Zdraví

Závist, touha ublížit či jen neomalenost ?

Většina národa si prý přeje zhubnout.
Móda velí být štíhlá, z médií se na nás usmívají dívky sotva vážící více než pytel cementu. Stránky ženských časopisů zaplňují návody a reklamy na různé metody a prostředky ke snížení tělesné hmotnosti.

Já tento problém nikdy nepoznala. Jsem štíhlá, nebo možná hubená, i když se v jídle absolutně vůbec neomezuji. Naopak. Docela bych uvítala mít o pár kilo víc, ale zřejmě mi nejsou souzena. Běžně večeřím 4–5 rohlíků a zajídám je nějakou sladkou, kalorickou bombou, a přesto se ručička na váze (až na těhotenství) už od studentských let nikdy nikam neposunula. Je příjemné moci se cpát od rána do večera vším, nač mám chuť.
Co ale příjemné není ani trošku, a co je důvodem mého krátkého textu, jsou poznámky některých lidí v mém okolí. Věty typu : „Měla bys víc jíst…Jsi suchá…Nejsi nemocná...?“ Kdybych to slýchala od svých blízkých, brala bych to jinak.
Těmito poznámkami mě ale častují jedinci, o jejichž zájmu o mou osobu mohu velmi pochybovat. Proč to dělají ?
Je to závist, touha ublížit, nebo jen neomalenost ?
Už jsem si několikrát řekla, že jim budu odplácet stejnou mincí – „ A vy jste nějak přibrala, ne? Neměla byste začít cvičit?"
Možná by si pak uvědomili, jak se asi hubený člověk po takových slovech cítí…

Od svých štíhlých kamarádek vím, že tento problém netrápí pouze mě.
Málokdo je spokojen se svými tělesnými proporcemi, a tak vás prosím.
Buďme k sobě mlčenlivě zdvořilí. Tak jako někdo marně bojuje se svými „bůčky“, tak jiný může marně maskovat vystupující žebra…  

           
   
19.01.2004 - Zdraví - autor: Lora

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [111] Léthé [*]

    Sisi: Příspěvek 78…něco na tom bude .I já patřím k těm,která dosáhla svou váhu podle BMI až ve svých 45 letech. A mám podobnou „kamarádku“ která ve svých 17 letech měla postavičku “ham-ham“ a která při setkání semnou ale nikdy nenechala bez poznámky mou hubenost.Za to dnes už drží hubu .Je o rok mladší než já,ale vypadá starší o dvacet let.Je z ní tlustá stařena z kozama až na kolena… přesně tak jak popisuješ...jak já jí nenáviděla .

    superkarma: 0 23.01.2004, 03:39:43
  2. avatar
    [110] Denča [*]

    Aha, tak to já doufám nemám. Jsem spíš mlsná, takže nesním vše ale až budu těhotná, tak se budu nutit,kdybych náhodou začala ubírat na váze.
    Já jsem si taky myslela, že jsem nějak nemocná,ale doktorka mi řekla, že jsem prostě jen drobná.Ale kámošká nemocnou štítnou žlázu, hodně zhubla a byla na operaci,ale už je v pořádku, jen bere prášky.
    Já Tě neznám ale určitě nejsi žádná hrošice sloní

    superkarma: 0 20.01.2004, 21:55:24
  3. avatar
    [109] *Kotě* [*]

    Denča: moje tchýně trpí nechutenstvím, má s tím problémy celý život, takže na tom rozhodně není jako ty. Při druhém těhotenství například po porodu vážila o dvě kila míň než na začátku těhotenství, protože prostě nejedla. Ona jí všechno, i zákusek, ale dá si z něj - a to doslova - tři drobky. Víc už prostě nemůže. Já jí to nezazlívám, ale musíš uznat, že tučňáček jako já se vedle takového chroustíka, co navíc ještě nic nejí, musí cítit jak hrošice sloní.

    Podotýkám, že jelikož mám nemocný metabolismus, mám hodně přísnou dietu a rozhodně nejsem někdo, kdo by se nějak přejídal.

    superkarma: 0 20.01.2004, 21:01:52
  4. avatar
    [108] Denča [*]

    Koťě, já mám 156cm a vážím 43kg a jím všechno, takže Tvoje tchyně ja na tom stejně jako já. A já jím normální porce.
    Možná se nepřejídám, prostě po jídle už nic nejím žádné zákusky, čokolády...
    Neříkám, že si nedám, ale proč mám do sebe něco tlačit, když jsem po jídle a jsem sytá, proč to mám jíst jen proto, že na to mám chuť a je to na stole?

    superkarma: 0 20.01.2004, 20:06:54
  5. avatar
    [106] Ťapina [*]

    Fifinka: Jo, to jsem četla No jo, jsou tam všechny hubený a hezký Ale v zimě to asi fakt moc vidět nebylo, Lex by si tam měl zajet v létě

    superkarma: 0 20.01.2004, 09:58:54
  6. avatar
    [105] *Kotě* [*]

    Vivian: moje míry jsou 160/62, to ses asi nějak překoukla...

    superkarma: 0 20.01.2004, 00:27:30
  7. avatar
    [104] Fifinka [*]

    Ťapina: Ta chybis na LITVU??? BORDEL!!! Litva byla propirana v poslednim clanku o SM - mluvilo se tam o tom, že prej se u zen-Litevek pozna podle prijmeni, zda jsou vdane ci ne..ze to ma nejakou dalsi koncovku nebo co...no a ted se od Tebe doctu, ze navic jsou tam same hubene..tak si rikam, proc tam ten Lex minuly tyden letel, kdyz jednu vdanou a ke vsemu vyzablinu ma doma ..jojo bude muset zverejnit ty fotky Litevskych zen, co tam udelal...ted uz to je jasny...jen je tu jeden problem..bylo tam minus 10..tak maj vsechny kozich..z toho se ty vyzabliny moc nepoznaj

    superkarma: 0 20.01.2004, 00:03:14
  8. avatar
    [103] Ťapina [*]

    Fifinka: Copá, ta bývá nějak často?

    superkarma: 0 19.01.2004, 23:25:31
  9. avatar
    [102] Vivian [*]

    *Kotě*: no při mírách 60 kg na 170cm seš FAKT HROZNĚ TLUSTÁ
    Asi si moc prohlížíš lesklý časopisy plný modelek Kolik bys chtěla mít? Čtyřicet?

    superkarma: 0 19.01.2004, 23:09:34
  10. avatar
    [101] Fifinka [*]

    Tapina: Už je tu zase v pácu Litva

    superkarma: 0 19.01.2004, 22:24:43
  11. avatar
    [99] *Kotě* [*]

    Galadriel: je pravda, že když jsem žila ve Státech, tak jsem si poprvé v životě připadala, jako že nejsem až tak tlustá.

    superkarma: 0 19.01.2004, 19:38:33
  12. avatar
    [98] _Lucky [*]

    Asi zrovna názor chlapa není moc směrodatný, ale musím říct, že ženská, která se trápí svou postavou, je mi nepříjemná. Postava je o ŽIVOTNÍCH (tzn. trvajících celý život) dispozicích a návycích, takže změna je maximálně obtížná. Nikdo není dokonalý, ale myslím, že pro každého existuje někdo, komu se jeho postavička (postavajzna) líbí (i když někdy těžké uvěřit). Taky se někdy neudržím a za postavu zkritizuju, ale potom si týden říkám "blbče, že Tě huba nebolí", protože jsou tisíce věcí, které se mi na ní líbí a já pomlouvám těch pár. P.S.: Taky jsem štíhlejší, než udává norma a snaží se mě vykrmit všichni okolo, ale já vím, že jsem zdravější než tihle všichni okolo dohromady a jejich závisti se můžu jenom v duchu smát. Je to o osobní pohodě!

    superkarma: 0 19.01.2004, 19:36:28
  13. avatar
    [97] Ťapina [*]

    Ale stejně je zvláštní, že v zemích, kde se ten kult hubenosti hodně žere (západní Evropa, Amerika, Kanada), tam ani tak hubení lidé nejsou. Nejvíc opravdu hodně štíhlých holek jsem viděla v Litvě, tam bych to ani moc nečekala. Tam jsem snad nepotkala holku, která by byla aspoň tak oplácaná jako já, připadala jsem si tam jak Otesánek.

    superkarma: 0 19.01.2004, 19:11:41
  14. avatar
    [96] Dudlajlama [*]

    Kote, mela jsi sve sirkovite spoluzacce nabidnout, at si sama naskoci na tvoji krosnu, ze TY to s prehledem zvladnes.

    superkarma: 0 19.01.2004, 19:05:56
  15. avatar
    [95] Dudlajlama [*]

    To je prave ono, panuje kult hubenosti, jak uz tu nekdo dole napsal. Ja jsem normalne stihla, vahove vykyvy mam jen nepatrne, a to pri celkem rozmarilem zpusobu zivota, vzdycky mi ale pripadaji zenske v CR pekne a stihle, to vis, dorazim jednou za rok, takze nektera fakta vnimam dost intenzivne. Takze bych si nejakym kilcem hlavu nelamala, jak uz napsala kacaba dole, lepsi vesely oplacanec nez zlucovita tycka a lepsi vesela tycka nez zlucovity oplacanec, a je to!

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:56:26
  16. [94] Karolina* [*]

    Galadriel: ja tam mam "tlusta". Ted jsem zkusila BMI a vyslo mi, ze i pri te vaze bych byla v norme a do idealni vahy bych mela zhubnou 1.7kg. To by se u mne na vzhledu ani nepoznalo.

    Co se toho koncentraku tyce, nekde jsem cetla, ze tam byl kaloricky prisun asi 600 denne. To je zhruba, co telo potrebuje na udrzeni tlesnych funkci. Pri takove diete by asi zhubl kazdy

    *Kotě*:

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:38:09
  17. avatar
    [93] *Kotě* [*]

    Vivian: ne, ona trpí těžkým nechutenstvím, takové porce ona opravdu jí.

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:28:33
  18. avatar
    [92] *Kotě* [*]

    A pak mám ještě jednu hezkou příhodu. Na vejšce jsem měla spolužačku, která byla velmi, velmi hubená. Stehno by jí člověk objal prsty. Zároveň to byla asi největší mrcha z ročníku. To samozřejmě nesouviselo s její postavou, ale ona se ráda posmívala tlustým holkám. Jednou jsme takhle jeli s partou ke spolužákovi na chalupu do hor a sešli se na nádraží. Děvenka si nesla malý batůžek a v ruce spacák - zbytek jí vlekl přítel. Stála jsem vedle ní, na ramenou lyže, na zádech krosnu... a ona se na mě tak milounce podívala a pronesla: "Ty jsi taková silná holka, myslíš, že bys mi mohla vzít ten spacák?"

    Představte si, že jsem z toho byla tak v šoku, že jsem jí ten spacák fakt vzala.

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:27:18
  19. avatar
    [91] Vivian [*]

    *Kotě*: proto taky váží tolik, kolik váží, ta tvoje tchýně

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:26:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Vivian [*]

    *Kotě*: asi to byla nadsázka s tou půlkou brambory a hráškem, že? Každý totiž vidí tu tzv. normální porci trochu jinak Já když vidím, co jsou někteří lidé schopni spráskat jako normální porci, taky říkám jen: uff...

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:25:21
  2. avatar
    [89] *Kotě* [*]

    Já mám tchýni, měří asi 158 cm a váží tak 45 kg. Když jsme u tchánovců na večeři, probíhá to asi takhle: tchýně nám všem naloží na talíře normální porce, sobě dá jeden hrášek a půl brambory. Sní ten hrášek a půlku té půlky brambory - velmi pomalu - pak se rozvalí v židli, odfoukne si a praví: ufff, to už jsem přejedená. Pak se tázavě podívá do mého talíře, jak jím tu normální porci a podiví se: ty ještě můžeš? Já už jsem úplně na prasknutí.

    No nezabili byste ji?

    Ještě bych chtěla podotknout, že moje tchýně je strašně fajn ženská a já ji mám hrozně ráda. S tímhle mě ale dokáže vytočit do nepříčetnosti.

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:21:08
  3. avatar
    [88] Dudlajlama [*]

    Paneboze, rikat vaze 68 kg na 175 tlusta.... . V CR jsou zenske sice oplacanejsi, do zdejsich americkych a kanadskych tloustiku maji neskutecne daleko. Tady je obezita takovy problem, ze uz se uvazuje, ze si budou "problemove velikosti" muset hradit nektere zakroky ci lecbu spojenou s problemy zpusobenymi obezitou, protoze zdravotni pojistovny jaksi nestihaji. Tady uz mluvime o vaze kolem 200 kg a je jich tu cim dal vic, staci, kdyz clovek vyleze po navratu ze stihle Evropy na zdejsim letisti a vidi okamzite ten markantni rozdil. Oplacana ci s nadvahou neni tlusta!!! P.S. To o tom koncentraku jsem nerikala ja, ale mistr diet Dolecek . Jinak, nejmilejsi prispevek je od Lucis #41, "cim mensi, tim horsi" , taky si vedle takovych drobnicek, krehouckych a zranitelnych, pripadam jako obryne Stana.

    superkarma: 0 19.01.2004, 18:15:14
  4. avatar
    [87] Denča [*]

    no, to jsem si taky říkala, já tam právě chodím proto,abych třeba aerobikem nezhubla, že chci jen posílit svaly a tak pro zdraví. Ale zase možná tam nechodí humbout, ale pro zdraví a aby při aerobiku netrpěly klouby.

    superkarma: 0 19.01.2004, 17:03:09
  5. [86] Karolina* [*]

    Merim 175 a vazim kolem 60kg, uz zhruba dvanact let. Jako mlada jsem byla hubena. Drzela jsem se kolem 54kg. Potom jsem zmenila drasticky zivotni styl - malo pohybu, hodne jidla. Navic se mi zrovna nejak zvlast nedarilo a tenkrat jsem to resila sladkostma a prejidanim. Behem relativne kratke doby jsem se vypracovala na 68kg. A trvalo mi dalsi rok nez jsem zhubla na 60. Myslim teda, ze muzu aspon trosku srovnavat. Jako hubene mi sice obcas nekdo rekl, ze bych mohla pribrat, ze mi couhaj rebra, ale bylo dost tech, co chteli byt taaak krasne hubeni jako ja. Kdezto, kdyz jsem byla "tlusta", nikdo mi jaktezivo nerekl, ze by chtel mit mou figuru, ani ty hubene. Ale kazdy mluvil o genech, krvi a mleku, slovanskych typech, cviceni a dietach. Skutecne to cele trvalo asi rok a i kdyz to je uz pekne davno, tak mi jeste ted lide, kteri me znaji temer cely zivot reknou, ze se drzim, vzhedem k tomu, jak jsem byla v mladi oplacana . Pritom ja byla cely zivot bud hubena nebo stihla. Jenom ten jeden rok byl vyjimka. Ale jak dokonale utkvel lidem v pameti, je pro mne neuveritelne. Zda se mi, ze jsme tou stihlosti postizeni A fyzickym vzhledem vubec. Pritom je tolik dulezitejsich veci na svete.

    superkarma: 0 19.01.2004, 16:41:59
  6. avatar
    [85] Eva_CZ [*]

    Denča: ony chodi cvicit kalanetiku, aby zhubly?

    superkarma: 0 19.01.2004, 16:14:25
  7. avatar
    [84] Lotka [*]

    Mě ty řeči o vychrtlosti mrzí hlavně od rodinných příslušníků Máma bývala taky hubená, ale stářím stloustla a teď si semtam pěkně rýpne, jako by zapoměla, jak na tom byla ona. A nejvíc mě mrzelo, když v plavání kojenců jedna cvičitelka nadhodila, když tam maminy měly pěkné kluky macky tlusťochy a já pěkňoučkou štíhlou holčičku, že se jí líbí ty baculatý mimina, který může štípnout do tvářičky

    superkarma: 0 19.01.2004, 16:11:39
  8. avatar
    [83] Denča [*]

    Sisi, díky! Je to pravda, moje sestřenice v šestnácti vypadá na 26,ale co až jí těch 26 opravdu bude...

    superkarma: 0 19.01.2004, 16:08:33
  9. avatar
    [82] Denča [*]

    Vando, ale já jsem napsala, že je toněkdy příjemné. Jenže když se na Tebe zahledí 20 holek, které chodí cvičit aby zhubly...Já vím, že mi to říkají jako lichotku, pokud nezačnou s tím, že určitě držím diety a nežeru.

    superkarma: 0 19.01.2004, 16:06:16
  10. avatar
    [81] Lotka [*]

    Sisi: to jsi mě potěšila

    superkarma: 0 19.01.2004, 16:04:24
  11. avatar
    [80] k@tchabinka [*]

    Sisi :)))) no comment :)

    superkarma: 0 19.01.2004, 15:54:29
  12. avatar
    [71] Denča [*]

    Jo, já když někomu řeknu, že jsem vdaná, tak si klepou na čelo, že jsem se určitě chudinka musela vdávat a dokupovat roky, musím ukazovat občanku a nechtějí mi v samošce prodat alkohol...
    když se ukážu na kalanetice, tak slýchám: "šak ty to nepotřebuješ, tos nás tady přišla provokovat?" ono je to i ze srandy,ale když je to několikrát denně, tak to musí někdo odnést
    Ale někdy je to příjemné, můžu si vzít bokovky, uplé trička...ale někdy dá to oblečení práci sehnat. Kostýmky a společenské šaty nehrozí abych koupila

    superkarma: 0 19.01.2004, 15:30:31
  13. avatar
    [68] k@tchabinka [*]

    no ono je totiz strasne dulezity ,jestli ma clovek 150 nebo 50 kg. On se podle toho hned pozna charakter......


    zlaty prciny !!!!

    superkarma: 0 19.01.2004, 15:08:20
  14. avatar
    [65] mufly [*]

    Hm při svých 68 kg na 168 cm si nestěžuji.) klukům se líbím taková jaká jsem - naopak většinou mam zakázáno hubnout. Taky jsem si užila posměšků - zvláště od mého otce.o/
    Ale díky mému přítelovi jsem získala sebevědomí.
    Nyní již postavu neřeším.o))) Nevím proč jsou důležitější věci.o)

    superkarma: 0 19.01.2004, 15:00:52
  15. avatar
    [63] x [*]

    No, Lora sa podla toho, co pise, vobec nestravuje zdravo, a to by sa mohlo prejavit hocikde inde, nez na hmotnosti...

    superkarma: 0 19.01.2004, 14:40:09
  16. avatar
    [61] danca79 [*]

    Ty je dobrej článek! O každé hubendíře si okolí špitá že je anorektička nebo tak něco. Mám známou, která nejí, ale ŽERE a je pořád jak tyčka. Prostě má proti mě (ztlousnu velice rychle a snadno po skoro čemkoli) docela kliku....i když....skoro mi připadá že je snadnější pro oplácanou ženu trošku shodit než pro hubeňourku přibrat!

    superkarma: 0 19.01.2004, 14:30:22
  17. avatar
    [60] Drahuška [*]

    Tenar:

    superkarma: 0 19.01.2004, 14:15:44
  18. avatar
    [59] Luciš [*]

    Vanda: Naopak, ségra v době kojení shodila 10 kilo a je podobná jako já. Takže ve výsledku měla o 5 kg míň než před dítětem.

    superkarma: 0 19.01.2004, 14:08:51
  19. avatar
    [57] Petronela [*]

    Merim 180/59 a nikdy jsem se neposmivala silnejsim, az jednoho dne se mi kamaradka zacala posmivat kvuli rovnatkum, a prvne jsem to snasela, ale kdyz uz toho bylo prilis, tak jsem ji rekla, ze uz by to stacilo a ze ja se ji take porad neposmivam kvuli jejim nadmernym prsum, mozna to ode me bylo drsne, ale zabralo to od te doby narazka na me rovnatka nepadla. Jo a jeste jsem chtela napsat, ze svym dobrym kamaradkam si dovolim rict, ze pribraly, ale myslim to zcela uprimne a rada navrhuji, ze je vezmu sebou do posilovny :o))) zatim to zadna nezkusila.

    superkarma: 0 19.01.2004, 14:04:11
  20. avatar
    [56] Luciš [*]

    Já ani nepoměr v postavě nemám, nevypadám až moc tlustě a nemám moc špeky, ale mám velká ramena a hrudník, takže si moc žensky nepřipadám .
    Na druhém stupni ZŠ nám měřili kapacitu plic a já jsem měla největší, víc než kluci 1,9 m
    Zas tak moc nejím: normální oběd (max 2 knedle, i když ty moc ráda nemám, ale ekvivalent rýže či brambor), moc mám ráda zeleninu, sýr, libové maso, zasmaženým jídlům se vyhýbám a sladké nic moc nemusím.
    Chodím dvakrát týdně plavat.
    Ale prostě mi zhubnout nějak nejde, tak to nebudu drtit

    superkarma: 0 19.01.2004, 14:03:50
  21. avatar
    [55] Denča [*]

    OPRAVA ty silnější by měly cvičit a zhubnout!

    superkarma: 0 19.01.2004, 13:30:08
  22. avatar
    [54] Denča [*]

    OPRAVA ty silnější by měly cvičit a zhubnout!

    superkarma: 0 19.01.2004, 13:27:02
  23. avatar
    [53] Denča [*]

    díky moc za článek! Já mám 43 kilo a 156cm. Denně slyším, jak jsem hubená, jak bych měla přibrat, že uřčitě nejím, že jsem nemocná atd. Moc mě to mrzí, protože já JÍM a nesnesla bych být chvilku hlady, potřebuji být zaplněná. Neomezuji se, jím maso, plnotuční sýry, plnotučné jogurty a smažené jídla. Je pravda, že na sladké jsem nikdy nebyla,ale větrník týdně si s radostí dopřeju, zvláště před MS
    Nevím, jak by reagovaly ty silnější, kdybych jim, jak autorka píše, začala říkat, jak vypadají nemocně a měly by cvičit a přibrat. Já se v plavkách necítím extra sexy. kdybych měla malinko větší zadek a prsa, byla bych
    Díky za článek

    superkarma: 0 19.01.2004, 13:25:26
  24. avatar
    [52] Fifinka [*]

    to medved: myslim ze kulicka tu bude na 100% zcela nekdo jinej... ..
    to all: k Vam se radsi nevyjadruju

    superkarma: 0 19.01.2004, 13:13:05
  25. avatar
    [49] Luciš [*]

    Šája, Vanda: Už to beru s humorem, dřív to bylo horší.

    Měla jsem chvíli šéfa, který měl tak 155 cm a vždycky jsem se hrozně bránila s ním někam jít. Bylo to jako pěst na oko. Jemu to ale nevadilo, tak nevím.
    Naopak teď nosím vysoké štekly (pokud ovšem nikam ten den nespěchám, tramvaj nebo schody už sem párkrát dobíhala v leže či sedě)

    Dvacet kilo je dost, ale ani nevím, jak se tak nabraly. Dvoufázově, nejdřív sem chtěla shodit těch prvních deset asi v 17,18 letech a nezvládla jsem to.
    Ale musím říct, že jsem se nikdy nepřejídala. Prvních deset bylo pubertou a potom, jak jsem nejedla skoro nic, tak se metabolismus asi zbláznil.

    A až budu mím mimčo, tak mi to už bude úplně ukradené, jestli jsem jak kredenc.

    superkarma: 0 19.01.2004, 12:33:42
  26. avatar
    [48] medved [*]

    podle tech prohlaseni dole jsem asi odjakziva misa kulicka...ale nikdy se mi nikdo neposmival...nebo si to aspon nepamatuju
    asi se me vsichni boji
    jo a hubenym taky slepe a vicemene tise zavidim ...jsem rada, ze tu tenhle clanek je...mozna jsem si z nekoho hubeneho opravdu nekdy delala legraci a tak nejak me nikdy nenapadlo, ze by se to nekoho mohlo dotknout...dam si na to do budoucna pozor

    superkarma: 0 19.01.2004, 12:33:12
  27. avatar
    [46] Eva_CZ [*]

    Vam, hubenym, chci rict jen tolik: uz jsem si pripadala uplne out, protoze vsichni byli na diete, shazovali, jen ja jsem se umela nacpat i 25ti knedliky a byla jsem porad jako lunt. Pak prisla nemoc a roky. Poprve jsem se na sebe podivala jako na TLUSTOU - nebyla jsem, mela jsem pri 174 asi 60 kg. Ale byl to proste rozdil.
    A ted si myslim, ze kdybych nesportovala nedrzela se, nakynu nevidanych rozmeru. Pomalejsi metabolismus, hormonalni zmeny...
    Byt mlada a stihla je normos. Byt stara a stihla je vetsinou spousta prace.

    superkarma: 0 19.01.2004, 12:14:08
  28. avatar
    [45] šája [*]

    Luciš: Nic si z toho nedělej, schválně, jak dlouho by s drobnou blondýnkou vydržel (nic proti blondýnám). Taky jsem kus ženské (173/72kg) a nedělám z toho vědu. Nejmíň jsem měla 68 kg na gymplu a všichni mi říkali, jestli nejsem nemocná. Holt mám ty kila jinde, prsa dvojky Po dětech jsem měla i 90 kg, jo, to jsem si připadala jako almara. Teď se cítím dobře a na blbé řeči kašlu.

    superkarma: 0 19.01.2004, 11:46:05
  29. avatar
    [43] Dášule [*]

    Jo, a ta blbost naštěstí pro ně není vidět. A kdyby drželi ústa zavřená /to jsem řekla hezky, žejo?/, tak by se na to aní nepřišlo. Hodnota člověka přece není v tom, jakou má postavu /bráno v obou směrech/.

    superkarma: 0 19.01.2004, 11:28:08
  30. avatar
    [42] Dášule [*]

    Loro, opravdu je mi záhadou, jak jsi přišla na to, že k obezitkám mají lidé ohled. Asi se stýkáš s jinými lidmi než já. Pokud chci, aby mi opravdu dali pokoj, mám jedinou možnost-udělat si hodně hlasitě ze své obezity legraci, vyjádřit se něco v tom smyslu, že sahám od - do. Potom mám relativní klid, ale zase mi dobré duše začnou snášet diety. Někteří lidé jsou prostě blbé.

    superkarma: 0 19.01.2004, 11:26:09

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme