Bulvár

Zavzpomínejte si: Hvězdy naší popmusic

 

Vzpomínáte na 70. léta a Helenu Vondráčkovou? Na přelom 80. a 90. let a Lenku Filipovou? Zavzpomínejte si s námi! Anebo ještě lépe, zajděte si zavzpomínat na koncert Vánoce v Opeře...

  Lenka Filipová

Lenka směřovala k hudbě už od dětství, narodila se totiž v hudební rodině, vystudovala pražskou konzervatoř, kytaru (nástroj, který k ní neodmyslitelně patří) studovala i na Mezinárodní akademii v Paříži. Proslavila se v roce 1980 písní Zamilovaná.

S Lenkou jsme uveřejnili obsáhlý rozhovor: Lenka Filipová: Nákupy si užívám

Jak to bylo... Prý se tomu říká láska

Jak to je... Je l' aime a mourir (Zamilovaná)

  Helena Vondráčková

Zazářila jako sedmnáctiletá v soutěži Hledáme nové talenty a září až dodnes – Helenka prostě nestárne. Jejímu nestárnutí samozřejmě napomáhá i řada plastických úprav. Vrásky si nedělá, ale co je nám do vzhledu, nás zajímá hlas. Helena se drží na vrcholu popmusic již úctyhodných čtyřiačtyřicet let!

Jak to bylo... Pátá

Jak to je... Dlouhá noc

Na koncertě Vánoce v Opeře vystoupí ale i další hvězdy jako Chinaski, Leona Machálková či Laďa Kerndl a mnozí další... Kromě hvězd popmusic se můžete těšit na divu Evu Urbanovou, sólistku Státní opery Janu Siberu nebo plzeňského tenora Jana Adamce. Interprety doprovodí Orchestr Státní opery Praha pod vedením dirigenta Františka Drse.

Více informací o vánočním benefičním koncertě Vánoce v Opeře, který se koná v pondělí 15. prosince ve Státní opeře Praha, najdete ZDE!

Lístky si můžete rezervovat například přímo v

Pokladně Státní opery Praha
Wilsonova 4, Praha 1 - Vinohrady
120 00 Praha - Vinohrady
telefon: 224 227 266
pondělí–pátek
10.00–17.30
sobota–neděle
10.00–12.00, 13.00–17.30

Večerní pokladna ve vstupním foyer divadla je otevřena hodinu před představením.

Výtěžek koncertu bude věnován Kontu BARIÉRY. Koncert tak pomůže zlepšit životy handicapovaných spoluobčanů a pomůže jejich plnohodnotnému zapojení se do společnosti.

SOUTĚŽ
Vyhrajte vstupenky na koncert Vánoce v opeře

Odpovězte nám na soutěžní otázku:

V kterém roce zazářila Helena Vondráčková v soutěži Hledáme nové talenty?

     a) 1961
     b) 1964
     c) 1967

Odpovědi vkládejte SEM! (klkněte)

Ze správných odpovědí vylosujeme tři výherce, kteří od nás obdrží po dvou lístcích na koncert Vánoce v Opeře. Soutěž ukončíme tento čtvrtek 11.12.2008 s úderem půlnoci. Sledujte proto páteční vydání, ve kterém najdete vyhlášení!

Rozklikněte si pozvánku!


Kdybyste měli vybrat jednu jedinou písničku naší popmusic a říct o ní, že je pro vás NEJ – která by to byla?

   
10.12.2008 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [132] xenie [*]

    Nohavica ma uzasne texty, ac ty nejlepsi jsou prebasneny Vysockij ... jeho moralni profil je mi 20 let po revoluci u prdele

    superkarma: 0 15.12.2008, 20:11:18
  2. [131] a.... [*]

    *Kotě*: Lidé si to dnes už asi neuvědomují, ale tohle je typický relikt komunistického myšlení ( v tomto případě obrácený naruby) ztotožňovat osobnost umělce a jeho dílo. To nám bohužel v minulých letech pod tlakem vtloukali do hlavy, že umělec musí být angažovaný, vědec musí vycházet z materialismu, jinak je to umělec špatný a vědec nemůže být považován za vědce.
    No ty přežívající umělecké i vědecké kvality ovšem většinou vytvářejí hraniční osobnosti, které nezapadají do našich norem a život nevedou zrovna morálně příkladný S tím se holt musíme nějak vyrovnat.

    superkarma: 0 15.12.2008, 14:41:01
  3. avatar
    [130] *Kotě* [*]

    psycho a další: to je věčná debata - zda může být umělec, jeho osoba a skutky oddělen od svého díla. Literární věda, filozofie a další disciplíny se o tom roky přou.

    Aniž bych jakkoli hodnotila Nohavicu či kohokoli jiného - faktem zůstává, že čím dál od naší paměti, tím více přežívá jen dílo a vyvstávají jeho (ne)kvality bez ohledu na osobnost tvůrce. Hodnotí někdo negativně Máchův Máj, protože jeho tvůrce byl amorální sexuální maniak? Zatracuje někdo Smetanovy opery, protože libreta k nim napsal Karel Sabina - největší český udavač všech dob? Přestává se na filozofických fakultách světa učit o Louisi Althusserovi, jednomu z vlivných filozofů 20. století, protože uškrtil svou ženu a skončil v blázinci? Naproti tomu autoři děl průměrných, ale ve své době z různých důvodů milovaní (jako třeba ten Hutka) většinou nakonec končí na smetišti dějin zapomenuti, protože jejich dílo nemá žádný přesah.

    To jenom taková poznámka k zamyšlení

    superkarma: 0 15.12.2008, 12:21:40
  4. avatar
    [129] hrstka [*]

    mě se líbí Lucie bílá má rád Dalibora jandu maminka si ho pouští na deskách a je na něj zvyklý

    superkarma: 0 14.12.2008, 20:56:21
  5. avatar
    [128] Eva_CZ [*]

    Suzanne: a nejlepe ZLATA! Bab s takovym hlasem tam teda fakt moc nemate.

    superkarma: 0 14.12.2008, 16:05:35
  6. avatar
    [127] Eva_CZ [*]

    Suzanne: mela bych mnohem vetsi, kdybys byla stribrna TY!

    superkarma: 0 14.12.2008, 15:47:37
  7. avatar
    [126] Suzanne [*]

    OlgaMarie: Já z toho mám taky radost

    superkarma: 0 14.12.2008, 14:38:24
  8. avatar
    [125] OlgaMarie [*]

    Zpět k písničkám. Teď jsem si přečetla, že je Lucie Vondráčková stříbrná a moc jí to přeju! a dejte si mě k obědu.

    superkarma: 0 14.12.2008, 11:46:51
  9. avatar
    [124] kareta [*]

    A Nohavica mi taky není sympatickej, ale má super texty. Ovšem Kryl

    superkarma: 0 13.12.2008, 22:47:46
  10. avatar
    [123] kareta [*]

    vrba: když on se tak strašně stylizoval do Lenona Já si nemůžu pomoct, i kdyby byl svatej, tak mi bude vadit, už ty jeho "boje za spravedlnost"!!! Nejhorší trest je přece ignorace A on se v tom furt babrá a babrá a babrá

    superkarma: 0 13.12.2008, 21:56:15
  11. [122] vrba [*]

    kareta: S paralelou souhlasím, ale písničku Hutka napsal krátce po založení Charty 77. Možná byl jasnozřivý a věděl, jak to všechno dopadne .

    superkarma: 0 13.12.2008, 20:31:16

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [121] kareta [*]

    vrba: KHB byl Havel?? Já měla za to, že to byla SYMBOLIKA, PARALELA No tak nic... Tu píseň jsem zmínila jako devótní já A v tom případě nechápu, proč o něm zpíval, proč ne o Boženě, ¨jak ta trpěla ....nebo o někom s vétším tahem na branku, kdo nechal výraznější stopu. O Havlíčkovi si jen pamatuju, že zemřel mlád, byl švarný a měl knír

    superkarma: 0 13.12.2008, 12:40:45
  2. [120] a.... [*]

    Už jste mě s těma termitala a termínama tak zblbly , že jsem napsala účelem místo účinkem

    superkarma: 0 13.12.2008, 11:59:25
  3. [119] a.... [*]

    Altamora: Že na ni vůbec reaguješ uvědom si, že má smysl se bavit jen s tím, kdo je schopen pochopit tvoje sdělení. Tady je zřejmý, že se to míjí účelem. Jinak vše, co jsi tu napsala podepisuju

    superkarma: 0 13.12.2008, 11:57:21
  4. [118] vrba [*]

    Altamora: to máš pravdu, že si lidé pletou pojmy. Někteří termity s termíny, jiní třeba Václava Havla s Karlem Havlíčkem Borovským. Ti samí pak v blažené nevědomosti moralizují a ukazují prstem na druhé (například na Hutku), ale sami už nejsou schopni přiznat si, že se spletli. A už vůbec se od nich nedá očekávat, že by odpovídali na jim položené otázky.

    superkarma: 0 13.12.2008, 11:35:01
  5. avatar
    [117] Altamora [*]

    vrba: Opravdu se domníváš, že udavač a estébák je totéž? Člověk, který si plete termíny a termity mívá problémy s pochopením toho, co jiní říkají. Ale nic si z toho nedělej, ono už se to v ČR stává normou, že si lidé pletou pojmy a pak ostatní obviňují, že je nechápou.

    superkarma: 0 13.12.2008, 09:55:06
  6. avatar
    [116] aninas [*]

    Eva_Fl: neco tak uboheho, jak jsi ty. Je pravda, ze predtim jsem to tam takhle nenapsala, ale je videt, ze spolecne s Meander mate z toho uz Vanoce. Tak hezky oslavujete.

    superkarma: 0 13.12.2008, 04:43:38
  7. avatar
    [115] Eva_CZ [*]

    aninas: Neco tak uboheho teda ne

    superkarma: 0 12.12.2008, 23:42:50
  8. avatar
    [114] Meander [*]

    aninas: Pravda, něco tak ubohého nemůže Eva urazit

    superkarma: 0 12.12.2008, 22:08:09
  9. avatar
    [113] aninas [*]

    Eva_Fl: A zapamatuj si jednou pro vzdy, ze ty me nemuzes v zadnem pripade urazit. Neco tak uboheho teda ne

    superkarma: 0 12.12.2008, 20:38:51
  10. avatar
    [112] aninas [*]

    Eva_Fl: No, no ty uz by ses musela vznaset kdovi kde

    superkarma: 0 12.12.2008, 19:28:19
  11. avatar
    [111] Eva_CZ [*]

    Kdyby blbost nadnasela, lita nasa Anca nekde ve Vesmiru, tohle neni snad ani mozny.
    Takze pouze technicka :

    vis, Anka, co je to + a -? Rika se tomu plus a minus. Tve IQ jsem soupla do minusove hodnoty, ale fakt se tim nezatezuj.

    Smutno a na bliti. Zlatej blbej WoW.

    superkarma: 0 12.12.2008, 18:56:32
  12. avatar
    [110] aninas [*]

    psycho: Hm ... tak ja pisu bez znalosti, zato TY mas o znalosti o tom, co ja vim, nebo nevim ... ty proste o me vis vsechno.
    Ty si dovolis me napadnout, ze se nemam co mluvit o zalezitostech v CR jenom proto, ze ziju v zahranici. To je opravdu fer

    superkarma: 0 12.12.2008, 18:06:53
  13. avatar
    [109] psycho [*]

    vrba: Hážeš perly sviním.

    superkarma: 0 12.12.2008, 17:21:12
  14. [108] vrba [*]

    Altamora: Ty bys mě rozesmála, vlastně spíš rozplakala. Píšeš naprosté nesmysly. "Devótní" Hutkova písnička Havlíčku, Havle je o Karlu Havlíčkovi Borovském (jestli víš,kdo to je). Skutečně si myslíš, že Hutka podlézal Borovskému?
    A další Tvoje perla. Bezvýznamní, kteří kritizují někoho známého za to, že byl estébák a udavač z toho mají pocit důležitosti a morální převahy. Co je to za nesmysl? Na to jsi přišla sama? Na Tvém místě bych se nejdřív zamyslela a teprve pak plodila příspěvky. Vyhnula by ses tak trapným omylům.

    superkarma: 0 12.12.2008, 17:14:28
  15. avatar
    [107] psycho [*]

    aninas: Se divíš, když mi bez znalosti píšeš, že jen žvástám. Co si čekala. Co víš o mé angažovanosti, o tom co a pro koho dělám.

    superkarma: 0 12.12.2008, 17:14:25
  16. avatar
    [106] hary [*]

    Nevím,zda to sem patří...o bývalých hvězdách,ale mne jímají písničky Wabi Daňka, tak nějak vyzpívává, co já cítím...

    superkarma: 0 12.12.2008, 16:31:01
  17. avatar
    [105] aninas [*]

    a....: Dle meho se dal poslouchat take Petr Novak. Nadherne pisne - Klaunova zpoved, Nahrobni kamen .....

    superkarma: 0 12.12.2008, 16:09:44
  18. avatar
    [104] aninas [*]

    OlgaMarie: tak nahod a vzpominej, ale opatrne a uvedomele, aby se ti nahodou nelibilo neco nepatricneho. To nemuzes

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:44:25
  19. [103] a.... [*]

    OlgaMarie: Pokud jde o písničky, tak bych připomněla Pražský výběr a Kocába to se v těch osmdesátých letech z toho českého dalo jedině poslouchat.

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:43:17
  20. avatar
    [102] aninas [*]

    OlgaMarie: no, uuuuplne jinde, a nechci rict kde

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:42:41
  21. avatar
    [101] OlgaMarie [*]

    Diskuze je jinde! Pojďme zas vzpomínat jen na písničky.

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:39:28
  22. avatar
    [100] aninas [*]

    Altamora: hezky napsano

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:33:03
  23. avatar
    [99] aninas [*]

    a....: http://www.novinky.cz/clanek/154265-svedectvi-kriminalisty-kundera-vubec-nemusel-vypovidat-na-policii.html

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:30:54
  24. avatar
    [98] aninas [*]

    Eva_Fl: ac zijes v "demokraticke" zemi, tak nemas ani poneti co je NAZOR. Urazeni a invektivy NEJSOU nazor, to je TVOJE tupost.

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:26:19
  25. [97] a.... [*]

    Koukám, že to tady ještě stále žije Udavačů se nezastávám, ale pouze těch, kterým bylo udavačství prokázáno nezvratnýmu důkazy. Co se mi z duše hnusí, je odsouzení lidí na základě nějaké ústní zkreslené informace, aniž by bylo známo pozadí celé věci. Proto nebudu odsuzovat Nohavicu(to, že ho stb kontaktovala ostatně řekl už mnohem dříve sám) ani Kunderu, protože neznám dost k tomu, abych mohla soudit. Naopak odsuzuji každého, kdo takové obvinění vypustí do široké veřejnosti a dá soukromí člověka vplen davu, aby si na něm smlsnul. Takže to, co udělal Hutka, považuju za velmi trapné a to co udělal pan Hradilek ( který si zřejmě jen někde přečetl bez přímých důkazů Kunderovo jmého a zachoval se přímo trestuhodně neprofesionálně) považuju za odsouzeníhodné. Ten by si opravdu zasloužil veřejnej výprask Nejvíc mi vadí, že proti pomluvě je v naší společnosti člověk vpodstatě bezbranný, protože není způsob, jak se očistit( ani ten soudní není stoprocentní) naopak pomlouvající je hrdina a sympatie lidí jsou na jeho straně

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:21:04
  26. avatar
    [96] aninas [*]

    Eva_Fl: Kdo dojel na "udani" Jarka Nohavici???????
    I kdyby na udavani dojela pulka sveta, NEMAS PRAVO SOUDIT!
    Taky vsechno a vsechny hazis, absolutne bez rozmyslu, do jednoho pytle??? Nazor na to muzes mit jakej chces, ale SOUDIT pravo nemas!!!
    KDO je to ten NEKDO, kdo znicil osudy tisicu lidi?
    Nekde jsi napsala cosi o mem IQ 67. No vida, ja mam alespon nejake, kdezto ty nemas zadne!
    Ze tady nikdo neplive na Havla, ktery prvni prohlasil: Nebudeme jako oni!
    Evo, jses pro me stejne pomatena zena, jako kdosi z davu za inkvizice, kdyz vedli jinou na pranyr a kdo rval: UPALTE! UPALTE! Jses typ cloveka, ktery by dokazal vyvolat davovou psychozu.

    superkarma: 0 12.12.2008, 15:12:12
  27. avatar
    [95] aninas [*]

    psycho: pozoruhodne: Hutku StB vysvalo za hranice. Jak pak to asi udelali? Preci nebylo potreba reagovat na to, co chtela StB, kdyz ty jsi nechtel. Hutka je chudak, ze StB mela prostredky, jak ho vystvat, ale Nohavica je svine, kdyz StB nasla prostredky, jak ho donutit podepsat. Nohavica se tomu postavit mel a Hutka se nemohl postavit vystvani??????
    To, ze na tebe nejaky snazivec donasel, ti jeste nedava pravo hazet vsechny do jednoho pytle a soudit! Presne, jak to tady uz nekdo napsal, ze pokud uz musel cosi nahlasit, tak to bylo stylem, aby se vlk nazral a koza zustala cela.
    Co ty vis, kolik ja toho vim nebo nevim o StB? Koukam, jak blazen, co ty vsechno o me vis.
    A ty uz si konecne zapis za usi, ze
    Neni udavac jako udavac
    Neni vrah jako vrah
    Neni zlodej jako zlodej
    Neni moralista jako moralista
    Neni verici jako verici
    Neni politik jako politik
    Neni vsechno jenom cerne nebo bile
    N E N I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ovsem to tvoje PS nema chybu!!!! To muze opravdu vypustit inteligent!!!!!!!! Tvrdit, ze tim, ze momentalne jsem mimo republiku, tak s republikou nemam nic spolecneho??????????? To bych do tebe nerekla, mela jsem te za vetsiho borce, nez se snizit k necemu takovemu

    superkarma: 0 12.12.2008, 14:55:21
  28. avatar
    [94] Altamora [*]

    psycho: Upsat se STB je menší síla, než někoho udat i bez upsání. Teď nemám na mysli udat pedofila, vraha nebo zloděje. Jenže v naší společnosti i ten, kdo udá vraha, je podezřelá osoba. Co kdyby opět nastal převrat a z vraha se stal bojovník za lepší zítřky? Takže jen tři opice - nevidím, neslyším, neřeknu. Dost smutné.
    A ještě jednou opakuji - nebylo prokázáno, že by Nohavicova spolupráce jakkoliv kohokoliv pškodila kromě něho samotného. Ale s tím se musí srovnat on sám, já ho soudit nebudu.

    superkarma: 0 12.12.2008, 14:30:50
  29. avatar
    [93] kareta [*]

    Eva_Fl: já kolektivní vinu neuznávám!!! Nemůžu, bylo by to proti mému přesvědčení A je dost příjemné odpustit, umět odpouštět....kdybych se měla dusit záští proti všem, co jsem ležela z nějakého důvodu v krku, aniž bych jim ublížila, tak se zalknu Lidé jsou prostě slabí a pohodlní

    superkarma: 0 12.12.2008, 14:05:41
  30. avatar
    [92] hary [*]

    Často se najde názor: Podle sebe soudím tebe...jsem hajzl,tak musí ti ostatní být taky hajzli...jsem zlý, ostatní jsou taky jen zlí...

    superkarma: 0 12.12.2008, 13:58:52

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme