Zdraví

Zdravý denní jídelníček s Zepter VII.

V magazínu Žena-in se setkáváte s články na téma Zdravé vaření. Partnerem tohoto seriálu je společnost Zepter International se svými dokonalými pomocníky pro vaření. Společnost Zepter International je odborník na zdravé vaření s pomocí vysoce kvalitního nádobí. Dnes vám opět přinášíme příklad zdravého jídelníčku na jeden den.

zepterUvedený příklad jídelníčku je určen pro ty, kteří chtějí hubnout efektivně a zároveň si na jídle pochutnat. Navržený jídelníček je z hlediska obsahu energie redukční, obsahuje dostatek kvalitních bílkovin, přiměřené množství sacharidů a je nízkotučný. Při přípravě pokrmů bylo použito nádobí společnosti Zepter, které umožňuje vařit bez tuku, šetrně k obsaženým vitaminům a minerálním látkám a přitom velmi chutně.

Denní jídelníček VII

(5772 kJ, 75 g bílkovin, 45 g tuku, 174 g sacharidů)

Snídaně - tvaroh s ovocem a knäckebrotem

zepter(1300 kJ, 10 g bílkovin, 7 g tuku, 55 g sacharidů)
100 g ovocného tvarohu, 100 g drobného ovoce, lžička medu, 3 plátky knäckebrotu

Přesnídávka - citrónový jogurt

(632 kJ, 9 g bílkovin, 6 g tuku, 15 g sacharidů)
150 ml bílého jogurtu, šťáva a strouhaná kůra z 1 chemicky neošetřeného citrónu, umělé sladidlo

Suroviny důkladně promícháme v MixSy (VO-017-K).

Oběd - zeleninové palačinky

(1700 kJ, 27 g bílkovin, 12 g tuku, 46 g sacharidů)
125 ml mléka, 1 bílek, 2 polévkové lžíce hladké mouky
náplň: 100 g cukety, 20 g cibule, 50 g papriky, 50 g rajčat, 10 g odtučněné sójové mouky, 30 g sýra Eidam 30 % t. v s., 1 kávová lžička oleje, podle chuti chilli, sůl

zepterZ mléka, mouky a bílku připravíme pomocí mixéru MixSy (VO-017-K) palačinkové těsto. Nahřejeme vymaštěnou pánev na smažení (TF-020-24-LS) a palačinky opečeme z obou stran. Připravíme náplň v nádobě o objemu 1,3 (TF-013-16), podusíme nastrouhanou cuketu, cibuli, rajčata a papriky, ochutíme chilli kořením, česnekem a osolíme. Vše zahustíme sójovou moukou. Náplň dáme na palačinky, přeložíme je a podáváme posypané strouhaným sýrem.

Svačina - ovoce a ořechy

zepter(840 kJ, 4 g bílkovin, 13 g tuku, 19 g sacharidů)
100 g hruška, 20 g vlašských ořechů

Večeře - kuřecí prsíčka s mrkvovými tagliatelle

(1300 kJ, 25 g bílkovin, 7 g tuku, 39 g sacharidů)
100 g kuřecích prsou, 2 větší mrkve, lžička olivového oleje, stroužek česneku, nasekaná petrželka, sůl a pepř

zepterMrkev očistíme a nakrájíme na dlouhé, velmi tenké plátky, podobné těstovinám tagliatelle. Mrkev vložíme do nádoby o objemu 1,8 l (TF-018-16) s vloženou nádobou s děrovaným dnem (TF-987-20) pro vaření v páře, přidáme ½ šálku vody a přiklopíme poklicí. Zapneme zdroj ohřevu na střední stupeň, a až se šipka indikátoru tepelné regulace posune do zeleného pole, zmírníme intenzitu ohřevu a necháme mrkev vařit 3-4 minuty v páře. Vypneme zdroj ohřevu a necháme mrkev v přiklopené nádobě. Zapneme zdroj ohřevu na střední stupeň a rozehřejeme grilovací nádobu Quadra o objemu 2,0 l (TG-2023). Kuřecí prsa opékáme bez tuku z každé strany 7-8 minut. Maso vždy vložíme do nádoby, přitlačíme vidličkou k pánvi a zavřeme poklici. Až se maso odlepí od pánve, je hotové, otočíme je a postup zopakujeme. Hotové kuřecí maso pak vyjmeme a nakrájíme na plátky. Mrkev vložíme do servírovací misky (TF-985-24) a posypeme česnekem nasekaným spolu se zelenou petrželkou. Navrch položíme plátky kuřecího masa, podle chuti osolíme, opepříme a pokapeme několika kapkami extra panenského olivového oleje.

zepter

Více informací o zdravém vaření, nádobí Zepter a další recepty najdete na www.zepterclub.cz. Přijďte k nám na ukázku zdravého vaření!

zepter

 

Na ženě-in už jste si mohli přečíst tyto zdravé jídelníčky s Zepter:

   
31.08.2011 - Zdravé vaření - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme