.

Zamiloval jsem se, ale mám rodinu

Cestování

Zamiloval jsem se, ale mám rodinu

Stalo se mi něco, co jsem myslel, že se děje jen v románech. Osudově jsem se zamiloval. Vím, že většině z vás se to taky už někdy stalo, ale mě to zcela vykolejilo a zažívám takhle intenzivní pocity poprvé v životě. Má to ale jeden háček, a to je možná příliš jemné slovo, spíš to pociťuji v tuto chvíli jako těžký okov či kouli u nohy, a to je moje manželka a syn.

Jsem už čtyři roky ženatý, a se ženou se známe osm let. Vcelku mně náš vztah vždy velmi vyhovoval, i když mi přijde, že žena péči o synka a věci s tím spojené prožívá až příliš. V poslední době jsem se přistihl, že ji beru spíše jako matku než jako milenku.

Náš Martínek má maminku pěkně omotanou, měl od podzimu nastoupit do školky, ale protože se mu tam nelíbilo, Simona se rozhodla, že bude ještě rok doma. Má ji tak pod palcem, že už jsme skoro rok a půl nikde nebyli spolu, Martin odmítá být kdekoli bez mámy. Jsem rád, že mají takhle pevný vztah, ale myslím, že kluk trochu hřeší na Simoniny nepříliš pevné nervy.

V létě jsem potkal Karolínu, je o pár let mladší než Simona, a je s ní legrace, nic neřeší a máme si spolu hodně co říct. Mám pocit, že tohle jsem se Simonou nikdy nezažil, od začátku to nebylo žádné zamilované třeštění a vytržení, ale spíš domácí pohodička. Nejraději bych se sebral a s Kájou někam daleko odjel, klidně bychom mohli bydlet ve stanu, spát ve spacáku a stejně by nám bylo fajn. Simona by se mnou pod stan od té doby, co máme Martina, pochopitelně nejela.

Kája je také se závazky, tedy vlastně se závazkem, je asi rok vdaná a její manžel stejně jako Simona zatím nic netuší. Ale myslím, že je to jen otázka času, už nás potkalo dost známých. A snad bych to i přivítal, možná by to celou situaci vyřešilo za nás. Trápí mě trochu svědomí, když přijdu domů a mám připravenou večeři, a přitom jdu z rande se svou milenkou. A taky je to nefér k Martinovi, jenže si prostě nemůžu pomoct, miluju Karolínu a myslím, že je to má osudová žena.

                                                                                      Jarda  

   
20.12.2005 - Zahraničí - autor: Eva Rajlichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [127] sahleb [*]

    Mozna nez rychly rozvod by pomohlo jedno, aby se Jarousek staral nejmene 3 dny v tydnu o vlastni dite a o ostatni prace s tim spojene. Pak bych mu poseptala dio ouska, ze je takova koule u nohou a ja si zatim vyrazim s nekym, ktery "neresi".....a nemusi to byt ani muz, ale kamaradka....

    superkarma: 0 29.12.2005, 11:37:07
  2. [126] sahleb [*]

    Prominte, ale co to tady opakovane ctu, ze synkovi chybi tvrda ruka? Nebo ze ma s<na srovnat?

    Copak clovek neni individualni a tyky muze byt jeho syn zatim na dochazku nepripraveny a mel by problemy.

    Vy jenom vite co vam tenhle Jarousek-zlaticko napsal. A ze o sve zene pise jen spatne veci.
    Typicky pripad nikdy nedospeleho cloveka.

    superkarma: 0 29.12.2005, 11:32:51
  3. avatar
    [125] labella [*]

    Jardo, Jardo, mám pocit, že tě pálí dobrý bidlo a ty hledáš něco, co doma nemáš. Nebo taky máš, ale už ti to zevšednělo a nevážíš si toho. On se vždycky najde nějakej důvod, jak si před sebou ospravedlnit svojí nevěru. Souhlasim s ostatníma příspěvkama, že by ses měl zachovat jako chlap a nedělat z manželky blbku. Vždycky se to podváděnej partner doví jako poslední a není o co stát. Každá milenka se jeví lepší, než manželka. Počkej za pár let. Nakonec zjistíš, že první žena byla ta nejlepší.

    superkarma: 0 25.12.2005, 17:08:53
  4. avatar
    [118] pajda [*]

    Fiona: víš, ona málokterá z nás napsala, že jí děti a manžel připadají jako koule u nohy, zatímco ten její nic neřeší a proto je fajn...většina ženských má smysl pro realitu a potřebuje jenom podepřít tak, aby tu realitu ustála. A pokud jde o Jardu, pak vidím jediné opravdové východisko: postavit se k tomu jako chlap, říct doma pravdu - SÁM - vydržet i případných pár facek a pak se domluvit, co dál. Jinak totiž může dostat těch pár facek klidně na ulici, až ho Simona potká s milenkou - a pak už nebude co vysvětlovat. Pokud je Simona dospělá, určitě se na řešení dohodnete a nemusí to být zrovna rozvod - taková láska brzy skončí a pak budeš mít jistotu v tom, že máš po boku někoho, na koho je spoleh a kdo tě podrží, když ty sám uděláš pitomost.

    superkarma: 0 20.12.2005, 21:15:55
  5. avatar
    [117] kemy [*]

    to zní, jak kdyby si ta trapná simona nechala udělat dítě, upnula se na něj a tebe se to vůbec netýkalo. po čase sis všiml, že s tebou moc nespí, potkal karolínu, která kromě vymýšlení lží pro manžela, nemá co na práci a dává ti kdykoli, taky se s tebou zasměje a ty sis vybral radši tenhle život. už si toho všimli i známý, tak to snad tý žeský, co máš doma doklapne. ty si asi nikdy nebyl přímej chlap, tak bude lepší, když se to dozví od nich. pozdravuj osudovou ženu a napiš za osm let, jak moc osudová ti připadá.

    superkarma: 0 20.12.2005, 20:03:25
  6. avatar
    [116] fialinka [*]

    já nechci Jardu omlouvat, možná ani neexistuje.. ale na druhou stranu, co když jejich vztah se ženou opravdu nebyl nic moc... a trošku může mít pravdu, i když to debilně napsal.. nicméně vodit se s někým po ulici a chovat se, jako by syn byl ta koule u nohy, to teda nevím nevím

    superkarma: 0 20.12.2005, 19:47:47
  7. avatar
    [115] Boubel [*]

    Lilinka: to si myslí většina chlapů, aby si to mohla nějak zdůvodnit...

    superkarma: 0 20.12.2005, 19:23:59
  8. avatar
    [114] Lilinka [*]

    " myslím, že je to má osudová žena"

    superkarma: 0 20.12.2005, 18:33:47
  9. avatar
    [110] dida [*]

    Fiona: sprosté slova?A kde? To je jenom ratatatatata.....
    Přestaň chvíli myslet na Karolínu a přečti si ještě jednou tyto příspěvky a znovu se zamysli

    superkarma: 0 20.12.2005, 17:31:09
  10. avatar
    [107] Meander [*]

    Fiona: A co vášnivá Lenka? Ta dostala čočku jako nikdo

    superkarma: 0 20.12.2005, 17:05:50
  11. avatar
    [105] Odemětobě [*]

    Přemýšlela bych,proč se Simona tak upnula na syna a chyba nebude jen v ní.Od mala jste syna měli zvykat na občasný pobyt s babičkou nebo nějakou "tetou",ve 4 letech je docela pozdě.Já být celou tu dobu jen zavřená doma s dítětem,tak mám slabé nervy taky.A pod stan-ani náhodou.Jsi nedozrálý,nevíš,že zamilovanost se v dobrém vztahu mění v hluboké přátelství? Pokud budeš pořád hledat to brnění u žaludku,tak Simona není poslední.

    superkarma: 0 20.12.2005, 16:41:50
  12. avatar
    [104] mam-ča [*]

    Vendyna: 16:23:06 Je, ale ještě to neví...

    superkarma: 0 20.12.2005, 16:33:08
  13. avatar
    [98] sara.l [*]

    Meander: chacháááá to je krááásný překlep

    superkarma: 0 20.12.2005, 15:39:01
  14. avatar
    [97] átéčko [*]

    Jardo, když se ti s Kájou dobře povídá, tak si s ní povíde, na tom nic není, ale se sexem si to měl rozmyslet a raději to rozchodit. Simonu teď nemáš co kritizovat, jak vychovává vašeho syna! Teď řeš tohle,co sis nadrobil. Ty si myslíš, že tě Kája miluje, když je rok vdaná, nebuď srandovní!Od ní můžeš čekat pevné city, nechat ženu a syna? To jsi vážně tak naivní? Kdyby tak Martínek šel bez odmlouvání do kolektivu a Simona do práce a ona se trápila takovým vztahem, copak by sis myslel o ní?Když se neznáte dlouho, je pro tebe daleko atraktivnější, než žena, kterou vídáš denně, znáte své bolístky. Ale nemysli si, chápu i tebe, tohle se stává. Projde si tím každý,ale ne každý hned opouští dítě a rodinu.Rozmysli si to, až budeš koukat na zářící dětské oči pod stromečkem a tajně rozbalovat dárek od milenky...Držím ti palce!

    superkarma: 0 20.12.2005, 15:32:04
  15. [96] macici [*]

    Problém je v tom, že za dva za tři roky může potkat opět osudová láska, protože tahle už nebude to pravé ořechové a opět od začátku? Taky nebudeš pořád Jura

    superkarma: 0 20.12.2005, 15:24:23
  16. avatar
    [95] Boubel [*]

    Jéžíšku, další trdlo, co si myslí, že milenka je nejlepší a manželka pipina ... Nakopat ti kulky chlapče, abys ses trochu probral. Manželství není přece jen o zamilovanosti, ale o vzájemném soužití a toleranci... Jo, a stanování taky neprožívám.

    superkarma: 0 20.12.2005, 15:12:52
  17. avatar
    [94] Meander [*]

    Já jsem hustá Samozřejmě "píše"

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:59:42
  18. avatar
    [93] Meander [*]

    Maldová: To tu nikdo nečeká. A pak se diví A píče pokračování

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:59:18
  19. avatar
    [92] Maldová [*]

    Myslím, že Jarda nečekal, že tady dostane tak hezky "přes držku"

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:56:27
  20. avatar
    [89] Gabi [*]

    Já se picnu, zase jeden trouba. "Nic neřešíme" - hm. to jde ale ve vztahu, který je bokovka, jinak se totiž řešit prostě musí Já vím, citítš se odstrčený, žena už neobskakuje tebe ale syna , ale výchova je přece záležitostí obou rodičů. Co takhle místo zamotávání se do paralelních vztahů nejdříve řešit domácí problémy?!

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:36:41
  21. avatar
    [88] sara.l [*]

    *modra:

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:26:18
  22. avatar
    [87] *modrá [*]

    Já bych tohle vůbec neventilovala na veřejnosti, problémy ve vztahu jsou vždycky problémy jen těch dvou kterých se to týká..tahat do toho názory ostatních, kteří o tom ve skutečnosti vědí prd nemá cenu. Chyba bude nejspíš jak v jardovi tak v jeho ženě...ale vyřešit si to musí jen oni dva a my jim do toho nemáme co kafrat

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:16:15
  23. avatar
    [86] gerda [*]

    no tak teď jsem opravdu zvědavá, jak se ten zapálený milenec zachová. Asi všem navzdory a ke své škodě. Škoda, že nám o tom asi nenapíše...

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:11:56
  24. avatar
    [85] Julča [*]

    olafka: nebyl on svobodný?

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:01:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [84] Křeček [*]

    Tomu říkám dostat virtuálně přes držku

    superkarma: 0 20.12.2005, 14:01:50
  2. avatar
    [83] olafka [*]

    hele, holky a není Jarouš tím báječným inteligentním Lenčiným, či jaksejmenuje, milencem???

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:54:13
  3. avatar
    [82] dida [*]

    kdy ti chlapi na to přijdou?
    Na to nemá ani cenu snad reagovat.Já se jenom chci zeptat,PROČ to svadíš na svoji ženu??
    Nemyslíš,že kdyby jsi byl ty na té mateřské,tak že by jsi teď řešil úplně něco jiného? Takže tě prosím,neber do zaječích a postav se k tomu jako chlap.Život není jenom o "bavíčku".

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:50:27
  4. avatar
    [81] Suzanne [*]

    A což takhle, milý Jardo, zkusit svoji ženu podpořit v tom, aby se před tebou cítila víc jako milenka Ale to se ti asi nechce, viď...
    Ty asi už taky nejsi ten zapálený milovník jako na začátku. A tvoje žena asi taky má nějaký důvod, proč se zřejmě nadměrně upnula na dítě. A tvůj syn má zřejmě taky nějaký důvod, proč nechce být s tebou, ale jen s maminkou. Zkus se trochu prozkoumat, asi něco děláš špatně, ale na manželku to rozhodně všechno neházej. A až se ti vystřílí hormony u Karolíny, tak zase budeš moci prožívat nějaké jiné úžasné zážitky s novou osudovou ženou
    On vztah se musí budovat. To umí každej vůl, odejít, když počáteční nadšení vyprchá

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:22:35
  5. [80] Hanamu [*]

    Vše je tak pomíjivé, i prvotní zamilovanost. V manželství jsou už přece i jiné hodnoty, jako je důvěra, přátelství, porozumnění... Jestli svou ženu a dítě opustíš a až uplyne nějaký čas- budeš se proklínat, budeš si přát vrátit se zpět, každý den, do konce života budeš žít s bolestí, kterou jim způsobíš. Budeš litovat, budeš nešťastný, ale bohužel si na to nepřijdeš-pokud si to neprožiješ. Zkus se vžít do pozice své ženy, jaké by to pro Tebe bylo-věř mi- sakra to bolí a nedá se zapomenout...Vzpamatuj se!

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:17:19
  6. avatar
    [78] Juana [*]

    Asi bys měl dospět. Jenže mnohým pánům se to nepovede za celý žitot. Momentálně uvažuješ přirozením a ne hlavou. Náš kamarád byl něco podobného - manželka to vydržela skoro až do té doby, než děti dospěly a požádala o rozvod. Milenka ho po letech taky vykopla, protože vztah začal až příliš připomínat manželství a on si zase nabalil novou mladici, bez dětí a bez jakýchkoliv závazků. A teď skoro v 45 letech skončil u matky, která mu vaří, pere a nic po něm nechce a on prohání holky ve věku své dcery.

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:11:45
  7. [76] tanecnice [*]

    to psal naky kluk? nevim jestli si vybrat simcu nebo lenku,lenka se vic smeje,a simca ma pekny kolo.Mozna to citis jinak,ale napsal si to blbe.

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:04:49
  8. avatar
    [75] Maldová [*]

    Jarouši Jarouši - nazývat svou ženu a dítě KOULÍ U NOHY to je dost silný kafe nemyslíš?
    A není ta Karolína jenom za jménem schovaná "naše" Lenka? Ta je taky vdaná sotva rok a už obskakuje jiného

    superkarma: 0 20.12.2005, 13:01:01
  9. avatar
    [74] mam-ča [*]

    Milý Jardo, přestaň myslet koulema...

    superkarma: 0 20.12.2005, 12:42:12
  10. avatar
    [73] pajda [*]

    Ještě to napíšu jinak, když už jsem se trošku rozdýchala fakt, že je někdo schopen napsat něco tak pitomého. Chápu, že je možné se zamilovat, chápu, že to může být problém a chápu i to, že pokud jsem se svojí "novou láskou", tak chci pustit z hlavy ostatní. Co ale nechápu, je to, jak může někdo normální srovnávat mámu od malého dítěte s právě vdanou holčinou, která navíc nemá dost rozumu ani na to, aby se vdala pořádně - proboha, to ona už necelý rok po svatbě ví, že se vdala špatně? A co za další rok? zase to vymění? A co je to "nic neřeší"? Vy spolu nejíte, nemilujete se, nechodíte po zábavách nebo do kina? To všechno s sebou nese když už nic, tak finanční náklady - jak je neřeší? Tahá peníze z tebe? Jinými slovy - šidíš svoji ženu, která toho má už tak až nad hlavu, na úkor své milenky a ještě jí vyčítáš, že není spokojená? Nebo to táhne její manžel? Tak to bych chtěla vidět! Ono je lehké neřešit povinnosti, které nemáš!!!! Problém je hlavně v tom, že vy oba - jak ty, tak tvoje milenka, se svým povinnostem vyhýbáte a raději zkazíte život dítěti, než byste se začali chovat dospěle. Proč si myslíš, že až bude mít povinnosti tvoje "osudová láska" tak to bude jiné? A jsi si jistý, že neudělá tobě totéž, co svému nynějšímu muži a než by se o tebe starala, tak se raději znovu rozvede? Na tohle si zkus odpovědět.

    superkarma: 0 20.12.2005, 12:29:55
  11. avatar
    [71] ad.astra [*]

    Doporučuju Jardovi přečíst dnešní článek "Škoda slz" A pokud nedostane rozum okamžitě, nechť si to vyžere až do dna

    superkarma: 0 20.12.2005, 12:19:04
  12. avatar
    [69] Meander [*]

    Lidský život je příliš dlouhý na jeden vztah

    superkarma: 0 20.12.2005, 12:07:06
  13. [68] kvetenalesni [*]

    Milenka je fajn a nic neřeší....až ti bude muset prát smradlavé fusekle,tak řešit začne.

    superkarma: 0 20.12.2005, 12:06:10
  14. avatar
    [66] sobina [*]

    Pitomče, ta tvoje osudová Karolinka až ti porodí dítě, taky s tebou nebude jezdit pod stan a bude si hledět dítěte a ty budeš na druhé koleji. To si hodně rozmysli gumo.

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:57:12
  15. [65] Hanamu [*]

    Vše je tak pomíjivé, i prvotní zamilovanost. V manželství jsou už přece i jiné hodnoty, jako je důvěra, přátelství, porozumnění... Jestli svou ženu a dítě opustíš a až uplyne nějaký čas- budeš se proklínat, budeš si přát vrátit se zpět, každý den, do konce života budeš žít s bolestí, kterou jim způsobíš. Budeš litovat, budeš nešťastný, ale bohužel si na to nepřijdeš-pokud si to neprožiješ. Zkus se vžít do pozice své ženy, jaké by to pro Tebe bylo-věř mi- sakra to bolí a nedá se zapomenout...Vzpamatuj se!

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:50:20
  16. avatar
    [63] catcat [*]

    Jaroušku, a ta večeře od manželky - chutná, chutná??? Nebo Ti snad výčitky svědomí způsobují nechutenství? Případně nadlidskou čistotu, kdy se po Tobě ani prát nemusí?
    Jsi ubožák

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:40:44
  17. avatar
    [61] sara.l [*]

    ty si,ale Jarin

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:34:43
  18. avatar
    [60] Ivana. [*]

    Já bych ti pomohla velice ráda, to mi můžeš věřit spakovala bych ti pár igelitek a hnala bych tě svinským krokem z baráku, protože než takovýho chlapa kterej myslí jen ptákem a jen na sebe tak to radši žádnýho A věř mi že bych ti u známích udělala takovou vizitku že by si o tebe už nikdo neopřel ani kolo

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:30:48
  19. avatar
    [59] gwen [*]

    Osudově ses zamiloval, potkals osudovou ženu a tvoje manželka si vzala osudovýho idiota. To neber jako urážku, ale jako diagnózu.

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:29:17
  20. [58] katynkaa [*]

    tak to běž hochu do p....e!Osudová žena, ty bláho:-)Místo co bys to řekl manželce na rovinu, tak přivítáž když jí to řekne někod jiinej, běž se bodnout!nezasloužíšsi manželku syna ani tu tvojí osudovou ženu!

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:23:55
  21. avatar
    [57] k@tchabinka [*]

    po ránu po ránu hod si háádr na tlamu...

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:15:11
  22. avatar
    [55] pajda [*]

    Zajímalo by mě, co jsi TY OSOBNĚ udělal pro svoji manželku a syna. Kolikrát jsi vzal synka sám ven, na výlet, na cvičení nebo jinam - ovšem někam, kde to vyhovuje jemu, ne jenom tobě? Možná, že kdybys doma taky něco dělal a nevymýšlel si koniny tipu "vyjedeme s malým děckem pod stan, klidně si vem všechno na záda a strhej se, hlavně že já se tam budu bavit", neměl bys doma utahanou a uštvanou manželku. Pak bys nemusel srovnávat Kateřinu, která nemá povinnosti a může si chodit po zábavách, a manželku, která povinnosti má - z velké části ty tvoje. Domácnost totiž máte oba, není to jen věc tvé ženy. Klidně se rozveď, ale nejprve řekni svojí milence, že si dítě vezmeš do střídavé péče - půl roku ty, půl roku tvoje žena. Můžu ti 100% zaručit, že bude po romantické zamilovanosti - a to hned, nejpozději po prvním půl roce, jakmile tvoje "velká láska" zjistí, že život není je zábava.

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:09:32
  23. avatar
    [54] 1_Kopretina [*]

    Souhlasím s většinou - zase další kretén.

    superkarma: 0 20.12.2005, 11:05:54
  24. avatar
    [52] Mici [*]

    Hanamu:

    superkarma: 0 20.12.2005, 10:33:15
  25. avatar
    [51] Viv [*]

    mimochodem, muj tata od nas odesel, kdyz mi bylo 12, taky za osudovou laskou... po 10 letech uz asi osudova nebyla, protoze sli od sebe... a ted hleda dalsi, jen ne osudovou (uz hodne zazil a neni naivni) Vim, ze sveho odchodu od nas lituje kvuli nam, protoze jsme mu vyrostli ani nevi jak...
    Hanamu: takoveho neni zadna skoda...

    superkarma: 0 20.12.2005, 10:22:15
  26. avatar
    [50] Viv [*]

    Jardo, nejsi chlap... kdybys byl, tak jsi schopny si se zenou vyrikat co ti doma vadi a bouchnul bys do stolu a synka srovnal... jednou za cas bys manzelku vytahl na hodinku az dve na romantickou veceri (neznam zenskou, ktera by se branila romantice ) a nemuseli jste dojit tam kde jste... to, ze se zamilujes se ti muze stat jeste hodnekrat a jen na tobe zalezi, jak se k tomu postavis... ty prave premyslis o te jednodussi ceste... ono skoro kazda cerstva laska se jevi jako osudova... a neboj, v momente, kdy zacnes zit s Kajou, tak Kaja BUDE RESIT... na to vem jed... uz jen proto, ze budete muset tveho syna zapojit jednou za cas do vaseho spolecneho zivota ... nic neni tak krasne jak se na prvni pohled zda...
    P.S.: a taky si myslim, ze te zena doma malo zamestnava, kdyz mas cas randit... pravdepodobne ji s nicim nepomuzes a tak ona je ta, ktera MUSI VSECHNO RESIT, protoze manzel resit nepomuze, popr. sam neresi nic... misto aby mela doma jedno dite a chlapa, tak ma deti dve...

    superkarma: 0 20.12.2005, 10:17:34
  27. [49] Tobbi [*]

    Maši: To chlapi nikdy nepochopí. Budou si celý život myslet, že tahle už je ta, která bude celý den krásná, milá, dobře naladěná, free, nic neřešící, stále upravená i s malým dítětem...A když ne tahle, tak ta po ní, nebo ta další a další...

    Ale abychom byly spravedlivé, láska zamotá hlavu každému a nemá cenu mu něco říkat. Buď bude chytrý a počká až ho to přejde, nebo zblbne a ty růžové brýle mu žuchnou až když už bude bydlet s milenkou a pak se mu bude blbě vracet...

    superkarma: 0 20.12.2005, 10:14:12
  28. avatar
    [47] About [*]

    Přala bych mu, aby po návratu od milenky jednou u jeho večeře v jeho papučích seděl někdo jiný....

    superkarma: 0 20.12.2005, 10:03:45
  29. [46] Hanamu [*]

    Můj manžel také potkal v práci svou osudovou ženu, opustil mne kvůli ní po 10 letech, pár týdnů potom, co jsme přišli o dítě.
    Je to už rok a chtěl by zpátky...pozdě.

    superkarma: 0 20.12.2005, 09:46:24
  30. avatar
    [41] aha [*]

    Milý Jardo, co jsi čekal za reakce, když napíšeš na ženské stránky, že podvádíš svou ženu? Že tě někdo pohladí po hlavičce a řekne, že je to v pořádku? I já souhlasím s většinou - popřemýšlej než uděláš zásadní řez...

    superkarma: 0 20.12.2005, 09:09:12

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme