Zákaznické linky všech společností zažívají občas i zábavné hovory. Právě se k nám dostala zpráva o tom, jak vtipní dokáží být zákazníci na lince společnosti E.ON. Jak často voláte na zákaznické linky Vy?

operator

1)    25. srpna 2015, Zákaznická linka (téma: dodávka elektřiny a plynu)

Operátor: „Ještě okamžik prosím, data se mi vyhledávají.“
Zákazník: „Protože ten počítač už cítí konec pracovní doby, víte, tak už nechce dělat asi.“

Operátor: „Budete tam mít i plyn, pane Nováku?“
Zákazník: „Ne, ne, vůbec nic takovýho, to já se bojím, já jsem terorista, ještě bych něco vyhodil do povětří.“

2)    10. července 2015, Zákaznická linka (téma: doplňkové produkty – detektor nebezpečného oxidu uhelnatého)

Zákazník: „Chtěl bych si koupit alarm, abych sousedovi dokázal, že mi kouř z jeho cigaret jde do oken. A mně to nedělá dobře.“
Operátor: „Pro tyto účely není alarm primárně myšlen. Obraťte se, prosím, raději přímo na stránky výrobce, jestli to lze použít k tomuto účelu. Ať alarm nekupujete zbytečně.“

3)    30. března 2015, Zákaznická linka

Zákazník: „Dobrý den, prosím Vás, já nevím, kam se přetáčejí hodiny – dopředu nebo dozadu? Z důvodu změny na letní čas. Přetáčení totiž dělal děda Novák, ale ten si našel mladší milenku a odešel. Rád bych přestřihnul drátky a přinesl bych vám elektroměr k přetočení.“

4)    9. dubna 2015, Business linka

Zákazník: „Dobrý den, chtěl bych si u vás objednat nový laptop.“
Operátor: „Dovolal jste se do energetické společnosti E.ON, tuto službu nenabízíme.“

Zákazník: „Aha, tak já to zkusím na RWE.“

Reklama