Diskuze

Záchrana vztahu

Rada a zkušenost?

Ahoj. Je to dost čerstvé a není ským se poradit. Jsme spolu s partnerkou 6 let. Na začátku vztahu jsem já udělal chybu a byl z toho jeden úlet. Pyšný na to nejsem. Partnerka dala našemu vztahu a mě ještě šanci. Poslední roky se zdálo všechno dobré, ale asi jsem dával poslední dobou málo najevo city a lásku. Přišla s tím, že si musímě dát pauzu a odstěhuje se. Byla to jak rána z čistého nebe. Nepřekonala tu ztrátu důvěry z minulosti a nemůže mi věřit. Řekl jsem jí, že jí moc miluji budu se snažit, aby se náš vzah vyvíjel a poprosil jí ,aby neodcházela. Je lepší nechat jí čas a klid nebo bojovat, aby zůstala. Bolest a smtutek zamlžuje rohodování. Díky za životní zkušenosti. Jirka

15.08.2010 - Partnerské vztahy - autor: atuin

Nutná registrace

Pro přispívání do diskuzí je nutná registrace.

Další příspěvky

Příspěvky:

  1. [38] kartarkahana [*]

    Na těchto stránkách Vám nabízím výklad TAROTOVÝCH karet, mariášových karet, cikánských karet, které si můžete nechat vyložit písemně, telefonicky, i osobně. K výkladu karet nejčastěji používám mariášové karty, tarot a cikánské karty a další. Tyto karty po určitém čase střídám, protože ze zkušenosti vím, že i karty potřebují odpočinek. Pokud jste se skutečně rozhodli svůj problém řešit, pak Vám ráda pomohu. Důležité je uvědomit si, že hlavní rozhodnutí stejně zůstává na Vás. Vy jste ti, kteří o svém životě rozhodují a já jsem pouze ta, která vám může pomoci, či vás nasměrovat na Vaší životní křižovatce. Konečné rozhodnutí ale máte v rukách Vy.

    Více zde: http://vylozitkarty.webnode.cz/o-mne/

    superkarma: 0 06.07.2012, 16:14:55
  2. avatar
    [37] black.bird.third [*]

    Rozhodně bych jí nechala čas. Zajímalo by mě, jak to dopadlo, když byla diskuze založena již v roce 2010!

    superkarma: 0 20.06.2012, 23:56:09
  3. [36] Keltka [*]

    Jirko, dala bych být vámi najevo své city současné partnerce-požádala jí o ruku, tím by snad přišla na to, že to myslím vážně. Pokud jste opravdu teď už čestný a vaše avantýry se nebudou opakovat.

    Sml16 ať se rozhodne tím sama, zda do toho chce jít, či ne, je to poslední šance, pak bych být vámi začala už s čistým štítem někde jinde, s nějakou novou slečnou. Bude to lepší, pokud je tam u součastné partnerky neustálá nedůvěra. Někdy se stane, že i druhý pak "zahne" proto, aby odpustil.

    superkarma: 0 20.06.2012, 22:03:51
  4. [35] housenkam [*]

    Všechny zdravím a upřímně přeji všem, ať se Vaše problémy co nejdříve vyřeší.

    Jenže by to nebyl život, kdyby štěstí dovolil všem a stejně tak jej nedovolil mě. Jsem si jistá, že je zde mezi námi spousta mě podobných, a přestože nikomu nepřeji nic špatného, věřím, že se jestě mnoho dalších najde.

    Pokud se vše nakonec zvrtne, doufám, že si na můj příspěvek vzpomenete, mohl by se hodit. Naše problémy nám pomohla vyřešit advokátní kancelář akpzl.cz. Nechám vám tu pár odkazů, neboť je mohu opravdu doporučit.

    Hlavní strana:

    Advokátní kancelář

    Vymáhání pohledávek

    Podle bydliště:

    Advokátní kancelář Brno

    Vymáhání pohledávek Brno

    Advokátní kancelář Praha

    Vymáhání pohledávek Praha

    superkarma: 0 20.06.2012, 13:15:04
  5. [34] Jája und Pája [*]

    zkuste nove v Brne - www.seznamtese123.cz

    superkarma: 0 14.06.2012, 17:43:57
  6. avatar
    [33] danca79 [*]

    Jirko at to vsechno dobre dopadne - at uz se soucasnou partnerkou nebo nekym novym. Ono kolikrat cloveku nedojde kde udelal chybu dokud toho milovaneho cloveka neztrati Sml15

    Ja jsem ted taky hodne smutna, jedna manzelova znama se rozvadi a zacla ho tahat ven...a on chodi. Tu obed, tu dalsi, naposled byli v hospode a to navic prisel s tim ze dotycne nabidl aby u nas prespala. Prisli skoro ve ctyri rano...a manzel byl opily (coz se stava uplne minimalne) a ja jak blbec kolem nej dalsi hodinu a pul litala, aby se neudusil zvratky....A ja jsem smutna a nevim co delat..jsme spolu pres pet let a obcas mam dojem ze tech kritickych sedm asi uz nezvladneme... Rekla jsem mu uz stokrat ze se mi to nelibi ze se s ni schazi, ale doma ho drzet nebudu. Nechci byt uplna hysterka...ale nemam do toho daleko...A od ni mi prijde bezohledne, ze nepremysli nad tim, ze mi to jejich setkavani treba muze vadit, nikdy me nepozvala at se pripojim, nikdy se nezeptala jestli je to v poradku - kdyby udelala jedno nebo druhe, byla bych klidnejsi, ale zivot byl vzdycky jen o tom co chce ona.... Nikdy jsem nebyla zarliva, ale kdyz vidim jak ona se ozve a manzel okamzite skace, je mi uzko. A mam strach ze to, ze jeji manzelstvi se rozbilo, nakonec rozbije i to moje....

    superkarma: 0 27.05.2012, 04:43:53
  7. avatar
    [32] danca79 [*]

    @Alpany - Blog "alpany" nenalezen

    superkarma: 0 27.05.2012, 04:36:21
  8. avatar
    [31] arminka [*]

    mám zkušenost,že když rozbiješ vázu tak jí můžeš slepovat jak chceš a už nikdy nevypadá jako nová,vždy na ní zůstane nějaký škrábanecSml58

    superkarma: 0 07.04.2012, 11:43:55

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] kocicih [*]

    zkazil si vše na začátku, typickej chlap.... a druhá chyba, že si ji nedával najevo city...

    superkarma: 0 11.03.2012, 20:28:32
  2. [29] Saritka [*]

    Jedině čekat a ukázat, že Ti může důvěřovat.Sml16

    superkarma: 0 25.02.2012, 13:29:18
  3. [28] Lenista [*]

    Jsme s manželem 12, před 8 lety si našel přítelkyni, trvalo to asi rok.... bylo to hrozné období, nakonec se domů vrátil, ale dlouho to trvalo, než jsem mu zase začala věřit, ale pak to bylo mezi námi zase fajn, dá se říct, že hodně fajn, najednou to byl pevný vztah, byli jsme oba spokojení... alespoň jsem si to myslela.... loni v létě přišel najednou z manželovy strany obrat o 360°, který trvá doteď a za kterým stojí opět žena..... a já si najednou nevím co počít, všechno se mi najednou rozbilo ze dne na den, manžel to zapírá, ale jsou to z jeho strany jenom samé laciné  lži a výmluvy a to snad bolí ještě víc. Nevím co mám dělat, kdyby to šlo, tak od něj hned odejdu, ale nevím kam. Jsem na něm finančně závislá, podporuje mého syna z předchozího vztahu jak na studiu tak ve sportu, sama bych si to nemohla dovolit, manžel se s v žádném případě rozvést nechce, protože mu to tak vyhovuje. Takže sama nevím, co poradit, spíš bych to nechala na ni, ať se sama rozhodne....

    superkarma: 0 13.02.2012, 10:34:14
  4. [27] Lenista [*]

    Jsme s manželem 12, před 8 lety si našel přítelkyni, trvalo to asi rok.... bylo to hrozné období, nakonec se domů vrátil, ale dlouho to trvalo, než jsem mu zase začala věřit, ale pak to bylo mezi námi zase fajn, dá se říct, že hodně fajn, najednou to byl pevný vztah, byli jsme oba spokojení... alespoň jsem si to myslela.... loni v létě přišel najednou z manželovy strany obrat o 360°, který trvá doteď a za kterým stojí opět žena..... a já si najednou nevím co počít, všechno se mi najednou rozbilo ze dne na den, manžel to zapírá, ale jsou to z jeho strany jenom samé laciné  lži a výmluvy a to snad bolí ještě víc. Nevím co mám dělat, kdyby to šlo, tak od něj hned odejdu, ale nevím kam. Jsem na něm finančně závislá, podporuje mého syna z předchozího vztahu jak na studiu tak ve sportu, sama bych si to nemohla dovolit, manžel se s v žádném případě rozvést nechce, protože mu to tak vyhovuje. Takže sama nevím, co poradit, spíš bych to nechala na ni, ať se sama rozhodne....

    superkarma: 0 13.02.2012, 10:34:03
  5. [26] pepajr [*]

    Poslal jsem své přítelkyni http://test-tehotenstvi.cz/?stranka=4.

    superkarma: 0 01.02.2012, 15:14:22
  6. [25] alpany [*]

    Někdy je dobré bojovat, jindy dát čas a někdy nezbývá než odejít nebo nechat, aby odešla. Ono dát si pauzu je jedna věc, ale sbalit si kufr je věc druhá. Toto nevypadá na šťastný konec v podobě návratu.

    Taková pauza, konec vztahu nikdy není náhlý, zbrklý, nečekaný, vždy tomu něco předchází a já věřím, z vlastní zkušenosti vím, že to nějakou dobu trvá, než se rozhodnete ze vztahu odejít. Problém je v tom, když si protějšek myslí, že je to z čista jasna, pak si dost dobře nevšímá vývoje vztahu, náznaků, gest, všeho, co ten vztah ke konci vedlo a vede. Ve vztahu nejsme sami, jsme tam vždy dva, tedy je třeba tomu druhému věnovat určitou pozornost.

    Ráda bych nějak víc pomohla nebo poradila, ale konečné rozhodnutí není na mne. Nabízím výklad karet, naše poradna má novou rubriku Online poradna, výklad zdarma, nabízím, ale nenutím. www.alpany.blog.cz

    Eva

    superkarma: 0 20.12.2011, 17:25:38
  7. [24] járuš1 [*]

    Já už jsme mu nikdy nevěřila a rozvedli jsme se.

    superkarma: 0 17.12.2011, 20:24:56
  8. avatar
    [23] florbal [*]

    Ahoj,jsem zastáncem názoru netlačit,nechat čas.

    Čím víc se na pilu tlačí,tím víc řeže a to pro vztah není dobré.Čas ukáže,jestli to byl hluboký vztah.

    Na druhou stranu ale vím ze zkušenosti,že když se něco rozbuje,je to již napořád jen slepené.

    Vydrž a čas ukáže.Sml79

    superkarma: 0 16.12.2011, 11:40:29
  9. [22] akčak [*]

    když chce jít at jde ,chvíli počkej ,jestli tě miluje tak se vrátí ,přece nechceš aby byla s tebou jen proto ,že ji miluješ a ona tebe ne

    superkarma: 0 16.12.2011, 06:15:12
  10. [21] mladostradost [*]

    Já se zase potýdám s tímto problémem . Manžel, se kterým jsem 30 let, začal vyhledávat na netu erotické priváty a jsem si jistá, že už i nějaký navštívil. přitom máme sex 2x do týdne. Docela to nemůžu vydýchat, nevím jak se mám zachovat. Třeba mi Váš nezaujatý názor pomůže

    superkarma: 0 14.12.2011, 11:49:12
  11. avatar
    [20] babicka11 [*]

    zajímalo by mě, jak to dopadlo .....Sml79

    superkarma: 0 30.11.2011, 12:35:03
  12. [19] jithule [*]

    nemám zkušenost

    superkarma: 0 30.11.2011, 10:08:06
  13. [18] Keltka [*]

    Ono se to opravdu velmi těžko vrací - ta důvěra. Snad jste se poučil pro příště a neuděláte v dalším vztahu stejnou chybu. Já to vidím jako ztracené.

    superkarma: 0 28.11.2011, 02:31:40
  14. [17] eva.p [*]

    Myslím, že by ti mohla pomoci nějaká partnerská poradna . Třeba ti tam budou umět poradit. Já s tímto zkušenosti nemám.

    superkarma: 0 03.10.2011, 13:12:56
  15. [16] eva.p [*]

    Myslím, že by ti mohla pomoci nějaká partnerská poradna . Třeba ti tam budou umět poradit. Já s tímto zkušenosti nemám.

    superkarma: 0 03.10.2011, 13:12:46
  16. avatar
    [15] babicka11 [*]

    Když chce jít, ať jde.....scházet se můžete jinde, pokud o to budete stát oba dva, jeden na to nestačí. Třeba jí brzy dojde, že jí chybíte a když ne, žádná škoda, odešla by později tak jako tak...Sml22 a měli byste třeba i děti a to je pak ještě horší ...

    superkarma: 0 13.12.2010, 17:29:38
  17. avatar
    [14] oalison [*]

    kobližka — #8 To máš pravdu, cesta k tomu, aby si to člověk uvědomil a pochopil je dlouhá. Já už jsem asi v té lepší polovině, nevolám, nepíšu, když mě požádá o pomoc, pomůžu, kvůli tatínkovi. Jinak nevím co dělá, s kým se stýká, neřeším. Nebudu lhát, že bych si to nepřála jinak.   Ale přesně mi dochází, že pokud budu pořád jen doufat a čekat, jestli nezmění názor, nebo se nevrátí, nikam se neposunu, zůstanu na mrtvým bodě. A to nechci, nechci být otrokem citů k jednomu člověku, který snad ani nepochopil, jak se ke mě chová... A taky už konečně vím, že  člověk musí žít hlavně sám za sebe. Neznamená to být sobec, ale nepopírat svoje já a základní spokojenost, kvůli někomu. Nevim jestli to píšu srozumitelněSml16

    superkarma: 0 11.12.2010, 10:22:33
  18. [13] wewika [*]

    Prosit jí aby zůstala anebo ji nechat jít....To je těžko. Jen ty sám víš jak to mezi Vámi je. Každý vztah je individuální a potřebuje individuální řešení problémů. Po šesti letech soužití svým způsobem partneři ví, co chtějí. Buď s tím člověkem chci být, tudíž počítám s tím, že si ho jednou vezmu, anebo pochybuji, něco nehraje a radši vycouvám. Tohle je asi tvůj případ. Tvoje partnerka pravděpodobně váhala a nebyla si stoprocentně jistá, co chce...Možná chce zkusit ještě něco jiného a možná také potom zjistí, že to, co opravdu chce, jsi právě Ty! Určitě bych jí dala prostor a k ničemu ji nenutila. Pokud ji opravdu miluješ, ujisti ji o tom, ať ví že v tobě jsou city k ní pořád živé, promluvte si...Z vlastní zkušenosti vím, že láska se nedá vynutit, pokud k někomu něco necítím, nelze to lámat přes koleno...Věřím že zrovna v tomto období je to pro tebe těžké a budu držet palce, ať to dobře dopadne. Někdy je ale lepší toho druhého nechat jít, třeba na tebe čeká někdo lepší....

    superkarma: 0 05.12.2010, 22:58:12
  19. avatar
    [12] hubajda [*]

    Ja prozila neco podobneho muj pritel po 9 letech i nasel pritelkyni musim hned na zacatku upozornit ze je hodne zarlivej a nemel proc jako blesk s cisteho nebe me oznamil ze odchazi byla jsem v soku a zaroven jsem nemohla se zhroutit protoze jsem zrovna nastupovala do nemocnice vubec jsem ho nechapala den ze dne odesel zle jsem to nesla ze zacatku jsem si snim psala pak najednou zacal chodit na nastevu nebo jen pro veci ktere mel jeste u me dokonce male koupil darek na vanoce aj me maleho medu v hrnicku nechapala jsem to ze je sni a zaroven chodi ke me takto trvalo rok a pak se vratil ja ho vzala na zpet je to uz dva roky co je zpet a je to mezi nama stale hezke jako kdysi nazacatku po predeslem vztahu dostal vice rozumu a pochopil co ztratil clovek zrejme potrebuje odlmku aby pochopil co ztratil a usporadat si myslenky

    superkarma: 0 30.11.2010, 16:37:20
  20. [11] martyf [*]

    http://www.vykladkaretonline.estranky.cz/

    superkarma: -1 28.11.2010, 11:36:00
  21. [10] ivetinkav [*]

    i dr. Plzák říkal, že souhlasí s roční pauzou, a vřele ji doporučoval

    superkarma: 0 20.11.2010, 13:38:05
  22. [9] atuin [*]

    Když se úplně odpoutáte paradoxně právě potom začnou druhého ,když to nemá úplně zavřené fungovat přítažlivé síly. Já jsem na posledním setkání řekl "ten vztah v podobě vjaké byl je pro mě uzavřený a opravdu jsem se choval jako pitomec"...teď svojí enegrii zaměřím na věci pro někoho možná přízemní ,ale pomáhá to...byt, dodělání školy.

    superkarma: 0 12.11.2010, 09:38:51
  23. avatar
    [8] kobližka [*]

    oalison — #7 Mě se líbí,jak radíš Jirkovi přesně to,co by sis měla sama už konečně uvědomit.Máš pravdu,že zdravý vztah není o závislosti,ale ty taky pořád na něco čekáš...nebo spíš na někoho.Myslela jsem,že už jsi to překonala....

    1. na komentář reaguje oalison — #14
    superkarma: 0 06.11.2010, 22:17:45
  24. avatar
    [7] oalison [*]

    atuin — #6 Já bych to ještě trošku poladila: NEČEKEJ... i to že na to jenom myslíš a že vlastně pořád podvědomě předpokládáš, že se k tobě vrátí z tebe ten druhý vycítí... Je to těžký, ale teprve, až když plnohodnotně dokážeš stát sám za sebe a ani podvědomě si neříkat, že bez ní nemá život smysl, pak může nastat ten zvrat, že jí najednou začneš zajímat a že přesně vedle takového sebevědomého chlapa by chtěla žít. Možná to zní trošku nelogicky, ale zdravý vztah není o závislosti, je o respektování, vzájemné podpoře a kompromisu... A podle mého názoru, dost lidí dělá chybu v tom, že se upne na partnera a má pocit, že dokud jsou spolu, musí mít společné zájmy, a že všechno musí dělat spolu... vystihuje to taková ta typická věta na svatbě. Končí JÁ a TY a začíná MY. A na základě toho pak lidi nevědomě páchají ty nejhorší chyby ve vztahu.

    1. na komentář reaguje kobližka — #8
    superkarma: 0 01.11.2010, 15:57:04
  25. [6] atuin [*]

    Chci poděkovat za rady a podporu. Ještě se najdou lidé, kterým není vše lhostejné. Rozhodl jsem se, před měsícem a půl, že komunikaci úplně utnu a počkám. Není to jednoduché, ale která žena by chtěla muže co jí stále píše a ví, že bude-li chtít vrátí se. Takové čekání není jednoduché, ale zaměříte se na sebe a otevřou se komnaty, které jste ani nevěděli, že je máte. Začal jsem tedy pracovat na sobě. Po měsící začala občas psám. Jedná se vesměs o praktické věci, ale i to je pokrok. Proběhlo i pár telefonátů. Netlačím na nic, nechávám tomu volný průběh, nevaracím se k minulosti a čekám. Ano stále o ní stojím :-).

    1. na komentář reaguje oalison — #7
    superkarma: 0 29.10.2010, 18:40:00
  26. [5] Wewerka [*]

    Sml79

    superkarma: 0 26.09.2010, 13:04:16
  27. [4] Jaška [*]

    Milý Jirko,můj příběh je podobný. Je to dva měsíce co mi člověk, který mě přesvědčil, že mu mám věřit, oznámil, že změnil názor na to co od života chce a do jeho nové představy já jaksi nezapadám.Když jsme se před 7 lety dali dohromady byla jsem rozbitá po předchozím vztahu, kdy mne partner nechal po 4 letech poté co se nám narodil syn a on se ještě nechtěl vázat. Nechtěla jsem za žádnou cenu prožít ještě jednou totéž a byla jsem v té době naprosto rozhodnuta poradit si sama. Ale on byl velmi přesvědčivý. Sliboval a opravdu své sliby začal plnit. Bránila jsem se uvěřit, ale nakonec jsem podlehla.Vzala jsem si ho. Měla jsem dát na své instinkty, věděla jsem že je janek, ale měla jsem pocit, že je fair a za svým slovem si stojí. Pořád ho miluju, ale on říká, že už před dvěma roky změnil názor na to co od života chce a co mělo být naše. Ale neřekl mi to. To bolí. Při rozchodu na mne vysypal obrovskou hromadu špíny. Vytknul mi úplně všechno i to co se mu dříve líbilo. Stále zdůrazňuje jak myslí jen na ni..... Nebo spíš zdůrazňoval. Odstěhoval se....

    Pořád ho miluju a hrozně to bolí.Jsem úplně rozbitá a bojím se, že už nikdy nenajdu ztracenou důvěru. Ale......to, že se zamiloval do jiné dívky to bych skousla, nejsem naivní, to se může stát po letech manželství (po 7 letech je prý krize), dokonce bych snad i skousla jednorázovou nevěru. Ale on začal okamžitě pálit mosty a to velmi důrazně. Ublížil mi mockrát, jsem celá rozbitá a mám těžké deprese. Člověk který mi slíbil ochranu, mě zašlapal hluboko do země a pak si do mě ještě párkrát kopl. Proto ti říkám, neuvažuj o tom jestli jste si ublížili zakoukáním kam jste neměli, ale jestli jste svého partnera neranili daleko, daleko hlouběji.

    Pokud by někdo věděl, jak vrátit dospělé ženě,důvěru k lidem...... Kamarádka co mne zná už dlouho a zná i jeho, mi radí, že si mám najít už konečně chlapa a ne  kluka co si na chlapa hraje. Já si ale pořád myslím, že můj muž byl pro mne ten pravý a že se jen zatoulal sám v sobě. Sml15

    superkarma: 0 06.09.2010, 21:15:55
  28. avatar
    [3] Tulinka [*]

    arakain1 — #2 Já bych to jako konečnou nebrala.Jinak s ostatním souhlasím Sml22Sml22 Časem se uvidí,třeba na to sama příjde a ozve se.Ale víc jak půlrok bych nečekala.

    superkarma: 0 01.09.2010, 20:53:23
  29. [2] arakain1 [*]

    ...Přišla s tím, že si musímě dát pauzu a odstěhuje se....to je prostě konečná - ona nechce nic řešit, už si to dávno v hlavě vyřešila.

    Dej si pauzu, dělej si radost a počkej až potkáš správně naladěný protějšek - hlavně té své šestileté známosti nepiš, nevolej a nech ji být .... jen se ztrapníš.

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #3
    superkarma: 0 31.08.2010, 21:56:18
  30. avatar
    [1] oalison [*]

    Určitě nechat jí čas a klid, čím víc se tlačí na pilu, tím víc ten druhý má tendenci od všeho utéct. To už je prokázaný. Držím pěsti, taky něco řeším a ta zamotaná hlava neni nic moc.

    superkarma: 0 24.08.2010, 14:27:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Rubrika: Vztahy a sex

Novinky

Dnešní vydání

Doporučujeme

Nově založené

Nejprohlíženější

Nejdiskutovanější

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme