Bulvár

Zadarmo?! To beru!!!

Vzorky zdarma

Ta část osobnosti, kterou jsem získala již před narozením a je závislá na poměru a koordinaci chromozomů X a Y, mne občas přivede do situací a prostředí, kterou opačná část osobnosti pochopí jen těžko.

Možná to není konflikt ženské a mužské části osobnosti, možná nepochopení tkví v jiné části charakteru, nicméně některé situace jsou pro určité pohlaví tak signifikantní, že ta opačná nechápe, jak se spolu mohly ocitnout v jednom těle.  Moje ženská část mne totiž přivedla do internetových dámských klubů.

Některé fenomény našeho dospívajícího kapitalismu vyzývají ke koncentraci určitých skupin a vytváření podmnožin, jež spojuje společný zájem (společný neznamená nutně společně sdílený). Golfový klub koncentruje zmrdy, diskontní prodejna vohnouty napříč spektrem pohlaví atd. Poměrně mladou podmnožinou je skupina vohnoutic s přístupem k internetu - z práce, za peníze zaměstnavatele, samozřejmě. Tyto e-vohnoutice (pěkná předpona, kterou pro nás objevili jásaví blbové z reklamních agentur) nepoužívají internet ke vzdělávání či přístupu  k informacím, protože vzdělání poskytnuté jim převážně proti jejich vůli základní a střední školou kdysi dávno už vystačí až do konce (skutečně se mne account manažerka pražské reklamní agentury zeptala: "A  kde je ten Zlín? To je někde u Gottwaldova, že?"). Možná ani netuší, že na internetu nějaké informace jsou.

Znám chlapské kluby "pro něco". Třeba klub hráčů florbalu jen pro chlapy. Klub mariášníků jen pro chlapy. Klub WRC jen pro chlapy. Klub fanoušků válečných pevností pro chlapy. Prostě klub lidí, kteří mají nějaký společný, i když z pohledu ostatních naprosto debilní, zájem. Neznám ale ani jediný klub (pominu-li Al Bundy NO MADAM), který by se jmenoval "Chlapský spolek" nebo "Klub opravdových chlapů" (přestože se nám to snaží jedna reklama vnutit. Mám celkem jasno, jaké pohlaví převažovalo v tvůrčím týmu – viz dále).

Naopak ženské mají tendenci se sdružovat do skupin, kde jediným společným rysem členek je, že HO nemají. Dokonce ani ti, kdo ho mají, ale myslí, že jsou ženy, do těchto klubů nepáchnou. Na internetu jich najdete desítky pod originálními názvy jako Žena-in, Babinet, Dáma... Ženské nemají takové kluby jako "Baby za společné pletení" nebo "Holky pěstují květák", což by bylo pochopitelné - jim prostě stačí, že jsou baby.

Pak tomu ovšem odpovídají diskuse na takových stranách - kydy o ničem, žádné téma se neudrží déle než přes pět příspěvků, pokud se na něco zeptáte, nejsou se schopny shodnout na jediném stanovisku, takže se stejně nic nedozvíte. Na rozdíl od mužských či smíšených diskusí, kde se projednává jedno či více konkrétních témat a jejich cílem (často splněným) je něco vyřešit, v těchto fórech se témata stále opakují a donekonečna omílají: vezme si mne/nevezme/rozvede se se mnou; co jsme včera večeřeli; byl/nebyl včera sex; pomluvy příbuzných a známých; pomluvy „celebrit“. Pokud se byť jen v náznaku objeví diskuse o něčem, je včas přebita zcela zásadním, věcným a věčným argumentem, a to: "Holky, dostala jsem to!". Následuje krátká diskuse na téma, zda je to dobře, nebo ne, která přejde ve sdělení o antikoncepci, která plynule přejde v diskusi o tom, jak se někomu narodilo dítě i přes to, že brala antikoncepci, ale dobře jí tak, neboť je to kráva, která mi přebrala chlapa, a on si ji nevezme... Tato témata jsou zanesena v kruhovém schématu (tzv. kolovrátek), do nějž každé ráno v libovolném místě diskutující naskočí a pak se za celý den odvine buď jednou nebo vícekrát, záleží na aktivitě e-zmrdic. Nic nového do uzavřeného kruhu propašovat nelze! Témata diskusí jsou stejná, ať vstoupíte do diskuse s jakýmkoliv názvem. Cíl těchto diskusí je jediný: zabít čas v práci.

Zajímavým rysem je, že chlapi v žádném případě do klubu baby neberou, kdežto baby by je mezi sebou rády viděly, jenže oni se jim tam chlapi nějak nehrnou. Zatím každý příspěvek od chlapa v ženském diskusním kroužku, který jsem četla, psal úchyl.

Životnost dámského klubu je omezena zájmem diskutérek, který je stejně krátký jako jejich zájem o témata v diskusích. Provozovatelé stránek jsou dnes již marketingově vzděláni a vědí, že musí nabídnout něco navíc - e-vohnoutice prostřednictvím internetu hledají prospěch. Je zajímavé, že e-vohnoutice mají zákaz zveřejňovat jakékoliv nabídky hrozící výdělkem (upletu svetr) – to je „v rozporu s pravidly klubu“ a budete diskvalifikováni zrušením nicku; tipy na stránky konkurence se vzorky výrobků zdarma ovšem marketingovým pracovnicím klubu kupodivu nevadí. Proč nevyužít něco, co už dává někdo jiný, v dobré vůli dát ochutnat svým potenciálním zákazníkům, ale rozhodně ne krmit nenažrané sekretářky s přístupem k internetu? Proto v každém (KAŽDÉM) dámském klubu najdete diskusi či rubriku "Vzorky zdarma".

E-vohnoutice si uvědomují (resp. vědí, když ne uvědomují), že výrobky jsou určeny k vyzkoušení před následnou koupí a také to používají jako argument, když jsou obviněny z chamtivosti. K čemu jim poslouží vzorek překližky, aditiva pro motory velkých stavebních strojů či pružiny? Však ono se něco najde, hlavně, že je to zadarmo. ZADARMO znamená v tomto případě, že všechny náklady platí někdo jiný - pracovní dobu, strávenou e-zmrdicemi na netu jejich zaměstnavatel, poplatky za web dtto, na druhém konci bez/drátu je nutno zaplatit čas toho, kdo objednávku přijme, vzorek zabalí, vytiskne průvodní dopis, doveze na poštu plus cena dalších propagačních materiálů, bez nichž se moderní direct marketing neobejde - katalogy, letáky, poukázky a další tištěné pičoviny. Bez vlastní ceny vzorku jde jedna zásilka do stovek korun - zahrnutých, jak jinak, na obou stranách pak do cen výrobků.

Další náklady představuje likvidace vzniklého balastu: jeden kelímek krému je rozporcovaný do 50 pytlíků (igelit+alobal+papír), pytlík je zabalený v bublinkové obálce, přiložen katalog produktů a oslovující dopis. To vše bez nahlédnutí letí do koše - vzhledem k tomu, že e-zmrdice nikdy neobjednávají jen jeden vzorek, ale když už tam jsme, tak ať dostanem příděl i na taťku,  na mamku, na Hanku, na Janku i na Danku, toto všechno se děje přes kopírák na každé adrese.

Některé weby přímo nabízejí formulář pro objednání vzorků, některé firmy vzorky distribuují jen v rámci akcí v prodejnách - podstatné ale je, že vzorky MAJÍ a že mají e-mailovou adresu či telefon - tohle e-vohnouticím neunikne a nijak je neodradí, že vlastně nikdo vzorky nenabízí. E-zmrdice vytrvale zkouší psát na e-mailové adresy uvedené na internetu a jakmile se na druhém konci vyskytne osoba ochotná vzorky odeslat, v tu chvíli se strhne podzemní tichá pošta a ochotnému chudákovi na druhém konci nezbývá, než obeslat všechny členy  rodin zapojených e-vohnoutic.

V podstatě je e-vohnouticím úplně jedno, co obdrží: a je jim taky úplně jedno, že nejsou ani náhodou adresátem vzorku a že ani při nejlepší vůli a Pepových zlatých ručičkách ze zaslaného vzorku průmyslového změkčovadla polyvinylchloridových směsí nic nevyrobí. Oblíbenou komoditou jsou "knihy zdarma" - samozřejmě, že většinu knih zasílají sekty (proč asi tahle sekta sídli v Koreji?). E-vohnoutice ani jejich rodiny nečtou ani knížky, které dostanou pod stromeček z dobré vůle, ani manuály k oktáfkám, nemluvě o tom, že by si v knihovně či knihkupectví sami vybrali nějakou, co se jim líbí a má velké písmenka. Objednávají si knihy v angličtině, korejštině, němčině ... ale je jim to jedno, protože jsou zadarmo a nikdy je ani neotevřou. Proto veškeré snažení jehovistů či adventistů pátého dne nepadá na úrodnou půdu. Myslím ostatně, že tyto dvě skupiny si sebe navzájem zaslouží. Oblíbené jsou samozřejmě vzorky drahé kosmetiky a potravin: běda, když e-vohnoutice dostane jiný nebo menší vzorek, než chtěla! Výhružky, že si už nikdy nic této značky nekoupí (jako by někdy koupila) a pomluvy kvality se zařadí do diskusního kolovrátku.

Jak to vím? Já tam byla, víno pila - nejhodnotnější příspěvky vám přináším v první reportáži ze skutečného života e-vohnoutic. Následující příspěvky NEJSOU INSPIROVÁNY, JSOU ZKOPÍROVÁNY z jednoho dámského klubu.


1. Čokoládové kalendáře

Podnikatelé, nedivte se, až vám přijde faktura za něco, co jste si neobjednali – vy jste si to přece objednali!

adal, 21. 8. 2004, 16:14
Novoročenky
si můžete objednat tady:
http://www.tereza.cz/novorocenky/novorocenky.htm
ale chcou uvádět IČO

tatrankaH, 26. 8. 2004, 20:46
novoročenky
mě napsali že jméno firmy není v obchodním rejstříku tak co jste si tam vymysleli

babiMaňa, 26. 8. 2004, 19:52
Teď
jsem novoročenky odeslala na ségru a šlo to v pohodě. Zkus to znovu.

babiMaňa, 26. 8. 2004, 19:44
to Lestasi
na tu novoročenku musíš napsat jakékoliv IČO. Ale prověřím, jestli to ještě funguje, jestli to pro velký zájem nezrušili.

Gwen, 26. 8. 2004, 19:13
Už jsem snědla ty čokoládky z novoročenek - jsou moc dobrý, taky si je obejdnejte :) - IČO jsem si vymyslela :o)


2. Igelitové tašky

Tak to si dokážu živě představit, jak tohle probíhá: problém je ten, že na druhém konci drátu sedí stejná zmrdice, jako ta co, objednává. Firma vyrábí igelitky a aby získala nové zákazníky a více vydělala a mohla svým zaměstnacům přidat (anebo aspoň zaplatit sociálku), rozhodne se rozesílat vzorky firmám. Dostane to na starost jedna nespokojena nudící se vohnoutice v recepci.

"Dobrý den, já bych chtěla ty vzorky tašek..."
"No dobře, jméno, adresa..."
Jedubaba zabalí každý den do večera 20 balíků tašek stejným nudícím se e-vohnouticím - cena jednoho balíčku okolo 30,- Kč, poštovné 70,- – 2 000,- denně vyhozené oknem. Vtom se objeví šéf:
"Ptáte se těch zákazníků na firmu a IČO?"
Otrlá vohnoutice odpoví bez mrknutí oka:
"Jasně, samej potenciální zákazník."
Vohnoutice nezkušená první den odpoví:
"Na to nemám čas!" dostane pojeb, v internetové diskusi vybleje na šéfa všechny špíny a od druhého dne už to funguje. Ne, že by se ptala na IČO, ale už ví, co odpovědět.
Pak jde na ženský diskusní server, v době, kdy ji platí firma, která samozřejmě platí i ten internet a tam si jim anonymně postěžuje: "Mám šéfa kokota, málo peněz, a teď ještě musím posílat vzorky..." a zmrdice, které si tašky objednaly, jí odepíšou: "že se jim na to za ty prachy nevysereš".
Na argument, že ty peníze jsou vyhozené její vinou a mohla by je dostat do výplaty, dokáže odpovědět: "Majitel si to dá do NÁKLADŮ!"
A na co, že ty zmrdice ty tašky mají?

mysicka1, 6. 9. 2004, 09:59
tašky
jsem zkusila objednat také, tak jsem zvědavá. POkud by se nehodily, máme doma kočičku, takže vím, na co bych je v případě použila :o)

Emsí, 3. 9. 2004, 07:05
Tašky
na www.tasky.cz napíšeš mail, že bys chtěla vzorky tašek. Už mi přišly, bylo jich plno.

cheminka, 2. 9. 2004, 14:40
Anico
Ty tašky pošlou zadarmo ??????
 
Baninka, 8. 9. 2004, 20:44
Tašky
jsem objednávala už před týdnem a pořád nic,to by mě zajímalo kdy dorazí.

telda, 2. 9. 2004, 13:01
Vzorky tašek ?
to jich máte z bochodů málo ? myslím, že jsou jen stránky pro firmy.



3.  Filosofie rozdávání vzorků

Bellis, 19. 8. 2004, 20:58
Gwen
Nepřijde Ti to nejake divné ,že by někdo něco rozdával po netu ,když to může dát známým či příbuzným ,to je nějaké podezřelé



 
4. Náboženské knihy z Koreje

Součástí zásilky je balíček vizitek, které má e-vohnoutice za odměnu rozdat. Samozřejmě, že jich pár rozdá – ten Ježíšek je na nich tak roztomiloučkej!

Anica, 20. 8. 2004, 19:38
Anica
Nemáte někdo nějaké nové tipy?
Mě třeba došly 3 křestˇanské knihy(každá má přes 300 stran)zdarma až z Koreje(jsouv češtině).Jestli má někdo zájem adresa je:www.bjnewlife.org

Lestasi, 20. 8. 2004, 20:21
http://www.bjnewlife.org/english/printedbook/index.php
tyhle knizky sechny jsou zdarma a ja si mam 3 vybrat?

gaume, 20. 8. 2004, 21:51
moc
neumim anglicky, poradite mi, jak objednat ty knizky?


5. Přišlo mi, co NUTNĚ potřebuji:

Gwen, 22. 8. 2004, 13:22
CO MI PŘIŠLO ZA VZORKY
Časopis FOND SHOP (pro makléře)> http://www.moneco.cz/c_ukazk.htm
Katalog teploměrů> http://www.teplomery.cz/katalog.htm
Brožurka o vegetariánství> http://www.vegetarianstarterkit.com/order.asp
http://www.fondmarket.cz/objednavka.asp?c=135&kod=135 Nějaké blbosti :)

olas, 21. 8. 2004, 10:30
Casopis
od plynaren mi uz prisel.

Gwen, 19. 8. 2004, 20:14
Nové vzorky !
Ofsetové perforovací pásky: www.perforace.cz/pages/vzorek.html

opicka, 7. 9. 2004, 19:48
barvící pásky do tiskárny
http://www.bartech.cz/barvici_pasky/



6. Gumičky nepřišly?

Luciferda, 19. 8. 2004, 07:45
velkoobchod s gumičkami -vzorek zdarma
(normálně stojí 1kg - 219kč+balné50kč+19%DPH+poštovné69kč=389kč)a ta adresa je =
http://eupress.cz/gumicky/objednavkavzorku.htm

zanta, 19. 8. 2004, 09:46
Včera mi
přišly moc pěkné omalovánky. Adresa na jejich objednání je v této diskusi. Na ty gumičky jsem si hned poslala.

dndena, 19. 8. 2004, 13:10
Luciferda, Zanta, Tucne
K čemu vám budou gumičky? Koukala jsem na stránky té firmy a vypadá to jako gumičky, kterými se svazují ředktvičky. Taky mám ráda vzorky a hledám tady inspiraci, ale tohle nějak nechápu.


7. To dělají kvůli prodeji? Oni nám to nechtějí jen tak dát? Tak to na ně pozor!

Bobina1, 8. 9. 2004, 20:55
Pozor
já jsem si včera objednala katalog bazénů a dneska už mi volal chlap, jestli si ho budem kupovat už letos a jaký asi chceme rozměry.


8. Všechno se hodí

Anica, 24. 8. 2004, 13:06
Dnes mi došlo:
přišel mi moc hezký katalog se zbožím pro děti. Adresa je:www.bebejou.cz a potom vzorky nějaké překlišky(vypadá to moc pěkně) až z Austrálie. Je pěkně tenoučká jak list papíru, tak si na ni něco namaluju. Adresa je: http://www.tastimber.tas.gov.au

Gwen, 19. 8. 2004, 20:15
http://www.poise.cz/script/default.asp?lan=CZ&aid=5&subaid=5
vzorek dámských vložek, asi inkontinenčních

w., 25. 8. 2004, 20:52
varovani
Ja bych chtela varovat pred nekterymi vzorky. V casopise jsem dostala zdarma 3 tenke vlozky (bylo to nedavno, ale uz nevim jaka znacka). Nicmene kdyz jsem se odhodlala je vyzkouset, tak jsem zjistila, ze po velmi kratkem case pouzivani protekaji naskrz, coz bylo velmi nemile. Dalsi dva vzorky jsem vyhodila, protoze to bylo proste na nic.

Ifuška, 13. 8. 2004, 07:45
Taky mi dorazil Ryor
Vlastně mi dorazilo celkem všechno.. Jediný co mě naštvalo byl katalog s mapama Chorvatska -
sice mi ho poslali, ale paní mi dost stroze připsala, že to dělají neradi.



Na závěr obvyklá věta dne:

PatyPat, 3. 9. 2004, 21:00
Myslíte,
že se jim to posílání vzorků vyplatí?
 

Článek je převzatý z http://www.dfens-cz.com/index.php

   
14.12.2004 - Společnost - autor: Jiný autor

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [87] 22IvetaD [*]

    Sml52

    superkarma: 0 13.07.2009, 19:29:15
  2. avatar
    [81] Avilka [*]

    romanag- nie si náhodou Opttimist?

    superkarma: 0 23.12.2004, 10:05:09
  3. avatar
    [79] Avilka [*]

    X-Bella: Je to OK. O teba v tom článku nešlo.
    Tiež ma plagátiky z hypersuper.... otravujú.

    superkarma: 0 17.12.2004, 09:17:47
  4. avatar
    [77] Avilka [*]

    Bella, tak to máme výhodu, že sme to Gabčíkovo, aj napriek podrazu maďarov postavili . Ja taky strkám, ale pretože viem, že bez elektriky by sme nefičali, tak neruším elektrárne. Ekologicky sa správam v praxi tak, aby to bolo zmysluplné a aj efektné a nepotrebujem o tom plkať jak zajtra spasím svet , lebo som použila recyklovaný WC papier.

    Bella , potrebuješ si objednať vzorky, robíš to tak ako píšeš? Tak si ich objednaj. Ale neskrývaj sa za ekológiu a myrnyx - dýrnyx plácnuté argumenty.

    superkarma: 0 16.12.2004, 23:30:04
  5. avatar
    [75] Vivian [*]

    Jane11: možná by ses divila, kolik žen střílí do vlastních řad zcela běžně...

    superkarma: 0 16.12.2004, 17:46:31
  6. avatar
    [74] Avilka [*]

    X Bella - "to spíš zrušení výroby elektřiny"- sa mi ľúbi tvoj zmysel pre humor

    Zaujímalo by ma porovnanie ekologických dopadov natočenia reklamy a posielania vzorkov, včítane likvidácie odpadov.

    superkarma: 0 16.12.2004, 14:02:37
  7. avatar
    [71] Avilka [*]

    Pomněnka: Vzhľadom na to, o aké vzorky ide a že ich firmy posielajú poštou, tak nie je ťažké uhádnuť, v čom sú zabalené. A keď si prečítaš diskusie o vzorkách na doporučených serveroch, tak tie holky to tam aj spomínajú. No a ak ideš písať taký článok, tak zbieraš podklady aj na zasielacích serveroch a vieš, čo sa dá objednať, včítane katalógu.

    superkarma: 0 15.12.2004, 19:32:55
  8. [70] Pomněnka [*]

    ... a jak dotyčná autorka článku přesně ví, v ČEM ty vzorky přijdou zabalené??? I s katalogem??? ...

    superkarma: 0 15.12.2004, 18:53:01
  9. avatar
    [68] Kocicka [*]

    vzorky nehonim,ale pokud mám možnost si ho objednat a vyzkoušet něco co potřebuji tak proč ne? Nevím co je na tom špatného, myslela jsem si že od toho právě vzorky jsou? Ne?
    Mám pocit,že autor tohoto článku at má kterékoliv pohlaví je také celkem omezený a vulgární a zcela určitě není vše tak jak to vidí on

    superkarma: 0 15.12.2004, 16:18:39
  10. avatar
    [67] martisa [*]

    Feng: NAPROSTÝ SOUHLAS VE VŠEM

    superkarma: 0 15.12.2004, 09:02:15
  11. avatar
    [65] Ťapina [*]

    Proč si myslíte, že to nemohla napsat ženská? Mohla a podle mě i napsala.

    superkarma: 0 14.12.2004, 20:03:01
  12. avatar
    [64] biovirus [*]

    NO NEVIM MOZNA TA OSOBA NEVI ZE CESKY STAT A LIDICKY V NEM SE PLAHOCI ZA CIMKOLIV JEN ABY ZA TO NAMUSELI PLATIT A PROC TEDY NEOBJEDNAT , KDYZ JE TO ZADARMO????jEDINI KDO Z TOHO BUDOU ZOUFALI BUDOU PRACOVNICI POSTY A DORUCOVATELKY ALE TY TO MAJI PRECE V POPISU PRACE, TAK JAKY PROBLEM????? jINAK VSEM PEKNE VANOCE A KRASNY PRISTI ROK

    superkarma: 0 14.12.2004, 19:57:19
  13. avatar
    [63] *Kotě* [*]

    xenie: právě proto, že ten článek je PŘEVZATÝ, tak jsem chtěla upozornit už předem na to, z jakého prostředí pochází - aby se tu zbytečně neřešilo, zdali používá sprostá slova a proč, a podobně

    Avilka: u konkrétní diskuse (té, kterou máme obě na mysli), s tebou pochopitelně souhlasím větší "výkvět" ženstva už snad ani neexistuje...

    superkarma: 0 14.12.2004, 17:46:42
  14. [62] xenie [*]

    Kotě: prostě se mi nelíbí ten ironicky-nasr.aný tón autora, možná na zmíněných stránkách jest to pravidlem, ale tady mně to poněkud překvapilo, toť vše

    superkarma: 0 14.12.2004, 17:11:32
  15. [61] Andrejka20 [*]

    já na ty vzorky nemůžu klikat vy jo??

    superkarma: 0 14.12.2004, 15:57:30
  16. [60] Andrejka20 [*]

    já na ty vzorky nemůžu klikat vy jo??

    superkarma: 0 14.12.2004, 15:57:29
  17. avatar
    [58] Avilka [*]

    Karol: jasne, že to nemôžeš zovšeobecnovať. Klebetný a pomlúvačný chlap, keď sa vydarí, tak to stojí za to a fakt tromfne aj bábu z trhu.
    Tento postreh sa týkal konkrétnej diskusii

    superkarma: 0 14.12.2004, 15:05:30
  18. avatar
    [53] Avilka [*]

    *Kotě*: máš dojem, že som odsudzovala dámy, ktoré sa bavia o vzorkách a o vložkách? Mne osobne nikdy nerobilo problém nadviazať konverzáciu s akou koľvek skupinou ľudí.Som ukecaná. Len proste pre mňa je debata o vložkách moc intímna.

    Na čo som chcela poukázať bolo, že my ženské sme sa proste navzájom "okydali" viac, ako nás okydali chlapi a to nemôžeš poprieť. Skrátka niektoré dámy si mohli kusnuť do jazyka a nemať za každú cenu posledné slovo.

    superkarma: 0 14.12.2004, 14:35:36
  19. avatar
    [52] Vivian [*]

    Jo, tohle už se tu nedávno probíralo... mně se nelíbí, že je to až moc negativistické a trošku z toho kape zloba, ale jinak dobrý postřeh a až na výše uvedené celkem dobře zpracováno, já tyhle články čtu ráda Prostě mi taky dělá problém pochopit, proč si někdo objedná ofsetovou perforovací pásku jen proto, že je zdarma, nebo proč nechá na adresy všech členů příbuzenstva poslat vzorečky barvicích pásek, brožury neznámých náboženských skupin nebo příručky o vegetariánství - nikoho to sice nezajímá, ale proč to nevzít, je to přece ZADARMO! A když už, tak co nejvíc Mě by zajímalo, jestli je tohle nesmyslné hamounství jen český povahový rys... Článek o tom by šel asi napsat ještě líp, ale dík aspoň za tohle. Já jsem ráda, že na to někdo upozorňuje...

    superkarma: 0 14.12.2004, 14:32:32
  20. avatar
    [51] bokul [*]

    *Kotě*: Souhlasim s Tebou, ze se autorovi nepodarilo dost dobre oddelit dve veci - a to vzorky a diskusni fora.

    superkarma: 0 14.12.2004, 14:03:18
  21. avatar
    [50] *Kotě* [*]

    xenie: tak ještě jednou, no "zmrd" a "vohnout" jsou technické termíny, které si vymysleli autoři publikující na onom serveru a přesně je definovali. Nejedná se o nadávky.

    Záměrně kontroverzní, drsný, výrazně negativistický styl je něco, o co na d-fens programově snaží všichni autoři. Je to styl, který si zvolili a který samozřejmě nemusí každému sedět. Ale jsou tak psány všechny jejich články. Informační hodnotu nemají valnou, ale někdy obsahují opravdu trefné postřehy o fungování některých skupin v naší společnosti.

    superkarma: 0 14.12.2004, 13:39:16
  22. [49] xenie [*]

    Kotě: obsah článku není úplně mimo, ale ten styl zmrdy i vohnoutice bych ještě překousla, ač neznám nikoho kdo by se tak vyjadřoval, ale věty typu: "vybleje na šéfa všechny špíny", "kydy o ničem" - formulace hodná třetí cenové

    superkarma: 0 14.12.2004, 13:31:27
  23. avatar
    [48] marcellina* [*]

    Zeno-in: kde je rubrika "VZORKY ZDARMA"

    superkarma: 0 14.12.2004, 13:26:43
  24. avatar
    [47] emma [*]

    *Kotě* #41: pěkně napsáno

    superkarma: 0 14.12.2004, 13:22:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [45] *Kotě* [*]

    Avilka: No, já jsem to četla celé a nezdálo se mi, že by ty příspěvky plné vulgarit na adresu žen vykazovaly nějaký přílišný nadhled... který ostatně nevykazuje ani autorka Opttimist

    Ad témata debat - a budeš si připadat jako hodnotnější člověk, protože se raději bavíš o pixelech? Nebo mezi tím nebudeš dělat rozdíl a povyšovat se nad někoho, koho pixely nezajímají, zato si rád pokecá o tampónech?

    Úroveň "vzorkařek" už jsme spolu probraly několikrát, o tom není třeba diskutovat... ale v diskusi se tam shodili jaksi všichni dohromady

    superkarma: 0 14.12.2004, 13:01:16
  2. avatar
    [44] Avilka [*]

    martisa: Nik sa nediví, že v PNS alebo Trafike sú v jednom stojane časopisy pre ženy, časopisy pre kutilov, počítačových maniakov ( aj s pixelmi ), o bývaní či National geografic.Každý si kúpi to čo chce. Analogicky v elektronickej forme existujú weby pre ženy, o autách, satalitoch, politike...Len neviem, prečo sa najde frikulín, ktorý sa pozastaví nad tým, ako sa na ženských serveroch tliacha..

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:51:37
  3. avatar
    [43] Avilka [*]

    Kote, súhlasím, že článok je krásnou satirou fenoménu zháňania vzoriek a iných kravín do domácnosti ale obecná charakteristika žien tam nie je to pravé orechové.
    Čo sa týka diskusie, tak celkom nesúhlasím. Všimni si, že páni väčšinou šupli ironicku glosu alebo príspevok so zjavným nadhladom. Tóčo a sprosté a jedovaté slová , príspevky plné emócii a "trhovného" štýlu Začali po vpáde diskutérok so spomínaných ženských serverov! To teprva si dámy začali šklbať perie a páni sa z diaľky usmievali. Tak sa potom nediv, že u pánov máme pošramotené renomé.
    Inak ja osobne, ale to je možno dané výchovou, sa budem radšej baviť o pixeloch ako o vložkách.

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:44:38
  4. avatar
    [42] martisa [*]

    *Kotě*: Mě dosti odporné přišlo to, když kdosi v diskusi pod článkem měl dle mého nemístné narážky na diskuse o neplodnosti ... Sice tento problém nemám, ale chápu ženský, které si "potřebují" vyměnit zkušenosti o tom, kde to je lepší...

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:38:17
  5. avatar
    [41] *Kotě* [*]

    Mně přišlo na škodu, že autorka míchá dohromady dvě různé věci - obecnou charakteristiku ženských diskusí a fenomén shánění vzorků zdarma. Zatímco ve druhém punktu s ní nemohu než souhlasit (taky mě tyto specificky zaměřené diskuse a duševní úroveň jejich účastnic naplňuje zoufalstvím), to hanění ženských debatních serverů jaksi nechápu...

    Kde je dáno nebo řečeno, že debatit o nějakém úzce vyhraněném problému (např. o chovu papoušků amazoňanů) je hodnotnější či přínosnější než obecně si pokecat o vztazích či tělesných pochodech? Také jsem si díky tomuto bodu myslela, že autorka je muž, protože se mi takové hodnocení zdá naprosto arbitrérní a ničím nepodložené. Ono stačí na takové servery, kde muži debatují o různých "hobbyovských" záležitostech, jen zabrousit... v čem je například debata chlapů, kteří se dokážou donekonečna dohadovat nad počtem pixelů u jednotlivých foťáků, hodnotnější než debata o dámských vložkách? Nebo pánské debaty o audiovizuální technice, to je z mého pohledu taky ubohost první kategorie... dokonalá obdoba "slepičích" diskusí. Neberu jim ovšem právo takové debaty vést ani se nad nimi nebudu nijak rozhořčeně pozastavovat. Ženské debaty jsou však automaticky odsouzeny, a to samozřejmě jak muži, tak některými ženami.

    Mimochodem, pokud si kliknete na článek přímo na d-fens, pak je vskutku poučné přečíst si diskusi k němu... snůška sprostot, vulgarit, hnisu a jedu snášejících se z pera pánů na všechny ženy... buď se navážejí do žen "slepic" nebo do žen "feministek" (a jaké tedy máme pánové být? )... z toho důvodu píšu toto zamyšlení zde a nikoli tam, o jejich reakce nestojím... také ho hodlám poslat autorce článku (která už, musím říct, napsala i kvalitnější věci) e-mailem.

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:31:18
  6. avatar
    [40] Avilka [*]

    tyna:

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:28:29
  7. avatar
    [39] Avilka [*]

    Karol: súhlasim

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:26:47
  8. avatar
    [38] Avilka [*]

    No, pre mňa je článok passé a mierne starý. Ako koťe spomenula, tak bol uverejnený na dfens-cz a vhodne upozornené dámy so ženských netov, aby si to tam prišli prečítať a následne sa rozpútala zaujímava diskusia. Ja neviem, či sú na defens autory odmeňovaní podľa počtu komentárov, ale vďaka príchodu "vzorkárok" sa tam rozpútala dosť kontroverzná diskusia.

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:24:39
  9. avatar
    [36] bokul [*]

    Od clanku jsem mozna ocekavala trochu neco jineho, ale i tak byl zajimavy...

    superkarma: 0 14.12.2004, 12:17:05
  10. avatar
    [35] emma [*]

    Nioneta: ok

    superkarma: 0 14.12.2004, 11:58:18
  11. avatar
    [32] marta-b [*]

    Co to je za zoufalej pokus o článek ??? To nemá ani smysl číst do konce, ztráta času ...

    superkarma: 0 14.12.2004, 11:11:43
  12. avatar
    [30] emma [*]

    škoda, že se žena-in nedrží předsevzetí uveřejňovat články pod pravými jmény autorů... ani se autorovi/ce nedivím, že se nepodelsal/a

    superkarma: 0 14.12.2004, 11:03:34
  13. avatar
    [25] Luciš [*]

    totální slepice Ani se nedivím, že my baby máme tak hroznou reputaci

    superkarma: 0 14.12.2004, 10:22:37
  14. avatar
    [24] martisa [*]

    pohodarka: Nevim ani, zda-li tu je taková diskuse. Neholduji tomu a takovou jsem tu ani neviděla. Ale prostě mi přijde divné kopírovat cizí článek, ten samý, který vyšel jinde...
    Navíc vpravo nahoře je "objednejte si ukázkové číslo zdarma", takže ž-in to teoreticky podporuje...a pak sem hodí článek proti tomu. Ale možná se mýlím...

    superkarma: 0 14.12.2004, 10:21:37
  15. [23] xenie [*]

    no nevím, myšlénka asi není úplně od věci, ale tento styl psaní článku se mi jeví poněkud nešťastný...

    superkarma: 0 14.12.2004, 10:17:04
  16. avatar
    [22] pohodarka [*]

    martisa: myslis, ze radeji mela okopirovat clanky ze zdejsich diskusi ? ja to teda docetla a fakt jsem se na konci divila nebo spis .
    no, kazdopadne na diskuzich jsem tady na zene-in jeste nebyla, tak kdo mi prozradi, jak to chodi tady?

    superkarma: 0 14.12.2004, 10:12:27
  17. avatar
    [21] martisa [*]

    Nepochopím lidi, kteří si objednávají věci k ničemu a navíc desetkrát. Ale proč by si někdo neobjednal např. 1 vzorek plenky pro miminko na ozkoušení, než koupí celý balík? Pak nechápu, proč sem redakce zkopírovala článek z jiného serveru...

    superkarma: 0 14.12.2004, 10:03:36
  18. avatar
    [20] Simba [*]

    Majucha: Taky jsem nejdřív nechápala, o čem je článek, ale opis diskuzí mne dostal Neuvěřitelné

    superkarma: 0 14.12.2004, 10:02:45
  19. avatar
    [19] Petronilka [*]

    Řekla bych, že autor/ka je patrně jeden ze zaměstnanců a denně plní obálky vzorky zdarma a lítá s nimi na poštu

    superkarma: 0 14.12.2004, 09:50:13
  20. avatar
    [17] JanaVi [*]

    Já jsem to náhodou dočetla až do konce a připadá mi neuvěřitelné, co všechno se někomu může hodit. Docela jsem se tomu zasmála. Ale možná je to spíš k pláči.

    superkarma: 0 14.12.2004, 09:07:48
  21. avatar
    [16] evusche [*]

    ani jsem to nedočetla

    superkarma: 0 14.12.2004, 08:55:00
  22. avatar
    [15] Žábina [*]

    Opttimist je určitě chlap ...větší ptákovinu jsem už dlouho nečetla

    superkarma: 0 14.12.2004, 08:40:55
  23. avatar
    [12] Landriel [*]

    Podle mě hlavně Opttimist není ženská, ale chlap. A článek pro jistotu no comment...

    superkarma: 0 14.12.2004, 07:50:02
  24. avatar
    [10] alko [*]

    Tak na tohle jsem asi málo inteligentní, nechápu proč bych měla číst takové blbosti. A ani mi to nevadí

    superkarma: 0 14.12.2004, 07:30:29
  25. avatar
    [9] Pajinka [*]

    Chudery diskutérky, některé znám, dokonce vím, odkud jsou ty diskuze převzaty, jen nechápu, proč? Taky si občas obejdnám vzorek - naposledy tady uvedený časopis Doma atd. Každý si snad může dělat, co chce, nemyslíte?

    superkarma: 0 14.12.2004, 07:21:20
  26. avatar
    [8] jankucharo [*]

    přes spoustu slov jsem nepochopila o čem a k čemu tenhle článek vlastně je že bych si vážně stála na vedení

    superkarma: 0 14.12.2004, 07:02:09
  27. avatar
    [7] kosmokosmo [*]

    Zase nejaka novodoba forma psychoterapie?

    Léthé: dyt se to ani docist neda.......je to prilis intelektualni

    superkarma: 0 14.12.2004, 04:15:15
  28. avatar
    [6] Léthé [*]

    tak bez komentáře a nedočetla jsem to ...vohnouti a zmrdi, nějak to tu smrdí.

    superkarma: 0 14.12.2004, 03:51:51
  29. avatar
    [3] *Kotě* [*]

    Jenom bych chtěla upozornit, pro případné pobouřené čtenářky: zmrd a vohnout jsou termíny používané na serveru dfens-cz pro určitou přesně definovanou kategorii lidí. To jenom kdyby se tu někdo chtěl rozčilovat pro sprostotu autorky.

    superkarma: 0 14.12.2004, 00:34:43
  30. avatar
    [2] *Kotě* [*]

    Zajímavé, autorka Opttimist bude zřejmě nesmírně populární, protože jen co jsme tu zhruba před týdnem její článek probíraly, přeberou ho všechny ženské servery

    No, tak mě jen zajímá, jaké budou reakce zde

    superkarma: 0 14.12.2004, 00:29:59

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme