Vztahy

Zahnul mi na vlastní svatbě!

Svatební den by měl být tím nejkrásnějším, nezapomenutelným zážitkem. Pro Jitku její velký den „D“ opravdu nezapomenutelný byl. Svého manžela totiž načapala v náruči vlastní sestřenice.

bride„S Danem jsem chodila tři roky, než jsme se vzali. Táhlo mi na třicet a těšila jsem se, že budu mít rodinu, dítě, poklidný život... Dan si to přál taky, aspoň to vždycky tvrdil, takže se náš vztah vyvíjel slibně. Na svatbu jsem se samozřejmě taky těšila, asi jako každá holka, a několik měsíců jsem byla svatebním shonem úplně posedlá. Šaty, prstýnky, hostina, květiny, hlavně, aby bylo všechno, tak jak má. Vzali jsme se na romantickém místě, a když jsem říkala svoje „ano“, byl to nejšťastnější okamžik v mém životě. Milovala jsem ho a věděla, že je to ten pravý. Měl stejné zájmy jako já, jezdili jsme spolu hodně na kole, chodili na výlety, do divadla a do kina, vždycky jsme si měli co říct a hlavně jsme se spolu často nasmáli. A nemůžu ani opomenout, že i v posteli to bylo fajn a milovali jsme se spolu rádi. Prostě idylka. Jenže o to horší bylo moje rozčarování a následné zoufalství..

brideDan si nikdy na alkohol moc nepotrpěl a s kamarády hospody nevymetal, jenže kluci ho hecovali, že na vlastní svatbě popít musí. A tak směle pil. Nevadilo mi to, a proč by také mělo? Já popíjela taky a oba jsme byli veselí, tančili jsme spolu, ale také s našimi kamarády a příbuznými. Všichni jsme se skvěle bavili, a ani jsem si nevšimla, že Dan někam zmizel. Upozornila mě na to až moje kamarádka a obě jsme si myslely, že se mu nejspíš udělalo špatně, a tak jsme se ho vydaly hledat. Nebyl nikde k nalezení, ale něco mě táhlo podívat se do auta. Když jsem otevřela dvířka vozu, bylo to, jako by mi někdo vrazil nůž do srdce. Přímo před mýma očima Dan souložil s mojí sestřenicí. Utekla jsem pryč a ve svatebních šatech jsem se toulala městem, pořád jsem jenom brečela a chvíli i přemýšlela, že skočím z mostu. Moje kamarádka mě naštěstí našla a vzala k sobě domů.

Nemohla jsem se vůbec vrátit do bytu, kde jsme s Danem bydleli, nebrala jsem mu mobil a zapírala se, jak to jen šlo. Na svatební cestu do Řecka jsem samozřejmě neodjela. Dan mě nakonec vyhledal a omlouval se. Prý to udělal jen v opilosti a vůbec netušil, co dělá, dokonce tvrdil, že si to ani nepamatuje. Hrozně moc by si přál, abych na to zapomněla a vrátila se k němu. Jenže já mu nedokážu odpustit, pořád ten výjev z auta mám před očima. Je mi sice po něm smutno a nevím, co dál. Rozvést se? Nebo se přes to přenést? Jenže můžu mu ještě věřit a dá se na něco takového vůbec zapomenout?“

   
13.08.2009 - Láska a vztahy - autor: Simona Votyová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [57] akacko [*]

    Vztahy jsou velice složité. Nevěřím na 100% v partnerskou věrnost. Nejdu do vztahu s tím, že mě partner podvede, ale také reálně vím, že je to možné.

    Na svatbě by se to stát nemělo. Kažopádně každý z nás reaguje v určitých situacích na určité podněty různě. Nemohla bych říci, že je špatný on nebo sestřenice. jednoduše pod vlivem shluku několika podnětů došlo k tomu, k čemu došlo.

    Třeba by se nevěsta zachovala stejně s jiným mužem byla li by pod vlivem většího množství alkoholu. Možná, že by to neudělala nikdy. Říká se však: Kdo je bez viny, hoď po mě kamenem.

    Svoji reakcí nechci vyjádřit svůj souhlas, či nesouhlas s nevěrou, která se stala. Každý bychom se měli chovat tak, abychom nelitovali svých činů anebo hrdě nesli následky za ně. Sama nevím, co bych v dané situaci dělala, protože v této situaci nejsem a ze zkušeností vím, že když jsem postavena před konkrétní problém v konkrétní chvíli, zachovám se vždy jinak, než jsem si mnohokrát říkala, když podobnou situaci zažíval někdo z mých přátel.

    Každopádně ať se rozhodnete jakkoliv, přeju hodně pevné nervy

    superkarma: 1 05.10.2009, 18:06:18
  2. avatar
    [56] grizzly [*]

    Julča — #55 Podle článku neměla. Ostatně jak plyne z popisu on pít neuměl a tak je skutečně s obliga.

    superkarma: 0 02.09.2009, 14:33:37
  3. avatar
    [55] Julča [*]

    grizzly — #53 Fajn, takže on měl vypito, on za to nemůže. A co když měla vypito i sestřenka - tak za to nemůže nikdo a je to v pořádku? Sml57

    1. na komentář reaguje grizzly — #56
    superkarma: 0 24.08.2009, 20:04:53
  4. avatar
    [54] grizzly [*]

    2kleo — #47 On opilý ona střízlivá, místo aby ho odvelela k manželce tak ho použila, jasný úmysl ze strany sestřenky - zlá pomsta.

    U něj polehčující okolnost (a dobře to znají Irky ty tak loví muže) při vhodném stádiu opilosti je muž bez zábran a ještě funkční. Ti co umí pít se zlijo tak, že by je k funkčnosti nepřivedla sebelepší žena. Zhusta toho využívají ošklivky protože při vyšší spotřebě alkoholu mizí zábrany a roste chuť na sex. Proto se říká není ošklivých žen je jen málo vypito a také z toho plyne, že krása je relativní.

    superkarma: 0 24.08.2009, 18:34:45
  5. avatar
    [53] grizzly [*]

    Julča — #50 Když máš vypito (a nemáš tréning) pak nevíš co děláš a už ani kam ho strkáš. Pakliže sestřenka byla střízlivá ona věděla co dělá.

    Kolega se zlil na podnikovém večírku a ráno se také divil a diví se do dnes.

    1. na komentář reaguje Julča — #55
    superkarma: 0 24.08.2009, 18:28:56
  6. avatar
    [52] grizzly [*]

    Chceš si užít tak ho opij a uvidíš. Jo příbuzné jsou mrchy závistivé. Třeba se chtěla podělit a nebo ti překazit to co ona vnímala jako štěstí. Ostatně ulovit opilého chlapa není takový problém (on nemusí být ani moc opilý). To, že si to neamatuje je docela možné. Fascinuje mě jak to na svatbách chodí - čím větší  svatba tím větší průšvih.

    Věřit mu můžeš - dej si pozor na sestřenici a alkohol.

    superkarma: 0 24.08.2009, 18:25:56
  7. avatar
    [51] Léthé [*]

    Tak tohle bych nevydýchalaSml23...tohle je fakt hnusnýSml68. A že nevěděl co dělá? Prdlajs...věděl to moc dobře. Takže lže již od prvního dne manželství. Já bych ty svatby a manželství fakt zrušila. Není to k ničemu.

    superkarma: 0 21.08.2009, 06:58:15
  8. avatar
    [50] Julča [*]

    kebulkaevulka — #48 Pokud je sestřenice svobodná, tak vidím problém u ženicha. Ten by si měl rozmyslet, kam ho strká Sml32

    1. na komentář reaguje grizzly — #53
    superkarma: 0 19.08.2009, 16:32:21
  9. avatar
    [49] 2kleo [*]

    kebulkaevulka — #48 a když chlap nechce nebo je pod obraz, tak má smůlu zase ženská... Myslím, že v tom jedou oba stejným dílem.

    superkarma: 0 19.08.2009, 13:33:49
  10. avatar
    [48] kebulkaevulka [*]

    2kleo — #47 Ted budu troch vulgární,když ženská neroztáhne,tak má chlap smůlu,vlastní zkušenost

    1. na komentář reaguje 2kleo — #49
    2. na komentář reaguje Julča — #50
    superkarma: 0 18.08.2009, 13:13:07
  11. avatar
    [47] 2kleo [*]

    Nějak jsem nepochopila, proč by se eventuelně mělo odpustit manželovi a sestřenici odvrhnout? To ať mi někdo vysvětlí. Buď chci odpustit všem a nebo nikomu.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #48
    2. na komentář reaguje grizzly — #54
    superkarma: 0 18.08.2009, 09:50:07
  12. [46] markousek [*]

    Ono těžko radit,vím,že radit ostatním je vždycky snažší.Odpouštění bolí a žit se s tím dá.Ale nikdy mu neodpustíš úplně a s tím by měl počítat

    superkarma: 0 17.08.2009, 21:29:32
  13. avatar
    [45] kebulkaevulka [*]

    Nevěru bych neodpustila,jsem ochotná odpustit cokoliv,ale nevěru nikdy.Představa že se jí dotýká stejně jako mě,je pro mě smrtící,ani děti by mi v tom nezabránily poslat ho k čertu

    superkarma: 0 16.08.2009, 21:07:08
  14. avatar
    [44] OlgaMarie [*]

    Alena123 — #42 Psychologové říkají, že to trvá tak tři roky než bolest z nevěry jaktakž odezní a otupí. Oni nemají společné manželské starosti v dobrém ani ve zlém, které by mohly vést k případnému racionálnímu odpuštění. Pochybuju, že by nevěsta dokázala mít pusu na zámek a občas nějakou štiplavou poznámku nepronést a jak by to asi on dokázal dlouho snášet? On je ten, kdo potřebuje politovat, a to z mnoha důvodů.Sml32

    superkarma: 0 16.08.2009, 07:08:29
  15. avatar
    [43] Julča [*]

    Kolar — #41 Hlavní je, že je to za tebou a poučila ses. Já jsem udělala taky mraky chyb, nejsi jediná Sml16

    superkarma: 0 15.08.2009, 20:17:33
  16. [42] Alena123 [*]

    Teď jsem poctivě přečetla všechny "rady". Ono se asi líp radí někomu jinému, než když se to člověku stane samotnému. Přemýšlela jsem co bych udělala na místě Jitky. Je to opravdu těžké, ale já, když bych ho opravdu milovala, bych mu šanci ještě dala. Vždyť ani rozvod by se neměl uspěchat. Ale sestřenice by pro mě určitě přestala existovat.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #44
    superkarma: 0 15.08.2009, 14:03:13
  17. [41] Kolar [*]

    Julča — #39 Julča.No už se stalo,ale nepřestanu toho litovat.Ono to nebylo jednoduché se ho zbavit.Neustále mě hlídal,abych neodešla s jeho synem.Málokdy makal.Tak jsem toho využila,když byl pryč.A ted syna neviděl od 3 let a je to dobrý.Ted mu je 13.Alimenty z něho musím tahat,přes soud.Ale jsou to peníze pro syna,tak at platí.Mě se taky nikdo neptá,zda mám ,nebo ne.Nejhorší je výchova a škola.Ted puberta jednoho syna a ted druhého.Boží mlýny melou pomalu,ale jistě...Sml16

    1. na komentář reaguje Julča — #43
    superkarma: 0 14.08.2009, 17:26:52
  18. avatar
    [40] OlgaMarie [*]

    idiska — #37 M ožná ta sestřenice, aniž by to tušila, pro ni udělala to nejlepší.  Ukázala jí, jaký ten její vyvolený opravdu je.

    superkarma: 0 14.08.2009, 06:23:09
  19. avatar
    [39] Julča [*]

    Kolar — #36 Proč sis ho tahala, proboha domů? Když už se stalo, nebylo nic jednoduššího, než ho zase vyprovodit Sml80

    1. na komentář reaguje Kolar — #41
    superkarma: 0 14.08.2009, 06:11:37
  20. avatar
    [38] 2kleo [*]

    Ožralý chlap, který tvrdí, že si nic nepamatuje nemůže vůbec souložit, protože se mu ani nepostaví. To by musela ta sestřenka skákat na něm schválně. Spíš mi příjde, že konečně čekal na příležitost, kdy se bude moct napít a urvat se z řetězu. Neodpustila bych ani jednomu. Odjela bych se z toho někam spravit a požádala o rozvod.

    superkarma: 0 13.08.2009, 22:33:01
  21. avatar
    [37] idiska [*]

    myslím, že ty sama bys měla nejlíp vědět, jaký je, jestli je to ten typ, který jakmile vidí ženskou vypíná mozek...to tady neví žádná Sml80...ale kombinace chlast a kamarádi je nejhorší...člověk může odpustit, ale nezapomene...můžeš mu dopustit, zkusit se vrátit a třeba prožít fajn život, protože mezi náme, zahnout může každý chlap...a nejen chlap...takže si můžeš najít jiného a ten ti zas zahne Sml80...to už si musíš rozhodnout ty sama na základě zkušeností, které máš...nejen jaký je tvůj manžel, ale jaká je i sestřenice

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #40
    superkarma: 0 13.08.2009, 22:02:55
  22. [36] Kolar [*]

    To se nedá odpustit.Běž od něho dokud nejsou děti,pak se hůř utíká.Vím o čem mluvím,já něštastnou náhodou přišla o manžela.Byly jsme spolu 3 roky.2 krát marné otěhotnění.Na potřetí se povedlo.Kamarádi ho ožrali a nechali -udusit se zvratkama.Zůstali jsme sami já a tříměsíční syn.Bylo to fakt těžké.Po 3 letech jsem se nechala oblbnout týpkem,znala jsem ho od vidění.Chtěla jsem si jen užívat.Chyba-on se ke mě nastěhoval.Kdybych měla psát ,co jsem s ním zažila tak to je na román.A já byla blbá a pořídila si s ním dítě zase kluka.Sliboval ,hory ,doly.Skutek ,utek-chvíli nebyly peníze,automaty,alkohol.Nejhorší byly noce.A návraty domů-cucflek na krku myslela jsem .že ho zabiju.On měl jen úlet.Jsem štastná,že jsem se ho zbavila-nikdy mu nezapomenu,co nám dělal.Sml79

    1. na komentář reaguje Julča — #39
    superkarma: 0 13.08.2009, 20:06:49
  23. avatar
    [35] Dudlajlama [*]

    Sml57 Suzanne — #34 Sml52, uplny souhlas a jeste vic s tim, ze bych odjela na delsi dobu pryc(pokud je to proveditelne) a pracovala na sobe. Jeste by panacek koukal. 

    superkarma: 0 13.08.2009, 19:00:10
  24. avatar
    [34] Suzanne [*]

    Počkat, počkat...kámoši ho ožrali? Nalili mu to do krku násilím trychtýřem? Ale na to, aby došel šukat do auta, na to zas tak ožralý nebyl. Sestřenice určitě byla vyzývavá, on nechtěl, ale muselSml57 Ne, neodpustila bych mu osobně ani ťuk. Jak píše Olga Marie, nevěřím, že špatný začátek bude předzvěstí dobrého konce. A pokud tohle člověk udělá na vlastní svatbě, znamená to, že není zralý. Já bych ho nechtěla.

    A nebo lépe: odpusť mu, honem si pořiďte miminko na usmířenou, pak hned další. A sestřenice by vám mohla dělat hospodyniSml28

    1. na komentář reaguje Galadriel — #35
    superkarma: 0 13.08.2009, 17:18:33
  25. avatar
    [33] Florencie [*]

    Opilost je ta nejubožejší výmluva pro nevěru. Hnala bych ho svinským krokem. Kdo to udělá jednou, udělá to i podruhé Sml80

    superkarma: 0 13.08.2009, 17:18:10
  26. avatar
    [32] sevenofnine [*]

    neodpustila bych mu, on byl ženatý a zahnul, pokud je sestřenice svobodná může si dělat co chce, ale já bych už nevydýchala ani jednoho.

    Až Dan pojede na služebku nebo kamkoliv tak se budeš třepat kde je a s kým. Pochybuji, že na tenhle den někdy zapomeneš.

    A co kamarádi co ho ožrali, Ti nic? Zničili vám manželství a otrávili pořádny kus života takže bych přehodnotila svůj přístup i k nim.

    superkarma: 0 13.08.2009, 16:32:53
  27. [31] jana.c [*]

    Neodpustila bych...tohle se odpustit nedá...a nic co by řekl nebo udělal by mě v opaku neutvrdilo....

    superkarma: 0 13.08.2009, 15:42:11

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] fialinka [*]

    mysak — #28 jj, musel by pak být normální rozvod. Civilní sňatek fakt "anulovat" nejde, tak jak si to tu pár lidí představuje...

    superkarma: 0 13.08.2009, 15:07:40
  2. avatar
    [29] ToraToraTora [*]

    Sama ví, že normálně nechlastá a když ho bráchanci nadrali....kůli tomu bych se nerozvedla

    superkarma: 0 13.08.2009, 14:02:51
  3. avatar
    [28] mysak [*]

    No, pokud to byl církevní sňatek, tak ten by možná anulovat šlo. Tam jsou jiné podmínky, třeba odmítání dětí nebo sexu (předpokládám, že po svatbě už sex nebyl). Ale jak se na to pak dívá civilní právo, to netuším. Možná se pak stejně musí udělat formální rozvod u soudu. Každopádně bych se rozvedla, a pokud bych mu chtěla odpouštět a začít si s ním znova, rozhodně bych udělala jinou svatbu. Ne tak okázalou, třeba jen se svědkama, ale vzpomínat na tohle jako na začátek nového života, to tedy ne. A musel by se předtím hošánek pěkně snažit.

    1. na komentář reaguje fialinka — #30
    superkarma: 0 13.08.2009, 13:50:21
  4. avatar
    [27] catcat [*]

    já bych mu dala ještě šanci, ale sestřenici bych vyškrtla z života. Bráchovu ženu o svatbě taky ožrali a když si šla lehnout, nakynožil se za ní jeden a už se na ní vrhal a ona se ani nebránila, brácha mu rozbil hubu a jsou se ženou vcelku spokojeně asi 20 letSml80

    superkarma: 0 13.08.2009, 13:41:34
  5. avatar
    [26] carmi [*]

    lacetka — #25 Je zvláštní, jak je to zažitá pověra. Anulovat sňatek nejde. Soud ho může vyslovit neplatným, pokud jsou spněny zákonem stanovené skutečnosti. Jako např. sňatek se ženatým mužem, vdanou ženou, mezi předky a potomky, mezi sourozenci, sňatek uzavřený nezletilým bez souhlasu soudu nebo někým, kdo je zbaven způsobilosti k právním úkonům. Takže opravdu neplatí, že sňatek lze zrušit do 24 hodin od uzavření. Pak je tedy jedno, jestli byl uzavřen v sobotu nebo v pondělí.

    superkarma: 0 13.08.2009, 12:25:54
  6. avatar
    [25] lacetka [*]

    Bébina — #18 Do 24hodin se da snatek anulovat ... zrovna nedávno se mě na to někdo ptal, jak se dá anulovat sňatek, který je uzavřený v sobotu (což je u nás asi většina).. Není to vlastně jen teoretická možnost, když v neděli (asi) radnice neordinuje??  

    1. na komentář reaguje carmi — #26
    superkarma: 0 13.08.2009, 12:05:42
  7. avatar
    [24] lacetka [*]

    [size= 10.5pt; color: black; font-family: Verdana; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: CS; mso-bidi-language: AR-SA]Takový oddaný[/size], co je oddaný sotva pár hodin Sml32 by u mě skončil. Veškeré to přenášení se přes... a chtít odpouštět za každou cenu Sml79, k čemu.. Tohle, podle mého, není o tom, že chybovat je lidské. Všecko má své hranice (i když jsou to právě takové situace, některé jak z béčkového filmu, jiné jak z hororu, které ty hranice najednou - anebo konečně - ukážou pěkně z plných plic..)  

    superkarma: -2 13.08.2009, 11:59:12
  8. avatar
    [23] Jupíí [*]

    Já četla zahynul na vlastní svatbě a dost se nevěstě divím, že z něj neudělala fašírku. Ten debil by si to zasloužil.

    superkarma: 0 13.08.2009, 11:57:29
  9. avatar
    [22] OlgaMarie [*]

    Chlast a děvka ve svatební den? Nevěřila bych, že špatný začátek bude předzvěstí šťastného konce. Ta pinda byla snad v bezvědomí a jiná pipina jí to určitě časem vrátí, až to bude nejméně čekat.Sml57

    superkarma: 0 13.08.2009, 11:45:22
  10. avatar
    [21] adgam [*]

    Ano je to těžké rozhodování ,ale ve svatební den tak to ne neodpustila bychmu ani zanic pořád bych to měla před očima Sml31

    superkarma: 0 13.08.2009, 11:00:32
  11. avatar
    [20] femme [*]

    udělal to jednou, udělá to zase Sml22 a že byl opilý ho vůbec neomlouvá Sml31

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:53:53
  12. avatar
    [19] Evly [*]

    No, to se těžko radí, když člověk nezažil. Já osobně nevěru nesnáším, bývalý byl hrozný a zahýbal kde mohl. Takže prostě neodpouštím a neberu zpět. Teď už mám 3 roky partnera s kterým žiju, také plánujeme svatbu, rodinu, atd. Zatím jsme to řešit nemuseli, sama vím, jak bych těžce nesla, kdy byl nevěrný, ale miluju ho tak, že bych ho asi vzala zpět, s těžkým srdcem, ale nevím, jak bych to nesla dál. Ale o svatebním dnu? Bych ho asi přerazila, má to být nejkrásnější den pro oba, začátek nového společného života, mají si ho užívat spolu a ne se setřenicí v autě. Alkohol není výmluva, člověk má pít tak, jak to zvládne. Takhle by mě totálně zničil, zkazil mi celý den, pokud by se to ještě rozkřiklo, tak by mi to taky nepřidalo a ještě bych měla před sebou pořád obraz jeho, jak ojíždí jinou. No, těžký kalibr.

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:52:19
  13. [18] Bébina [*]

    Ja bych asi neveru odpustila (treba obcasne odskoceni za placenou profesionalkou by mi nevadilo), ale ne na vlastni svatbe a jeste s pribuznou. Do 24hodin se da snatek anulovat a toho bych vyuzila, je to levnejsi nez rozvod pozdeji. Mozna bych se snim nerozchazela a vzala ho na milost, ale manzelka neceho takoveho bych tedy nebyla. Jen me tak napada, kdyz si nic nepamatuje, tak uz slo o otravu alkoholem a jestli je chlap v takovem stavu vubec schopny soulozit.

    1. na komentář reaguje lacetka — #25
    superkarma: 0 13.08.2009, 10:51:21
  14. [17] Slaimer [*]

    Odpustit se da (ale clovek musi chtit), zapomenout nikdy.

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:46:33
  15. avatar
    [16] Suzanne [*]

    No tak nejdřív ať ti dá prachy a ty odjeď na tři měsíce do zahraničí na jazykový kurs. Vezmi si neplacené volno a jeď makat na sobě.

    Pokud po třech měsících jiné činnosti zjistíš, že ho stále bereš jako svého muže, odpusť mu. Pokud ne, máš jasno.

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:26:32
  16. [15] agent007 [*]

    Možná bych dokázala odpustit nevěru, ale na vlastní svatbě? To asi ne...

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:25:08
  17. avatar
    [14] kyka [*]

    No, to je fakt těžký. Kamarád to na mě také zkoušel o svém svatebním dni, byl tak opilý, že asi ani nevěděl co dělá. Dostal facku a byl klid. Nechci ho omlouvat, ale asi bych si to spíš vyřídila s tou setstřenicí a jemu odpustila.

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:03:52
  18. avatar
    [13] Petrushe [*]

    Člověk by měl dostat druhou šanci...a uvidíš...Jestli byl jinak ideálním partnerem, tak bych to zkusila...uklouznout může každý, alkohol je špatný rádce Sml80

    superkarma: 0 13.08.2009, 10:00:02
  19. avatar
    [12] Bela3 [*]

    Teda Simčo, kdyby byl opilý a nevěděl co dělá, tak k tomu podle mě nedošlo. Nevěřila bych mu, je to klasická výmluva, jdi od něj dokud nejsou ještě děti, i když to určitě bude bolet. Ale lepší než aby jsi to zažila s ním znovu a capartíky na krku. Já radím anulovat. Sml79Držím palceSml67

    superkarma: 0 13.08.2009, 09:57:09
  20. avatar
    [11] fialinka [*]

    Tak nevím, to není úplně jednoduché rozhodování a žádné řešení není ideální...jestli je to opravdu príma chlap, který v ožralosti ujel, možná by to za šanci stálo - nezapomene  na to, ale otupí se to...

    superkarma: 0 13.08.2009, 09:55:19
  21. avatar
    [10] jiti [*]

    To se mu moc nepovedlo. Ale asi bych ho nakonec vzala na milost. Rozvést se můžete kdykoliv.

    superkarma: 0 13.08.2009, 09:33:29
  22. avatar
    [9] Rybulka [*]

    Já bych ho vzala zpátky. Zapomenout se na to určitě nedá, ale žít se s tim dá. Ujet může každej, zvlášť když není zvyklej pít. Ale sestřenka by u mě asi skončila...

    superkarma: 0 13.08.2009, 09:31:29
  23. [8] DENYNKO [*]

    Já bych sňatek anulovala.Dřív nebo později stejně začne hlodat červíček a budou pochybnosti.Sml31

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:58:39
  24. avatar
    [7] ifulinkaa [*]

    kdyby to bylo po letech života,řekne se,že chtěl vypadnout za stereotypu,ale v den svatby! asi bych přemýšlela,jak se dá sňatek anulovat!

    nebo rychle vybrat spolené konto(mezi manželi není krádež) a zmizet!

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:48:32
  25. avatar
    [6] Eliana [*]

    Šmytec, konec, tečka. Myslím, že správnej chlap ví, co ve svůj svatební den dělá a je jedno jestli je jak dělo. Pokud ho bude imponovat chuť zakázaného tak od něj tlapky pryč. Ale to se to kecá, já taky svého ex načapala s ošklivou brécou na klíně a po několika týdnech se to nějak urovnalo, protože láska je slepá a já byla blbá.

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:38:49
  26. avatar
    [5] Věrulinka [*]

    Sml79proč lidi pijou, když to nesnesou.Sml31

    Ona je to dobrá výmluva, já o tom nevím, já mám okno, ale stejně, nedá se to nikdy zapomenout a pořád to bude mezi vámi dvěma stát, jako břemeno Sml68

    Stačí, když chlap zahne a jsou děti, ženská umí odpustit, k vůli dětem, ale o svatební den, asi bych neodpustila Sml23

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:38:09
  27. [4] FAXÍK [*]

    Tak na něco takového se opravdu nedá zapomenout a jestli se to bude opakovat, je ve hvězdách.

    Tady je každá rada drahá

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:36:52
  28. avatar
    [3] *modrá [*]

    no je možný že byl opilej jak slíva jestli není zvyklej a sestřenice tak trošku svádivá kurvička a neštěstí je na stole (v autě).... jestli se tak omlouval, asi bych mu dala ještě jednu šanci, ale poslední ! i když tohle odpustit a zapomenou asi vůbec nejde.Sml79

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:32:00
  29. avatar
    [2] rusalka2008 [*]

    no děs... Sml68  já bych asi nedokázala odpustit a zapomenout, ani té sestřenici né Sml31

    superkarma: 0 13.08.2009, 08:22:07
  30. avatar
    [1] LBU [*]

    Sml79Sml80Sml80

    superkarma: 0 13.08.2009, 06:54:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme