Vztahy

Zachrání dítě skomírající vztah?

Odpověď vám mohu dát hned zkraje – nezachrání! A pokud se tak náhodou stane, pak je to opravdu náhoda a v každém případě takový ojedinělý případ není hoden následování.

Těhotenství není procházka růžovou zahradou
Už jen samotné těhotenství není obdobím, které by partnerskou lásku nějak samo o sobě vylepšovalo. Pokud vše klape bez problémů, pak třeba ano, společné těšení se na miminko je pak příjemné. Ovšem, jsou-li problémy, může muž začít na ženě najednou vidět víc problémů a nedostatků, než je třeba – nevaří, protože je jí špatně, vymlouvá se na mdloby, o sexu raději ani nemluvě, ke konci těhotenství vypadá jako oteklá velryba a na každém kroku funí a heká…

Je třeba také počítat s velkou náladovostí, vztahovačností a plačtivostí, prostě těhotenství jako takové není zrovna dobré období pro řešení manželských krizí, natož těch prohlubujících se či chronických.
Vážně není dobré si myslet, že okamžikem otěhotnění si muž začne své ženy najednou nějak víc vážit jen proto, že nosí jeho dítě… Jednou vážně narušený vztah, ač slepený, je stále narušený.

A okamžik porodu? Může být krize!
A to ve chvíli, kdy se zásadně rozejde názor na přítomnost otce u porodu. Žena chce, muž nechce, klasická situace, kterou budoucí maminka velmi trpí. Bere to totiž jako velkou podpásovku, jako zradu… Ve chvíli, kdy ho budu nejvíc potřebovat, se na mě vykašle! A přitom jsme u výroby toho dítěte byli oba!
V ojedinělých vyhrocených případech může muž svoji ženu poslat do porodnice s tím, že dítě chtěla ONA!

soutěž - V Texasu bylo objeveno první ložisko nafty, jež se stalo základem texaského ropného průmyslu (tzv. spindletopský vrt).

Dítě je problém
Ve chvíli, kdy je ten ukřičený uzlíček štěstí s vámi doma, začnou se povážlivě kymácet základy i jinak stabilních vztahů. Jsou tu probdělé noci, unavené a předrážděné maminky, muži, jen těžko si zvykající na to, že už nejsou jedničkou pro své partnerky, a někdy jim můžou vadit i ty chaotické noci, ačkoliv k miminkům obyčejně nevstávají…

Je tohle snad dobrá vyhlídka pro obnovu vztahu?

Pokud dítě selže, selže doopravdy…
Jsou totiž osobnosti, které v případě, že tento plán nevyjde, budou to svým dětem donekonečna více či méně nápadně vyčítat. Třeba jen zvýšenou nervozitou vůči nim nebo prostě projevy nelásky, apatie… proč taky? Nepovedlo se, teď jsem sama, navíc s TÍMHLE dítětem na krku…
Nutno však podotknout, že je velmi mnoho žen, které ač jim dítě nezachránilo vztah, získalo něco mnohem cennějšího – dítě. A časem třeba i hodného tatínka, i když ne biologického.

Druhé dítě?
Velmi ošemetná je situace, kdy žena chce druhé dítě, ale není si jista stabilitou vztahu. Je tedy vystavena balancování na vážkách: Dítě? Partner? Budu rozvedenou matkou s jedním dítětem a zoufale hledat budoucího otce pro druhé, nebo si raději pořídím druhé se současným mužem, byť do budoucna vím, že vztah nemá šanci? Ale zas budu mít kompletní rodinu z hlediska své touhy po dětech a případný budoucí partner nebude nést riziko, že ho budu do dalšího dítěte hnát….
Rozhodování nezáviděníhodné, že?

Nic není ztraceno, ale…
Samozřejmě to není stoprocentní a některé vztahy se mohou přírůstkem do rodiny zlepšit. Chce to však velmi tvrdou a pečlivou práci od obou partnerů na novém budování. A před tím samozřejmě stoprocentní přesvědčení, že s tím druhým nejen chci nějakou dobu vydržet, ale nejlépe celý život.
Dítě totiž není pro rodiče, rodiče jsou tu pro něj. A používat nový život pro svůj boj o svůj vztah je krajně nezodpovědné. Dítě přebírá zvyky svých rodičů, vycítí jejich soulad či nesoulad. A opravdu chcete svému dítěti dát do vínku tento cejch?

Stáváte se totiž rodiči, a ti spolu budou díky svým dětem svázáni, i pokud se rozejdou. Stále budou táta a máma.

Myslíte, že dítě zachrání vztah? A co třeba druhé dítě? Šla byste do něj i v nefungujícím vztahu?

   
04.10.2007 - Láska a vztahy - autor: Renata Petříčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [57] LudPa [*]

    3 X NE

    superkarma: 0 27.11.2007, 21:34:00
  2. [56] kobzi [*]

    Dítě fakt vztah nezachrání, znám ze svého okolí. Maminka se staršími dětmi přesvědila manžela k miminku, s tím že ho připoutá k rodině. fungovalo to chvilku, byl z něj pozorný manžel a fajn táta a dnes už je od rodiny a užívá svobody.

    superkarma: 0 08.10.2007, 17:09:42
  3. avatar
    [55] vininka [*]

    K anketě:
    -pokud si někdo myslí, že dítě zachrání skomírající vztah, tak není normální....
    -pokud si někdo myslí, že vztah zachrání druhé dítě, tak není tuplem normální...
    -v nefungujícím vztahu bych nešla vůbec do ničeho...

    superkarma: 0 04.10.2007, 22:37:50
  4. avatar
    [54] Suzanne [*]

    Dítě může oživit vztah. To ano. Ale nikdy nezachrání něco, co by samo o sobě nefungovalo! Už to bylo kolem mě tolikrát! Teď to zase vidím u sestřenice. Jak ta se dřela kvůli dítěti! Ano, dřela. A prd. Dítě má, ten její je už skoro v prdeli.

    superkarma: 0 04.10.2007, 21:12:36
  5. avatar
    [53] rek11 [*]

    OlgaMarie: souhlasím

    superkarma: 0 04.10.2007, 20:42:24
  6. avatar
    [52] OlgaMarie [*]

    Lindaa: Já ti upřímně radím: ulejvej,ulejvej,ulejvej prachy.Když už jsi s ním bez něj,tak ať nejsi chudá.Žádné dítě žádný vztah neudrží.Osvěžení je leda ve vnoučatech.Ta jsou fakt pro zábavu.

    superkarma: 0 04.10.2007, 20:07:28
  7. avatar
    [51] fialinka [*]

    Lindaa: vydrž, ono se to nějak vyvrbí, určitě. možná je to fakt jen prostě takový ten chlapský druh přístupu...

    superkarma: 0 04.10.2007, 20:00:34
  8. avatar
    [50] sunnynka [*]

    Tobbi: nezatracuju všechny chlapy na světě, a myslím, že ve svém životě mám štěstí na fajn chlapy. Otec mých dětí je fajn taky, stejně tak můj přítel, doufám poslední chlap v mém životě. Myslela jsem to spíš tak, že i když už se vztah nepovede, tak zůstávají děti, o které je potřeba se postarat tak, aby žily co nejlépe. Doufám, že svého úžasného chlapečka vychovávám tak, že jeho ženská bude jednou ráda, že ho má

    superkarma: 0 04.10.2007, 14:26:07
  9. [49] Tobbi [*]

    "Naštěstí děti jsou úžasné stvoření, díky kterým je život fakt krásný a tak čert vezmi všechny chlapy"

    No jo, a to tvoje úžasné stvoření dítě-chlapeček, díky němuž byl život fakt krásný, dospěje v chlapa, zplodí potomka, zachová se jako kretén a nějaká ženská si řekne: "Naštěstí děti jsou úžasné stvoření, díky kterým je život fakt krásný a tak čert vezmi všechny chlapy"
    Koloběh života

    superkarma: 0 04.10.2007, 13:33:47
  10. avatar
    [48] grofka [*]

    Linda. Mylady. holky, mluvite mi z duse

    superkarma: 0 04.10.2007, 13:10:20
  11. avatar
    [47] medved [*]

    s clankem plne souhlasim ja myslim, ze vztah je rad, kdyz dite prezije i fungujici natoz kdyz tam neco skripe

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:52:23
  12. avatar
    [46] Mylady [*]

    Lindaa: a drž se a měj ráda sama sebe. Možná bude líp.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:37:28
  13. avatar
    [45] kareta [*]

    Lindaa: a co si najít jinýho vikinga?

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:35:15
  14. [44] Lindaa [*]

    Evikus: Mylady: Holky dík.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:28:52
  15. avatar
    [43] Evikus [*]

    Lindaa: Souhlasím s Mylady. Nic jiného se zřejmě dělat nedá pokud není možné udělat radikální krok. A kdoví jestli by to k něčemu bylo. Tak držím palce ať to nějak dopadne - ve tvůj prospěch.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:25:55
  16. avatar
    [42] rek11 [*]

    Otázka je spíš kdo zachrání to dítě?!

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:17:52
  17. avatar
    [41] Mylady [*]

    Lindaa: no koukla jsem, že bydlíš v Dánsku. To ti tedy holka nezávidím. Asi vydržet a časem uvidíš co dál.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:10:19
  18. [40] Lindaa [*]

    Mylady: Tak to jsi vystihla naprosto presne.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:09:47
  19. avatar
    [39] Meander [*]

    madda: Co bereš?

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:06:34
  20. avatar
    [38] Mylady [*]

    madda: to tedy neznám nikoho, kdo tak miluje svou vlast. Jsi fakt jedinečná.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:06:21
  21. [37] Lindaa [*]

    Evikus: Jsou situace kdybych i uvítala, kdyby nekoho mel. Jenze on má svoje letadla, pocítace a kámose a to mu k zivotu stací. A se sexem jsem uz o tom premýslela, ale nakonec mi vyslo, ze mi to tak nejak vyhovuje. Zkousela jsem to, ale nejde mi se milovat bez citu. Ono je to dost tezký popsat. A mluvit s ním o tom? Tak 1) je to muj problém, protoze on city nepotrebuje (jak jsem uz psala) a 2)kdyz s tím mám problém proc se teda nezbalím a nejdu svou cestou. Byla to opravdu konstruktivní diskuze. Jenze ono sbalit se a jít není zase az tak jednoduché, navíc jako cizinka jsou moje moznosti dost omezené, vsechno na co mám dle zákona právo je jenom protoze jsem vdaná za domorodce. A co s detma? Puberta s nima mlátí vsema smerama a do toho rozvod? A kdo ví jestli bych je vubec dostala (nemám obcanství, nemám kde bydlet, nemám stálý príjem)a jemu jsou u pr...., takze ty nejhorsí léta by prozily kdo ví kde a jak. To radsi vydrzím pár roku bez citu a pockám, az na nás nebudou deti závislí a pak se sama uz nejak zivotem prokousu. Já vím ,vypadá to jako tradicní sebeobetování k vuli detem, ale já nejsem obet násilí apod. já jsem jenom desne nastvaná a k vuli tomu se nechci hnát do dalsích a jeste vetsích problému. A mimo jiné treba to je opravdu jenom krize po 40 (i kdyz podivná) a casem ho to samo prejde. Me nejvíc se... ty jeho extrémy: celý týden o nem nevím a jen se v sobotu odpoledne ukáze jeho kámos tak je manzel milující a vsímavý a jen za kámosem zapadnou dvere zase o nem nevím. Je neuveritelný jaký má pred známými prehled o tom kdy a kde a s kým hraje holka zápas, ale jinak si nepamatuje ani její narozeniny. A co uz vubec nechápu je, jak maniacky dodrzuje výrocí svatby (doma i pred cizími). To je ten NEJ den - nechápu.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:06:03
  22. avatar
    [36] Mylady [*]

    Lindaa: jednoduchý to nemáš, ale pokud je ti manžel věrný, o rodinu se stará, tak co nařešíš. Asi je takový patron a některý věci mu nedochází. A pubertální holčičky? To musíš vydržet. Určitě tě mají rády, ale tento věk je náročný. Mému synovi je teď 18 a začínáme si rozumět. Ještě před rokem jsem z něho šílela. Teď mě obejme, dá mi pusu (což zírám) a hlavně dá se s ním rozumně mluvit. A hlavně snad máš i jiné aktivity, než rodinu. Mě pomáhá práce, kde se můžu realizovat a plno jiných zájmů. A ono všude je něco. Pokud někdo říká, že si žije nádherně a bez problémů, tak si lže do vlastní kapsy.

    superkarma: 0 04.10.2007, 12:02:01
  23. avatar
    [35] Kassy [*]

    madda: Já čekala "láska k Bohu", podle toho předešlého textu, a ono k vlasti

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:58:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [34] Evikus [*]

    Lindaa: A nemá někoho jiného? Nespíte spolu, nevyžaduje žádnou blízkost, nezajímá ho kde si,....
    Co pokusit se probudit jeho zájem o sex? Všude o tom píšou - hezké prádlo, dobrá večeře,....a nebo mu to prostě říct na rovinu.

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:46:24
  2. [33] Lindaa [*]

    Evikus: neomluvej se. Sex - hm a co to je?
    Kazdý jsme jednou nahore a jednou dole. Já zastávám názor, ze nejak bylo a nejak zase bude. Jen me to desne stve. Ono se to nejak vyvrbí. Ale pokud nekdo máte radu nebo nápad sem s ním. Jeden chlap na kterýho vlezla po ctyricítce depka (nebo cert ví co jinýho) me prece nezdolá.

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:39:46
  3. [32] žanýsek [*]

    Ahoj, mám podobný problém. Jsem svobodná matka s 3 letou dcerkou. Žiji v 1 domácnosti i s "přítelem" - otcem mého dítěte. Po jistých problémech s jeho bývalou rodinou jsem ho přestala milovat, protože "nechal" tu naši. On mě pořád miluje a chce se mnou další miminko. Já mám jiný postoj, ikdyž bych strašně moc moc chtěla další dítě. Ale když pomyslím na to, že ho nemiluju, a potom se 2 dětma někde uprostřed města bez prostředků... Raději na to nemysllím. je mi z toho smutno. Jedna strana srdce říká - vykašli se na něj, a druhá strana říká - měj velkou rodinu...

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:38:19
  4. avatar
    [31] Meander [*]

    Nezachrání. Dítě dokáže podělat i fungující vztah, ten zkomírající akorát dorazí.

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:30:51
  5. avatar
    [30] sunnynka [*]

    Jenže někdy to ve vztahu není až tak úplně špatný, ty se rozhodneš pro druhé dítě, že to pak bude už to jediné co vám chybělo a zjistíš, že tím jsi ten vztah už úplně pokazila. Naštěstí děti jsou úžasné stvoření, díky kterým je život fakt krásný a tak čert vezmi všechny chlapy

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:26:29
  6. avatar
    [29] Evikus [*]

    Lindaa: Tak to fakt nevím jak bych to řešila . Promluvit si s ním to už jsi asi zkoušela a zřejmě to nikam nevedlo. Promiň že se na to ptám, ale jak jste na tom v sexu? Myslím jako jestli aspoň tam cítíš, že tě má rád a jestli se ti to prostě líbí. Vím že je to hodně intimní otázka, ještě jednou se omlouvám.

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:23:42
  7. [28] Lindaa [*]

    bookcase: Prusvih je, ze jsem ve svým zivote udelala pár rozhodnutí, která v danou dobu a v dané situaci se zdála jako nejlepsí. Az ted s odstupem casu vidím co jsem tím zpusobila a kolika lidem ublízila, treba se neco dalo resit i jinak. Výsledek je, ze uz tech blízkých moc nemám a to co zbylo se snad ani blízkým nazvat nedá. Inu platím za hríchy mládí. A tady mám jenom toho mýho nechápajícího manzela, dve pubertální holcicky (ty mají svých problému dost) a manzelovu (objímací)rodinu. Takze obcas me prepadne touha se na vsechno a vsechny z vysoka vyprdnout, obvykle to resím ignorací manzela a pár a druhý den me bolí hlava.

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:13:48
  8. avatar
    [25] bookcase [*]

    Lindaa: to teda nemáš moc jednoduché..a navíc tak daleko od blízkých

    superkarma: 0 04.10.2007, 11:06:02
  9. [24] Lindaa [*]

    Evikus: Jo, tak nejak ano. Svým zpusobem mi to i vyhovuje. Jenom nevím jestli je to z jeho strany nezájem a pohodlnost, a nebo jestli mi tak strasne verí. Kdybych celou noc neprisla domu tak mi zavolá a zeptá se na dve veci 1)jestli je dneska vecere a nebo jestli si má neco sám ulovit v lednicce a 2)jestli jsem nekde nerozflákala auto. A vís, ze obcas clovek potrebuje obejmout, proste pár vterin cítit blízkost toho druhého a kdyz uz ho k tomu dokopu a nebo se mu sama vecpu do náruce tak ceká kdy me to prejde. A vety typu: nojo uz te to zase chytlo, uz jsi skoncila, stací ti to apod. mi náladu rozhodne nezvednou a obcas me prepadne myslenka, se na to vykaslat.

    superkarma: 0 04.10.2007, 10:54:35
  10. avatar
    [23] bookcase [*]

    Ne.
    Ne.
    Ne.

    superkarma: 0 04.10.2007, 10:46:08
  11. avatar
    [22] Evikus [*]

    Lindaa: A jsi s ním šťastná?

    superkarma: 0 04.10.2007, 10:40:27
  12. [21] Lindaa [*]

    Chlapi jsou obcas pekní idioti. Kdyz to tady tak ctu tak snad dám tomu svýmu dalsí sanci. Milenky nemá, nechlastá, deti jsou mu sumafuk, ale kdyz je potreba tak se o ne postará (pravda krapet svérázne, ale postará). On jenom nepotrebuje city k zivotu a desne se diví, ze já ano. Tak holky kamenujte muzský dál at se mi spraví nálada.

    superkarma: 0 04.10.2007, 10:18:40
  13. avatar
    [20] Evikus [*]

    myše: Moje známá zažila něco podobného - spíš jen ten začátek je podobný. S manželem měli jedno dítě 2,5 leté a dohodli se na druhém. Ale on - i když věděl, že se pokouší o dítě - spal se svojí milenkou a když byla manželka v 10. týdnu tak jí oznámil, že odchází k milence. Když se ho ptala - proč jí neřekl, že má někoho jiného a proč se teda snažili o dítě - tak jí řekl, že se bál jí to říct. Je to normální?
    Tak šla na potrat a rozvedli se. Chápu jí, co by dělala se dvěma dětma sama s mateřskou.
    Nehledě na to, že když mu řekla, že co má teda dělat když je těhotná a on odchází tak jí řekl, že pokud si ho nechá, tak to snad nějak skousne....

    superkarma: 0 04.10.2007, 10:10:07
  14. avatar
    [19] myše [*]

    dítě vztah neslepí. Můj příběh na toto téma - chtěla jsem druhé dítě, nicméně netušila, že manžel se angažuje také někde jinde. Víc než půl roku se mi nedařilo otěhotnět (ne že bychom se moc snažili, tak normálně jsme jen nedávali pozor. Nakonec když jsem byla ve 4. měsíci jsem je oba našla u nás v obýváku... Nic moc. Narodila se mi malá Amálka, kterou tatínek prvního půl roku ani nechtěl pochovat jak se citově odtahoval Nechápu jak se mnou mohl spát, když dítě nechtěl a měl v plánu odejít. Chlapi jsou fakt divní. No, pak jsme to nějak slepili - kam bych se taky poděla se dvěma malými dětmi na mateřské, že? a vydržela jsem to ještě 5 let (a pár jeho milenek). Dnes je Amálce 8, v žádném případě nelituji, že ji mám. Lituji jenom ztracených let v nefunkčním vztahu. Dítě opravdu nic nezachrání. Ani pocit zodpovědnosti v chlapovi neprobudí, pokud ho nemá vrozený.

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:58:51
  15. avatar
    [18] Amálie [*]

    malenina: Však jo, držim jí pěstě, půjčila jsem jí knížky o těhotenství a jsem na telefonu (místo manžela ), když jí chytaj těhunáladičky.



    a....: Ano, stojí o ně a je na to připravená. Domluvila si, kde vezme výbavu, kdo jí co půjčí, co bude třeba koupit a teď čeká. Jestli ve zdraví vstoupí do čtvrtého měsíce, řekne o těhu okolí. Zatim nechce, páč viděla případy kolem sebe (viz já a jedna známá). Akorát nečekala, že při sexu 1x za měsíc otěhotní, když rok se snažili a nic . Samozřejmě si přeje a přiklání se k tomu, aby manželství "zachráněno" bylo. Je to ale rozumná holka a její činy jsou rozumnějšího rázu, než slova. Tak snad bude ok, ať už to dopadne s manželem jakkoli.

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:34:24
  16. [17] a.... [*]

    Amálie: No v tomhle případě jde hlavně o to, jestli ona o to dítě stojí a jestli je připravená ho vychovávat bez tatínka Tahle eventualita by měla hrát v jejím rozhodování hlavní roli, ne úvahy o tom jak to ovlivní její manželství, protože to dopředu stejně nikdy neodhadne. I tam, kde to vypadá idylicky to může být za pár let úplně jinak.

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:20:21
  17. avatar
    [16] malenina [*]

    Amálie: Tohle je trochu jiné kafe. Když už se stalo a chtějí to zkusit, tak nezbývá než jim popřát hodně štěstí. Já osobně bych v tomhle případě na potrat taky nešla. Určitě je jednodušší uklidnit se tím, že dítě manželství zachrání (když už je na cestě)a nepřemýšlet nad tím, že to nemusí dobře dopadnout

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:19:17
  18. avatar
    [15] Amálie [*]

    malenina: Taky jsem měla za to, že tohle si fakt lidi myslet nemůžou.

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:12:00
  19. avatar
    [14] Amálie [*]

    Moje kamarádka je právě pár týdnů těhotná, snažili se rok. Její manželství je velice problematické soužití dvou lidí s naprosto odlišným temperamentem, byť samostatně jsou oba moc fajn. A právě když se dohodli, že na čas půjdou od sebe, otěhotněla. Inu kdo chce kam, ať si tam jde sám. Všichni jí říkáme, že to je velká blbost. Ze začátku uvažovala i o potratu, páč sama říkala totéž, ale teď už se přiklonila k názoru, že těhotenství manželství určitě spasí, že to je to, co určitě potřebovali.

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:10:11
  20. avatar
    [13] Solei [*]

    On neví nebo nechce ona touží. Ona vysadí ochranu, jemu nakecá, že selhala antikoncepce - takže... buď se vemou a rozvedou se nebo spolu začnou žít, ale stejně nakonec s 80% pravděpodobností ji on opustí - buď už během těhotenství nebo v prvních měsících života dítěte (vyjímečně letech). připadá mi to jako hodně hloupý pokus udržet si chlapa.

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:05:46
  21. avatar
    [12] malenina [*]

    1. To si snad nemyslí nikdo
    2. Ad. 1
    3. Nejsem padlá na hlavu

    superkarma: 0 04.10.2007, 09:02:50
  22. avatar
    [11] SENSITIVESKIN [*]

    Redakce, probuď se!

    superkarma: 0 04.10.2007, 08:35:05
  23. avatar
    [10] Z_U_Z_U [*]

    Rikina: souhlasím s tebou

    superkarma: 0 04.10.2007, 08:31:22
  24. avatar
    [8] rek11 [*]

    Rikina: já určitě ne souhlasim s tebou

    superkarma: 0 04.10.2007, 08:15:07
  25. avatar
    [7] Evikus [*]

    Nyotaimori: Fructia: Ne, proč?
    lea: Co to s tím má společného?

    superkarma: 0 04.10.2007, 07:47:04
  26. [6] lea [*]

    Ja mam lepsi pribeh:
    On bydli u maminky, ona u svych rodicu. Chodi spolu 6 let. On, protoze ztratil svou lasku od zakladni skoly (chodili spolu do 22 let), ona se konecne dockala. On je o 4 roky mladsi (to jen tak na okraj).
    Ona si vzala uver 600tis., protoze on nesnasi jeji rodice, proto zacali pristavovat u jejich rodicu na domecku (on snimi bydlet nechce - pochopitelne). Nikdy spolu nezili, on ma zenu na noc, ona vytouzeneho kluka-chlapa.
    Tramtarara - blizime se do finise. Penize dosly (po 6 mesicich), on hradi veskere vydaje na pristavbe. Maji mimino, uz dva mesice. Ona stastna jak blecha, protoze uz bylo "na case", on je rad, ze ma klid - vsichni jeho znami do nej kopali, ze v jeho letech (28) jeste nema potomka.
    A zaver? Ona ma sve vytouzene dite (je to krasny chlapecek - on u porodu byl jen castecne - cisar), on si nasel po 6 letech opet cestu ke sve prvni lasce, schazeji se.
    To asi tezko bude mit stastny konec, co Vy na to?

    superkarma: 0 04.10.2007, 07:28:02
  27. avatar
    [5] fructia [*]

    Ano, to je vtip?

    superkarma: 0 04.10.2007, 04:54:07
  28. avatar
    [3] trdlo [*]

    Rikina: ja zase deti nemajic, mlceti budu

    superkarma: 0 04.10.2007, 01:16:01
  29. [2] Rikina [*]

    K odstavci "Okamžik porodu" bych si dovolila upozornit, že taky může nastat situace, kdy žena nechce a muž chce, nebo dokonce že nechtějí oba. Třetí varianta se mi zdá nejrozumnější. Ale MATKY mě teď ztrestají pohrdáním za rouhačské řeči.

    superkarma: 0 04.10.2007, 00:46:17
  30. [1] Rikina [*]

    "Dítě totiž není pro rodiče, rodiče jsou tu pro něj. A používat nový život pro svůj boj o svůj vztah je krajně nezodpovědné." - Tohle vytesat velikým, hodně velikým písmem, a některé lidi před ten nápis denně vodit a nechat nahlas číst. Člověk, který uvažuje jenom z hlediska své touhy po dětech, je sobec.

    superkarma: 0 04.10.2007, 00:39:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme