Vztahy

Zamyšlení k ranní kávičce

Vždycky se na mě tak dívá, nedalo mi to a dala jsem se s ní do řeči.
Svěřila se mi, jak ji matka a ostatní příbuzní dohánějí k šílenství neustálými otázkami, proč už není vdaná, proč s nikým nechodí.
Sama cítí, že jí pomalu tikají biologické hodiny, kamarádky mají děti a ona je sama.
Je vysokoškolačka, nezávislá a zvyklá za sebe rozhodovat.
Nehledá si partnera pro obživu, ale pro pocit bezpečí, někoho, s kým by se podělila o něhu i běžné problémy.
Ale vhodní partneři nejsou.
Buďto jsou zadaní, a o ty nemá zájem.
Nebo jsou volní, ale touží užívat života a nehodlají se vázat manželkou a dětmi.
Nebo mají problém s alkoholem či drogami, event. jsou promiskuitní či homosexuálové. Uvažovala i o roli svobodné maminky, ale zatím to odkládá, protože si myslí, že dítě má právo na oba rodiče.

Jak jsme se tak bavily, přišla jsem na několik chyb.
1/ dává najevo svoji nezávislost. Říká, že nepotřebuje chlapa, aby po něm uklízela. 
2/ má o pár let starší svobodnou kamarádku a s tou chodí do společnosti a prohlašuje, že ji to vyhovuje
3/ o partnerovi má přesnou představu, v dnešní době dosti nereálnou
4/ je dobrá kamarádka, ke které se chodí všichni vyplakat, ale do takové se muži nemohou zamilovat

A co nejhorší, vyzařuje z ní beznaděj, a to taky odrazuje.

Nebo jak to vidíte vy?   

        
   
08.09.2003 - Láska a vztahy - autor: Jitka Kubíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [146] Ťapina [*]

    Petronela: To je pravda, taky znám ve svém okolí takový případ.

    superkarma: 0 30.11.2003, 09:37:57
  2. avatar
    [145] Petronela [*]

    No jasne, muzi maji strach ze samostatnych a sebevedomych zenskych, muzi proste potrebujou pocit, ze budou potreba, ze budou moci ukazat, ze se umi postarat, ze umi byt oporou......jo a muzi nemaji prilis radi moc inteligentni ze, je treba ze sebe ocas udelat takovou tu """hihihi, ale ne???? Ty jsi tak bajecny, hahaha"""""

    superkarma: 0 06.10.2003, 13:47:05
  3. avatar
    [144] JiKo [*]

    ¨Třeba láska chodí někde kolem a ona to vůbec nevnímá.

    superkarma: 0 19.09.2003, 13:10:27
  4. avatar
    [141] Sanofi [*]

    tutik: Ale tím, že mluvíme např. o svých kamarádkách, pomůžeme třeba někomu ve stejné životní situaci, To není pletení se do života. Tvůj postoj mi připadá zase jako lhostejnost. Mimoto ve svých příbězích nejmenujeme,takže nikdo nevýjde z anonymity.

    superkarma: 0 10.09.2003, 21:31:02
  5. avatar
    [140] Sanofi [*]

    Matiee: Patrně sis spletla adresáta

    superkarma: 0 10.09.2003, 21:26:54
  6. avatar
    [137] tutik [*]

    zda se mi, ze posledni dobou tu vic a vic rozebirame zivoty lidi, kteri o to ani nestoji nebo o tom nevi. Hodny solo kamarad Jindrisky, svobodna kamaradka Jitky...
    nelibi se mi, kdyz se lide pletou ostatnim do zivota. Neco jineho je nabidnout pomocnout ruku a byt tam jeden pro druheho a vsimat si, kdyz ma nekdo potize, nebo ho neco trapi. Ale rozebirat proc je nebo neni svobodny, plesaty, nezavisly... Nechtela bych se o sobe docist, jak me moje dobra kamaradka popisuje jako tlusteho plesateho kamarada s krasnymi zuby nebo jako prilis nezavislou kamaradku, ktera beznadejne hleda nekoho do paru...

    superkarma: 0 10.09.2003, 11:18:01
  7. avatar
    [133] Irena1 [*]

    IMA:
    nejsi moje dvojče?

    superkarma: 0 09.09.2003, 13:59:44
  8. avatar
    [131] stasha [*]

    Isa: ClarCa:

    kubikm: A to si má podle tebe vzít někoho, kdo jí nevyhovuje jenom proto, aby byla vdaná? Tak tomu teda nerozumím... Ostatně ani nechápu, že si někdo troufne vynášet hodnocení na život někoho jiného. Mě by se to nelíbilo.

    superkarma: 0 09.09.2003, 10:20:47
  9. avatar
    [129] Irena1 [*]

    Isa: a pokud o to stojí, ale z jakéhokoliv důvodu se jí nedaří, tak ji její "smůlu" jen připomínáte a zvýrazňujete!

    superkarma: 0 09.09.2003, 09:32:32
  10. avatar
    [127] Irena1 [*]

    kubikm: ale každá z nás čeká na prince! Co na tom, že jeden nebude sklízet ponožky a druhý nevynáší koš - prostě je to PRINC

    superkarma: 0 09.09.2003, 08:47:18
  11. avatar
    [126] Lenice [*]

    Určitě někoho potká. A možná na místě, kde by to ani nečekala. A možná rychle změní svoje požadavky na chlapy a nebude požadovat nikoho až tak dokonalého.

    superkarma: 0 09.09.2003, 06:50:13
  12. avatar
    [125] kubikm [*]

    stasha: proč bych se zlobila?
    ta věta ale byla, že chodí do společnosti s kamarádkou a prohlašuje, že jí to vyhovuje.
    Pokud stále každému říká, jak je to takhle bezvadné, tak jí nikdo nebude něco jiného navrhovat.
    Nereálná představa? Ona čeká na toho pověstného prince na bílém koni, ale nežijeme v pohádce.

    superkarma: 0 08.09.2003, 23:38:03
  13. avatar
    [124] Leňa [*]

    Na každého někde štěstí čeká!!!!!!!!!!! Zas bych ji tak neubíjela těmi 4-5 body.

    superkarma: 0 08.09.2003, 22:56:35
  14. avatar
    [123] stasha [*]

    Jitka Kubíková: Prosím nezlob se, ale ty máš názory jako moje babička. Podle ní jsem taky byla jsem odsouzena k doživotní samotě. Světe div se, jsem vdaná.
    Co je špatného na tom chodit do společnosti s nezadanou kamarádkou To jsem jako měla chodit s kamárdkou, co byla zamilovaná až po uši a dělat jim křena? Nebo raději sedět doma?
    Co je podle tebe nereálná přestava o partnerovi?

    superkarma: 0 08.09.2003, 22:18:02
  15. avatar
    [122] kubikm [*]

    lholubova:dobře uděláš, dodšlej si vzdělání, choď hodně mezi své vrstevníky - to je ta správná cesta, jsi ještě mladá, život máš před sebou, neuzavírej se. Nešťastné lásky k mládí patří, zatím se jen hledáš a uzráváš

    superkarma: 0 08.09.2003, 21:46:04
  16. avatar
    [120] kubikm [*]

    Capelucita: tam, kde se rodí samá děvčat jsou v převaze ženy, možná dát najevo trochu slabosti? vzpomínáš, jak dříve dámy upouštěly na zem kapesníčky? až se ti někdo bude líbit, kapesníček sebou!

    superkarma: 0 08.09.2003, 21:24:00
  17. avatar
    [118] kubikm [*]

    Žížalka: nevzdávej to předem. Chceš s ním začít chodit? Zavolej mu, že máš lístky do kina, jestli už to viděl a zda s tebou půjde? Nebo že jsi poblíž jeho bydliště, nebo práce a jestli nemá chvíli čas na kávu?
    nebo něco obdobně blbého.
    někam spolu zajděte a jen si tak povídejte. a to by v tom byl aby tě příště zase nepozval on ...prostě to zkus, a uvidíš, ať jednou nelituješ, že ses nepokusila

    superkarma: 0 08.09.2003, 21:20:20
  18. avatar
    [116] Sanofi [*]

    Mojí kamarádce je už (už anebo teprve?:o)) 26 let. Je to moc hezká,atraktivní holka, s pěknou postavou, ale celý život nějak nemá štěstí na partnery. Vždycky přichází po nějaké době rozchod.
    Když se rozešla s tím posledním,tvrdila,že už nikoho nechce,protože ona prý nepotřebuje nějakého povaleče doma, absolutně odmítá vařit, prádlo by si musel dotyčný taky prát a žehlit sám (protože jí to taky nikdo nedělá)....atd. Krom toho měla vysoké požadavky na finanční situaci partnera. Prostě měla vysoké nároky,kterým nikdo neodpovídal. Jenže časem jí došlo,že být sama není taky to pravé ořechové,tak si našla přítele. No,já s ním párkrát mluvila, to vám je trubec, že se divím,že něco takového může mít doma. Nestačím se divit jak slevila ze svých požadavků.
    P.S. Trubec = přihlouplý jedinec,inteligence mírně podprůměrná.

    superkarma: 0 08.09.2003, 18:11:50
  19. avatar
    [115] Exupery [*]

    Capelucita: No já nejsem zrovna kariéristka, takže mě by bavilo být doma a navíc si nemyslím, že je nějak dobrý pro dítě, aby se o něj od 6 měsíců staral většinu dne někdo jinej než máma. Nebo táta. Ten je podle mě dost důležitej. Mám spoustu kamarádů, ktří mají rozvedené rodiče a na všech je to nějakým způsobem poznat. Určitě někoho najdeš, držím Já chodím s přes rok, před tím jsem chvilku s nikým nechodila a už mi to lezlo na mozek, ale teď mám pocit, že se mi to nějak vynahrazuje. A to jsme spolu zkraje měli takovej vztah jako, že přišel na návštěvu, soulož a šel zas spát k rodičům a říkali jsme si, že je to na chvilku, páč je skoro o 7 let mladší než já. Teď projíždíme inzeráty na byty a zkoumáme hypotéky, tak už je to asi vážný
    Charmed: No tak si to taky představuju, doufám, že nebudou nějaký problémy

    superkarma: 0 08.09.2003, 17:40:53
  20. avatar
    [112] Lorain [*]

    Kompromisy by urcite delat nemela, vyber partnera neni zalezitost, kde se delaji kompromisy. Nehlede na to, ze az jednou prijde ten ON a ona se zamiluje, urcite zjisti, ze neodpovida presne vsem jejim pozadavkum a vubec ji to nebude vadit!
    A rozhodne neni chyba v tom, ze prohlasuje, ze nepotrebuje chlapa, aby po nem uklizela. pokud to delat nehodla, tak at to ten chlap pekne od zacatku vi!

    superkarma: 0 08.09.2003, 16:43:06
  21. [111] Žížalka [*]

    Tak čtu vaše příspěvky a vím, že ve spoustě věcech máte pravdu, ale bohužel jsem přišla na to, že ze mě také vyzařuje nějáká ta "beznaděj" ovšem vůbec nevím co s tím. Potkala jsem s kámoškou po dlouhé době někoho kdo je strašně fajn, ale k oboum se chová jako kámoš. Je sám, rozešel se také s přítelkyní. Strašně bych si přála, kdyby jsme spolu začali chodit, ale právě, protože mi kámoška řekla, že ve mě zhasnul takovej ten plamínek co ve mě vždycky byl se strašně bojím. Bojím se, že když z jeho strany to nevyjde, tak pak upadnu ještě do větší beznaděje. Je to fakt. Od té doby co jsem sama jsem dostala spousty nabídek, ale buď to jsou kluci co nevědí co chtějí nebo co maj v plánu akorát se každý víkend někde opít nebo ženáči. Je to fakt na hlavu. Kdybych tak uměla to světýlko znova zažehnout.

    superkarma: 0 08.09.2003, 16:30:19

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [110] Charmed [*]

    Exupery: Na vojně asi nebude pořád, takže se dá předpokládat, že si pak práci najde a ty holt nebudeš máma v 31, ale třeba ve 33. V dnešní době to je skoro normální. Psala jsem jenom o tom, že neexistuje klasické rozdělení prací či povinností ve vztahu - oba by měli být rovnocennými partnery.

    superkarma: 0 08.09.2003, 15:50:06
  2. avatar
    [109] kubikm [*]

    ještě malá poznámka k dítěti bez otce
    každé dítě má právo na oba rodiče. Dítěti ten mužský pohled na svět moc chybí. Viděla jsem to na jedno holčičce od nás z domu. Ta paní sice byla vdaná, le pán tady nebydlel, holčička ubrečená vzteklá - opravdu hrozná. Potom se paní rozvedla a začal tu s ní bydle starší pán - holčičku byste nepoznali - přijemná, usměvavá, ve škole má jedničky, každý žasne.
    Navíc, pokud jen matka vychovává chlapce, on nemá před sebou ten správný mužský vzor, může potom ve vlastním životě selhávat.
    Kdysi byl v Praze případ, chlapec znásilňoval ženy a ubližoval jim a vyšlo najevo, že matka ho měla tajmě v Ženských domovech, vázala mu šátek na hlavu a chodil v sukni, říkal, jak ty ženy kolem sebe nenáviděl. Je to extrém, vím, ale opravdu se to stalo.

    superkarma: 0 08.09.2003, 15:47:52
  3. avatar
    [105] marcellina* [*]

    Mariana: teda ziram, jak to mas v hlave krasne srovnany , preju hodne stesti a taky to, abys nikdy svyho rozhodnuti nelitovala . Ja sice zadnej materskej pud nepocituju, ale takhle jasno nemam

    superkarma: 0 08.09.2003, 15:03:01
  4. [103] tventula [*]

    Já se vdávala velmi mladá.Bylo mi 17 a jsme spolu 16 let.Na střední jsme byli 4 kámošky.Všechny tři jsou stále sami,protože hledají chlapy,kteří snad ani nejsou.Jedna z nich se teď rozhodla,že si pořídí alespoň dítě,když nejsou chlapi k mání na ženění.Otce pro své malé si už vybrala.Vůbec ji nevadí,že je ženatý,hlavně je nejblíž jejímu ideálu.Před dvěma dny volala,že test je pozitivní.Nevím jakou má představu co bude dál.Moc peněz nemá,bydlí se svou nemocnou matkou a ještě bude bez chlapa.Ta opora jí asi bude chybět. Přesto ji přeji hodně

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:44:28
  5. avatar
    [102] marcellina* [*]

    Irena1: dik za info

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:38:18
  6. avatar
    [99] Irena1 [*]

    marcellina*: auditko=diskuze. Horní lišta, třetí zleva, zelené tlačítko

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:32:08
  7. avatar
    [98] Irena1 [*]

    kubikm: 92. to je přesně ono! Proto mě zajímá, jak to ty holky zvládají, co je k tomu rozhodnutí vedlo apod.

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:30:21
  8. avatar
    [97] Ťapina [*]

    Když naše třída maturovala, tak nám třídní učitelka řekla: "A vsaďte se, že z holek bude nejdřív vdaná ta, do které byste to v životě neřekli." A byla, dokonce dvě holky, které o vdavkách nikdy nechtěly ani slyšet. Teď má většina z nás stálého partnera, ale takové ty rodinné typy, co od začátku někoho hledali, ty hledají pořád.

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:22:57
  9. avatar
    [96] ještěrka.ehp [*]

    Já to vidím tak, že do toho nikomu nic není

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:12:18
  10. avatar
    [95] ještěrka.ehp [*]

    Já to vidím tak, že do toho nikomu nic není

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:10:28
  11. avatar
    [94] marcellina* [*]

    kubikm: tvoje děti a moje děti bijou naše dítě... Promin, ale prislo mi to strasne smesny

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:06:46
  12. avatar
    [93] marcellina* [*]

    Irena1, diky za odpoved . Nejsem "tu" ale dlouho, takze bohuzel nevim, co je auditko

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:04:19
  13. avatar
    [92] kubikm [*]

    a k "sama na dítě"
    pokud máš zázemí, které pomůže v takových banalitách jako - dítě stůně, ale doma není co jíst, vzít nemocné dítě sebou do obchodu? říct někomu, abby hlídal?
    nastane nějaký zdravotní problém, nebo škola - vše řešit sama? bez té pomocné ruky, která třeba jen pohladí, když je ze všeho do pláče? když dítě celou noc propláče, ve dne se chce bavit a maminka už nemůže udržet oči?
    já bych k tomu tu sílu neměla, kdyby to tak osud zařídil, musela to nějak řešit, ale dobrovolně bych do toho nešla

    superkarma: 0 08.09.2003, 14:03:40
  14. avatar
    [90] kubikm [*]

    roby: ba ne, my jsme z Venuše, víš - my každý problém musíme rozebrat ze všech stran, vyslechnout všechny názory, vcítit se do osudu druhých, takhle to funguje u žen.
    Když se sejdou ženy, je tam hlahol, když se sejdou muži, většinou mlčí - všiml sis toho?

    superkarma: 0 08.09.2003, 13:59:03
  15. avatar
    [89] kubikm [*]

    misacek: píšeš..najdi si někoho...o tom je ten článek, že někdy ten výběr holt už není pořádný - kdo se hodí, je zadaný a ostatní z nějakého důvodu nechtějí...
    časem se začnou objevovat rozvedení - ale pokud mají děti, tak už je to rušivý element v novém vztahu - jak to bylo v jednom filmu - tvoje děti a moje děti bijou naše dítě...
    velká většina dítě chce a pokud ho nemá, pociťuje to po
    zbytek života jako křivdu - proč právě já
    Minule v jedné diskusi jedna paní, co sama neměla děti, našla pána s dětmi ve vlastní péči a psala, jak je konečně šťastná a jak si s dětmi rozumí, přesstože už to byly skoro dospělé děti, takže i to se v životě stává

    superkarma: 0 08.09.2003, 13:54:41
  16. avatar
    [87] Irena1 [*]

    marcellina*: uvažovala, samozřejmě, ale to vidím až jako poslední řešení...dítě si zaslouží oba rodiče a taky nějaké finanční zajištění. Ostatně, mám přímo na to auditko Sama na dítě...

    superkarma: 0 08.09.2003, 13:49:20
  17. avatar
    [85] manki [*]

    No, myslím, že chlapi nemají rádi nezávislé holky. Jsou rádi, když je ženská potřebuje a spoléhá na ně. Někdy je ale chlap neschopný jako můj švagr a to potom musí holka být hodně nezávislá a samostatná. Takhle si moje známá nemůže udržet žádnou známost, protože každému hned dává najevo jak je nezávislá a každý zatím od ní utekl.

    superkarma: 0 08.09.2003, 13:45:38
  18. avatar
    [84] marcellina* [*]

    Irena1: bez deti a ne sama, neuvazovala si o variante s ditetem a bez chlapa? Postupem casu by se treba nejakej vhodnej partner nasel... Co myslis? Je mi 27 a ted se zamyslim nad timto dilema (nektere me kamaradky, kolem 30ti uvazuji prave nad variantou, s ditetem sama a pak hledat vhodneho partnera)

    superkarma: 0 08.09.2003, 13:44:27
  19. avatar
    [82] Irena1 [*]

    misacek: ale vždyť takhle to přece nikdo nechce ani neradí. Mě taky tikají hodiny, jsem ve stejné situaci, ale rozhodně to neznamená, že se hodím na krk prvnímu chlapovi, který by chtěl dítě. Holt risknu, že ještě 2-3 roky počkám a když se nedočkám, tak holt budu bez dětí. Ale určitě ne celý život sama...

    superkarma: 0 08.09.2003, 13:26:24
  20. avatar
    [80] Exupery [*]

    misacek: Proč o věku? Tak mě to přijde jasný. Ve třiceti mám prý třetinovou šanci otěhotnět než jsem měla ve dvaceti a ještě mnohem větší riziko různých komplikací, nedejbože vývojových vad atd. Takže k životu osamotě možná v padesáti odsouzená nejsem, ale k životu bez dětí ano. A to já nechci.

    superkarma: 0 08.09.2003, 12:58:23
  21. avatar
    [74] _Lucky [*]

    Každá rada drahá!

    superkarma: 0 08.09.2003, 12:38:17
  22. avatar
    [67] Irena1 [*]

    petul:

    superkarma: 0 08.09.2003, 12:10:07
  23. avatar
    [66] petul [*]

    Irena1: děkuji Ti. A přeji Ti, abys co nejdřív našla novou pokličku, se kterou budeš moc a moc šťastná

    superkarma: 0 08.09.2003, 12:07:49
  24. avatar
    [64] marta-b [*]

    Myslim si, že z takových slečen taky někdy vyzařuje i to, že jsou skutečně až příliš náročný a dávají to všem nevědomky najevo. Mají bý na co hrdé, když jsou samostatný a soběstačný, ale každý muž potřebuje pocit, že ho žena přecijen potřebuje.

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:58:17
  25. avatar
    [61] Exupery [*]

    Capelucita, Charmed: Ale jestli mám mít děti, tak mě ten chlap uživit musí, nemám nastřádaný peníze na několik let mateřský. Já jsem tedy v životě nikdy nechtěla, aby mě někdo musel živit, spíš jsem měla víc peněz já. Teď je nemám a navíc mám doma vojáka základní služby. Takže až ho za 10 měsíců pustí, teprv se může přemýšlet o dětech. A když je mi 31, tak už na to trochu spěchám. Nevím kolik je té holce z vyprávění, ale jestli třeba jako mně, tak..... Asi kdybychom se s dneska rozešli, měla bych velkej problém se usmívat, být vyrovnaná, nehledat a ty hodiny stopnout

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:54:52
  26. avatar
    [59] Irena1 [*]

    Naturae: a já tu pokličku našla, ale už je na jiném hrnci, tak to je taky na prd. Doufám, že těch pokliček běhá po světě víc...

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:36:03
  27. avatar
    [58] Irena1 [*]

    Petul: gratuluju

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:33:58
  28. avatar
    [57] kubikm [*]

    Naturae: já věřím na to, že každý člověk má na světě svůj ideální protějšek, partnera naprosto úžasného - je ale někdy problém ho najít, a někdy ho odeženeme třeba jen proto, že nemá modré oči a nebo že právě není vysokoškolák. A někdy ho prostě potkáme v době, kdy ještě samy sobě nerozumíme. Vy osamělé, zavzpomínejte, kdo vás tehdy beznadějně miloval a modré z nebe sliboval? Co je s ním dnes? Nebyl by dnes tím vhodným partnerem?

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:33:21
  29. avatar
    [56] petul [*]

    Naturae: 100% souhlas. Byla jsem ve stejné situaci,ještě před 1,5 rokem. Bylo mi 27, za sebou pár vztahů, které nestály za nic. O svobodného kluka jsem ani nezakopla, "lepili" se na mě jen ženáči. Ta beznaděj je hrozná. Žít s tím, že se rodina a celé okolí donekonečna vyptává, proč jsem sama, že musím být nějaká "divná" a hodně náročná...Ale vysvětlete jim, že hledáte obyčejného chlapa, který vás bude mít rád...To oni nepochopí. Pohybovala jsem se pořád ve stejné společnosti lidí - práce, kamarádky, známí, pořád Ti stejní..a v tomto prostředí se těžko hledá nový partner. Ze své zkušenosti můžu poradit inzerát (na netu), nejsou tam jen samá pochybná individua, ale dá se najít partner podle představ. Takže teď, když mám svého , tak jsem ta nejšťastnější, i když má do dokonalosti daleko. Ale má mě rád...

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:30:27
  30. avatar
    [55] kubikm [*]

    chris: to je výborný návod - ukázat ze sebe to lepší a nejen kyselý ksicht, přeju štěstí

    superkarma: 0 08.09.2003, 11:24:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme