Vztahy

Zahejbám mu na internetu, dělám to pro naše dobro

Blanka je svému příteli fyzicky věrná celých devět let. Poslední rok ale vede virtuální nevěru. Sama se ale hájí: „Náš vztah se zlepšil. Já taky nežárlím na jeho nahotinky v počítači.“ Je to vůbec nevěra?

sex

„Tak je to nevěra, nebo není?“ zeptala se mě Blanka chvíli poté, co dovyprávěla svůj příběh. Já sama jsem jí nedokázala odpovědět. Nechme tuto otázku ještě otevřenou a pojďme se podrobněji povídat na její situaci.

Blance táhne na třicet, žije s přítelem Markem, se kterým je už devět let. Děti nemají a v blízké době ani neplánují. Jak přiznala, ona i Marek nedávno pociťovali, že se jim do vztahu vkradl stereotyp. Přestože byli dlouhá léta hluboce zamilovaní, teď se potýkali s poklesem zájmu o toho druhého, i společné intimní chvilky byly čím dál méně časté.

„Přiznám se, že větší nezájem byl z mé strany. Zkrátka neměla jsem na sex ani na mazlení chuť. Přestože Marek by chtěl. Jenže pak začal naléhat a bylo to ještě horší. Vždycky to skončilo hádkou. Začalo to asi před rokem. Najednou jsem cítila, že potřebuju nějakou kamarádku, se kterou bych to probrala, ale většina našich přátel jsou společní známí, což mi přišlo nevhodné. A tak jsem se jala hledat jinde,“ přiznává Blanka.

Blanka začala navštěvovat různé chaty a sociální sítě, kde si vytvořila síť nových virtuálních přátel. Původní účel byl splněn. Jenže našla tam ještě něco dalšího…

„Narazila jsem na pár chlápků, kteří si rádi zaflirtují. Nic mimořádného, ale ženě to zvedne sebevědomí a asi všem je to do jisté míry příjemné. Nikdy jsem nenechala zajít konverzaci dál než k jemným lichotkám. Pak přišel sympaťák s nickem Perseus. Slovo dalo slovo a o pár hodin později mi už psal, jak mě bude něžně hladit, laskat, kde mě bude líbat. Živě jsem si to představila a měla jsem takovou chuť na sex jako za poslední dva roky snad nikdy,“ vypráví.

A protože Marek se zrovna vracel z práce, bylo jasné, jak s nahromaděnou sexuální energií naloží. Blanka měla výčitky a rozhodla se, že několik dalších dnů stráví jen se svým přítelem. Jejich vztah byl jako kdysi v začátcích. Ale o několik dnů později se situace opakovala.

„Zjistila jsem, že když chatuju s cizími chlápky na téma sex, vyměňujeme si nažhavené zprávy, pořádně mě to rozpálí. Od nich bych se ale svést nedala a jediný, kdo přichází v úvahu, je Marek. Nechci mu být nevěrná, otázkou zůstává, jestli už mu nevěrná nejsem. Vím, že by zuřil, kdyby tohle zjistil, na druhou stranu, a to si nechci vytvářet alibi, to prospívá našemu partnerskému vztahu. Sama jsem si za ten rok kladla otázku, jestli v tom chci pokračovat a tohle mu tajit, nebo to utnout a riskovat další krizi,“ přemýšlí Blanka.

„Lidi dělají pro nabuzení chutí různé věci, ne? Marek třeba kouká na porno, prohlíží si obrázky ženských, kterým se nikdy ani nebudu podobat, přesto by mě nenapadlo žárlit. Dalo by se to moje chatování brát stejně, když to dělám za stejným účelem? Tak je to nevěra, nebo není?“

Blance jsem na její otázku nedokázala dobře odpovědět a jediné, na co jsem ji mohla odkázat, byl loňský průzkum. Podle průzkumu, který proběhl před rokem, pouze 6 procent respondentů uvedlo, že erotické zprávy za nevěru nepovažují. Více o výzkumu můžete číst v článku Sex na jednu noc není nevěra, lechtivá SMSka ano. Do jaké skupiny patří její partner, ovšem musí zjistit ona sama.

Co myslíte vy? Jsou erotické zprávy, maily a chaty nevěra?

Možnost%
Ano44
Ne56

   
09.12.2010 - Láska a vztahy - autor: Eva Soukupová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [47] udex [*]

    Lepší než zahýbat je dat si pořádně do těla v posilovně nebo si koupit nejakou hračku domů.

    superkarma: 1 17.12.2010, 19:02:52
  2. [46] AndyC@email.cz [*]

    Ano, je

    superkarma: 0 14.12.2010, 22:11:47
  3. avatar
    [45] sas [*]

    Za nevěru nelze považovat výše uvedené, ale ani sex v reálu, pokud to nijak nepoškozuje rodinu. Emoce do toho nepatří, protože to už potom nemá s nevěrou nic společného.

    superkarma: -2 14.12.2010, 17:07:46
  4. [44] CZSpeedyCZ [*]

    Pro mě rozhodně ANO

    superkarma: 0 14.12.2010, 11:47:46
  5. avatar
    [43] jiti [*]

    Rozhodně není!

    superkarma: 1 13.12.2010, 20:36:18
  6. avatar
    [42] Duppinka [*]

    At si každý dělá co chce, já tohle nepotřebuju, ale na druhou stranu to ani neodsuzuju Sml23

    superkarma: 0 13.12.2010, 19:47:42
  7. avatar
    [41] Ginger20 [*]

    Taky si myslím, že to za nevěru nelze považovat! Když to ten vztah neničí ba naopak lepší! Lidi dělají i horší věci a za nevěru to nepovažují!!!

    superkarma: 0 12.12.2010, 10:41:51
  8. avatar
    [40] Suzanne [*]

    Irad — #29 Naprosto s tebou souhlasím. Z toho vyplývá, že dotyčná paní si to musí srovnat sama se sebou. Asi proto tu řečnickou otázku pokládá, že... Kdyby si byla tak jistá, že to nevěra není, asi by to tak neřešila Sml57 Osobně bych to u svého muže netolerovala s klidným srdcem. A ať si kdo chce mele o nějakém vlastnění, nejdůležitější ve vztahu je důvěra. A tady evidentně nefunguje, protože jeden z nich má pocit, že musí něco tajit...

    superkarma: 0 11.12.2010, 23:36:41
  9. [39] orangutan [*]

    neuznávám tady toto,jsem asi ze staré školy ,ale co žena ,to názorSml22

    superkarma: 0 11.12.2010, 21:18:11
  10. avatar
    [38] babicka11 [*]

    Také si myslím, že to nevěra není...jen takové koketování. Mám jednu přítelkyni a ta se mi svěřila, že když jsou spolu s manželem v nejlepším, tak si u toho představuje někoho jiného a že se jí to potom i víc líbí -- nějak jsem nevěděla, co jí na to odpovědět ...Sml23 ale asi to není správné...

    superkarma: 1 10.12.2010, 23:09:46
  11. [37] Rikina [*]

    Irad — #29 ano, s tím se dá souhlasit. Je to věc vzájemné dohody.

    Ve výše popsaném případě by snad mohlo pomoct, kdyby si Blanka chatovala se svým přítelem. Že by mu to navrhla jako formu hry, třeba že o tom četla někde v magazínu pro ženy. Sml57 Samozřejmě není zaručeno, že ji to bude vzrušovat stejně jako chat s neznámým Perseem, ale za pokus by to stálo. Sml80 

    superkarma: 0 09.12.2010, 23:58:29
  12. avatar
    [36] monkee [*]

    Veronika81 — #30 Kolik na to budu potřebovat vysokých škol? Sml54

    superkarma: 1 09.12.2010, 22:15:00
  13. avatar
    [35] Barbora10 [*]

    myslím si, že to nevěra neníSml58

    superkarma: 1 09.12.2010, 20:48:36
  14. avatar
    [34] Julča [*]

    Rikina — #24 Ale ano, tohle je něco jiného, určitě Tě takový chlap nevzrušuje, ale bereš to jako legraci. Proč si nespříjemnit pracovní povinnosti, že jo. To není flirt. Já to prostě vidím jinak.

    superkarma: 0 09.12.2010, 19:30:49
  15. avatar
    [33] Julča [*]

    Mickey Mouse — #22 No tak u Tebe je to jinak, to nemůžu brát jako standart, nebo nedej bože to, co bych já chtěla ve vztahu. Ale to Ty víš Sml32

    superkarma: 0 09.12.2010, 19:26:40
  16. avatar
    [32] nadenica [*]

    v každém "neviném" flirtu je nebezpečí, že se to zvrtne...

    Sml31nemám potřebu něco kazit nebo likvidovat a tím zklamat partnera.

    proto nesouhlasím s tvrzením, že erotické zprávy nejsou nevěraSml23

    superkarma: 0 09.12.2010, 18:10:06
  17. avatar
    [31] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    Veronika81 — #30 Introvertko, nepřeháněj to se "špekama" Sml24Sml24Sml24

    superkarma: 0 09.12.2010, 17:38:02

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Introvertka [*]

    monkee — #25 Quentinová z Montargis (Kentánová) — #27

    Musíte číst mezi řádky, napsala jsem to tak, aby to pochopily / nepochopily jen vyvolenéSml58.

    1. na komentář reaguje Quentinová z Montargis (Kentánová) — #31
    2. na komentář reaguje monkee — #36
    superkarma: 0 09.12.2010, 17:31:52
  2. avatar
    [29] Irad [*]

    Ono to s tou nevěrou není zase tak složité. Nevěra je to, co by druhého v této oblasti zranilo. Pokud to druhý bere jako jednání, které je v pořádku a partner to nemusí skrývat, nevěra to není. Pokud to partner z nějakého důvodu skrývá (třeba z důvodu, že by tím partnerovi ublížil, vadilo by mu to), tak to nevěra je.

    1. na komentář reaguje Rikina — #37
    2. na komentář reaguje Suzanne — #40
    superkarma: 3 09.12.2010, 16:57:58
  3. [28] jastura [*]

    V těchto věcech by měl každý zvážit, co by na to jeho partner asi řekl a jak by se líbilo jemu, kdyby byl v partnerově pozici. Co jeden přejde jako blbost, druhému přerve žíly. Pokud by přítel koukal na porno, nevadilo by mi to (koukla bych s ním). Pokud by vedl milostné kecy na netu, vadilo by mi to. Přítel zná můj postoj k těmto věcem a měl možnost utéct zavčasu, pokud se mu nelíbil. Souhlasil s ním, tak se teď podle toho musí zařídit. Sml80

    superkarma: 1 09.12.2010, 15:59:31
  4. avatar
    [27] Quentinová z Montargis (Kentánová) [*]

    Veronika81 — #10  eeee ?Sml15

    1. na komentář reaguje Veronika81 — #30
    superkarma: 0 09.12.2010, 15:42:22
  5. avatar
    [26] monkee [*]

    Rikina — #12 Taky si myslím, že by si měla přebrat, jestli by TOTÉŽ tolerovala ONA svému příteli. Nahotinky patří do kategorie pěkné, leč nedostupné... A chat? Sml23

    superkarma: 0 09.12.2010, 14:56:57
  6. avatar
    [25] monkee [*]

    Veronika81 — #10 Zkus ještě jednou a srozumitelně, pls....

    1. na komentář reaguje Veronika81 — #30
    superkarma: 0 09.12.2010, 14:52:25
  7. [24] Rikina [*]

    Julča — #17 V tom, že partner flirtuje na chatu, a koneckonců i reálně, přece není třeba hned spatřovat, že se mnou nechce být. Sml80 Máme v práci kolegu - seniora, nejen služebním zařazením, ale bezmála i věkem, je to jedinej chlap v ženském kolektivu. A ten s náma děvčatama flirtuje zcela běžně, je-li na to zrovna v práci čas, hanbaté košilaté vtipy vypráví, a má-li příležitost, neváhá pochválit hezké nožky či pěknou blůzičku. Sml57 A nikdo si nemyslí, že by kvůli tomu měl opustit svou manželku, se kterou jsou velice moc let a dva syny úspěšně vychovali. Je to neškodná zábava a zpestření dne, nic víc. On to nedělá proto, že by byl doma nespokojen, a jistě by ho velmi překvapilo, kdyby tušil, že si to tak někdo může vyložit. Sml80

    1. na komentář reaguje Julča — #34
    superkarma: 0 09.12.2010, 14:41:52
  8. avatar
    [23] ToraToraTora [*]

    Všechno je dovoleno....dokud si nesplete jména  v ložnici Sml57

    superkarma: 0 09.12.2010, 13:56:51
  9. avatar
    [22] Mickey Mouse [*]

    Julča — #21 Utíkat ze vztahu jen kvůli nějakým "prkotinám" a že to už nejiskří jako dřív? To je sice hodně "správňácké", ale také velmi extrémní a černobílé.

    Když si povídám s kolegyní a pochválím jí oblečení, je to nevěra? Já to vidím tak, že řeči se vedou a voda teče. Pokud nevstane a nepůjde toho chlapa popadnout za ruku nebo políbit, tak si s ním může flirtovat přes Internet a třeba i v kavárně. Nebudu přece manželce zakazovat, s kým a o čem smí mluvit!

    1. na komentář reaguje Julča — #33
    superkarma: 0 09.12.2010, 13:03:03
  10. avatar
    [21] Julča [*]

    RenataP — #20 Proč spolu jsou, když nechtějí? Každý má svobodnou volbu, s kým bude žít a s kým ne Sml80

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #22
    superkarma: 0 09.12.2010, 12:25:40
  11. avatar
    [20] RenataP [*]

    Julča — #7 a když už nechtějí??? Sml80

    Málokdo vztah ukočíruje tak, že po dvaceti letech lze říct, že je ideální - blbci se rekrutují i z krásných lásek...Sml68

    1. na komentář reaguje Julča — #21
    superkarma: 0 09.12.2010, 12:21:08
  12. avatar
    [19] SNÍŽEK [*]

    zahýbání s chlapem je nevěra,s internetem jen zpestření,ale co by na to říkal muž?Sml32 může to mít nebezpečné pokračování,pokud na to přijde.Sml68

    superkarma: 0 09.12.2010, 12:21:01
  13. avatar
    [18] Altamora [*]

    Vypadá to jako dva spolubydlící, kteří se spolu sem tam vyspí.  Připadá mi, že ten vztah nemá budoucnost, je jen otázkou času, kdy z něho jeden nebo druhý prchne. Jsem staromódní, tohle by mi nevyhovovalo, potřebuji mít nějaký společný cíl, jedno jaký, třeba K2, divadlo nebo výchovu dětí, něco, cokoliv. Nejsou mladí na takový nudný stereotyp? Neměli by na vztahu pracovat společně?

    superkarma: 1 09.12.2010, 11:56:35
  14. avatar
    [17] Julča [*]

    Rikina — #15 Jj, může tam být kdokoliv, ale taky tam může být použitelnej chlap a protože jim to přestane stačit, už je jen kousek k něčemu víc. Prostě to doma nefunguje, jak by mělo. Já se přiznám, že by mi dost vadilo, kdyby mi partner flirtoval na chatu s kýmkoliv. V tom případě se mnou nemá být.

    1. na komentář reaguje Rikina — #24
    superkarma: 4 09.12.2010, 11:49:46
  15. avatar
    [16] Myskamaus [*]

    Nevera to neni,ale me by to tedy asi nerajcovalo.Sml16

    superkarma: 0 09.12.2010, 11:41:20
  16. [15] Rikina [*]

    Navíc teda erotický chat bývá dost nuda. Odhaduji, že to Blanku brzo přestane bavit, až zjistí, že se tam vedou dokolečka stejné řeči, a že jí to zevšední, ani nebude vědět, jak. Sml80 

    1. na komentář reaguje Julča — #17
    superkarma: 0 09.12.2010, 11:36:27
  17. [14] Rikina [*]

    Julča — #13 Pořád jsou to jen písmenka. V knize jsou na papíře, na chatu na monitoru. Sml80 Jediný rozdíl je, že na chatu můžeš svou představu korigovat a vylepšovat podle odezvy, kterou dostaneš. Na druhé straně přitom může být kdokoliv - muž, stařec, puberťák, co z toho má srandu, jiná žena, nebo veverky Chip a Dale. Sml57Nic reálného na tom není. Sml80 

    superkarma: 1 09.12.2010, 11:29:49
  18. avatar
    [13] Julča [*]

    Rikina — #12 Myšlenky jsou něco jiného, do hlavy fakt nikomu nevidíme. Toto je flirt. Když si představíš v knížce hlavního hrdinu, krásného urostlého chlapa, je to představa, sen. Chat je komunikace mezi mužem a ženou, to už je reálnější, konkrétní Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #14
    superkarma: 3 09.12.2010, 11:14:12
  19. [12] Rikina [*]

    Vzato do důsledků by se potom za nevěru mohlo považovat i čtení knihy s erotickými scénami, nebo koukání se ne přímo na porno, ale i na jakýkoli film, u kterého by si žena mohla představovat, že je na místě hlavní hrdinky v posteli s tím úžasným hercem. Sml57 Prostě co si má co myslet na jiný chlapy, že. Sml80 Ale jelikož čtení myšlenek nefunguje (a bohdá nikdy nebude), tuhle svobodu zatím máme všichni - mít své představy a sny. A erotický chat patří přesně do této kategorie. Pokud si někdo nárokuje kontrolu i nad tím, na co ten druhý myslí, není to v pořádku. Na druhou stranu neuškodí si to představit obráceně - jestli by Blanka nebyla ochotná svému příteli tolerovat erotický chat, neměla by to sama dělat též. Co sám nerad, nečiň jinému, praví přísloví. Sml57

    1. na komentář reaguje Julča — #13
    2. na komentář reaguje monkee — #26
    superkarma: 0 09.12.2010, 11:06:51
  20. avatar
    [11] LadyZa [*]

    No nevím, jsem ze staré školy, ale ve třiceti jsem měla osmiletou dceru a úplně jiné starosti. Holt doba se mění, ale tehdy i teď bych řekla, že po několika letech už není vztah o zamilovanosti - to nejde, zapadne to do stereotypu. Jedině bydlet každý ve svém a scházet se na rande, to jo. A takový úlet na PC bych za nevěru nepovažovala (ale taky bych to drahé polovičce  na nos nevěšela) my si zase půjčovali takové malé ohmatané knížtičky hraběte de Sade a pak jsme strávili dovádivé odpoledne v posteli - nažhavenost z pouhého čtení.

    superkarma: 0 09.12.2010, 10:42:52
  21. avatar
    [10] Introvertka [*]

    Když drahá polovička stále sedí u počítače tak je to na zabití. Mně by to teda vadilo. Sice bych to  ze začátku nepoznala, protože respektuji soukromí, takže bych ani o tom nevěděla že, ale kdyby partner u PC trávil hodně času, zeptala bych se ho, co tam dělá a poté bych pátrala. Kdyby lhal, bylo by to horší. Protože co nesnesu, je lež. Kdyby řekl pravdu, popovídali bychom si a byla bych internetovou nevěru schopná odpustit. Takže si tedy nemyslím, že je to nevěra, ale vadilo by mi to snad ještě víc.

    1. na komentář reaguje monkee — #25
    2. na komentář reaguje Quentinová z Montargis (Kentánová) — #27
    superkarma: 0 09.12.2010, 10:05:05
  22. [9] orangutan [*]

    Sml31já mám názor takový ,že pokud v manželství něco neklape,tak se využívá tady těch prostředků.taky  je neuznávámSml15

    superkarma: 0 09.12.2010, 10:01:17
  23. [8] funnka [*]

    dřív jsem to dělala a nepřišlo mi to jako nevěra.Věkem jsem změnila názor.Podle mě to provozuje člověk,kterýmu něco doma chybí a časem bude nevěrný i fizicky

    superkarma: 0 09.12.2010, 09:35:37
  24. avatar
    [7] Julča [*]

    RenataP — #5 Nárokovat? Lidi jsou snad spolu, protože chtějí, tak bych očekávala, že budou k sobě féroví, ne?

    1. na komentář reaguje RenataP — #20
    superkarma: 0 09.12.2010, 09:03:40
  25. avatar
    [6] selinka [*]

    Eva_Fl — #1 přesně tak, mně by se to nelíbilo a jetliže jim to neklape už teď... Sml80

    superkarma: 0 09.12.2010, 09:01:25
  26. avatar
    [5] RenataP [*]

    je to blbost tohle řešit...

    nevěra, nenevěra... copak můžeme někoho nárokovat, jeho tělo, jeho duši???Sml80

    1. na komentář reaguje Julča — #7
    superkarma: 0 09.12.2010, 08:29:14
  27. avatar
    [4] Tulinka [*]

    ahoi — #2 Chtěla si napsat ,,co oči nevidí......Sml57

    superkarma: 0 09.12.2010, 08:27:33
  28. [3] akčak [*]

    řekla bych že né když u počítače nesedí neustále a nezanedbává tím pádem děti a manželku

    superkarma: 0 09.12.2010, 07:45:49
  29. avatar
    [2] ahoi [*]

    Nemyslim že je to nevěra v tom přesném slova smyslu. Když se s kamarádkou seberete a jdete bez svých chlapů na víno, přisednou si k vám dva chlapi, lichotí vám, povídáte si, bavíte se .. je to nevěra? Uvědomte si, že nikoho nikdy nemůžete vlastnit. Myslim, že jde o to, jestli to jako nevěru cítíte. Pokud pochybujete, tak to nedělejte. Buď by si o tom měla s přítelem promluvit a najít společné zpestření, nebo se řídit pravidlem "co oči nebolí..." Někdo na to žaludek má a někdo ne.

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #4
    superkarma: 0 09.12.2010, 07:19:49
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Sml80 Libilo by se ji, kdyby se takhle choval on? A kdo je nuti byt spolu ?

    1. na komentář reaguje selinka — #6
    superkarma: 0 09.12.2010, 00:28:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme