masa. Samozřejmě se v ní objevovaly čerstvé jarní bylinky všeho druhu. Skoro vždy do ní patřily sekané mladé kopřivy a základem byla slaná krupičná kaše. Většinou se peklo víc pekáčů než jen jeden. Studená nádivka se totiž pojídala studená celé svátky. A když došla, tak se jednoduše připekla.

Maso a omáčky

Maso bylo, je a bude vždycky oblíbené. Babičky ho však měly méně než my v dnešní době. Přesto byly jejich masové kombinace úžasné. Velikonoce byly jedny z mála příležitostí k přípravě masitých pokrmů a babičky si ji nikdy nenechaly ujít ani tu jedinou. Je zajímavé, že se ve městech spotřebovalo víc masa než na vesnicích. O Velikonocích se dávalo přednost skopovému, jehněčímu a kůzlečímu masu. Skopové a jehněčí je totiž biologicky hodnotné, má jemná a krátká vlákna a po tepelné úpravě je měkké a lehce stravitelné. Nevýhodou je, že tepelnou úpravou ztrácí maso 1/3 své původní hmotnosti a skopový tuk stydne při už při teplotě 18 stupňů. Proto doporučujeme nahřáté talíře. Kde se nedostalo na jehněčí či skopové maso, nepohrdli ani drůbeží, králičím či jiným masem. Pečené velikonoční kuře či slepice s jarními bylinkami bylo součástí obědů.

Zelenina a luštěniny

Luštěniny bývaly nejprostším jídlem našich babiček. Hrách, fazole, cizrna byly nejdostupnější a nejlevnějšími potravinami. Oblíbená byla pohanka, z níž se vařila pohanková kaše. Neměli bychom zapomenout ani na kroupy. Ačkoliv na ně bohatší vrstvy shlížely pohrdavě, patřily kroupy pro svou náročnou přípravu k dražším potravinám. Vyráběly se totiž z nezralého ječmene a to většinou ručně. Kromě vápníku a draslíku obsahují dostatek bílkovin, tuk, a také fosfor, který je důležitý pro nervové buňky. Luštěniny se připravovaly samozřejmě s bylinkami a zeleninou. Vynechání luštěnin však bylo ochuzení velikonočního jídelníčku.

Knedlíky

Knedlíky jsou samy o sobě kapitolou české klasické kuchyně. V každé části naší republiky vládne určitý druh knedlíků. V Čechám zadělávané, na Moravě kynuté, jinde zase bramborové. Další „klasikou“ našich knedlíků jsou sladké. Ať už se jedná o kynuté knedlíky s borůvkami, bramborové knedlíky se švestkami či tvarohové s jahodami. Pravý domácí knedlík na velikonoční tabuli rozhodně nesměl chybět. Vždyť čím jiným si obměnit přílohy k masu. Knedlíky se také připravovaly jen při různých důležitých svátcích.

Zdroj - http://www.vareni.cz/

Ať už vajíčka barvíte jakkoliv,nebo třeba vůbec .Ať už vaříte/pečete cokoliv a ať už držíte jakékoliv zvyky a tradice – přeji Vám všem pohodové svátky Velikonoční:)

prani

 

PBD

Pozn. red.: Text neprošel redakční korekturou

 

 

   
17.04.2014 - Čtenářské příspěvky - autor: Lucie Ulmanová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [51] risina [*]

    gerda — #27 secret — #29 Jen upozorňuji, že "you" v angličtiěn je vlastně vykání - takže si v USA všichni vykají, a ne tykají Sml58.

    superkarma: 0 17.04.2014, 22:34:25
  2. avatar
    [50] PBD [*]

    secret — #47Já si nechám tykat jen od těch,co mi jsou příjemní..nechám tykat nebo ho přijmu či nabídnu:) Někdy se hodí jen vykaní-pracovně a tak:) Ale jak je někdo protivnej ,nepřijemnej a tak a tyká jen proto,že jsem mladší,tak tykát taky a když se pak diví,tak řeknu,že jsem si myslela,že jsem si potykaly,když on/ona tyká a pak už mi tedy vyká:)

    superkarma: 0 17.04.2014, 15:57:06
  3. avatar
    [49] gerda [*]

    secret — #47 já to mám takhle: mladí duchem si mezi sebou tykají. Sml16

    superkarma: 1 17.04.2014, 13:58:19
  4. avatar
    [48] Hanula [*]

    secret — #47 souhlasSml67

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:57:45
  5. [47] murat [*]

    já rozvedu to nakousnuté téma tykání Sml16. na diskuzích je to jasný, tykáme si všichni, ale v komunikaci s redakcí bych si to nedovolila. stejně tak v běžným životě. taky netykám každýmu na potkání a stejně tak nedovolím každýmu, aby tykal mě.

    pokud mi to někdo nabízí a já nechci, nereaguju na to. tykám si jen přáteli nebo bližšími známými. od některých lidí si raději držím odstup a to se dá vyjádřit i vykáním.

    1. na komentář reaguje Hanula — #48
    2. na komentář reaguje gerda — #49
    3. na komentář reaguje PBD — #50
    superkarma: 2 17.04.2014, 13:52:42
  6. avatar
    [46] vodfon, kolie [*]

    DanaD — #39 Jsi mů ročníkSml30Sml30Sml30Sml30Hodně pamatujiSml59

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:43:44
  7. avatar
    [45] PBD [*]

    Hanula — #44jj,přesně tak-tak hodně vím z vyprávění,knih,dokumentu,ale to je jen desetinka procenta toho co znamená v tom žít...

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:38:10
  8. avatar
    [44] Hanula [*]

    PBD — #43 Sml16jo jo - mladší ročníky nechápou.... to je životSml67

    1. na komentář reaguje PBD — #45
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:34:28
  9. avatar
    [43] PBD [*]

    Hanula — #41 DanaD — #39Holky,tomu já nerozumím,já nestihla být ani jiskřička a co by malé ,ze všeho vykulené,žačce první třídy mi do hlavy rvaly,že je to "souužka učitelka" a jak sem si jakž takž zvykla,že to není teta ze školky,ale ta "souužka",tak prej je to "Paňčelka" - tolik mé vzpomínky na doby "minulorežimové" Sml30

    1. na komentář reaguje Hanula — #44
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:27:17
  10. avatar
    [42] PBD [*]

    peetrax — #40Tak pořád je možnost doufat,že jim není jedno co si čtenářky myslí,a že nás třeba vůbec neberou jako ovladače myší a tak- naděje umírá poslední:) A protože kdo brbla jen pro sebe,težko může čekat,že se něco změní nebo že se mu dostane odpovědi..tak jsem si zabrblala veřejně a..a teda ne že bych nějaou kloudnou reakce dostala..ale zkusila jsem to:)

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:25:03
  11. avatar
    [41] Hanula [*]

    DanaD — #39 Sml30Sml30Sml30 jo jo - tak to bylo....

    1. na komentář reaguje PBD — #43
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:16:30
  12. avatar
    [40] peetrax [*]

    PBD — #36Sml15 Sml22

    1. na komentář reaguje PBD — #42
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:15:34
  13. avatar
    [39] DanaD [*]

    PBD — #37 ja jsem v yrostla v dobe  kdy platilo ... Tykejme si, vzdyt jsme vsichni odborari"  a tak se toho drzimSml30 

    1. na komentář reaguje Hanula — #41
    2. na komentář reaguje PBD — #43
    3. na komentář reaguje vodfon — #46
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:15:27
  14. avatar
    [38] DanaD [*]

    PBD — #35 nebyla bys spamer, byla bys oblibeny čtenar redakce

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:14:09
  15. avatar
    [37] PBD [*]

    Hanula — #33 gerda — #32Ono to vykání ani tak nějak nejde no,asi máme diskuzní emerickýýý tykací gen,holkySml22Sml30

    1. na komentář reaguje DanaD — #39
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:14:02
  16. avatar
    [36] PBD [*]

    peetrax — #23 peetrax — #24jj,naprosto rozumím tomu co píšeš- narokovat si opravdu nic nelze.Všechno to začalo jen proto,že vím od několika čtenářek,že psaly,nevycházely žádné čtenářské příspěvky,což by člověk nabyl dojmu,že nikdo nenapsal,ale ono to tak právě nebylo a to mě prostě zaráží - na jednu stranu pište pište a na druhou vydaní vypadá,že skoro nikdy ze čtenářu nenapsal,i když to tak není,víš jak..

    A máš pravdu,jediné,co mohu dělat ,když se mi nelíbí jak to tu ted je,je třeba si zabrblat pod vousy,třeba to i napsat,ale jak píšeš,nebudou kliky odemě,budou od jiné-takže ono nejde o čtenáře jednotlivce,ale o dostatečný počet kousků,no.. A díky za názor,vážím si toho:)

    1. na komentář reaguje peetrax — #40
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:12:42
  17. avatar
    [35] PBD [*]

    DanaD — #22to bych pak byla spááámer,a to nechci Sml30

    1. na komentář reaguje DanaD — #38
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:09:21
  18. avatar
    [34] PBD [*]

    secret — #26Taky to zkopčím i sem:)

    Nejde o to že nebyl vydán článek,jde o to,že chtějí aby lidé psali a pak to prostě nevydají,protože se to nehodí či nelíbí,jak bylo bylo napsáno..A vůbec nejde jen o to,že nevydaly článek mě..

    Já nevyvádím,já napsala svuj nazor,souhlasit fakt není třeba,proto jsem to nepsala..a že někoho osočuji? já si to nemyslím,pokud ty ano,respektuji to..

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:08:30
  19. avatar
    [33] Hanula [*]

    gerda — #32 Sml16jsem také pro tykání - všechny jste moje kámošky....Sml22

    1. na komentář reaguje PBD — #37
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:07:28
  20. avatar
    [32] gerda [*]

    secret — #29 mně osobně vyhovuje tykání v každé internetové diskusi, pokud se nejedná o služební záležitosti, samozřejmě. Sml58 Ale opakuju, to sem vlastně nepatří, nechci to sem zavlékat. Už i tak je toho nad hlavu.Sml35

    1. na komentář reaguje Hanula — #33
    2. na komentář reaguje PBD — #37
    superkarma: 0 17.04.2014, 13:05:45
  21. avatar
    [31] peetrax [*]

    DanaD — #25 ajoo... ja jsem nikdy nepsala, tak nevim, me bavilo akorat cist. Sml54

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:04:55

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] peetrax [*]

    gerda — #27 souhlasim se vsim do puntiku.

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:03:07
  2. [29] murat [*]

    gerda — #27 Sml30 ale v jiných vyspělých zemích ( mimo usa ) je vykání slušnost

    1. na komentář reaguje gerda — #32
    2. na komentář reaguje risina — #51
    superkarma: 1 17.04.2014, 13:02:23
  3. avatar
    [28] gerda [*]

    DanaD — #25 třeba jsi teď objevila, proč .... kvůli klikání?Sml57

    superkarma: 0 17.04.2014, 13:01:01
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    peetrax — #23 myslím, že schůdná cesta by byla ta, aby se dodržovala zpětná vazba čtenář-redakce. Představuju si to tak, že pošlu článek a buď mi redakce potvrdí, že ho vydá, anebo že ho nevydá...třeba z kapacitních důvodů, že už jich mají na to téma dost (pak by ovšem bylo blbé, aby zveřejnili 2-3 a víc jich nebyloSml30). Prostě zlepšit komunikaci. Jinak má čtenář zasloužený pocit marnosti. ...A i po letech si myslím, že vykání skutečně nic dobrého nepřineslo.Sml57 Na internetu je to dost nevídané.Sml80 a vypadá to spíš staromódně, poněvadž ve vyspělých demokraciích (např. USA se tyká i na akademické půdě a nikdo se kvůli tomu neježí).Sml58 Tykání odstraňuje odstup. Ale to je už jiná diskuse, jen mi to přišlo na mysl.

    1. na komentář reaguje secret — #29
    2. na komentář reaguje peetrax — #30
    3. na komentář reaguje risina — #51
    superkarma: 2 17.04.2014, 12:59:40
  5. [26] murat [*]

    podle mě je dobře že se zkouší jiný směr než dosud. poslední dobou už sem psalo jen pár přispěvatelů, víceméně ti samí a už to byla dost nuda.

    každá změna lidi vykolejí, než srovnají krok :-)

    zatím se v tom tak nějak plácáme, ale věřím že nový směr se najde brzo. už bylo na čase.

    to, že vám jednou nevydají článek vás nijak neopravňuje tady takhle vyvádět a osočovat redakci z kdečeho, myslím že už jste jich tady napsala řadu.Sml24

    1. na komentář reaguje PBD — #34
    superkarma: 3 17.04.2014, 12:57:17
  6. avatar
    [25] DanaD [*]

    peetrax — #23 jak uz jsem psala jinde, ja chapu ze nemuzou vydat vsechno, driv aspon odpovedeli mailem jestli to vydaji nebo ne, ted je ticho po pesine.. a jestli vas to zajima tak si proste klikejte a kontrolujte si toSml80

    1. na komentář reaguje gerda — #28
    2. na komentář reaguje peetrax — #31
    superkarma: 0 17.04.2014, 12:54:23
  7. avatar
    [24] peetrax [*]

    PBD — #19 smutno ti z toho byt muze, ale to je tak vse, co s tim nadelas. Mne je taky lito, co se ze stare dobre "baby" stalo a krome ctvrtecnich clanku Jany Ladyove me sem uz nic nelaka, ale aspon mi zas zbude vic casu na cteni neceho hodnotnejsiho...

    1. na komentář reaguje PBD — #36
    superkarma: 1 17.04.2014, 12:54:19
  8. avatar
    [23] peetrax [*]

    PBD — #18 tvou kritiku chapu a sama tu z hodne veci fakt nejsem nadsena. Na druhou stranu - to, ze nekdo nekam posle clanek neznamena automaticky, ze mu ho vydaji, to se prece neda takhle narokovat. Zena-in neni verejnopravni medium, ale je v soukromych rukach, mluvit o cenzure je prehnane. Takze je na rozhodnuti majitele, co zverejni a co ne a nikdo nema pravo mu to zazlivat. Pisu to ne proto, abych se tu zastavala majitele, ale proto, ze takto to na svete proste chodi, a to nejen v mediich. Jinak si myslim, ze vedeni si je vedomo otravenosti vetsiny zdejsich stalych ctenarek, ale pokud se chce dal ubirat cestou, kterou zvolilo, je to jeho volba. Budou sem chodit jine a ty tady holt budou klikat misto nas...

    1. na komentář reaguje DanaD — #25
    2. na komentář reaguje gerda — #27
    3. na komentář reaguje PBD — #36
    superkarma: 1 17.04.2014, 12:49:16
  9. avatar
    [22] DanaD [*]

    PBD — #21  Sml30 nezbude ti, nez text kopirovat pod vsechny clanky a komercni prispevky, tak si to snad ctenarky prectou v ramci souteze... teda  i kdyz asi ne , protoze to kazdyje tupe proklika aby mel splneno ...Sml30 vim to podle sebe

    1. na komentář reaguje PBD — #35
    superkarma: 0 17.04.2014, 12:39:21
  10. avatar
    [21] PBD [*]

    DanaD — #20A kam myslíš že bych to měla dát? Mě fakt zajíma co si o tom myslí ostatní.. Právě kdyby to vydaly,tak by to přišlo asi k nejvíce očím,ale neprošlo to cenzurou..

    1. na komentář reaguje DanaD — #22
    superkarma: 0 17.04.2014, 12:29:02
  11. avatar
    [20] DanaD [*]

    PBD — #19 obavam se, ze tady si to moc lidi neprecte, jak toneni  v dennich ukolech, tak  malokdo pod clanky diskutuje Sml30

    1. na komentář reaguje PBD — #21
    superkarma: 0 17.04.2014, 12:27:38
  12. avatar
    [19] PBD [*]

    Holky,pokud by Vás zajímalo,který článek mi odmítly vydat,tak si ho můžete níže přečíst,zkopíruji ho do žena out a pod článek zelňačka z dnešního vydání.

    Myslím si,že pokud člověk slušně napíše co si myslí,tak na tom vůbec není nic špatného.A i když jsem již v uvodu příspěvku napsala,že nepředpokládám,že bude vydán,tak jsem doufala,že bude- že to tu není o tom,že co se týče příspěvku na téma Magazín Žena-In,je zveřejněna jen případná chvála a kritika je cenzurována..Budu moc ráda,když mi budete reagovat- právě proto jsem ten článek také psala,abych se dozvěděla,jako vidíte vy ostatní,Ženy-In:)

    Odesílatel: XXXX (svůj email jsem vymazala)

    Odesláno: 16. dubna 2014 13:26

    Komu: redakce

    Předmět: Nečekám,že to vydáte..Tohle není apríl.

    Dobrý den.

    Řekla bych,že mi tento text neuveřejníte,ale i tak mi to

    nedá…

    Ptala jsem se na to,dle čeho je rozhodováno,který článek

    od čtenářů bude uveřejněn a který ne.Odpovědí mi bylo,že je to na editorovi dne

    a když jsem na to reagovala s tím,že jsme se optala,zda to chápu dobře-zda je

    to o líbí se/nelíbí se-hodí se/nehodí se,tak mi bylo napsáno že přesně a byla

    jsem „odvelena“ na ženu out.

    Nejen že nemám potřebu tam psát,ale hlavně nechápu proč

    chcete,aby čtenářky/čtenářky psaly na libovolné téma,když pak jejich snahu s

    klidným svědomím odměníte tím,že článek prostě vyhodíte.Vzhledem k tomu,že je

    není dané téma,tak nechápu,jak se může článek nehodit…a nebo že by to bylo jen

    podle toho,zda se to líbí tomu kdo email přijme nebo ne? To mi přijde víc méně

    jako nevděk vůči snaze čtenářů a čtenářek..

    A více co je smutné,že článek,který jsem psala na apríla

    jako žertík,se bohužel více a více stává realitou a o vtipu je možno mluvit v

    souvislosti s tímto mým článkem méně a méně.

    Je možné,že za to co píšu budu zařazena u Vás,u

    redakce,na seznam „nepohodlných“ apod- možná také ne.Ale ať je to

    jakkoliv,poslední dobou mám pocit,že usilujete o to,aby si Vás na seznam

    nepohodlných daly Vaše čtenářky,popřípadě čtenáři.

    Je to,jestli se nepletu,dva dny zpět,kdy jsem posílala

    článek o barvení vajíček přírodními barvami a o Velikonočním jídelníčku našich

    babiček a také jsem připojovala přání všem na žena in,a to přání k Velikonocům

    – mohla bych se zeptat,čím si tento email zasloužil místo v koši?

    Co vím,tak nejde jen o to,co jsem psala já,že v koši

    skončilo více snahy než ta má..Nerozumím tomu,chcete aby lidé psali,a pak

    raději zveřejníte zprávy ala Blesk a příspěvky lidí házíte do koše..

    Je mi smutno z toho,že se z mého oblíbeného magazínu

    stává něco,co je pouhou paradox na ženu in co jsem znala.

    Vím,že Vám jen těžko sejde na mém názoru,na mém pohledu

    na věc- ale pokud doženete více lidí k obdobnému názoru jako mám já,tak se nad

    tím možná i zamyslíte,kdo ví..

    Tohle není apríl,jen tak mimochodem.

    PBD

    1. na komentář reaguje DanaD — #20
    2. na komentář reaguje peetrax — #24
    superkarma: 1 17.04.2014, 12:17:30
  13. avatar
    [18] PBD [*]

    Radek Kříž — #9 Nejste ochoten vydat kritiku,tím pádem máte zřejmě strach jak by ostatní ostatní reagovaly.Píšete o otevřenosti,o tom jak si Vážíte názoru čtenářek,ale přitom jednáte uplně jinak.Myslím,že jste si četl co jsem psala a moc dobře jste pochopil obsah,ale všemožně to překrucujete tak,aby z Vás byl ten nejlepší a ze všech ostatních,co nekývají,jen banda blbů-tohle jednání není v pořádku,hlásat to či ono,ale jednat diametrálně odlišně.

    A co se týče kritiky,kterou jsem napsala a odmítl jste ji vydat - tomu se říká cenzuta-takže Vy jste na magazínu žena in ten,co za tou cenzurou stojí?

    1. na komentář reaguje peetrax — #23
    superkarma: 0 17.04.2014, 12:06:36
  14. avatar
    [17] PBD [*]

    overlooks — #16Jestli myslíte styl tohoto článku,tak kritizujete špatně,pokud mé komentáře,tak je kritika chyb oprávněná.U stylu je to otázka názoru.Pokusím se být pozornější při psání komentářu a nemít tam chyby či překlepy apod..Příspěvky k vydání psát nebudu,takže tam se s mým,jak píšete,špatným stylem a gramatikou,setkávat nebudete.

    superkarma: 0 17.04.2014, 11:34:28
  15. [16] overlooks [*]

    Aktivní pisatelka PBD by hlavně měla podstatně vylepšit gramatiku a styl, pokud hodlá takto hojně veřejně publikovat.

    1. na komentář reaguje PBD — #17
    superkarma: 5 17.04.2014, 11:31:02
  16. avatar
    [15] PBD [*]

    Radek Kříž — #9Radku,ještě bych chtěla dodat,že Vy nejsem můj šéf a já před Vámi fakt nemám potřebu mít staženou prdýlku a držet ústa a krok.A Vy opravdu nemáte jedinný důvod se mnou jednat jako s podřízeným.Pokud opravdu jsou názory čtenářu pro Vás tak cenné jak píšete,tak nebudete mít nejmenší problém to zveřejnit v novinkách.A pokud mě neustále budete jen psát,at to napíšu na zastrčenou ženu out,tak tím jen prokážete,že Vám na názoru čtenářu nesejde pokud to není chvála.

    Pokud je Vaším cílem odehnad dlouholeté čtenářky,tak můj osobní názor je,že to děláte velmi dobře.Pokud to Vaším cílem není,tak je něco hodně špatně,řekla bych.. 

    Chápu,že jde o to,aby jste měli dost prokliků a tak díky reklamě vyděly penízky -ale možná by nebylo špatné se zamyslet nad tímn,že ty prokliky se sami neudělají a přiznat si,že ty spokojené čtenáře a čtenářky fakt potřebujete,aby jste měli dostatek prokliku a aktivity,která bude přinášet spokojenost Vašemu účetnictví.. 

    A pokud má někdo problém zveřejnit kritiku,taky ty problémy budou i jinde,řekla bych..

    superkarma: 0 17.04.2014, 11:24:48
  17. avatar
    [14] PBD [*]

    setury — #13Já osobně teda kyselicu nejím,ale to je muj boj:) Ale na Velikonoce se moc těším:) A tobě přeju ty nejvíc nejlepší:)Teda i sobě:)

    superkarma: 0 17.04.2014, 11:17:38
  18. [13] setury [*]

    hezký článek Sml16 nádivku budu dělat a moc se těším i na kyselicu Sml59 kachňátka jsou tak roztomilá s těmi ochmýřenými hlavičkami Sml79

    1. na komentář reaguje PBD — #14
    superkarma: 0 17.04.2014, 11:15:45
  19. avatar
    [12] PBD [*]

    gerda — #10Zveřenit by to jistě šlo,kdyby se chtělo...Ale dle všeho se někomu nechce,no...Sml22

    superkarma: 0 17.04.2014, 11:06:19
  20. avatar
    [11] PBD [*]

    Radek Kříž — #9Ano,napsala jsem že to nečekám,ale doufala jsem,že dovedete přijmout i kritiku a nebudete ji mít problém vydat aby se ktomu vyjádřily i ostatní..A prosím neodkazujte mě pořád na ženu aou,pokud jsou pro Vás názory opravdu tak cenné jak mi tvrdíte,tak by neměl být problém muj text zveřejnit,ne? A pokud to jsou jen planá slova a kritiku unesete jen někde zastčenou v žena out,tak v tom případě nepište nic o tom,jak jsou názory cenné..

    A rozruch nevnikl proto,že článek o velikonocích nebyl vydán,a já myslím,že to moc dobře chápete,jen se to snažíte reproduktovat tak,aby jsem za toho vola byla já,ale mě to nevadí,poslušte si klidně ze mě vola dělejte,je jen otázkou,jestli v konečném závěru nebude za vola někdo uplně jiný než  možná zamýšlíte.

    Pokud tedy jsou opravdu názory čtenářu tak cenné,mohl by jste prosím vydat ten článek co jsem napsala a tím prokázat,že Vaše slova nejsou jen plané řeči?

    superkarma: 0 17.04.2014, 11:04:50
  21. avatar
    [10] gerda [*]

    Radek Kříž — #9 a nebylo by možné zveřejnit ho dodatečně? Takhle to vypadá na velké tajemství.Sml58 Na ženu out se mi psát nechce, protože tam je to dost uklizené a čtenářky tam příliš nechodí.

    1. na komentář reaguje PBD — #12
    superkarma: 0 17.04.2014, 11:02:19
  22. avatar
    [9] Radek Kříž [*]

    PBD — #7 Nerozumím tomu rozruchu, který vznikl tím, že Saša Stušková, přehlédla váš e-mail v redakčním e-mailu a neodpověděla vám.

    Žádný black list nemáme a nikoho na něj tedy zařazovat nemůžeme.

    Jsme rádi za všechny kritické i pochvalné ohlasy. Rád se s vámi všemi o tom bavím.

    Již několikrát jsem odkazoval na diskusi Žena-out

    Tam si o tom můžeme v klidu popovídat a věřte, že vaše názory, jsou cenné...

    A když napíšete, že nečekáte, že to zveřejníme, tak proč nám pak vyčítáte, když to nezveřejníme?

    Prosím na žena-out

    1. na komentář reaguje gerda — #10
    2. na komentář reaguje PBD — #11
    3. na komentář reaguje PBD — #15
    4. na komentář reaguje PBD — #18
    superkarma: 1 17.04.2014, 10:46:55
  23. avatar
    [8] PBD [*]

    vodfon — #6pobavila si mě jak si to napsalaSml67Sml30

    superkarma: 0 17.04.2014, 10:28:40
  24. avatar
    [7] PBD [*]

    Jsem dost zkamaná z toho,že redaktorka magazínu žena in odmítla vydat článek,který je vůči magazínu kritický.Je pravda,že jsem moc nepočítala s tím,že ho zveřejní,ale doufala jsem..Doufala,že názor čtenářek redakci zajímá a že ho zveřejní,aby mohly reagovat další a redakce si tak mohla udělat průzkum spokojenosti a pod-ale článek zamítnut a chca necha nabývám dojmu,že pochvální óda by zveřejněna byla...Je mi docela smutno jak jde v mých očích kvalita tohoto magazínu tkz "do kopru". Je možný,že budu za svuj přístup přidána redakcí na seznam nepoihodlných -ale se tak stane/stalo) nebo ne,nebudu držet tlamičku jen proto,že bych se bála nějakého "bleklistu"..Jen dodávám,že jsem ten článek napsala slušně,prostě jsem vyjádřila svůj názor.

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #9
    superkarma: 0 17.04.2014, 10:28:19
  25. avatar
    [6] vodfon, kolie [*]

    PBD — #5 já jsem z městaSml22pro mě je všechno malé  žluté kuřátkaSml59Sml59Sml59Sml79Sml30

    1. na komentář reaguje PBD — #8
    superkarma: 0 17.04.2014, 10:27:24
  26. avatar
    [5] PBD [*]

    vodfon — #4Myslíš ty kachňátka nebo housátka na obrázku?:)Jinak článek není z mé hlavy,ale zaujal mě:) Zdroj je uvedený dole:)

    1. na komentář reaguje vodfon — #6
    superkarma: 0 17.04.2014, 10:14:36
  27. avatar
    [4] vodfon, kolie [*]

    PBD — #1 fajn receptySml16fajn kuřataSml16Sml16Sml16

    1. na komentář reaguje PBD — #5
    superkarma: 0 17.04.2014, 10:11:29
  28. avatar
    [3] PBD [*]

    Lucie Ulmanová — #2Dobrý den-Takže článek o Magazínu tedy nehodláte zveřejnit?

    superkarma: 0 17.04.2014, 10:10:12
  29. [2] Lucie Ulmanová [*]

    Dobrý den, týká se to tohoto článku o Velikonocích. Lucie

    1. na komentář reaguje PBD — #3
    superkarma: 0 17.04.2014, 10:05:44
  30. avatar
    [1] PBD [*]

    Dobrý den,díky za zveřejnění části článku který jsem posílala před několika dny a mohla bych se zeptat,jak jste mi včera psala,že článek vydáte,týkalo se to tohoto a nebo (jak jsem já pochopila) toho,který jsem Vám posílala včera a měl v předmětu " Nečekám,že to vydáte..Tohle není apríl." který se týkal Magazínu Žena-In ?

    1. na komentář reaguje vodfon — #4
    superkarma: 0 17.04.2014, 09:58:35

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme