Vztahy

Zamiloval se do atraktivní kolegyně

Láska je jako měsíc, když doroste, zmenšuje se.

                                                                          Paul Valéry 

Brali se, když jí bylo 24 a on byl o dva roky starší.
Vše bylo jako z knihy, ona vdavekchtivá, on ještě trochu pubertální a zmatený.
Našla v něm vhodný protějšek ke splnění dávných snů o rodině a on v ní jakousi kotvu a nové zázemí. Sám vyrůstal v neúplné rodině, byl rád, že má svůj domov a klid.

Syn se narodil hned po svatbě a on byl otcem věčně klečícím u malého robátka, nositele jeho genů. Byli opravdu šťastni.
Román pokračuje, z něj se stává úspěšný podnikatel, z ní spokojená matka dychtící po dalším dítěti. Ona je také stále více spokojená doma, společnosti se vyhýbá, chce jen být znovu těhotná. Nikdy o sebe nijak zvlášť nepečovala a také trochu více ztratila přehled o tom, co se děje za humny. O dění ve světě nemá ani potuchy.

Ale nic se neděje, on má pro to pochopení.
Vždyť manželka se tak dobře stará o něj, dítě i domácnost, že má na ledacos právo. Na druhé dítě mu to přijde dosti záhy, ale časem samozřejmě podlehne.
A tak je ona znovu těhotná.
O to více se doma řeší jen pleny, knedlíky a co s sebou na víkend na chatu. Rodinná idylka. Trochu nudná, ale stále šťastná.

On mezitím slaví stále větší úspěchy v podnikání.
Pohybuje se ve velkém a cizojazyčném světě. Pozici si vybudoval sám, jen svou pílí a houževnatostí. Stále se vzdělává, rozšiřuje kontakty, začíná obchodovat s velkým světem. Poté přijde domů a zde najde vždy unavenou manželku, která je ve druhém těhotenstvím velice přecitlivělá. Řeší se oteklé nohy, zlobivý synek a stálé výčitky, že on chodí z práce tak pozdě. Ona je na všechno sama.

Narodí se druhé dítě, dcerka.
On znovu zaklekne a těší se ze svých dětí. Vše se urovná, druhé dítě je sblíží.
Časem je však ona unavená a nervozní a vyčítá a zlobí se...

On se velice snaží chodit dřív domů a trpělivě poslouchat výtky a všední starosti své ženy. Synek provedl toto a dcerka nespinkala, protože zoubky. Pokárá synka, pohladí dcerku a manželku. Ta už ale spí, a tak se k sexu zase nedostanou...

Zhruba v tomto dějství se objevuje zralá, atraktivní klientka.
Vše trvá půl roku, a i přesto, že mají oba inteligence na rozdávání, stanou se milenci. Nikdo nijak nenaléhal, oba se snažili, aby k tomu vzhledem k jeho mladé rodině nikdy nedošlo. Atraktivní klientka to neměla v úmyslu, není to typ rozvracečky manželství. To situaci možná zhoršuje, zamilovali se do sebe, jsou spolu šťastni.

On koupil nový byt pro rodinu, zůstal sám ve starém.
Stará se, tráví se synem spoustu času, finančně zabezpečuje, snaží se. Uvnitř ale ví, že ubližuje, nemůže si pomoci. K manželce nic necítí. 

Snad z toho plyne jedno ponaučení.
Je třeba si dávat pozor na sebe samé v období péče o naše malé děti. I u plotny  bychom měly  být  upravené.
Neměly bychom s manželem diskutovat jen o akcích v hypermarketu  a občas bychom si měly přečíst noviny. A také bychom neměly... 

Že je toho i tak na nás dost?
Souhlasím. Ale co naděláte, když nejsme v románu...

                     
   
20.05.2004 - Láska a vztahy - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [176] _Lucky [*]

    Já nevím. Vy se posmíváte té větě o inteligenci a vztahu, ale docela stručně říká hodně. Prostě do toho spadli, to se může stát každému (kromě mě, já dělám v mužském kolektivu .. i když )

    superkarma: 0 25.05.2004, 00:12:15
  2. avatar
    [175] _Lucky [*]

    Jó, muž doufají, že se žena nezmění a ona se změní,
    žena doufá, že se muž změní a on se nezmění...

    superkarma: 0 25.05.2004, 00:10:21
  3. avatar
    [173] risina [*]

    Aby bylo jasné, jak to myslím - podle mě se "hrdina" tohoto článku zachoval nedospěle a nezodpovědně, protože kvůli vlasnímu sexuálnímu (a možná intelektuálnímu - aůe to mohl realizovat i tak) uspokojení opustil děti v době,k dy ho potřebují - a jejich matku nechal v situaci (tedy psychickém stavu), kdy jim jen těžko bude dávat tolik lásky, péče, podnětů, kolik budou požadovat. Jsem asi staromódní, ale myslím, že když spolu lidé mají děti, měli by jim nejmíň do 15 let zajišťovat klidné zázemí - společně, pokud tam není alkohol, násilí, asociální chování jednoho nebo druhého...

    superkarma: 0 24.05.2004, 13:23:11
  4. avatar
    [167] risina [*]

    Meryem: Pro mě je fungující rodina, kde se společně žije, hospodaří a vychovávají děti - je-li u toho i sexuální soulad a věrnost, je to něco jako bonus navíc.

    superkarma: 0 24.05.2004, 00:48:06
  5. avatar
    [164] risina [*]

    "Vše bylo jako z knihy, ona vdavekchtivá, on ještě trochu pubertální a zmatený."

    Mně to celý připdadá jako z knihy... Kde jsou pocity té manželky? Její postoj k tomu všemu? A jenda vět mě úplně odbourala - "přesto, že mají oba inteligence na rozdávání, stanou se milenci"
    Jinak vy, které píšete, že byste nevěru neodpustily, byste možná přemýšlely jinak, kdybyste byly v té situaci. Když spolu dva lidi mají fungující rodinu, děti, nejaké společné zážitky... přestává být nějaký jednorázový ůúlet" důležitý - pokud ten běžný život rodin ynenaruší. ti psychologové v poradnách o tom vědí své.

    superkarma: 0 23.05.2004, 11:04:27
  6. avatar
    [161] Kimmy [*]

    sunnynka 86: pekny nazor
    Nikita: ja som mala vo zvyku si vlasy umyvat kazdy den, takze somich nemala mastne. No a ked som bola na navsteve v SR u mojej moravskej babicky, ktora o seba mimochodom velmi dobre dba, na noc si dava kremy, chodi stale ako dama, tak som pocula (a nielen od nej ale od viacerych) ze vraj je to skodlive a ze to nemam tak robit. Pritom ja ked si vlasy tak jeden den neumyjem, tak uz ich mam mastne (a je to podla mna dost dobre vidiet). Ono pred troma rokmi ked som tam bola, tak jeden tyzden co som bola u starkych vypli teplu vodu a nemohla som sa poriadne ani osprchovat, nieto uz umyt vlasy, mala som ich mastne a pripadala som si hrozne, ale oni tvrdili ze vraj to vobec tak nevyzera. Minuly rok ked som tam bola som si zas dala po prvykrat urobit trvalu, potom mi vlasy zacali viacej padat (mam ich take dost jemne) no a potom som si vypocula ze vraj ak si budem umyvat vlasy kazdy den ze budem musiet v 30 nosit parochnu [paruku]. No tak ked som sa vratila naspet do Kanady tak som si teda prestala umyvat vlasy kazdy den, iba kazdy druhy, a kazdy druhy den som chodila do skoly s mastnymi vlasmi a citila som sa hrozne. Ale je pravda, ze mi potom prestali tak sialene vypadavat (ale podla mna je to skor vyberom samponu, najlepsi je nejaky co najviac prirodny, kopec tych modernych samponov ma v sebe dost znicujuce skodliviny). Takze kto mi povie co je lepsie? Bud si budem umyvat vlasy kazdy den, byt s nejakym lepsim samponom, a potom budem pocuvat take podobne reci, alebo si budem umyvat vlasy raz za dva-tri dni, a zas ich budem mat mastne... a este opakujem, moja ceska babicka je naozaj ako dama, chodi pekne oblecena, stara sa o seba (ale je fakt ze mi to hovorili viaceri, aj moja druha babka, aj moj otec). Tak co???

    P.S. Ospravedlnujem sa za tu dlzku i za to, ze je to ponekud odklon od tematu... len by ma to naozaj zaujmalo...

    superkarma: 0 21.05.2004, 22:21:40
  7. avatar
    [157] Petique [*]

    Anel: Tvůj příspěvek jsem četla se zatajeným dechem. Obdivuju Tvoji sílu, já bych sebou sekla.

    superkarma: 0 21.05.2004, 14:32:31
  8. avatar
    [144] Vivian [*]

    Lesana: V takové akční situaci bych se nepřevlékala vůbec to chlap pochopí (aspoň ten můj snad jo). Tragédií jsou ženský, který takhle "oblíkaný" choděj pořád, ačkoliv se dítě už nakrmí samo Já fakt neřeknu půl slova proti ženský, která krmí kojence nebo se válí s dítětem na pískovišti a nevypadá u toho jako ze žurnálu. Já se tady pohoršuju nad ženskejma, který o sebe nedbají vůbec. Vlasy, pleť, oblečení... prostě vůbec. Takový ženský od sebe poznáš.

    superkarma: 0 20.05.2004, 22:53:25
  9. avatar
    [143] Lesana [*]

    Vivian: Nechtěla jsem na článek reagovat, ale musím, pobavilas mě :o) Totiž tím, že snad není problém, aby žena na sebe vzala "něco hezkého" :o) Tak můžu tě ujistit, že já se zhruba první třičtvrtěrok převlékala tak pětkrát-šestkrát za den (míněna tím doba od cca sedmi rána do osmi-devíti večer)... a přiznávám, že tolik "hezkého" na doma jsem fakt neměla :o) Nemůžu za to, ale měla jsem věčně prodojený trička, i když jsem podprdy měla vycpané tamponama... Byla jsem taková malá chodící mlékárna :oD Později k mlíku přibyly na tričku i příkrmy, to si člověk taky rozmyslí, co si na sebe vezme nebo ne. Taková vařená mrkev nebo rozpatlanej banán je docela sarjartík a dost blbě se pere :o( Teď má malá patnáct měsíců a už je to OK, ale ještě nedávno jsem tolik humoru neměla :o)

    superkarma: 0 20.05.2004, 22:38:43
  10. avatar
    [142] Vivian [*]

    Natalie:

    Mánička: mám tu fotku je mi 24. Léty mi bezpochyby přibydou vrásky a asi i kila, ale i stará a tlustá ženská může vypadat dobře, když chce

    superkarma: 0 20.05.2004, 17:48:42
  11. avatar
    [141] Exupery [*]

    Petique: V Praze se skloňuje dobře

    superkarma: 0 20.05.2004, 17:24:09
  12. avatar
    [139] Mánička [*]

    Vivian: nevím, jak vypadáš... ale vím, jak jsem vypadala já, když se do mě zakoukal i jak jsem vypadala těch 6 let, když jsme spolu žili než jsem otěhotněla... prostě ne každý chlap si jako svojí partnerku představuje výstavní šlechtěnou krasavici... u nás to tak rozhodně nebylo. Stejně jako podle Jindřišky ta ženština, která podle ní "na sebe nikdy moc nedbala". Nevím přesně, co tím myslela, ale já si například make-up pořídila pořádně poprvé na svojí svatbu v 28 letech.

    Takže upřímně řečeno netuším, proč bych s nějakým extra šlěchtěním měla začít jenom proto, že jsem teď "jenom" ta hospodyně

    superkarma: 0 20.05.2004, 17:12:29
  13. avatar
    [136] sunnynka [*]

    Na druhou stranu, žádný extrém není dobrý. Pokud bych byla 100% kočka, celý den se jen upravovala před zrcadlem a pro jistotu bych nic nedělala abych si nezlomila náhodou nehtík To by mě ten chlap asi taky za chviličku nakopnul, nemyslíte?

    superkarma: 0 20.05.2004, 15:56:11
  14. avatar
    [135] Petique [*]

    Pepenkaa: Vysočina. Máme tady toho hodně z brněnskýho hantecu, taky jsem na střední zjistila, že mluvím trochu jak Znojemáci, takže mix. Jo, a bylo mi řečeno (v Praze), že v životě neslyšeli někoho tak blbě skloňovat. Že prej mluvím jak prase, že češtináři ze mě museli mít radost.No, prážáci mají co mluvit.Ty jsi odkud??

    superkarma: 0 20.05.2004, 15:28:08
  15. avatar
    [134] marta-b [*]

    U nás se taky řiká zfotrovatěl, ale naštěstí to ještě není náš případ doma

    superkarma: 0 20.05.2004, 15:26:57
  16. avatar
    [132] Petique [*]

    Jo, a když na ulici potkám fakt pěknýho chlapa, tak si taky někdy představím jaký by to s ním bylo.

    superkarma: 0 20.05.2004, 15:12:30
  17. avatar
    [130] Petique [*]

    Takový ty kecíky, že na vzhledu nezáleží . Jo??? A podle čeho si baba vybere chlapa . Koukne na něj a řekne:´´jé, ten má ale dobrou povahu, s ním půjdu randit´´. Blbost. To je pravděpodobný v případě, že se už délé znají. Ale výběr partnera je v prvý řadě otázka vzhledu.

    superkarma: 0 20.05.2004, 15:08:23
  18. avatar
    [127] Vivian [*]

    Žábina: ona přece nepíše, že v představách posuzuje, jestli obstojí... jen si je představí, nic víc.

    Léthé: to je jasný, milencem se asi stane jen úplnej debil

    superkarma: 0 20.05.2004, 15:03:19
  19. avatar
    [125] Léthé [*]

    "a i přesto, že mají oba inteligence na rozdávání, stanou se milenci" ...TAK TADY JSEM TO PŘESTALA ČÍST

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:59:49
  20. avatar
    [124] Žábina [*]

    Anonym:č.122 - to by mě teda zajímalo, jak v představách posoudí, která obstojí v posteli a která ne....
    není to spíš tak, že si je vyzkouší v posteli? to by bylo logičtější

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:58:52
  21. avatar
    [123] Vivian [*]

    Nikita, Petique: můj vypadá skvěle, rozhodně stokrát líp než většina ostatních chlapů jeho věku (30). Ne že by se nějak šlechtil, není to žádnej metrosexuál z kosmetiky používá akorát antiperspirant. Ale rozumně se stravuje a sportuje. Jestli ztloustne a vypelichá, budu ho nejspíš milovat úplně stejně, ale sexuální přitažlivost půjde asi do kopru A může to vypadat stokrát povrchně, ale na tom, jak člověk vypadá, prostě TAKY záleží, ačkoliv to není na prvním ani na druhém místě...

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:54:00
  22. avatar
    [121] Petique [*]

    Můj se teda udržuje. Posilovna, solárko. A co já nadělám. Mám celoživotní žravou nemoc, takže se musím hejbat, když nechci dopadnout jako matrona. Naštěstí mě to baví. Ale znám chlapa, kterej jakmile si našel holku, tak se vyprdnul na cvičení, všechno a teď ho ta holka odkopla, páč ´´zfotrovatil´´ jak se u nás říká.

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:43:51
  23. avatar
    [119] Petique [*]

    Vivian: naprostý souhlas . Já nevidím problém, proč by ženská nemohla být dobrá hospodyňka a zároveň u toho dobře vypadat. Moje matka je perfektní kuchařka, má naklizeno, vyžehleno, vychovávala dvě děti najednou, u toho stavěli ještě barák a u všeho se celý život dokázala udržovat. Jasně že po porodu přibrala. Ale jedla zdravě, cvičila doma, jelikož neměla čas někam chodit a celý život vypadá prostě perfektně. Ale to se musí chtít, no.

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:38:25
  24. avatar
    [118] Vivian [*]

    Petique: některý ženský to v sobě prostě maj... Já sice chápu, že můžou bejt i skvělý hospodyně i dokonalý matky, a že to ten chlap prostě musí ocenit, ale chlap je prostě chlap, žejo, a i když má doma úžasnou kuchařku a hospodyni a jeho děti mají výbornou mámu, on má kromě čisté košile a teplé večeře taky jiné potřeby, že... nakonec košili si je schopnej vyžehlit sám a tu večeři si taky nějakou udělá, ale pokud ho jeho vlastní žena právě jako ŽENA přitahuje asi jako koš na prádlo, nebude to klapat ani kdyby to byla mistryně světa v péči o domácnost a děti

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:32:30
  25. avatar
    [117] Petique [*]

    Vivian: to víš, že jo . Musíš si naplánovat stupeň vlasové mastnoty, délku chlupů na nohou, hustotu zarůstajícího obočí a hlavně rozpočítat kalorie, abys přibrala min. 10 kilo za den.

    Myslím, že seš takovej typ jak já, protože ani já bych nedopustila, abych vypadala jak cuchta.

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:28:29
  26. avatar
    [116] Vivian [*]

    Mánička: tys mě nějak nepochopila, asi jsem se nevyjádřila dost jasně... myslí, že z maminy se nestane "šmudla", pokud to sama nebude chtít. Stejně tak se z ní nestane šmudla jen tím, že jí dítě zamaže tričko. Ale pokud v tom tričku setrvá další tři dny a bude jí nadto i jedno, že má mastné vlasy a špínu za nehty... nezlob se, ale mě se takovéhle ženštiny fakt nelíbí a proto chápu i ty chlapy.
    Na druhou stranu si nemyslím, že by ideální mamina musela vypadat jako vystřižená z módního časopisu a že by jí nějak uškodilo, když si vleze s děckem na pískoviště a nebo se s ním vyválí v trávě...
    Nesoudím nijak rodinu z článku nahoře, každej z nich má asi svý máslo na hlavě, ale co je na tom k nepochopení, že chlapi mají radši vedle sebe pěkné ženské??

    Taky se nehodlám omlouvat za to, že mám tzv. "jasno". Bylo by snad správně, kdybych si už teď připustila, že jednou budu možná vypadat jako cuchta?

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:22:24

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [115] k@tchabinka [*]

    strasak "at vam zenske neutece" se opet ukazal :)))
    jojo.. jen si hezky zijme v neustalem strachu z uteku partnera, o nic vic nam prece nejde

    superkarma: 0 20.05.2004, 14:18:52
  2. avatar
    [114] danca79 [*]

    Vivian: hmm, jenže ono to mohlo být i jinak - ano, třeba ho dotlačila k druhému dítku, na druhou stranu ho taky zjevně maximálně podporovala v ponikání a vůbec byla oporou. Ten článek mi fakt přijde že neříká vlastně nic podstatnýho - jen to, jakej je ten chlap chudák, když má černý svědomí, protože zamiloval do jiné poté, co se z manželky stala cuchtle. Tak jednoduchý to ale tutově nebude.

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:48:04
  3. avatar
    [113] Mánička [*]

    Nikito ten náš prcek taky neblinká... ale jí, slintá, má zamazaný ruce venku a tak.... prostě funguje ne úplně bezprašně a čistě

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:41:37
  4. avatar
    [108] Petique [*]

    Mánička: já sem na sobě sukni a podpadky neměla v životě . Ale o tom to myslím není .

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:32:04
  5. avatar
    [107] Mánička [*]

    Jenom bych ještě chtěla dodat, že na mateřské se myju, vlasy si češu několikrát za den, oblékám se čistě, relativně slušně, momentálně po ukončení kojení úspěšně hubnu.... ale je fakt, že boty na podpatku mám už dva roky v krabicích v komoře a sukni jsem za tu dobu na sobě neměla ani jednou... ale hlavu si s tím nedělám ani já ani můj .

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:28:00
  6. avatar
    [106] Mánička [*]

    Vivian jsem zvědavá, jak udržíš své triko neflekaté víc než několik desítek minut... to se potom trošku vylučuje s bytím matkou a mazlením se s dítětem

    Tudle jsem jednu takovou mamču viděla na dětským hřišti... byla jako ze žurnálu, dítko jako ze žurnálu... a tudíž samozřejmě nesmělo na písek, protože by se přece umazalo... a maminka by s délkou svých nehtů ani neuchopila bábovku...

    Takže všem bezdětným, co "v tom maj jasno" říkám, že na všechny jednou dojde

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:25:27
  7. avatar
    [104] Kelly [*]

    Tohle se přece stává i v rodinách, kde partnerka je perfektní ve všech směrech.
    Chlap se prostě zamiloval, neukočíroval pudy a ta nová, neokoukaná kolegyně, je najednou lepší.
    Předtím mu nevadilo, že o sebe manželka nedbá, co? Ve šminkách to není.
    Tu jde o to, co každý od manželství (respektive života) očekává.
    Co by za tu výše popsanou rodinnou "nudu" někteří dali.
    2 zdravé děti, manžel dobré zaměstnání, chata ... to přece není málo. Problémy v životě nejsou jen s dětmi, zoubkama, atd. Mám pocit, že si lidé neváží toho, co mají.
    A nakonec, aby to s tou atraktivní nakonec nedopadlo stejně. Atraktivní jen do plínek, a chlap je potom tam, kde byl. No nic, aspoň k ní něco cítí, zatím ...

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:21:43
  8. avatar
    [102] Vivian [*]

    danca79: jeho city k ní podle mě postupně ochladly proto, že ona se postupěm času úplně změnila a najednou měl vedle sebe úplně jiného člověka. Jestli to předtím byla hezká ženská, se kterou se dalo "kecat" o všem možném a najednou on vedle sebe má zanedbanou ženskou, s níž se, zjednodušeně řečeno, nedá kromě papání a kakání mluvit prostě o ničem jiném, dá se to možná tak trochu pochopit. On se nezamiloval jen proto, že jeho žena je domácí puťka, ale proto, že se tak změnila a on chtěl vedle sebe mít zase hezkou ženskou, s níž se dá mluvit o spoustě věcí...

    Tím samozřejmě nepopírám, že si to hošan dost zjednodušil, ale z článku bohužel není poznat, jak a zda vůbec se to snažil se svou ženou řešit, zda a jak jí řekl, co mu vadí... nevím, nesoudím.

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:20:38
  9. avatar
    [100] Vivian [*]

    Sisi: jo, kruhy pod očima mám taky, a to v noci k nikomu nevstávám vlastním pro jistotu tři různé korektory, ty mi nesmějí chybět

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:16:23
  10. avatar
    [99] danca79 [*]

    ...a taky mi připadá že ten článek je jen o tom co ten chlap. Ale jak to vidí ta žena o tom ani zmínka. Jen lehce ale opět z pohledu toho chlapa.

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:14:50
  11. avatar
    [97] sunnynka [*]

    žábina: jojo, tak maminka v článku asi jo, ale já spíš reagovala na holky, které psaly, že není problém být upravená i když máš malé dítě/děti . Možná to není problém po většinu času, ale někdy fakt jo.

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:09:01
  12. avatar
    [96] danca79 [*]

    Ten článek mi přijde že rozhodně nevystihuje podstatu věci. Podle mě ON se nezamiloval jen proto, že manželka je domácí puťka. O tom to podle mě vůbec nebylo.

    superkarma: 0 20.05.2004, 13:08:05
  13. avatar
    [92] Žábina [*]

    sunnynka: já jsem to pochopila tak, že ona je taková pořád; nejen když dětem lezou zoubky ...ale stejně omlouvat tím svou nevěru - a to ON v článku dělá - taky podle mě nejde....

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:59:14
  14. avatar
    [91] sunnynka [*]

    a, Vivian, souhlasím, že slušně a vkusně oblečená může být i utahaná mamina s dítětem, kterému lezou zuby A nemusí to být nic hogofogo. Stačí obyčejné bavlněné kalhoty a tričko

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:55:13
  15. avatar
    [89] sunnynka [*]

    Vivian: taky se mi článek jako varování líbí Ono mě přijde u maminek s malýma dětma horší fakt takovéto "omezení", že se vykašlou na okolní svět a nezajímají se o nic jiného než plíny a papaní. Jenže já takových mamin ze svého okolí moc neznám, fakt. Určitě jsou, ale já s nima nepřijdou do styku.

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:51:49
  16. avatar
    [87] lenoška [*]

    : nevím jestli bych byla ochotná vstát v půl páté,kdyby mi děcko v noci plakalo tak,že bych k němu musela až desetkrát vstávat,jako to má moje kamarádka

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:50:25
  17. avatar
    [86] sunnynka [*]

    Pavluška: tak to je aspoň názor.

    Nevím jak tady můžou některé z vás psát, že KAŽDÁ ženská prostě musí být za každou cenu jako ze žurnálu, že si ten čas MUSÍ najít Je pravda, že by MĚLA, ale ne vždycky to přece jde, v případě, že máte malé děti a někdy je to dost "o hubu". V době, kdy našemu Pipinovi lezly zoubky, celé noci proplakal, měl horečku a celý den se musel nosit na rukou, jinak strašně plakal....myslíte si, že jsem měla pomyšlení abych byla namalovaná, načesaná a vyfiknutá, až přijde manžel z práce? Ale naopak mám takového chlapa, který tohle ani nečekal. Na druhou stranu, když všechno jde normálně a Josífek je teď už větší, tak se samozřejmě snažím pro sebe nějaký ten čas urvat, abych vypadala k světu (v rámci možností, že ). Ale tvrdit, že ženská, která není pořád vyfiknutá je na nic Naopak chlap, který nechápe, že ženská nemůže být vždycky supernádherná, je na .

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:47:48
  18. avatar
    [85] Sama [*]

    Kdo mu poskytl zázemí, aby se vypracoval? Je mi té dotyčné líto - určitě si myslela, že dělá tu nejsprávnější věc, když se stará od rána do večera. A přiznejmě si, dvě malé děti a tatínek jen večer či spíš v noci, to je záhul...

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:44:47
  19. avatar
    [84] hanika [*]

    Vivian:

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:44:29
  20. avatar
    [83] Vivian [*]

    hanika: ve vztahu se přece musí snažit oba

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:40:17
  21. avatar
    [81] Isabela [*]

    Líza@: Co Tě kouslo? Proč by měl manželce, která je doma se 2 dětmi v bytě (ne v rodinném domě) pořizovat nějakou pomocnici? Co by potom dělala? Hlavně mi netvrď, že by najednou z ničeho nic začala o sebe dbát.

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:37:39
  22. avatar
    [80] hanika [*]

    Vivian: o tom mluvím,že je sice hezký,že se budu snažit,ale musí se snažit i on.U nás to naštěstí takhle funguje,ale znám lidi kde je to problém

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:37:11
  23. avatar
    [79] Vivian [*]

    já se doma skoro nemaluju (jen tvářenku, abych nevypadala jako mrtvola) a tomu mýmu se prý stejně nejvíc líbím nenamalovaná, ale jak už tu někdo psal, chlap je rád, když se může před lidma pochlubit s pěknou ženskou... a já si i doma připadám líp, když se učešu a vezmu si na sebe věci, v nichž se nemusím stydět vyběhnout ven...

    hanika: jaký si to kdo doma udělá, takový to má. Pokud od tebe chlap pořád chce, abys vypadala dobře, tak mu taky začni předhazovat, že by se sebou měl něco dělat, zhubnout, začít cvičit, trochu líp se oblíkat...

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:34:36
  24. avatar
    [78] Vivian [*]

    nevím co máte, mě se myšlenka článku líbí... je to takovej zdviženej prst pro všechny maminy, které s dítětem doma zblbnou (když jediným kontaktem se světem jsou stejně postižené kamarádky a televizní pořady) a začne jim být jedno, jak vypadají. Ono být v pohodě, postarat se o děti a domácnost je jedna věc, ale když přitom mám na sobě vytahané flekaté tričko a týden nemyté vlasy... fyzická krása a zevnějšek jsou sice takové fuj povrchní věci, ale... myslím, že umytí a učesání vlasů je hotové za pár minut a vzít si na sebe něco hezkého snad není problém. A pokud má chlap doma zanedbanou umaštěnou ženskou, s níž může "pokecat" jen o kakání, papání a televizních seriálech...

    superkarma: 0 20.05.2004, 12:29:36
  25. avatar
    [76] hanika [*]

    hele a co ti chlapi?Přijde unavenej z práce,vyvalí se na gauč nebo k počítači,prd dělá,akorát mu pomalu ale jistě roste pupík,ale po ženě žádá aby byla stále krásná a příjemná

    superkarma: 0 20.05.2004, 11:51:07
  26. avatar
    [72] Petique [*]

    Lotusik: možná s tou ´´ženskou´´ není jen proto, že je super atraktivní. Nemyslíš???

    superkarma: 0 20.05.2004, 10:59:38
  27. avatar
    [69] šája [*]

    Pavluska:

    superkarma: 0 20.05.2004, 10:48:38
  28. avatar
    [67] Terezulinka [*]

    ishi: můj přítel tvrdí, že má raději nenamalované ženy, ale já se maluju přesto. Jde tady hlavně o můj pocit. Ale je pravda, že když jsem namalovaná, tak né, že bych mu připadala odporná, takže to neni tak, že by makeup vyloženě nesnášel, ale dává přednsot přirozenosti.

    superkarma: 0 20.05.2004, 10:31:26
  29. avatar
    [66] Pussy [*]

    Pavluska:

    superkarma: 0 20.05.2004, 10:31:25
  30. avatar
    [65] lenoška [*]

    mám kamarádku,která by bez mejkapu nikam nevylezla,cvičí,chodí na solárka,masáže atd.prostě o sebe dbá,ale možná až moc a právě proto si ten její našel takovou ,,správnou maminu"",která jen nebrečí,že přibrala kilo nebo,že se jí udělal pupínek na bradě.To,že bych nevylezla ani s košem nenamalovaná,tak to mi příjde padlí na hlavu. Všeho moc škodí

    superkarma: 0 20.05.2004, 10:28:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme