Zdraví

Zázračná metoda EFT - věříte?

Emotion Freedom Techniques, zkráceně EFT je léčebná metoda založená na čínské medicíně, která slibuje vyléčit všechno, počínaje bolestmi, přes psychické problémy, až po závažná onemocnění, jakými je třeba roztroušená skleróza.

EFT - už jste o této léčebné metodě, založené na principech čínské medicíny, slyšela? Napravováním špatných energetických průchodů pomáhá léčit prakticky jakékoli obtíže. „Je to jako když elektrikář opravuje špatné vedení, nejprve zkoumá, kde je ve kterém drátě je problém a pak ho opraví,“ vysvětlila v pořadu České televize Sama doma Zdena Katayama...

Kde se ETF vzala?

Autorem metody je Gary Craig, který ji sestavil na základě poznatků doktora Rogera Callahama. Ten se uchýlil k principům čínské medicíny po té, co se mu nedařilo pomoci pacientce trpící fobií z vody. Po aplikaci principů se žena, která se bála i sprchovat údajně velice rychle vyléčila.

Co všechno EFT umí vyléčit?

Jedním slovem: všechno. Od bolesti, přes psychické problémy až k závažným onemocněním.Na následujícím videu s českými titulky sám Gary Craig popisuje úspěchy EFT. Promlouvají zde také lidé, kterým metoda pomohla, vyléčit například roztroušenou sklerózu či cukrovku.

Věříte, či nevěříte?

Soud metody nechávám na vás, milé čtenářky. Pokud chcete, můžete si zdarma stáhnout manuál, který vás metodu naučí. Můžete si ho stáhnout v češtině na následující stránce...

Věříte metodě ETF?

Možnost%
Ano.39,8
Ne.60,2

Takřka osmdesátistránkový manuál jsem si stáhl a hodlám metodu vyzkoušet, až bude vhodná příležitost (třeba na nějakou bolest) - v budoucnu poreferuji, jak to dopadlo.

energy

Čtěte také...

   
26.08.2011 - Alternativně - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [31] blesksoft [*]

    já jsem nevěřící Tomáš Sml80

    superkarma: 0 04.11.2012, 08:56:53

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] ffly [*]

    Nu co dodat k diskuzi....sytý hladovému nevěří. Mám osobní velmi pozitivní zkušenost. Poprvé jsem k tomu přistupovala stejně skepticky, opakovala jsem pro mě nesmyslný věty, nechala druhýho člověka aby na mě klepal, ještě za to cálovala....takže celou dobu mi jelo v hlavě: no to si teda vážně kráva...

    A přesvědčovat vás na základě své osobní zkušenosti nemá smysl, vytvořte si svou vlastní zkušenost, než něco tak šmahem smetete...

    superkarma: 0 02.05.2012, 12:33:48
  2. [29] holubova [*]

    moc tomu nevěřím

    superkarma: 0 01.03.2012, 12:25:07
  3. [28] erarigi [*]

    tak tomu nevěřím

    superkarma: 0 19.12.2011, 17:50:09
  4. [27] kajinek [*]

    voda mi nevadí plavu ráda

    superkarma: 0 16.12.2011, 21:24:13
  5. avatar
    [26] marcela-1 [*]

    zkusit se má všechno Sml80

    superkarma: 0 27.11.2011, 07:03:34
  6. [25] xenie [*]

    Pokud tato metoda léčí vše, proč rovnou nezrušíme klasické lékaře a nemocnice ? nějak tomu nevěřím...

    superkarma: 1 28.08.2011, 13:51:36
  7. avatar
    [24] kobližka [*]

    SNÍŽEK — #23 Kaylie — #22 Vůbec nešilte - já mám k vodě vztah veskrze záporný,neplavu,ani nevlastním plavky a vůbec s tím nemám žádný problém.Lezu jedině do vany,ale někam jinam,kde nevidím dno,ani omylem!!!

    superkarma: 0 28.08.2011, 13:41:57
  8. avatar
    [23] SNÍŽEK [*]

    Kaylie — #22 hlásím se jako další spřízněná duše trpící fobií z vody a tudíž neplavec.Už s tím nehodlám nic dělat,na stará kolena.Sml62

    1. na komentář reaguje kobližka — #24
    superkarma: 0 27.08.2011, 16:21:58
  9. avatar
    [22] Kaylie [*]

    prece ja — #3 Prosím????? On také někdo trpí fobií z vody? Já odmala a nikomu to nepřeju, nikdy jsem to žádnému lékaři neřekla a že jsem neplavec je samozřejmé.

    Tedy fakt potěší, že nejsem sama, já se s tím asi narodila, co pamatuju,voda = hrůůza. Ale ne vždy a vše je stejné.

    1. na komentář reaguje SNÍŽEK — #23
    2. na komentář reaguje kobližka — #24
    superkarma: 0 27.08.2011, 00:10:07
  10. avatar
    [21] Suzanne [*]

    risina — #20 Sml67 Tak tak, jde o propojení různých pohledů, jednotlivé směry izolovaně mají problém s fungovánímSml22

    superkarma: 0 26.08.2011, 22:52:31
  11. avatar
    [20] risina [*]

    Altamora — #17 Křenová placka funguje na principu prohřátí, tam pro to důvod je. Nevím třeba, jaký princip využívají obklady ze syrových brambor na otoky u příušnic, ale taky fungují. Ona i evropská lidová medicína má něco do sebe...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #21
    superkarma: 3 26.08.2011, 16:10:44
  12. avatar
    [19] Suzanne [*]

    ToraToraTora — #15 naprostý souhlas. A paraziti jsou škodliví v každém oboru, ale v tomhle je to dvojnásobně na zastřeleníSml22

    Altamora — #17 to je super přístup, nemusíš se pouštět do všeho, ale necháš druhým tu možnostSml67 Nikdo nejsme neomylní a každému vyhovuje něco jinéhoSml22

    superkarma: 0 26.08.2011, 13:50:38
  13. [18] Rikina [*]

    Vůbec netuším, oč jde, vidím to prvně. Ale když čtu, jak to zázračně vyléčilo cukrovku a roztroušenou sklerózu, jímá mne pochybnost, a jsem nakloněna vidět spíš tu obchodní stránku věci, než věřit... Sml57

    superkarma: 0 26.08.2011, 13:34:43
  14. avatar
    [17] Altamora [*]

    Suzanne — #14 Homeopatii nevěřím a sama se jí asi nikdy nebudu léčitSml80. Zároveň ale taky neberu každý lék, který mi někdo doporučí. I lékařům říkám, že chci jen nezbytně nutné léky. Ale myslím si, že někomu mohou homeopatika zabrat, ať už jim věří nebo ne, protože přinejmenším neškodí a dávají tělu možnost uzdravit se samo. Rituály mohou pomoci, pokud jim člověk věří. Vlastně i křenová placka pomáhá i bez víry, byť to zběžným pohledem nemá důvod. Proti migrénám jsem vyzkoušela akupunkturu, ale nepomohla mi. Nepopírám ale, že někomu pomoci může. Takže já se k alternativnímu léčení neuchyluji, ale ani proti němu nebojuji.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #19
    2. na komentář reaguje risina — #20
    superkarma: 0 26.08.2011, 13:23:48
  15. [16] Anai [*]

    Altamora — #9 Já jsem si zřejmě nějak zrovna ty žlučníkové kameny stabilizovala z formy operativně akutní  do formy kompenzované a pro operaci nevhodné (a stejně tak myom). Jak jsem to udělala, netuším, jen jsem prostě na ty operace hrozně moc NECHTĚLA a věřila jsem, že ty věci v sobě zvládnu sama. Jedna kamarádka, taková trošku "prořízlá", mi domlouvala: "Jen počkej, ono se Ti to nevyplatí!" Nebo: "Jak můžeš v sobě dobrovolně nosit kamenolom?". Tak jsem se vyděsila a radši znovu a znovu šla k odborníkům, abych se dozvěděla, že operace fakt nutná není...

    superkarma: 1 26.08.2011, 13:04:57
  16. avatar
    [15] ToraToraTora [*]

    Suzanne — #14 Tak to určitě. Ona by tradiční medicína byla občas pěkně v řiti, kdyby se jí nepomohlo i jinak. mě jenom mrzí, když se na tom pakují třebapodvodníci, protože nemocný člověk je zahnán do kouta a na tom by se parazitovat nemělo. naštětsí nemusím tuhle metodu zkoušet ani jinou, jsem jak řípa, holka krev a mlíko...a  bůček a doufám, že to tak chvíli ještě vydrží. jenom ty stránky na mne dýchají něčím uplně jiným než nadějí k uzdravení

    1. na komentář reaguje Suzanne — #19
    superkarma: 0 26.08.2011, 12:45:27
  17. avatar
    [14] Suzanne [*]

    Altamora — #12 To, že něco neškodí, pro mě není pokyn k tomu, abych s tím léčila dítě nebo zvířeSml30 To bych mohla třikrát denně polochtat peříčkem, že... Osobně jsem začala homeopatika brát vážně z rukou lékaře, definitivně pak po rozhovoru s jaderným fyzikem, který tvrdil, že existují tak malé nosiče energie, že si to ani běžná vědecká veřejnost nedovede dost dobře představit, že to bude trvat ještě léta, než to pronikne do všeobecného odborného povědomí. Ale jinak v zásadě souhlasím.

    ToraToraTora — #13 Umím nasadit HLAS. Založím si linku, to by mohla bejt fajn obživaSml57 Já na to radši nekoukám, nicméně propojování tradiční a novodobé medicíny beru jako krok dopředu, i když se neopovažuju dát ruku do ohně za TUTO metodu.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #15
    2. na komentář reaguje Altamora — #17
    superkarma: 0 26.08.2011, 12:05:58
  18. avatar
    [13] ToraToraTora [*]

    Suzanne — #10 Tak tenhle manuál tam zadarmiko asi je i když ne v češtině, ale jinak na mne ty stránky působí jak web nějakého psycho fitka s návodem na všechno od spokojeného života přes naducané konto a léčbu rakoviny  Asi jako před dvaceti lety, když byl každý léčitel....a čím svůdnější hlas, tím vyšší sazba za minutu hovoru Sml30

    1. na komentář reaguje Suzanne — #14
    superkarma: 0 26.08.2011, 11:54:45
  19. avatar
    [12] Altamora [*]

    Suzanne — #11 Můj laický názor je, že klasické léky mají v sobě hodně účinné látky a je možné je u dětí a zvířat předávkovat, takže jim v konečném důsledku škodí. Když se jim vysadí, tělo si poradí samo. U dětí je dobré k tomu podávat homeopatika, protože vědí, že pilulky pomáhají (třikrát denně prášek cukru, bude chlapík jako rysSml16), zvířatům homeopatika neuškodí. A u starých lidí je to obzvlášť patrné. Mně se protáčejí panenky, když vidím, kolik léků teta spolyká, navíc si k nim nechá předepsat něco od Havelky, něco bylinek od bylináře (přírodní léčba totiž neškodí, třeba takový bolehlav nebo rulík ...) Ta kdyby na dva měsíce léčbu vynechala, brala homeopatika a k tomu měla nějaký zaručený čínský stravovací režim, tak se jí určitě uleví. Nebo alespoň nepřitíží.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #14
    superkarma: 0 26.08.2011, 11:49:36
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    Altamora — #9 Ani nevím, proč se pouštím tak nadšeně do téhle diskuseSml30 Ale vždycky mě spolehlivě dostane "co nevidím, to neexistuje". Naprosto s tebou souhlasím, že akutní stavy je nutné léčit razantně a klasickou metodou. I náš dětský lékař - homeopat, díky němuž měl syn atb jedinkrát v životě, nás okamžitě odeslal na chirurgii, když se jednalo o slepé střevo.Sml22 

    (Ono to s tou vírou není tak jednoduché, dětem či zvířatům je jedno, jestli jim dáte klasický lék nebo třeba homeopatika. Buď to zabere nebo ne. A někdy prostě nezaberou atb byť indikovaná na základě laboratorního testu, a můžu tomu stokrát věřit.)

    1. na komentář reaguje Altamora — #12
    superkarma: 1 26.08.2011, 11:32:35
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    ToraToraTora — #8 neke, to ještě chodí?Sml52 Na jejich stránky jsem nekoukala, já myslela, že je to zdarmaSml57 Na tomhle si nejvíc práce musí odvést každý sám.Sml80

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #13
    superkarma: 0 26.08.2011, 11:28:09
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    Pentlička — #6 To, že za současného stavu vědy něco nelze prokázat, neznamená, že to v budoucnu prokázat nepůjde. Některé věci ale prokázané jsou, byť se nedají změřit, některé naopak jsou prokázané jako nesmysl, ale lidé jim přesto věří. Vliv psychiky na uzdravování je velký. Kromě toho věřím i tomu, že když člověk vysadí léky (ale ne ty, které mu prokazatelně zachraňují život, třeba inzulín), tak přestane organismus otravovat a může se rychleji uzdravit. Zvlášť patrné je to u lidí, kteří léky na kde co a nezkoumají jejich vzájemnou interakci. Mnohé rituály lidem pomáhají. Ale žlučníkové kameny bych jimi neléčila. Ani apendicitidu. Když někdo chodí od doktora k doktorovi a nic mu nemohou najít, tak mu může pomoci cokoliv, čemu uvěří.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #11
    2. na komentář reaguje Anai — #16
    superkarma: 1 26.08.2011, 11:18:52
  23. avatar
    [8] ToraToraTora [*]

    Vymyslete třeba tobolky z ušního mazu stepních jelenů, řekněte, že to má základy v čínské medicíně-to je důležité- natočte video s pár "uzdravenými", tvrďte, že to léčí od rakoviny přes prostatu uplně všechno a hlavně vyrobte líbivé stránky s kozatou blondýnou...to zabírá. Uplně super je, když jako přivýdělek ještě poradíte jak zbohatnout, jak se stát úspěšnými, prachatými, vysmátými přes bysnyskoučink, psychokoučink a jánevímcoještěkoučink.

    jejich stránky jsou věrohodné asi jako meil toho araba, co mu mám pomoct převést dvěstě milionů

    1. na komentář reaguje Suzanne — #10
    superkarma: 3 26.08.2011, 11:11:28
  24. avatar
    [7] Suzanne [*]

    Pentlička — #6 au, au, auSml30 že nebyly změřeny, tak neexistujíSml30 Já osobně netvrdím nic o zázračnosti metody apod. Ale energetické toky existují, jsou na bázi elektromagnetických výbojů a jistě se jednou podaří dostat vědu na takovou úroveň, aby je uměla změřit. A pokud by placeboefekt měl tak mocné léčivé schopnosti, jsem desetkrát pro.

    superkarma: 0 26.08.2011, 10:11:09
  25. avatar
    [6] Pentlička [*]

    Dobrý, akorát, že ty energetické toky v těle, které má tato metoda opravovat, nebyly vědecky prokázány. Takže jaksi neexistují. Podle mě je to forma placeboefektu, kdo tomu věří, tomu to může pomoci, skeptici mají smůlu.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #7
    2. na komentář reaguje Altamora — #9
    superkarma: 0 26.08.2011, 09:50:39
  26. avatar
    [5] Suzanne [*]

    Anai — #4 Držím palce přítelkyni! S tou vírou.. svého času mi velmi pomohla jistá alternativní metoda, které jsem vůbec nevěřila a při ošetření, na kterém jsem byla už jen ze zoufalství, jsem se měla chuť smát a říkala jsem si, proč se té kašpařiny účastnímSml30 Nicméně pomohlo to, narozdíl od klasické medicíny, které jsem v tu chvíli věřila velmi. Ale pokud myslíš "vírou" to, že lidská mysl dokáže ovlivňovat energetické a chemické procesy v organismu, souhlasím s tím naprosto. Naštěstí s tím začínají pracovat i lékaři. Snad to jednou bude věda umět i "změřit".

    superkarma: 0 26.08.2011, 09:43:10
  27. [4] Anai [*]

    Stahuji pro svou přítelkyni, která trpí plicní fibrozou. Léky brala, aby mohla dýchat, přičemž ji narušili kosti, takže trpí šílenými bolestmi. Vytisknu - předám - ona je ochotna jít do čehokoliv - no a poreferuju, jestli pomohlo. Já mám neduhy proti ní přímo směšné, nicméně obtěžující, tak zkusím taky. Jak píše Suzanne, není to zadarmo a není to pro každého, osobně se domnívám, že přísloví "víra tvá tě uzdraví" má něco do sebe - takže apriori tomu člověk musí věřit!

    1. na komentář reaguje Suzanne — #5
    superkarma: 0 26.08.2011, 09:29:22
  28. avatar
    [3] prece ja [*]

    Klentku co se bála vody už jsme měla. Dokonce dva klienty. Ženu a nedavno i 7letého chlapce.A vyléčila jsem oba. I bez této metody.

    1. na komentář reaguje Kaylie — #22
    superkarma: 0 26.08.2011, 08:50:09
  29. avatar
    [2] prece ja [*]

    bohužel mě osobně tato metoda nepomohla zcela vůbec.

    superkarma: 0 26.08.2011, 08:46:55
  30. avatar
    [1] Suzanne [*]

    Zní to logicky a čínská medicína má dlouho, předlouhou tradici, tedy jejímu propojení s evropskou medicínou věřím a fandím. Důležité je jedno: tyhle metody nejsou žádný zázrak, mají jasné opodstatnění, ale vyžadují PRÁCI a ČAS. Proto velmi často nefungují, protože spousta lidí není ochotná se na to soustředit. Zadarmo to ale není, vždycky se musí něčím zaplatit.Sml22Sml67

    superkarma: 0 26.08.2011, 08:46:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme