Vztahy

Zákaz jídla a pití

Před časem jsem navštívila kino na Černém Mostě. Do začátku filmu zbývalo ještě půl hodiny, tak jsem se po zakoupení vstupenky začala poohlížet po nějakém tom jídle a pití. Předesílám, že Piráti z Karibiku trvají 140 minut, takže cílem mého snažení bylo zakoupit lahev, která se dá vzít s sebou.

Ti, kteří chodí do multikin častěji, již určitě vědí, na jaký problém jsem narazila. V prostoru, který kinu patří, sice nápoje, popř. popcorn nebo bonbony zakoupit můžete, ceny jsou však mnohonásobně vyšší. Tak například za obyčejnou lahev dobré vody, která běžně stojí nějakých 12 Kč, zde požadovali rovných 30 Kč, za ledový čaj 50 Kč apod.
Takové nehoráznosti nehodlám podporovat, tak jsem po eskalátoru sjela do spodní části budovy, která ke kinu nepatří. Nacházejí se zde restaurace a obchody. Mimo jiné Číňani, kde jsem se najedla, a vyzbrojena zeleným čajem v kelímku s víčkem vyrazila na film.

Ale ouha - chlapec trhající lístky, mě odmítnul vpustit dovnitř! Argumentoval cedulí, která upozorňovala návštěvníky multikina, že do sálu je zakázáno vstupovat s nápoji a potravinami zakoupenými jinde než u nich.

Nejprve jsem se snažila mírně vysvětlit, že kdyby prodávali pití za normální cenu, tak nemám nic proti tomu, koupit si ho právě zde, ale některé věci prostě ze zásady nepodporuji. Dále pak, že vzhledem ke svému zdravotnímu stavu pít musím a film netrvá hodinu a půl.
Pohůnek byl však naprosto neoblomný. Cedule je cedule, prostě smůla.

Tak jsem se naštvala a vyrazila do protiútoku ve jménu zákona: Prodej zboží nesmí být podmíněn koupí jiného zboží! Dále pak zákon o ochraně zdraví. Co třeba diabetici, kteří musí jíst v pravidelných časových intervalech? Odmítli by takového člověka vpustit dovnitř? Donutili by ho místo nakrájeného jablíčka pojídat každých třicet minut přeslazené lupínky a bonbony, když normální jídlo zde samozřejmě neprodávají? Není to trochu postavené na hlavu? Ještě by se dal pochopit zákaz úplný - žádné jidlo a pití, protože lidé jsou čuníci a dovedou pěkně ušpinit sedačky a podlahu, ale tohle?

Nebudu to protahovat, kelímek s čajem i moje osoba se nakonec do sálu dostaly. Film byl skvělý, piráti v čele s Johny Deppem řádili jak se patří, ta drobná potyčka mi rozhodně  náladu nezkazila.

Avšak abych předešla případnému konfliktu do budoucna, obrátila jsem se na odborníky s otázkou, zda  mají provozovatelé kin na takovéto jednání právo. Nedochází zde náhodou ke konfrontaci se zákonem?

Odpověď jsem nedostala jednoznačnou. Vpodstatě neexistuje paragraf, který by tuto situaci jednoznačně řešil. Existují dva právní názory:
První se přiklání k zákonu o ochraně svobodného podnikání. To znamená, že vlastník/provozovatel služby si ve svých prostorách může stanovit podmínky poskytování služby dle svého uvážení, nesmí pouze porušit to, co je zákonem výslovně zakázáno. Takže je zcela na něm, zda se rozhodne prodávat lístky pod podmínkou, že návštěvníci nebudou do sálu vstupovat s nápoji od jiného prodejce.
Druhý pohled předchozí závěry vyvrací na základě toho, že jednotlivé návštěvníky nelze diskriminovat. Jak už jsem uvedla výše, měl by platit buď úplný zákaz nápojů a pití, nebo žádný.

Přesvědčivé argumenty mají obě strany, kdyby tuto causu řešil právník, záleželo by čistě na jeho vnitřním přístupu.

Každopádně, až půjdu příště do kina, tak si to pití raději schovám do baťůžku.

   
11.10.2004 - Láska a vztahy - autor: Andrea Pencová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [76] Clerenc [*]

    To neni nic proti kinum, ktera jsem zazila v Londyne. Nejenze se tam pilo, jedlo ale dokonce i kourilo, kazda sedacka mela vlastni popelnik:-(( To mi prislo pekelny, nevim jestli to je normalni po cele anglii, ale v Londyne jsem to zazila ve trech kinech

    superkarma: 0 12.10.2004, 08:43:44
  2. avatar
    [75] Clerenc [*]

    To neni nic proti kinum, ktera jsem zazila v Londyne. Nejenze se tam pilo, jedlo ale dokonce i kourilo, kazda sedacka mela vlastni popelnik:-(( To mi prislo pekelny, nevim jestli to je normalni po cele anglii, ale v Londyne jsem to zazila ve trech kinech

    superkarma: 0 12.10.2004, 08:39:31
  3. avatar
    [74] Kelly [*]

    *Kotě* 62: nesyčím, tím se neunavuji, já hned řvu ...
    Takže já to nebyla. A navíc, do kina zajdu tak jednou za 10 let. Jen málokterý film mne dokáže nadchnout - navíc za tak hříšné vstupné.

    superkarma: 0 12.10.2004, 08:25:43
  4. avatar
    [73] Lentilka [*]

    Mně teda připadá, že v multikině to řve tak, že žádné mlaskání neslyším Nebo je to možná tím, že se "zažeru" do filmu a je mi jedno, co kdo dělá No, ale abych pravdu řekla, nesnáším lidi, co si do kina neumí vypnout nebo ztišit mobil , nebo ho pořád otvírají či zapínají během filmu, kdy už je přítmí . To mě osobně ruší víc něž popcorn a pití

    superkarma: 0 12.10.2004, 00:04:34
  5. avatar
    [72] peguša [*]

    Taky nejsem zastáncem toho, jít se do kina najíst. Ani diabetik (taky jím jsem) nemusí baštit každou půlhodinu, ale zhruba tak každé tři hodiny. Takže si člověk může dát něco v "lidovějším" občerstvení a má-li pocit, že tak dlouho nevydrží, může si vzít do tašky třeba jablko. A s pitím jsem je "oblafla" tím, že jsem si dala třídecku Dobré vody do kabelky. Osobní prohlídky přece nedělají. Ale jelikož je v multikinech klimatizace a tudíž ne vedro, není pití zas až tak nutné. Možná snad ve zvláštních případech, kdy je člověk omezen svým zdravotním stavem. Ovšem v zásadě jsem proti konzumaci čehokoliv. Není nic příjemného poslouchat mlaskání, srkání a šustění. Možná to zní staromódně, ale byla jsem vychovaná, že do kina se chodí na film a ne posvačit.

    superkarma: 0 11.10.2004, 22:08:27
  6. avatar
    [70] Alousek [*]

    Ja osobne nejim ani nepiju v kine. Doma u televize se taky necpu, muj muz ma skoro kazdy vecer pytlik cipsu nebo aspon cokoladu, ja nemusim
    Kdo chce at si neco da ale hlavne at nerusi sustenim pytliku, bytohu a pod .

    superkarma: 0 11.10.2004, 18:13:31
  7. avatar
    [69] Suzanne [*]

    Je strašné, že si někdo dává v kině popkorn a colu. To já si tam radši dávám, barbar jeden nekulturní, nachos a ledový čaj To je ten důvod, proč chodím do multikina a ne do ne-multikin. Těch je taky dost a ti kulturní lidé tam můžou jít

    superkarma: 0 11.10.2004, 16:51:19
  8. avatar
    [66] emma [*]

    bobina19: máš pravdu, v multikině zvuk většinou tak řve, že křupání a šustění popkornu mě fakt neruší
    a jak to tady čtu - nechtělo by to trochu víc tolerance? bože, rozčilovat se nad popcornem v kině! já to miluju přikusovat něco k telce nebo kinu

    superkarma: 0 11.10.2004, 16:08:48
  9. avatar
    [62] *Kotě* [*]

    Kelly: No, teď se ti to říká, ale jak poznáš těhuli, pokud ještě nemá břicho? Možná že ta slečna, která na mě ve čtvrtek tak hrozně syčela v kině na "Bourne Supremacy", jsi byla právě ty...

    superkarma: 0 11.10.2004, 15:08:16
  10. avatar
    [61] Kelly [*]

    *Kotě*: na těhule, starší lidi a mrňata zlá nejsem a chápu je. Ale ti ostatní ... uááá, to nééé. Vždyť to mlaskání, šustění, chichotání a bavení se mezi sebou o něčem jiném, než je film, tak příšerně ruší ... vždy si říkám, proč teda do toho kina lezou, když je to nebaví a kazí tak dojem ostatním.

    superkarma: 0 11.10.2004, 15:00:19
  11. avatar
    [59] *Kotě* [*]

    Kelly: Představ si, že já v kině nejím, piju jen vodu z malé lahvičky a na záchod musím také alespoň jednou za film, obzvlášť teď, co jsem zabřezla . A takové ty lidi, co na mě přitom pohoršeně syčí, ty nesnáším zase já.

    superkarma: 0 11.10.2004, 14:39:29
  12. avatar
    [58] Lucimo [*]

    Lhasa: Hele, já v kině nepít, tak nekulturně chrápu. Prostě já nevydržím v tom přítmí nespat...pokud nepiju. NAvíc když nepiju, bolí mě hlava...

    superkarma: 0 11.10.2004, 14:38:13
  13. avatar
    [57] marcellina* [*]

    my platili v Palace Cimenas za jednu pullitrovou bublinkovou vodu Bonaqua 40 Kc! docela jsem se divila, ze kdyz jsem dosedla do pohodlneho sedadla, ostatni spoludivaci postupne zacali rozbalovat batuzky a tahat, pivecko v plechovkach, cokoladky, chipsy a jine pamlsky rozhodne ne zakoupene ve "foajé" kina

    superkarma: 0 11.10.2004, 14:30:32
  14. avatar
    [56] Lhasa [*]

    petruška 2: Asi proto, že konzumovat jídlo a pití v kině během promítání je fakt nekulturní barbarství

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:56:28
  15. [55] Rikina [*]

    petruška 2: správně, v divadle je přestávka, a občerstvení se podává v jiných prostorách než v sále. Tyto prostory jsou ovšem pokládány za restaurační zařízení, takže vybalit tam vlastní dlabanec by asi taky neprošlo. V kině se při hodně dlouhých filmech obvykle taky dělají přestávky. Takže jíst a pít v kině během promítání filmu, šustit, vyrušovat běháním na WC, a dělat nepořádek pod sebe, to je nekulturní barbarství. V MHD taky - na každý tramvaji je to napsaný, že se tam neleze s jídlem.

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:49:04
  16. avatar
    [54] Luciš [*]

    Já to chápu tak, že nová multikina jsou kina+fastfoody.

    A tak vím, proč mě tam nikdy nikdo neuvidí.

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:46:09
  17. [50] Rikina [*]

    Suzanne: do kina se chodí na filmy, ne jíst a pít. Na to jsou hospody. Kino není výletní místo. Kino je kulturní zařízení. Bohužel tam chodí hodně nekulturních lidí...

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:17:18
  18. avatar
    [49] Suzanne [*]

    Luciš: kluby a kinokavárny existují stále. Beru to jako druh zařízení - do klubu jdeš na koncert a u toho můžeš jíst a pít, je jen na tobě, zda to využiješ.
    A kino není restaurace, z druhého pohledu to lze přirovnat k výletu na Sněžku: máš tam stánky, ale nemusíš je využít, vybalíš si svoji sváču Holt výletní místo.

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:10:24
  19. avatar
    [48] Kelly [*]

    V kině nejím, nepiju a mračím se na všechny, co to dělají, protože to nechápu. Přišli ti lidé podívat se na film nebo se nažrat?
    A navíc, vždyť ten pop-corn je něco tak hnusného a navíc mi to smrdí ...
    A potom během půl hodiny začnou takoví nenažranci chodit na záchod a je fakt úplně po atmosféře ... , jestli ještě nějaká zbyla.

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:08:25
  20. [47] xenie [*]

    A o tom to je, koupili jsme si lístky v multikinu, nikde žádné upozornění, jíst v kině nemusím, ale představa 2,5 hod. bez kafe je pro mně závisláka hrozná, tož jsem si hned vedle kina v nejbližším stánku koupila kafe...a u vchodu do sálu nás vyrazili že s tímto kafem tam nelze

    superkarma: 0 11.10.2004, 13:03:13
  21. [46] Rikina [*]

    Myslím, že pokud provozovatel, nebo majitel kina, dovolí, aby se tam jedlo a pilo, má plné právo na to, aby to bylo jen to, co se koupí na místě, a má taky právo určit cenu. Nikdo tam nemusí chodit, může jít do jiného kina, nebo sedět doma. Jestliže tam vlezu, musím prostě dodržovat pravidla, a když je dodržet nechci, tak proč tam sakra lezu ? To je jedna věc. Druhá věc je, že jíst v kině, nebo divadle, je buranství, nevychovanost, čuňárna prvního řádu. Ani diabetik nemusí, pár jich znám, a jelikož mají vychování, chodí do kina bez batohu s jídlem. Jiná věc je kinokavárna, to je speciální podnik na občerstvení zařízenej, i když tam by taky určitě neradi viděli donášku vlastních pokrmů. Můj osobní názor je, že kdo nedokáže nejíst a nepít, má si půjčit videokazetu a film zhlédnout doma, tam ať si futruje, co chce, a jak chce.

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:59:07
  22. avatar
    [45] Luciš [*]

    Suzanne: No jo, ale do "kina" se chodí dívat, ne jíst, ne?

    Existovaly kdysi i "kinokavárny". A mmch, v žádné restauraci asi nevidí rádi, kdyby si někdo donesl svačinu a vybalil ji.

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:46:10
  23. avatar
    [43] Luciš [*]

    Eva Fi: tož ta tvoja Amérika. Chudáci herci. A jak říkáme o naší pesině, není žrádlo není láska

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:43:04
  24. avatar
    [42] Suzanne [*]

    Já nevím, ale mám pocit, že v tom článku nešlo o to, zda je správné tam jíst a pít. Ale když už je to tam jako v kinokavárně (tam se to může taky, nikdo se nad tím nepozastavuje, stejně jako literární kavárny - je to prostě určitý druh zařízení), tak je hloupé, že vám vlastně řeknou: buď popkorn nebo bonbony za přemrštěnou cenu, nebo nic. O tohle šlo, to by bylo možné nazvat podmiňování koupě další koupí.

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:40:41
  25. avatar
    [40] Eva_CZ [*]

    Luciš: no, aby ses nedivila, tady je divadlo, kde sedis u stolku a veceris... Nikdy jsme tam nebyli, nejak si neumim predstavit se cpat hamburgerem a koukat na chudaky herce.... Ale navstevnost je tam velka....

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:33:55
  26. [39] xenie [*]

    Fiona: ale oni na to, že do sálu můžeš pouze s nápojem od určitého stánku, Ti řeknou až u vchodu do sálu, žádné upozornění předem, jednou mi to udělali, tak jsme holt vrátili lístky, a jelikož tam bylo lidí jen pár, tak asi už ten večer nepromítali

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:25:56

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [37] xenie [*]

    ale článek neřeší že se v kině dlabat nemá (což podle mně se taky nemá), ale že když už to povolí, nemá co určovat KDE si to jídlo můžete koupit, aspoň já to tak pochopila...

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:14:37
  2. avatar
    [36] Luciš [*]

    v divadle si to nikdo nedovolí. Ani v těch uvolněnějších, třeba bývalá Hořící žirafa v Olmiku. Ale zakázat se nic nedá, pomyslím si něco o a jdu dál. Je to jak s kuřákama

    A co se týká prodeje jídla v kině, pokud by nebyla poptávka, tak by ho tam neprodávali.

    superkarma: 0 11.10.2004, 12:11:59
  3. avatar
    [35] Ladia [*]

    Žábina: asi tak, navíc i ti diabetici vydrží dvě hodiny bez jídla a pití...

    superkarma: 0 11.10.2004, 11:55:33
  4. avatar
    [33] Žábina [*]

    no snad každej normální člověk /vyjma nemocných např.diabetesem/ je schopen vydržet 2 hodiny bez napití nebo jídla.... .

    superkarma: 0 11.10.2004, 11:54:01
  5. avatar
    [32] gerda [*]

    exupéry: tak to by mi právě vadilo - čichat pach jídla od souseda. Jídlo v jakémkoliv zařízení krom hospody mi připadá dost nekulturní.

    superkarma: 0 11.10.2004, 11:32:22
  6. avatar
    [31] Exupery [*]

    My chodíme do kina dost často, tak jednou za tejden a většinou si tam nic k jídlu nekupujeme. Ale pamatuju si, jak jednou vedle mě seděla holka s popkornem a ten tak voněl, že mi děla celej film chutě, až jsem z toho byla nas**** tak jsem si hi příště koupila taky. Asi jsem divná, ale mě ta jejich Cola z postmixu, chutná mnohem víc než z láhve, takže si ji taky občas koupím, ale spíš mám v tašce flašku s vodou, páč to občerstvení zdvojnásobí cenu návštěvy kina a to je při naší frekvenci docela dost peněz. Ale nehodlám bojovat proti zákazu donesenýho pití, nějak mám pocit, že na to právo mají. adši si to prostě schovám a je to bez keců.

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:54:58
  7. avatar
    [29] Eva_CZ [*]

    Tady se taky v sale smi konzumovat jen to, co se koupi v prostoru pred saly - maji tam samo hambace, pop corn, piti, pizzu.... No tak hladova fakt nejsem, abych nevydrzela v kine bez zradla a leze mi na nervy chroupani a susteni a mlaskani....

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:50:24
  8. avatar
    [28] medved [*]

    souhlasim s Kreckomysi, ze ceny jsou v multiplexech nehorazne, ale ja osobne bych je jeste ztrojnasobila , protoze chroupani popcornu a srkani koly me zasadne vadi . Nevim co je to za zvyk jist a pit v kine Mimo jine proto chodim do multiplexu hodne malo...nemam zapotrebi nechat se pri sledovani rusit.

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:47:03
  9. avatar
    [27] evusche [*]

    já bych v kině ani pír nemohla, protže pak bych náhodou mohla potřebovat na wc a odbíhat v půli filmu se mi teda vůbec nechce...ale já do kina stejně nechodim, protože je to drahý jako prase

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:46:36
  10. avatar
    [26] Wiki [*]

    V utery jsem sla do kina primo z prace - na pul devatou. Mela jsem desny hlad a obchody kolem byly jen do osmi. Tak jsem si naivne myslela, ze si koupim neco k jidlu primo v kine :((( Opravdu naivita - mela jsem na vyber predrazeny kopec popkornu nebo bombony :o/ jeste ze tam byl stanek, kde meli aspon jakesi sladke rohlicky po petikorune :o/

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:42:52
  11. avatar
    [25] Suzanne [*]

    Léthé: Ale to je rozdíl. V restauraci jím často a prostě si vyberu tu, která mi vyhovuje - jak cenou, tak prostředím. Tady ti vlastně říkají: máme tu držáky na pití, pojďte do kina a můžete jíst a pít. Ale nesmíte si vybrat co a kde si koupíte.. Nemůžeš si vybrat, co ti vyhovuje. A v tom to je.

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:39:29
  12. avatar
    [24] Suzanne [*]

    No vida, do multikin chodím dost často, hlavně se synem, ale chroupání popkornu, které by mě rušilo u filmu, jsem ještě neslyšela. Asi dostatečně eliminuju

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:29:07
  13. [23] xenie [*]

    ale článek neřeší že se v kině dlabat nemá (což podle mně se taky nemá), ale že když už to povolí, nemá co určovat kde si to jídlo můžete koupit, aspoň já to tak pochopila...

    superkarma: 0 11.10.2004, 10:25:26
  14. avatar
    [21] Hannah01 [*]

    Křečkomyš: Gratuluju, hlavně se nedat . Taky mlaskání a srkání nesnáším. Úplně mi to dokáže zkazit film. Asi před 2 měsíci jsme byli s v kině a když už konečně za námi nějaké přestalo chroupat a mlaskat, tak si vzalo žvýkačku, mlaskalo ještě víc a dělalo bubliny . se na něj otočil a svým mocným basem zařval na celé kino - "Jsi prase nebo člověk? Tak se podle toho chovej!" Celé kino se začalo smát, někdo si přisadil a chlapík nakonec opustil sál...

    superkarma: 0 11.10.2004, 09:59:35
  15. avatar
    [20] gerda [*]

    když se chci najíst, nepotřebuju k tomu kino.

    superkarma: 0 11.10.2004, 09:58:58
  16. avatar
    [19] kubikm [*]

    Bisou: přesně...
    dříve se dokonce člověk, který šel do kina, slušně oblékl...to dneska vídám v divadle manžestráky....
    a to jídlo a pití? to je hnus...za chvíli začnou i v tramvaji....

    superkarma: 0 11.10.2004, 09:47:30
  17. avatar
    [17] Jupíí [*]

    křečkomyš : náhodou já ti tleskám , pustit se do boje s úředním šimlem a vyhrát, to si myslím zaslouží potlesk. Šikulka .
    Jinak vychovaná reálným socialismem v kině nejím ani nepiju. A do multikin nelezu

    superkarma: 0 11.10.2004, 09:43:02
  18. avatar
    [15] Ladia [*]

    Nevím, co článek řeší... Když už si nesu nějaký jídlo či pití z domova nebo od konkurence, nesu si to někde v tašce a nemávám s tím pořadateli před očima. Proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě že

    superkarma: 0 11.10.2004, 09:02:43
  19. avatar
    [14] Lilijka [*]

    Jojo, kdyz dneska lidi musi zrat nepretrzite celej den a nemuzou prestat ani v kine , to je pak tezky . Mimochodem muj deda byl tezkej diabetik a moc rad chodil do divadla a nikdy by ho nenapadlo se tam necim cpat. Kdyby mel nahodou hypoglikemii, pro ten pripad mel s sebou v kapse kostku cukru.

    superkarma: 0 11.10.2004, 08:58:23
  20. avatar
    [13] Luciš [*]

    Taky nemám ráda šustění a mlaskání v kině A i když sem tam jdu na film v rámci filmového klubu a v kině je cca deset návštěvníků, dycky se nějaké to najde

    superkarma: 0 11.10.2004, 08:24:16
  21. avatar
    [10] Gabi [*]

    Také nesnáším chroupání popcornu, který lítá všude, ale vysvětlete to dětem, že ... Ale ještě horší je, když se někdo nahlas baví.
    Jana 01: ale kina to nemohou zakázat, právě ony přece profitují z vlastního občerstvení prodaného "výhodně" k lístkům! A když jsem byla malá, tak nškde chodívali po kině prodavači s Eskymem (Ledňáčkem), takže to u nás taky bylo.

    superkarma: 0 11.10.2004, 07:23:13
  22. [9] Jana 01 [*]

    Osobně taky nesnáším lidi, co se jdou do kina najíst nebo alespoň popíjejí. Proč si nezajdou místo kina raději do restaurace? Je to dost blbý zlozvyk (samozřejmě kromě některých výjimečných zdravotních důvodů, což je málokdy)! V kině, divadle a tak podobně nikdy nejím ani nepiju (max. např. v předsálí - pokud jsou přestávky nebo před představením. Pokud už se to kina bojí zakázat, ať si klidně určí pravidla - např. koupené pouze u nich -ať z těch čuníků alespoň něco mají. Článek mi připadá o ničem - jsou to ale problémy....

    superkarma: 0 11.10.2004, 07:05:32
  23. avatar
    [8] aninas [*]

    Cela leta se do kina chodilo bez piti a jidla a kazdy to vydrzel. Neni to zase takova doba, aby to nevydrzel i diabetik. Ti obycejne maji nejakou drobnost po kapsach. To, co se deje v kinech dnes je HRUUUUUZA. Ze zrovna tohle se muselo od amiku natahnout vsude po svete!!!!!!!. Tady kdyz se jde z kina, tak mam pocit, ze jsem byla v kravine a ne v kine, takova je tam podestylka

    superkarma: 0 11.10.2004, 06:29:30
  24. avatar
    [7] Léthé [*]

    Irka1:mě spíš vadí,když chrápou,nebo souloží . To první mě ruší,to druhé mě rozptyluje .

    superkarma: 0 11.10.2004, 05:39:18
  25. avatar
    [6] Irka1 [*]

    Nesnasim lidi co behem filmu jedi, mlaskaji susti, srkaji .

    superkarma: 0 11.10.2004, 04:18:08
  26. avatar
    [5] sarobrouk [*]

    Já chodím do kina občas a když už jde něco, co mě opravdu zajímá, tak jedu do Brna do olympie, kde si koupím drahý lístek, drahé pití a ještě dražší popkorn a jednou az rok si to pěkně vychutnám. Jinak mě ještě něnapadlo v klasickém kině pít a mlsat taky moc ne, protože většina věcí šustí a ruší od filmu.

    superkarma: 0 11.10.2004, 02:01:51
  27. avatar
    [4] *Kotě* [*]

    Já si taky do kina nosím svoje pití, protože ty sladký lepidla nesnáším a vodu za 40,- taky nemusím. Ale než bych se hádala, strčím to prostě do tašky, prohledávat si mě ještě nikdo nedovolil.

    superkarma: 0 11.10.2004, 00:45:33
  28. avatar
    [3] Léthé [*]

    No já nevím …zítra…vlastně již dnes jsem pozvaná na oběd do restaurace. Je tam dost draho,tak si ten žvanec asi vezmu v kastrůlkách z domova a tím ušetřím . To je nápad .

    superkarma: 0 11.10.2004, 00:35:59
  29. avatar
    [2] trdlo [*]

    Suzanne: ja si myslim, ze pripominky zakazniku jim jsou tak akorat k smichu - a do kina mam v kabelce narvany piti i zobani

    superkarma: 0 11.10.2004, 00:13:11
  30. avatar
    [1] Suzanne [*]

    Je to možná blbé, ale dělám to taky tak. Půllitr vody za pětačtyřicet z principu nekupuju. Mně to snad ani nevadí u popkornu nebo nachos, přežiju to, ale to pití mě strašně dere. A při každé druhé návštěvě jim to píšu do připomínek zákazníků.

    superkarma: 0 11.10.2004, 00:06:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme