Vztahy

Za manžela mám lachtana

Nechápu, jak jsem se mohla za toho člověka vdát! Po osmi letech manželství mi dochází trpělivost. Píšu a jsem strašně naštvaná. Fakt mě už totálně vytočil.

Už po svatbě se mi zdálo, že, co se týče pomáhání, mu jdou ručičky pěkně na lachtaní způsob neboli doleva, ale teď to je už opravdu vrchol! Asi je to tím, že jsme se před měsícem přestěhovali a v novém bytě je potřeba pořád něco předělávat a dodělávat. Jenže Petr má vždycky nějakou výmluvu, proč to nemůže udělat.

Buď je unavený, nebo má na práci něco důležitějšího. Když se konečně rozhoupe, teda vlastně, když už ho s nožem u krku (samozřejmě obrazně řečeno) dokopu k nějaké činnosti, udělá to tak, že pokazí co může.

Myslím, že to dělá snad schálně. Tuhle bylo potřeba cosi zasádrovat - vzal do ruky misku se sádrou, polévkovou lžíci, postavil se dva metry od zdi a nahazoval to okolo dotyčného otvoru všude, jen ne na místo. Jak to asi po této akci v pokoji vypadalo, vám nemusím popisovat. A to jsem ten den ráno umyla okna a vytřela!

Nebo přilepil práh v kuchyni takovou dávkou lepidla, že vyteklo, zaschlo a zničilo mi lino. Pochopitelně to nejde dostat dolů.

A mohla bych pokračovat od instalace světla v koupelně, kdy provrtal elektrické vedení a museli jsme volat v neděli večer elektrikáře a stálo to neuvěřitelné peníze, až po další a další případy.

Nevím, jestli se tak bojí doma něco dělat, jestli to hraje nebo jestli je vážně takový nešika... 

   
23.06.2005 - Láska a vztahy - autor: Eva Rajlichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [74] saruz [*]

    lachtana doma nemám, vlastním kutila domácího Sml67

    superkarma: 0 29.11.2012, 10:25:53
  2. avatar
    [71] Dášule [*]

    Můj manžel je šikulka na dřevo. Všechno udělá. Ale jen ze dřeva s povrchovou úpravou. Jakmile vezme štětec do ruky, dřevo pláče lakové slzy. Než jsem mu vysvětlila, že na sádrování je nejlepší koupit si míč a rozříznout jej napůl, zničil mi dva hrnce. To bylo ještě v době, kdy mi nevěřil, že se sype sádra do vody a ne naopak. Souhlasím s Nanynkou. A doporučuji nedat se otrávit. Trpělivě vysvětlit. Až pochopí, že předstíranou neschopností se práce nezbaví, možná se vylepší. Ale nedovol mu dělat cokoliv, kde se může přiblížit k elektrice. Mohla bys mít problém neschopného muže vyřešený rychleji a jinak než bys chtěla. Jo a ještě snaž se jej donutit, aby si scháněl řemeslníky na opravu svých "výtvorů" sám. Na okna a dvéře bych po takové akce zavolala úklidovou službu.

    superkarma: 0 25.06.2005, 17:40:46
  3. avatar
    [70] NANYNKA [*]

    Někteří jsou skutečně zručně "leví". Neházela bych stále hrách na zeď, objednala bych si potřebnou službu u firmy. Možná, až by uviděl účty na proplacení, pocítil to jeho účet, úspory, naučil by se časem některým činnostem a možná tak objevil v sobě kutila "Tima".

    superkarma: 0 24.06.2005, 23:24:30
  4. [69] zabinka [*]

    Sila je taky kdyz chlap sedi u pocitace a nereaguje temer na nic,zvlast kdyz se po nem neco chce

    superkarma: 0 24.06.2005, 13:43:42
  5. avatar
    [65] Meander [*]

    Manx: Ty máš dneska ale blbou náladu

    superkarma: 0 23.06.2005, 17:06:22
  6. [63] xenie [*]

    a to že je levej sis všimla až po 8 letech manželství? předtím Ti to nevadilo ? mně teda nevadí pokud je chlap levej, na všechno v domácnosti raději zavolám odborníka (jak často malujete ? atd.), a o běžné domácí práce se ráda podělím

    superkarma: 0 23.06.2005, 16:29:24
  7. avatar
    [61] Pala [*]

    Pokud by byl opravdu nešikovnej, tak s tím se nedá nic dělat. Ale když sádruje ze 2 metrů kuchyňskou lžičkou ... To musí dělat schválně. To bych taky řvala.

    superkarma: 0 23.06.2005, 14:53:24
  8. avatar
    [60] Pala [*]

    Pokud by byl opravdu nešikovnej, tak s tím se nedá nic dělat. Ale když sádruje ze 2 metrů kuchyňskou lžičkou ... To musí dělat schválně. To bych taky řvala.

    superkarma: 0 23.06.2005, 14:51:59
  9. [59] tornado-lou [*]

    copak sadrovani a instalace svetla, to je jednou za cas a kdyztak se da rict sikovnejsimu kamaradovi, ale pokud pan manzel doma nehne prstem vubec nikdy a nepomuze s nicim... tak to je pak problem

    superkarma: 0 23.06.2005, 14:47:46
  10. avatar
    [57] Meander [*]

    Korálek: Tak to jo. Já jsem si jenom vzpomněla, jak můj táta do všeho fušoval a máti pak málem zabila žehlička.

    superkarma: 0 23.06.2005, 14:12:06
  11. avatar
    [56] Juana [*]

    Úplnej tchán. Tchyně se naučila taky všechno sama. Manžel je naštěstí po ní, ne po tátovi. I když někdy ho k něčemu dokopat je taky na dlouhý lokte, ale zvládneme skoro všechno - já dělám ale přidavače.
    Jako malá jsem měla učitelku - důchodkyni, babču, která přežila koncentrák a ta nám taky vyprávěla, že ji život naučil, na chlapy se spolehnout nedá a všechny práce si dělala celý život sama. Když přestala fungovat zásuvka ve třídě, tak než by se doprošovala školníka, tak ji vyměnila sama.

    superkarma: 0 23.06.2005, 14:09:28
  12. avatar
    [54] Meander [*]

    Korálek: Není náhodou na opravu elektriky potřeba profi elektrikář se všemi zkouškami? Jestli vám to buchne, nedoplatíte se.

    superkarma: 0 23.06.2005, 13:35:02
  13. avatar
    [52] Arči [*]

    Zkus to udělat tak, že si pozveš nějaké šikovné chlápky - řemeslníky, když zrovna bude ale manžel doma... a uvidíš, jak se možná bude stydět. A hodně je chval a usmívej se pak na ně

    superkarma: 0 23.06.2005, 12:55:48
  14. avatar
    [49] gerda [*]

    a co když je vážně nešikovný a je mu hloupé se přiznat? V takovém případě bych se s ním nehádala, ale požádala ho, ať ty práce zajistí jiným způsobem = sežene kamaráda, který to umí nebo zaplatí řemeslníka. A jestli je jenom líný a nemehlovistost předstírá, tak stejně jiná cesta nebude. Přece nemůže ženská doma dělat úplně všecko!

    superkarma: 0 23.06.2005, 12:28:34
  15. avatar
    [48] Meander [*]

    Fuj, nesnáším typy "urob si sám". Kutilové jsou společensky nebezpeční. Od čeho jsou odborníci? Jednou můj ex věšel garnyž. Pak se na záclonu pověsil kocour a vyrval to i s kusem zdiva

    superkarma: 0 23.06.2005, 12:21:57
  16. avatar
    [47] evita_ij [*]

    ....lepili díry sádrou....
    A Iveto,.....
    ....že je takové nemehlo....

    Ach jo,ty překlepy....

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:19:24
  17. avatar
    [46] evita_ij [*]

    No já sice nejsem vdaná,ale můj přítel je šikulka (má nedávno 22 let!).Navíc ho veškerá práce rukama baví.Studuje výšku,tak se u toho dobře odreaguje.Loni na podzim jsme spolu renovovali muj pokojík v domku u mých rodičů,se kterýma bydlím.Firma nám akorát vyměnila okna za plastová,strýc zedník zazdil a nahodil omítku kolem oken...pak už jsme my lepily díry sádrou,vyměňovali vypínač a zásuvky za nové,malovali,pokládali koberec,sestavovali nový nábytek.....prostě je straaašně šikovný!!!! Sice jsme se během práce párkrát trošinku pohádali,ale to k tomu asi patří....jinak nám šla ale práce náramně od ruky....akorát ten úklid zbyl na mě
    Taky dovede kdeco opravit....
    A Iveta,to sis toho nevšimla nikdy předtím?Třebas už před svatbou?Tos nezjistila už předtím, že je také nemehlo, nebo lenoch?!

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:17:16
  18. avatar
    [44] Aja [*]

    Nějakýho kor "kutitele tima" bych nechtěla...stačí, když chlap má povědomost o běžných opravách

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:10:46
  19. [43] xenie [*]

    OMIŠKA: a stojí Ti takovej chlap za to ? tady nejde o to, aby byl ferda mravenec, ale nikdo se taky ženské neptá, zda ji baví starat se o domácnost... mně to třeba otravuje, ale pokud nechci žít v bordelu, tak se přemůžu... a totéž očekávám od chlapa, že se přemůže a to nejnutnější udělá...příp.zavolá opraváře, vezme si kvůli tomu že přijde opravář půl dne volna atd. ...

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:04:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [42] Tina9 [*]

    To je jasné, že ne každý chlap je domácí kutil, který všechno umí a taky včas udělá. Ale pokud nedělá doma vůbec nic (ani to na co by měl),tak je to asi trošku o něčem jiném. Bohužel TO mám doma a už mě to docela dost s**e. Začínám přemýšlet,jak to řešit.

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:02:57
  2. avatar
    [41] lilithheta [*]

    Pitomé ankety. 2x jsem to nechtěla odeslat.

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:02:51
  3. avatar
    [40] lilithheta [*]

    Anai: Jenže podle článku on není nešikovný. On je hlavně líný jak . Když si to představím obráceně jak žena leží na gauči, čučí na telenovely a manžel s dětmi ji chodí úpěnlivě prosit, aby šla ukochtit něco k jídlu, neb jim už několik hodin kručí v žaludku, ona se pak otráveně zvedne a bramb.kaši osolí a bábovku na just osolí To by byla taky něšika

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:01:42
  4. avatar
    [39] lilithheta [*]

    Anai: Jenže podle článku on není nešikovný. On je hlavně líný jak . Když si to představím obráceně jak žena leží na gauči, čučí na telenovely a manžel s dětmi ji chodí úpěnlivě prosit, aby šla ukochtit něco k jídlu, neb jim už několik hodin kručí v žaludku, ona se pak otráveně zvedne a bramb.kaši osolí a bábovku na just osolí To by byla taky něšika

    superkarma: 0 23.06.2005, 11:00:19
  5. avatar
    [38] kemy [*]

    magginka: 8 některý lidi ale nemaj peníze jeho a její, ale společný a zdá se mi to tak ok. možná by za jeho penízky znamenalo další úbytek i ivetě.

    superkarma: 0 23.06.2005, 10:59:32
  6. avatar
    [36] bednaroi [*]

    já bych takovýho chlapa taky nechtěla, ani za milion, přišla bych o nervy

    superkarma: 0 23.06.2005, 10:41:35
  7. avatar
    [35] monuška [*]

    Nechtěla bych takovýho chlapa ani za nic. Ale mám 20-letýho bratrance a ten je zase šikovnej moc. Ten dovede snad všechno, taky bývá častým pomocníkem mého taťky, jelikož taťka má dvě dcery.

    superkarma: 0 23.06.2005, 10:20:25
  8. avatar
    [34] Amálie [*]

    Chjo, taky jsem ta náročnější, která chce, aby partner uměl cokoliv, na co šáhne, stejně jako já. Holt jsem moc náročná Ale díky vašim příspěvkům mi svítá naděje, že takoví po světě chodí

    superkarma: 0 23.06.2005, 10:19:11
  9. [33] Anai [*]

    Já to teda zrovna neřeším, můj současný je až zázračně šikovný úplně na všechno, nejen na drobné opravy, ale i na velké rekonstrukce bytu - a to je VŠ, žádný řemeslník....

    superkarma: 0 23.06.2005, 10:11:48
  10. [32] Anai [*]

    Nešikovných chlapů je stejně jako nešikovných ženských, které se přes veškerou snahu taky nikdy nenaučí dobře vařit a úklid v bytě nezvládají! Myslím, že když není zrovna chlap domácí kutil, měl by vydělávat tolik peněz, nebo je prostě vyčlenit a odepřít si něco jiného a investovat do odborníka, prostě si tyhle věci nechat udělat od firmy, nebo třeba od kamaráda, který je šikovnější, za flašku, nebo jinou protislužbu! Proč to řešit konflitky? Každý není na všechno! Stejně tak se tady radí ženám, co nejsou zrovna hospodyňka a vydělávají dost peněz, aby si klidně pořídili "hausfrau" a proč ne?

    superkarma: 0 23.06.2005, 10:10:32
  11. avatar
    [31] lilithheta [*]

    yoda: U nás je to naopak. Jak mám nastavit pračku mi musí vždycky říct můj (princip nastavování praní jsem dodnes nepochopila) Ikdyž ohledně zapojování a nastavování nových přístrojů (video,PC, digi foťák, etc.) jsem u nás doma zase já. Takže nejsem zase tak úplně technicky neschopná

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:57:02
  12. avatar
    [30] 1567 [*]

    J000, když jsem četla titulek, tak jsem se domnívala, že je lachtan protože je stále ve vodě, jako ten můj. No ale jinak, každý není domácí kutílek, třeba je šikovný na něco jiného. Ten můj nešáhne, protože by to dopadlo stejně,ale zase perfektně ovládá počítače a má chytrou hlavu. Holt ruce také nejsou všechno!

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:51:52
  13. avatar
    [28] dzijana [*]

    já mám doma taky nemakačenka.Tři roky máme plov. podlahu,ale nemáme prahy a lišty.Všude čouhají kabely a tak až bude lézt,to bude řevu.Navíc mě teď na ,protože mi zkrititoval mojí snahu strhat na WC tapety.Kdo nic nedělá,ten nic nezkazí.

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:46:44
  14. avatar
    [26] breberka [*]

    byrý´---oprava-barák

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:33:50
  15. avatar
    [25] breberka [*]

    Jak to tu čtu, tk jsem opravdu vděčná za toho mojeho chlapa.Dělali jsme si sami celý byrýk, od elektriky(ale na tu má VŠ), až po malování, tepelné izolace, schody a dokonce kuchyňskou linku, jsme si navrhli a udělali sami.Kdyby jsme ji měli kupovat, tal mě vyšla na 100000.-(máme totiž kuchyň větší než obývák), takhle jsme dali jen za dřevo 30000.- a aspoň si ji navrhli podle našich potřeb.
    TAkového mamlase bych kopla.To přece není chlap.Připomíná mi mého otce.Ten je zase strašně zhnilý dělat nějaké domácí práce.Odpadkový koš prý poprvé a naposledy vynesl, když mě mamka přivezla z porodnice , od té doby nehnul brvou.Takového bych si teda nevzala.Manžel mi se vším pomáhá.Vysaje, umyje nádobí, prostě všechno, akorád na žehlení raději nešahá-to už by si asi připadal jako ženská.
    Myslím, že jsi trefila na chlapa, kterého bolí pracky, když má něco udělat a ještě k tomu je prostě nešika-smrtelná kombinace.(to mi připomíná večerníček"Pat a Mat"

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:32:38
  16. avatar
    [24] Solei [*]

    Sarir:
    nahazovat sadru ze dvou metru polevkovou lzici neni nesikovnost ale bud tezky pripad blbosti nebo trucu

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:20:43
  17. avatar
    [22] Ijka [*]

    Můj bývalý měl obě ruce levé. Na co sáhnul, to pokazil. Nedokázal ani nahodit jistič u elektřiny. Ale hrozně se do veškerého opravování hrnul. Jen co jsme ho viděl brát do ruky šroubovák, v hrůze jsme křičeli,ať ho položí a nic neopravuje. Dokázal pokazit všechno -např. když vyměňoval těsnění u batrie v koupelně, tak ji rozbil a museli jsme kupovat novou. Když natíral futra, natřel jen půlku futer,druhou už nedodělal. A když se nedejbože pustil do opravy vypínače, přestala mi svítit půlka bytu a museli jsme volat elektrikáře. A tak bych mohla pokračovat...

    superkarma: 0 23.06.2005, 09:01:20
  18. avatar
    [18] medunka2001 [*]

    Já manžela do ničeho nenutím, ale taky to pak podle toho vypadá. Je fakt, že se sádrováním problémy nemá, ale elektrické vedení v koupelně provrtal taky. To ale nebyla jeho vina, protože než zedníci tu stěnu nahodili, tak si to vedení dokonce vyfotil, oni pak ty dráty bohužel mírně posunuli. No a okno v koupelně mi muž rozebral, opálil, ale už nenatřel:-(((( A perlička na závěr, při stěhování vymaloval v podkroví půlku chodby a k tomu zbytku se už nikdy nedostal. Na druhou stranu zase zateplil stropy v přízemí a obložil dětský pokoj.

    superkarma: 0 23.06.2005, 08:46:32
  19. avatar
    [16] macasev [*]

    Taky to mám doma - prostě taťka na parádu aby ho ty děti měly jinak na a to je ještě neskutečnej bordelář a snílek....nevím jak dlouho to ještě vydržím ale už jsem pochopila že si nezvyknu

    superkarma: 0 23.06.2005, 08:41:01
  20. avatar
    [15] Žábina [*]

    tak tohle mít doma bych teda nechtěla

    superkarma: 0 23.06.2005, 08:33:32
  21. avatar
    [14] Hannah01 [*]

    Tak mu polož opět nůž na krk - buď to to udělá on a dobře, nebo ať ti dá peníze na meloucháře, který dá byt kompletně dohromady ... HLavně nic nedělej sama, jinak ti to zůstane do konce života

    superkarma: 0 23.06.2005, 08:25:58
  22. avatar
    [12] Solei [*]

    Jen nam pak napis, jak jsi to udelala.... at mame inspiraci

    superkarma: 0 23.06.2005, 07:52:13
  23. avatar
    [11] Solei [*]

    souhlas s Nyotamori, nedelala bych zadne domaci prace a nechala ho napospas osudu

    superkarma: 0 23.06.2005, 07:51:38
  24. avatar
    [10] Markýza [*]

    hlavně to nedělej sama, nikdy nebo už to budeš muiset dělat navždy.
    Ale opravdu bych si položila otázku co s ním - je dobrý aspoň v sexu, vydělává peníze, protože jestli ne tak nevím, na co si ho doma držíš.

    superkarma: 0 23.06.2005, 07:30:44
  25. [9] Delenka [*]

    Kdyby byl jen nesikovnej, tak by nebyl problém ho k práci dokopat, takhle mi to připadá jako taktika - dělej to blbě, ona brzy přestane po tobě cokoliv chtít. A nebo je to taky možnost že je tak znechucen faktem že to musí dělat, že musí své zněchucení demonstrovat a když se ti nelíbí jak to udělal a řekneš mu to, tak bude mít důvod se urazit se slovy "když se ti to nelíbí, tak si to udělej líp sama" Důvěrně znám z domova.

    superkarma: 0 23.06.2005, 07:26:43
  26. avatar
    [7] Fripa [*]

    chápu 1. větu z článku, další soužití už ne , tohle mít doma, no to ne, ani představit si to neumím...

    superkarma: 0 23.06.2005, 06:53:34
  27. avatar
    [6] Blueberry [*]

    Na co takovej chlap vubec je? Urcite nepomuze ani se "zenskymi" pracemi, tak na co ho drzet? Na sex? Na penize?

    superkarma: 0 23.06.2005, 06:32:10
  28. avatar
    [4] trdlo [*]

    Takovy sem mela dva. Prvni byl nesika a druhej to radsi udelal spatne, abych to po nem nechtela . Radsi sem se dost veci naucila a udelala sama. Ten cumel, kdyz sem mu vymenila spojku v Harlejovi

    superkarma: 0 23.06.2005, 03:42:28
  29. avatar
    [3] Eva_CZ [*]

    *Kotě*: ja taky! Hledala jsem spriznenou dusi.

    superkarma: 0 23.06.2005, 01:01:24
  30. avatar
    [2] *Kotě* [*]

    Já myslela podle názvu, že to bude o manželovi, co se furt koupe

    superkarma: 0 23.06.2005, 00:53:26

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme