Cestování

Záhadný stopař

Tento příběh se mně stal už před lety, když jsem se vracela ze své služební cesty z Čech na Moravu.

Nikdy jsem nestopovala, vždy jsem jezdila dopravními prostředky. Ani by mě to nenapadlo stopovat: Přece by se mi mohlo něco stát! Taky jsem hodně četla v novinách, jak dopadly dívky, které stopovaly.
Měla jsem jistotu, jen když jsem jela dopravním prostředkem. Tenkrát jsem vyjížděla brzy ráno, abych se ještě stihla ukázat v naší firmě. Vyrazila jsem na cestu a po krátké jízdě autem, jsem si všimla, že u kraje silnice stojí urostlý, skvěle vypadající mladík a stopuje.

Říkala jsem si, tenhle skvěle vypadající kluk nemůže být násilník, nejspíš zaspal do práce a proto stopuje. Tak jsem zastavila a ptala se, kde má namířeno. Řekl mi, že by chtěl zavést do Pardubic do práce, prý zaspal a ujel mu autobus (přesně dle mého úsudku!).

Přesně jsem ho otypovala! Sedl si vedle mě a já si všimla, že v ruce svírá velkou koženou diplomatku, jakou nosí úředníci. Typovala jsem, že dělá nějakého obchodního zástupce, nebo někde v kanceláři.
Řekla jsem mu, ať si dá ten kufr dozadu, aby ho nemusel držet v ruce. Bylo vidět, že moc nechce, ale pak ho dal na zadní sedadlo. Při jízdě jsme spolu vůbec nekomunikovali, nějak se mi zdál nervozní, připadalo mi, že mu něco je. Pořád byl takový nesvůj, divně se vrtěl, až mi to začalo dost vadit. Trvalo to totiž delší dobu naší jízdy. Pak z něho najednou vylezlo:

"Prosím vás, můžete mně tady zastavit, dělá se mi špatně a potřebuji si přesednout na sedadlo vzadu."
Bylo mi to velice divné a podezřelé. Zastavila jsem, stopař vystoupil, zavřel přední dveře a já se rychle rozjela. Nevím, co to do mě vjelo. Pořád mi vrtalo hlavou, proč si chtěl přesednout zrovna dozadu. Ta jeho nevolnost se mi zdála taky divná. Celou cestu mi připadal takový divný.
Byla jsem ráda, že jsem se ho zbavila a říkala jsem si, že už žádné stopaře neberu i kdyby vypadali jak Tom Cruise.

Když jsem přijela domů, vytahovala jsem si zavazadla a všimla jsem si, že na sedadle vzadu leží ta jeho černá diplomatka. Co když tam má nějaké důležité papíry?
Rozhodla jsem se, že se tam podívám. Otevřela jsem kufřík a to, co jsem tam uviděla, mi úplně vyrazilo dech.
Byly tam jenom černé kožené rukavice a rybářský vlasec.

V té chvíli jsem se podruhé narodila. Tak už mi došlo, proč mu bylo náhle špatně a proč si chtěl přesednout dozadu.

Kufřík jsem odnesla na policii. Od té doby autem moc nejezdím a stopaře vůbec neberu, jeden takový zážitek mi stáčí a nechci ani domyslet, co by se mně stalo, kdybych neujela.

   
28.05.2003 - Zahraničí - autor: Martina Imrichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [56] Ťapina [*]

    Majucha: to jsou teda zážitky. Ty máš vůbec pestrý život

    superkarma: 0 17.11.2003, 22:38:40
  2. avatar
    [54] Dášule [*]

    Jako studentka jsem před 35 lety lety projela stopem republiku na výlety, ale jezdila jsem hlavně domů. Peněz bylo málo, člověk ušetřil a měl třeba na vstupné někam, kam dojel. Tak jako dobroduružka jsem poznala spoustu lidí, jen příběhy tiráků byly stále stejné - o tom , jak se vrátili o den dříve z cesty. Potřebovali to někomu říct, kamarádům nemohli. Sice i v té době bylo občas nějaké znásilnění, ale nevraždilo se, to byla výjimka. Dnes, pokud jedu sama, stopaře neberu. Bojím se. I s manželem vybíráme. Ono, když jedete ve dvou, dozadu nevidíte.
    I když jsem toho najezdila sama stopem hodně, dceři jsem raděj dala peníze na cestu, když někam jela, protože už byly silnice nebezpečné.

    superkarma: 0 02.06.2003, 10:31:18
  3. avatar
    [50] Libča [*]

    Veruška:

    superkarma: 0 28.05.2003, 19:09:32
  4. avatar
    [49] Sama [*]

    Ťapina: víš, on můj manžel si to auto opravdu VYDŘEL. A tedy pokud se dostane domů a má šanci se svým miláčkem svést, tak chce jet opravdu sám, maximálně s rodinou /ale to je z jeho strany opravdu milost :-)/. Navíc nám jedno auto ukradli, takže to fakt nemůžeš brát, že by ná spadlo z nebe. Ze zkušenosti vím, že většinou Ti stopaři, které potkáváme, na autobus mají, či by mohli mít, pokud by hned po škole neskončili v hospodě.

    superkarma: 0 28.05.2003, 18:30:30
  5. avatar
    [48] Veruška [*]

    Co dělat, chcete-li pobavit stopaře

    - Zastavte, zeptejte se kolik je hodin a poté rychle odjeďte.
    - Zeptejte se: "Máš strach ???"
    - Při rychlosti nad 130 km/h simulujte epileptický záchvat.
    - Vypijte za jízdy 1 litr 40% vodky.
    - Při rychlosti nad 180 km/h pusťte volant a začněte strašně ječet.
    - Po nastoupení stopaře se zadumaně dívejte na volant a poté vyřkněte zaklínadlo: "Abraka dabra, čárymáry fuk !!!" poté vyčkejte pět minut, než se rozjedete se slovy: "Umřeme".
    - Nedržte volant a tvrďte, že až vjedete do zatáčky, zhypnotizujete volant, aby se sám otočil.
    - Dělejte mrtvého.
    - Vydávejte zvuky typu: Hulááááhhhh, muheháááá, uruguááááá, muuuummmuuu ugrrrrr
    - Opakujte: "Vždycky jsem chtěl spáchat sebevraždu."
    - Poté co stopař nastoupí zakřičte: "Ty vrahu !!!"
    - Zastavte, otevřete kufr, vystupte a mluvte do kufru: "Jestli nebudeš hodnej, tak tě stáhnu z kůže !"
    - Nepřetržitě se smějte, pokud možno nahlas.
    - Přilepte se co nejblíž k volantu a broukejte si: "Všechny je zabiju, všechny je zabiju."
    - Nařiďte stopařovi, aby řadil kdykoliv mu to řeknete.
    - Přezujte se za jízdy.
    - Převlékněte se za jízdy.
    - Při zpozorování policejního vozu začněte ječet: "Sakra, našli nás!" a snažte se nenápadně ujet.
    - Zpívejte si nahlas: "Jsi moje máááma, moje máááma !"
    - Zdřímněte si.
    - Nasaďte si hokejovou přilbu.
    - Jeďte s vykloněnou hlavou.
    - Za jízdy se upřeně dívejte před sebe a zeptejte se: "Taky nevidíte vůbec nic ?"
    - Na semaforu začněte strašně vulgárně nadávat.
    - Sledujte upřeně tachometr a ustrašeně naříkejte: "Ne, ne, ne néé ééééééééé!"
    - Zastavte na vlakovém přejezdu a začněte hrát Game-boy.
    - Před prudkou zatáčkou začněte brečet se slovy: "Já to nedokážu..."
    - Vytáhněte mobil, vytočte jakékoliv číslo a mluvte do telefonu: "Haló, Zede, chytil jsem jednu mouchu."
    - Vyhrožujte, že jestli nezačne zpívat Tragedy od Bee Gees, tak se nabouráte.
    - Řiďte zubama.
    - Řiďte nohama.
    - Při rychlosti 100 km/h v obci se zeptejte: "Kde že je ta brzda???"
    - Utečte.
    - Mávejte stopařům.
    - Používejte často klakson.
    - Při policejní kontrole, či na celnici se vykloňte k strážníkovi a potichu šeptejte: "To je on, to je óóóón.
    - Při nastoupení stopaře si nožem udělejte zářez na volantu.
    - Hrajte retardovaného.
    - Houpejte se v sedadle.
    - Při vyložení stopaře se rozlučte se slovy: "Vím kde bydlíš" a s psychopatickým smíchem se rozjeďte pryč.

    superkarma: 0 28.05.2003, 17:35:40
  6. avatar
    [47] Veruška [*]

    Stopem jsem jezdila jako studentka i přes hranice a byly to skvělý časy, dneska bych se už bála. Tahle historka je otřepaná já mám spíš veselý.

    superkarma: 0 28.05.2003, 17:29:17
  7. avatar
    [46] ještěrka.ehp [*]

    gedžitka: hádat se rozhodně nechci, jenom mě trošku nadzdvihlo to, jak pořád dokola píšeš, jaký to je "sprostý využívání" a ostatní se ti snažej přesnýma údajema vysvětlit, co je dohnalo ke stopování, jako by měli potřebu se před tebou ospravedlňovat. Nikoho se nechci dotknout, ale fakt mi to trošku hnulo žlučí. Apropos: "To, že se chováš, tak jak ty se chováš je jen tvoje věc."

    superkarma: 0 28.05.2003, 17:14:49
  8. avatar
    [44] Jeremi [*]

    Ťapina: Jezdím do práce autem a důvod je jednoduchý - je to rychlejší. S pracovní dobou do 16:15, zavírací hodinou ve školce 17:00 a vzdáleností mezi mým pracovištěm a školkou 40 minut čísté jízdy tramvají, ani moc jiných variant nevidím. to zvládnu za 20 minut, ani nemusím prchat z kanceláře sotva pípne čtvrt a poslouchat kecy šéfové o přesčasech započítaných ve výši platu. Takže si vozím zadek v autě sama a ekologické svědomí si vylepšuju jinak.
    Jedu-li sama, stopaře neberu (nemám na to figuru, fakt by mě přeprala i moucha). S jsme kdysi stopaře brávali, ale od té doby, co máme dítě, neberem (snad jen jednou jsem svezli nějakého vojáčka v nouzi). Prostě si netroufnem nasadit cizího člověka na zadní sedadlo k Juniorovi.

    superkarma: 0 28.05.2003, 15:55:09
  9. avatar
    [43] Silveig [*]

    ten systém - vzít autem cizí lidi co se složej na benzín tu funguje taky. Existuje tuším www. nebo normálně přes inzerát
    Jenže to se stopem nemá nic společného. Když za to platím, není to autostop
    Vyjasněme si pojmy

    superkarma: 0 28.05.2003, 15:43:36
  10. avatar
    [41] Gedžitka [*]

    ještěrka.ehp: Jen tak mimochodem sem psala, že auto nevlastním a ani nechci.

    superkarma: 0 28.05.2003, 15:30:19
  11. avatar
    [40] Gedžitka [*]

    ještěrka.ehp:To že se chováš, tak jak se chováš, je jen tvoje věc. Jinak já jen chtěla napsat svůj názor, myslím, že ostatní to berou jako diskuzi, kdežto ty se chceš hádat, já ti tvůj názor neberu. Proti nikomu nebrojím jen vysvětluju svůj názor a to můžu ne?

    superkarma: 0 28.05.2003, 15:28:26

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [39] ještěrka.ehp [*]

    Gedžitka: Milá Gedžitko, řeknu ti to asi tak. Já doma auto mám, ale nic mi nezabrání čas od času někam zajet stopem, protože podstata není v tom, že si člověk chce zadarmo vozit zadek, ale o tom, že jedu někam, ani nevim kam a přizpůsobim se až potom, co k někomu nasednu. Takže sem cestovala stopem do Chorvatska a skončila sem v Itálii atp. Uznávám, že je to ode mě neskonalá drzost a bylo by nejlepší někde u té silnice mě přejet, ale já to beru jako možnost poznání nových lidí a přátel a divila by ses, jak jsou někteří lidé vstřícní a milí. Já sama jsem u sebe nechala spát dva stopaře, kteří neměli kde přenocovat. Samozřejmě ti nic necpu a nenutím, ale mám z tebe takovej nepříjemnej pocit, že jenom proto, že se ti to nelíbí to musíš za každou cenu odsuzovat a já ti na to můžu říct jenom to, že jestli ti stopaři vadí, tak je prostě neber a nevidim důvod tady proti nim zbrojit, jaký to sou budižkničemové a že jenom vykořisťujou vás chudáčky majitele aut

    superkarma: 0 28.05.2003, 15:06:52
  2. avatar
    [36] Gedžitka [*]

    Ťapina: no vidíš, já jezdím MHD a plno lidí mi říká, proč si nepořídím auto. Ale do práce to mám kousek a když potřebuju, domluvím se s manželem nebo švícou a oni mě vezmou kam potřebuju.
    Jiank systém, cos popsala je celkem dobrej, pokud mezi těma lidma nebude nějakej takovej úchyl.
    A chápu, že někomu se líbí si pokecat s někým novým a to riziko klidně podstoupí.
    Většinu věcí neberu mě nikdo nic nedal, tak taky nedám, ale tohle mi připadá sprostý využívání. Nehledě, že právě znám lidi, který myslej přesně tak, jak sem napsala a přitom peněz maj dost.

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:33:16
  3. avatar
    [35] Ťapina [*]

    Gedžitka: Já prostě nemám ráda řeči typu: Nikomu nic nedám, mě taky nikdo nic nedal. Že si museli máknout aby na to auto měli ještě neznamená, že s ním touží jezdit sami.
    Jinak existují země, kde se za stop úplně normálně platí a bere se to jako normální způsob dopravy. Kolik by stál autobus, tolik se dá řidiči. To je asi vůbec nejlepší systém, prospívá to ekologii. Když vidím na silnici ty miliony aut, v nichž sedí vždycky jeden člověk, tak je mi špatně. To už jsem se dostala zase někam jinam, ale nechápu, proč někteří lidé jezdí autem do práce, když jim tam jede MHD a vyjde to levněji.

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:28:11
  4. avatar
    [33] Gedžitka [*]

    Ťapina: a to všichni, co bydlí na vesnici jezdí stopem? Myslím že ne, do školy se mnou chodili většinou přespolní, kterým jel jeden autobus do školy a jeden ze školy a taky chodily do školy a bavit se apod. a stop k tomu opravdu nevyužívali a jejich rodiče už tuplem ne. Takže nějak to asi de ne? To je těžký, no ale já chtěla jen říct svůj názor na toto téma. Jo a jinak, ti co ty stopaře vozí si taky museli máknout, aby to auto měli, z nebe jim nespadlo ne?

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:18:45
  5. [32] Zuzanicka [*]

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:15:19
  6. avatar
    [31] Exupery [*]

    Gedžitka: Já vím, je to trošku drzost a já jí v sobě mám malou dávku, stydím se a stopem tedy nejezdím. Nebo spíš nejezdila jsem, protože, teď už přecejenom nejsem student a mám ráda svý pohodlí a chci si s sebou vzít tohle a tamto... Ale když to těm lidem samotnejm neva, tak my je klidně svezem Každej na to nemá, stopovat, takže zástupů stopařů kolem silnic bych se nebála

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:12:21
  7. avatar
    [30] Ťapina [*]

    Gedžitka: Hezký názor, ale nezařizovat si práci, ze které se nemáš jak dostat, můžeš jedině ve městě. Když bydlíš na vesnici, kde jezdí dva autobusy denně, tak můžeš buďto dělat v místním kravíně, pakliže mají plno, dojíždět do jiného města a když se zrovna do toho autobusu netrefíš, tak jedině vyhrát ve Sportce a koupit si auto nebo se přestěhovat

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:06:27
  8. avatar
    [29] Gedžitka [*]

    Kremzina: to sem jen tak na okraj, ale jen že to dělaj i lidi, u kterých to vůbec nemusí být, je jasný, že od švíci nic chtít nebudu, ale ona stejně něco pro nás udělá (třeba nás příště vezme ona), že sme ji vzali, ale stopaři jen využívaj. když se poláme bus nebo auto a vidíš, že potřebujou pomoct, tak samo že jo, ale jinak nee. Ale je to jen můj názor a chápu i ostatní. Ale pak sou i ty případy, že se pak dívenka diví, že ju někdo znásilnil nebo jí prostě něco udělal. A asi bych si nezařizovala prácu z které se nemám jak dostat domů apod. Nevím, prostě se mi to nelíbí, když lidi stopujou. A tvůj dobrý pocit chápu, taky ráda pomáhám, ale tohle se mi prostě nelíbí.

    superkarma: 0 28.05.2003, 14:02:12
  9. avatar
    [28] Kremzina [*]

    Gedžitka: Pokud potřebuju někam odvézt nebo s někým jezdím pravidelně, není to stop a samozřejmě se na benzín složím. Stop je o dobrodružství, poznávání lidí a nebo PROSTĚ JEN TAK NĚKOMU POMOCT! Já mám vždycky dobrý pocit, když třeba v sobotu svezu holku k rodičům, protože jede z práce a jediný autobus odjíždí ještě před zavírací dobou jejich květinářství. Nebo kluka, který jede k rodičům a vlakem by 3x přestupoval a se mnou je tam přímo a mnohem dříve. Hold máme stejnou cestu, tak ty lidi svezu a ještě si popovídám. Nemám jen ráda stopaře, kteří se tváří otráveně a ty, kteří stojí na místě, kde se prostě nedá zastavit.

    superkarma: 0 28.05.2003, 13:53:02
  10. avatar
    [27] Ťapina [*]

    Já osobně nestopuju, ale proti stopařům nic nemám. Rozhodně nebudu někoho odsuzovat, že si jezdí zadarmo a ostatní musí platit. Obzvlášť řidiči z povolání jsou rádi, že můžou nabrat nějakého společníka na cestu.

    superkarma: 0 28.05.2003, 13:49:11
  11. avatar
    [26] Gedžitka [*]

    Exupery: i tento případ chápu, ale to ty lidi snad viděj polámanej autobus a plno lidí, co nevěděj jak dál, tak tyto stopaře bych nabrala, oni za to nemůžou. Jinak můj názor není o škudlivosti, ale spíš to beru z té druhé stránky, z pohledu stopařů, proč bych kupoval lístky, když si za to můžu koupit třeba ... a jet stopem. Já si musela při škole vydělat na všechno a na brigády sem chodila o prázdninách, a kór vysokoškoláci maj prázdniny dlouhý. A pak sem chodila hlídat děti, za to byly taky pěkný penízky a u školy to nevadí. Je mi jasný, že teď budou názory, že sem ublížená, že sem si musela vydělat sama a tak, ale tak to není, jen nemám ráda lidi, co ostatní jen využívaj. A taky když nad tím přemýšlím, si představte, že by to tak udělali všichni, pak by kolem silnice stáli samý lidi a autem by jel jen ten, co to potřebuje k práci, to by byl samej stopař.
    A jinak s odvozem to tak děláme i v rodině, jednou jede švíca a vezme nás a teď má polámaný auto, tak vozíme my ju.

    superkarma: 0 28.05.2003, 13:42:47
  12. avatar
    [25] Silveig [*]

    no fůůůj kopírovat

    superkarma: 0 28.05.2003, 13:19:57
  13. avatar
    [24] Exupery [*]

    Irena1, daisy: I s vámi souhlasím. Můj otec nebere stopaře právě proto, že za ně nechce nést zodpovědnost. A s tím, že společnou jízdou se šetří příroda je jasný. Ale kdyby můj řekl "Neškudlil jsem dlouhé roky, abych šetřil tvoje kroky", tak bych mu snad jednu vrazila

    superkarma: 0 28.05.2003, 12:52:07
  14. avatar
    [23] Exupery [*]

    Já jsem stopovala tak dvakrát v životě (např. když se rozbil autobus v půli cesty a já jsem stála u silnice a další jel bůh ví kdy), ale naprosto souhlasim s Kremzinou. Já sice auto neřídím, ale stopaře bych vzala, prostě ráda někomu pomůžu. A je mi jedno, že si vozí zadek zadarmo.

    superkarma: 0 28.05.2003, 12:47:01
  15. avatar
    [22] Irena1 [*]

    A ještě, když to vezmu do detailu, pokud by tě škrtil za jízdy, tak by riskoval, že havarujete. A pokud ne, tak máš pořád možnost jet až do nějakého města..nepředpokládám, že tam by tě po zastavení odpravil a zmizel.

    superkarma: 0 28.05.2003, 12:44:24
  16. avatar
    [21] *daisy* [*]

    Kdyz jsem studovala, tak jsem pres leto jezdila prakticky vyhradne stopem - nebyly penize. Pak jsem to nejak vykulisila s brigadou. Ale tam, kde jsem studovala, Gedzi, tak tam byly brigady na celou noc (jen si zkus predstavit, ze opravdu jdes na nocni, a pak cely den prednasky az do peti do vecera, coz uz nestihas dalsi den nocni), a dostala jsi za to treba tisicovku. To teda pekne dekuju, bych po tydnu takovyho nasazeni umrela - nezohlednovali studenty, chces makat, fajn, ale kazdy den, zadny vyjimky, zadny cachry machry...
    Takze to proste jinak neslo. A sama...neridim, ale kdyz mam moznost ovlivnit, tak bereme stopare. A radsi teda fakt pojedu plne nalozenym autem nez jen sami dva - kaslu na ty penize, ktery do toho benzinu stejne vrazim, ale je mi lito toho, ze priroda upi, a my si vozime zadky sami, po jednom, po dvou v aute, kdyz je vic lidi, kteri jedou stejnym smerem...

    superkarma: 0 28.05.2003, 12:43:34
  17. avatar
    [20] Irena1 [*]

    Jo, já tuhle historku slyšela už asi před 11 lety od své spolužačky, s tím, že to zažila jejich sousedka... Předpokládám, že to byl kdysi nějaký film a teď si to každý přisvojuje jako vlastní příběh. Ale pravdou je, že stopaře bych taky nebrala - jednak mám strach a jednak je to i zodpovědnost - někdo do nás náhodou vrazí, a ještě přizabiju cizího člověka.

    superkarma: 0 28.05.2003, 12:25:25
  18. avatar
    [19] Gedžitka [*]

    Kremzina: promiň, ale je to tak, já i jako studentka chodila na brigády, nehledě, jezdila se do práce cca 80 km a taky autobusem a taky si ten lístek koupila. A na benzín se skládáme i s kamošema, když jedeme jako parta někam na výlet, přesto, že bysme se mohli střídat a jednou jet ten a pak druhej, když maj auto všichni. A pokud vím i lidi, co bydlí třeba kus od města, kde pracují, to tak dělají, jeden má auto, jedou 4, složí se na benzín a takhle jezdí do práce i z práce. Chápu akorát vojáky a těm se nedivím a to stejně brzo skončí.

    superkarma: 0 28.05.2003, 11:43:38
  19. avatar
    [18] medved [*]

    hodne otrepana fama

    superkarma: 0 28.05.2003, 11:37:23
  20. avatar
    [17] Wiki [*]

    Houby zazitek, je to stara otrepana historka, kterou jsem slysela uz nescetnekrat od ruznych lidi...jednou byla v kufriku struna, jindy pistole, jindy sekyrka nebo velky nuz....

    superkarma: 0 28.05.2003, 11:33:56
  21. avatar
    [15] Mandle [*]

    Teda to je síla zážitek. Už nestopuju a stopaře taky neberu . Bojim, bojim.

    superkarma: 0 28.05.2003, 11:23:31
  22. avatar
    [14] Kremzina [*]

    Já jsem během studií stopovala, ale nejraději ve dvou. Teď mám svoje auto a já i manžel to občas rádi vrátíme a stopaře vezmeme. Názory typu kup si lístek jsou fakt skvělý. Uvědomujete si, že při dnešních úsprách ČD a autobusů jsou místa, kam se např. v sobotu vůbec nedostanete? A mladí studující lidi si na to auto musí napřed vydělat. Nejčastějšími stopaři jsou studenti a vojáci, čemuž se při dněšních cenách dopravy vůbec nedivím. A proč by mi měl přispět na benzín? Projedu ho stejně ať jsme v autě 2 nebo 3!

    superkarma: 0 28.05.2003, 09:41:08
  23. avatar
    [12] Sama [*]

    Brr. Já neberu stopaře ze zásady. Náhodou se něco stane /zbytečně za volantem neriskuji, ale Ti kolem mě občas ano/ a já pak budu do konce života někomu hradit následky. To tedy opravdu ne. Můj muž když vidí stopaře, tak vždycky zanotuje: Neškudlil jsem dlouhé roky, abych šetřil Tvoje kroky :-)

    superkarma: 0 28.05.2003, 09:20:55
  24. avatar
    [11] Gedžitka [*]

    Zuzča: taky mi připadá povědomý.

    superkarma: 0 28.05.2003, 09:16:19
  25. avatar
    [10] Zuzča [*]

    Tak přesně samý text jsem četla loni v létě v Překvapení. A to doslova.
    Tak by mne zajímalo, zda to autroka opsala nebo to byl její příběh. Od té doby, mě ale ani nenapadlo vzít stopaře.

    superkarma: 0 28.05.2003, 08:57:26
  26. avatar
    [9] Gedžitka [*]

    skolacka: a nezdá se ti vůči těm, co ti zastaví blbý? Oni si koupí auto, dávaj do něj nemalý prachy a ty se jen svezeš. Už proto nikomu nezastavujem. Má si koupit lístek. Ne že bych byla na prachy, ale tohle mě štve a ještě to ty lidi řeknou, že stopujou proto, že je to nic nestojí. Já nikdy nestopovala a pokud někam jedu, tak se buď složím s majitelm auta na benzín nebo jedu autobusem nebo vlakem.

    superkarma: 0 28.05.2003, 08:42:56
  27. avatar
    [8] Olina [*]

    Ja bych se sama stopovat bala a i bych se bala sama vzit stopare. Je fakt, ze stopem jsem jela asi 3x, ale jenom s nekym, mam takovej lepsi pocit. Vzdycky jsme meli stesti, hlavne na ridicky. Jedna si kvuli nam dokonce zajela i par desitek kilometru. A nejlepsi bylo, kdyz jsme na Sumave sli na vlak a zastavilo nam auto, ktery jsme ani nestopovali a vzalo nas az do Prahy. :-)))

    superkarma: 0 28.05.2003, 08:41:22
  28. avatar
    [7] skolacka [*]

    Já teda stopuju každej den do práce(12 km). Delší vzdálenosti jsem si zakázala poté, co byla zabitá ta holčina u Písku. Kdyby nebylo těch úchylíků, tak je stop absolutně nejlepší způsob přepravy.

    superkarma: 0 28.05.2003, 07:33:24
  29. avatar
    [6] Agátka [*]

    úplně mě z toho mrazí, nestopuju, a stopaře bych asi nevzala

    superkarma: 0 28.05.2003, 07:24:06
  30. avatar
    [2] clarCa [*]

    fuj tajbl, to je teda historka... nevím, stopaře jsem brávala, ale spíš třeba kluka s báglem vypadajícího, že jede někam na (nebo z) víkendu. Stopovala jsem asi dvakrát v životě (z toho ovšem jednou z Francie do Prahy) - a zásadně mi stavěly mateřské typy žen, nebo páry - obvykle proto, že přeci nemůžou nechat samotnou holku napospas úchylákům .

    superkarma: 0 28.05.2003, 00:09:56

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme