Bulvár

Zamyšlení k ranní kávičce

Kdo má autorská práva k mailům a vtipům?

Stává se módou rozesílání různých legrácek maily.
Minule jsme v diskusi narazili na zajímavý problém.
Známe vlastně autora mailu? Kdo má na něj autorská práva?

Přišel mi z Francie mailem příběh o Sokratovi.
Chtěla jsem ho přeložit a dát na Ženu-in, ale pod vlivem této diskuse jsem se zeptala Danielle, jestli ví, kdo je autorem? Nevěděla.
Poslala jí ho kamarádka Laura.
Té přišel z Kanady od Janette.
Ta ho dostala od Thomase, ovšem v angličtině.
Ten ho dostal od svého kamaráda Marka, který ho dostal od Evy, Češky žijící v Bostonu. Ta ho dostala v češtině od Zdeny.
Zdena ho četla v Ženě-in v rubrice vtipy.
Kdo je autorem?

Znáte nějakého autora vtipu?
V poslední době jsem slyšela v televizi stejný vtip dokonce třikrát.
Jednou ho vyprávěl herec Donutil.
Podruhé Halina P. v Banánových rybičkách, že se udál její přítelkyni.
A do třetice Petr Novotný, že se stal jeho známému.

Je to krádež?
Má někdo na vtip autorské právo?
Co si o tom myslíte?    

        
   
03.10.2003 - Společnost - autor: Jitka Kubíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [112] *daisy* [*]

    katchabinka: Ty muuuuro, ja to pred peti lety necetla a nemuzu se jeste poradne smat, auuu, prcihod navejovy po cele te diskuzi....

    superkarma: 0 03.10.2008, 21:05:31
  2. avatar
    [111] Ťapina [*]

    Simba: K žluvám a prcihoďům, co se divíš?

    superkarma: 0 09.12.2003, 22:48:53
  3. avatar
    [110] Simba [*]

    Kam se ta diskuze zvrhla

    superkarma: 0 04.12.2003, 19:20:10
  4. avatar
    [109] k@tchabinka [*]

    PRCIHOĎ NÁVĚJOVÝ !

    superkarma: 0 06.10.2003, 20:25:50
  5. avatar
    [108] ginile [*]

    je to asi jako s povestma, nekdo to povypravi a patri to vsem a pro vsechny

    superkarma: 0 06.10.2003, 17:52:26
  6. avatar
    [107] k@tchabinka [*]

    ani... ja tu nejsem od toho, abych davala priklad ale kvuli zastrasovani :)

    superkarma: 0 06.10.2003, 17:02:48
  7. avatar
    [105] kubikm [*]

    Irka1:tak vážená
    jednak pro nikoho nejsem zlatá jituš, kdo ti dovolil takhle o mě mluvit??
    2/ vyzvala jsem tě, když tomu tak rozumíš, ať něco napíšeš, ale na to jsi nereagovala. Eva psala, jak úžasně umíš psát, proč to neukázat i tady, místo věčného štvaní??
    3/ to ty jsi mluvila o komunistech

    superkarma: 0 06.10.2003, 09:34:47
  8. avatar
    [104] Dudlajlama [*]

    Proboha Irko, vzpamatuj se? Kdo te obvinuje ze zlocinu??? Nejaky nick, ktery tady nikdy nikdo nevidel? Musketyry jsem necetla ani tvoji reakci, chodim jenom nekam a ne kazdy den. Pripada mi to vsechno proste smesne a nedulezite, asi jsem nejak vic lehkomyslna ci tolerantni. A ze je Jitka zlata zenska... o tom vubec nepochybuju a mam ji rada.

    superkarma: 0 06.10.2003, 06:30:11
  9. avatar
    [103] Irka1 [*]

    Galadriel: Mylis se. Jitka jako osoba je mi na haku. Kdyz napsala o Trech Musketyrech, tak jsem ji to pochvalila, ale to vy zaujate jste nevidely ( pisu prece JEN negativni prispevky).
    A kdyz po mne chce ta vase zlata Jitus, abych se vyjadrila k prastenemu obvineni, ja se vyjadrim....a zase je to spatne a jsem obvinena z dalsiho zlocinu . Jsem zadostiva co bude dalsi.

    superkarma: 0 06.10.2003, 05:34:07
  10. avatar
    [102] Dudlajlama [*]

    Irko, mne taky pripada napsani o Cibulkovych seznamech jako velka divocina (holt to je ta druha stranka tech obhajovanych anonymu ci poloanonymu), ovsem nechapu, co ma dochazet Jitce Kubikove?! Zavilost, s jakou po ni jedes, je neskutecna, doufam, ze stejnou vytrvalost vykazujes i v pracovnim procesu. Nechci byt nezdvorila, je tady rozhodne vic negativnich jevu ci prispevku, to ale unika tve pozornosti, proste, ty s Kubikem na vecne casy....

    superkarma: 0 06.10.2003, 03:31:15
  11. avatar
    [101] Irka1 [*]

    Eva_Fl: Evo, tady neni o cem se bavit. Aby to mohlo byt pravda, tak by nekdo musel znat me jmeno i s prijmenim a prinejmensim datum narozeni. Podle jmena Irka/Irka1 odhalit speha STB musi umet jen extremne inteligentni jedinci.
    Jelikoz, jsem tyhle informace nikde neinzerovala, tak si muze napsat kdo chce, co chce. A jestli tohle Jitce nedojde, tak neni co dodat a o cem se bavit.

    superkarma: 0 06.10.2003, 02:08:52
  12. avatar
    [100] Eva_CZ [*]

    kubikm: Jitko, asi malokomu se libi, jaky stylem Irka nekdy pise.

    Muzes mi ale rict, jak se ma branit proti hajzlovi, ktery ji tady nepodepsan napadne, ze je na seznamu STB? CO ma vysvetlovat?

    Protoze ja ,,Kristina" nepovazuji za podpis, pokud neni registrovan nick. Je to totez, jako anonym.

    Jak se ma nekdo obhajit - kdyz neni vinen? Jak ma dokazat nevinu? Co ted po Irce chces? Aby ti poslala ofocene dokumenty ( svuj rodny list, US pas etc. ) a vypis z Cibulkovych seznamu? A vylucovacim zpusobem dokazala, ze tam neni?

    superkarma: 0 06.10.2003, 01:58:13
  13. avatar
    [99] aninas [*]

    Irko1 - porad nechces pochopit a hnidopisis a buzerujes na nepravem miste. Tohle neni odborny casopis, kde je nutne uvadet zdoj informaci.
    Tady proste jedna pani sezbira poruznu ruzne informace o necem a da nam je souhrnne k dobru, abychom si o necem pocetly. Mne i vsem ostatnim je jasne, ze vsechno pani Jitka nevymyslela, ze to odnekud je. Ale radeji si prectu clanecek, se kterym si nekdo dal praci, byt je podle tebe "bezcharakterni a neneticky, kdyz neuvadi zdroje a autorstvi, nez tvoje charakterni buzerace.
    Tady proste plkame a povidame a je nam uplne jedno, jestli uz neco podobneho nekdy nekdo nekde napsal.

    superkarma: 0 05.10.2003, 23:31:21
  14. avatar
    [97] Dudlajlama [*]

    Boro, ty nevis, co dodal od pana Eiffela? ..."perte se a zerte se"

    superkarma: 0 05.10.2003, 20:31:50
  15. avatar
    [96] Dux [*]

    Ze se nestydite , vzdyt se posledni dobou jen hadate. To jste ta lepsi polovina lidstva?

    Pro redakci: zakazte anonymum prispivat pod clanky!!!

    superkarma: 0 05.10.2003, 20:23:41
  16. avatar
    [95] Dudlajlama [*]

    No hura!! Tak jsme se rozhodily(i) na zdejsim prdiprosturku na "nase a vase", na "vadi a nevadi". Co ted, dame si vzajemne pres cumec nebo budeme vegetit spolu dal, i pres neshodu nazoru? Porad si ale myslim, ze je neco jineho, kdyz pisu treba diplomku a tam soupnu cizi myslenky, nez kdyz se spis jen tak vlky-plky tlacha. Jeste k te originalite, polovina mych vyslovenych formaci neni pravdepodobne originalem, protoze je tezke vypotit neco, co jeste nikdy nebylo receno, kdyz tedy chceme jit ad absurdum, jenom na te zluve potocni si trvam, stejne jako pan Werich na "...na ostrove Hokaido, kuka v lese kukajdo"... hezkou nedeli nasim i vasim .

    superkarma: 0 05.10.2003, 19:21:24
  17. avatar
    [94] Irka1 [*]

    Eva_Fl: elfos: dekuju.

    kubikm: zadne nicky nemam. Kdyz jsem sem zacala psat, nebyla jsem prihlasena a kdyz jsem se prihlasila, volna uz byla jen Irka1, nejaky vtipalek uz psal mym jmenem za mne. A jelikoz nejsem na netu cely den, obcas jen nakouknu, tak se neprihlasuji pokazde. Jako anonym nikdy nepisu a kdyz jsem to jednou udelala, omluvila jsem se.
    Bod 75 nechapu. A mimojine ja se pod texty jinych lidi nepodepisuji, tak co vysvetlovat, ze?

    aninas: napodobne.

    superkarma: 0 05.10.2003, 17:55:15

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [93] Gumídek [*]

    Hlavně ,že je nějaká sranda.

    superkarma: 0 05.10.2003, 17:19:17
  2. avatar
    [92] Sanofi [*]

    Červený nick, šedý nick....proboha, to je debata o ničem. Žijte a nechte žít

    superkarma: 0 05.10.2003, 17:08:59
  3. avatar
    [91] kubikm [*]

    Eva_Fl: je tedy zvláštní, že tady nic pozitivního a hezkého nenapíše a napadá lidi, nemyslím mě, to už s ní mám vyřešené, ale i jiné a docela ošklivě.
    Navíc píše pod několika nicky a to se taky ve SLUŠNÉ společnosti nedělá
    když jsem zaregistrovaná, každý ví, že to píšu skutečně já , skutečně ty, neznamená to, že znám tvoji skutečnou identitu nebo podrobnosti ze života, které sama nechceš zveřejnit - zcela anonymní názory by se měly házet do koše/pokud k to mu není skutečný a závažný důvod../
    Dobře, ať je po tvém, slušný člověk nemusí být červený, ale slušný člověk nepíše anonymy, pok vím, tys je nepsala, a žes byla jednou pěkně rozčílená, pamatuješ?
    A člověku, který byl s celou rodinou za komančů pronásledovaný, nebude právě komunisty předhazovat - no snad se ozve sama a vysvětlí i ten bod 75 a odpoví na moji výzvu...

    superkarma: 0 05.10.2003, 14:54:35
  4. avatar
    [90] Eva_CZ [*]

    kubikm:
    Mila Jitko, ted jsi dostala i me! Vis dobre, ze te mam rada a vazim si te, ale tohle jsi prehnala.
    SLUSNY CLOVEK se tady pozna podle toho, ze je cerveny?
    Nemyslis to vazne, ze ne!?

    Jinak - souhlasim s Irkou i s elfos, ze pokud neco NENI MUJ TEXT, clanek, myslenka, mela bych uvest zdoj, nebo malou poznamku o kopirovani odnekud. To JE SLUSNOST.
    Ale jestli Irka chce nebo nechce napsat neco o sobe, je to jeji svate pravo - a nidkomu do toho absolutne nic neni!
    Ja jsem sem dlouho chodila jako anonym. Byla to naprosto moje vec.
    Jenze pak jsem zjistila, ze kdyz se zaregistruji, mam pristup na diskuze.
    Jina vec je zpusob, jakym se Irka vyjadruje...
    Ale z jineho serveru vim, ze nema problem s vyjadrovanim, s psanim hezkych a hodnotnych prispevku, ze ma hodne za sebou - a ne vzdycky to byly zazitky prijemne.
    Proc se nechce zaregistrovat tady tak, aby ji nick zcervenal - - no myslim, ze nase zivotni cile jsou ruzne, pro nekoho je podstatny cerveny nick, pro jineho jine hodnoty...

    superkarma: 0 05.10.2003, 14:20:48
  5. avatar
    [88] alpina [*]

    kubikm:

    superkarma: 0 05.10.2003, 11:10:18
  6. avatar
    [87] kubikm [*]

    Irka, Irka1 nebo pod jakými nicky ještě vystupuješ
    jednou jsi mi vyzvala, abych napsala článek o 3 mušketýrech, což jsem učinila.
    Teď tě vyzývám já - napiš článek o autorských právech , včetně důležitých citací, kdy práva končí, kdy přecházejí na dědice, jak postupovat, když autor není uveden apod.
    Nebylo by na škodu vysvětlit i příspěvek 75
    A už vůbec nejlepší by bylo, kdybys vyplnila některé údaje tak, aby byl tvůj nick červený, jako tady má většina slušných lidí, nebo máš opravdu za co se stydět?

    superkarma: 0 05.10.2003, 10:57:19
  7. avatar
    [85] elfos [*]

    Ani :-)))) - ano, tuhle jsem kámošce říkala, "Pavli, Dickie z Ženy-in říkala, že želvy se musejí registrovat..".
    Autorství tak, jak to myslíš ty, se nikdo nedožaduje... ale, už jsem to tu napsala víckrát * 15 * , už nebudu znovu... se opakovat, jak to myslím já. * 15 *
    Říct, že něco není moje, mi malicherné nepřipadá. Spíš.... normální. Tak jsem asi divná. Galadriel, nešahám, ale zastřelit mě můžeš :-)

    superkarma: 0 05.10.2003, 07:39:38
  8. avatar
    [84] elfos [*]

    Galadriel :-) - mimochodem, žluva potoční mi připadla nějaká povědomá - určitě jsem ji neslyšela od tebe - ale, možná si ji pletu se žlunou... a třeba ani nebyla potoční, fakt nevím, takže nešahám :-))

    A tu debatu před pár měsíci jsem nečetla.... nestíhám všecko. :-(
    Ale, přiznám se, že už jsem víckrát obdivovala na básničkách, jak krásně to cácorky některé napsaly, a pak jsem si připadla jak truhlík, že to nebylo jejich dílko - vůči skutečným autorům to považuji za trochu nefér. Nemusí tam být jejich jméno, neznám-li ho, ale drobná poznámka, že to je NĚČÍ, čísi, by být měla - můj názor.
    Pokud si s někým povídám, leckdy i říkám, kde jsem co slyšela... a od koho (třeba, Galadriel tuhle říkala žluna potoční.. )

    superkarma: 0 05.10.2003, 07:34:20
  9. avatar
    [83] aninas [*]

    elfos: Ano, presne tak, jak pise Galadriel. V meritku tohohle magazinu JE MALICHERNE dozadovat ze nejakeho autorstvi. Ba primo smesne.To jako kdyz budu mluvit s kamoskou, tak budu rikat:
    Holka zlata, vcera bylo psano v Dikobrazu na str.3 od autora Jozina Blbouna, cituji ... blablabla ....

    superkarma: 0 05.10.2003, 07:31:58
  10. avatar
    [82] Dudlajlama [*]

    Nesahejte mi na tu zluvu ! Jinak je opravdu nepochopitelne, jak se z prdu da uvalet kulicka. Pred par mesici tu byla dalekosahla debata na stejne tema, Jitka se omluvila a od te doby uvadi, ze zdroj je neznamy... asi jsem hodne naivni ci "easy going", beru ale zdejsi internetovy magazin vicemene jako rodinne pokecani a shluk spriznenych dusi, tak mi pripada hodne smesne porad nekde upozornovat a vypisovat, kde se co odkud vylihlo. Kdyz spolu lidi mluvi per huba, taky rikavaji i to, co kdesi slyseli, ci cetli a neupozornuji na to. Ve zdejsim meritku mne to pripada malicherne a hloupe.

    superkarma: 0 05.10.2003, 07:09:59
  11. avatar
    [81] elfos [*]

    Ani ... nerozčiluj se tolik! (Než jsem se vymáčkla, přibyl tu tvůj příspěvek 79 - jsi mě normálně lekla!) Nemyslím, že jde o přesné hledání autora každého slůvka či citace - přišlo mi mejlem, napíšu přišlo mejlem.. našla jsem v knížce - napíšu autora knihy... mám ve starém sešitě s básničkami z časopisů a ze sešitů kamarádek, nebo mi to vyprávěla babička, když jsem byla malá - napíšu, autora neznám, ale není to moje.. Nemusím trávit hodiny hledáním na netu a v ARCHIVECH, kdo je autor, to jistě nikdo nechce - takhle to snad Irka nemyslí - jde o rozlišení vlastního a NEVLASTNÍHO textu.

    A napadat se tu navzájem, ať už Jitku, nebo Irku, nebo kohokoliv jiného... a urážet se.... na jedné, či na druhé straně, je strašně zbytečné , a smutné

    superkarma: 0 05.10.2003, 07:00:38
  12. avatar
    [80] elfos [*]

    A teď jsem si přečetla i ohlasy pod článkem - tedy, berete to pěkně zhurta..
    Ale, souhlasím s Irkou - autor či zdroj (nebo poznámka, že jde o text převzatý, ne můj) by měl být uváděn, obzvlášť pod méně známé věci (pod textem "Skákal pes, přes oves, přes zelenou louku" by to asi bylo zbytečné ).. to, že Irčinu myšlenku rozvedete AD ABSURDUM, nic její námitce.. neubírá, a v tomhle s Irkou musím souhlasit.
    Uvádět, že jsem textík odněkud opsala, převzala, příp. kdo je autorem, pokud to vím? ANO.

    superkarma: 0 05.10.2003, 06:43:21
  13. avatar
    [79] aninas [*]

    Irka1: CO MI TO TADY CHCES NAMLUVIT O BEZCHARAKTERNOSTI??????????????
    Opravdu jses trapna, to neni jenom, ze MAS nazor na neco!!! Mej si nazor, nikdo ti ho nebere!
    Dat si praci s hledanim clanecku, uryvku a ruznych citaci, aby nam nekdo [v tomhle pripade pani Jirka Kubikova] neco zajimaveho sdelil a neuvedl presne prameny ziskanych info [obcas i nezjistitelnych!] mi absolutne NEPRIJDE BEZCHARAKTERNI!!!
    U mne je bezcharakterni TUNELOVANI bank, okradani obcanu vladou a podnikateli ve velkem!!!!!!!!
    A NE NEJAKY CLANECEK PODEPSANY MILOU A NAMI VSEMI MILOVANOU PANI JITKOU KUBIKOVOU!!
    Jestli ji chces prirovnavat ke komunistum, tak jdi - nekam ... a to jsem slusna!!!! Zluvo potocni!!!

    superkarma: 0 05.10.2003, 06:14:44
  14. avatar
    [78] elfos [*]

    Jitko :-) , můžeš třeba napsat "přišlo mi mejlem, líbí se mi to, podělím se s vámi.." , nebo tak něco - obzvlášť tam, kde není úplně jasné, jestli to je tvoje DÍLO, nebo někoho jiného. Např. u básniček. Dělám to tak (a nejen já), že znám-li autora, jmenuji ho, neznám-li, napíšu, že to není moje, ale že autora neznám :-) .
    Něco jiného jsou vtipy, vkládané na fórové auditko - tam je jasné, že jde o vtip (i když, občas VYPRAVĚČ je i autorem.. )
    A ten příběh o Sokratovi sem klidně šupni, ráda si ho přečtu.. můžeš začít třeba... "Přišel mi z Francie mailem příběh o Sokratovi.. přeložila jsem ho pro vás, tady je.."

    superkarma: 0 05.10.2003, 05:32:27
  15. [77] mart. [*]

    Autora neřeší, zasměju se nebo ne - a jdu dál.

    superkarma: 0 04.10.2003, 23:45:24
  16. avatar
    [76] Kocicka [*]

    asi by někdo měl mít. Ale je to zajímavé jak dobrá zpráva obletí svět a to ještě v několika jazycích:-)

    superkarma: 0 04.10.2003, 22:08:38
  17. avatar
    [74] Ťapina [*]

    Vždyť tady nikdo netvrdí, že by vtipy na internetu neměly být, stačila by malá poznámka pod článkem jako Převzato odtud a odtud, nebo Přišlo mailem.

    superkarma: 0 04.10.2003, 19:45:49
  18. avatar
    [72] Irka1 [*]

    aninas: se klidne bavte. Jde o princip a slusnost. Tak jako se nekrade, nelze, stejne tak se neopisuje. Mozna jsem ve vasich ocich trapna, mne zas prijde trapna Jitka( nebo kdokoliv jiny, kdo se chlubi cizim perim).
    Mam mlcet, protoze mam jiny nazor?
    Nikdy jsi treba u pohadek nevidela napsano "upraveno tim a tim, namet prevzat...atd".
    A proc to beru vazne, protoze se mi dela spatne z bezcharakternich lidi a tem co jim to chovani odsouhlasi, protoze jde hlavne o to, aby byla sranda a bavili se. Ze jo?
    Jak za starejch casu v komunismu.

    superkarma: 0 04.10.2003, 19:14:26
  19. avatar
    [71] Dudlajlama [*]

    Moje mile zluvicky, ano, smejte se, milujte se, mnozte se a uzivejte kazde minuty, clovek nikdy nevi....

    superkarma: 0 04.10.2003, 18:40:22
  20. [69] zindule [*]

    Když se zasměju, tak je mi to šumafuk.

    superkarma: 0 04.10.2003, 17:55:51
  21. [68] tventula [*]

    Hlavní je se zasmát,ne?

    superkarma: 0 04.10.2003, 16:59:29
  22. avatar
    [67] Sanofi [*]

    aninas: Moje řeč. Buďme uvolněné ,plácejme třeba i nesmysly,ale hlavně si to tu užívejme

    superkarma: 0 04.10.2003, 16:27:33
  23. avatar
    [65] aninas [*]

    katchabinka: koukam, ze pouzitim vyrazu zluva potocni si koledujes o zalobu od Galadriel, za svevolne pouzivani neceho, co patri nekomu jinemu, tudiz krades a jako clenka redakce se chovas neeticky a vubec!
    Davas nam tady spatny priklad, ty zluvo potocni

    superkarma: 0 04.10.2003, 07:38:44
  24. avatar
    [64] aninas [*]

    Irka1: je zvlastni, ze ti absolutne lezi v zaludku pani Jitka Kubikova.
    Dovedes se vubec smat? Neco jen tak placnout? Bavit se treba na svuj ucet?
    PROC se beres tak vazne?
    Tohle neni filozoficky casopis, ale magazin pro zeny, ktere tady chteji najit rozptyleni vedle tech kazdodennich stereotypnich cinnosti - prace, deti, manzel, pritel, nakupy, vareni, uklid ... a take si radi a predavaji sve zkusenosti, vyslechnou se, a TY jen RYPES.
    Mozna mas z pravniho hlediska nejakou pravdu, ale uz jses s tema autorskyma pravama a recmi o nenetickem podepisovani patisku - TRAPNA.
    Zkus se uvolnit a zasmat nejaky naprosty hovadine. Dokazes to?

    superkarma: 0 04.10.2003, 07:35:33
  25. avatar
    [59] janinkab [*]

    Většinou si vtip pamatuju tak 4 minuty. Takže kvůli mě by si rozhodně nikdo patent dávat nemusel.

    superkarma: 0 03.10.2003, 19:14:32
  26. avatar
    [58] Sanofi [*]

    Pokud se kopírují vtipy na z-i je to nuda,ale není to nic hroznýho. Pokud si "kradou" vtipy baviči alias umělci je to trapné.

    superkarma: 0 03.10.2003, 16:10:38
  27. avatar
    [57] Irka1 [*]

    kubikm: ptala jsi se v clanku otazky, tak jsem ti odpovedela. Nastvana nejsem, Irka je moje jmeno.

    Nevim co nechapes na tom, ze kdyz PISES DO CASOPISU a podepises cizi myslenku/text, tak je to neeticke a podepisujes patisk. Ale v Cesku je tohle chovani normalni, ze?

    superkarma: 0 03.10.2003, 16:01:48
  28. avatar
    [56] Brett [*]

    Samozrejme dneska kradou lidi vsechno, proc by tedy nekradli vtipy. Souhlasim s tim, ze ne vsichni herci nebo bavici meli zivot tak pestry nebo tolik pratel a ze to co vypravi ze se stalo jim nebo pratelum je ukradene. Takze jake autorske pravo?

    superkarma: 0 03.10.2003, 15:40:41
  29. avatar
    [55] marcellina* [*]

    a jeste jedna vec: jednou jsem byla omylem doma v sobotu a mela pustenou Novu a jednim uchem poslouchala tu jejich Zlatou mriz. Nebyl tam jedinej vtip, kterej bych uz neznala (kterej by mi neprisel mailem) a ti lidi se v te TV smali a smali a smali a mne uz to neprislo vtipny vubec . Tady se ma taky uplatnovat autorskej zakon?

    superkarma: 0 03.10.2003, 15:23:49
  30. avatar
    [53] Aja [*]

    A Donutil krade fory běžně...že jsou prý jeho?
    Autorské právo je jinde. Tam je to o penězích...

    superkarma: 0 03.10.2003, 14:51:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme