Styl

Zacvičte si s námi jogínskou sestavu na pláži, která protáhne a uvolní celé vaše tělo

ggg

Doba dovolených se nezadržitelně blíží a my už se všechny těšíme, až si pořádně odpočineme. Pro ty z nás, které ale nechtějí ani v tuto dobu zahálet a rády si protáhnou svá těla, máme připravené rychlé a účinné cviky, při kterých se zaručeně uvolníte a protáhnete….

S naší lektorkou Bárou jsme pro vás dnes připravili jednoduchou sestavu cviků, které si můžete zacvičit kdekoliv na čerstvém vzduchu, kde je cvičení obzvláště uvolňující a zábavnější. Pokud navíc budete tyto cviky provádět na trávě či na písku, daleko více si posílíte svaly, jelikož své soustředění musíte zaměřit i na rovnováhu a správné držení těla. Naši speciální sestavu můžete cvičit denně a nezabere vám déle než deset minut.

Více o naší lektorce Báře naleznete na jejích stránkách:

Ve fotogalerii naleznete fotky s podrobnými popiskami

/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_ffff.jpg
Zápěstí jsou přímo pod rameny a ramena tlačíme od uší dolů! Dlaněmi a nárty tlačíme do písku, kostrč stlačujeme směrem k patám a hýždě nestahujeme! Silný tlak dlaní do písku umožňuje větší rozšíření ramen a zvednutí a otevření hrudníku.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_2.jpg
Do pozice prkna z pozice na čtyřech, kde správně nastavte pozici zad, pánve, hlavy a lopatek. Hlava je v neutrální pozici, v prodloužení páteře. Lokty jsou v pravém úhlu pod rameny. Ruce jsou ideálně dlaněmi na zemi, jiná možná variace je na malíkových hranách. Lopatky jsou pevně na hrudním koši, záda a pánev jsou v neutrální pozici. Břicho nezatínáme, ale mírně vtahujeme a držíme vtažené pánevní dno.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_3.jpg
Výchozí pozicí je stoj. S nádechem nakročte pravou nohou dopředu a chodidlo levé nohy postavte na plocho. Koleno přední nohy je pokrčené a je přímo nad patou. Zpevněte chodidla vůči zemi, vytáhněte se z pasu a rozpažte.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_5.jpg
Dlaně jsou na šířku ramen a chodila na šířku kyčlí. Krk je v prodloužení páteře. Tlačte ruce a chodila do země. Vydržte 4-6 dechu a při každém výdechu pomalu vtáhněte břicho. Pes hlavou dolu posiluje cele tělo, vytváří pocit rovnováhy, zlepšuje krevní oběh, protahuje svalstvo nohou a zad a dodává energii.
/users/1/galerie/files/img/veronika/middle_7.jpg
Výchozí pozicí je stoj rozkročný. S nádechem rozpažíme ruce. S výdechem uděláme čistý úklon vlevo. Levá ruka se dotýká nohy co nejníže, pravá míří rovně vzhůru. Pohled směřuje do levé dlaně. Hlídáme si, abychom se nepředkláněli. Úklon musí být čistě do boku. S nádechem se vrátíme do stoje a provedeme na druhou stranu. Po celou dobu cvičení máme ruce v jedné přímce
 

Čtěte také:

   
21.05.2015 - Sportem ke kráse - autor: Veronika Pavlíková

Komentáře:

  1. [6] bobani [*]

    bezva , hned zítra letecky na pláž

    superkarma: 0 24.06.2015, 15:48:55
  2. avatar
    [5] AnteaX [*]

    Super! Jógu cvičím téměř denně, vrátila mi zdravíSml16 Tyto cviky zkusím na zahraděSml67

    superkarma: 0 21.05.2015, 21:31:22
  3. [4] pinokio [*]

    Počkejte,hned vyletím z baráku a jsem u vás.

    superkarma: 0 21.05.2015, 17:16:32
  4. avatar
    [3] Léthé [*]

    Tak ty korunky na pláž by i byly, ale už není to tělíčkoSml30

    superkarma: 0 21.05.2015, 12:54:53
  5. [2] Nikar [*]

    No, jelikož tu není pláž, tak se cvičit nebude Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 21.05.2015, 12:44:04
  6. [1] manislava [*]

    jogu cvičím ráda,ale bohužel doma,na pláž nemám korunky,snad jedině u nás u rybníka Sml30

    superkarma: 0 21.05.2015, 11:14:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme