Limitovaná „retro“ edice čokolád Figaro 100g oživí Figaro panenky zobrazované na čokoládách Jana, Dana a Lena v osmdesátých letech.

Na trh přichází limitovaná „retro“ edice čokolád Figaro 100g, díky které ožijí v novém 3D dizajnu Figaro panenky zobrazované na čokoládách Jana, Dana a Lena v osmdesátých letech. Součástí kampaně „Figaro panenky opět ožívají“ je i atraktivní soutěž.

figaro

Ve vzpomínkách se někdy rádi zatouláme do dětských let, abychom si zavzpomínali na nezapomenutelné zážitky, které nám už navždy zůstanou skryté v srdcích. Nostalgické vzpomínání může být teď díky limitované „retro“ edici čokolád Figaro 100 g spojené též s příjemným mlsáním.

To, že se mají příznivci značky Figaro na co těšit, potvrzuje i fakt, že spolu s limitovanou „retro“ edicí ožijí i Figaro panenky zobrazované na oblíbených čokoládách Jana, Dana a Lena v osmdesátých letech. Všem příznivcům se teď představí v inovovaném 3D dizajnu.

Zapojte se do soutěže s Figaro!

V rámci kampaně „Figaro panenky opět ožívají“ si mohou spotřebitelé v období od polovice února do vyčerpání zásob, nejdéle však do 15. dubna, i zasoutěžit a vyhrát vystřihovánku s oblečením pro svou oblíbenou papírovou panenku, nebo získat stylovou Figaro panenku. Bližší informace o spotřebitelské soutěži, interaktivní internetovou aplikaci pro děti, či údaje o nutričních hodnotách čokolád Figaro, najdou milovníci této tradičné značky na www.figaropromo.cz.

 

 

 

 

Reklama