Novinky

Zavrť zadečkem, dostaneš diplom!

Sociálními sítěmi se v posledních dnech šíří video, které feministky zvedlo ze židlí, kdežto mužské oko na něm spočine se zalíbením. Toť prvotní reakce. Ty další už opravdu stojí za zamyšlení.

Video, o kterém je řeč, zachycuje část soutěže Miss VŠE, které se účastnily studentky Vysoké školy ekonomické v Praze. Jednou z disciplín byl pokus o tanec zvaný twerk, který spočívá především ve zběsilém vrtění zadečkem. Některé taneční figury ale už těsně hraničí s pozicemi známými z pornofilmů.

Video kolující sociálními sítěmi mnohé pobouřilo a vedlo k otázce, zda je pro studentky prestižní vysoké školy vhodné, aby se takto prezentovaly. Tématem se již zabírá řada médií, samotné studentky se zříkají zodpovědnosti a celé situace připomíná podobný případ, který před nedávnem řešila Karlova Univerzita.

A co si o tom myslíte vy? Je soutěž Miss VŠE pro vysokoškolačky nevhodná? Nebo je na stejné úrovni jako Miss České republiky, které se také účastní vysokoškolačky?

sdyfv

 

   
27.11.2014 - Redakční novinky - autor: Marta Pušová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [56] zwiki [*]

    moc hezké,co dodat....

    superkarma: 0 28.11.2014, 06:58:20
  2. avatar
    [55] peetrax [*]

    peetrax — #54 nevidím Sml52, ne nevydím. Omlouvá mě jen to, že je večer po únavném dnu. Sml30

    superkarma: 0 27.11.2014, 21:32:21
  3. avatar
    [54] peetrax [*]

    Tady to celé, podle mě, degraduje ta uřvaná, co tam lítá, to je fakt bizár! Na tom "tanci" nevydím nic pohoršujícího, taky moc nevím, co to má společného s pornem. A co má ten nadpis společného s článkem. Sml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #55
    superkarma: 2 27.11.2014, 21:30:53
  4. avatar
    [53] risina [*]

    Jinak nevím, proč by měla být soutěž Miss zrovna pro vysokoškolačky vhodná nebo nevhodná. Jak už psal někdo níž - přehlídka v plavkách a nějaký pohyb tradičně k podobným soutěžím patří. Dřív to býval třeba aerobic, dnes je populární twerk - tak proč ho nezařadit?

    superkarma: 1 27.11.2014, 21:15:34
  5. avatar
    [52] risina [*]

    řinka — #46 V tom článku je hned v prvním odstavci hrubka - aspoň vidme, že to není jen bolest z-in Sml58.

    superkarma: 0 27.11.2014, 21:10:16
  6. avatar
    [51] risina [*]

    kf — #23 Miss VŠE je to proto, že se jí účastní studentky VŠE.

    superkarma: 0 27.11.2014, 21:02:51
  7. [50] ax [*]

    Ano, je to víc trapné než sexy, ale mít 20 let a takový zadek, natřásám se tam taky.

    Jinak nadpis článku je hodný bulváru a nepravdivý - účast v té soutěží nemá nic společného se získáním diplomu.

    superkarma: 3 27.11.2014, 19:17:44
  8. avatar
    [49] malvina [*]

    Čím lepší "twerk" tím lépe daná účastnice zatočí rozpočtem.

    Točení zadnicí je pro naší zdravou a mladou ekonomiku to nejdůležitější. Jěště by se mělo zakomponovat do soutěží "miss čehokoliv " i to jak slečny zvládají zátež malých svalových skupin rukou.Sml30Sml30

    superkarma: 0 27.11.2014, 18:54:06
  9. avatar
    [48] Dudlajlama [*]

    kf — #23Sml22Sml67

    Co se tyce zapaleni pro eroticno pana MM, tak to si pamatuju dobre. Pred par lety tu probihala mensi aferkaSml58.

    superkarma: 0 27.11.2014, 18:05:42
  10. avatar
    [47] Suzanne [*]

    Rikina — #38Sml22Sml67

    superkarma: 0 27.11.2014, 16:42:25
  11. avatar
    [46] řinka [*]

    http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/vse-jste-poskodil-vy-ne-twerkujici-zadky-vzkazal-novotny-sevcikovi.html

    1. na komentář reaguje risina — #52
    superkarma: 0 27.11.2014, 15:46:56
  12. [45] kf [*]

    Mickey Mouse — #43tak jinak-pořadatel určuje, co on považuje za adekvátní. A pak se nemůže divit, že s ním někdo nebude souhlasit. Sml30 Poskytnout něčemu jméno není "jen". S žádným představitelem VŠE se osobně neznám, takže fakt netuším, zda jim je nebo není jedno, jestli se miss VŠE twerkuje a pokud ano, jak. A jestli chtějí nebo nechtějí nést odpovědnost. Nemyslím si, že jedna nedomyšlená soutěž může zničit pověst VŠE, ale už jsme zase u toho-je soutěž miss VŠE jenom o kráse a předvádění těla, nebo by měla nějakým způsobem reflektovat, že jde o studentky VŠE?

    superkarma: 0 27.11.2014, 14:54:13
  13. [44] slávenka [*]

    ..tak jsem teď ten twerking zkusila a málem jsem si "vyhodila" plotýnkuSml30..

    superkarma: 0 27.11.2014, 14:31:15
  14. avatar
    [43] Mickey Mouse [*]

    kf — #41 Obávám se, že jste opět nepochopila. VŠE soutěž neorganizovala, neposkytla na ni příspěvek, jen dovolila organizátorům použít název školy jako záštitu (čti reklamu). Představitelům VŠE bylo a je upřímně jedno, jestli na soutěži miss bude twerking. Oni nechtějí nést odpovědnost za negativní humbuk, který se kolem toho rozpoutal.

    Stejně, jako školám nikdy nevadil majáles, dokud se někdo neozval, jaká že je to hrůza. Pak se škola distancovala od pořadatelů a příští rok jim doporučila, aby byl majáles méně hlučný nebo dál od "veřejnosti". Prostě: nic nového pod sluncem.

    O tom, co někomu připadá adekvátní nebo vulgární a pobuřující, o tom pořadatel soutěže rozhodovat nemůže. Sml23 V tomto případě pořadatel předem soutěž ve twerkingu oznámil. Jen tu výslednou podobu si zřejmě každý představoval jinak. Anebo možná někdo předem ani nevěděl, co twerking je a jak to vypadá... Studium na VŠ takové vědomosti nezaručuje a dokonce ani nepožaduje. Sml80

    1. na komentář reaguje kf — #45
    superkarma: 0 27.11.2014, 14:26:00
  15. [42] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #40 ano, ovšem lidový tanec často vzešel i z tanců rituálních...smíchal se s jejich prvky...stal se přístupným pro větší skupinu lidí...stal se vlastně veřejným...je to typické třeba pro tance dnes nazývané jako orientální (nebo břišní)..

    superkarma: 0 27.11.2014, 14:00:07
  16. [41] kf [*]

    Mickey Mouse — #36Já se sice nikde nezmiňuji o tom, co se mi líbí nebo nelíbí a vůbec to nespojuji s tím, co je morální nebo vulgární. A že je v tom rozdíl jsem si všimla už poměrně dávno, upozorňovat mě nemusíte.

    Co je adekvátního na soutěži miss určuje pořadatel a měl by s tím seznámit s dostatečným časovým předstihem nejen soutěžící, ale i sponzory-pokud VŠE zaštiťuje takovou akci, pak by měla mít možnost se vyjádřit, co považuje za adekvátní spojovat se svým jménem. Podle reakcí to nevypadá, že by představitelé VŠE chtěli tuto školu spojovat v twerkem...Sml30

    Které části těla je adekvátní odhalovat v běžném životě určuje jednak společenský konsensus, který je v Evropě je jiný než v Saúdské Arábii nebo třeba ve venezuelském pralese. A druhak osobní přesvědčení člověka, co odhalovat chce.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #43
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:59:06
  17. avatar
    [40] Mickey Mouse [*]

    Pavla_b — #37 Ano, rituální tance se také různě vyvíjely a ovlivňovaly. Jenže - to původně nebyly tance, byly to rituály a pohyb v nich byl přísně formální - vyjadřoval nějakou vůli (např. odhánění zlých sil, zápas slunce s měsícem, tahání vody ze země apod.) Nebyly estetické a z náboženských důvodů v nich byly povoleny i jinak přísně zakázené, nemorální nebo dokonce vulgární aktivity a pomůcky. Třeba právě i jinak nepřijatelná nahota nebo vyměšování! Také byly vyhrazené jen pro zasvěcené a nemohl je provozovat každý. Viz. např. magické tance, bojové tance...

    Zatímco lidový tanec se nejčastěji vysvětluje vývojem z namlouvacích aktivit. Předvádění se, soutěžení s konkurenty, snaha zaujmout provedením, originalitou...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #42
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:56:02
  18. [39] FAXÍK [*]

    přijde mi to jako jedna velká trapárna Sml80

    superkarma: 0 27.11.2014, 13:42:15
  19. [38] Rikina [*]

    Sml52 To se musím smát. Je to legrační, a to, jaké to vyvolává vášně, taky.

    Na porno se koukám, a baví mě to. Tohle video nemá s pornem nic společného, ani náznakem. Porno vypadá úplně jinak. Sml80

    Slečna, která se chce účastnit miss čehokoli, by měla předpokládat, že se bude od ní očekávat "natřásání se" v bikinách. Je to už řadu let běžná součást všech missích soutěží (a pro detailisty - měli jsme tu na ž-in reportáže z Muže roku - taky se natřásali v plavkách a trenclích). Soutěže miss jsou především soutěže krásy těla, tudíž se to tělo musí taky ukázat.

    Twerk je jednoznačně tanec. Sice trošku komický, ale to je věc názoru, já viděla i valčík v takovém provedení, že by člověk řval smíchy. Sml80 Když se to umí, tedy když někdo ovládá dobře svoje tělo, koordinaci pohybů, a dovede tomu dodat šmrnc, bývá na tanec hezký pohled. Tyhle slečny to neuměly, ale poctivě se snažily, v rámci soutěže, a nevím, proč by za to měly být odsuzovány.

    No a to hanbaté "natřásání" nebylo veřejné. To se nedělo na náměstí, ale v prostorách určených a využitých pro tuto soutěž. Kdo se nerad dívá na nahá těla, nemusel tam lézt, protože jak jsem už zmínila, přítomnost slečen v bikinách byla v takovéto soutěži vysoce pravděpodobná.

    Celkově mi to přijde jako samoúčelné pohoršování se, aby se zviditelnil pohoršovatel, a patřičně poukázal na své vlastní morální kvality, protože on by nikdy... Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #47
    superkarma: 3 27.11.2014, 13:40:52
  20. [37] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #36 ano, každý tanec je o svádění a erotice..ale např. orientální tanec (některé jeho formy) vznikly jako tanec žen pro ženy, např. podporovaly rodičku a podobně...což, předpokládám, víte, když jste tady zmiňoval vznik a historii tanců...Sml22 To, že se v belly dance postupně rozvinuly další formy a nejčastěji viděné je raqs sharki, to už je něco jiného....

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #40
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:39:52
  21. avatar
    [36] Mickey Mouse [*]

    Pavla_b — #30 KAŽDÝ tanec je o svádění a erotice. Doporučuji si k tomu nastudovat nějakou literaturu. A zrovna tak estetika je především o přitažlivosti, tj. o tom, co koho přitahuje, není proto divu, že většina estetických měřítek se odvozuje od poměrů a tvarů lidského těla - teprve později popsaných nějakou geometrickou poučkou.

    kf — #31 Ano, přečíst si pravidla předem je vždy docela dobré. Sml52 A jak jste si mohla všimnout, tak se snažím oddělit otázku "co se mi líbí" (twerking moc ne) od toho "co je adekvátní, morální, urážlivé". Protože to nejsou shodné kategorie a je chybou je spojovat! Co mohou ostatní jak vnímat, to je vždy otázka. Je adekvátní ukazovat na veřejnosti nahé lýtko, kotník, krk? Kdo podle vás určuje, co je adekvátní na soutěži miss?

    OlgaMarie — #32 Pak se rád omlouvám. Souhlasím, že mi to připadá víc jako marketing a bouře ve sklenici vody. Samotné video vzbuzuje spíš úsměv nad tou trapností než nějaké pobouření.

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #37
    2. na komentář reaguje kf — #41
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:36:08
  22. [35] Pavla_b [*]

    Pavla_b — #34 omluva za překlepy a chybějící otazník...

    superkarma: 0 27.11.2014, 13:35:00
  23. [34] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #33 Ale proč? Prostě ji to uráželo a připadalo jí to vulgární, jak píše níže kfSml80

    Mně to taky připadá vulgární...Prostě je sklupina lidí, které to vulgární připadá..je tak těžké se s tím smířit. A je nutné hned útočit a dělat z lidí pokrytce, moralisty a škarohlídy???

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #35
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:29:46
  24. avatar
    [33] Mickey Mouse [*]

    Pavla_b — #28 Kdyby odstoupila proto, že se jí osobně ten tanec nelíbí a nechce se jí, pak je to OK. Jenže pak by se neměla schovávat za řeči o vulgaritě či urážlivosti. To už jsou jen řeči, kterými si hledá podporu u "ochránců veřejné morálky", aby nemusela obhajovat svoje osobní postoje.

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #34
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:25:14
  25. avatar
    [32] OlgaMarie [*]

    Mickey Mouse — #12 Nebyla jsem pochopena. Za trapárnu pokládám toto zviditelnění VŠE v médiích. Že by cílený marketingový tah, jak na VŠE upozornit? A pokrytecké je čumění v soukromí na porno a v reálu scénu, která porno údajně asociuje, odsoudit. Žádné porno jsem neviděla, tak se mi pokus o taneček zdál spíš humorný a pokládala jsem to za legraci, kterou si děvčata ze sebe a z módního tance dělají.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #36
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:24:29
  26. [31] kf [*]

    Aaa, váš oblíbený argument... jistě jste si povšiml, že jsem otázku nahoty a veřejného natřásání nevztáhla jen k ženám, ale i k mužům (a neodpověděl jste mi na otázku, jak by se vám to líbilo a zda by vám to přišlo adekvátní...). Takže k "muslimskému" argumentu-považuji tělo muže i ženy za jejich soukromí. Každý by měl mít možnost se rozhodnout, do jaké míry se bude odhalovat na veřejnosti a co si nechá jen pro svého partnera (až potud je to v pořádku i v rámci té soutěže miss, ačkoliv slečny se o této disciplíně dozvěděly s poměrně malý předstihem a věřím (věřím! nevím!), že některé z nich až se zpožděním zjistily, že překračují svoje hranice). Ale také by si každý měl být vědom toho, že ostatní mohou přehnané předvádění soukromí (v tomto případě těla) vnímat jako vulgární a nevhodné. A také záleží na okolnostech-být v bikinách na pláži je naprosto v pořádku, jít v bikinách do opery v pořádku není, i když je to pořád to samé tělo v těch samých bikinách.

    No a vidím, že pokud bych se snad někdy chtěla jít podívat na nějakou soutěž miss, raději si předem přečtu pravidla soutěže, abych nebyla zklamaná, že na soutěži vysokoškolaček vůbec nejde o to, že jsou to vysokoškolačky...Sml57

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #36
    superkarma: 1 27.11.2014, 13:24:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #29 Dovolím si citovat Vás " V tanci vždy je hodně erotiky a předvádění a svádění. A je to dobře - svádění a předvádění a erotika k životu patří, dodávají mu krásu, napětí, motivaci."

    Twerking je pro Vás svádění, napětí, krása a motivace? Pak ale i Vy do toho obhajování vkládáte jen to, že se Vám to líbí...a snažíte se ostatním to vnutitže je to běžný tanec...Sml80

    Nejsem škarohlíd..a nepíši nic o morálce, napsala jsem, že mi to připadá vulgární. Také nemám potřebu dodávat si důležitosti, proč taky..a zrovna v diskusi o twerkinguSml57

    Prostě to svádění, napětí a krásu vidím v jiných věcech než v tomto natřásání zadečku.Sml80

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #36
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:23:08
  2. avatar
    [29] Mickey Mouse [*]

    Pavla_b — #28 Myslím, že se mýlíte. Jde o to, že se vám to nelíbí a slovy o morálce se jen snažíte dodat si důležitosti.

    Chápu, že se někomu nelíbí folklórní tance, někomu valčík, někomu samba, někomu rokenrol, někomu disko a někomu jakýkoliv tanec. Jenže to nemá nic společného s morálkou. Je to pouze o těch osobních preferencích.

    Vulgární nebo urážlivé to nazývají jen lidé, kteří by chtěli svůj osobní vkus vnucovat i druhým. Za vulgární a urážlivé se v Evropě běžně považuje nahota na veřejnosti nebo napodobování kopulačních pohybů. Tanec nikoliv! Komunisté za vulgární a urážlivé označovali všechny tance, kromě lidových. Takže: jsou rokenrol, samba nebo hip-hop vulgární a urážlivé? Degradují tanečníky a tanečnice, nebo ne?

    Sundejte si svoje škarohlídské brýle a odložte předsudky. Twerking jako tanec není o nic horší než jiné tance. V tanci vždy je hodně erotiky a předvádění a svádění. A je to dobře - svádění a předvádění a erotika k životu patří, dodávají mu krásu, napětí, motivaci. A není na tom nic vulgárního ani ponižujícího...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #30
    superkarma: 0 27.11.2014, 13:12:37
  3. [28] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #27 Já myslím, že nejde o odhalení a "předvádění se", ale přece jen tohle vrtění zadkem je pro určitou skupinu lidí nehezké a vulgární. A nejde o to, zda to bude muž nebo žena...netahejte do toho pořád muslimy...

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #29
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #33
    superkarma: 0 27.11.2014, 12:59:55
  4. avatar
    [27] Mickey Mouse [*]

    kf — #23 Žádné klamání v tom nevidím. Soutěže miss jsou vždy soutěže tělesné krásy. A je úplně jedno, jestli jde o miss ČR, VŠE nebo hotelová pokojská.

    A druhá otázka? Připadá vám degradující maturitní ples, kde se narvaní v nepadnoucím a nemoderním oblečení veřejně natřásají studenti i vyučující před narvaným sálem? Připadá vám degradující tančit na diskotéce, cvičit ve veřejné posilovně nebo veřejně soutěžit ve vodním pólu? Na vrtění zadkem na veřejnosti v bikinách nevidím nic pobuřujícího ani degradujícího.

    Vaše myšlenky jsou tak logické jako odpovědi muslimů. Prostě žena má být zahalená a nesmí se veřejně předvádět. Proč? Protože! Och, jak morální, jak středověké...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #28
    superkarma: 1 27.11.2014, 12:53:35
  5. [26] Pavla_b [*]

    samecka — #25 souhlas...Sml22

    superkarma: 0 27.11.2014, 12:49:44
  6. avatar
    [25] samecka [*]

    Mickey Mouse — #21 Tak jsem se podívala. No, ty lektorky už vypadají spíš jak učebnice anatomie, po ladnosti ani památky...Ve srovnání pohybu mi už ladnější připadají housenky.

    A taky si nemyslím, že holčina se bála, že je bez šance. Třeba má hranici vkusu, za kterou nechce zajít.Sml80

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #26
    superkarma: 3 27.11.2014, 12:44:19
  7. [24] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #20 koukám, že jste znalec orientálních tanců, jejich historie a vzniku, původu a podobně Sml58

    superkarma: 0 27.11.2014, 12:43:33
  8. [23] kf [*]

    Mickey Mouse — #19No, když bych šla na vyhlášení studentské miss vysoké školy, nebudu očekávat show jako z kabaretu v red-light distriktu a naopak, v red-light distriktu nebudu očekávat miss vědecké práce. Jestliže má jít u miss VŠ jen o krásu těla, pak je mi záhadou, proč by se to mělo jmenovat miss VŠ?! Není to klamání "zákazníka"???

    Nevíte, co je na erotickém tanci degradujícího...hm...zkusíme to obrátit, jste student VŠ, účastníte se soutěže o nejsympatičtějšího/nejhezčího studenta. Šel byste se v rámci takové soutěže natřásat polonahý před narvaný sál? A přišlo by vám to v pořádku?

    A odvozovat morálnost nebo nemorálnost tance v závislosti na jeho původu je fakt humorné. Je morálnější člověk, jehož otec byl soudce, než ten, jehož otec byl zloděj? Těžko říct, že, protože může být úplně jiný, než jeho otec...

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #27
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #48
    3. na komentář reaguje risina — #51
    superkarma: 1 27.11.2014, 12:39:19
  9. [22] cilani [*]

    Mickey Mouse — #19 to zas nemuselo být o tom, že by neměla šanci.. To, že nechce třepat pozadím na veřejnosti neznamená, že to doma nedokáže.. Měla právo odmítnout - odmítla.. Nic víc, nic míň, řekla bych.. Sml80

    superkarma: 2 27.11.2014, 12:24:35
  10. avatar
    [21] Mickey Mouse [*]

    Mickey Mouse — #20 Jinak musím říct, že se mi v podání těchto dívek nelíbí. Je vidět, že ten pohyb nemají zvládnutý a neumí jej. Podívejte se na ty nejlepší a zjistíte, že je to stejně estetický pohyb jako twist, jive, rokenrol nebo samba.

    1. na komentář reaguje samecka — #25
    superkarma: 0 27.11.2014, 12:18:00
  11. avatar
    [20] Mickey Mouse [*]

    Pavla_b — #15 To je právě pokrytecké! Rozlišovat estetické a morální jen podle toho, co vám se líbí. Orientální tance jsou naopak svým původem čistě erotické (původně to byl harémový tanec)! Twerking se odvozuje z cvičení aerobiku, ke kterému se přidal prvek estetiky a erotiky. Čili je to tanec morálnější.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #21
    2. na komentář reaguje Pavla_b — #24
    superkarma: 0 27.11.2014, 12:15:11
  12. avatar
    [19] Mickey Mouse [*]

    kf — #14 Bez ohledu na spojení s VŠE nejde o soutěž Miss Vědecké práce. Jde o soutěž krásy těla, což s tancem úzce souvisí.

    A ještě pořád nevím, co je na erotickém tanci degradujícího? Stejně bychom mohli tvrdit, že je degradující práce s lopatou nebo znalost matematiky nebo soutěž ve sprintu na lyžích. Také se to většině lidí "nelíbí" (nebo jen nechce)...

    Tu dívku, která se odmítla zúčastnit neodsuzuji. Ale není kvůli tomu ani chytřejší, ani morálnější, ani statečnější než ty ostatní. Jen si zřejmě uvědomila, že v této disciplíně nemá šanci...

    1. na komentář reaguje cilani — #22
    2. na komentář reaguje kf — #23
    superkarma: 0 27.11.2014, 12:12:36
  13. avatar
    [18] Jandywoman [*]

    pro mě, za mě, ...ať si každý dělá co chce. Myslím, že je to mnoho povyku pro nic...

    superkarma: 2 27.11.2014, 12:01:24
  14. avatar
    [17] kobližka [*]

    Dneska se každý snaží upoutat,jak to jde.Když chce být viděn,musí pro to něco udělat.A co,to už je jedno.Společnost je hodně tolerantní.Jen mě u toho udivují ty kamery,jakoby šlo o něco převratného,co zachrání lidsvo.Pro mě za mě,ať si vysokoškolandy vrtí pozadím,jak chtějí.Když může kdejaká atletka,nebo sportovkyně nafotit hambatej kalendář? Dneska prostě frčí kult nahého těla.

    samecka — #13 Hele,takhle nějak jsem se pohybovala,když se mě blokly záda Sml32,ona ale ke všemu vypadá,že má chromou tu levou nožku....je jako gramodeska,co se zasekla Sml30

    superkarma: 0 27.11.2014, 11:36:14
  15. [16] Pavla_b [*]

    samecka — #13 ta cvičitelka mne také zaujala nejvíceSml30 dobrý a výstižný popis Sml67

    superkarma: 0 27.11.2014, 10:43:38
  16. [15] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #12 Proč pokrytecké?

    Je spousta možností, jak svádět a být vyzývavá, ale tohle mi prostě už vulgární připadá...Sml80

    Přece jen je celá škála.. nejsou jen póly..."stát v koutě jak pytel brambor" a tohle vrtění pozadímSml80

    Krom toho je vrtění a vrtění..například u orientálních tanců se mi to velmi líbí. Ale tam jde přece jen o nějakou kulturu pohybu a estetično.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #20
    superkarma: 1 27.11.2014, 10:42:39
  17. [14] kf [*]

    Mickey Mouse — #12No, záleží, co si kdo představuje pod volbou studenstké miss. Moje představa je taková, že studentská miss by měla být ukázkou toho, že chytrá, dobrá studentka a krásná není protimluv. Kalokagathia. Jestliže do vaší představy o harmonii těla a ducha patří i zvládnutí erotických tanců před spoustou lidí, prosím. Podle mě je natřásání zadku jen ve spodním prádle před cizími lidmi degradace sebe sama na kus masa. Ale ten problém vidím spíš v tom, že jen JEDNA ze soutěžících se toho odmítla zúčastnit.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #19
    superkarma: 0 27.11.2014, 10:40:49
  18. avatar
    [13] samecka [*]

    Holt, mladé baby si zablbly! Dnes se, pravda, volí Miss kdečeho, kdyby se nesoutěžilo právě na VŠE a jmenovalo se to Miss Prdelína, nevypadalo by to tak hloupě.

    Možná jsme zhlédli video, které bude jednou v archívu budoucí ministryně školství a tělovýchovy nebo práce a sociálních věcí( ach, jak jsem byla blbá, mladá a štíhlá....) tak si toho važmeSml57

    Abych pravdu řekla, nejvíc mě zaujala "cvičitelka" - kříženec (promiňte ten výraz) lektorky aerobiku, diskžokejky a té slečny, co u nás letos na pouti pouštěla labutě.Sml30Sml24

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #16
    2. na komentář reaguje kobližka — #17
    superkarma: 3 27.11.2014, 10:30:27
  19. avatar
    [12] Mickey Mouse [*]

    OlgaMarie — #7 Nevím, připadá mi pohoršení nad tou soutěží hodně pokrytecké. Zcela jasně se tam nedělo nic nepřístojného ani urážlivého. Narozdíl od vás si nemyslím, že žena musí stále vypadat jak pytel brambor a stát v koutě s očima cudně sklopenýma. Na svádění, vyzývavém pohybu ani oblečení do bikin není nic špatného.

    Vaše názory jsou dost podobné těm, které prosazuje Islámský stát, především v požadavcích na chování žen na veřejnosti. A to je podle mne dost temný středověk!

    1. na komentář reaguje kf — #14
    2. na komentář reaguje Pavla_b — #15
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #32
    superkarma: 3 27.11.2014, 10:00:00
  20. avatar
    [11] Dekameron [*]

    Připadá mi to jako porno casting a nebo jako předvádění otroků na trhu :D víc mne to rozesmívá než vzrušuje, to mi připomnělo, musíám si jít zobnout modrou tabletku, přijde večer ke mně Máňa :D

    superkarma: 0 27.11.2014, 09:55:09
  21. avatar
    [10] Jindriska8 [*]

    Krásné ránoSml16

    superkarma: 0 27.11.2014, 09:50:31
  22. [9] Pavla_b [*]

    Připadá mi to vulgární a pro ty slečny dost ponižující...Sml80

    superkarma: 1 27.11.2014, 09:16:41
  23. [8] cilani [*]

    OlgaMarie — #6 no a co je na koukání na porno špatného nebo pohoršujícího? Taky se kouknu a necítím se nějak vinná nebo že bych se měla stydět..

    superkarma: 2 27.11.2014, 08:57:45
  24. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #6 Vždyť je to trapárna. Vypadá to, že VŠE už neví, jak na školu upozornit, tak rozmázli tuto volbu Miss VŠE úmyslně.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #12
    superkarma: 0 27.11.2014, 08:33:03
  25. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    Od kdy je VŠE prestižní VŠ? Kdo tvrdí, že předvedený taneček je blízký pozicím z pornofilmů, tak na porno zřejmě kouká a veřejně se k tomu přiznal.

    I negativní reklama je reklamou, v tomto případě reklamou VŠE.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #7
    2. na komentář reaguje cilani — #8
    superkarma: 3 27.11.2014, 08:26:51
  26. avatar
    [5] marde [*]

    Hezdký denSml16

    superkarma: 0 27.11.2014, 07:53:04
  27. avatar
    [4] řinka [*]

    Nevím čemu se kdo diví,je známo,že mnohé vysokoškolačky si účastí v pornofilmech přivydělávají,tak o co jde.Sml80A že jsou z prestižní vysoké školy?To ještě neznamená,že za prachy neudělají cokoliSml15

    superkarma: 0 27.11.2014, 07:49:26
  28. avatar
    [3] gerda [*]

    Mno, když si můžou vysokoškolačky přivydělávat prostitucí (jistěže ne všechny), proč by nemohli i zadkem vrtět? Dneska už je to jedno. Cudnost je neznámý pojem, dneska frčí tohle.

    superkarma: 4 27.11.2014, 07:46:58
  29. [2] cilani [*]

    ono je to hlavně dost chabý výkon, aby to předváděly na veřejnosti. Nepohoršuje mě to, ale nějak se to v mém okolí nesetkalo s obdivem mužských známých...

    superkarma: 0 27.11.2014, 07:41:43
  30. [1] bzanda [*]

    Tato soutěž nesvědčí o zrovna vysokém IQ studentek Sml30

    superkarma: 0 27.11.2014, 07:35:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme