Styl

Za nevyholené podpaží na pranýř!

Téma holení, epilace, depilace, zkrátka odchlupování je velice intimní. To uznáváme, nicméně řešíme tady choulostivější témata, a nikoho to nepohoršuje. Dobrovolně jsem se přihlásila jít se svou kůží na trh a vyslechnout si případnou kritiku na svou hlavu.

shavingA možná i na hlavu celé redakce, že jsme nechutní, protože záměrně vytahujeme „populární“ témata, v zájmu zvýšení čtenosti a diskutovanosti.

Věřte, že to tak není. Je to prostě téma, které na ženský magazín patří a dá se pojmout i decentně. Jak jsme na něj přišli? Docela prostě. Na začátku byla tato otázka: „Holky, holíte si nohy i v zimě?“ Jasně, že si je holíme, kdo by vydržel ten pichlavý angrešt! Ale je pravda, že to některé z nás moc nepřehání. Holit se denně? Není to zbytečné? Možná až budeme chodit v sukních...

Já se tady klidně přiznám, že si holím nohy obden. Používám dámskou žiletku, protože to s jinými holítky neumím, a občas se pěkně pořežu. Jednou jsem vyzkoušela i epilátor, ale bylo to tak nepříjemné, že jsem od tohoto moderního, i když jistě velice efektivního způsobu upustila. Prý jde o zvyk, říká jedna moje kamarádka, která hraje závodně tenis a hladká kůže na nohách i na rukách je pro ni naprostou nutností. Používá epilátor a už si nedokáže představit, že by se „pižlala“ žiletkou.

Ano, dnes považujeme holení a hladkou kůži za samozřejmou věc, která patří k moderní a kultivované ženě.

Ale nic se nesmí přehánět. Hrozit ženě smrtí, protože není hladce oholena v podpaží, mi přijde absurdní. Nevěříte?

Před časem pobouřil Švédskou veřejnost snímek nevyholeného podpaží jakési fanynky z koncertu. Někdo dal její fotku na facebook a strhla se lavina odporu, pohrdání, včetně zmiňované výhružky smrti. Máte-li zájem, přečtěte si článek ZDE.

Na obranu ženy s „přírodním“ podpažím se samozřejmě  postavily feministky s tím, že každý má právo volby a nikdo nikoho nemůže nutit, aby se slepě podřizoval módnímu diktátu. Na světě jsou přece podstatně závažnější věci k řešení než nějaké chlupy v podpaží.

Ano, ale na hladké podpaží jsme si zvykli už i v historických filmech, kde to nemá logiku. I když znám režiséra, který si umanul, že v zájmu autentičnosti donutí herečku, aby si nechala podpaží zarůst. Nepochodil. Než tohle, raději by se role vzdala. Tak to nakonec vyřešili kompromisem a chloupky v podpaží jí lepila maskérka. Jako by to mohlo něco změnit na úrovni filmu.

Přidáte se také k dnešnímu tématu, milé ženy-in?

  • Jak často se holíte? Čím se holíte? Strojkem, nebo žiletkou?
  • Pamatujete se, kdy jste se oholila poprvé?
  • Už jste se někdy pořezala? Máte nějakou příhodu?
  • Vadila by vám žena, která nemá vyholená podpaží?
  • Co říkáte na ty, které si neholí ani nohy? Pohrdáte jimi, nebo si myslíte, že je to jejich soukromá věc?
  • Znáte nějakou ženu, která se neholí? Přiznala byste se, kdybyste tou ženou byla vy sama?
  • Myslíte, že by si podpaží měli holit i muži?

Napište nám na redakce@zena-in.cz

Za svůj příspěvek můžete získat tento exkluzivní dárek. Epilátor značky Rowenta

RowentaVíce o epilátorech Rowenta se dočtete v dnešním vydání ZDE (klikni).

   
23.04.2012 - Krása - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [141] kobližka [*]

    Dudlajlama — #138 Škoda,žes nám to nepřeložila....Sml80

    superkarma: 0 30.04.2012, 21:46:52
  2. avatar
    [140] Dudlajlama [*]

    Makova_panenka — #139 Sml58, ja taky ne, prisel mi dnes mailem z NL, takze se to hodilo tematicky do kramuSml16.

    superkarma: 0 28.04.2012, 22:34:10
  3. avatar
    [139] Makova_panenka [*]

    Dudlajlama — #138 trochu kruté, ale dobré, tenhle vtip jsem neznalaSml30

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #140
    superkarma: 0 28.04.2012, 21:11:47
  4. avatar
    [138] Dudlajlama [*]

    Sice uz s krizkem po funusu, ale k tematuSml16, tedy kdo umi anglicky.

    "A large woman, wearing a sleeveless sun dress, walked into a bar in Dublin.

    >

    > She raised her right arm, revealing a huge, hairy armpit as she pointed to

    > all the people sitting at the bar and asked, "What man here will buy a lady

    > a drink?"

    >

    > The bar went silent as the patrons tried to ignore her, but down at the end

    > of the bar, an owl-eyed drunk slammed his hand down on the counter and

    > bellowed

    >

    > "Give the ballerina a drink!"

    >

    > The bartender poured the drink and the woman chugged it down. She turned to

    > the patrons and again pointed around at all of them, revealing the same

    > hairy armpit, and asked "What man here will buy a lady a drink?"

    >

    > Once again, the same little drunk slapped his money down on the bar and

    > said:

    >

    > "Give the ballerina another drink!"

    >

    > The bartender approached the little drunk and said

    >

    > "Tell me, Murphy, it's your business if you want to buy the lady a drink,

    > but why do you keep calling her a ballerina?"

    >

    > The drunk replied:

    >

    > "Any woman who can lift her leg that high has got to be a ballerina.

    >

    >

    1. na komentář reaguje Makova_panenka — #139
    2. na komentář reaguje kobližka — #141
    superkarma: 0 28.04.2012, 18:13:17
  5. avatar
    [137] kobližka [*]

    peetrax — #136 Sml22

    superkarma: 0 27.04.2012, 22:35:33
  6. avatar
    [136] peetrax [*]

    kobližka — #135 máš pravdu, babiččin bratranec byl letec RAF. Víc asi nemusím dodávat. Komoušům taky nemůžu přijít na jméno. Sml68

    1. na komentář reaguje kobližka — #137
    superkarma: 0 27.04.2012, 16:28:47
  7. avatar
    [135] kobližka [*]

    mau — #134 Rozhodně to s rezervou neberu,nakonec jsem i mluvila kdysi s manželkou jednoho západního letce.To,co píšeš,je stejné,jako když se ještě dneska popírá holocaust.Prostě komouši byli svině nelidský,co neznali,to odkoukali od fašistů Sml68Jestli se ti zdají dokumenty o té době tendenční díla,mě teda rozhodně ne!

    1. na komentář reaguje peetrax — #136
    superkarma: 0 27.04.2012, 15:24:16
  8. [134] mau [*]

    kobližka — #126 Tak filmy (o jakékoli době či režimu) bych brala s rezervou, často jde spíš o tendenční díla než o historickou sondu.

    1. na komentář reaguje kobližka — #135
    superkarma: 0 27.04.2012, 09:19:48
  9. avatar
    [133] peetrax [*]

    Eva_Fl — #132 že váháš!?! Sml32 Sml30 Sml30

    superkarma: 0 25.04.2012, 16:31:55
  10. avatar
    [132] Eva_CZ [*]

    peetrax — #131 vonavou a oholenou buchtou, ze jo? Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje peetrax — #133
    superkarma: 0 25.04.2012, 14:46:45
  11. avatar
    [131] peetrax [*]

    wich — #130 jelikož bych ráda byla tím, co jsem vystudovala, zůstanu radši "českou buchtou". Sml57 Sml30

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #132
    superkarma: 0 25.04.2012, 13:07:08
  12. avatar
    [130] wich [*]

    peetrax — #129 No tak trh práce v ČR je kapitola sama pro sebe, to už jsme se tady spolu bavily mockrát. Ona se v zahraničí práce najde, nejdřív třeba "podřadná", ale do začátku na rozkoukání a zaplacení nutného to stačí, třeba v UK lze celkem dobře a hlavně ne šnečím tempem vyrůst ze sběrače skleniček v kavárně na provozního. Zatímco čeští zaměstnavatelé takový růst nenabídnou. Ten trh prostě nefunguje.

    1. na komentář reaguje peetrax — #131
    superkarma: 1 25.04.2012, 12:15:02
  13. avatar
    [129] peetrax [*]

    Eva_Fl — #124 wich — #127 dík za odpovědi. Je mi jasný, že začít úplně jinde není ani náhodou sranda, když problém je prosadit se i u nás v tom našem Česku, kde jsme podle mnohých ještě na stromech a nehorázně smrdíme. Sml39

    1. na komentář reaguje wich — #130
    superkarma: 0 25.04.2012, 09:00:05
  14. avatar
    [128] wich [*]

    peetrax — #121 Díky tomu, že jsem všechny školy studovala tzv. slepičárny (pajda, soc. atd.), hodně kamarádek a spolužaček vycestovalo jako hlídačky dětí, aupair, doučování, hospodyňky atd. Udělala jsem si teď malou sondu a většinou ty, které se vrátily, nikdy nebyly ani moc na to učení, ani moc na práci, tak to nezvládly. Nebo vyjely vyloženě jen na zkušenou a chtěly vypadnout na krátkou dobu ne natrvalo. Ty, které tu píly měly a zůstaly, už jsou vdané a mají děti. Velkou roli sehrává vnitřní přesvědčení, motivace, vytrvalost, schopnost učit se. Těch okolností je hrozně moc.

    superkarma: 0 25.04.2012, 08:44:52
  15. avatar
    [127] wich [*]

    kobližka — #115 Moc hezký přístup Sml67

    kobližka — #111 No právě práce pro ty "obyčejné" dělníky je tady dost a dost Sml22 Z Česka hodně jezdívají pracovat dělníci do Švýcarska a Německa do fabrik přes různé agentury, namátkou mě teď napadá Manpower. Domů pak rodině vozí hooodně eur Sml30

    peetrax — #118 To ti fakt nepovím, protože se moc na coby kdyby zpětně ohlížet neumím. Žiju přítomností. Nicméně pro mě to taky nebyla písnička o dvou tónech. Byla jsem v těžké životní situaci a život mi pak přivál tohle, tak jsem to prostě riskla, zařídila si práci doma tak, abych mohla pendlovat, což mě stálo plat pro dalšího zaměstnance a fůru prachů za letenky, ale nelituji. Je to zkušenost a dala mi hrozně moc. Teď se tluču do hlavy, že když jsem kdysi před lety chtěla do Německa, tak jsem nejela hned Sml30 Holt jsem tehdy byla buchta domácí Sml30

    V Česku jsem měla pár kamarádů, kteří třeba jezdili brigádně za prací ven. Byli tam třeba 10 měsíců, pak se na 2 vrátili zpět, pak zase vycestovali. Jak píše Eva, on se ve finále musí člověk stejně spolehnout na sebe, česká komunita mi nijak nepomohla, nejvíc mě podpořili Marokánci Sml22

    1. na komentář reaguje peetrax — #129
    superkarma: 0 25.04.2012, 08:29:20
  16. avatar
    [126] kobližka [*]

    Eva_Fl — #125 Nevím,čím to je,že jsou u nás lidi tak prodejný.Anebo možná vím....prostě proto,že si sami nastaví pravidla a prochází jim to.Taky hudruju a občas nadávám,ale komunisty NIKDY!!!! Nezažila jsem sice žádnou perzekuci,ale stačí,co vidím ve filmech a v TV,byli to zrůdy nelidský.

    1. na komentář reaguje mau — #134
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:28:21
  17. avatar
    [125] Eva_CZ [*]

    kobližka — #122 z kazdyho, kdo tam prijde do politiky ( nebo z hodne z nich ) se stane casem hovado. Otazkou je, jestli fakt stane, nebo TO pouze predtim predstiralo slusnost.

    Ale komousi prece proboha nejsou resenim! Masovej vrah zustane masovym vrahem, at uz vrazdil ve stredoveku, nebo vrazdi ve 21.stoleti. Neverte jim !!!!!!

    1. na komentář reaguje kobližka — #126
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:24:41
  18. avatar
    [124] Eva_CZ [*]

    peetrax — #121 moje osobni zkusenost je takova, ze ti stejne nepomuze vubec nikdo. Jsi tady ( mluvim o Americe, jinde jsem nezila - krome par mesicu v Nemecku ) a jsi tady sama za sebe. Ceska komunita - co to je? Banda opilych kretenu? Nebo? Ja nevim. Potkala jsem tady par dobrych ceskych jednotlivcu, ale velmi spatnej kousek cesky spolecnosti. Jasne, ze ve dvou se to lepe tahne, ze se dva podrzej a tak, ale i tak zacatek neni zadna sranda. A pro nekoho ten zacatek nema nikdy konec.

    1. na komentář reaguje peetrax — #129
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:22:24
  19. avatar
    [123] denkas [*]

    Eva_Fl — #120 Tak to sme dvě!! Já už tady nerozumím ničemu!!!!Sml80

    superkarma: 0 24.04.2012, 22:16:45
  20. avatar
    [122] kobližka [*]

    Eva_Fl — #120 Evo,my tomu taky nerozumíme.....vlastně asi jo,ale nic nezmůžeme Sml68

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #125
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:09:35
  21. avatar
    [121] peetrax [*]

    Eva_Fl — #119 já třeba znám asi deset lidí svého věku (je mi 30), kteří byli různě v zahraničí (nejen v USA, ale GB, Holandsko...) a všichni se vrátili zpátky. Ale to je jejich věc. Spíš mě zaujalo samo o sobě to, že jiná věc je jet tam sám do neznáma a druhá věc je vycestovat za někým konkrétním, o kom vím, že mi pomůže, případně vyjet ven s partnerem atd. Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #124
    2. na komentář reaguje wich — #128
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:08:08

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [120] Eva_CZ [*]

    denkas — #114 tomu nerozumim. Jak to, ze takovej ten uslintanej - jo, uz vim, Stanicek Grosu, nesedi v base? Jak to, ze nesedej v base jini? Sml80 Jak je mozny, ze pri ty drahote jidla mate tak spatne potraviny? Ja nevim...... A hlavne nevim, jak z toho ven.

    1. na komentář reaguje kobližka — #122
    2. na komentář reaguje denkas — #123
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:06:23
  2. avatar
    [119] Eva_CZ [*]

    peetrax — #118 narovinu : ja jo. Byli tady mladi lide, uplne sami - a neztratili se. Byli tady stari a sami - a neztratili se. Ja myslim, ze jde o motivaci. Taky tady byly pary a ztratily se a dnes to svadej na Ameriku.

    1. na komentář reaguje peetrax — #121
    superkarma: 1 24.04.2012, 22:04:00
  3. avatar
    [118] peetrax [*]

    wich — #104 něco mi říká, že se líp bydlí v zahraničí, když tam má člověk zázemí, třeba přítele jako ty. Přestěhovala byses tam i bez toho, že bys věděla, že tam budeš mít s kým žít? Na rovinu, já ne.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #119
    2. na komentář reaguje wich — #127
    superkarma: 0 24.04.2012, 22:01:46
  4. avatar
    [117] kobližka [*]

    denkas — #116 No jo,nějak jsme "vyčichli" a otupěli......Sml15

    superkarma: 0 24.04.2012, 21:13:35
  5. avatar
    [116] denkas [*]

    kobližka — #115 To bylo hezký!!Sml59Ale já sem taky ráda ,že sem,že mám děti,vnoučata,dům,psa,kocoury,...A kdyby v tomto státě nebyl takový bordel a nebylo ,to co je,tak bych i byla ochotný jít třeba na akci Z.Kdyby to státu a nám pomohlo! Ale né ,když vím,že by to akorát zase pomohlo těm,co si pomáhají stáleSml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #117
    superkarma: 0 24.04.2012, 21:01:35
  6. avatar
    [115] kobližka [*]

    Eva_Fl — #113 Jo,máš pravdu,nedá se dívat na svět jenom takhle černě.Na světě je plno míst,kde lidi žijou nekutečně hůř než my.Já jen konstatovala tu blbou politickou náladu.Že se lidem už nechce někomu věřit.Ale nejen politikou živ je člověk.Ono je důležitější mít vedle sebe někoho,kdo ti rozumí,kdo je s tebou i když ti není nejlíp.Stačí,aby svítilo sluníčko a já si sedla pod rozkvetlou starou třešeň,nebo se podívala do věrných očí mojí fenečky a zjišťuju,že je mi na světe fajn.Že jsem ráda,že tu jsem....

    1. na komentář reaguje denkas — #116
    2. na komentář reaguje wich — #127
    superkarma: 1 24.04.2012, 20:54:34
  7. avatar
    [114] denkas [*]

    Evi,ty si hodná!!Jasně ,že je jinde mnohem hůř.Jenže tady nás nejvíc štve to,že je tu špatně díky těm volům nahoře A ty si žijou přepychově na náš úkor!To člověka sééře

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #120
    superkarma: 1 24.04.2012, 20:51:14
  8. avatar
    [113] Eva_CZ [*]

    Holky, mne je tohle, co pisete, strasne lito a verte, ze delam co muzu a pomaham jak muzu, ted taky moc nemuzu, na Floride je to odjakziva spatny s praci a ted uz uplne, ale jsme sikovni a praci mame, jen se neda nic planovat. Jistoty? Tak to je to, co tady neni, nebylo a nebude. Jisty je, ze ted tukam a dejcham, za chvili muze byt vsechno jinak. 

    Ja vim, ze volite podle nejlepsiho svedomi - a pak se z tech uzasnejch lidi stanou jen dalsi hajzlove. Ja vim, jakou tam mate kvalitu jidla, cist jeste umim a je to tam moje doma, takze sleduju. Jsou na tom lidi jeste mnohem hur, potkavam je dnes a denne, kdybyste vedely, z jakych pomeru sem prisli Mexici apod., plakaly byste. A ti lidi tady drou za minimalni mzdu a $ posilaji domu nemocnym mamam a deckam, ktere uz mozna nikdy neuvidej. Svet je nejhorsi misto k ziti. Fakt jo. 

    Ted jsem prisla zvenku - teda moc jsem si neuzivala, gruntovala jsem terasy, ale je prekrasne a modra obloha bez mracku. Puste si peknej film, pritulte se k tem, co mate rady a .......... preju krasny vecer.

    1. na komentář reaguje kobližka — #115
    superkarma: 0 24.04.2012, 20:12:34
  9. avatar
    [112] denkas [*]

    wich — #109 Nojo,ted už je to fuk! ted sem už stará a já si celkem nemůžu stěžovat ,sem už v důchodu,vyskakovat si nemůžu,ale co potřebuju ,na to má.Ale těch mladejch je mě líto.na to abych jim pomáhala ,už bohužel nemám.a vidim,jak se v tom plácají. Nejhorší je ,že není práce!Sml80 a taky ,že oni se důchodu nedočkaj A nějaký spoření na důchod ,nejen ,že na to nemaj,ale hlavně nikdo jim nezaručí,že ty peníze někdy uvidí!! takže ty vyhlídky prostě na nic!!

    superkarma: 0 24.04.2012, 19:03:20
  10. avatar
    [111] kobližka [*]

    wich — #104 To máš pravdu,svým dětem bych určitě nebránila,kdyby chtěly odejít.Ovšem ti,co je jim 50 a víc,to asi u vidí jinak.Samozřejmě,že člověk,který je odborník ve svém oboru,se klidně vydá do ciziny i v tomhle věku,ale "obyčejný" dělník se asi bude rozmýšlet...

    1. na komentář reaguje wich — #127
    superkarma: 0 24.04.2012, 18:59:33
  11. avatar
    [110] denkas [*]

    kobližka — #108 Přesně tak! Koupíš něco v butiku a pak zjistíš ,že to má každej Větnamec a levnější! A stím jídlem ani nemluvim.

    superkarma: 1 24.04.2012, 18:58:29
  12. avatar
    [109] wich [*]

    denkas — #106 USA  je přeci jen dál, to jo, to by se mi taky stýskalo Sml22 Třeba já k rodičům lítám cca 1x za tři týdny, jim kupuju letenky s velkým předstihem, takže za hubičku lítají za mnou. Ale bydlet dál, to bych asi taky nedala. Já jsem si donedávna myslela, že na to taky nemám no a ono se tak nějak sešlo Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje denkas — #112
    superkarma: 0 24.04.2012, 18:57:39
  13. avatar
    [108] kobližka [*]

      Eva_Fl — #102 ČLOVĚK UŽ NEVÍ,KOHO BY MĚL VOLIT! Takové ty řeči to o tom,že si za to můžeme sami tím,koho jsme si zvolili,jsou naprd.Někoho zvolíš,ale pak už nemáš šanci to nějak ovlivnit.Všichno hrabou,podvádějí,lžou,spojí se s někým,koho bys nevolila ani omylem....není komu věřit.Nejdřív se všichni stavějí,jak to myslí upřímně a poctivě a potom se z nich vyklubou stejní grázlové,jako ti před nimi.Člověk chodí poctivě do práce a za to si koupí smradlavé potraviny s prošlou lhůtou,šmejdy z EU,co se jinde nehodí.Nikde se nedovoláš,nic se nezmění.Obyčejný člověk nemá šanci,je jenom vláčený.Už si nemůžeš být jistá ani vyšší cenou,že výrobek je kvalitní....

    1. na komentář reaguje denkas — #110
    superkarma: 2 24.04.2012, 18:56:10
  14. avatar
    [107] Alka1 [*]

    wich — #91 wich — #89 Milá zlatá, nikdo ti přece nebrání diskutovat, můj komentář byl o něčem jiném. Jen jsem, stejně jako ostatní, vyjádřila svůj názor...Sml33

    superkarma: 1 24.04.2012, 18:53:19
  15. avatar
    [106] denkas [*]

    wich — #104 Máš pravdu.Ale každej nemá na to aby šel ven .Já bych třeba nechtěla nikam jinam-žebych byla vlastenecSml30 Bejvalej,ten chtěl pořád ven,do Ameriky,a já byla nakonec ráda ,že to nevyšlo!Mě by nejvíc vadilo,že bysme tam nebyli všichni! Celá má rodina!

    1. na komentář reaguje wich — #109
    superkarma: 2 24.04.2012, 18:51:48
  16. avatar
    [105] wich [*]

    *holubi Sml57

    superkarma: 0 24.04.2012, 18:48:14
  17. avatar
    [104] wich [*]

    Eva_Fl — #102 Já se tomu ale vůbec nedivím. Lidi jsou v ČR teď v takové prdeli, že hooodně rychle zapomněli na to, co je v minulém režimu pálilo a zase by volili ty sociální jistoty na úkor jiných věcí. Poslední vlády lidem nic dobrého nepřinesly a ta poslední? To je bez komentáře. Práce žádná, když, tak děsná za pár tisícovek, zboží v obchodech šunt a drahý... Já fandím všem, kteří sbalí kufry a vycestujou. Nikde nelítají pečení holuby do pusy, ale třeba v Německu, Británii je vše tak nějak víc pro lidi...

    1. na komentář reaguje denkas — #106
    2. na komentář reaguje kobližka — #111
    3. na komentář reaguje peetrax — #118
    superkarma: 0 24.04.2012, 18:46:11
  18. avatar
    [103] denkas [*]

    Eva_Fl — #102 Nojo,ale to se nemůžeš divit.Ty tu nejsi,tady je to vážně teď špatný.Nejsou tu žádný jistoty ,žádný vyhlídky do budoucna,...Prostě je to vše na ho*no!!!Víš,když mámy musí dětem kupovat špatný boty ,starý obnošený hadry,nekvalitní jídlo a já nevim co ještě..když tu lidi kolikrát majak -třeba v těch hypermarketech a peníze maj jen tak tak.Tak se nediv,že si tu dobu minulou idealizujou. Protže už nevědí jak s toho všeho ven.A taky je jasný,že kdyby se komunisti dostali nahoru,tak že už to nikdy nebude jak za totality ,už je prostě jiná doba.A taky si myslím,že tady už je jedno,kdo tam bude ,že s toho srabu,kam nás dostali s euž těžko budem dostávat .Ať tam bude KSč ,či já nevim kdo!

    superkarma: 3 24.04.2012, 18:45:18
  19. avatar
    [102] Eva_CZ [*]

    denkas — #99 http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=742387#utm_medium=newsbox&utm_source=centrumHP&utm_content=position-8&utm_campaign=A    A co dodat k tomuto? Sml15

    1. na komentář reaguje denkas — #103
    2. na komentář reaguje wich — #104
    3. na komentář reaguje kobližka — #108
    superkarma: 0 24.04.2012, 18:37:18
  20. avatar
    [101] Eva_CZ [*]

    denkas — #99 Cesko prochazi strasne tezkym obdobim. Jenze ono jim prochazi, co jsem na svete a uz prochazelo dlouho predtim a jak to tak vypada, jeste dlouho bude - a mne to cekani na zazrak proste nedelalo dobre.

    superkarma: 1 24.04.2012, 18:34:41
  21. avatar
    [100] Eva_CZ [*]

    denkas — #99 jsem. A miluju Cesko a miluju cesky jedince, jako narod stojime za hovno a umime bejt spolu, jen kdyz nam tece do bot. A miluju cesky hory a vubec - a Kromeriz a Prahu.

    superkarma: 0 24.04.2012, 18:33:17
  22. avatar
    [99] denkas [*]

    Eva_Fl — #98 Ale Evíí,si taky čech!!

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #100
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #101
    3. na komentář reaguje Eva_Fl — #102
    superkarma: 3 24.04.2012, 18:31:10
  23. avatar
    [98] Eva_CZ [*]

    Alka1 — #87 ze Cesi smrdej vi celej svet, to tady nikdo psat ani nemusi. Sml24

    Ne vsechno je v cizine lepsi, i kdyz me ted nenapada vubec nic, co by tady bylo horsi. Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje denkas — #99
    superkarma: 1 24.04.2012, 18:26:17
  24. avatar
    [97] denkas [*]

    wich — #95 To chápu,teď se už tomu taky směju!

    superkarma: 0 24.04.2012, 18:23:54
  25. avatar
    [96] kobližka [*]

    wich — #95 Přesně! Já se tady zakuckala Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 24.04.2012, 17:43:16
  26. avatar
    [95] wich [*]

    kobližka — #92 Sml48

    denkas — #93 Sml52 Dovedu si představit to zoufalství, ale tak, jak jsi to napsala, mi vyhrkly slzy smíchu Sml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #96
    2. na komentář reaguje denkas — #97
    superkarma: 0 24.04.2012, 17:41:48
  27. avatar
    [94] denkas [*]

    Sml30 wich — #90 Přesně a nebo ,že mají svůj lepší!!Sml30

    superkarma: 0 24.04.2012, 17:41:02
  28. avatar
    [93] denkas [*]

    Sml30 kobližka — #88 Sml30Tak tahle jak sem o ní psala.Tak to byla "dáma" než sem ji poznala ,tak sem si to myslelaSml30Hezky oblíkaná ,kostýmky,..Ale pak když ji strčili k nám a když sem ji poznala ,tak sem jen zírala!! Byla vysazená na kamarádku Když chvíli seděli,tak se vždy vecpala vedle ní,byla tlustá,tak nohy rozcabila.Ta z ní byla neštastná.Pak už ji štvala,že jí už i řekla:necpi se na mě smrdí ti p/č/! A ona jen:ty si blbá! a bylo jí to fuk!!Naštěstí tam moc dlouho nedělala,protože byla k ničemu! Ale i tak tam bylo dost jiných smraďochů! naštěstí né přímo u nás! Fakt lidi sou čuňata!!!!!!

    1. na komentář reaguje wich — #95
    superkarma: 0 24.04.2012, 17:39:38
  29. avatar
    [92] kobližka [*]

    wich — #89 Alka to určitě nemyslela zle,já jí docela chápu.Musíte si holky uvědomit (a teď nemluvím o holení,nebo o hygieně),že v zemích,kde žijete vy,je jiný standard,jiná životní úroveň,jiná kultura.My prostě žijeme tady v Čechách.Myslím,že vám asi žádná nezávidí,že se tam máte nepoměrně líp,protože kdyby ano,může odejít každý,ale jen asi není potřeba neustále dávat najevo,že vaše životní úroveň je někde jinde.Doufám,že se tě to nějak nedotklo,já nevím,jak bych se vyjádřila,aby to vyznělo správně.Sml16

    1. na komentář reaguje wich — #95
    superkarma: 1 24.04.2012, 17:38:11
  30. avatar
    [91] wich [*]

    Alka1 — #87 Btw. jsem nevěděla, že na diskuzi nemůže člověk svobodně vyjádřit, že to či ono se mu zdá lepší, či hořší tam či onde Sml80

    1. na komentář reaguje Alka1 — #107
    superkarma: 0 24.04.2012, 17:34:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme