Vztahy

Žárlím a nemůžu si pomoct

 

Můj první kluk se na mě vykašlal kvůli mé kamarádce.

Rozešel se se mnou a začal žít s ní.  Už je to spoustu let a já jsem mezitím dospěla. Je mi téměř třicet let a dokonce se mám vdávat. Mám ale stále ten samý problém, který jsem měla téměř před osmi lety, po rozchodu se svým prvním klukem.

 

S tím nynějším, tedy s mým budoucím manželem, žijeme tři roky.

Hned po krátké době vyšlo samozřejmě vše najevo, nemohl si nevšimnout, jak ho sleduju a pořád se vyptávám, kde byl a s kým. Šla jsem s pravdou ven.

 

Vyprávěla jsem mu svou zkušenost z prvního vztahu a vysvětlila mu, že jsem sklony k žárlivosti měla vždycky. Potom, co se na mě můj kluk vykašlal a začal si s jinou, mě žárlivost pohltila úplně. Řekla jsem mu, že se to snažím ovládat, a také o tom, jak mi to moc nejde. Měla jsem štěstí, pochopil a vyprávěl mi také své podobné zážitky ze svých vztahů. Dokonce jsem byla obšťastněna jedním detailem, jeho kamarád spal s jeho partnerkou na palandě, na které on ležel o patro níže. Vzbudil se, když byli ti nahoře právě v nejlepším…

 

Proč ale někdo takové zkušenosti umí bez problémů překonat a do dalších vztahů se vůbec nepromítnou, a někdo si s nimi neví rady. Říkám si pořád dokola, že k žárlení nemám žádný důvod, ale i přesto, že se pořád přesvědčuju o Petrově věrnosti, stále mi hlavou bloudí zrazující myšlenky. Chlapi jsou přeci živočišnější, mají a vždy měli potřebu více partnerek, a proč by tedy měl právě ten můj mít svatozář? A když si ho představím s nějakou jinou, začnu šílet a vidím fialově…

 

Petr je fajn.

Tento můj handicap zná a počítá s ním. Vždy na mě pozná, že už mám zase podezření, a začne se smát. Detailně a dobrovolně mi vypráví, kde právě byl a s kým, a pak mě obejme a ubezpečí ve své lásce. Je skvělý!

 

Proč vám ale dnes píšu.

Včera jsem ho sledovala až k práci. Řekl mi totiž, že tam musí jít něco dodělat, a vypravil se bez dalšího vysvětlování. Byla neděle odpoledne a mně to bylo hrozně podezřelé. Nadávala jsem si a přemlouvala se, abych zůstala v klidu, ale nakonec to zase bylo silnější než já. Sledovala jsem ho až k jeho práci a pak šla domů. To ale není vše. Po hodině jsem mu tam zavolala na pevnou linku. Telefon zvedl a já to zavěsila.

 

Když přišel domů, tvářil se naštvaně.

Zeptal se mě, jestli jsem ho tam zase náhodou nekontrolovala telefonem. Samozřejmě jsem to nepřiznala, ale myslím, že to poznal. Já se prostě bojím, že tou svou žárlivostí o něho přijdu.

 

Ale opravdu se moc snažím a svoji chybu si uvědomuju. Bojím se, že to Petr dlouho nevydrží…

 

Máte někdo podobný problém? Byla bych vám vděčná za každou radu… Děkuju

   
26.04.2005 - Láska a vztahy - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [84] Radka JS [*]

    Tak já jse taky žárlila. V mém předchozím vztahu. Neříkal mi pravdu, kam chodí a já se to samozřejmě dozvěděla. Nemýlila jsem se. Náš vztah ztroskotal a tohle byl jeden z důvodů.
    Teď už žárlím jen trošku a spíš účelově, aby si nemyslel, že o něj nestojím. Co se stane, když se něco dozvím?? Jen se budu trápit a budu se s tím muset vyrovnávat. Když se ke mě bude chtít vrátit, vrátí se. Když ne, stejně ho neudržím.
    Neříkám, že se ráda dělím, ale nervovat se dopředu. To rozhodně NE! Takže radím, vyrovnat se se skutečným světem. Chodí to prostě tak, že si jsou lidé někdy nevěrní, nemusí to ale znamenat konec vztahu. Pokud partner není zcela evidentně zmiňovaný Playboy a závodník v klácení žen, není co řešit. Nebo zůstat napořád sama. Pak opravdu žárlivost není na místě. Držím pěsti!

    superkarma: 0 27.04.2005, 14:21:43
  2. avatar
    [81] evelyn [*]

    Jednou v noci jsem se probudila potrebou na WC, v obyvaku muj muz v duvernem objeti s kamaradkou, ani me v te vasni nepostrehli . Tak jsem udelala potrebu a zase jsem ulehla a usnula. Az po X letech jsem se jich zeptala, kdyz uz o nic neslo. Ona zapirala, on priznal.

    superkarma: 0 26.04.2005, 21:34:37
  3. avatar
    [80] hafulka [*]

    Mileno, trochu víc důvěřuj a míň prověřuj

    superkarma: 0 26.04.2005, 18:11:34
  4. avatar
    [79] Henna [*]

    Draha Milenu, rekla bych ti k tomu asi toto: Ver tomu, kdo te nezklamal a nezklam toho, kdo ti veri

    superkarma: 0 26.04.2005, 15:58:04
  5. avatar
    [78] *daisy* [*]

    Mileno, asi fakt bude lepsi najit nejakyho odbornika... Jedna z veci, ktera je velmi pravdiva, je, ze zarlivec/ka vzdycky nakonec "donuti" toho sveho partnera k tomu, z ceho ho podeziraji, tj. nevere. Proste to tak funguje. Taky jsem mela vztah, kdy pritel byl extremne zarlivy, a prestoze jsem mu byla verna, tak ke konci vztahu jsem opravdu mela cukani "to" udelat jen proto, abych na neho mohla v afektu (a obcas to fakt bylo hodne italsky ) zarvat: Tak jo, BYLA jsem!
    Z toho co vim, tak jeho predchazejici partnerky mu byly do jedne vsechny neverne (vlastne..ja jedina jsem paradoxne byla ta, ktera nebyla a ktera odesla sama, s ostatnimi se rozchazel on )..
    Jestli je to fakt ON-TVEHO SRDCE SAMPION stoji za pokus nejaky ten psycholog a terapie

    superkarma: 0 26.04.2005, 15:43:10
  6. avatar
    [72] marcellina* [*]

    Feng: mas pravdu, byla jsem vlastne vic zarliva jen v dobe, kdy mi bejvalej vychvaloval jiny baby a taky mi dal najevo, ze ceka, na to, jestli se vyskytne nekdo lepsi
    v soucasne dobe mam pritele, o kterym vim, ze je (pro mne) nejlepsi a nic lepsiho uz neni a myslim,ze on to citi podobne. Ale clovek nikdy nevi, co se tomu druhymu honi hlavou

    superkarma: 0 26.04.2005, 13:20:43
  7. avatar
    [69] Zuzinka.1 [*]

    Feng: tak alepoň pro svůj lepší pocit

    superkarma: 0 26.04.2005, 13:12:09
  8. avatar
    [68] Zuzinka.1 [*]

    Martin_Beck: i když toho sama lituje. chápu že to byla blbost .....

    superkarma: 0 26.04.2005, 13:10:33
  9. avatar
    [66] Zuzinka.1 [*]

    Anedz: to je to nejhorší. že to nevím stopro..... ta nejistota. A jak radí ostatní, začínám cvičit a chodit do solárka a myslet na něco jiného. A starat se o sebe. Abych byla pro něj ta nejkrásnější

    superkarma: 0 26.04.2005, 13:05:03
  10. avatar
    [61] Zuzinka.1 [*]

    Anedz: to je to nejhorší. že to nevím stopro..... ta nejistota. A jak radí ostatní, začínám cvičit a chodit do solárka a myslet na něco jiného. A starat se o sebe. Abych byla pro něj ta nejkrásnější

    superkarma: 0 26.04.2005, 12:41:07
  11. avatar
    [59] Anedz [*]

    Zuzinka.1: no vidíš a on je to normální chlap. Některý to dělá víc, některý míň některý to udělá jen jednou. Teď se rozhodni. Buď to hodíš za hlavu a budeš se chovat tak, aby chtěl být s tebou nebo začneš dělat scény apod. a můžeš ho ztratit, zejména pokud opravdu se bokovka vyskytla. Vždyť to ani neviš stopro.

    superkarma: 0 26.04.2005, 12:01:48
  12. avatar
    [58] ytty [*]

    marcellina: To cvičení mě chytlo. jinak bych to asi ani nedělala. Chodila jsem cvičit, ikdyž jsem byla ještě s ním, takže nemám problém u toho vydržet, ikdyž bude někdo jiný. Aspoň doufám, že bude....

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:57:04
  13. avatar
    [57] Zuzinka.1 [*]

    Anedz: Ano, byla bych klidná spokojená a najivně si myslela že má jenom mě. jenže on je o dost starší, má toho spoustu za sebou a určitě nebyl svatej!! ale já si doteď opravdu myslela že má jen mě a že je mi těch 2,5roku co jsme spolu věrnej.... Najivka

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:56:40
  14. avatar
    [54] Zuzinka.1 [*]

    Anedz: Ano, byla bych klidná spokojená a najivně si myslela že má jenom mě. jenže on je o dost starší, má toho spoustu za sebou a určitě nebyl svatej!! ale já si doteď opravdu myslela že má jen mě a že je mi těch 2,5roku co jsme spolu věrnej.... Najivka

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:53:04

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [53] Zuzinka.1 [*]

    Ahoj. Do jisté doby jsem si myslela že jsem zdravě žárlivá, ale teď už stále jen přemýšlím kde a s kým mě můj partner podvádí. Podívala jsem se mu totiž do telefonu , ale to jsem mu samozřejmě nepřiznala. Na otázku, jestli mě podvádí se začal strašně smát, že jsem hloupá a že má rád jenom mě..... Hrozně ho to pobavilo. Chtěl vědět kde sem na to přišla, což sem mu samozřejmě neřekla. To že jsem si četla jeho SMS byla myslím velká chyba, protože ještě teď se za to stydím i za tu scénu co jsem mu udělala.... Jenomže teď, pokaždý když někam jede, tak přemýšlím co asi dělá.

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:48:12
  2. avatar
    [52] Anedz [*]

    Zuzinka.1: no to je ono, takhle přesně, začala taky moje převýchova - viz. níže. Teď si vem, kdybys do toho mobilu nevlezla, jak bys byla spokojená.

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:46:56
  3. avatar
    [51] Zuzinka.1 [*]

    Ahoj. Do jisté doby jsem si myslela že jsem zdravě žárlivá, ale teď už stále jen přemýšlím kde a s kým mě můj partner podvádí. Podívala jsem se mu totiž do telefonu , ale to jsem mu samozřejmě nepřiznala. Na otázku, jestli mě podvádí se začal strašně smát, že jsem hloupá a že má rád jenom mě..... Hrozně ho to pobavilo. Chtěl vědět kde sem na to přišla, což sem mu samozřejmě neřekla. To že jsem si četla jeho SMS byla myslím velká chyba, protože ještě teď se za to stydím i za tu scénu co jsem mu udělala.... Jenomže teď, pokaždý když někam jede, tak přemýšlím co asi dělá.

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:42:36
  4. avatar
    [50] marcellina* [*]

    ytty: no bezva , ovsem nesmis to brat vylozene jako zabijeni casu, melo by te to aspon trosku bavit a mela bys alespon u neceho zustat i v pripade, ze uz budes mit noveho partnera

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:36:33
  5. avatar
    [49] ytty [*]

    marcellina:Díky. Budu se snažit. TeĎjsem se začala věnovat sobě, místo abych myslela na něj. Chodím cvičit, plavat, na spinning, prostě zabíjím čas. Taky plánuju nové bydlení. Sama. Snad mi to vyjde.

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:23:10
  6. avatar
    [48] marcellina* [*]

    ytty: ted to tak citis, ale cas to vyleci . Drzim pri hledani noveho partnera a hlavne: najdi si nejaky ty svoje zajmy, zena, jejiz jedinej zajem je jeji partner, pak prijde o vsechno, kdyz ji vztah ztroskota

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:07:53
  7. avatar
    [47] Maduli [*]

    Teda myslet si, že žárlivost se při společném sdílení bytu změní je fakt naivní. Naopak, postupem času to bude horší a horší. S mým manželem naštěstí tohle téma už neřešíme(ale jsem zažila žárlivou scénu ) ale moje kamarádka takového přítele měla, žárlil i na mě, prostě hrůza. Chodil za ní do práce, za kamarádkama - fakt šílenství. A když spolu začali žít, tak jí zakazoval kamkoli bez něj chodit. Psychopat jak hrom, ale naštěstí ho poslala do háje. Bohužel její současný partner je téměr stejný.... komu není rady, tomu není pomoci.

    superkarma: 0 26.04.2005, 11:07:05
  8. avatar
    [46] Anedz [*]

    Milena: Chápu tě, ale musíš si uvědomit, že ubližuješ svým chováním hlavně sobě. Jednou třeba na to přijdeš, chlapi jsou prostě jiní než my. Mají v genech, že musí zachovat rod a tak se podle toho chovají. Víš co je vlastně žárlivost. Je to sobectví. Nechceš se o něj dělit. To nechcem žádná. Ale když to takhle přeháníš, stoprocentně ho časem vyženeš, nebo doženeš k tomu, čeho se tak bojíš. Opakuji, žádá to nechcem, ale zkus si říci, tak mi zahne, na a co a hned si vyjmenuj ty jeho přednosti, o kterých mluvíš. Myslím, že když se na to povzneseš, můžeš to zvládnout i sama. Holky mají pravdu, pokud to bude chtít udělat, tak to udělá, i kdybys se měla zbláznit. A ty ho k tomu svým chováním doženeš. Bude hledat někoho v pohodě. Psycholog je dobrý, ale musí být "dobrý!!!" jinak tě jen ještě více zblbne. Možná zní můj názor cynicky, ale věř za skoro třicet let manželství se lecos naučíš o chlapech i o sobě. Přeji vše nej

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:55:17
  9. avatar
    [43] ytty [*]

    marcellina:Je fakt, že se užírám, když není se mnou. Já bych si našla někoho jiného, jenže si to nedokážu představit. Strašně jsem si na něj zvykla. Nedovedu si představit, že mám říkat někomu jinému, že ho miluju. To je můj problém. Strašně jsem se na něj uvázala.....

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:46:15
  10. avatar
    [38] marcellina* [*]

    ytty: a ty bys chtela takovyho pritele, kterej pronasleduje dal svoji byvalou? a navic,kterej te podvadi?
    najdi si normalniho chlapa, kterej o tebe bude stat...a taky si vypestuj nejaky zaliby, aby ses neuzirala tim, co prave dela, kdyz nejste spolu

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:29:10
  11. avatar
    [37] Wiki [*]

    Ivušška: nezmeni, ver tomu ze ne :((

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:27:13
  12. avatar
    [36] Gabi [*]

    Mileno, asi budeš potřebovat pomoct u odborníků, jinak se to bude spíš stupňovat.
    Něco takového - stopování lidí, kontroly telefonem, slídění, vyslýchání, žárlivé scény - naruší každý vztah a nemusí to být je partnerský, ale i příbuzenský. Měla jsem takovou osobu v rodině

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:17:41
  13. avatar
    [35] ytty [*]

    Musím se přiznat, že i já jsem velmi žárlivá. Přítel, kterého jsem ještě donedávna měla, mě kvůli tomu opustil. Nebylo to ale poprvě. Když jsem spolu před čtyřmi lety začali chodit, byla jsem naivní a velmi důvěřivá. Postupem času jsem zjistila, že mě podvádí. Několikrát se se mnou rozešel kvůli své bývalé, s kterou to dal dohromady, pak ale zase přišel za mnou. Když jsem myslela, že po roce je vše už v pořádku, opět mi zasadil ránu do zad a já zjistila, že si s ní šel sednout, doprovodil ji domů (to pro mě nikdy neudělal!!!!). Tak jsem pochopitelně vyšuměla. Celou tu dobu ho kontroluji, vyptávám se, neboť nevěřím. Dotěď bylo zase vše v pořádku až mi napsala jeho bývalka, že se za ní stavil do práce, že si nepřeje, aby za ní chodil, aby jí volal. Já jsem to na něj hned spustila a on že si chtěl jít jen pokecat. A že už to se mnou nemůžu vydržet, jak jsem žárlivá, tak se se mnou rozešel. KDyž jsem se to pokoušela urovnat, byl na mě hnusný. Teď bych se nejraději vyliskala, že jsem nedržela hubu. Nejhorší na tom je, že jsme spolu bydleli. Já na něm byla velmi citově závislá. Proto jestli můžu poradit, raději počítejte do deseti, najděte si nějakou činnost, aby jste se ho nevyptávala, nešpehovala, nebo o něj nadobro přijdete. Mně teď zbyly jen oči pro pláč a návrat k rodičům....

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:15:27
  14. [34] pavca38 [*]

    Jsem na tom asi podobně. V minulém vztahu mě přítel podváděl, lhal mi, odešla jsem od něj a našla si jiného přítele, ale mám problém mu věřit, vím, že je problém ve mně... Našla jsem už odvahu a zašla k psychologovi. Pokud Ti na příteli záleží, prosím, udělej to také, potřebuješ odbornou pomoc. Držím palečky

    superkarma: 0 26.04.2005, 10:13:16
  15. avatar
    [32] marcellina* [*]

    Mileno, ja bych takovej teror nevydrzela
    Myslim,ze ja se svym partnerem na sebe zarlime jen "zdrave". Myslim si, ze muj partner je celkem atraktivni a prijemny muz a i vim,ze se zenama to umi... i kdyz pracuje a zije pres tyden v jinem meste, nenapadlo by mne delat mu nejaky zarlivy sceny proste mu v tomto "zatim" verim a jsem v klidu. Ani nevim, jeho telefonni cislo do prace, a abych mu vyvolavala nekolikrat denne by mne vubec nenapdadlo. A zadny SMSky, kdyz jsme spolu od kamaradek/kamaradu nedostava, pac kdyz jsme spolu, tak vypiname telefony . On mne taky zadnyma scenkama nedusi

    superkarma: 0 26.04.2005, 09:59:47
  16. avatar
    [31] Lhasa [*]

    Mileno, tvoje sebevědomí dostalo díky prvnímu klukovi takovou ránu, že teď nevěříš především sama sobě, jak už to výstižně napsala Susina. Čili problém je v tobě, a pokud s ním nezajdeš za odborníkem, můžeš se s nynějším fantastickým chlapem rozloučit
    Taky si myslím, že kapka zdravýho žárlení ke vztahu patří, ale musí to být špetka koření, ne to hlavní

    superkarma: 0 26.04.2005, 09:59:26
  17. avatar
    [22] lilithheta [*]

    Já tohle znala z druhé strany. Ex si najednou usmyslel, že ho podvádím s kýmsi v práci (dělám ve škole a ti tři co tu jsou ), začal mi kontrolovat telefon a PC, kontroloval mě v práci a stále se to stupňovalo. Byl úplně bez sebe hrůzou, že bych ho kvůli dotyčnému opustila. Nikdy by mě nenapadlo ho podvést, ale po těch jeho výstupech jsem se musela přemáhat, abych nevyběhla na ulici a neosouložila prvního ucházejícího . Tohle peklo jsem vydržela tři měsíce a pak jsem od něj raději odešla. Když bude chtít, tak ti bude stejně nevěrný, ale tím svým chováním ho k nevěře (né-li k úprku od tebe) 100% doženeš. S tím počítej. Jinak ti přeji, aby se ti povedlo nad svou žárlivostí vyhrát a hodně

    superkarma: 0 26.04.2005, 09:11:14
  18. [20] Anai [*]

    Všemi deseti jsem pro vyhledání psychologa, jinak jsem přesvědčena, že se nevdáš! Můj první kluk, se kterým jsem chodila od 16 let mě kvůli žárlivosti (studoval na Moravě VŠ) zbavoval panenství 6 let, protože si mě každých 14 dní, co jsme se viděli, potřeboval "zkontrolovat" a tvrdil, že mám moc tlustý hymen! Hrůzné, že? Navíc si užíval se spolužačkama, jak jsem se dozvěděla! Už jsem to tu jednou psala, tak se omlouvám za opakování.... Když už se to "konečně" stalo, nějak zapomněl, že má před ssebou ještě rok vojny a poslal mě do "blázince" (tehdy Lobeč), jako abych neměla tolik šancí k nevěře. Tam mi vysvětlili, jak mi ten magor ničí život a já se s ním rozešla (pak prosil a vyhrožoval sebevraždou). Nesnášel, když jsem se líčila, celých 6 let tvrdil, že moc jím a jsem tlustá (167 cm a 55 kg), "nesměla" jsem jezdit na sportovní soustředění, "nesměla" jsem pracovat na brigádě v TV, zakázal mi studovat VŠ pod hrozbou, že se se mnou rozejde (nesnesl, že bych měla stejné vzdělání, jako on). Byla jsem fakt úplně blbá! Rodiče mi varovali, ale já neposlouchala... Jistě, byl též manipulátor, ale především chorobný žárlivec! Tak tohle na téma "žárlivost"!

    superkarma: 0 26.04.2005, 08:57:39
  19. avatar
    [19] Susina [*]

    Mileno, fakt, jak psaly holky, máš problém sama se sebou. Podstatou totiž je, že nevěříš sama sobě, že by s tebou mohl být chlap spokojený, a proto pořád hledáš důkazy...a vlastně toho nového kluka trestáš za to, co ti udělal ten původní. To prostě nejde, to je spolehlivá likvidace jakéhokoli vztahu. Můj brácha měl totiž něco podobného. Jeho přítelkyně na něj žárlila příšerným způsobem, dokonce mu kontrolovala mobil, jestli tam nemá vzkazy od nějaké holky, a jakmile byli někde s partou lidí, žárlivě sledovala, s kterou holkou a jak dlouho se baví.. no pochopitelně vztah skončil, i když už pomalu plánovali svatbu a miminko. Brácha je teď šťastnej, že se mu to podařilo rychle, i když bouřlivě, ukončit..
    tak prosím tě, vyhledej pomoc psychologa, protože to, co potřebuješ, je zvednout sama sobě sebevědomí. Ať o toho kluka, co máš, nepřijdeš... moc držím palce.

    superkarma: 0 26.04.2005, 08:56:53
  20. avatar
    [17] Beruška1 [*]

    Taky do jisté míry žárlím. A to na přítelovu mladší kolegyni v práci. Sice s ní, aspoň co vím, nic neměl a nemá. Ale stále o ní mluví, její malý kluk je to nejlepší dítě na světě, ona je fajn kamarádka, které se svěřuje i s intimnostmi a mě to vadí. Třeba když měla kluka nemocného, tak jí i 3x denně volal, prý že je sama doma, tak aby měla trochu společnosti. Nic proti tomu, ale když jsem byla já nemocná s očima a opravdu byla celý den sama doma, protože přítel měl zrovna dlouhé směny a ráno v 6 odešel a večer mezi 8 a 9 přicházel, tak mi za celých 14 dní nezavolal ani jednou. A že jsem se opravdu doma nudila, protože s nemocnýma očima nemůžete koukat na televizi, číst si, hrát si na počítači i brouzdat po internetu. Takže jenom sedíte a posloucháte hudbu. A to mi vadí, on ji lituje, ale já ho v tomto směru nezajímám. A tak na ni žárlím.

    superkarma: 0 26.04.2005, 08:20:53
  21. avatar
    [16] evusche [*]

    Taky žárlím...sice ne takhle do extrému, že bych ho sledovala až do práce, ale je pravda, že mu taky volám pětkrát a více za den....a stydím se za to, je mi to trapné....ale řekla bych, že už to není takové, jako dřív. TAk ještě před rokem jsem byla nesnesitelná, poslední dobou to mám na háku. Ale je pravda, že bych nějakou tu terapii asi taky potřebovala, protože u mě je to jedno s druhým a dohromady velikánský problém

    superkarma: 0 26.04.2005, 07:50:35
  22. avatar
    [15] Camuska [*]

    Zarlivost v opravdu male mire je vztahu prospesna - je dobre, kdyz si clovek uvedomuje, ze jeho partner je atraktivni i pro dalsi osoby a ze ho proste nema jisteho az do smrti. Ale to co predvadi Milena je daleko za hranici unosnosti. Take se priklanim k nazoru, aby vyhledala odbornika, protoze tohle sama nezvladne - je posedla...

    superkarma: 0 26.04.2005, 07:36:49
  23. avatar
    [12] Solei [*]

    mas stesti na muze ktery se snazi pochopit Tvuj problem, ale kontrolovat ho telefonovanim do prace je opravdu moc. Principem schvalnosti je to ze pokud bude chlap zahnout tak se mu to povede, i kdyz z Tveho pohledu nebude mit ani sanci kdy. Snaz se krotit a neco s tim udelej, zarlivost je jedna z nejlepsich metod jak znicit vztah.
    Drzim palecky

    superkarma: 0 26.04.2005, 07:25:36
  24. avatar
    [9] LBU [*]

    Souhlasím, že je to na pohovor s odborníkem .
    Sama jsem jednou pomoc odborníka vyhledala a byla moc mi pomohl. Není se za co stydět.

    superkarma: 0 26.04.2005, 06:38:29
  25. avatar
    [8] Dudlajlama [*]

    Blueberry: Presne tak, navic, kdyz nekdo bude chtit zahnout, muzes ho hlidat jako zbesila a on si cas na ten vrzanecek jinde stejne nekde najde.

    superkarma: 0 26.04.2005, 05:56:33
  26. avatar
    [7] Blueberry [*]

    Ja taky nezarlim, proste si verime. Lidi jsou spolu dobrovolne. Jestlize jeden chce ze vztahu ven, druhy s tim nic neudela. Zarleni je silena ztrata energie. Ver Petrovi a nesmiruj ho, jinak ho stoprocentne ztratis. Bude si pripadat jak v okovech. Jdi se lecit, protoze sama to asi nezvladnes.

    superkarma: 0 26.04.2005, 03:46:18
  27. avatar
    [6] Eva_CZ [*]

    vuuuuuuuuubedc = vubec

    superkarma: 0 26.04.2005, 02:43:03
  28. avatar
    [5] Eva_CZ [*]

    LenkaFL: nemyslim si, ze zarlivost musi nutne patrit k lasce... Ja nezarlim vuuuuuuuuubedc a muj partner take ne ( nema na co ).

    superkarma: 0 26.04.2005, 02:42:28
  29. avatar
    [4] Eva_CZ [*]

    Feng: chtela jsem napsat totez. Tohle neni normalni - jsi nemocna... a o toho chlapa prijdes. Jestli s tim neco fofrem neudelas.

    superkarma: 0 26.04.2005, 02:40:53
  30. avatar
    [1] ad.astra [*]

    dej mu prostor a nešil, jinak ho vženeš do náruče jiné

    superkarma: 0 26.04.2005, 00:15:06

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme