Bulvár

Zabiju tebe i tvý děti!

Byl to kamarád. Ne moc dobrý, prostě jeden z party, ve které jsme se kdysi, v sladkých -nácti, scházeli. Nijak zvlášť mě nezaujal a asi bych na něj po čase i zapomněla, kdyby... Kdyby se do mě nezamiloval.

Když láska obtěžuje
Začalo to drobnými pozornostmi. Nosil mi kytky, kupoval bonboniéry a zval mě na obědy. Od samého počátku jsem ho odmítala – dárky nepřijímala nebo rozdala mezi všechny, jídlo si platila sama. Ale on se nevzdával. Začal mi psát milostné básničky a e-maily, pořád mi smskoval nebo volal. Dárky, které jsem mu vytrvale vracela, byly čím dál tím dražší, a zbavit se jeho doprovodu až před dům, když jsem se večer vracela, bylo prakticky nemožné.

Vymyšlený vztah
Pak začal mým kamarádům a známým vykládat, že spolu chodíme. Povedlo se mu dokonce setkat se s mými příbuznými – s tvrzením, že je můj kluk, napochodoval za babičkou a hodinu si s ní povídal. Kdyby to nebyl takový zoufalec, možná bych se ho i začala bát. Takhle jsem připravila plán. Opila jsem ho a před celou partou ho nehorázně zesměšnila. Nebylo to vůbec hezké, zato účinné. Konečně mi dal pokoj.

Štvou je jako kořist
Ovšem ne každá žena se svého pronásledovatele zbaví takhle snadno. A ne každý pronásledovatel je v podstatě tragikomický případ. Muži, protože v převážné většině to jsou muži, dopouštějící se takzvaného stalkingu (z anglického „štvanice“), bývají v nemalém procentu případů hrubí a násilničtí. Z počátku slibují a okouzlují, pak vyhrožují a pronásledují, ničí předměty, ohrožují domácí zvířata i příbuzné a nakonec se někdy dopouštějí násilí i na oběti své touhy. Často přitom jde o bývalé partnery či o spolupracovníky.

Jak je zastavit?
Podobný průběh měl případ Michaely Maličké, o kterém jsme Vám na Ženě-in už psali (ZDE). Naneštěstí skončil smrtí dvaatřicetileté ženy, a to i přesto, že o všem informovala policii. Český právní řád totiž nemá žádné účinné metody, jak se se stalkingem vypořádat. To se však má změnit. Nový trestní řád, který má platit od roku 2010, prý soudcům umožní vydat předběžné opatření, které zakáže pronásledovateli oběť obtěžovat. Podle odborníku z Bílého kruhu bezpečí však tato úprava nestačí. Požadují, aby byl stalking prohlášen za trestný čin, jako je tomu například v Rakousku. Výjimkou totiž nejsou ani případy, kdy jediné, co pronásledovatele zastaví, je jeho uvěznění nebo smrt. O takovém příběhu vypráví například film Noci s nepřítelem s Julií Roberts v hlavní roli.

Jste obětí nebo svědkem domácího násilí? Obraťte se na Bílý kruh bezpečí.

Zažila jste někdy stalking? Od koho? Co jste dělala? Co byste udělala, kdyby Vás někdo začal po telefonu nebo e-mailem obtěžovat? Nebo za Vámi neustále chodit? Čekat před domem? Věděla byste, kam se obrátit? Souhlasíte s tím, aby šlo o trestný čin?

   
24.10.2007 - Společnost - autor: Ivana Kuglerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [60] Ťapina [*]

    Sasa: A vidíš, zrovna v tom článku přesně tohle je. Proč se dcery už v životě nedotkl, poté, co vyrostla a vlepila mu pořádnou facku? A proč manželka něco takového nemohla?

    superkarma: 0 25.10.2007, 10:33:32
  2. avatar
    [59] Suzanne [*]

    Sasa: A co tady chceš slyšet? Nejde to řešit. Zabije tě. Lepší?

    superkarma: 0 24.10.2007, 22:48:19
  3. avatar
    [58] Pala [*]

    Naštěstí jsem to nikdy nezažila. A doufám, že ani nezažiju.

    superkarma: 0 24.10.2007, 20:09:26
  4. [57] Sasa [*]

    To jeasi fakt zbytečné, že Pokud si manete, že to řešit jde, tak jde a nazdar....ostatní jsou blbky. Nemá cenu o tom diskutovat

    superkarma: 0 24.10.2007, 18:04:34
  5. avatar
    [56] rek11 [*]

    tyrkys: proč ji nepomohli policajti?

    superkarma: 0 24.10.2007, 17:18:09
  6. [54] Bellana [*]

    mindulinka: Nezabere.

    superkarma: 0 24.10.2007, 16:54:16
  7. avatar
    [53] Suzanne [*]

    Sasa: ale božínku ty taky čteš mezi řádky, že? Prostor mezi agresivním hulvátem a "blbou" je velmi široký. Tady jsme se bavily o tom, že se bránit LZE a nikdo netvrdil, že je to brnkačka.
    Více napsaly tyrkys a Evikus Pokud někdo nechá bít svoje děti, tak je někde něco špatně.

    superkarma: 0 24.10.2007, 16:05:33
  8. [52] mindulinka [*]

    Jak už tu padlo, najmout si bouchače a nechat ho anonymně zmlátit. To určitě zabere.

    superkarma: 0 24.10.2007, 13:48:04
  9. avatar
    [51] Evikus [*]

    tyrkys: Já pořád nechápu, proč ty děti nesebrala a neodjela s nima k mámě! On přece nebyl pořád doma! Nebo si to holt nedokážu představit, když se mi to naštěstí nestalo.

    superkarma: 0 24.10.2007, 13:45:45
  10. avatar
    [50] tyrkys [*]

    Sasa: Četla jsem to. Když s ním zůstala i přes to, že rok a půl starou dceru uhodil tak, že nějakou dobu neslyšela, tak blbá je! Její dcery si to v sobě ponesou celý život...

    superkarma: 0 24.10.2007, 13:36:05
  11. avatar
    [49] gwen [*]

    Sasa: Teď to čtu...
    http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=248&r=titulni_stranaa&c=844755

    superkarma: 0 24.10.2007, 13:21:36
  12. [48] Sasa [*]

    četly(i) jste dnešmí MF Dnes? Tak to udělejte, hlavně vy, co si myslíte, že stačí dupnout a magor se lekne.....Vám je zbytečné tu něco vysvětlovat, že? Pokud není ženská agresivní hulvát, tak je blbá, že si to nechá líbit....

    superkarma: 0 24.10.2007, 12:38:22
  13. avatar
    [47] pajda [*]

    Ťapina: tak dalece jsem to nesledovala. Oni to tají, na nás se obrátili vlastně proto, že poskytujeme Internet a chtěli zjistit, kdo ty maily posílá, což je bohužel neprůchodné. Ale na tu možnost si to najít v archivech ji upozorním.

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:43:09
  14. avatar
    [46] paji [*]

    Ježiši,to mi připomíná,že jsem něco podobného kdysi zažila!!Nikdy více!

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:34:30
  15. avatar
    [45] Ťapina [*]

    pajda: Byl o tom podrobně jeden díl "Neznalost neomlouvá", možná by se to dalo dohledat někde v archivu ČT.

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:32:27
  16. avatar
    [44] Ťapina [*]

    pajda: Tak ať si to normálně vyřídí podle předpisů, není zakázáno sledovat veřejné prostranství, jen tam musí být upozornění a pokud chce záznamy uchovávat, musí být zaregistrovaná na ÚOOÚ. Zas nemůže raplovi všechno věřit

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:30:34
  17. [43] Mehteb [*]

    Od čeho máme policii?
    Nebo v nejhorším si najmout nějakýho bouchače aby mu prostě vysvětlil že je na špatný adrese......
    Nebo se domluvit s přítelem a dělat že spolu chodíte.......
    Ovšem největším probém tkví vždy v dotyčné ženě, když si to i přes náznaky problémů nechá líbit a pak už se to špatně zastavuje. Ovšem ráznější typy si poradí i tak - takových pár facek na veřejnosti a je po problému.

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:29:30
  18. [42] drobek [*]

    ivana.kuglerova (18): může

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:21:37
  19. avatar
    [41] Suzanne [*]

    pajda: to není pravda. Svůj objekt můžeš mít zabezpečený kamerami, pokud to je cizí dům, stačí se domluvit s majitelem. Ten násilník hraje na její strach a ona se nechá. A email je taky důkaz.

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:19:43
  20. avatar
    [40] pajda [*]

    Delenka: jo, šlo. Pokud pořídíš obrazový záznam veřejného prostranství, což chodník přede dveřmi je, půjdeš si na nějakou dobu sednout do chládku a budeš mít jistotu, že tě obtěžovat nikdo nebude - přinejmenším dokud tě zase nepustí. Což není můj výmysl, ale sdělení, které naši prudce inteligentní novináři pustili do světa ve zprávách...takže i to se už v mailu objavilo - stálo tam doslova "a jestli tě napadne, že ten chodník budeš sledovat, tak si rád počkám, až tě zavřou, aspoň se všichni dozví, jaká jsi...." a odkaz na zmíněnou reportáž.

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:15:11
  21. avatar
    [39] Suzanne [*]

    Veškerá tvrzení o výběru obětí, která níže padla, samozřejmě nic nemění na tom, že když už se to stane, je to těžkej průser

    superkarma: 0 24.10.2007, 11:15:10
  22. [38] a.... [*]

    No pravda je taková, že násilníci si svým šestým smyslem vybírají jen určité typa a kareta takovým typem zaručeně není!
    kareta: Jinak absolutně souhlasím též s tvojí větou, že na každého chlapa být milá a přátelská se velmi nevyplácí. Milé chování vůči chlapům je třeba odměřeně dávkovat. A nezaplétat se s magory!

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:53:07
  23. avatar
    [37] Suzanne [*]

    kareta: když on je to začarovaný kruh. Kdyby ta holka byla takhle silná, tak by si ji ani nevyhlídl. Ani by si spolu nezačali. A když už začali, vyplývá z toho, že ona teroru není schopná. Mě se násilníci bojí , tudíž si spolu ani nezačneme

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:50:37
  24. avatar
    [36] kareta [*]

    Delenka: pak už jedině pomůže smaženice z muchomůrek, salátek z difenbachie, atd- viz článek minulý týden

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:48:04
  25. [35] Delenka [*]

    pajda: nešlo by třeba nainstalovat nějakou web kameru (nebo něco na tan způsob)- ke dveřím, aby bylo vidět, kdo tak strká ty dopisy - vzhledem k tomu že je to anonym by asi zjištění totožnosti mohlo pomoci. Porotože jinak se dá čekat, že pokud zůstane v anonymitě tak časem ještě přitvrdí.

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:47:07
  26. [34] Delenka [*]

    kareta: tohle asi pomůže odradit otravného chlapa, který se tě drží jako klíště, ale né násilníka. To pak už je někde úplně jinde.

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:44:44
  27. avatar
    [33] kareta [*]

    pajda: tak tohle JE teror. Hajzl

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:43:43
  28. avatar
    [32] pajda [*]

    Zřejmě to člověk opravdu musí zažít. Vy máte představu, že takový člověk chodí metr za vámi a stačí na něj udělat Bububu, ale moje kamarádka teď řeší stejný případ - výhružky, SMS, dopisy, strkané pod dveře - jenže všechno je to anonymní. Zjistit odesílatele, když má mail na Seznamu a posílané je to také z jakéhosi velkého serveru, odesílatel auž je nejmíň patnáctý, je nemožné, přinejmenším bez policie, SMS jsou anonymně z netu, klidně třeba stovka za den a kdo jim ve tři ráno nebo v době, kdy jsou v práci strká papírky do schránky taky nezjistí - jestli jsou v práci jde zjistit snadno, udržuje chodníky a parky v obci, stačí se podívat, že je venku...a její manžel, kterému taky chodí SMS, dělá s ní. Tam žádné bububu nepomůže - není je na koho udělat. A jiné řešení není možné...navíc víme na 100%, že jde o někoho z blízkého okolí, o to je to horší. Táhne se to už několik týdnů.

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:40:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] kareta [*]

    Delenka: na to ale musí mít ženská žaludek, nekdo omdlí, když si partner prdne, někdo je dotčen, když mu žena po aktu vynadá, že to stálo za prd, někdo těžce nese luštění křížovek při TOM, někdo nerad "vášnivý řev"- prostě jedovaté naschvály, a v ostrém tempu. A nesmí být nápadné, když otravuje, vrhnout se na veřejnosti kolem krku a pasu a hulákat JSI ÚŽASNÝ SAMÉÉÉÉC, prostě se chovat jako ještě větší blázen, nebo vtěrka

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:34:20
  2. [30] Delenka [*]

    kareta: Ale co? co je dostatečně hnusné na to, aby to někoho takové přimělo k útěku nebo alepoň k tomu, že by si jí přestal všímat? Asi nemám dost představivosti, ale nenapadá mě vůbec nic. A pokud na něj začneš "útočit" - trestní oznámení, nebo nějaká akce, která by je poškodila, tak se začne o to víc mstít (a má k tomu lepší předpoklady být úspěšný - předpoklady "morální", finanční, různé známosti a konxe)

    superkarma: 0 24.10.2007, 10:25:48
  3. avatar
    [29] kareta [*]

    Delenka: nebylo by jednodušší ho uš***t? A rychlejší? Udělat něco tak hnusného, že sám zdrhne, a rád?

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:59:30
  4. [28] Delenka [*]

    kareta: ze začátku - zamilovala se do něj - byl pozornej, milej, ohleduplnej, zodpovědnej, prostě všechno nej. Pak začal být žárlivej a pak už to šlo podle klasického scénáře. A kdyby to kamarádka utla dřív - vůbec nic by se nezměnilo, jen by se to o ten čas posunulo, takže by na ni podal tertní oznámení o pár měsíců dřív...

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:58:58
  5. [27] Delenka [*]

    ivana.kuglerova: pro kamarády by to bylo dost nebezpečné, protože tenhle šmejd neváhal podat na kamarádku trestní oznámení že mu způsobila ublížení ne zdraví, doufám že se snad povede prokázat, že jí tím (že to udělá - tedy že si to vymyslí)vyhrožoval předem. Není problém aby si sehnal svědky (peněz má hodně), takže pokud by i ty případné mstitele poznal tak mají problém. Navíc v tomhle případě tak dobří a fyzicky schopní kamarádi ani nejsou. A obrátit se na lidi, kteří by to určitě zmákli už proto, že sami se pohybují na hraníci zákona - riziko že jednoho šmejda se zbavíš a jinej tě začne vydírat...
    Navíc to všechno naráží na jedem problém - pro normálního slušnýho člověka je problém jednat takhle, a to i v případě, že ta protistrana zábrany nemá. To jsou asi ty situace, kdy nám to slušné vychování je na obtíž. Navíc si tihle násilníci vybírají typy ženskejch, který se hůř brání, kterým vadí už to, že to o nich zjistí okolí, které se vlastně stydí za to, že je ten chlap týrá. Asi proto jsou si ty případy - ať už domácí násilí nebo klasické pronásledování - tak podobné. Pro mě je nejhorší, že vidím jak ji ničí, jak se trápí a v podstatě ji fakticky nijak nemůžu pomoct. Ale to jsem opět u toho pocitu bezmoci - policie vás neochrání, zákony chrání spíše násilníka...

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:56:01
  6. avatar
    [26] kareta [*]

    Suzanne: Málokomu vysílám signály a když zachytím nevhodné, dovedu je velmi studeně ignorovat, i peklo by zamrzlo . Napřáhnout se může- bohužel pak vidím rudě já a není to klad

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:47:31
  7. avatar
    [25] Suzanne [*]

    rek11: jo, ale prostě si vybírají určitý typy. A kareta to evidentně nebude, ta by ho ubezdušila. Pletu se, kareto?

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:13:13
  8. avatar
    [24] kareta [*]

    ivana.kuglerova: já mám s bývalými velmi dobré vztahy dodnes, a otravy jsem dokázala utnout ihned. Na psychicky narušené jedince mám tykadla- od mala jsem se v tom pohybovala

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:08:47
  9. avatar
    [23] rek11 [*]

    Suzanne: dyt o tom mluvim..ne pro ne neni odpoved pisu to niz...

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:07:06
  10. avatar
    [22] Suzanne [*]

    rek11: jasně. Ale asi je rázná, ale ne agresivní, je to zdvořilá ženská, která mu nebude sprostě nadávat a nebude na něj hnusná. Alespoň zpočátku. A tam on vycítí "slabost". To je někde v nějakém vyzařování. Takový člověk nebere normální ne jako ne, ale jako pověstné snad. V jeho očích je slušné odmítnutí jenom hra. V tom je ta patologie. A silný kalibr vycítí stejně jako pes.

    superkarma: 0 24.10.2007, 09:04:38
  11. avatar
    [21] rek11 [*]

    ivana.kuglerova: souhlasim ..

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:58:36
  12. avatar
    [20] rek11 [*]

    Suzanne: moje mama je razna baba,presto se na ni jeden debil takhle nalepil,seznamili se nekde na plese... nakonec mu jeji partner musel dat pres drzku

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:56:14
  13. avatar
    [19] rek11 [*]

    kareta: no vzhledem k tomu,ze si pamatuju u nas prokopane dvere apod,aniz by kdokoli cokoli naznacil,tak asi chapu lepe nez ty....

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:55:05
  14. avatar
    [18] ivana.kuglerova [*]

    kareta: Jenže ono tihle pronásledovatelé jsou většinou bejvalí přátelé, partneři, manželé... Člověk se přece nemůže "preventivně" chovat ke všem chlapům jako ke škodné, ne?

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:54:52
  15. avatar
    [17] Suzanne [*]

    rek11: asi vím, jak to kareta myslí. Úchyl si vždycky najde psychicky slabší oběť. Ve slabost se v tuto chvíli promění i to, že oběti je trapné poslat poslat toho zatím milého člověka do prdele přímo, nechce ranit jeho city. V tu chvíli se to rozhoduje. Málokdy je terorizovaná rázná baba, která se s ním hned v začátku nemaže. Už její energie a vyzařování odrazuje tyhlety úchyláky.

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:53:53
  16. avatar
    [16] ivana.kuglerova [*]

    Delenka: Tak tohle je naprosto klasický případ... Je fakt, že já bych se v takové situaci taky nespoléhala na policii, ale na pár kamarádů, kteří jsou ochotni takového člověka v noci na ulici potkat a ručně mu vysvětlit, že se mi má vyhýbat. Ale legální postup to není

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:52:59
  17. avatar
    [15] kareta [*]

    Delenka: jenže to už zašlo moc daleko. Asi byla ze začátku slušná a vlídná. Ne každý má ale čuch na problémy

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:49:30
  18. avatar
    [14] kareta [*]

    rek11: velmi dobře, pravděpodobně lépe než ty. Pouze patrně umím s těmi lidmi lépe zacházet

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:44:06
  19. [13] Delenka [*]

    Rikina: Asi každý kdo to nezažil si to představuje tak jako ty. Já jsem naštěstí do takového případu vtažená jen okrajově, celým tím peklem si prochází moje kamarádka. Telefony sice můžeš nebrat, ale tím pádem ho ani nemůžeš používat - 100 - 150 volání za den, desítky SMS střídavě výhružných a "já tě miluju", chodít po ulici a nevšímat si chlapa který jde vedle tebe a řve na tebe nadávky nejhrubšího zrna (a nemůžeš si dělat iluzi že se tě někdo zastane) to asi tay nejde dlouho vydržet. No a co se týče toho když ti zničí věci - mobil, auto, nebo když tě napadně fyzicky - to je sice trestný čin, ale ty ho musíš dokázat. Na policii ti řeknou že to s tebou sepíšou, ale ono to stejně půjde před komisi - modřiny v podstatě nic neznamenají, pokud tě neohrožuje nějakou zbraní nožem nebo alespoň holí, nebo pokud ti nezpůsobí zranění - např. zlomeninu. A výhrůžky - pokud nemáš svědky (alespoň 2) kteří slyšeli, že ti vyhrožuje že tě zabije, tak to taky nic neznamená - výhrůžky typu já tě zničím, počkám si na tebe a pak uvidíš...jsou dle policie absolutně nevinné. Na tom všem totiž nejsou nehorší ty rány, výhružky, zničené věci ale kromě strachu je to ten absolutní pocit bezmoci - pokud tě minimálně nepřizabije, tak policie nic neudělá... prý nemůže. Vím že zákony jsou v tomto směru u nás opravdu špatné. Jen pro upřesnění dodávám, že se jedná o bývalého přítele (po 3/4 roku známosti) a tenhle teror trvá už 8 měsíců, kdy mu kamarádka řekla že definitivně končí. Dnes je to na státním zastupitelstvu a jen doufáme, že se to dostane před soud. Jenže jestli tenněco vyřeší...? kdo ví.

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:43:57
  20. avatar
    [12] rek11 [*]

    kareta: ty asi nechapes slovo patologicky co?

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:38:00
  21. avatar
    [11] kareta [*]

    rek11: Evikus: psala jsem VČAS, jakmile rozeznám nevítaný zájem

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:34:21
  22. avatar
    [10] Evikus [*]

    kareta: Pokud má psychickou poruchu a chce tě za každou cenu, tak mu fakt nestačí říct ahoj, já tě nechci. Pak si řekne, že když tě nemůže mít on, pak nikdo - a zabije tě. Tito lidé nejsou normální, jsou nemocní.

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:26:16
  23. avatar
    [9] rek11 [*]

    kareta: evidentne ses s nikym takovym nesetkala

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:24:29
  24. avatar
    [8] kareta [*]

    rek11: to se musí utnout ihned, než se to rozjede. Jak do toho chlap investuje čas a PENÍZE, stává se pošukem .

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:16:41
  25. avatar
    [7] rek11 [*]

    kareta: normálnímu rozumnýmu chlapovi,ale takovýmu pošukovi nestačí ani neonový nápis

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:12:59
  26. avatar
    [6] kareta [*]

    Nelíbíš se mi, nejsi můj typ To většinou stačí říct

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:07:28
  27. avatar
    [5] Evikus [*]

    Nikdy jsem to nezažila
    Jenom se bojím, že pokud se pronásledování stane trestným činem, tak aby to nezneužívaly slečny, které se budou chtít rozejít s přítelem, ten je jednou v noci doprovodí a ony ho nahlásí, že je sleduje.
    No jo, holt všechno je zneužitelné.

    superkarma: 0 24.10.2007, 08:02:48
  28. avatar
    [4] MEK [*]

    nezažila,ignorovala bych ho,ale jsou i takoví šílenci,že máte strach aby vám neublížili

    superkarma: 0 24.10.2007, 06:41:40
  29. [3] Rikina [*]

    Nezažila. Co bych dělala - asi ignorovat, nebrat telefon neodpovídat na nic, nevšímavě procházet kolem, prostě předstírat, že dotyčný je vzduch, neviditelný, neslyšitelný. Rozhodně nepřijímat vůbec žádné dárky, ani kytky, a už vůbec s dotyčným nechodit na oběd, i když si jídlo dáma zaplatí sama. Přátelům a příbuzným říct rovnou, jak se věci mají - žádné "to je jen kamarád, my spolu nechodíme", ale pěkně natvrdo "je to otrapa, s kterým nechci nic mít, vyhazujte ho ze dveří". No a pokud to zachází tak daleko, že někdo ničí cizí věci, případně se dopustí násilí, tak to snad je trestný čin už teď, ne?

    superkarma: 0 24.10.2007, 00:43:43
  30. avatar
    [2] Suzanne [*]

    Zažila jsem a bylo to nepříjemné. Ale já umím být hodně, hodně hnusná
    Dnes odrazuju prevíty už pouhým bytím, ale v případě nouze mám pár divně vypadajících kamarádů

    superkarma: 0 24.10.2007, 00:30:55

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme